Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Niedziela, 12 maja 2024 r. Imieniny: Dominika, Imeldy, Pankracego
 Wiadomości lokalne
» "Las rąk" przeciwko strefie gospodarczej. Jak wyglądały konsultacje?
» Daniel Obajtek, lider listy PiS na Podkarpaciu: Zielony Ład będzie niszczył nasze firmy i osłabiał gospodarkę
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Marsz Godności Osób z Niepełnosprawnościami przeszedł ulicami Stalowej Woli
» Wybuch w bloku na Poniatowskiego? Na miejsc jedzie inspektor budowlany
» Wiosenne metamorfozy
» Prezydent Nadbereżny o Ogrodzie Zucha: to będzie mega fajne miejsce
» Andrzej Szlęzak o 20-leciu w Unii Europejskiej
» Uwaga na próbę wyłudzenia pieniędzy przez oszustów!
» 112: kot wszedł na drzewo a za nim chłopak. Nie mogli zejść. Wezwano straż pożarną
» 37-latek próbował ukraść towar z marketu o wartości 900 złotych
» Ruszają kontrole placów zabaw. Jest ich prawie 200!
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Skrzypek na dachu
» Gratuluję Polsko! 20 lat w Unii Europejskiej - Powrót do korzeni
» Kraina Śpiochów - spektakl
» MBP: opowiedzą, jak zdobyli Kilimandżaro
» Monodram: Melduję Tobie Polsko. Rotmistrz Pilecki
» Kafejka Historyczna: Stalowa Wola na morzu
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» MBP: Teresa Monika Rudzka
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Rada Miasta 2024-2029
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 12:05     /Jarosław Jarecki/
DW-871: 8-letnia rowerzystka potrącona na przejściu dla pieszych

Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.
Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.
Fot. Jacek Rodecki
W poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. około godz. 10:45 na Drodze Wojewódzkiej nr 871 w centrum Stalowej Woli doszło do potrącenia 8-letniej rowerzystki.

Do zdarzenia doszło w Stalowej Woli na ulicy Komisji Edukacji Narodowej na przejściu dla pieszych na DW-871, tuż za wiaduktem. Oba pasy w kierunku Tarnobrzega zostały zablokowane. Policja wyznaczyła objazdy. Wystarczyło kilka minut zablokowania DW-871 a miasto zostało zakorkowane.

Na miejsce przyjechały dwa wozy ratownictwa technicznego, karetka pogotowia oraz trzy radiowozy policji. Poszkodowana 8-letnia dziewczynka, znajdująca się pod opieką matki została przewieziona z obrażeniami głowy do szpitala w Stalowej Woli. Dziecko doznało na tyle poważnych obrażeń, że musiało zostać przetransportowane na dziecięcy oddział chirurgii urazowej w Tarnobrzegu.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, młoda kobieta jadąca z koleżanką samochodem osobowym marki seat cordoba, będącym na kraśnickich tablicach rejestracyjnych, poruszała się wewnętrznym pasem DW-871 w kierunku Tarnobrzega. Na przejściu dla pieszych, zaraz za wiaduktem, potrąciła 8-letnie dziecko jadące rowerem przed matką, także rowerzystką.

Z ustaleń policji wynika, że pojazd, który wyjechał od strony ulicy Handlowej ustąpił pierwszeństwa matce z dzieckiem. Jadąca w tym czasie wewnętrznym pasem 24-letnia kobieta seatem cordobą, najechała na przejeżdżające w tym czasie dziecko.

Kobieta jadąca seatem aby uniknąć skutków potrącenia próbowała uciekać na pas zieleni po lewej stronie. Siła uderzenia była jednak na tyle duża, że dziecku pospadały buty, czapka oraz prezent, który jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy był kupiony dla nauczycieli na zakończenie roku szkolnego.

Na miejscu zatrzymał się rowerzysta będący świadkiem. Wezwana została również grupa policyjnych techników, którzy dzięki zebranym śladom wyjaśnią jak do niego doszło.

Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem. Mimo że znajduje się tam znak drogowy ostrzegawczy "wypadki".
Zdjęcia
Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.
Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.
Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.
Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.
Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.
Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.Miejsce, w którym doszło do potrącenia jest jednym z bardziej niebezpiecznych w Stalowej Woli. Rozpędzone samochody zjeżdżające z wiaduktu często mają problem aby wyhamować przed przejściem.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 25 czerwca 2015 r. godz. 11:16
~Gołąb Sracz
Po co w ogóle roweżyści jeżdzą na hodnijach? Mój brat jak byliśmy mali rysował kredą na hodniku i jakaś baba w niego wjechała rowerem i trafił po tym zdażeniu ze złamanyn kręgosłupem do szpitala.
