Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 18 maja 2024 r. Imieniny: Alicji, Edwina, Eryka
 Wiadomości lokalne
» Lasowiacy - po nowemu ale wciąż z tradycją
» W sobotę zbiórka podpisów Stop podwyżkom od lipca
» Budynek Jagiellońska 17 doczeka się wymiany stolarki okiennej
» Uwaga! Tymczasowa zmiana organizacji ruchu na ul. Wolności
» Pijany 19-latek kierował skuterem
» Będzie drożej. PiS zbiera podpisy o zamrożenie cen energii
» Obchody 80. rocznicy niemieckiej obławy w budynku "Górki"
» Telefon z przedszkola: pani syn się zgubił
» 35-latek znalazł torebkę. W niej 5 tysięcy złotych
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony - w obozie Powstańców Styczniowych - rajd pieszy
» Koniec marzeń mieszkańców o zielonej ulicy Popiełuszki? Nie będzie drzew i róż?
» Był poszukiwany za oszustwo. Wpadł przez wulgarny gest
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Wystawa: Rendery, Fraktale, piksele...
» Spektakl Okna: Wszyscy niestety normalni
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Podkarpackie Echa - Melodie i tańce Podkarpacia w wykonaniu Zespołu Pieśni i Tańca Lasowiacy
» MBP: Teresa Monika Rudzka
» Wieczór indyjski
» Szpital z Radą Kobiet zapraszają na badania z okazji Dnia Matki
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Rada Miasta 2024-2029
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 12:10     /Jarosław Jarecki/
HSJ: 52-letni mężczyzna przygnieciony ciężką blachą

Na miejsce zdarzenia jako pierwsi dotarli strażacy, którzy uwolnili mężczyznę spod ciężkiej blachy.
Na miejsce zdarzenia jako pierwsi dotarli strażacy, którzy uwolnili mężczyznę spod ciężkiej blachy.
Fot. Jacek Rodecki
W niedzielę, 18 września 2011 r., około godziny 11:00 w Hucie Stali Jakościowych ciężką blachą walcowniczą przygnieciony został mężczyzna. Poszkodowany trafił do stalowowolskiego szpitala.

Do zdarzenia doszło na terenie Huty Stalowa Wola przy ul Kwiatkowskiego 1. Na miejsce udały się cztery zastępy straży pożarnej, karetka pogotowia i policja. Ciężka blacha została podniesiona przez strażaków.

Jak ustalili reporterzy Stalowka.NET poszkodowany 52-letni mężczyzna w trakcie akcji ratowniczej był przytomny.

Z ustaleń policji wynika, że 52-letni mężczyzna, mieszkaniec powiatu niżańskiego podczas prac przy odcinaniu palnikiem jednej ze ścian metalowego zbiornika na wkłady ceramiczne został przygnieciony odcinanym elementem.

Mężczyzna doznał obrażeń ciała w postaci złamania miednicy i innych urazów i został przetransportowany do stalowowolskiego szpitala.

Przyczyny wypadku ustalają wezwani na miejsce funkcjonariusze ze stalowowolskiej komendy policji.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 4 października 2011 r. godz. 08:15
~gabryska
pracownicy popierajcie zwiazki zawodowe one pomoga jak mnie ha ha .zostalam zwolniona choc sama pracowala majac na utrzymaniu 4-osobowa rodzine.nie pomogly zwiazki-placz prozba bo gdybym miala uklady to nadal bym pracowala na slawnym HSJ.ale- kto pod kim dolki kopie to sam wpada -uwarzajcie.
+0-0
Niedziela, 2 października 2011 r. godz. 16:49
~staszek
co bedzie dalej z brygadzista suwnic walcowni blach ,kiedy skaczy sie mycie samochodow zarzadu ,czy zakladu nie stac na myjnie ???????ile zapracownik HSj za mycie samochodow slurzbowych.czy jest wolny etat bo szukam pracy????????
