|
Piątek, 23 grudnia 2011 r. godz. 20:45 ~;-/  | ...a co na każdym grobie musi być krzyż ?
Cmentarz jest komunalny do k... nędzy. |
0 0 |
Piątek, 23 grudnia 2011 r. godz. 19:16 ~att  | Cytat Mohers "jak nie podoba sie jeden krzyz to trzeba postawic dwa,a jak kaza usunac dwa krzyze to postawic cztery,w koncu ateisci zrezygnuja a my wygramy"
Ta od razu na każdej działce po krzyżu i 8 metrach kwadratowych :) :)
Cytat Mohers "... jak zdechniecie to wasz grob tez bedzie bez krzyza?"
To jak już każdy będzie miał po krzyżu na działce to i grobowiec postawić. |
0 0 |
Piątek, 23 grudnia 2011 r. godz. 17:04 ~!  | To się nazywa patologia w polskim kościele, który ma pełną gębę patologii....dopóki tak będzie, że krzyże święta itp. będą przedmiotem prywatnych wojen i dźwignią handlu to nigdy nie będzie dobrze, a ludzie tylko podsycają konflikt który kościół wywołał i to daje ciche przyzwolenie na patologie tam występujące. |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 20:28 ~Moc  | Panie mohers to jest wolny kraj,przesadzil pan.Widac ze pan jest czlowiekiem okrutnym! |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 15:53 ~mohers  | trzeba stawiac kolejne krzyze ,skoro jeden tak bardzo rozwscieczyl lemingow i ateistow.Dajcie glos lemingi,jak to bardzo nie chcecie krzyza,jak zdechniecie to wasz grob tez bedzie bez krzyza? |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 14:45 ~TD 40  | najśmieszniejsze jest to , że przedmiot sporu ( krzyż ) był wykorzystywany przez Rzymian jako instrument do egzekucji wyroków śmierci na przestępcach =-- Jezus jako przestępca zawisł na krzyżu , dzisiaj zapewne usmarzyliby go na krześle elektrycznym , albo kula w łeb -------- cała ta dyskusja ,to wielkie HALO o przedmiot ( bądż co bądż ) służący do zabijania ludzi -------- czy w tym kraju ,w tym mieście nie ma innych istotnych problemów do rozwiązania zwykłego życia prostego , zwykłego człowieka? dyskusja o egzekucji prawa - prawa tak bolesnego wobec wszystkich , a jednocześnie pobłażliwego dla dla warcholstwa pana ks.Warchoła (nazwisko mówi samo za siebie) |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 14:04 ~sara  | Po co stawiac nastepny krzyz? Niech te pieniadze przeznacza ludziom biednym,ktorzy naprawde pomocy potrzebuja a jest ich bardzo duzo! |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 13:54 ~lowe krowe  | dlaczego tylko 5 tyś kary??????;/ dowalić im 500 tyś kary to może nauczą się szanować prawo! |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 12:32 ~herrnein  | Prezydentowi i inspektorowi mówimy nasze stanowcze i zdecydowane NIE. |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 12:27 ~zawires  | Prezio nie wieczny i inspektor nie wieczny. Cóż znaczą wobec wieczności i potęgi krzyża? |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 11:48 ~Rafal  | No wkoncu jest kara, teraz rozbiorka na koszt kosciola !!
