Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Niedziela, 5 maja 2024 r. Imieniny: Irydy, Tamary, Waldemara
 Wiadomości lokalne
» Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Muzeum COP
» W Dniu świętego Floriana
» Jak działają darmowe pożyczki?
» Krzyszot Faraś na torze wyścigowym w Kielcach
» Donice i ławki na Wojska Polskiego do przeglądu
» Zaśpiewali koncertowo
» Społeczny ogródek przy "Siódemce" już zachwyca
» Z Sejmiku do Brukseli? Renata Butryn z 10 miejsca ubiega się o mandat
» Mieszkańcy mają głos. Ruszają konsultacje w sprawie powstania Strategicznego Parku Inwestycyjnego Euro-Park Stalowa Wola
» Kochany: myśliwi upamiętnili 80. rocznicę zamordowania żołnierzy Armii Krajowej
» Komunikat MZK: bieg uliczny przyczyną wyłączenia przystanków z obsługi pasażerskiej
» 60-letni kierowca miał blisko 2 promile alkoholu
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Gospodarka

Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 10:24     /Anna Tomczyk/
Działkowcy odwołują się od decyzji ws. przebiegu obwodnicy

Decyzja środowiskowa wydana na początku kwietnia w sprawie przebiegu obwodnicy Stalowej Woli i Niska nie jest jeszcze prawomocna. Działkowcy odwołują się od wyboru wariantu 3A.
Decyzja środowiskowa wydana na początku kwietnia w sprawie przebiegu obwodnicy Stalowej Woli i Niska nie jest jeszcze prawomocna. Działkowcy odwołują się od wyboru wariantu 3A.
Fot. Anna Tomczyk
Portal Stalowka.NET dowiedział się, że decyzja środowiskowa wydana na początku kwietnia w sprawie przebiegu obwodnicy Stalowej Woli i Niska nie jest jeszcze prawomocna. Jak poinformował nas naczelnik wydziału dokumentacji GDDKiA Mieczysław Maślanka, do generalnego dyrektora ochrony środowiska w Warszawie wpłynęły trzy odwołania w związku z wyborem wariantu "3A", który prowadzi drogę przez ogródki działkowe.

Jak udało się nam ustalić powodem odwołań jest m.in. przebieg kolidujący z ogródkami działkowymi. Ich właściciele chcą zmiany trasy.

- "To czy tak się stanie jest w ręku organu, który rozpatruje odwołania. Jeśli decyzja zostanie utrzymana w mocy będziemy kontynuowali przygotowania według tego wariantu, a jeśli zostanie uchylona to będziemy poprawiali ten przebieg" - powiedział w rozmowie z Stalowka.NET naczelnik wydziału dokumentacji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie.

Ostateczna decyzja generalnego dyrektora ochrony środowiska powinna zapaść w ciągu najbliższych miesięcy. Dowiedzieliśmy się, że może to trwać od około trzech do sześciu miesięcy.

Jak zaznaczył w rozmowie z nami Maślanka, warianty przebiegu były dokładnie analizowane przez rzeszowski oddział GDDKiA, a wybrany wariant jest najbardziej optymalny. - "Rozpatrując ogródki działkowe może wydawać się, że trasę można poprowadzić inaczej. Przed albo za działkami, ale ten wariant nie tylko naszym, ale i generalnego dyrektora ochrony środowiska jest najlepszy" - dodał naczelnik.

JAK TO BĘDZIE WYGLĄDAĆ?

Według wariantu "3A" obwodnica ma zaczynać się w Stalowej Woli na skrzyżowaniu ul. Chopina z ul. Podskarpową tzw. "Węzłem Chopina", później będzie prowadzona wzdłuż wału przy rzece San do elektrowni, gdzie zaplanowano budowę estakady o długości 570 m. W rejonie ul. Czarnieckiego pojawi się wiadukt ze zjazdem na most w kierunku Pysznicy. Koniec trasy zaplanowano na terenie gminy Rudnik nad Sanem. Obwodnica Stalowej Woli i Niska ma być połączona z projektowaną drogą ekspresową S-19.

Długość trasy wariantu realizacyjnego inwestycji wynosi około 15,6 km. W jej ramach planuje się również wiaduktów drogowych i kolejowych, most na rzece Barcówce, pięć węzłów drogowych i inne obiekty oraz urządzenia niezbędne do właściwego funkcjonowania przedsięwzięcia. Jej koszt to około 90 mln zł, które zgodnie z porozumieniem na inwestycję wyłożą władze Stalowej Woli oraz GDDKiA.

