|
Piątek, 15 czerwca 2012 r. godz. 23:31 ~Pacjent | Każdy pracownik szpitala musi mieć identyfikator i nosić go w taki sposób aby każdy pacjent mógł poznać jego nazwisko ale niektóre panie mają identyfikatory schowane do połowy w kieszonkach , tak że nie można odczytać ich danych czyli wolą jednak pozostać anonimowe!A moje zdanie jest takie,że dobry pracownik nie ma nic do ukrycia!!!Czy ktoś to sprawdza? |
00 |
Piątek, 15 czerwca 2012 r. godz. 08:00 ~dziadek | najpirw zwolnić dziadków -lekarzy ,powinni być na emeryturze ,która młoda kobieta przyjdzie tu rodzić?młodych zatrudnić będzie taniej |
00 |
Czwartek, 14 czerwca 2012 r. godz. 23:04 ~moni | podam Wam jeden przykład najprawdziwszy nie mam powodów żeby kłamać. muszę robić dość czesto USG żeby sprawdzać czy nie mam torbieli, gdyż mam endometriozę i raz poszłam na USG prywatnie do stalowowolskiego lekarza, i usłyszałam nie mogę znalęść pani lewego janika, a na macicy ma pani duże guza prosze iść jak najszybciej do szpitala musi mieć pani operację. Tu bym nie poszła do szpitala więc pojechałam na konsultację do Rzeszowa i okazało się że ten guz na macicy to był mój jajnik na którym miałam torbiela. i jak mam ufać naszym lekarzom, wasz wybór możecie ale ja podziękuję. może porodówka jest ok niewiem ale wolałabym na pana od USG nie trafić |
00 |
Czwartek, 14 czerwca 2012 r. godz. 16:56 ~Gusia | Rodziłam dwoje dzieci, jedno w szpitalu na zachodzie polski, drugie w Stalowej Woli nikogo tutaj nie znałam, do lekarzy tez tutaj nie chodziłam. Poród to traumatyczne przeżycie ból, ból i ból, potem przychodzi ulga ale i obowiązki, ogrom obowiązków. wszystko było dobrze wszyscy byli mili.pomagali i nie mogę nic złego powiedzieć. Sadzę, że te wypowiedzi są celowe marketingowe, komuś na tym zależy.Ale należy zastanowić się czy jeżeli jest tak źle to dlaczego pacjentki nie idą do Dyrektora nie składają skarg do różnych instytucji kontrolujących tylko wypisywanie takich paszkwili, nienawiści. |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 22:59 ~piramida | i zgadzam się że jest paru w miarę dobrych lekarzy. a jeśli chodzi o Nisko to nie mogę się wypowiadać bo nie mam wiedzy ale czy tam jest jakoś lepiej to nie wydaje mi się |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 22:55 ~piramida | mami proszę mi wierzyć moja złośliwość nie jest z kosmosu ale oparta na doświadczeniu.
pewnie u ciebie było wszystko ok i tyle ale też mam ochotę zapytać, a ile dałaś? |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 22:52 ~piramida | pewnie remont jest potrzebny ale najważniejsi są lekarze no właśnie u nas niestety tylko lekarze, którzy nawet usg nie umieją zrobić. A jak już ktoś jest trochę lepszy to się go pozbywają, chyba każdy wie o kogo chodzi. Jeszcze jak poród jest bez komplikacji i z dzieckiem wszystko dobrze to jakoś będzie ale jak cos nie tak to masakra |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 20:46 ~babcia | Mojego,obecnie 16- m-cznego wnuczka też zarażono gronkowcem.W tym odziale liczy się kasa .śtanowczo nie polecam. |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 20:39 ~mami | Ja w odróznieniu od państwa mam inne wspomnienia z oddziału połozniczego w Stalowej Woli.Urodziłam tam zdrowe piekne dzieci,opiekę miałam wspaniałą.Połozne ciepło zwracały sie do mnie,lekarze to samo także nie wiem dlaczego tyle złosliwości. |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 20:16 ~ffff | Po komentarzach widac ze dobry dziennikarz ma duze pole do popisu aby zrobic dobry material o tym oddziale - tylko ze zaden nie wyskoczy bo takich dzinnikarzy mamy |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 15:14 ~matka | ja rodziłam córkę w Bartoszycach a synka w Olsztynie-oba miasta znajdują się na Mazurach,miałam super lekarzy ginekologów a personel szpitali świetny,nawiązując do tematu nawet tam na drugim końcu Polski źle mówią o szpitalu stalowowolskim,przykro się robi jak źle mówią i szpitalu ze swojego miasta. |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 12:21 ~HE,HE | Czytam i tylko jedno wywnioskowałam ze chyba panu staroscie lub osob go otaczajacych ma urodzic się dziecko i trzeba stworzyć komfortowe warunki za darmoszke a moze by tak zainteresować się własnie tymi co pomagaja rodzic zarabiac chcą dużo a opieka i wsparcie dla rodzacych żadne no chyba ze odrazu widać kto ptywatnie a kto nie tak się zdażyło ze w tej placówce rodziła moja synowa i omal nie doszło do tragedii bo nie chodziła prywatnie . I tak 15 godzin po odejciu wód łaskawie rano no bo oczywiscie w nocy personel na dyzuże albo spi albo to nie jego pacjentka wydusili z niej nasiłę wnuka a pani doktor z noworodkowego jak nigdy nic poinformowała mnie i syna ze dziecko bedzie chyba warzywkiem wiec nie czekajac pojechałam bez małego tylko z papierami do Rzeszowa i odrazu zostałam przyjęta przez ordynatora neonatologii który powiedział ze damy rade nie takie dzieci wyprowadzał a dzis wnuk ma 3 lata i ani sladu po dziagnozie lekarzy ze szpitala STALOWOWOLSKIEGO jaki z tego wniosek .... szkoda nawet o tym szpitalu mówic i pisac .Choć nie lubie osobiscie p.Fili to moze racja zeby rozwalić ten szpital kasa do NIska a my pacjenci wreszcie zadowoleni dodam ze niektórzy najlepsi lekarze ze stalowowolskiego szpitala juz tam pracuja innym tez radze się zastanowic bo zostaniecie wrzuceni do jednego wora |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 12:10 ~pestb | Bardziej niż remontu położniczy wymaga zmiany na stanowisku ordynatora... Ten facet zabiłby mi dziecko, gdyby nie dr Świercz!!!
Nie przeżyłam traumy, ale kolejne dziecko wolałabym urodzić w Nisku =] |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 11:59 ~matka | skandal! polozna powinna byc dla rodzacej a nie tylko z morda wyskakuja. lekarze tez nie lepsi. szczyt chamstwa. wymiana personelu to bylaby najlepsza decyzja jest tylu mlodych szukajacych pracy lekarzy pielegniarek i poloznych ze na pewno nie byloby z tym problemu ale jak sie obsadza stanowiska corkami siostrzencami kolezankami brata zony to tak to wlasnie wyglada. |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 10:30 ~KITTI | Nigdy więcej porodówki w Stalowej Woli. Są lekarze rzeźnicy, których wCALE NIE INTERESUJE DOBRO PACJENTKI ANI JEJ DZIECKA.RODZIŁAM TU I DZIĘKI DR DOSZŁO DO ZAMARTWICY PŁODU .tRZYMAŁ MNIE DO OSTATKA ŻE URODZĘ SAMA, A TĘTNO DZIECKU MALAŁO, DO DZIŚ SĄ TEGO KONSEKWENCJE.W MACICY ZOSTAWILI MI 2 TAMPONY I NICI ROZPUSZCZALNE KTÓRE PO 2 TYGODNIACH WYSZŁY Z SAMOOCZYSZCZANIEM POPORODOWYM |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 10:16 ~oset | Uważam, że poprawa warunków higienicznych jest wskazana. Mam nadzieję,że kobiety rodzące to docenią. |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 09:34 ~Renata | wolałabym rodzić w kanalizacji ściekowej jak w stalowowolskim szpitalu! Większość to pseudo lekarze. Ze złamaniem najprostszym trzeba uciekać do pobliskiego Rzeszowa albo dalej w polskę bo przecież złożyć nikt nie potrafi. Chociaż muszę przyznać, że są ekspertami - w braniu łapówek. |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 09:30 ~la | wymienić kadrę na porodówce bo nikt nie będzie chciał tam rodzić jak będa nadal traktować kobiety tak podle |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 08:57 ~ZAWIEDZIONA | Morernizacja nic nie da !!!!