ROZBIURKA NA KOSZT KOSCIOLA BYLE SZYBKO !!! |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 11:42 ~babcia  | @pik: popieram, dobry pomysł :) |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 11:06 ~pik  | Proponuję postawić i od razu zalegalizować po jednym krzyżu na wjazdach na posesje panów radnych z PiS. Niech potem spróbują je w majestacie prawa usunąć! |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 10:04 ~gość  | Po co im 8 m2 czy 20 cm2 nie wystarczy? |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 07:27 ~gienek laska  | I jeszcze powiem tak, dzisiejszy kościół niewiele ma wspólnego z wiarą, bardziej i zdecydowanie z polityką, przestałem chodzić na msze, wchodzę do kościoła w wolnej chwili, żeby posiedzieć i pogadać z Ojcem a nie słuchać księżowskiego widzimisię, wielka afera o krzyż, ol.wanie prawa w świetle prawa a na ulicy ciężko wyciągnąć zeta z kieszeni i dać biedakowi, zapyziała mieścina, mohery pany! |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 03:54 ~wiechu  | "Nie chodzi o całą działkę, ale o te osiem metrów kwadratowych, na których stoi krzyż, aby mógł tam stać legalnie, a wierni mogli spokojnie modlić się"Biedni mieszkańcy,bez krzyża nie mogą w spokoju pomodlić się.To mamy państwo totalitarne. |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 00:28 ~errol  | Wolne i demokratyczne społeczeństwo mówi walenizmowi stanowcze NIE. |
0 0 |
Czwartek, 22 grudnia 2011 r. godz. 00:14 ~KKononowićz  | Witam bardzo serdecznie . Nazywam się Kszysztof Kononowićz i jestem kandydatem na Prezydenta RP. Chciałbym tu teraz zabrać głos w tej sprawie która takie emocje budzi . Ja piszę z Białegostoku bo bardzo jestem zainteresowany losami tej sprawy. Bardzo dobrze że mądre ludzie ze Stalowej Woli chcą mojego programu wyborczego i chciałem powiedzieć że : Pan prezydent stalowej Woli chce wybudować na tej działce blok komunalny . a pan były radny Kolasa się nazywa on chce tam wybudować kościół . I teraz jest duży spór w Stalowej Woli co tam ma być wybudowane . A co ma byc ? Jak nic nie ma i to jest mój program wyborczy on sie nazywa "NICZEGO NIE BĘDZIE" Nie będzie budować się mieszkania komunalnego ani nie będzie się budować kościoła . Niczego się nie będzie budować . I to jest właśnie mój program wyborczy .
Bardzo dziękuję za uwagę . To mówiłem ja Kszysztof Kononowićz kandydat na Prezydenta RP. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 22:12 ~gienek laska  | @Jan, zdecydowanie głupota |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 22:08 ~stawrosalowa  | Precz z komuną. Sztandar wyprowadzić. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 20:55 ~Muchomor  | "...Krzyż na Młodyniu jest symbolem dużego podziału społeczeństwa stalowowolskiego..." to prawda dlatego krzyż należy przenieść na teren parafii i po sprawie. Prawo jest prawem i należy go przestrzegać. Żadnych uchwał, obrad sąd uznał że krzyż jest samowolą budowlaną więc po sprawie. A kare może powinien zapłacić pan radny, ot taka uwaga. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 20:43 ~teo  | Teodorze, Tusek powiedział, że jeśli opodatkowanie księży spowoduje zmiany w konkordacie to są na to gotowi.
Czarnych chyba dopadł kryzys.... |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 20:34 ~.  | Babki świąt nie zrobią, a grzywne zapłacą. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 20:14 ~jan  | ładnie to Lucjusz nazwał - ,,działania mediacyjne i godzące", zaproponował by miasto skapitulowało i nazywa to ugodą. Nie wiem czy to głupota czy cynizm, a może jedno i drugie ... |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 19:46 ~Teodor  | Kto się boi Czarnego Luda?
Wszyscy lub prawie wszyscy. Na pewno wierzący, którzy nie chcą narazić się Kościołowi. Jednak jest ich coraz mniej. Także coraz więcej z nich ogranicza kontakt z tą instytucją do obyczajowych, sporadycznych uroczystości.