Obwodnica ujęta jest w programie rządowym "Budowa dróg krajowych na lata 2008 - 2012". Została też wpisana na listę rezerwową Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Koniec inwestycji zaplanowano na 2015 rok.

Istniejąca droga krajowa nr 77 Lipnik - Sandomierz - Stalowa Wola - Leżajsk - Tryńcza - Przemyśl, w ciągu której planowana jest budowa obwodnicy, zaliczana jest do podstawowego układu komunikacyjnego Polski. Umożliwia ona dojazd do przejść granicznych południowo-wschodniej części kraju.

Zobacz więcej:
- Jest decyzja w sprawie obwodnicy! Wybrano trzeci wariant

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Środa, 30 maja 2012 r. godz. 22:05
~WWW
tytus - do zwiazku naleza DZIALKOWCY A NIE DZIALKI.
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 22:03
~www
Oburzony - przyjdz kiedys na dzialki, naprawde nie chodzi o ogorki!!!!!!!!!
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 21:26
~s
Po co się odwołują?W tej Stalowej Niewoli chyba lub nic nie da się zrobić dobrego. Niech jeżdrzą tiry pod oknami Tych działkowców będą mieli lepiej. koniec...
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 20:03
~tytus
do ,,manukun,, i ,,obserwatora,, nie wiesz do końca to nie pisz głupot działki nie sa działkowców tylko nalezą do PZD(POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW) a działkowcy tylko je dzierżawią,o jakiej sprzedaży i kasie niewiadomo jakiej piszesz jeden z drugim jak nie-wiesz nic na temat,podczas wyceny działek na sprzedaż pod budowę itp, działkowiec dostanie tylko pieniążki za drzewka i plot reszta może se zabrać jak da rade tak ze nie gadajcie jak nie znacie tematu
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 16:15
~stalowe prostaki
Nowa obwodnica powinna przebiegać nad dachami bloków żeby miasto się rozwijało
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 15:40
~Laga
tez bym chciała obwodnice przez park :-) ale tak sie nie robi, jak sama nazwa wskazuje powinna objezdzac miasto bo ludziom przeszkadza żyć ruch tranzytowy, ale nie wszystkim!! sa i zatwardziali milosncicy spalin i łomotu :-)0 moze lepiej wytyczyc ja zaraz pod skarpą zamiast przez dzialki po starej drodze. Tam jest tylko kilka domow z grubymi scianami tak jak w miescie a nie na łace... ??
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 15:31
~wwwww
mieszkam przy al.Jana Pawla. Wcale mi nie przeszkadzaja tiry.....Co innego w Lezajsku, tam to masakra, jazda pod oknami.... U nas tylko Staszica tak ma ale J.P. nie.....
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 15:03
~oburzony
to jest chore, Stalową bedą tiry rozjeżdzać bo jakieś mochery nie mają gdzie ogórków sadzić.
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 12:06
~Wieńczysław N.
Murarz ma racje odnośnie przebiegu obwodnicy. Wszyscy dyskutują na tym czy zabierać działki i w jaki sposób, a nikt nie myśli na logiką puszczenia obwodnicy przez te tereny. Przecież strefa przemysłowa Stalowej jest po zachodniej stronie miasta, a chodzi głównie o wyprowadzenia poza miasto dużych aut i ułatwienie im dostępu do tej strefy. Jadąc obwodnicą wzdłuż Sanu trzeba by się do niej przebijać przez miasto, a biorąc pod uwagę wąskie uliczki i ogólną tendencje do zwężania tych które jeszcze są "szerokie" groziłoby to niezłymi zatorami, i w ogóle byłoby bez sensu. Najlepiej obwodnicę puścić przez Przemysłową i potem Bojanowską i wyjść na drogę Lublin -Rzeszów gdzieś w Nisku za Warchołami.
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 11:49
~Arek
Ta droga jest bardzo potrzebna. wiem ze wielu z was nie wie gdzie jest Grębów :) ale zapytajcie jak im sie teraz fajnie żyje. Dzieciaki w końcu mogą wyjść na ulicę pograć w piłkę, bo ruch samochodowy praktycznie tam wymarł :) W stalówce będzie podobnie, bo 3/4 aut na głównej drodze to tranzyt Zniszczą tu działki, to znajdą teren na kolejne. Nie ma co sie martwić :) Koczwara wszystkiego pilnuje, robi wiecej jak prezydent :D
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 11:43
~manukun
