Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 27 kwietnia 2024 r. Imieniny: Sergiusza, Teofila, Zyty
 Wiadomości lokalne
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Sonda Stalowka.NET

Środa, 25 lutego 2004 r. godz. 18:31     //red.//
Czy kolejna stacja benzynowa to dobry pomysł?

Graficzny wyniki sondy
Graficzny wyniki sondy
Fot. Stalowka.NET
W naszej najnowszej sondzie (właśnie zakończonej) zapytaliśmy internautów, czy pomysł na wybudowanie w Stalowej Woli kolejnej stacji benzynowej to dobry pomysł, czy też nie. W opinii większości biorących udział w sondażu, to kiepski pomysł.

W sondzie wzięło udział łącznie 110 osób. Aż 45% osób uważa, iż pomysł wybudowania stacji benzynowej przy skrzyżowaniu ulic Okulickiego z ks. Popiełuszki jest kiepski. Blisko połowa mniej internautów (28%), uważa odwrotnie - pomysł jest bardzo dobry.14% uważa, iż pomysł jest dobry, 6% stwierdziło - "nie interesuje mnie ta kwestia", natomiast dla 4% internautów biorących w sondzie pomysł ten wydaje się "niezbyt dobry" i tyle samo osób nie ma zdania w tej kwestii.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Niedziela, 4 maja 2014 r. godz. 12:18
~ABSTYNENT
Dobry pomysl -zawsze w nocy blisko byloby po flaszeczke
+0-0
Czwartek, 10 października 2013 r. godz. 17:34
~KIEROWCA
OBECNE STACJE ŚWIECĄPUSTKAMI PALIWO DROGIE LUDZIE MAŁO JEŻDŻĄ JA SAM W TYM ROKU ZROBIŁEM 1OOO=Km ZASTANAWIAM SIĘ NAD SPRZEDANIEM SAMOCHODU I GARAŻU BO NIEMA SENSU TRZYMAĆ
+0-0
Czwartek, 3 października 2013 r. godz. 20:52
~docent
nowa stacja paliw powinna powstać przy drodze wylotowej na Pysznicę.
+0-0
Poniedziałek, 9 września 2013 r. godz. 22:06
~Onufry Kędziołek vel Kuro-patfa
do Broniarek: Ty, naprawdę sprawdziłeś, że na Zachodzie stacje benzynowe są przy każdym hipermarkecie? Eh, cosik ci nie wierzę. Mało tego, nawet wiem, że tak nie jest! Podobnie jak te tańsze o 10% paliwo!!!;-) Chyba się najarałeś jakiś skarpet:-) Hehe
+0-0
Piątek, 18 stycznia 2013 r. godz. 17:56
~elha12
Po co nowa stacja, skoro za niedługo zaczną padać te które już są. Miasto się wyludnia, bezrobocie rośnie, ceny paliw rosną...a w kieszeniach kierowców pieniędzy coraz mniej. Pocieszające jest to, że być może z powodów j.w. staniemy się znowu miastem rowerów.
+0-0
Poniedziałek, 26 grudnia 2011 r. godz. 22:45
~polaq
A gdzie super pytanie- Wali mnie to?
+0-0
Czwartek, 29 września 2011 r. godz. 11:57
~Broniarek
dlaczego nie ma stacji przy Tesco, Kauflandzie? Na Zachodzie przy każdym hipermakecie jest stacja, jest ona o 10% tańsza niż pozostałe.
+0-0
Wtorek, 20 września 2011 r. godz. 08:27
~Klient
im więcej tym lepiej dla Klienta. Na zachodzie Europy jest pełno stacji, np. przy większości hipermarketów i nikomu to nie przeszkadza. Wprost przeciwnie.
+0-0
Wtorek, 30 sierpnia 2011 r. godz. 15:24
~Mick
Ej, to jest sonda sprzed 7 lat! Ktoś to odgrzebał, komentuje i wszyscy się podniecają.
+0-0
Środa, 6 kwietnia 2011 r. godz. 19:49
~stach
Kiedy będzie bęndzynownia przy tesco w st. woli?
+0-0
Sobota, 26 marca 2011 r. godz. 20:07
~miesięczny
w PKS-sie jak pokażesz bilet miesięczny też placisz mniej tylko mało kto o tym pamięta.
+0-0
Sobota, 26 lutego 2011 r. godz. 21:57
~zsapiecek
koledzy kierowcy we wroclawiu przy tesco jest stacja benzynowa jesli masz paragon ze masz zakupy zrobione w tym tesco placisz mniej n
+0-0
Sobota, 26 lutego 2011 r. godz. 21:51
~zapiecek
moj drogi emerycie na stacje benzynowa na pks juz zostalm ogloszony przetarg wsrod st. wolskich biznesmenow przypuszczam ze byly starost tez wystaruje
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 21:19
~YAN.D
WIĘCEJ STACJI I KOŚCIOŁÓW !!!
