Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Niedziela, 19 maja 2024 r. Imieniny: Celestyny, Iwony, Piotra
 Wiadomości lokalne
» Muzeum COP: Festiwal Wynalazków
» Jechał do żony do ciężkiego wypadku drogowego. Sam miał kolizję
» 5 osób, w tym dwójka małych dzieci rannych w wypadku. Po 4-miesieczne niemowlę przyleciał śmigłowiec LPR
» Lasowiacy - po nowemu ale wciąż z tradycją
» W sobotę zbiórka podpisów Stop podwyżkom od lipca
» Budynek Jagiellońska 17 doczeka się wymiany stolarki okiennej
» Uwaga! Tymczasowa zmiana organizacji ruchu na ul. Wolności
» Pijany 19-latek kierował skuterem
» Będzie drożej. PiS zbiera podpisy o zamrożenie cen energii
» Obchody 80. rocznicy niemieckiej obławy w budynku "Górki"
» Telefon z przedszkola: pani syn się zgubił
» 35-latek znalazł torebkę. W niej 5 tysięcy złotych
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Wystawa: Rendery, Fraktale, piksele...
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Podkarpackie Echa - Melodie i tańce Podkarpacia w wykonaniu Zespołu Pieśni i Tańca Lasowiacy
» MBP: Teresa Monika Rudzka
» Wieczór indyjski
» Szpital z Radą Kobiet zapraszają na badania z okazji Dnia Matki
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Poseł Rafał Weber zbierał podpisy przeciwko podwyżkom cen energii
»Poseł Rafał Weber zbierał podpisy przeciwko podwyżkom cen energii
»Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Rada Miasta 2024-2029
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 16:21     /SAI/
Nie ma się co oszukiwać. Urzędy Pracy nie tworzą miejsc pracy

4 miliony złotych to pula środków finansowych, jaką Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli będzie dysponował od nowego roku.
4 miliony złotych to pula środków finansowych, jaką Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli będzie dysponował od nowego roku.
Fot. Jacek Rodecki
4 miliony złotych to pula środków finansowych, jaką Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli będzie dysponował od nowego roku. Będą więc ograniczenia zarówno jeżeli chodzi o organizację staży, doposażenie stanowisk pracy, czy uruchomienie działalności gospodarczej.

Cięcia ze strony Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej są i to ogromne. Dla porównania, w 2010 roku stalowowolski PUP miał do dyspozycji 20 milionów złotych, w bieżącym 9 milionów złotych, z kolei w przyszłym roku będzie to 4 miliony złotych.

NOWY DYREKTOR I JEGO KONCEPCJA

Dlatego przed nowym dyrektorem Powiatowego Urzędu Pracy stoi nie lada wyzwanie. Konkurs na to stanowisko starosta powiatu stalowowolskiego ma ogłosić już w przyszłym tygodniu. Jak powiedział w rozmowie z Stalowka.NET chce, aby urząd rozpoczął przyszły rok pod nowym kierownictwem.

- "Mam określone oczekiwania, co do nowego dyrektora. Chodzi tutaj o bardziej aktywne działanie w pozyskiwaniu środków. Dyrektor będzie musiał także przedstawić propozycje jak urząd ma nadal funkcjonować, czy nie będzie potrzeby zmniejszenia zatrudnienia. Pieniędzy jest mniej. Ten temat trzeba będzie poruszyć, ale to jest już zadanie dla nowego dyrektora." - stwierdził Robert Fila.

URZĘDY PRACY SĄ ZBYT MAŁO EFEKTYWNE

Zdaniem Fili urzędy pracy wkraczają w nową rzeczywistość, a z obecną koncepcją ich działania należy się pożegnać. "Pośredniaki" są zbyt mało efektywne i trzeba mieć świadomość tego, że nie "produkują" one nowych miejsc pracy.

- "Jeżeli sektor gospodarczy nie stworzy nowych miejsc pracy, to PUP tak naprawdę nie może nic zrobić. Chodzi o to, żeby zachęcać ludzi do zmiany kwalifikacji, rozpoczęcia działalności gospodarczej, żeby dawać młodym ludziom ten pierwszy wpis do CV w ramach staży, prac interwencyjnych, dać możliwość rozpoczęcia działalności gospodarczej. Teraz jest Internet. Pracodawcy sami szukają pracowników. Prowadzą proces rekrutacji, urzędy pracy nie są w stanie im niczego zaproponować" - stwierdził starosta.