Za te działki dostaną tyle odszkodowania, że będą mogli sobie kupić nowe. A po drugiej stronie Sanu jest wiele zarośniętych, nieużywanych działek. Mogę się założyć że ci, którzy protestują, nie mieszkają przy Al. JPII/Staszica. Tradycyjnie wielkie larum się podniosło, bo ludziom ziemie zabierają. Wielkie mi co. Tylko że jakoś milczą na temat kwot, jakie otrzymają za te swoje działeczki. Bo za darmo to nikt nikomu nie zabiera...
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 11:24
~gość 2
jak buduja drogi czy autostrady i burzą domy mieszkalne za o wiele grubsze pieniadze to jest OK ale jak trzeba zabrać kawałek trawy i wybudować obwodnice która ułatwiła by życie wszystkim to jest wielka burza
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 10:47
~gosc
Oj ludzie ludzie, i jedna strona ma racje i druga też, ale sami przyznajcie , wiekszosc z was lazi na specery na blonie , robi sobie tam ogniska, opala sie , wiele osob ma dzialeczke kupili je za ciezko zarobione pieniadze teraz wartosc takiej dzialki wynosi nawet 9 tysiecy ludzie co roku je oplacaja, wydaja pieniazki wlasne ciezko zarobione dbaja o nie kupuja rozne ozdoby za nie male pieniadze nie tylko same babki i dziadki sadza ziemniaki i buraki ;/ sa dzialki piekne rekreacyjne gdzie czlowiek wlozyl w to mnostwo pracy wysilku i pieniedzy , gdzie spedza sie czas calymi rodzinami zamiast siedziec pod klatka jak dewota i obgadywac sasiadow, to sa ich odskocznie od ciezkiego szarego zycia a teraz miasto chce im to odebrac bo ma takie widzimisie i nie bedzie dzialek i nie bedzie gdzie z psem na spacer wyjsc ani gdzie z dziewczyna sie przejsc ani gdzie ognisko ze znajomymi pojsc zrobic ani gdzie sie poopalac bo do okola bedzie ruchliwa ulica pelna tirow , droga owszem , obwodnica owszem ale dlaczego akurat tam ? czemu wszystko musi odbywac sie cudzym kosztem ? chca im dac dzialki w charzewicach ;/? polowa z nich nie jest w stanie tam dojechac ;/ nie pojmuje jak mozna byc takim baranem bezdusznym zeby zabierac czlowiekowi cos o co dbal tyle lat i wlozyl w to tyle pieniedzy czasu i wysilku, niech wybyduja ta obwodnice tam gdzie nikomu nie bedzie przeszkadzac !
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 09:32
~grengon
Wybudujcie wreszcie stok narciarski, to wstyd zeby do tego czasu go nie bylo. Beda nowe etaty i rekreacja, a nie tylko drogi, ronda, hipermarkety, wycinanie zieleni. Zobaczcie sobie miasto z powietrza, np z 500m, wyglada jak masa betonu wylana na zielone tereny lasow. TIRy i tak beda jedzic JPII, np trasa Nisko-Tarnobrzeg.
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 08:46
~pawelek
dac im po kawalku trawnika w innym miejscu i w ogole z nimi nie dyskutowac.
+0-0
Środa, 30 maja 2012 r. godz. 07:46
~stalowiak
Miasto obiecało dać działkowcom tereny w Charzewicach po byłych pegeerach więc w czym problem będą mieli tam swoje działki ziemia jest tam dobra
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 22:02
~Głos prawdy
Poczekajmy jeszcze kilka lat. Zbudują drugi most na Sanie, wtedy droga pójdzie po drugiej stronie. Niech w końcu zrewitalizują błonia zamiast betonować.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 21:54
~Jacky 108
Wielki problem działki. Jeśli ktoś chciałby przeprowadzić obwodnice na drugą stronę sanu to jaka to by była obwodnica miasta chyba droga krajowa, tu są tereny inwestycyjne no chyba że ktoś nagle liczy że miasto sie rozbuduje do rozmiarów warszawy to od razu naszą obwodnicę zaplanujmy pod tarnobrzegiem nie będzie problemu żeby ominąć miasto i tak już każdy je omija. Z takim podejściem bo ja tu mam marchewke to w tym kraju nigdy nic nie będzie. Przyszedł czas i szansa co najmniej 30 lat za późno na rozwój a tu dalej PRL
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 20:28
~kropek
Obwodnica, tak, jak najbardziej. Ale gdybym był emerytem i miał tam działeczkę, pielęgnował ją i dbał o nią, to z całą pewnością tak po prostu nie oddałbym jej pod budowę obwodnicy czy czegokolwiek. Po prostu na starość egoistycznie wolałbym swoje kilka metrów zieleni niż kawałek asfaltu na rzecz następnych pokoleń. Ale to tylko moje zdanie. Obie strony mają rację, niestety....