+0-0
Piątek, 4 lutego 2011 r. godz. 11:58
~Daniell
bardzo dobry pomysł na nową stcję benzynową w tym miejscu pod warunkiem że będzie to SHELL - mają najlepsze paliwo a najbliższa stacja jest w Tarnobrzegu
+0-0
Czwartek, 3 lutego 2011 r. godz. 08:12
~emeryt
Jak ogłoszą upadłośc pks to stację bedzie można przejąc z przyslowiową złotowkę to ja emeryt ją poprowadzę,
+0-0
Wtorek, 18 stycznia 2011 r. godz. 19:40
~go
czas aby wyjsc na ulice i zaczac porzadny strajk !! 5 zl za litr paliwa poj..... ludzie!!!!!
+0-0
Niedziela, 5 grudnia 2010 r. godz. 22:56
~Tomalla
Ja zawsze tankuje za 50 zł więc nie daje się nabierać na droższą benzyne. Nie mogą na mnie zarobić bo ja zawsze za 50 zł nalewam
+0-0
Piątek, 19 listopada 2010 r. godz. 22:21
~Strażak Sam
Macie racje ,że lepiej zrobić coś innego w Stalowej niż stacje benzynową... na pewno cenowo nic się nie zmieni Co do paliwa w hipermarketach,to hu.. przykład eclers w Rzeszowie fakt tanio, ale jakościowo masakra, gaz niewydajny,mniej kilometrów się robi na pełnym baku,ropa też nie za bardzo ... Ogólnie mało dobrych stacji ,do każdej można się przyczepić,z obsługą różnie bywa, jakościowo to w miarę shell i lotos , nie polecam małych stacji tam to przypał i Orlena na przemysłowej,próżno szukać kawy, czy wspomnianych hoddogów .
+0-0
Piątek, 29 października 2010 r. godz. 18:23
~kierowca
a co z to tanią stacją w pks starosta tak obiecywał a tam jak wszędzie jeszcze zajazd bylejaki
+0-0
Czwartek, 16 września 2010 r. godz. 14:50
~K8
Bary McDonald's powstają wyłącznie w dużych miastach, które posiadają określoną liczbę mieszkańców. Stalowa Wola niestety się do nich nie zalicza...
+0-0
Środa, 4 sierpnia 2010 r. godz. 09:06
~w.a.79
Zamiast kolejnej stacji benzynowej można by było pomyśleć o Mc Donalds jak tu jeden z czytelników wspomniał.Jakiś klub nocny.Bo Stalowa wymiera o 22 tak jak się zaczyna cisza nocna.To nie jest miasto tylko wieś gdzie3 w innym normalnym mieście trzeba się kłaść to łóżka o 22 bo nie ma nawet już gdzie pójść z kolegami na piwo.Nawet z żoną do kina nie można pójść nie tak naprawdę nie ma kina w STW.Ludzie jeżdzą do Rzeszowa żeby Shreka lub Avatara obejrzeć w 3D.Śmiech na sali!!W Stalowej idąc do kina i płacąc za bilet na dany seans np:14zł.Mamy 2 Wyjścia (JAK JEST FILM NUDNY TO MOŻNA WYJŚĆ DO DOMU W POŁOWIE LUB ZOSTAĆ DO KOŃCA)W multikinie płacąc np 15zł za dany film.Można go obejrzeć do końca no chyba że jest do du.....to można iść do jakiejkolwiek sali projekcyjnej na inny seans.Jednym słowem za te 15zl można siedzieć cały dzień w kinie.Byłem w Krakowie w takim kinie to wiem:P
+0-0
Piątek, 14 maja 2010 r. godz. 09:01
~KRATOS STW
A ja wam powiem ze jest zmowa cenowa.Pracowalem na Statoil.Zawsze o jednej porze dzwonili z innych stacji pytajac o cene paliwa(zawszw w nocy).Nawek kolega ktory pracowal w konkurencyjnej stacji dzwonil jak byl kierownikiem.Kiedys podalem przez telefon pani na LOTOSIE cene zawyzona od tej co mielismy.Rano mine kierownika mojego oraz zdenerwowanie bezcenne.Az z tego powodu kierowniczka Lotosu przyjechala pytajac dlaczego ja oszukano.Tak wiec zmowa jest i sie tego trzymaja.Jak by byla miejska stacja jak np Grudziadz to bylo by inaczej
+0-0
Środa, 10 lutego 2010 r. godz. 16:44
~ona
Siofer a napisz mi od kiedy to Janów Lubelski zalicza sie do podkarpacia bo ja wiem że to miasto leży w innym województwie
+0-0
Poniedziałek, 8 lutego 2010 r. godz. 21:56
~Rafi
Tzw. 'zmowa cenowa' jest dostosowywaniem się względem innych stacji i to nie tylko tych w miescie. Przypuszczalnie Orlen zmiena cene z 4.50 na 4.39, po kilku godz., zazwyczaj na drugi dzień zmienia się również cena na Lotos i Statoil równierz na 4.39 Tak samo wygląda sytuacja w innych miastach np. TBG, Sandomierz. Dokładnie to samo występuje na stacjach na obrzeżach miasta lub poza granicami. Dlaczego tak się dzieje? Przypuscmy, że lotos obniza na 4.35, to samo robi statoil. Orlenowi nie pozostaje nic innego jak tylko sie dostosowac, więc jest 4.35, a moze jednak. Orlen obniza na 4.29, reszta nie pozostaje dluzna,zmienia na 4.25 itp,itd. Sami więc rozumiecie, ze bardziej opłacalne jest dostosowywanie się cenowo do stacji, kóra zrobiła to wczesniej, niż bezpardonowa walka o klienta.