Z Kościołem nie chce zadzierać administracja państwowa i samorządowa, instytucje finansowe, biznes oraz przymilne czarnym media. Nawet rzekomo lewicowe rządy SLD nie ośmieliły się kwestionować zapisów konkordatowych. Co więcej, aby przypodobać się Kościołowi przed referendum o przystąpieniu Polski do Unii, usilnie broniono formułki o chrześcijańskich korzeniach Europy. Jak długo jeszcze Polska pozostanie państwem wyznaniowym - osobliwością we współczesnym świecie? |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 18:55 ~MatkaPolka  | brawo nasz przyszły prezydencie! lucjusz na prezydenta! on sie zawsze za narodem wstawi! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 18:42 ~prosty obywatel  | nie rozumiem ataków na inspektora Pędlowskiego... ludzie przecież on tylko przestrzega prawa polskiego... jak tego nie można rozumieć !!! trzeba miec chuba wgłowie... no nie wiem co bo nie chsę nikogo obrażać!!! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 18:12 ~kambillo  | Odwołać prezydenta. Radni, ogłoście referendum. A panu inspektorowi już dziękujemy. Krzyż był i będzie na wieki. Żadne wasze pseudowerdykty i grzywny nic tu nie zmienią. Nie tacy chcieli coś tu zmienić i nic im z tego nie wyszło. I nie wyjdzie do końca świata. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 17:54 ~anty-nadberezny  | Nadebreżny to jest lis przebiegły!!. Mało krzyży po osiedlach stoi (poręby,centralne,fabryczne...).TO SĄ KPINY, A NADBEREŻNY ŚMIEJE SIĘ PROSTO W TWARZ I ZA NIC MA PRAWO.To nie jest krzyż, tylko łom kościoła. Niech zostawią wiarę w BOGA LUDZIOM! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 17:46 ~antymohers  | Do Mohers: czy ty człecze potrafisz zrozumieć, ze z takim myśleniem to nie zasługujesz na miano chrześcijanina? Jak chcesz walczyć krzyżem o krzyż to już lepiej przystąp do zwolenników dżihadu.Tam będziesz lepiej pasował niź do wyznawców Chrystusa. Dla takich jak ty nie ma wśród nas, katolików miejsca. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 17:06 ~!!!  | Dość łamania prawa!!! Usunąć Krzyż!!! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 16:48 ~cziki  | Inspektor nie zdał zupełnie egzaminu. Teraz weźmie w wigilię opłatek i co będzie mówił i czego życzył? Czym te święta będą dla niego? Czym będzie dla niego pasterka? |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 16:06 ~mohers  | jak nie podoba sie jeden krzyz to trzeba postawic dwa,a jak kaza usunac dwa krzyze to postawic cztery,w koncu ateisci zrezygnuja a my wygramy.Prawo jest zle,a sedziowie z czasow rezimu komunistycznego, jak takie .... jeszcze chodza wolno jak sowiet jaruzel i kiszczak. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 15:56 ~juzol11  | ci ktorzy lacza Pis z krzyzami to gno.e, powinniscie dostac lemingi.Do tuska paszol won ,on tez ateista . |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 15:50 ~wsio-52  | PIS-owcy!!! opamietajcie się z tym ciemnogrodem. Cała Polska smieje sie z Podkarpacia i z tych moherowych beretow. Krzyz stoi tam bezprawnie !Wiara nic nie ma do oszolomstwa. LUDZIE !!!!!! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 15:26 ~dartainaz  | Niech prezydent pójdzie na Młodynie, niech uklęknie przed krzyżem, niech przmyśli i przemodli to co robi. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 14:55 ~sowoj55  | dobrze,że tylko 5tys.zł.składka będzie niższa |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 14:49 ~belfer  | " Powinniśmy to przerwać, zamiast wciąż podsycać ten temat" - dokładnie tak, Lucjuszu. Rozebranie tego krzyża czy też przeniesienie na plac parafialny zakończy temat. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 14:12 ~ludek  | "o. Podgrzybek" ma racje, tak powinno się zrobić. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 14:08 ~gavissire  | Ludzie za wiarę oddawali życie, a co robi pan inspektor? Trudno to nawet komentować. Będzie miał piękne święta. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 13:50 ~ks. Naćpanek  | Oczywiście, że powinno się coś zrobić i "połaczyć społeczeństwo". Jedynym i najsłuszniejszym załatwieniem to uszanować krzyż zabierając go z miejsca gdzie bezprawnie tumoki go postawiły. I społeczeństwo "się połączy" wtedy. Nie wytyczać jakieś tam kwadraty jak na bezludnej wyspie. Niech Sobecka wytyczy sobie 2 metry kwadratowe w swoim mieszkaniu i ktoś tam jej narobi na środku. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 13:13 ~o. Podgrzybek  | Jestem wierzącym i praktykującym katolikiem i chcę by mój kościół prawa nie łamał. Nie interesują mnie manipulacje jakiegoś Nadbereźnego niech nie wsadza łap do spraw które winien załatwićordynariusz na nie jakaś prowincjonalna Sobecka, która chce zaistnieć i mieć wdzięczność panów w sutannach. Rozebrać krzyż i nie robić zadymy wokół niego jak ten kurdupel nim szarga na Krakowskim Przedmieściu i Boga wykorzystuje do swoich perfidnych zagrywek. Zabierzcie swoje łapska od krzyża PiSniete matoły. Krzyż rozebrać i przenieść do ks. Warchoła pod plebanię. Cichcem, tak jak on to zrobił z tymi w białych komeżkach. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 12:58 ~Myślozbrodniarz  | My mieszkańcy Stalowej Woli żądamy przestrzegania przez Kościół przestrzegania prawa. Nadbereżny bezczelnie nawołuje do łamani prawa. Ta budowla stoi tam nielegalnie i należy ja usunąć. Tak stanowi PRAWO. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 12:34 ~adam mackiewicz  | Co to ma być? Metoda faktów dokonanych?!
Ja na środku tzw. ronda postawie kiosk z kondomami i niech spróbuje mnie kto z tego placu ruszyć.
Dosyć łamania prawa w tym kraju w imię wiary.
Wyprawy krzyżowe skończyły się już dawno temu. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 12:27 ~mumin  | powinni zrobic to co w warszawie, przeniesc w procesji do kosciola i wyjsc z tego z twarza |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 12:15 ~heh  | Powtarzam zatem: Jak można robić taką haje o kawałek jakiegoś drewna.... ??? |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 12:07 ~sulejman  | Cała sprawa tego krzyża czy tej działki ...to zwykła manipulacja ! ..... Doskonale wiedzą o niej ludzie bezpośrednio ją wprowadzający pod dyskusję mieszkańców Stalowej ! Zapytajcie o tą sprawę obecnego prezydenta miasta i byłego radnego Kolasę . Oni w temacie maja największą wiedzę .
Siedzą sobie gdzieś tam i śmieją się z takich art. oraz z komentarzy pod nimi . Bo w tej sprawie było już wszystko. I teraz przypomnijcie sobie jakie z Was de.. . Jakie tu w komentarzach tezy i zarządzenia można było przeczytać ! I ten krzyk rozpaczy ! błagalny ! no i nie mogę zapomnieć jeszcze o tych "prawnikach" co komentarz lubią przywalić popisując sie świetną znajomością "prawa i sprawiedliwości" a sami popijają piwko w lasku !
Reasumując : Debilizm jest wszechogarniający ! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:48 ~heh  | Jak można robić taką haje o kawałek jakiegoś drewna.... |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:46 ~jot  | w 100% popieram wypowiedź "mieszkańca" ! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:35 ~renataaa  | czy klub PIS musiał popsuć przedświąteczną atmosferę, nie można było zaczekać aż po nowym roku?? bierzcie przykłąd z radnych peło, oni przyjamniej paczki dla biednych rodzin ufundowali |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:35 ~Halo !  | No właśnie zauważam że się dzieją poważne rzeczy, a tu krzyż.....powtórka z warszawy ;-/ |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:34 ~Roman  | Warchoła grzywna ani ziębi ani grzeje.