+0-0
Niedziela, 2 października 2011 r. godz. 16:42
~staszek
popieram HSJ jako nie zaklad tylko oboz pracy i pytam sie gdzie sa spoleczni inspektorzy pracy ktorzy zostali wybrani przez zaloge.czy to zostali dupolizy .poniewaz ktory chcial pomoc ludzia to zostal zwolniony.pytam sie gdzie byly zwiazki zawodowe i BHP ze nie pomogli temu co chcial dobrze dla ludzi.czyli pracownikom.
+0-0
Niedziela, 2 października 2011 r. godz. 16:38
~staszek
popieram HSJ jako nie zaklad tylko oboz pracy i pytam sie gdzie sa spoleczni inspektorzy pracy ktorzy zostali wybrani przez zaloge.czy to zostali dupolizy .poniewaz ktory chcial pomoc ludzia to zostal zwolniony.pytam sie gdzie byly zwiazki zawodowe i BHP ze nie pomogli temu co chcial dobrze dla ludzi.czyli pracownikom.
+0-0
Piątek, 23 września 2011 r. godz. 14:16
~Mathis
andrzej j, to ja chyba sie do zarzadu zaliczam bo za sierpien dostalem 1400zł około za pracę w 4brygadówce
+0-0
Wtorek, 20 września 2011 r. godz. 20:14
~pracownik
Stalownicy musimy trzymać się razem bo na zwiazki nie ma co liczyc.Tak dluzej byc nie moze
+0-0
Wtorek, 20 września 2011 r. godz. 14:31
~kika
Ważne aby w papierach grał a że człowieka szlag trafi albo się choroby nabawi- kogo to. Dawniej były takie akcje że przy pomiarach piece wygaszano aby norm nie przekraczał- ale jak przedmówca twierdzi to pracownik ma myślec i znam takich co za winklem rozpalali ognicho, w tym np. opony i badania i tak trochę odpowiadały realiom- a to niestety ale czasem sie przydaje- więc myśl człowieku własnym rozumem a nie właź w d...bezmyślnie
+0-0
Wtorek, 20 września 2011 r. godz. 12:54
~ZgolonePachy
co do ucholi to jet taki"typ " na walcowni blach ktory włazi prezesom do "****", myje samochody itp ,a czuje sie jakby był współwlascicielem HSJ .typowy ormowiec.
+0-0
Wtorek, 20 września 2011 r. godz. 11:25
~Wujek Władek.
Posłuchajcie starego wyjadacza,na terenie Huty nie ma już pracowników,za to są stada niewolników,którymi świetnie zarządzają stada idiotów... no ale barany jak dajecie sobą poniewierać i waśi durni koledzy ze związków toleruja to do kogo pretensje,na BHP-owców też są sposoby? Na wszystko jest sposób,trzeba tylko trochę łepetyny używać. Utworzyć klikę na Hsj-cie nic prostrzego,wczesniej wypada przeprowadzić selekcję bo >ucholi< i >gnid< u was nie brakuje nawet zwiazkowcy kapują o majstrach nie wspomnę...
+0-0
Wtorek, 20 września 2011 r. godz. 09:55
~Stalowka
Czas na zmiany w HSJ!!!!Kto wystawił pracownika samego do tego palenia??? Tam powidno być dwie osoby!!!! HSJ nie szanuje pracownika tylko zastrasza!!! To nie jest zakład pracy tylko obóz pracy!!!!
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 21:37
~Sylwia
Stało się więc się nie odstanie....a człowiek cierpi....i czyja nie była by to wina wypadek był w pracy więc pracodawcy powinni teraz zrobić wszystko by odpowiednia pomoc była udzielona. Na pretensje i wyciąganie konsekwencji przyjdzie czas. Lekarze zacznijcie ratować ludzi bo od tego jesteście a później zajmujcie się papierkami!!!!!!!!!!!!!Ból nie poczeka............