+0-0
Niedziela, 31 stycznia 2010 r. godz. 20:34
~jovan
a w Krakowie w centrum na Orlenie za Pb95 - 4,15zł
+0-0
Sobota, 23 stycznia 2010 r. godz. 09:05
~kamil
A ja pozdrawiam obsługę stacji Lotos w Stalowej Woli. 10 minut czekałem na zatankowanie gazu, pracownik stacji nie przejął się zbytnio moimi ponagleniami intensywnie dyskutując z koleżanką o drożyźnie życia codziennego. Szanowny Panie, może być jeszcze gorzej kiedy pan tą pracę straci, bo z tego co wiem nie jestem jedyną osobą narzekającą na obsługę w tej właśnie stacji!
+0-0
Środa, 13 stycznia 2010 r. godz. 16:09
~Siofer
Jeśli ktos mówi o tym że nie ma zmowy cenowej, to chyba tylko... uczestnik tej zmowy. Porównując ceny paliw z innymi rejonami Podkarpacia - Stalowa Wola oferuje najdroższe w województwioe paliwa. Dla przykładu w okesie świątecznym płaciłem w Janowie Lub. 4,12 zł/litr, w Rzeszowie (stacja paliw MPK ul. Lubelska) 4,29 zł za/ litr - w Stalowej Woli zapłaciłbym 4,47/litr. We wszystkich stacjach podobnie. I kto mi powie o "braku zmowy"?
+0-0
Środa, 13 stycznia 2010 r. godz. 16:01
~Siofer
Jeśli ktos mówi o tym że nie ma zmowy cenowej, to chyba tylko... uczestnik tej zmowy. Porównując ceny paliw z innymi rejonami Podkarpacia - Stalowa Wola oferuje najdroższe w województwioe paliwa. Dla przykładu w okesie świątecznym płaciłem w Janowie Lub. 4,12 zł/litr, w Rzeszowie (stacja paliw MPK ul. Lubelska) 4,29 zł za/ litr - w Stalowej Woli zapłaciłbym 4,47/litr. We wszystkich stacjach podobnie. I kto mi powie o "braku zmowy"?
+0-0
Środa, 16 grudnia 2009 r. godz. 18:23
~niech żyje opał
Co nam z kolejnej stacji skoro itak wiadomo że cena na niej będzie taka sama jak w każdej innej w mieście. U nas nie ma konkurencji cenowej. Znam kilku prezesów którym to jest na rękę. Współczuję temu który by się chciał wyłamać z tego układu.
+0-0
Niedziela, 22 listopada 2009 r. godz. 11:57
~onaa
wiecej stacji benzynowych a ciekawe kto bedzie na nich tankowac skoro wszystkie ceny ida w gore a place w dol ?
+0-0
Czwartek, 19 listopada 2009 r. godz. 11:33
~hdhds
Ale jak bedzie tania stacja to RNI przyjada i korki beda.....
+0-0
Wtorek, 17 listopada 2009 r. godz. 20:56
~baterflyman
spieszcie sie z Tą stacją bo przejdzie procesja i krzyż wam tam postawią i lipa ze stacji bedzie :D hehe
+0-0
Poniedziałek, 9 listopada 2009 r. godz. 08:38
~wilgny
za niedługo powstanie stacja paliw TEsco i nadzejdzie taniość :) Tesco ma taką politykę, że choćby maiął tracić to i tak będą mieli taniej choćby o 1 grosz
+0-0
Wtorek, 22 września 2009 r. godz. 19:12
~przemo
Dużo poruszam się samochodem. Nasze miasto a raczej nasze stacje benzynowe funduje nam najdroższe paliwo w Polsce. Ostatnio tankowałem pod Krakowem i za 1 litr Etyliny 95 płaciłem 4,37 zł. Może się weźmy za te stacje bo to co wyprawiają na stalowowolckich CPN to zgroza!!!!!!!!
+0-0
Piątek, 11 września 2009 r. godz. 21:30
~Mozets
Ostrzegam przed kupowaniem letniego płynu (dwulitrowe opakowanie za 12 zł) na stacji paliw w Jeżowem. Temu chłopcu na stacji odbiło. W Tesco kupiłem 5-litrowe opakowanie za 8 zł.
+0-0
Czwartek, 10 września 2009 r. godz. 17:14
~Mozets
8.09. Tankuję w Stalowej Woli. cena za 1l 95 - 4,49 zł. Już za Wisłą aż do samego Krakowa i w samym Krakowie - 4,29. Pompuję koło na stacji w Stalowej Woli - konieczna wymiana wkładu wentylka - stacja nie dysponuje takim detalem - mimo , że wymiana wentylka przy pompowaniu - to standard. Muszę jechać na niepewnym kole - aż do Jędrucha pod klasztor - po wentylek za 50 groszy. Stacja nie ma także żarówek 12V 55 W - również standard do świateł mijania. Pistolet się w kieszeni sam przeładowuje...