+0-0
Czwartek, 25 czerwca 2015 r. godz. 09:05
~anonim336
Ludzie ! Dziecko ZYJE !! Ma sie dobrze ! Jak mozna tak przedwczesnie wsadzic kogos do trumny ?! Skad Wy to bierzecie ??
+0-0
Czwartek, 25 czerwca 2015 r. godz. 08:58
~Edi
Dziecko nie żyje, więc już dajcie spokój z wieszaniem psów na kimś, fakt matka zachowała się bezmyślnie i poniosła straszną karę za to.
+0-0
Środa, 24 czerwca 2015 r. godz. 09:30
~damian stw
Rowerzyści nie powinni poruszać się po chodnikach to miejsce dla pieszych. Jakby jeździli jak przepisy każą to by nie wjeżdżali na przejścia. Moje dziecko zostało staranowane na chodniku prze kobietę jadącą rowerem. Pani miała czelność się rzucać że nie pilnuje dziecka, na informację że wzywam policję ostudziła swoje zapały i zaczęła przepraszać. SZANOWNA POLICJO MOŻE RUSZYĆ D>>> NA PATROLE I KARAĆ TAKICH NIEDOKSZTAŁCONYCH ROWERZYSTÓW!!!!!
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 22:39
~basia
@mona Za to ty mona nie rozumiesz co czytasz. Samochód dostawczy nie zwalniał przed pasami, ale wyjeżdżał z bocznej, podporządkowanej uliczki (Handlowej) na drogę główną.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 21:59
~stokrotka
Aż nie chce się wierzyć co tutaj czytam,przecież to przejście dla pieszych i co tu dużo pisać -bez komentarza,oczywiscie,że wina matki,jeszcze powinna zapłacić odszkodowanie za uszkodzenie samochodu.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 21:36
~mona
Emil jesteś kierowca??? Jesli tak to jesli widzisz ze auto jakies zwalnia przed pasami to ty tez zwalniasz prawda??? Mam nadzieje ze z dziewczynka bd wszystko dobrze a dziewczyna która prowadzila samochód dostanie kare na taka jaka zaslozyla
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 20:56
~Anna
Mam nadzieję, że z dzieckiem będzie dobrze. Życzę zdrowia, teraz to ważniejsze niż kto winien.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 20:03
~belfer
@on "Pieszy i rowerzyści nie powinni mieć pierwszeństwa, chyba że już znaleźli się na pasach" Ależ tak właśnie mówią przepisy (kodeks drogowy) - pieszy czy rowerzysta ma pierwszeństwo dopiero gdy znajdzie się na przejściu (przejeździe dla rowerzystów). Przed wkroczeniem na przejście pieszy NIE MA PIERWSZEŃSTWA!!! Podobnie rowerzyści. Nieznajomość przepisów przez pieszych jest przyczyną większości wypadków. Do tego dochodzi nieznajomość praw fizyki - na zatrzymanie ważącego ok. 1 tony samochodu z prędkości 50 km/h potrzeba ok. 25 metrów.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 19:45
~Jóżko
Starsi przejeżdżają przez przejście ucząc w ten sposób młodszych i to jest nagminne w St-Woli.Pana W.policjanta też potrącił młodzieniec przejeżdżając rowerem na czerwonym przez przejście dla pieszych obok Słoneczka .Takie zachowanie trzeba napiętnować i karać bo karze się tylko kierowców za byle co.Przejście dla pieszych jest dla pieszych i należy przeprowadzić rower !!!
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 18:05
~emil
mona to nie takie proste .auto dostawcze wytaczało się pomału z handlowej jednoczesnie zasłaniając rowerzystki.sam fakt ze seat odbił w lewo na pas zieleni zaraz za przejsciem miało charakter gwałtowny.naprawde wystarczy 50 by sponiewierac na pasach klienta
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 17:55
~mona
Czy wy wiecie co wy piszecie sama jestem kierowca i wiem ze przed przejściem dla pieszych należy zwolnic a jak ktos nie widzi ze jeden samochod się zatrzymuje i nie zwalnia to niech przestanie jezdzic
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 16:59
~luk
z moich informacji uzyskanych dzisiaj od służb wynika, że skończyło się na potłuczeniach i rozcięciem głowy. Miała dużo szczęścia. Pozdrawiam
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 14:55
~poirytowana
dzisiaj kiedy zatrzymałam się przed przejściem na czerwonym, byłam świadkiem jak dziewczynka około 12 lat wjechała bardzo szybko na pasy, nie rozglądając się. Miała zielone ale to było przejście dla pieszych a nie rowerów. Zaraz za nią wjechała starsza pani, a następnie pan. Też jeżdżę rowerem ale nie po przejściach dla pieszych. Czemu policja nie zwraca na to uwagi?