NIECH ZMIENIA PERSONER NA LEPIEJ DBAJĄCY. A NIE TRAKTUJĄCY JAK WOREK Z ŚMIEĆMI.NIGDY WIECEJ W STALOWEJ NIE BEDE RODZIĆ!!!! |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 08:43 ~:))) | Na całe szczęście nie miałąm do czynienia ani z porodówką w Stalowej Woli ani z owym szanownym personelem.... Kiedy byłam w ciąży moim lekarzem prowadzącym był lekarz pracujący w szpitalu w Nisku tak wiec na poród zdecydowałam się tylko tam... i nie żałuje!!! W czasie ciąży również przebywałam z szpitalu kilka razy i opieka za każdym razem super... Pielęgniarki i położne bardzo pomocne kobietki... złego słowa nie mogę powiedzieć .... Natomiast na temat stalowowolskiej słyszy sie różne rzeczy... Nie dzieje się tam dobrze... Traktowanie pacjentek bardzo przedmiotowo a nie wspomnę już o szanownych położnych.... Tak więc zdecydowanie sama modernizacja oddziału zbyt wiele nie zmieni te piekne sale mogą dalej świecić pustkami gdy nic nie zmieni się w kwestii podejścia, traktowania oraz szacunku dla przyszłych mam.... No i dużo się słyszy o tym iż dużo dzieci łapie w szpitalu gronkowca.... Tak więc bliżej trzeba sie przyjrzeć personelowi ktoś moze byc nosicielem.... |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 07:45 ~MIMI | SDF ZGADZAM SIE Z TOBą W 100% , NIE DOść żE ZAłOSNY I NIEDOUCZONY TO NADTO OPRYSKLIWY I CHAMSKI |
00 |
Środa, 13 czerwca 2012 r. godz. 06:33 ~Norman | The Good, the Bad and the Ugly... |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 23:18 ~sdf | co sie dziwic ze tu nikt nie chce rodzic - nie chodzi o warunki... kto chcialby poświęcić żonę takim bucom !
PERSONEL JEST ŻAŁOSNY !! |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 23:12 ~Dziad Proszalny | Fila wygląda jakby mu ktoś bejzbola załadował. |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 22:52 ~mon | Rodzilam w Krakowie, opieka super nie znalam lekarzy ani poloznych A w stalowej nigdy bym sie nie zdecydowala, zbyt wiele zlego slyszalam Znajoma urodzila 38 godz po odejsciu wód bo trzymali do konca a ona blagala o cesarke. Zebym miala urodzic drugie dziecko w aucie jadac do Krakowa to do stalowej nie pojde Mysle ze zmiana personelu powinna byc na wiekszosci oddzialach a nie tylko.na porodowce Caly szpital pozostawia wiele do zyczenia |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 22:14 ~rudi | zamiast sami robic tylko zachecaja, przyklad powinien isc od gory hehe |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 21:43 ~konfucjusz | Stare ludowe przysłowie mówi że jak się w burdelu źle dzieje to się najpierw panienki wymienia a nie łóżka przestawia. |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 20:17 ~Była Pacjentka | Panowie ze zdjęcia myślą,że zrobią na tym pieniądze ale prawda jest taka, że piękne łazieneczki,salki i kolorowe ściany nie przyciągną pacjentek.Tu się musi zmienić podejście do pacjentek,opieka lekarza,który powinien być na każde zawołanie,położna,która zawsze służy pomocą i radą,no niestety standardy trzeba zmienić,to jest specyficzny oddział,który wymaga jeszcze szczególnego rygoru sanitarnego,mam nadzieję,że nie będzie tak jak kiedyś.Ja mam fatalne wspomnienia. |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 20:08 ~cyt | Lol... ale mężowie stanu.... |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 19:11 ~MINI | nic wam remont nie pomoże wymienic personel i gotowe....... co poniektórzy
to nawet nie powinni sie opiekowac nawet psem .... gorzka prawda |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 19:11 ~lola | jak pan F. urodzi pierwszy w Stalowej to my tez |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 19:09 ~lala;;* | rodziłam w stalowej i w nisku warunki szpitalne są takie same ale opieka pielęgniarska i położnicza o milion lepsza w NISKU i duzy plus że oddział jest mniejszy i naprawde opieka jest SUPER . |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 18:48 ~ugu | lekarze do wymiany i renowacja |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 17:50 ~Jadźka | Paskudne gęby!
