|
Piątek, 14 września 2012 r. godz. 18:30 ~Lwiątko | trefl masz racje nabyta durnota tą durnotę wbił mu Michnik z Urbanem a czerwoni utwierdzili w nim przekonanie ze to prawda i mu tak zostało sam udaje wyuczonego choc sam niewiele pisze tylko kopiuje pokazuje swoje chamstwo i tylko swoją głupotą pokazuje typowo dziecięcą logike myslenia wiec djagnoza jest prosta
Normanologia lub potocznie Mniemanologia = zdurnienie nabyte.
Norman-ologia= człowiek rodzi się z gotową i niezmienną psychiczną
strukturą szlachetności, pospolitości, podłości lub bestialstwa,
konkretną strukturą etyczno-moralnosci psychiki dziecka
w niewielkim stopniu poprostu Idiota |
00 |
Piątek, 14 września 2012 r. godz. 13:13 ~Trefl | @Lwiątko - - - :-) Ten synonim zaczął się inaczej. Nie wrodzone gdyż jak sam się określił własnymi słowami nabyte w następujący sposób................ "Do takich wniosków, do jakich doszedłem ja, potrzebowałem jedynie swojej zdolności postrzeganie rzeczywistości i jej analizowania".............. To cały wist, zrozumiałeś? Może ujmę to inaczej. --- --- --- --- --- --- --- On powiela to co wylizał z wanny Urbana i wyskrobał z kolanka muszli klozetowej Michnika w sutej okrasie Super Stacji. I liberałowie Michnika i lewacy Urbana i lewicowcy Super Stacji prezentują znacznie szersze poglądy. Ale Mniemanologia uznała że jest tam tylko jeden element i wklepuje go w kółko jak mantrę z niskich pobudek................... To jest właśnie cała śmieszność odrzucenia empirii dla ideologii i stania się w rezultacie persona non grata. |
00 |
Czwartek, 13 września 2012 r. godz. 19:15 ~Lwiatko | nie glosujący na Po dodaj ze to zdurnienie nabyte ale wrodzone i odzieciczone po rodzicach |
00 |
Czwartek, 13 września 2012 r. godz. 13:54 ~Nie_glosujacy wyborca PO | Jako autor definicji - - - Mniemanologia jest zastrzeżona wyłącznie jako skrót myślowy dla szerokiej reprezentacji poglądów wynikłych ze zdurnienia nabytego.... |
00 |
Czwartek, 13 września 2012 r. godz. 13:23 ~Aminokwas | Miałem na myśli kto będzie pracował w placówkach serwisowych Lgonga na terenie Rosji...... |
00 |
Czwartek, 13 września 2012 r. godz. 08:27 ~Lwiatko | Nie dyskutuj z durniem wrodzonym-nabytym najpierw cię sprowadzi do sego poziomu a potem pokona doswiadczeniem djagnoza jest prosta idjota durnota musi sie lansowac
Normanologia lub potocznie Mniemanologia = zdurnienie nabyte.
Norman-ologia= człowiek rodzi się z gotową i niezmienną psychiczną
strukturą szlachetności, pospolitości, podłości lub bestialstwa,
konkretną strukturą etyczno-moralnosci psychiki dziecka
w niewielkim stopniu |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 22:09 ~eh... | Te szkoły językowe to już zaczynają w standardzie mieć chiński. Teraz już trzeba odkurzyć książki z rosyjskiego... Aczkolwiek nauka tego drugiego języka mile się wspomina w humorystycznych opowieściach. |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 21:42 ~Norman | @Lwiątko, jedyne co potrafisz to publiczne robienie z siebie durnia, zatem nie pochlebiaj sobie zbytnio. Poniosło cię, przyznaj się. |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 21:41 ~Norman | @Lwiątko, "....Jakiego języka czeba sie uczyc rosyjskiego chinskiego ukrainskiego...." CZEBA sie nauczyc wreszcie języka polskiego, tępy analfabeto. |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 18:06 ~Lwiatko | Waldus dzieki za komplement ale co ma piernik do wiatraka najwazniejsze zeby w naszym miescie były miejsca pracy było bezpiecznie wesoło zeby ludzie nie byli głodni i zwierzeta bezdomne mieli schronienie nad głową schronisko i oczywiscie zeby było mniej durnot wrodzonych-nabytych a takich na naszej stalowowolskiej ziemi jest ich trochu Ja tez lwiatko mam pazury wyostrzone i potrafie tez drapac do krwi jak ktos wejdzie za skorę |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 15:53 ~Waldemar | Niewazne inwestycje , wazne ze Lwiatko
rozwija sie intelektualnie . |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 10:53 ~Lwiatko | Anty PO nie glosujący Najlepiej na durnia wrodzonego-nabytego nie zwracac uwagi i to co pisze i kopiuje domysli się idiota jeden ze go olewają i niechcą miec z nim nic do czynienia Aminokwas dodaj jeszcze jedno pytanie Jakiego języka czeba sie uczyc rosyjskiego chinskiego ukrainskiego zeby robote dostac Stalowy Jak powstanie terminal zeby tylko ludzi miejscowych przyjmowali a nie po znajomosci !! Pulkowniku w dzisiejszych czasach to wszystko mozliwe mozna pojechac"poleciec" i wrucic w trumnie chyba idzie Koniec Swiata |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 10:00 ~Nie_glosujacy wyborca PO | Mniemanologia nie kuma że interesujące wpisy ludzie lubią zapożyczać i rozwijać. On tylko wkleja co wyliże..... |