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 14:13
~zgadzam sie z 'on"
W pełni popieram "on"; przy "okazji" kazdego wypadku w naszym mieście wrzucam podbne teksty.Co mi z przepisów i z mojego pierwszeństwa??Trzeba miec rozum, myslec, patrzec i nie pchac sie pod koła. Nikt specjalnie w pieszego nie wjeżdza, po prostu go nie zauważa, a wszystko dziej sie zbyt szybko aby samochód mógł wyhamowac. Wole.Wole mieć ręce, nogi i być zdrowym niż korzystać z moich "przywilejów" jakimi są przepisy.A jestem zarówno kierowcą jak i pieszym i nie mogę patrzeć na te święte krowy na drogach....
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 13:38
~ja
Teraza wszyscy mądrzy że na przejsciu się nie przejeżdza rowerem!Ile razy jade w miescie to ciągle widze rowerzystów ja przejezdzają na przejsciu,nawet ja jeździłam L to też raz kobita mi wyjechała przed samym autem i na egzaminie w tbg ten san przypadek.Zdrowia dla dziewczynki życze!
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 13:15
~@ona
Uważam dokładnie tak samo ja k@on
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 13:03
~on
Jestem pieszym, ale mimo że jest przepis mówiący o pierszeństwie pieszych na przejściu, nigdy nie pakuję się na pasy, gdy widzę nadjeżdżające auto, nawet gdy jedzie wolno i daleko. Czasem machnę kierowcy, żeby przejechał. Wolę poczekać kilka sekund dłużej i potem spokojnie przejść. Nie ufam kierowcom, nie wiem czy się zatrzymają. I uważam że po wprowadzeniu tego przepisu, co raz częściej zdarzają się takie wypadki. Pieszy i rowerzyści nie powinni mieć pierszeństwa, chyba że już znaleźli się na pasach. To tylko chwila, a jakie tragiczne skutki. Ufam tylko sobie, więc puszczam pojazdy, bo pierszeństwo nie chroni mnie przed tragedią.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 13:01
~Ehh
Tak to pościć babę z dzieckiem na rowerze. Chłop powinien jej niezły łomot spuścić za to przejeżdżanie z dzieckiem przez przejście dla pieszych.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 12:32
~Trololo
No to dupnął :D Oby takich więcej kierowców. Nie ma obowiązku się zatrzymać jak jedzie rowerzysta... Po prostu tego rowerzysty tam powinno nie być... To nie przejazd tylko przejście... Ta babka głupia jakaś... Ale co zrobić. Niektórym to nawet powinno się zakazać rowerem jeździć.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 11:59
~bobsonek
obserwator - nie jesteśmy w Belgii, a każdy człowiek mający elementarne pojęcie nt fizyki, wie, że jakby prędkość była duża to rowerek nie leżałby w całości kilka metrów za pasami tylko znalazłby się prawie przed pobliską sygnalizacją świetlną albo pofrunąłby gdzieś na chodnik...
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 11:45
~JÓZEF WISARIONOWIZ STALIN & Siekiera
Tyle razy mówiłem gdzie babskie miejsce.Studiuję islam i jestem po jego środku. Już teraz widzę że to nie tylko religia ale i sposób życia- tak ogólnie mówiąc. W islamie kobiety mają naprawdę dobrze bo ich po prostu interesować ma li tylko szczęście mężczyzny! W Polsce chłopki nasze mają rozkosznie a chcą więcej. Tym dwóm paniom należy się od chętnych seksualny łomot a od wymiaru sprawiedliwości zabranie prawa jazdy dożywotnio a potem ukamienowanie!