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 21:25
~robotnik
A może czas zastanowić się jakiej pomocy udzielić w trakcie leczenia a nie czy została udzielona pomoc to musztarda po obiadku. A wylewanie pomyj na kogokolwiek uważam za głupotę. Pracuję i nie wypieram się że nie raz wbrew przepisom ale najpierw myślę a później robię. Nie znam faktów więc nie będę osądzał nikogo sam poszkodowany wie najlepiej.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 20:46
~Sylwia
Może teraz nie czas spierać się o to kto zawinił a zainteresować się tym czy została udzielona fachowa pomoc poszkodowanemu mężczyźnie!!! Gdzie teraz są Dyrektorzy Huty???? Ten człowiek leży w szpitalu, w którym zamiast pomagać spierają się o brakujące dokumenty...
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 20:30
~Re: Andrzej J
Widzę, że nasiąkł Pan Prezesem Grzesiakiem. W sierpniu był remont na walcowni i ludzie niemal tam nocowali, dlatego średnia płaca za ten miesiąc jest taka duża. Proszę podać jaką stawkę ma szeregowy pracownik HSJ (może być wytapiacz oraz walcownik lub pracownik chłodni na walcowni) oraz podać stawkę szefa stalowni oraz walcowni i osób im podwładnych. Że wzrost średniej miała wpływ podwyżka, jaką otrzymali wybrani pracownicy za wykonanie planu produkcji (min.~500 PLN). To są wybrane osoby, które ponową ową średnią. Zmiana władzy na walcowni również spowoduje podniesienie średniej płacy we wrześniu. Ludzie ze stażem pracy 20 lat mają 1910 PLN brutto. Proszę podać do informacji ile osób z wyższym wykształceniem zechce pracować przy piecu DEMAG-5, na stołach ręcznego oczyszczania wad (gdzie nie mają płaconego szkodliwego jako szlifierz gdyż są tylko oczyszczaczami wad) lub też przy walcowaniu blach, rzucając brzezinę na blachę o temperaturze 1050 st. Celc. w odległości 1m. W sumie z tego co opowiadają pracują w sanatorium. Proszę pisać szczegóły a nie ogóły.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 18:40
~hutnik
jak to byla praca legalna to ja jestem swiety mikolaj moj kolega jak mial wypadek we wloszech to za odszkodowanie kupil w polsce mieszkanie
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 17:59
~stslówka
Mam propozycję dla wszystkich pracowników hsj ilu pracowników tylu inspektorów bhp, a na pewno unikniecie takich wypadków. Co to na taki zakład jeden inspektor. Propozycja druga zamiast pracowników roboty. Propozycja trzecia wszystkich pracowników wysłać na uprawnienia inspektora bhp. A tak zupełnie poważnie wypadki są , były i będą i jest mi z tego powodu przykro iż dotykają ludzi zarabiajacych na utrzymanie rodziny. Pracowałem za granicą i złamałem rękę na budowie trzeba było radzić sobie samemu i niby do kogo miałbym mieć pretensje, a praca była legalna kopa w d... i do domu.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 17:51
~walcownik
Takiego debila jak obecny bhp-owiec w HSJ to jeszcze nie widzialem ,jeden z pracownikow stal kolo pieca i sciagnol kask zeby wytrzec twarz z potu a on podszedl i wlepil mu mandat.Tego w jakich warunkach ludzie pracuja to nie widzi ,jak nagminnie lamane sa przepisy bhp tez nie widzi. Dlaczego cwaniaczek nie widzi jak skladowany jest material na walcowni kalibrowej ,czy musi dojsc do tragedi aby glab sie obudzil !!!!!
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 17:49
~pracownik
no tak najgorzej jak ktos zamieni ubranie robocze na gajerek!!