+0-0
Środa, 2 września 2009 r. godz. 08:25
~cyklista
potrzebna jest kolejna stacja ale taka przy markecie żeby przerwać w końcu tą zmowe cenową !!!
+0-0
Niedziela, 26 lipca 2009 r. godz. 20:24
~Andre
rapi w jakim świecie ty żyjesz ceny paliw w naszym regionie są zawsze najwyższe np. w Rzeszowie jest tańsze paliwo i na trasie na Warszawę a różnica w jakości jest bardzo duża np. na gazie z Orlenu robie na zbiorniku 220 km. a na gazie z Lotosa 300 km. wielokrotnie porównywałem różnicę jak widać jest duża
+0-0
Poniedziałek, 11 maja 2009 r. godz. 20:40
~rapi
Panie i Panowie, skoro w Stalowej kiedykolwiek "istniala" zmowa cenowa, to funkcjonuje ona w kazdym polskim miescie. Skoro jedna stacja obniza ceny, robia to rowniez pozostale, zadna nie pozwoli sobie na sprzedaz paliwa po wyzszych cenach zwlaszcza w tak malym miescie, stad ceny sa prawie zawsze identyczne. Uwierzcie mi, wiem co mowie (raczej pisze). Poza tym ceny w Stalowce od jakiegos czasu sa jednymi z najnizszych pomijajac stacje przy hipermarketach, ktorymi ma zajac sie UOKIK (niezdrowa konkurencja, marza zanizana do granic absurdu). Jezeli chodzi o jakosc paliwa na stacjach - kazda stacja ma TAKIE SAMO PALIWO. BP, ORLEN, STATOIL, prywaciarze. Konczac (moglbym jeszcze tak godzinami), prosze was, jesli o czyms piszecie Miejcie jakies podstawy.
+0-0
Piątek, 20 marca 2009 r. godz. 18:20
~XWZ
Ciekaw jestem czy jest to realne przecież chcą wybudować tam sąd juz widzę jak urzędnicy będą wąchać zapaszki
+0-0
Piątek, 30 stycznia 2009 r. godz. 22:04
~Tomek
TAK! konkurencja wymusza zmniejszenie cen - tak mowi model ktory nie zaklada zmowy cenowej lokalnego srodowiska nafciarzy. popatrzcie dla porownania dobaku.pl
+0-0
Piątek, 19 grudnia 2008 r. godz. 15:05
~axel
beznadziejny pomysl , duzo roboty jest zeby stacjie wybudowac a i tak juz rozkopana jest cala stalowa
+0-0
Niedziela, 12 października 2008 r. godz. 08:11
~statoil
tak zrubny jeszcze jedną stacje ai tat wszyscy beda chodzic na statoil na HOT DOGI bo sa najlepsze i sa zawsze ajak nie to piwo jest zimne
+0-0
Sobota, 27 września 2008 r. godz. 11:41
~anntek
chcialbym zauwazyc ze nowa stacja wprowdzi duzo dobrego... jest tylko jeden problem.. po co kolejna stacja paliw gdzie ceny beda wygorowane jak w calej stalowej?? niestety w stalowej nigdy nie bedzie tanszej stacji bo... bo by poszla z dymem...
+0-0
Niedziela, 11 maja 2008 r. godz. 12:49
~kierowca
Jezeli nowa stacje jest silna konkurecja dla innych to dobry pomysl.
+0-0
Środa, 19 marca 2008 r. godz. 22:10
~xxx
Po co kolejna stacja benzynowa skoro ceny na pozostałych już są ugruntowane.Czyżby kolejna maszynka do zarabiania pieniędzy.Gdzie niby miałaby być.Po co , komu to potrzebne. Żyjemy w takich czasach że paliwka nam chyba nie brakuje.
+0-0
Niedziela, 20 maja 2007 r. godz. 11:50
~JEZDZACY
NIECH KTOS ZROBI FRANCZYZE SIECI STACJI SAMOOBSŁUGOWYCH "NESTE". MOŻE NIE SĄ ONE DLA WSZYSTKICH ALE CENY DIAMETRALNIE INNE NIZ NAWET NA DOBRYCH STACJACH - ZŁAMAĆ LOKALNY MONOPOL PESEUDO-BIZNESMENOW STALOWOWOLSKICH
+0-0
Sobota, 17 lutego 2007 r. godz. 20:03
~Mati
Oczywiście że kolejna stacja jest jak najbardziej na miejscu, podobnie jak każda tego typu inicjatywa. Kilka osób dostanie pracę, miasto zarobi na podatku a kolejna stacja wymusi konkurencję na ceny paliwa. Wszystkie głosy na Nie są bezzasadne w tej kwestii
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2007 r. godz. 19:39
~to zgroza
Kolejna z paliwem w tej samej cenie/..../ . Wolę pojechać za miasto np. Agatówka , Jamnica, Tarnobrzeg itd. , ceny benzyny i LPG są niższe do 20 gr/l. Czy w tym mieście będzie kiedyś konkurencja?