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 11:37
~hbjbj
Filozofy którzy wyzywają kierowce auta, to chyba nigdy w życiu nie prowadzili auta. Wjezdzanie na przejscie rowerzystów to nagminny problem i tylko i wyłącznie matka tu powinna beknąć. Tam gdzie są przejzady sciezek rowerowych - ok, ale nie na przejsciach. Rowerzysta to nie pieszy - nauczcie się raz na zawsze.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 10:02
~rubta co hceta w bulu i nadzieji
Jasne, funkcjonariusze z portalu zatrzymują krytykujące ich komentarze - róbcie tak dalej, to jak PO padnie na pysk, a w październiku padnie, to wy też podupadniecie .... płatne reklamy się skończą, artykuły niby obiektywne, a w rzeczywistości opłacone też się skończą... róbcie tak dalej ....
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 10:01
~Obserwator
A teraz tak . opowiem wam historie , która miała miejsce tydzień temu w belgi . Chodzi o to ze auto potraciło rowerzyste na pasach i ten owy rowerzysta wtargnął prosto pod samochód , rowerzysta miał ponad 2 promile , kierowca auta był trzeżwy i kto zawinił ?? tamtejsza policja ukarała kierowce samochodu mandatem w wysokości 300 e . W kazdym cywilizowanym kraju na zachodzie( w madrycie jak widze pieszego oczekujacego na przejscie natychmiast stają i go puszczają ) jest tak ze jak widza przejscie dla pierszych zwalniają a tutaj w stw jest tak , że ludzie rozpedzają sie do 100km/h aby zdarzyc na kolejne swiatła przejezdzajac falą na zielonym . To nie wina rowerzysty , mamy taki naród , ze kazdy kazdego ma w d...
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 09:34
~kierowca
i to są własnie mądrzy ludzie; niech sie modli aby nastepnym razem jak ktoś ją pierdyknie mogła tego palucha jeszcze wyciągnąc...
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 09:09
~robert
Tragedia dla dziecka, matki i kierowcy. Z całego serca współczuję i życzę powrotu do pełnego zdrowia. P.S. Problem rowerzystów na przejściach dla pieszych niestety w Stalowej Woli jest poważny. Wczoraj po południu zjeżdżając z wiaduktu, jadąc prawym pasem w kierunku Patrioty na przejściu dla pieszych o mały włos nie potrąciłbym rowerzystki, która wcześniej stała przed przejściem i nagle wsiadła na rower przejeżdżając tuż przede mną. Zdenerwowany tym faktem użyłem klaksonu w odpowiedzi ta Pani pokazała mi Fuck you...
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 08:58
~jan
a moze po prostu byla w szoku? nie zastanawialiscie sie nad tym?? tylko od razu psy wiezszac?? ciekaw jeste waszego zachowania jakbyscie widzieli jak wasze dziecko pod samocho wpada....
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 08:25
~ninininini
mam pytanie czy kktos cos wie co z dziewczynka czy zyje odpiszcie prosze a macie racje wina matki i dziecka jako pierwszych a druga wina kierowci predkosc za duza a matka zamiast dziecko przytulac byc przy niej bo jeczało to wolała z łapami zucac sie do kierowcy takie zachowanie to skandal nawet nieumiała sie zachowac do psychiatryka ja wziasc ja rozumiem ze dziecko potracone aleeeee powinna jakos sie zachowac a ta panna kierowca powinna jej jeszcze przywalic bo to niepowinno miec miejsca w miejscu publicznym
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 07:36
~Matka
Kiedy ludzie nauczą się że na pasach rower się prowadzi jak nie ma ścieżki rowerowej. Każdy patrzy bo szybciej a potem są tragiczne skutki.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 07:24
~bobsonek
Analiza - przestań już głupoty pisać i nie powielaj bzdur pismaka. Zerknij sobie na zdjęcia tu i u konkurencji i zobacz gdzie stoi dostawczak. Dostawczak nie podjechał do pasów, przód znajduje się przed linią poziomą nakazującą ustąpienie pierwszeństwa kierowcom jadącym główną ulicą. Tyle w temacie.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 07:18
~qwerty
z 30 metrów dalej jest przejscie ze swiatłami, tu na tym przejsciu sie zbyt wiele wypadkow zdarza wiec bym je zlikwidował!!!
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 06:52
~Wojtek
Szkoda dziecka.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 06:43
~Stalówek
wina matki,dziecko bez kasku,przejeżdzali rowerami a powinni prowadzić.auto jadące z wiaduktu widząc przejście automatycznie powinno zwolnić,tym bardziej że dostawczak na prawym pasie przepuszczał te osoby i pani z seata nie wiedziała czy to są piesi czy rowerzyści.myśleć i patrzeć jak się jeżdzi.mało razy widzę taką sytuacje na Alejach albo przy zjeżdzie z wiaduktu w stronę krzyża.