Zobacz więcej:
- Starosta zwolnił dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
- Fila: konkurs pozwoli wyłonić najlepszego

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 13 grudnia 2011 r. godz. 21:56
~A JA mam szefa ok
Starosta nie był w Urzędzie!!!!! ale ciekawostka a PUP działa w jego imieniu!!!!!To się można tu sporo dowiedzieć------ ale to świadczy tylko o jego zaangażowaniu. No to pracownicy maja wsparcie hahahaha........współczuje!!!!
+0-0
Wtorek, 13 grudnia 2011 r. godz. 21:49
~DOBRA
OBSERWATOR....nie zgadzam się, zawsze jestem obsłużona miło i z zaangażowaniem. Jak przychodzisz do PUP i cwaniakujesz to powinni cię wykopać!!!! ale tego nie zrobią bo obsługa wszędzie i w ZUS i w US jest już na odpowiednim poziomie!!!
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 23:07
~real
Pracownik popatrz tylko ile ludzi stoi aby podbic ksiązeczke zdrowia, ile to trwa, przy epoce komputerow to bardzo długo
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 21:37
~obserwator
Drogi pracowniku......nie oszukuj się sam, że urzędnicy to ludzie wyrozumiali i ze zrozumieniem podchodza do, jak to sam nazwałeś klientów....traktujecie ludzi z buta i łaskę robicie że w ogóle z ludźmi rozmawiacie!!!! bardzo dobrze Panie Starosto czas na rewolucję!!!!!!!!!
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 19:42
~obiektyw
Szanowny Panie Starosto Pogonić takich ludzi jak komentujący tu pracownik , który dyktuje warunki.Sprywatyzowac tą PUPE. Stworzyc agencje i niech zarabiają sami na siebie, nie bedzie to dla podatnikow strupem na d.......Zmniejszyc zatrudnienie na razie do minimum , pozniej zlikwidowac. Mozna popatrzec na stronie tej PUPY ile jest dziennie ofert pracy.Jedna, czasem dwie, a raz na miesiac 3. Czy utrzymywac sztab ludzi dla statystyki?
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 18:44
~pracownik
Szanowny Panie Starosto, jestem wieloletnim pracownikiem PUP, zmienialy się w tym czasie wielokrotnie przepisy prawa, bywaly czasy łatwe i bardzo trudne, ale zwolniona Pani Dyrektor zawsze nas mobilizowała do pozytywnej pracy, do dania z siebie wszystkiego co możliwe, chociaż nie zawsze to rozumieliśmy, w tzw. ostatniej chwili potrafila pozyskać dodatkowe środki na aktywizację, a my robiliśmy wszystko by je dobrze zagospodarować, a dzięki temu nigdy nie oddaliśmy pozyskanych środków. nasi klienci, tj. bezrobotni , a także pracodawcy, zawsze na nas pluli i będą to robić nadal, bo jedni chcą pracy, a inni tylko ubezpieczenia zdrowotnego, bo na pracy im nie zalezy, a pracodawcy darmowego pracownika. Przepisy prawa obligują nas do wypełniania masy dokumentów, co niestety wymaga czasu, a nasi klienci potrafią nas zwyzywać od bezdurnych, gamoniów itp., potrafią straszyć, że jak nie zalatwimy sprawy po ich myśli to poskarżą się Panu na naszą bezduszność, co też robią, a Pan na podstawie ich skarg, mam wrażenie, wyrabia sobie opinię o naszej złej pracy i zdaje się to potwierdzać w różnych wywiadach. Mam więc propozycję dla Pana , jak już ogłosi Pan ten zapowiadany od dawna konkurs na Dyrektora PUp, może spotka się z pracownikami Urzędu i bezpośrednio posłucha ich opinii o naszej codziennej pracy, jej uwarunkowaniach, naszych klientach, i zapyta jakiego wsparcia oczekujemy od Pana, poza straszeniem nas że nowy Dyrektor powiniem rozważyć redukcję zatrudnienia w Urzędzie. A czy Pan zna plany MPiPS, że może za rok czy dwa może być systemowa rewolucja w służbach zatrudnienia, w wyniku której to inni, a nie Starostowie będą zarządzać lokalnym rynkirm pracy, co warto brać pod uwagę. Panie Starosto myślę, że nie tylko ja, ale wszyscy pracownicy Urzędu, chcieliby po roku Pana urzędowania poznać Pana chociazby z widzenia , a przede wszystkim podyskutowac z Panem szczerze o Pana oczekiwaniach w stosunku do nas oraz naszych doświadczeniach w tej bardzo trudnej pracy, jej doceniania oraz obrony przez Pana wizerunku Urzędu i naszej godności, my nie jesteśmy pozbawienia rozumu, nie jesteśmy łapówkarzami, jak piszą internauci, my rzetelnie z usmiechem, czasem zaciskając zęby, jesteśmy przyjaźni dla klienta, ale zawsze w granicach obowiązującego prawa. Chcemy tylko odrobiny wsparcia z pana Strony.