00 |
Środa, 12 września 2012 r. godz. 09:54 ~Aminokwas | Dobry pomysł LGonga, to naturalne że chcą tanio i bezpośrednio wysyłać maszyny do Rosji której infrastruktura drogowa ma gigantyczne potrzeby. Przy okazji będzie można sprowadzać surowce. Pytanie jest tylko jedno, czy kolej szeroko-torowa jako inwestycja rosyjska będzie zwolniona z opłat tranzytowych lub będzie funkcjonować na zasadach barteru. Jeszcze lepszym pytaniem jest czy service będzie miał polski czy chiński personel. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 21:53 ~Płk.Nikołaj Krawcow | Może nie wrócić z Moskwy.Przez lata jego towarzysze też nie zawsze wracali. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 20:39 ~stalowy | @las, @Lwiatko
Wg. mnie jeżeli rząd nie będzie się do tego mieszał to większa szansa na sukces przedsięwzięcia. Samorządy lokalne mogą dać ziemię , jakieś drobne parę milionów na początek, a najważniejsze, że będą mogły to firmować jakimś prestiżem samorządu i pomagać w sprawach organizacyjnych.
Dla powiatu niżańskiego, w którym miałaby powstać potencjalna inwestycja każde nowe miejsce pracy jest bezcenne (bezrobocie 23%). Dla Stalowej Woli jako dla ośrodka przemysłowego taki terminal w okolicy wydaje się być również bardzo przydatny do przyciągania nowych inwestycji.
Gdyby powstało jakieś konsorcjum zarządzające takim terminalem, a w skład niego weszła by Stalowa Wola (niezbyt zgodne z ustawą o samorządach) misato mogło by czerpać zyski.
ale już się chyba trochę rozmarzam |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 17:43 ~Lwiatko | las masz racje dobry pomysł a co z tego będą mieli mieszkancy miasta jakie korzysci i dla kogo |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 16:59 ~las | Jest to bardzo dobry pomysł ale nierealny ze względu na ogromne środki finansowe które musiałby podjąć się rząd ,ale cel dobry choć mogą politycznie skorzystać sąsiedzi z południa. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 16:26 ~Lwiatko | Normanologia lub potocznie Mniemanologia = zdurnienie nabyte.
Norman-ologia= człowiek rodzi się z gotową i niezmienną psychiczną
strukturą szlachetności, pospolitości, podłości lub bestialstwa,
konkretną strukturą etyczno-moralnosci psychiki dziecka
w niewielkim stopniu Poprostu uposledzony umysłowo z obiawami depresyjno-klerykalnymi Ma uraz do czarnego koloru moze w dziecinstwie miał zły dotyk ??? |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 15:28 ~Jarucha | Bardzo ciekawe rozważania.I w dodatku na temat. Brawo chłopcy! |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 13:15 ~Norman | @Trefl vel. Nie_glosujacy wyborca PO, ty wiesz tyle ile wyliżesz spomiędzy palców stóp twojego proboszcza. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 13:12 ~Norman | @stalowy, skoro rozumiesz i nie jednocześnie nie widzisz związku, zatem nie rozumiesz i pewnie już nigdy twój umysł nie osiągnie tej sprawności, żeby zrozumieć. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 11:12 ~james bond | mission impossible 1 |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 10:42 ~~~ | @stalowy - OK ale to mniemanologia bełkocze i to tak żeby nam przeszkadzać w fajnej dyskusji. Wiec albo totalne olewanie albo żarty.. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 10:38 ~Nie_glosujacy wyborca PO | Mnie sprawia przyjemność wszystko czego zdurnienie nabyte nie ogarnia. Nie możesz sobie wyobrazić ile tego jest!!! Cała Rzeczywistość Empiryczna. -=-=-=-=-=-=- Gostek zwraca wymiotnie to co wylizał z wanny Urbana i wydrapał z kolanka muszli klozetowej Michnika w sutej okrasie Super Stacji. Taka dieta nie może inaczej się skończyć. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 10:12 ~stalowy | @Norman, @Krzysiek
doskonale rozumiem o co chodzi w waszym szczekaniu. Jednak tak jak powiedziałem, nie widzę związku między waszym bełkotem i artykułem, który komentujecie.
Nie rozumiem, również dlaczego od razu przechodzicie do obrażania.
Poprostu uważam, że są inne portale do toczenia wojny światopoglądowej. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 09:38 ~belfer | Rosja jest tylko jednym możliwych kontrahentów.