+0-0
Wtorek, 23 czerwca 2015 r. godz. 00:02
~rozsądek
Co rouku ginie lub jest mocno połamanych kilkanascie tysiecy ludzi bo mieli tzw.pierszenstwo dla pieszych. Gdybysmy tak np w latach 70 zrezygnowali z pierszenstwa na przejsciach żyło by nas teraz o 100 tys. wiecej i w dodatku wdychalibysmy mniej smrodu . Chodzi o to zeby poczekac srednio 15 sekund az przejada samochody a my co robimy idziemy bo mamy takie prawo , a wtedy kiedy przechodzimy zatrzymuje sie kilka samochodów które smrodzą a jak ruszaja to smrodza jeszcze bardziej
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 23:08
~goofy
To ta matkie powinien dupnac a nie dziecko. Ja za glupote i uczenie zlych nawykow. Juz widze jak teraz beda sie sypaly mandaty po stowie za jazde po przejsciach dla pieszych. W sumie to i dobrze karac takich oszolomow.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 22:44
~analiza
Pamiętajcie Babo i Chłopie, jeśli jest droga mająca dwa pasy ruchu, i gdy kierowca zatrzymuje się po prawej stronie przed przejściem dla pieszych to pamiętaj BABO i CHŁOPIE zwolnij i nie jedź i stań bo z prawej strony może ktoś dreptać.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 22:30
~milo
nie jeździ sie rowerem na pasach dla pieszych, potem przykre skutki
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 22:21
~misiekspzoo
Właśnie tam postawić foto radar, ITD by nieżle zarobiła, teren zabudowany, 2 szkoły w pobliżu a zasuwają po 70-80 km/h, chyba spieszą się na promocje do tesco albo kauflandu.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 22:16
~eerror
W Stalowej to jest BYDŁO i tyle ostatnio koles mi sie wpier.... na pasach rowerem na poniatowskiego gdzie nie można przejeżdzać tylko to jest zwykłe przejscie dla pieszych czyli powinien zejsc z rowera i przejść jak pieszy ! a co on zrobił fakera pokazał moze nasza policja wezmie sie za to a nie w stołki pierdza i mandaty bija na byle gównie za przeproszeniem !
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 21:50
~baenaba
Zgodnie z przepisami to wina będzie dziewczynki,oraz jej matki. To zwykłe przejscie dla pieszych, kierowca nie ma obowiązku przepuszczać rowerzysty jadącego rowerem. Bardzo złe zachowanie matki dziecka-Brak kasku,przejazd w miejscu nie dozwolonym przez przejście,dziecko powinno jechać za matka,a nie przed nią. Generalnie 90%to wina niestety matki. Na tym odcinku drogi jedzie się naprawdę szybko,i poprawcie mnie ale nie pamiętam kiedy widziałem tam auto jadące 50km/h. Każdy ma co najmniej 70!Sam jeżdżę tam około 70.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 21:24
~inf
A czy ktoś wie jak się ta 8 latka nazywa? Do której szkoły chodziła? Mój syn ma też osiem lat i się niepokoi a nie ma się ska dowiedzieć
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 19:57
~Liljana
Do driver: Owszem, jest napisane, że jechała rowerem. Przeczytaj sobie w słowniku, co znaczy słowo rowerzystka. To nie osoba prowadząca rower...
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 19:56
~Liljana
Nie twierdzę, że kobieta kierująca samochodem nie zawiniła, ale czy matka tej dziewczynki jest bez winy? Przejście dla pieszych, jak sama nazwa mówi, jest dla pieszych! Nie dla rowerzystów. Matka powinna kazać dziecku zsiąść z roweru i przejść przez przejście na piechotę. To raz. Dwa - przejście dla pieszych jest częścią drogi, a nie pastwiskiem. Pieszy ma obowiązek patrzeć i nie włazić na ulicę, jak samochód nie jest w stanie wyhamować. Co z tego, że kierowcy wina, jak to pieszy trafi na wózek albo gorzej? A już tyle wypadków było na dwupasmówkach i nadal jak krowy na łące włażą i nie patrzą, czy ten drugi samochód się zatrzyma. Dzisiaj na moich oczach na przejściu po drugiej stronie wiaduktu dwóch dzieciaków (na oko 12-latków, więc myśleć już powinni) wlazło pod koła samochodom, które z piskiem hamowały. Bezmyślność zupełna. Co najlepsze, chłopcy doskonale samochody widzieli, ale przecież są na przejściu. A nasza policja nic nie uczy, że przejście to część drogi. Cały czas tylko, że na przejściu pieszy jest świętym - nie jest! I czasem warto może pomyśleć trochę, to się uniknie tragedii. Kierowca to też człowiek! Też się może zagapić!