+0-0
Poniedziałek, 4 września 2006 r. godz. 14:54
~kaal
po co ta sonda? Jeżeli jest ktoś, kto chce wyłożyć pieniądze na tą inwestycje, to jego ból a nie sprawa mieszkańców. Napływ niech lepiej odpłynie na rodzinne rubieże, bo napchało sie tego dziadostwa do Stalówki i siedzą na ławkach przy- blokowych jakby na przyzbach i zabiera głos w tematach biznesowych istotnych dla rozwoju miasta.
+0-0
Niedziela, 3 września 2006 r. godz. 11:59
~maryskaa
o nienie !! bez staci ;// nienawidze tego ;//
+0-0
Wtorek, 18 lipca 2006 r. godz. 16:42
~Mozets
Może mniej o benzynie - a więcej o poruszanych tu spostrzeżeniach - co do mentalności mieszkańców miasta Stalowa Wola. Stacje paliw w tak małym mieście jak Stalowa Wola winny być rozlokowane przy drogach wyjazdowych z miasta. Co do mieszkańców miasta. Nieprawdą jest , że w Stalowej Woli nie ma mieszkańców , których można nazwać mieszczuchami z prawdziwego zdarzenia. Ale jest ich coraz mniej. Część umiera, część wyjeżdża, a jeszcze pewna część woli się nie ujawniać - wobec niewiarygodnego zalewu chamstwa i braku elementarnych nawyków koniecznych do miłej i zgodnej , mieszczańskiej koegzystencji. Ale cóż się dziwić. W porównaniu do lat 60-tych Stalowa Wola wchłonęła całkowicie dużą wieś Pławo. Wchłonęła ogromną ilość chłoporobotników ze wsi leżących daleko i blisko od Stalowej Woli. Wnieśli oni w posagu zwyczaje i obyczaje, regionalizmy i mentalność odbiegającą zupełnie od układnych wzorców cepeliowskich. Co ciekawsze zaczęli zajmować we władzach miasta co pośledniejsze etaty i "promieniować" swą boską siermiężnością na resztę - co bardziej nieodpornych - na tę buraczaną indoktrynację. Na odprawach w HSW pojawiały się nowe słowa - np. " w "tymacie" racjonalizacja... Były niesione jak pochodnia i zapładniały nowe zastępy "nowej" pożal się Boże lumpeninteligencji. W latach 60-tych w Stalowej Woli mieszkało sporo mieszkańców wielkich aglomeracji Poznania, Śląska, Wybrzeża . Byli to w większości inżynierowie i humaniści z wielkich ośrodków miejskich. Nadawali oni ton życiu miasta. Jeszcze paru z nich dogorywa w naszym mieście. Reszta wyjechała lub po prostu zmarła. Jako mały chłopiec widziałem czasem na ulicy czy w sklepie jak ludzie ci reagowali z godnością i zdecydowaniem na prostactwo i chamstwo. Co ciekawe sklepowe np. nie ośmieliłyby się wtedy zrobić nic innego jak tylko spuścić głowę i milczeć. W mieście istnieją namiastki życia kulturalnego. Ale to jest w zasadzie etatyzm - a nie rzeczywisty prąd kulturotwórczy. Nikt się za bardzo nie wychyla - bo po co. Przecież w "tymacie" - "trudności życia codziennego" - mamy pyłne zabyzpieczenie. Wielką "kulturę " podaje się młodzieży na placu Marszałka ( wcześniej Gagarina, wcześniej Stalina)- przy pomocy potężnych decybeli - słychać je przy korzystnych warunkach pogodowych nawet za Sanem.Dziwię sie ,że większość mieszkańców przy Miejskim Domu Kultury(?) - jeszcze nie zwariowała od tego huku. Pojawiła się grupa nuworyszy - którzy nie maja ambicji uczenia się - a tylko posiadania. To działa zaraźliwie na zapatrywania "nowej" młodzieży. Ich ambicją jest "skóra , fura i komóra". Zdarza się , że właścicielka "przekrętowej" hurtowni powie o nauczycielce swego syna - "TA DZIADÓWA". O tempora , o mores.
+0-0
Piątek, 9 czerwca 2006 r. godz. 22:17
~Wędkarz
Moje zdanie na ten temat jest podzielone. Jesli chodzi o centrum miasta to dla mnie kolejna stacja benzynowa nie jest dobrym pomysłem. Natomiast jeśli chodzi o stacje benzynową która miała by powstać np. jak się zjeżdża z osiedla poręby w stronę obwodnicy na pierwszym zakręcie to tam by było idealne miejsce. ______________ To co napisałem to jest moje prywatne zdanie.
+0-0
Poniedziałek, 27 marca 2006 r. godz. 09:26
~faust
Jeżeli miała by postać stacja to tylko bezobsługowa typu Neste zwykle cena paliw na tych stacjach jest niższa ok. 20 gr. Ale miejsce nie jest odpowiednie na stacje lepiej sie pokusić o budowę ratusza lub jakiegoś centrum, byle nie budowac stodoły typu Lider i ZUS.
+0-0
Piątek, 17 marca 2006 r. godz. 22:43
~zmotoryzowany 1
zjednoczmy się przeciwko okradaniu nas na stacjach benzynowych.#Wszędzie są niższe ceny paliw.W Zbydniowie o 20 gr. na litrze. Olej napędowy też jest w Stalowej Woli po 3,45. POSZUKAJCIE!!!! może zaczniemy bojkotować???