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 18:04
~HALNY
Urząd pracy to miejsca pracy dla swoich i ten moloch nie spełnia zadania . Zlikwidować ! Niech ci decydenci sami zobaczą jak się szuka pracy !
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 14:39
~Ania
Nie tworzą gdyż nie taka ich rola. Pomagają tym którzy chcą pracować. Mi zależało i skorzystałam z oferty przebranżowienia i pracę mam. Dzisiaj wszyscy chcą pracować a w większości wasze komentarze są zawistne. Szkoda...
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 09:52
~marcel
Zarobki mysle około 1500 zł. To nieduzo wbrew temu czego oczekujecie. Urzad jest potrzebny,moze w zmienionej formie aale jednak. A to czy prace nam znajda czy nie nie zalezy juz od nich. To w koncu my mamy kredyty, rodziny, dzieci na utrzymaniu i jezeli my sami nie bedziemy chciel powtarzam chcieli podjac pracy nikt nas za to nie wyreczy. Panie Starosto nic nie trwa wiecznie, dobrze Pan o tym wie a koniec kadencji coraz blizej ... Wierzy Pan ze obecna sytuacja sie powtórzy??? Jestem pełen podziwu wobec tego dla Pana :)
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 09:48
~Bezrobotny
Bardzo chętnie przyjął bym się na stanowisko tych ludzików za biurkiem którzy są tylko od tego żeby spławiać ludzi.... biorąc za to pow. 2tys zł
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 09:19
~lenka
@QERNER, nic dodać nic ująć
+0-0
Poniedziałek, 5 grudnia 2011 r. godz. 07:24
~jan
wystarczy zlikwidować ten Urząd d/s Bezrobocia i będą pieniądze na staże i działalność gospodarczą. A przy okazji zobaczymy jak ,,specjaliści" od pouczania i instruowania sami poradzą sobie z poszukiwaniem pracy.
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 23:16
~QERNER
PUP w obecnej formie to nic innego jak zwykły pasożytniczy , nieeefektywny ,kumoterski bękart przejadający ciężko zarobione środki, nie od dziś wiadomo że służy głównie do tworzenia etatów dla wszelakiej maści kolesi, ciotek ,stryjków ,znajomków - taki folwark gdzie właściwie nikt za nic nie odpowiada , prowizorka, brak profesjonalizmu hucpa - i nic dziwnego że urzędasy kwiczą niemal jak zarzynane świnie gdy czują jak ktoś dobiera się do ich smacznego koryta gdzie mogli za 7 godzin picia kawy i pierdzenia w siedzisko kasować stałą monetę - uważam że tą patologię i bezczelne lenistwo w wykonaniu tych darmozjadów powinno się zdecydowanie tępić i tu pan Fila ma ogromny plus i oby tak dalej ,GOOD JOB !
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 21:36
~Budka Suflera
podpowiedź dla zainteresowanych (można zanotować): najtańszym sposobem na tworzenie nowych miejsc pracy jest obecnie pozyskiwanie inwestorów zewnętrznych (w tym zagranicznych). Zrozumiały to np. władze Rzeszowa (żeby nie szukać zbyt daleko). Prawdopodobnie od rozdawania ulotek w Kauflandzie ani lansu na dożynkach, ani biegu po zdrowie w święto Niepodległości nie przybędzie w powiecie ani w mieście ani jedno miejsce pracy.
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 21:26
~zainteresowany
Czy i z jakim skutkiem zakończył się proces sądowy z poprzednim Dyrektorem, czy Pan go wygral Panie Satrosto?