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 19:52
~SEATMan
tak w gwoli ścisłości to to nie jest SEat Cordoba tylko Seat Toledo (nieco większy/nowszy/droższy/i cięższy)
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 19:07
~józef
A kasku dziecku mamusia na rower nie założyła bo fryzurę psuł? A co do argumentu, że dziecko poniżej 10 roku na rowerze jest pieszym w rozumieniu PoRD to chcę zauważyć, że mamusia miała więcej niż 10 lat i powinna zsiąść z roweru przed przejściem.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 18:35
~pieszy
Rowerzysta ma prawa i obowiązki, a wystarczyło się zatrzymać i przeprowadzić rower, tylko rowerzyści w stalowej NIE ZNAJĄ PRZEPISÓW i nie wiedzą gdzie mogą przejeżdżać a gdzie przechodzić z rowerem
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 18:21
~jak można?
Policja nic nie robi z rowerzystami jeżdżącymi tak jak im się podoba. Wjeżdżają na przejścia, skręcają wprost pod koła, robią co chcą. I czują się bezkarni, bo policja łapie kierowców przekraczających 50/h, a nie pisze mandatów pieszym i rowerzystom. Każdemu kierującemu codziennie jakiś cyklista wtargnie na pasy. A jeżdżenie po chodnikach jest nagminne. I to nie są małe prędkości.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 18:08
~ewa
coś strasznego! zdrowia dla dziewczynki mała trzymaj się!
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:59
~Martens
Niech się policja weźmie wreszcie za rowerzystów. Jadący rowerem czują się jak święte krowy na ulicy, na chodniku, na przejściach dla pieszych. Niech policjanci nie stoją z suszarkami za krzakami tylko w patrolach pieszych kontrolują rowerzystów. Sądzę, że przynajmniej dwa tygodnie takiej kontroli przywróciłoby co niektórym rowerzystom rozumu i wpłynęło na ich bezpieczeństwo. No niech wreszcie radni miejscy wystąpią z takim wnioskiem do policji. A nie tylko zwężać drogi/ Rozwadów/, ograniczać dopuszczalne prędkości ,a nie narzekać ,że wszystkiemu winni kierujący samochodami
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:52
~Lucjan Narożniak
po co bzdury piszecie. Art.2 Ustawy P.r.d mówi, że dziecko do lat 10 kierujące rowerem pod opieką osoby dorosłej jest pieszym i nic wasze wypociny tu nie zmienią.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:49
~stalowowolanka
Tak naprawdę to nie pochwalam jazdy po pasach rowerem, ale problemem jest taki że na drogach dwupasmowych gdy jeden kierowca się zatrzyma a drugi jadący na pasie obok tego nie zrobi to czy się jedzie rowerem czy idzie pieszo nie ma się szans. Przechodzę przez te pasy codziennie i wiem co mówie nie raz się zdarzyło że nie weszłam na pasy mimo że jakiś kierowca mi ustąpił bo widziałam że pasem obok jedzie kierowca który nie zwrócił uwagi na kierowcę który już stoi przy pasach.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:49
~czesiek
2 osoby sa winne matka i kierowca KIEROWCA bo niezwolnil chociaz widzial ze inne auto ustapilo pierszenstwa a MATKA bo puscila dziecko pirwsze ja zawsze na przejsciu wychodze pierwszy a dopiero potem dzieci prowadze
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:30
~mieszkanka
Jak sama nazwa wskazuje jest to przejście dla pieszych a nie rowerów. Sama jeżdżę dużo rowerem ale na przejściu zawsze rower prowadzę. Policja powinna zająć się rowerzystam którzy nawet na chwilę nie zatrzymują się przed przejściem, wyjeżdżają jak gdyby nigdy nic, szkoda gadać sami się proszą o wypadek.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:29
~lt40
No właśnie to jest przejście dla pieszych ,nie jest wyznaczone dla rowerzystów że mogą przejeżdżać rowerami.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:26
~ROZWAŻNY
Za późno dla tej dziewczynki, ale pamiętajmy o tym, BY NIE STRACIĆ W TAK BŁACHY, BEZMYŚLNY SPOSÓB KOLEJNYCH DZIECI, NASZYCH NAJWIĘKSZYCH SKARBÓW. Wyrazy współczucia dla Rodziny, głupota a może tylko nierozwagA, tak niewiele a cena najwyższa. WSPÓŁCZUJĘ, to za mało a czasu cofnąć się nie da.... Wystarczyło na chwilkę wyhamować i przeprowadzić rower przez przejście.... Tak niewiele..... Cen bardzo wysoka za chwilę nierozwagi... Za późno, jej już nie ma.....