Wierni i tak się na nią złożą. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:33 ~Wawa  | Racje ma MIESZKANIEC. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:31 ~andrzej  | no nie,ależ obłuda radnych, jak nie grzywna za którą zapłacą wierni czyli nie ksiądz warchoł tylko zwykli ludzie,to znowu nie potrafią wykonać decyzji sądu o usunięciu tegoż krzyża.i to ma być działanie radnych w stalowej Woli?toż to kpina i nieudolność władz mista.kajają się przed świętami coby im opłatek nie był wrzucony do gęby łopatą jak do pieca podczas mszy w boże narodzenie.dlaczego ksiądz nie dokonał dzierżawy terenu przed posadowieniem tego krzyża ,wówczas wszystko było by w porządku,to jest dowód na to że kościół w polsce stoi ponad prawem!!! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:31 ~monika  | Pięciu polskich żołnierzy zginęło w Afganistanie, a u nas sie o takie pierdoły kłocą!!! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:28 ~ludwik  | wszedzie trzeba umiec znalezc kompromis, tu niestety dwie strony sie uparły! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:24 ~SKANDAL !  | Posłowie sobie przegłosowali podwyżkę od nowego roku o 500 zł, a my dalej głodujmy ! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:20 ~gość  | Z terrorystami się nie dyskutuje Dowalić karę a jak ta nie pomoże to większą i znowu większą aż do skutku Działeczka im się marzy a jak będą ją mieli postawią kaplicę a jak będzie kaplica to czemu nie kościół Znane metody |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 11:10 ~arsiz  | Takiemu inspektorowi już dziękujemy. Niech sobie nakłada grzywny na pijących wódę w miejscach publicznych. Jeśli pan inspektor poczuwa się do wyznawania jakichś wartości, to powinien ich publicznie bronić. Nie ma dwóch sumień, tylko jedno. Nie ma innego sumienia w pracy, a innego w domu. Jest jedno sumienie. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 10:52 ~sal  | W tej sprawie przede wsyzstkim konieczna jest mądrość decyzji i działania sandomierskich hierarchów koscielnych. Tymczasem - nie robią nic, nie mówia nic, wysługują sie jakimiś prawnikami, radnymi. To nie może byc tak że potrzebna niewątpliwie jedność i społeczna zgoda bedzie wymuszana w sposób albo pozaprawny, albo prawny ale...na "naszych" (czytaj: kościelnych) warunkach. Sankcjonowanie faktów dokonanych nie wydaje się najlepsza droga do zwycięstwa dobra, prawdy i sprawiedliwości. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 10:47 ~Cesarz  | Śnieg przykrył temat a radni wyszli z iglo przypominając sobie o tym czego do tej pory nie zrobili. A gdzie byli do tej pory? |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 10:44 ~Rodzina Adamsów  | Pędlowski ma podjąć decyzję o nałożeniu grzywny do 10 tys. zł za niewykonanie decyzji administracyjnej nakazującej rozbiórkę nielegalnego obiektu.
CZEKAMY Z NIECIERPLIWOŚCIĄ I CHCEMY POZNAĆ WSZYSTKIE OKROPNE SZCZEGÓŁY! |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 10:42 ~Mieszkaniec  | "przełomowa" ? "Prawo i Sprawiedliwość" ?
Co taka uchwała ma wspólnego z przestrzeganiem prawa i ze sprawiedliwością ?
Taka uchwała byłaby tego zaprzeczeniem.
Jestem katolikiem ale to jest widoczne złamanie prawa i tyle. Postawili krzyż na miejskiej działce w celu jej zawłaszczenia bez zgody miasta i co ? Teraz niby mamy to zalegalizować ?
ps. Jak to dobrze, że PiS nie ma większości u nas w Radzie. |
0 0 |
Środa, 21 grudnia 2011 r. godz. 10:41 ~?  | Prosimy o zabranie głosu.
Kto pierwszy skomentuje ? |
0 0 |