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 21:22
~ja
Czy Powiatowa Rada Zatrudnienia w jakiś sposób wypowiedziała się na temat funkcjonowania Pup?
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 21:19
~nikt
Panie Starosto, za politykę na lokaklnym rynku pracy to Pan odpowiada, a dyrektor PUP wszystko jedno, kto nim będzie powinien przestrzegać przepisów prawa , nie jest ważne czy są mądre czy głupie. Dziwne , że Pan natychmiast po objęciu swojego stołka stwierdzil, że ówczesna Pani Dyrektor nie spełnia Pana oczekiwań, bo przecież Pan nie miał i z Pana wypowiedzi do dziś widac, że Pan nie ma pojęcia o zadaniach realizowanych przez pup wynikających z przepisow prawa, a nie z widzimisię Pana czy nowego Dyrektora Pup.To Pan jako pierwszy Starosta wprowadził do pup wyraźnie politykę, czego dotychczs nie bylo. Czy ma Pan nadzieję , że politycznie granie stanowiskiem dyrektora , tj. wprowadzenie tam swojego człowieka zmieni sytuację w zakresie ograniczenia zadań, które pup musi realizować zgodnie z prawem czy ograniczy zapędy np. Starostwa powiatowego, posłów z pana partii, radnych powiatowych i innych " dobrych znajomych królika" wbrew przyjętym zasadom, że pracodawca np.po zakończeniu stażu ma obowiazek zatrudnić stażystę od czego to Pan stosuje wyjatki,. Wspólczuję nowemu dyrektorowi, kasy malo, miejsc pracy nie stworzy, bo nie ma takich możliwości, w spadku dostanie ok. 7 tys. najczęściej niezadowolonych bezrobotnych i do tego będzie musiał jak Pan mówi zredukowac zatrudnienie w pup, pozyskać dodatkowe środki, to musiałby być codotwórcą, co chyba jest nierealne , a poza tym za jakis czas spotkać może go to samo, co dotychczasowego Dyr. I jeszce jedno, czy bedzie miał doswiadczenie w kierowaniu zasobami ludzkimi, gospodarowania budżetem, a przede wszystkim znajomością zasad funkcjonownia rynku pracy.
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 20:46
~andrzej
i o 4 miliony za dużo ,ten biurokratyczny moloch powinien już dawno zostać zamknięty ,przecież za 4 miliony zł można dać ludziom pracę realną w której to można zbudować dom ,drogę ,czy też inne dobra użyteczności publicznej.
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 12:39
~jaga
A na co komu ten PUP !!! 80 % z tego co dostaja idzie na utzrymanie budynku biur i tej całej drużyny NIEROBÓW !!! jezeli urzad nie ma efektów w tworzeniu miejsc pracy to jest on do likwidacji,chyba to logiczne ! Najlepszym sposobem PUP w Stalowej Woli jest wysyłanie kilkunastu osób do tego samego pracodawcy,czesto jest on zdziwiony bo np.wczoraj juz zatrudnił osobe z PUP a jeszce przez kilka dni chodza bezrobotni z karteczka do pana lub pani.Dostaje 3 takie skierowania i nie to ze ja nie chce pracowac ale mnie nie chca bo oferta nieaktualna i co??????? a no SKRESLENIE z PUP-to jest chamstwo! Moze teraz jak bedzie nowy dyrektor cos sie zmieni(chociaz nie wierze) bo za tamtej Nędzy to skandal gonił skandal ! obsadziła na ciepłych posadkach rodzine byłego Starosty i innych mocherów z PIS.Stalowa to za mała miescina zeby robic przekrety tu za duzo ludzi zna i zawsze wyjdzie na jaw oszustwo i komitywa ,zobaczymy czym sie wykaze nowy Starosta i czy wybierze znowu jakas pania z polecenia czy bedzie to uczciwy konkurs!! Mimo wszystko uwazam ze jest to instytucja nikomu nie potrzebna i niczemu nie słuzaca !
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 12:38
~robo
"...z obecną koncepcją ich działania należy się pożegnać. " ALE SKUTECZNIE, bez ogłaszania konkursów!!!!
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 12:03
~Bezrobotny Obserwator
Już Pani Radna Powiatowa ma zagwarantowane zostanie Dyrektorem? Po co Konkurs? Po co mydlenie ludziom oczu?