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 17:10
~piecuch z hsj
To prawda co mówi ,,stalownik' jak wchodzi na wydział bhp owiec to za kilka minut wszyscy wiedzą że jest. bo się czepia a majster to spi...... la i nie powiem żeby nie miał racji ale tony są najważniejsze. Miałem jedno starcie z tym gościem i więcej nie chce gość zamiast elementarza w pszedszkolu to chyba dostał kodeks pracy do czytania albo jakieś inne paragrafy.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 16:39
~stalownik
w hsjjest był i będzie syf jestem pracownikiem od 15 lat i wielu inspektorków bhp widziałem ale ten co jest to zupełny świr na tym punkcie. Sam słyszałem jak kierownik mówił idźcie i niech ktoś patrzy czy nie idzie bh powiec wiedział że łamie przepisy. Jagby go foto inspektorek złapał to by mu nogi z du... powyrywał a tu gość w niedzielę pracuje i wie że inspektorka napewno nie ma.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 16:35
~nikos
czlowiek chcac jakos egzystowac musi caly tydzien w hsj ocie przepracowac zenujace
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 15:41
~Dupielec
a niedawno temu jak był wypadek to goscia pakowali w samochod i podrzucali pod szpital ,że niby doznał uszkodzenia ciała na miescie. Tylko ze facet był w ubraniu roboczym z logo HSJ.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 15:07
~stalowiak
Andrzejek troche ma racje ,tylko dobrze by bylo aby wytlumaczyl skad taka srednia sie wziela. Jakis czas temu ze wzgledu na duze zamowienia byla mozliwosc dorobienia w nadgodzinach,dlatego kto mogl siedzial po 16 godzin zeby dorobic,znam takie osoby ktore przez weekend niewychodzily z zakladu,rekordzisci w jaden miesiac robili dwa. A cwana dyrekcja wliczala to wszystko do kupy wyliczyla taka srednia i oglaszala z wielkim hukiem jakie to wielkie zarobki sa w HSJ. A takie glaby jak Andrzejek pozniej to powtarzaja.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 15:04
~sonus f.
Nick Andrzej J kojarzy mi sie jednoznacznie...a co do wysokosci zarobków..jak prezesunio walnął kwote ponad 4.000 na zebraniu zabiła go salwa smiechu...takiego jakiego ta firma jeszcze nie znała.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 14:08
~huciak
HAhahahaha .No teraz Andrzejku to dowaliles z ta sradnia , napisz ze zarabiaja po 5000 tys brutto. Pracuje w HSJ 20 lat ,od kilku lat w systemie 4-brygadowym i zarabiam 1900 zl na reke za prace a sobote ,niedziele i swieta,wiec nie siej glupiej propagandy o jakis kosmicznych zarobkac. Przyjecia do pracy sa co jakis czas wiec zapraszam to zobaczysz wjakim syfie ludzie pracuja i jakie kokosy zarabiaja,gwarantuje ze po miesiacu jak zobaczysz na na swistku 1200 zl na wyplate to odechce ci sie roboty.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 13:36
~Andrzej J
Dla tych wpisow podam tylko jedna informacje .Srednia placa w HSJ za m-c sierpien br. z 1/12 KH wyniosla 4137 zl brutto(bez plac Zarzadu Spolki)Jesli ktos z tych anonimowych odwaznych zna w Stalowej Woli Spolke z wyzsza placa nich napisz.W kadrach lezy ponad 100 aplikacji o przyjecie do pracy (w wielu przypadkach to ludzie z wyzszym wyksztalceniem.Pozostawiam pod osad to co napisano w komentarzach
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 12:48
~pracownik
pan od bhp chodzi w bialej koszuli i czepia sie kasku a nie widzi ze suwnice rozwalone , ze obsady minimalne, ze czlowiek po 3 zm na COS MUSI W SOBOTY ZOSTAWAC ,bo inaczej premi nie bendzie a jest to wydzial ciezki. no ale licza sie tony!!
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 12:44
~Żona Hutnika
To Wy hutnicy powinniscie sie wziac za swoje prawa ,zaden pieprzony zwiazkowiec ich wam nie wywalczy! Maly problem,kto pojdzie z wami a kto schowa du..?