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:26
~miecz
podstawowe pytanie czy w tym miejscu jest wyznaczony przejazd dla rowerow ,jezeli nie a to widac to calemu zajsciu jest winna matka ,szkoda naprawde dziecka ,ale matka powinna uczyc przeprowadzania roweryka przez jezdnie jezeli nie ma przejazdu
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:18
~ROZWAŻNY
I jeszcze jedno - nie znam kierowcy który celowo rozjechałby na przejściu rowerzystę czy pieszego, pieszy na jezdnię wchodzi powoli ale gdy rowerzysta pojawia się na nim NAGLE a tak ZAWSZE jest) to kierujący samochodem jest po prostu bez szans...... Rowerzyści weźcie to sobie do serca, już nie wspomnę o mamach jadących ze swoimi dziećmi, uczcie ich rozwagi na drodze jeżeli wam na nich zależy....
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 17:01
~ROZWAŻNY
Tak właśnie kończy się WTARGNIĘCIE ROWEREM na przejście dla pieszych. Zapamiętaj rowerzysto - kierowca widzi Cię w ostatniej chwili i tylko cudem nie dochodzi do wypadku. Ja jestem kierowcą, pieszym i rowerzystą i wiem, że łatwiej wyhamować pieszemu, trudniej rowerzyście a kierowca w chwili wtargnięcia na jezdnie pieszego a co dopiero rowerzysty jest bez szans na bezkolizyjne wyhamowanie. Najprościej i najbezpieczniej przyjąć zasadę ZANIM WTARGNĘ NA JEZDNIĘ PATRZĘ CZY NIKT NIĄ JUŻ NIE JEDZIE
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 16:33
~&
A morda szczekacze. Bo jak by stali przy przejściu to każdy jeden pewnie by się zatrzymał i przepuścił. Prawda jest taka że w tym mieście jak nie wejdziesz to nie przejdziesz. W większości to prostactwo za kółkiem które ma problem z ruszanie i jedzie byle do przodu.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 16:00
~bobsonek
kinga - zanim się podniecisz to przeczytaj sobie kodeks drogowy. Przez przejście, na którym nie ma przejazdu dla rowerów (na tym nie ma) zabrania się jazdy rowerem. Tyle w temacie.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 15:19
~adan46
do Kinga masz takie same bezmozgowe rozumowanie jak matka tej poszkodowanej dziewczynki.W normalnym kraju to matka za narazenie dziecka na utrate zycia z miejsca wypadku odjechala by ale juz w kajdankach.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 15:16
~Marek36
Plotkują koleżanki i gadaj a przez tel . że przyrasta do ucha, matka która wjeżdża rowerem z dzieckiem na przejście dla pieszych...uprzejmy idiota któy przepuszcza na dwóch pasach i zasłania widoczność.... i o nieszczęście nie trudno...
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 15:12
~Przyjaciółka
Na ulicy znajduje się tam dużo krwi.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 14:58
~belfer
"Z ustaleń policji wynika, że pojazd, który wyjechał od strony ulicy Handlowej ustąpił pierwszeństwa matce z dzieckiem." G*wno prawda! Rowerzystki jadące chodnikiem i zbliżające się do przejścia dla pieszych NIE miały pierwszeństwa! Kodeks drogowy jest tu jednoznaczny. Samochód dostawczy jadący od strony ul. Handlowej ustępował pierwszeństwa samochodom jadącym od strony wiaduktu.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 14:51
~zły
Mamusia-debilka powinna mieć ograniczone prawa rodzicielskie za taką skrajną nieodpowiedzialność.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 14:43
~damian stw
Przejść niebezpieczne i powinno zostać zlikwidowane - 100m dalej przejść z sygnalizacją. Na rowerze nie przejeżdża się przez przejście dla pieszych ale w naszym społeczeństwie nie ma to znaczenia rowerzyści jak święte krowy. Kask dla dziecka koniecznie obrażenia zawsze choćby minimalnie ale mniejsze. Kierowca samochodu jadąc tak jak ta Pani powinien mieć zakodowane w swojej główce że jak dzieje się coś na prawym pasie jezdni to mnie to też zaraz może spotkać. Brak wyobraźni u rowerzystów i kierujących. Najważniejsze aby dziecko wydobrzało.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 14:28
~b
Na przejście dla PIESZYCH nie ma prawa wjeżdżać rowerzysta! Matka wykazała się skrajną nieodpowiedzialnością pokazując dziecku, że przez przejście dla pieszych można przejeżdżać rowerem. Powinna zostać surowo ukarana za spowodowanie wypadku!