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 18:30
~miastowy
brawo Jagna 100% racji tiry rozjezdzaja miasto a kilka działek to jakis problem !!ani to prywatne ani to na wiecznosc-zabrac droge zrobic i juz
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 18:28
~saga
posrane warcholstwo ze wsi pławo i okolicznych wioch,nie podoba sie obwodnica? nie podobało sie tez jak pławiakom zabierało sie ziemie,bo to po dziadkach,ojcach itp miasto powstało i juz,tak samo obwodnica powstanie czy sie podoba czy nie!!
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 18:24
~jagna
pocałujta wójta !!!!! ty jestes porabany do wiwatu!!! jak to po co droga? dopiero co naprwiona cała główna ulica miasta a juz studzienki sie zapadaja srednio dziennie przez masto jedzie 1500 tirów !!! czy twoja pusta makówa jest w stanie to pojac? ludzie mieszkajacy przy głównej ulicy nie moga okna otworzyc bo nie da sie spac i ogladac TV,ale taki pustak twgo nie zrozumie !!!
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 17:43
~wiechu
Chciało się z wioski do miasta,bo do roboty bliżej,jest bieżąca woda,centralne...Teraz się okazuje,że bez kawałka ziemi nie da się żyć.Co tam jakieś racje społeczne.Chłop żywemu nie przepuści.W innych miastach blokują drogi,by powstały obwodnice,u nas blokują powstanie obwodnicy.Ale Stalówka to taka dziwna kraina.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 16:51
~pocałujta wójta
Precz od działek ! Na ch*j wam ta droga, w du*pach wam sie nie poprzewracalo ? Nie, ma cie na co kasy wydawac, co kolejna okazja aby troche pienoazkow sie zawieruszylo a wy je podpie***licie ?? Niby to przypadkiem ? Ja was znam wy zlodzieje jedne. Nie dość ze ludzi z pieniędzy okradacie to jeszcze dzialki zabierzecie ? Co kolejna 'PRIME' zbudujecie czy biedronkę , dajcie pieniedzy to pójdziemy i będziemy tam kupować ! Odpier***** się od kochanych dzialek i koniec kropka !
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 16:49
~damek
opinia"ty lepiej się zamknij z swoimi pomysłami,idź z emerytami
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 16:46
~obserwator
działkowcy porostu mają nasra.e w głowach,tak to narzekają że ciężarówki rozjeżdżają miasto,a tak to nie chcą sprzedać swoich działek,debilizm. lepiej niech się zajmą rydzykiem a drogi pozostawią ludziom którzy chcą rozbudować nasze piękne miasto,a ciężarówki im w tym przeszkadzają bo rozjeżdżają drogi. państwo powinno przejąć ich działki,i jak najszybciej zacząć budowę
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 15:14
~kapelan_działkowców
działkowcy to sobie mogą, przez ich warcholstwo miasto mas się zatrzymac w rozwoju. te ich uprawy też nie sa ekologiczne bo wielu z nich mówi ze jak nie opryska to nic nie będzie i ło
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 13:41
~$
@ waluś, zgadzam się, poczekajmy jeszcze kilka lat, niech powstanie projekt rozbudowy miasta, budowy mostu i wtedy znajdzie się miejsce na obwodnicę, jeśli jest tak potrzebna
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 13:37
~Pan
gienek poczekam na ciebie jak ci kopa haha zasadze jak bedziesz stary chyba ze wczesniej zdechniesz hahaha
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 13:30
~gienek
@stalwol, po co emerytom działki, niech się od razu ustawią w kolejce do pieca
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 13:24
~waluś
Jakie 90 mln.zł,to zamierzacie zrobić to nie wiem czy wystarczy 500 mln.zł? To jest bardzo niemądry projekt. Obwodnicę należy przeprowadzić drugim nowym mostem na drugą stronę Sanu z rozjazdem w kierunku Lublina i Jastkowic dalej wzdłuż Sanu do trasy S19. To ma być obwodnica a nie trasa wewnętrzna łącząca Nisko i Stalową Wole!! Ruch tranzytowy ma być wyprowadzony poza miasto!!! Co za bezmózgowie się upiera że obwodnica ma przebiegać przez działki i tereny elektrowni.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 13:16
~LUK