+0-0
Piątek, 10 marca 2006 r. godz. 23:08
~mieszczuch
...a może tych stacji paliw już starczy. Mieszkańcy coraz biedniejsi huta jedyna duża żywicielka też kuleje, a może by tak odbudować dworzec PKS i PKP może jakiś park, lepsze ulice poprawić bezpieczeństwo na ulicach miasta, może zainwestować w młodzież,sport bo za kilkanaście lat zostaną tylko starcy, reszta ucieknie do dużych miast ...a zostanie tylko WAM stacja paliw..
+0-0
Wtorek, 28 lutego 2006 r. godz. 14:14
~helga
Zadnej stacji zróbcie nam rynek a nie jakies stacje których jest wszędzie pełno!!!!!!
+0-0
Wtorek, 24 stycznia 2006 r. godz. 16:41
~stasiek
Zamiast prawdziwego pasażu handlowego mamy spaprany ZUS i Leader-Pricesa.
+0-0
Wtorek, 24 stycznia 2006 r. godz. 16:18
~stasiek
Jeśli w Stalowej Woli i Nisku do mojego samochodu wchodzi średnio o 5L paliwa więcej niż w innych miastach to uważam, że kolejna stacja może powstać. Może będzie bardziej uczciwa.
+0-0
Poniedziałek, 23 stycznia 2006 r. godz. 04:06
~Tygrys
Lotos łapy precz od esso
+0-0
Środa, 18 stycznia 2006 r. godz. 21:12
~Krajanka
Dobry pomysł, niech się rozwij miasto, wszystko co jest dla dobra ludzi niech będzie. Przecież to wygada zatankować w mieście, a nie jeździć i szukać. To normalny sklep. Wszystko jest potrzebne.
+0-0
Sobota, 29 października 2005 r. godz. 20:40
~GREGORIUS
Informuję,że stacja ESSO nie będzie sprzedana,jeno przejęta przez LOTOS,a z tego to powodu,że ESSO wycofuje się z naszego kraju.W ten oto sposób zniknie "tygrysek".Zmiana loga nastąpi jednak dopiero w 2006 r.
+0-0
Poniedziałek, 5 września 2005 r. godz. 10:37
~turysta
Wladze miasta w nocy poluja dorabiajac na porzadnych obywatelach wlepiajac mandaty w wysokosci 500zl zamiast zajac sie tym do czego byli powolani. Zreszta policja drogowa jest przyczyna slabego rozwoju transportu w polsce bo wlepiaja mandaty za przewinienia wyssane z palca.
+0-0
Sobota, 3 września 2005 r. godz. 18:01
~gas_maniak
Wszystko uzaleznione jest od wydarzen na swiecie, a my placimy i tak zawsze najwyzsza cene w europie. W najblizszym czasie za 1litr benzyny przyjdzie nam zaplacic 5zl. Co uswiadamia nam, ze czas na instalacje gazowa oraz stacje z nimi w pelni funkcjonalne.
+0-0
Środa, 24 sierpnia 2005 r. godz. 13:40
~d_v_d
dzisiaj sprzedali Lotosowi
+0-0
Piątek, 29 lipca 2005 r. godz. 14:00
~preston
Zgadzam się z Ewcią, że Stalowa Wola nie ma centrum z prawdziwego zdarzenia, że jeżeli nie chcesz spędzić wieczoru w barze przy piwie, to tak naprawdę nie ma gdzie pójść. Co do "wielkomiejskich" komentarzy, zastanawiam się, czy te same osoby uważają za "wielkomiejskie" podjeżdżanie na stację o pierwszej w nocy z otwartymi oknami i włączonym na pełny regulator odtwarzaczem CD? Czy o wielkomiejskim charakterze miasta świadczy to, że w jego centrum znajduje się stacja benzynowa, którą przez całą noc odwiedzają podpite grupki za nic mające ciszę nocną i używające wyjątkowo "wielkomiejskiego" języka. Ostatnio miałem przyjemnośc słuchać rozmowy pomiędzy taką grupką, a kobietą, która odważyła się zwrócić im uwagę. Panowie okazali bardzo "wielkomiejskie" maniery. Tak na marginesie, zastanawiam się, gdzie w takich wypadkach jest policja. No chyba że władze miasta zbijają niezły interes na tych stacjach, które stają się nocnym centrum życia kulturalnego tego miasta. Chociaż "kulturalne", to tutaj zdecydowanie zbyt wielkie słowo. Raczej życie tworzone przez ludzi, którzy tak bardzo starają się udowodnić swoją wielkomiejskość, że nie zdają sobie sprawy jak śmiesznie i prymitywnie wypadają. Pozdrawiam wszystkich "małomiasteczkowych".
+0-0
Czwartek, 28 lipca 2005 r. godz. 21:26
~:(
Ten obszar to i tak urbanistyczny bubel, trudno go bardziej sp..., nawet stacją benzynową.