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 14:23
~Miłosz (Kielce)
Zablokowali jedynie kawałek drogi wojewódzkiej a połowa ulic nieprzejezdna. Okulickiego - korek, Popiełuszki - korek, KEN - korek. Dramat. Co to za infrastruktura drogowa?
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 14:21
~Mariola
Skorumpowanie nauczyciele przyjmą wszystko na zakończenie roku szkolnego. Gdzie jest policja?
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 14:01
~Stan
Tam nie ma przejazdu dla rowerów dlatego winno się je przeprowadzać.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:58
~Kowal
Dziecko powinno mieć kask a nie czapeczkę jak na zdjęcie. A poza tym w tym miejscu rower powinno przeprowadza a nie przejeżdżać
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:52
~on
Przez przejście dla pieszych rower się prowadzi, a nie jedzie. tyle w temacie.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:38
~miast0wy
macie bledne info.... przewieziona do tarnobrzega,
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:35
~bania
Oczywiscie odezwali sie Ci co byli,widzieli i wszystko wiedza.Zamknijcie japy i poczekajcie az Was to spotka a potem poczytacie sobie takie same durne komentarze.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:28
~Świadek pośredni
Byłem 3 samochody z tyłu, kierowca busa wyjezdzajacy z ul Handlowej ustąpił pierwszeństwa rowerzystkom tym samym je zasłonil swym gabarytów a kierująca seatem Toledo a nie Cordoba ich nie widziała nawet jadąc 50-60km/h można zrobić kuku. dodam jeszcze ze 3min po zdarzeniu podjechał radiowóz z wiaduktu ale nie widział zdarzenia i juz miał skręcić w Handlową ale im pomachalem i złapali co się dzieje. a matka córki która się ruszała z bólu zamiast przy dziecku to z rękami do kierującej.. życzę zdrowia temu dzieciątku
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:15
~kinga
Czego na dziecko najeżdżacie? Kretynka w seacie niech się k...a patrzy gdzie jedzie na terenie zabudowanym i nie myśli o niebieskich migdałach.Już nie raz widzę jak kierowca zajeżdża drogę rowerzyście jak bezmyślne ciele. Dziecko na rowerze w takim zderzeniu ma mniejsze szanse niż kierowca.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:13
~RaLph
Bzdura! Wcale nie jest niebezpieczne to przejście - mieszkam tam od tylu lat i jakoś tego nie stwierdzam. Jak wjechała na rowerze to kto jest winien? Oczywiście kierowca... Głupi kraj. Poza tym to, że rowerzysta ma pierwszeństwo wszędzie na ścieżkach rowerowych. Głupota ! TO rower ma mniejsza prędkość to raz a dwa mniejsze zużycie paliwa w autach - jak nie muszą co sekundę hamować do zera!
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:11
~driver
Nigdzie nie pisze, że jechala tym rowerem przez przejscie? Za to pisze ze rozpedzone auta maja problem z wychamowaniem jadac wiaduktu napewno wiec nie jest 50.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:09
~Gość
Matka od małego uczy córkę łamania przepisów. I tak się kończy.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:09
~adan46
Szkoda dziecka oby z tego wyszla bez utraty zdrowia,Matka powinna byc ukarana i to nie tylko finansowo ale i karnie.
+0-0
Poniedziałek, 22 czerwca 2015 r. godz. 13:04
~kierowca
Często jeżdzeta ulicą. Jest tam tylko przejscie dla pieszych a nie przejscie z przejazdem rowerowym. Niestety często rowerzysci zamiast zejsc z rowera i przejsc przejeżdzają to przejscie. Po co wię szukac winnych.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.