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 11:36
~burnieka2
złodzieje, pup nie tworzy żadnych nowych miejsc pracy. jak nie masz znajomości lub nie dasz koperty nie masz na co liczyć w tym pseudo urzędzie!
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 11:00
~były pracownik pup
Brawo Panie starosto za błysk inteligencji, że wreszcie Pan pojąl ,że to nie Urzedy pracy tworzą miejsca pracy. W tzw. terenie to lokalna władza stwarza warunki dla rozwoju gospodarczego, przyciąga inwestorów, a tym samym przyczynia się do tworzenia miejsc pracy, pomaga też w zdobyciu dodatkowych środków. Proszę o wskazanie co w tym kierunku Pan przez ten rok zrobił oraz w jaki sposób Zalodze PUP przekazal swoje oczekiwania, sugestie. Może odezwie się jakiś pracownik pup, czy był na jakiśm spotkaniu z Panem starostą i slyszał jego uwagi co do pracy pup oraz czy Pan Starosta wie co na pracownika pup nakładają obowiązujace przepisy.
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 10:53
~qqq
do maberos : ty idż się leczyć do psychiatry , a najlepiej to strzel sobie w swój głupi łeb
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 10:42
~bezrobotny
To że ten urząd jest nie potrzebny to bezrobotni wiedzą już od dawna. Szkoda że starosta to dopiero teraz odkrył. Po co powoływać nowego dyrektora? Lepiej zlikwidować ten urząd i zatrudnić przy starostwie 3-5 osób i niech się zajmują tymi sprawami , a tak to te 4 mln zł to pójdzie na wypłaty tych 90 osób obecnie zatrudnionych w PUP. Te 4 mln.zł należałoby przeznaczyć na faktyczne tworzenie nowych miejsc pracy , to miałoby sens!!!
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 10:11
~Wandzia
Jeżeli ktoś nie ma wysoko ustawionej rodziny lub znajomych nie ma szans na pracę!Taka jest prawda.
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 08:59
~Krzysiek
Wsrszcie ktoś mądry podjął decyzje o tej placówce. Jak dla mnie moga ja zamknac na 4 spusty i zawiesic kartke "Bankructwo" Nigdy nic od nich nie dostałem. Ba. Przez prawie rok szuania pracy najnmniej pomogl wlasnie PUP. Sam znalazlem prace to jeszcze biurwy pretensje mialy, bo sie spoznilem z podpisem czy dokumentami i pani Zosia musiala szukac mojej karty. Co za ... Szkoda słów. Powinni zamknac ten burdel dla znajomków ..
+0-0
Niedziela, 4 grudnia 2011 r. godz. 08:07
~maberos
No i co tak narzekacie. Chcieliście rządy Platformy Obywatelskiej to macie. I co się czepiacie że wam obcinają pieniądze. Przecież sami sobie wybraliście PO. Nawet się teraz nie krzywcie bo to wasza decyzja.
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 22:38
~Zenon
zlikwidować i umożliwić tworzenie prywatnych agencji pracy jak jest to w normalnych krajach. PUP to jeden z czynników powodujących bezrobocie w tym kraju. Pierwszym jest ZUS i wysokie koszty pracy (podatki nakładane na pracę)
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 21:30
~orrisez
Bezrobotni będą mogli pograć sobie do woli w kasynie i zostawiać tam codziennie worki pieniędzy. To jest fajny pomysł w mieście.
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 20:29
~Arek
5zł bym im nie prze kazał..
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 20:10
~kacper
po raz pierwszy sie ze starosta zgodze, choc wczesniej nie mialem go za inteligentnego :)
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 20:08
~prawica
prywatyzować i płacić za znalezienie miejsca pracy i tyle
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 20:02
~niekumaty
skoro pup tak naprawdę nie może nic zrobić, to po co utrzymywać tą bandę nierobów, nie kumam
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 19:51
~sara
bezrobocie ..... hgmmm sama nazwa mowi
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 19:46
~;-/
,,Kiedy nikt nie będzie już kradł, bo nie będzie już czego'' ;-) Dla porównania, w 2010 roku stalowowolski PUP miał do dyspozycji 20 milionów złotych, w bieżącym 9 milionów złotych, z kolei w przyszłym roku będzie to 4 miliony złotych.