+0-0
Wtorek, 12 lipca 2005 r. godz. 05:57
~gosta14
Przypominam sobie jak przed paroma laty w okolicy AJ-u biegało dwóch dupków z protestem przeciwko budowie stacji benzynowej naprzeciwko argumentując jakie to niebezpieczne dla okolicznych mieszkańców i dla środowiska, czy teraz komuś ta stacja przeszkadza? Ich argumenty teraz wydają się żałosne i śmieszne
+0-0
Niedziela, 1 maja 2005 r. godz. 23:28
~d_v_d
Krisp-u ale z tego art. który podałeś wynika, że Esso ma być kupione przez Orlen, a nie przez Shell'a! każdy portal pisze co innego, a żaden nie pisze prawdy, bo kupiec jest jeszcze nie znany :) trwają negocjacje...
+0-0
Niedziela, 1 maja 2005 r. godz. 19:27
~Halina36
Nie bo zadużo jest samochodów. Proponuje przesiąść sie na rower. Zdrowo i przyjemnie
+0-0
Niedziela, 1 maja 2005 r. godz. 18:41
~ewcia
napewno swietnie wygladaloby centrum naszego miasta ze stacja benzynowa jak by ich jeszcze bylo za malo. ja bym raczej zapytala mieszkancow miasta czy nie chcieli by w tym wlasnie miejscu zeby w koncu zostalo zaplanowane jakies centrum z prawdziwego zdarzenia jak mialo to byc w pierwotnych planach lokalizacyjnych ST. Woli. miejsce gdzie mozna by spotkac sie ze znajomymi, wyjsc na deptak, usiasc na lawce itp. zeby bylo w koncu jakies centrum a nie kolejna stacja benzynowa
+0-0
Niedziela, 1 maja 2005 r. godz. 12:06
~Rudy
Kolejan stacaj a paliwo nie tanieje! He He He
+0-0
Czwartek, 28 kwietnia 2005 r. godz. 14:41
~mayday
kiepski pomysł, mamy juz tyle stacji benzynowych, że w zupełności wystarczy na tak male miasto.
+0-0
Piątek, 22 kwietnia 2005 r. godz. 16:49
~krisp-u
D_v_D Bardzo prosze odszukalem dla ciebie ta informacje : http://biznes.interia.pl/news?inf=595902 A co do cen paliw zawsze na naszym regionie bede takie same. Bo cena jest ksztaltowana na tle innych sprzedawcow a ze u nas jest taka cena np w orlenie do i statoli da taka sama roznice sa w groszach. Zreszta sam mozesz zobaczyc jadac gdzies dalej w trase ceny na stacjach tego samego koncernu wachaja sie nawet do 40gr za litr
+0-0
Niedziela, 10 kwietnia 2005 r. godz. 20:56
~d_v_d
krisp-u - 2 pytania: 1. skąd masz informacje takie, że esso będzie sprzedane i kupi je shell; 2. nawet gdyby kupił esso shell to co z tego ?? nadal to będzie stacja!! u nas przydałaby się jakaś stacja typu Jet, bo ona ma konkurencyjne ceny w stosunku do innych
+0-0
Sobota, 9 kwietnia 2005 r. godz. 23:08
~krisp-u
Niezle komentarze panowie i panie. Stacja esso bedzie sprzedana (chyba kupi to shell) pozatym to nie stacja tylko sklep z paliwem. Orlen ma dzialke budowlana kolo poczty glownej (1) ale plan zagospodarowania terenu opiewa na budynek 4 pietrowy wiec raczej nic z tego nie bedzie. Stacja nic nie ma do placow zabaw ani ladnych chodnikow bo to inwestycja prywatna Pozdrawiam Krzysiek
+0-0
Piątek, 25 lutego 2005 r. godz. 15:27
~hELGA
Place zabaww!!!! poprawdzie chodniki !!! odnawiajcie!!! wiecej fajnych parkow!!! remont blokow!!! sklepy!! szkoly!!! itp to nam jest potrzebne tylko kasy brak a sorki co nam ze stacji kurde i tak polowa nie ma aut DAJCIE SOBIE NA LUZZZ
+0-0
Sobota, 15 stycznia 2005 r. godz. 17:16
~pyjor
Pragne wszystkim przypomniec historie stacji ESSO. W trakcie jej budowy odbywaly sie pikiety i protesty zacofanej czesci mieszkancow SW. Obecnie jest to najlepiej prosperujaca i najlepiej spelniajaca potrzeby klijetow stacji benzynowych. Spoleczenstwo malomiasteczkowe zawsze obawia sie zmian, nowego i nie jest bez znaczenia fakt zawisci jaki ogarnia psychike szarej strefy polskiego spoleczenstwa, ktore z przykroscia trzeba stwierdzic czesto udawadnia, ze jest poprostu zacofane i prosta. Ps. To konkurencja tworzy jakosc........