Przecież LiuGong będzie sprowadzał setki kontenerów z częściami do swoich maszyn - drogą kolejową przez Rosję jest taniej i szybciej. No i późniejszy transport z Huty Deręgowskiej znacznie krótszy niż ze Szczecina lub Gdyni. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 07:34 ~obywatel | A mówią ,że są ludzie apolityczni. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 01:55 ~Ala | Wszystko ładnie tylko ze Rosjanie być może nie będą zainteresowani jakimkolwiek wykorzystaniem tej linii kolejowej. Przecież oni niedawno ogłosili ze będą chcieli budować taką linie ale z ominięciem Polski. Zdaje się miało iść południową stroną naszych sąsiadów z zakończonym węzłem w Wiedniu. I miała to być inwestycja która dawała by alternatywę dla transportu morskiego i obsługiwać także transport z Chin. Takie projekty Rosjanie ogłaszali a czy je zrealizują to już inna kwestia. W końcu ogłaszali tez projekt rozbudowy linii transsyberyjskiej tak aby połączyć się koleją z Alaską. Na wschodzie jeszcze dużą rolę odgrywa propaganda i trudno wyczuć co mówią na serio a a gdzie bajki opowiadają. |
00 |
Wtorek, 11 września 2012 r. godz. 00:25 ~Krzysiek | @Norman // Dla niego sufit to dla Ciebie podłoga i przez długi czas nie pojmie dlaczego :) |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 23:16 ~Norman | @stalowy, gdybyś był bardziej błyskotliwy zorientowałbyś się, że miałem na myśli każdego innego prezydenta, który właśnie budowałby kościoły plebanie klechom. Co do mojego nastawienia do watykańskiego kleru też nie powinieneś się dziwić. Wszak jest przyczyną wszelkiego zła, które dotknęło Polskę po 966 i 1989 roku. Ty naprawdę tego nie dostrzegasz, stalowy łbie? |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 20:58 ~andrzej | do adama ,najlepiej to codziennie straszyć polaków wojną którą to rzekomo ma wywołać pis więc trzeba bronić granic zamiast zrobić coś w ramach czegoś za co ci i tak płacą a ty śpisz. :))więc nie bądz taki do przodu :)) |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 20:50 ~stalowy | @Norman
tradycyjnie twój komentarz oderwany od rzeczywistości. Może masz jakieś kompleksy na temat kościoła? Pod każdym artykułem musisz wrzucić swoje oderwane od czapy dwa zdania. Zastanów się kto w takim wypadku jest oszołomem: ty czy tzw. mohery. |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 20:40 ~Lwiatko | Tranzyt Gazu z Rosji do Niemiec biegnie przez dno bałtyku sprzeciwiały się kraje skandynawskie oraz Polska Putin olał i zniewazył Polske i Polaków A ten chce z ruskimi ubijać interesy smiech na sali Lizus jeden a moze chce ubic jakis interes dla siebie a jakie kozysci bedą mieli z tego mieszkancy |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 18:53 ~Adam | homzik55: A to wojsko w czynie społecznym to za darmo pracowało? Żołnierze nie potrzebowali jedzenia, nie musieli wykarmić rodziny? Nie chcieli sobie kupić samochodu czy pojechać na wakacje? Nie ma nic za darmo, za każdą pracę ktoś zapłaci, chyba że chciałbyś pałą gnać młodych ludzi do budowy kolei za darmo. Poza tym rolą wojska jest zapewnienie nam bezpieczeństwa na wypadek wojny. Równie dobrze moglibyśmy lekarzom kazać zchodzić z dyżurów i malować pasy na jezdniach. |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 16:50 ~homzik55 | kiedys takie linie szerokotorowe budowalo wojsko w czynie spolecznym,a teraz trzeba placic miliony. |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 15:36 ~Apas | Surowce importujemy głównie z Ukrainy i to z nimi (Ahmetowem) należało by rozmawiaiać. Tranzyt z Rosji przez Ukraine jest drogi i wszyscy uciekają na Białoruś i na przejśćie graniczne w Terespolu.
Chętnie udziele prezydentowi konsultacji albo najlepiej jak razem pojedziemy na dziki wschód:) |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 13:04 ~Norman | Miastu potrzeba nowych kościołów, a przede wszystkim nowoczesnych plebanii, nie jakichś tam terminali ! ;) |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 12:18 ~turysta | prezio mówił w Dianie że go nie stać na wakacje więc przynajmniej w delegacje pojedzie do Moskwy :) |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 12:16 ~Robotobibok | Biorąc pod uwagę dostęp do infrastruktury drogowej, najlepszym rozwiązaniem byłoby podciągnięcie szerokiego toru od mijanki "Puszcza" (okolice Maziarni) do terenów Huty. To tylko ~12-14km (w linii prostej 11km), ale koszt budowy byłby ponad możliwości miasta... |
00 |
Poniedziałek, 10 września 2012 r. godz. 12:13 ~reiker | wow zajeb.. to by bylo |
00 |