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 19:25
~wnikliwy
Czy Pani Monika D. już sie wprowadzila?
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 19:00
~lumiere
w tym urzędzie pracy są zatrudnieni sami swoi czy mnie tylko tak się wydaje ?
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 18:54
~Ed
,,Nie ma się co oszukiwać. Urzędy Pracy nie tworzą miejsc pracy'' Oj co to się stało, że teraz mówi się to całkiem wprost ? .....o czym wszyscy wiedzieliśmy zresztą....
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 17:51
~wab
Papiery, potwierdzenia, pieczątki, pisma nakazy, zakazy przy akompaniamencie grożnie brzmiących pragrafów!! Pracodawca niczego nie moźe oczekiwać od PUP, bo to on ma obowiązek, nie PUP. A przecież mogłoby być szybciej, sprawniej i z uśmiechem.... Rozmarzyłam się...
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 17:33
~troche myslący
Kasa na co? Ostatni przetarg na sprzet komputerowy miedzy innymi :laptop 3 szt, taktowanie zegara minimum 2.50 GHz, 3 monitory LCD, 12 sztuk komputerów taktowanie zegara minimum3,1 Ghz, Ram minimu 4 GB .To tylko pare pozycji z przetargu o dostarczenie sprzetu dla tego pupu. Koszt 88 146,40 zł. I tą kase urząd ten wyda na komputery. Dane powyższe ze strony pupu.Wiarygodne. Co stanie sie ze niby straym sprzętem, jak zostanie zbyty? Jakies ogloszenie ze mozna kupic? Niedawno sprzet był wymieniany. Przeciez tam wystrczy komputer jako maszyna do pisania . Bo to tam tylko robią. Laptopy na biurkach po co?Duzo jesze mam wątpliwosci.Mam propozycje dla nich. zorganizowac pomieszczenie, posadzic urzednika, oraz stare komputery sprzed lat i niech pomaga bezrobotnym w pisaniu CV
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 17:13
~cezary
jestem bardzo ciekaw wyniku tego konkursu, ostatnio niektore rozstrzygniecia sa bardzo zaskakujace...
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 17:06
~TINUSSS
DAJCIE WKOŃCU PRACE
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 17:05
~TINAAA
DAJCIE WKOŃCU PRACE MŁODYM LUDZIOM!!! TYLE OFERT A NIE MA PRACY!!! NIE ROBI SIE Z MORDY... D****!!!!
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 17:02
~longpeace
panie starosto, w koncu zaczyna brac sprawy w swoje rece, oby tylko wybral pan odpowiedniego kandydata
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 16:48
~RadosłaW
Tak dla kumatych niech się ktoś wypowie ile pracuje tam ludzi. Średnie zarobki jakie są. Praca od 7 do 15 z przerwami na kawę pierdzenie i olewanie ludzi. Kto znalazł tam pracę łapa w górę. Ja znalazłem pracę dzięki ppp obok starostwa taki mały budyneczek odziwo nie pracuje tam sztab ludzi a chyba 2 osoby dosłownie. Wypełniasz ankiete i dajesz aktualny nr tel. Proponuje raczej tam się zarejestrować jeśli ktoś szuka pracy. A ten moloch zrzeszający bezrobotnych zrównać z ziemią
+0-0
Sobota, 3 grudnia 2011 r. godz. 16:35
~goszka gorzka
nie ważne ile PUP ma pieniędzy nawet gdyby miał miliardy na swoim koncei nie zmieniłoby to fktu, że... Nie spełnia swojej podstawowej funkcji ktora wynika z jego nazwy - nie znajduje ludziom pracy, tylko liczy aż sami sobie ją znajdą a później jeszcze wymaga zgłoszenia tego, że został zatrudniony hehe. Śmiechu warte tyle ludzi grzeje tam tyłki, a od bezrobtnego oczekują pełnej dyspozycyjności niczym od więźnia z karą zawieszenia wyroku, terminowych wizyt bez spóźnienia i jeszcze zgłaszania wszelkich zmian!!! A spróbuj wyjechać na weekend z miasta jak do ciebie zadzwonią to wielkie wąty, że bezrobotny to ma być w pełnej dyspozycji PUP i nie ma prawa wyjehać zmiasta na więcej niż parę godzin! Żenada.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.