+0-0
Piątek, 26 listopada 2004 r. godz. 02:33
~do mery
ja zglaszam. popieluszki 17. w cywilizowanych krajach stacja benzynowa na parterze kamienicy nikogo nie dziwi i nikomu nie przeszkadza (ludzie mieszkaja nad stacja). obecnie technologia pozwala na bezpieczne budowanie stacji w niemielkiej odleglosci od zabudowan. jest to bezpieczne i nie czuc zapaczu paliwa. tylko w polsce wszyscy sa na nie nie zaleznie w jakiej sprawie. nie zgadzamy sie na stacje, supermarket taz nam przeszkadza, nie pozwolimy zbudowac drogi itd. ze wszad slychac nie i nie. jak w tym kraju ma cos powstac skoro zawsze znajdzie sie kilku ktorym sie to nie spodoba. jak tos potrzebuje ciszy i spokoju to na wies albo do lasu tam nie bedzie mial nic w promieniu kilku kilometrow.
+0-0
Sobota, 20 listopada 2004 r. godz. 13:45
~Kamil
Popieram Mery!Bravo! :)
+0-0
Sobota, 20 listopada 2004 r. godz. 13:42
~Mery
Tym wszystkim, ktorym zachciewa sie kolejnej stacji benzynowej, niech zglosza wniosek z prosba o umiejscowienie jej pod swoi blokiem.Powodzenia :)
+0-0
Poniedziałek, 15 listopada 2004 r. godz. 01:41
~ja
nie rozumiem dlaczego miala by nie powstac nowa stacja! jesli ktos chce sprzedawac , ktos kupowac to dlaczego tego zabraniac! zyjemy w wolnym kraju!!! (niektorzy o tym zapominaja czytaj prezydent szlezak wstrzymujacy budowe sklepu pana koczwary i innych hipermarketow) wieksza konkurencja - nizsze ceny wyzsza jakosc uslug. poza tym kilka miejsc pracy.
+0-0
Czwartek, 4 listopada 2004 r. godz. 13:47
~rodak
A ja mysle im wiecej stacji tym wiecej konkurencji tym mniejsze stawki za paliwo i troche wiecej stanowisk pracy, A ja mysle ze w Stalowej powinno byc wszysko. Byle by tylko miasto na tym nie stracilo. Bo jak miasto stracimy my.
+0-0
Wtorek, 19 października 2004 r. godz. 10:21
~satanek
bleah...smierc Mc donald's !!!!!!!!!!!!!!!!
+0-0
Niedziela, 19 września 2004 r. godz. 18:35
~BOLEK
zAMIAST STACJI ZRÓBCIE JUŻ LEPIEJ McDonald'a
+0-0
Piątek, 3 września 2004 r. godz. 15:16
~juzef stolarz
ja mysle, ze ludziom na kierowniczych stanowiskach w stalowej i nie tylko przydaloby sie narysowac kreski na glowie, bo wiekszosc z nich ma d*** w miejscu glowy i nie mysla!!
+0-0
Poniedziałek, 26 lipca 2004 r. godz. 17:07
~Kaz
Każda inicjatywa jest dobra. znów kilka osób "zeszłoby" z garnuszka PUP a kolejny "plac chwastowy" zapełniony... Pamiętam ile było wrzasku o stację ESSO, dziś stacja zdobi miasto i pracują, zarabiając ludzie, inni korzystają bo mają blisko.
+0-0
Poniedziałek, 3 maja 2004 r. godz. 12:37
~miron2
Myslę że pytanie jest jak najbardziej potrzebne, stacja owszem, ale poza miastem a nie w jego centrum, skrzyżowanie to i tak dość mocno "obciążone" stanie sie jeszcze bardziej nieprzejezdne, place zabaw jak najbardziej :)) też popieram. pozdrófka wszystkim tatom !!!
+0-0
Piątek, 30 kwietnia 2004 r. godz. 20:21
~Adamus
No tak, kolejna stacja paliwowa, ciekawe czy miasto skorzysta na tej inwestycji tyle samo co na wybudowaniu supermarketu.Czy na ta budowe potrzebna jest zgoda Rady Miasta?
+0-0
Czwartek, 11 marca 2004 r. godz. 18:16
~Markuz
A ja uważam akurat odwrotnie. Pytanie miało sens. Stacji benzynowych mamy już aż nadto, czego nie można powiedzieć np. o placach zabaw dla dzieci, które nie przynoszą zysku, ale też są potrzebne. Ten "zysk" będzie odczuwalny za paręnaście lat, kiedy dzieci będą rozwinięte fizycznie w miarę, bo to co obecnie się dzieje, to lepiej nie mówić. A zysk bez poszanowania człowieka, to żaden zysk - jak mawiał Sante O`Moreno. Wolę mieć spokój i ciszę niż smród spalin wokoło.
+0-0
Środa, 10 marca 2004 r. godz. 13:01
~Camel
Sondaż na temat , czy w Stalowej Woli potrzebna jest stacja benzynowa nie ma najmniejszego sensu. Jedynie słuszną odpowiedź na to pytanie może dać tzw. prawo popytu. Może się okazać , że w naszym mieście powstanie jeszcze pięć stacji i każda z nich będzie dobrze albo doskonale prosperowała. Sondaż w tym przypadku może mieć sens , jeżeli będzie dotyczył lokalizacji stacji. Chociaż i z tym można się również nie zgodzić. Wszyscy muszą przyjąć do wiadomości , że o inwestycji , w tym również i o jej lokalizacji decyduje zysk.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.