zgadzam się z harrym.w tym kraju ludzie tylko narzekają że sie nic nie robi a sami sobie taki los gotują bo nic im nie pasuje.OBWODNICO ROŚNIJ ZDROWO!!!!!
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 13:05
~gm
wzdłuż wału przy rzece san jest przeciez oczyszczalnia ścieków, czyli coś nie tak z opisem przebiegu obwodnicy
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 12:49
~MMM
Obwodnice trzeba budowac jak najszybciej. Lepiej juz wyprowadzic te tiry z miasta, niech sobie gladko jada, a nie ruszaja i hamuja co chwila pod oknami na 10 swiatlach.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 12:29
~Murarz/betoniarz
Teraz to już czcze gadanie ale obwodnica powinna iść zachodnią stroną Stalowej i Niska. Po prostu wyrąbać trochę lasu i koniec.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 12:13
~~~~~
Decycja już zapadła bedzie przebiegać wzdłuż działek i przy elektrowni czy się to podoba komu czy też nie! Dobrze niech budują jak najszybciej:)
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 12:09
~harry
Gdzie według was powinni budować tą obwodnicę?? No gdzie?!. Tu nie pasuje, bo za blisko domów, tam nie bo tam rosną moje chwasty, tu też nie bo tam mam starą szopę.! Tu nie bo tam chodzę z pieskiem aby się wysrał. No ręce opadają po prostu. Z takim podjeściem ta obwodnica w życiu nie powstanie. My już nawet Polską B nie będziemy tylko Polską Z!. Jeżeli to miasto ma się rowijać, to ta obwodnica musi powstać i nie ważne, czy sie to komuś podoba, czy nie. Nie da się zjeść ciasto i mieć ciastko. Z czegoś trzeba zrezygnować dla dobra ogółu społeczeństwa, a nie patrzeć tylko na siebie.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 12:02
~berki
Nowa obwodnica, nowy prezydent miasta. Wybieramy lepszą przyszłość Stalowej Woli.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 11:55
~opinia
Rewitalizacja błoni - TAK, obwodnica dla smrodów - NIE
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 11:42
~Sara
Takie idiotyzmy to tylko w naszym kraju! Bedac na wycieczce w Slowacji gdzie maja piekne drogi, na pytanie czy oni maja problem z trasa nowych drog odpowiedzia bylo nie. Tam wytycza sie trase nowej drogi i nie ma dyskusji czy komus pasuje czy nie, dostaja odszkodowanie,ta droga nie jest tylko dla obecnego pokolenia ale tez nastepnych. U nas nikomu nie pasuje, to stodola, ogrod, kapliczka, laka, dzialka itd. tak, ze nasze drogi powinny wygladac jak ostre serpentyny gorskie. Przez takie sprzeciwy nigdy nie bedzie normalnych drog i ten rejon, wojewodztwo bedzie nadal Polska "G".
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 11:39
~Iskra
Obwodnica powinna być, lecz za wałem, z dala od działek i miasta. Tu tereny rekreacyjne,dużo zieleni :scieżki rowerowe, trasy dla rolkarzy,ławeczki - tak jak w wielu innych miastach.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 11:34
~~~~~
Ale znowu problemy mają wszystko im jak zwykle przeszkadza! to jest miasto nie wieś trzeba się pogodzić z tym czy tam tym! To młode miasto rozbudowuje się dopiero zaczyna na nowo odzywać! Uważam że to dobry pomysł z tą obwodnicą im szybciej tym lepiej w wzdłuż tej obwodnicy chcą się budować inwestorzy znalazło by się i miejsce na nowe miejsca pracy i miedzy czasie nowe działki dla ludzi:)
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 11:25
~stalwol
no tak, a po co wogóle obwodnica ?? kilku emerytów zablokuje spokój ludzią, którzy mieszkają na Jana Pawła i Poniatowskiego. Bo tam przebiega trasa którą poruszają się TIRy
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 11:15
~dn
cdn - to fakt w tym miejscu powinny być bulwary ścieżki rowerowe itp miejsca rekreacji ale .... jest na to miejsce po drugiej stronie wału ewentualnie po drugiej stronie ulicy gdzie jest pełno zaniedbanych traw.
+0-0
Wtorek, 29 maja 2012 r. godz. 11:12
~cdn
Dzialkowcy maja racje.Obwodnicy tam nie powinno być ale dzialek tez tam nie powinno byc.Tam powinny powstac planty nadsanskie z bulwarami i scieszkami rowerowymi .
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.