Jak cos, to pieniędzy nie mają, atu będą modernizowac, przy niżu demograficznym ?! |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 17:28 ~gosc | hmm.... ja to jestem ciekawa w jakim szpitalu jest rodzić najlepiej, dodam tylko że mam na lipiec termin i to na połowę miesiąca. Jeszcze nie wybrałam szpitala i pewnie nie wybiorę bo taka moja natura |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 16:29 ~Art. | Siedze... czytam... i zastanawiam się który z Panów na zdjęciu jest "mądrzejszy" od "głupiego"... |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 16:19 ~Inżynier Mamoń | Te trzy zainfekowane gęby na coś namawiają coś chcą reklamować. Pfu to gorsze od trądu. |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 16:18 ~Iza | Zgadzam się z Tobą. W prywatnych gabinetach mało co człowiekowi w d.. nie wejdą, a na szpitalnym korytarzu odburkną albo i nie "dzień dobry"! |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 15:58 ~Luiza | Zeby "zmienic" personel najpierw trzeba go "wymienic"! |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 15:17 ~heya | upssss...musiało boleć :p |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 15:11 ~lol | R Fila ma minę jakby go ktoś mocno między nogi... uderzył :) |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 15:08 ~mama | Na nowowrodkach jest jeden wielki syf! A co naszych stalowowolskich lekarzyn. Jestescie mili jak sie do was przychodzi prywatnie na wizyty, a na porodowkach juz swoicj pacjentek nie poznajecie! |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 15:07 ~gosiaczek | dopoki PO bedzie rzadzic swoje macicy nie udostepnie, zero przywilejow dla rodzin, lipa z praca, lipa z zarobkami! |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 14:49 ~mamcia | przyjazny matce i dziecku?! jak moje dziecko lezalo w szpitalu to spalam jak pies na podlodze i jeszcze wielka pani Z. darla na mnie pyska, ze psuję estetykę sali tym materacem, kon by zdechl ze smiechu, przyjazny matce i dziecku, dobre |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 14:42 ~betty | Słyszałam, że właśnie w Nisku w szpitalu są o wiele lepsze warunki niż w Stalowej. Również podejście do pacjentki jest dużo lepsze. Przeżyłam porodówkę w Stalowej, tragedia zarówno sale jak i obsługa. Dziwiłam się, że szpital nasz dostał tytuł Przyjazny matce i dziecku. |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 14:38 ~mamcia | fota super, jak w krzywym zwierciadle, moje dziecko przywiozlam z porodówki do domu z gronkowcem, rodzcie kobiety w Stalowej, gronkowiec to takie milutkie stworzonko |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 14:37 ~lowelas | A ciekawe czym zachęcą panów aby przyczyniali sią do co raz większej ilości ciąż? |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 14:18 ~:) | Remont jest wskazany, ale myślę, że większość kobiet decyduje się na poród w innych szpitalach ze względu na kadrę. Osobiście mam bardzo złe doświadczenia, jeżeli chodzi o podejście w szczególności Pana ordynatora do pacjentek. Dlatego napewno nigdy nie zdecyduję się na poród w Stalowej. |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 14:10 ~przyszła rodzaca | pytałam dzisiaj swojego lekarza o ten remont i nic pewnego jeszcze nie wiedza ,ponoc narazie to patykiem po wodzie pisane,ale powodzenia ,remont zawsze jest potrzebny |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 14:06 ~Joanna | rodzenie w stalowej woli? a która matka chce by jej dziecko nabawiło się wirusów w szpitalu? żenada!!! !!! !!! |
00 |
Wtorek, 12 czerwca 2012 r. godz. 13:55 ~ERNI el Golfer | hmmm .... ciekawe ciekawe.... chyba jednak nie chodzi w tym szpitalu jedynie o wyposażenie ale też o kadrę. No pożyjemy zobaczymy. A projekt ja wam mogę skrobnąć:) |
00 |