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 11:33
~Były huciak
Robiłem w Hsj. miałem umowę do końca marca i sam zrezygnowałem bo zarabiałem w tym syfie 1200 zł, i jescze mi kazano pety zbierac bo szedł obchód a syf na walcowni niesamowity. Szkoda tylko pracowników bo robią za psie pieniądze i w strasznym syfie. Teraz pracuję w innej firmie i pracownika traktuje sie duużo lepiej a przede wszytskim pieniądze większe.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 11:28
~hsj
Pytanie do inspektorów , którzy tylko dbają ,żeby pracodawca na nich się nie zdenerwował: dlaczego ten człowiek był sam przy wykonywaniu pracy (a takich przypadków jest mnóstwo każdego dnia) i czy znowu karę poniesie jakiś szarak , a sprawę zamiecie się pod dywan.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 09:48
~indoor
pracownik - masz rację, związki zawodowe to najgorszy syf i zaraza każdego zakładu. Hołota związkowa walczy tylko o swoje stołki, a innych pracowników, a przede wszystkim dobro zakładu mają gdzieś. To one rozwaliły mnóstwo zakładów w PL z FSO na czele.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 09:23
~huciok
Narzekamy na chińczyków,amerykanów czy innych pracodawców z poza polski..a tu masz hsj..najbardziej niebezpieczny zakład i najbardziej uciskany przez....polaka..który widać bedąc na 34 miejscu najbogatszych polaków jeszcze sie nie dorobił.Przemysław G. i Przemysław S. to ludzie opływający w kasę..ich motto: mam gdzieś ludzi..grunt żeby maszyny wytrzymały.No comment.
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 07:49
~pracownik
w hsj jest mobing i zastraszanie pracownika,a zwiazki jak to zwiazki cicho jak mysz pod miotla
+0-0
Poniedziałek, 19 września 2011 r. godz. 07:42
~Gizmo
To fakt..chwała znów przypisana nie tym co trzeba.Wołanie o pomoc usłyszał straznik z ochrony robiacy obchód i o pomoc poprosił dwóch pracowników walcowni blach....takie są fakty!!!
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 21:54
~klaudia
wspolczucia dla rodziny, ale mieli niedziele
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 21:29
~moher
podobno leżał tak ok 1,5 h aż jego krzyk rozpaczy usłyszeli ochroniarze z karabeli
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 21:12
~Pracownik HSJ
A co na to wszystko nasi inspektorzy pracy ? Czy nadal będą chronić pracodawcę i przymykać oko na uchybienia BHP z Ich strony ? BO jak do tej pory to tylko potrafią karać pracowników za rozpiętą koszulę czy brak kasku.
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 20:07
~Kratos
Po pierwsze Pracownicy PW KARABELA dotarli na miejsce zdarzenia i z pomaca pracownikow HSJ i WALCOWNI uwolnili mezczyzne z pod blachy a przypisano cala pomoc naszym strazakom.Wstydzcie sie
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 17:29
~Stach
Szkoda czlowieka ze tak mu sie stało ale dobrze ze zyje .W Hucie zarabia sie grosze a normy rosna a kierokniki mordy jeszcze dra ze malo i mało a sami nic nie robia a wypłaty dostaja wysokie .Brak słów
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 15:47
~huciak
a mowią że policjant to niebezpieczny zawód
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 14:42
~Gniot
Ciekawe kto Ci się człowieku postawi? Każdy boi się o swoją prace bo wiadomo że ciężko teraz o nią, a gdy nic nie wywalczy to zwolnią go za to że mu się coś nie podoba...
+0-0
Niedziela, 18 września 2011 r. godz. 13:17
~Hutnik
To wszystko przez pośpiech, bo normy zwiększają. Dla ZŁOMREXU liczą się pieniądze, a nie pracownik. W innych zakładach pracownicy dostają podwyżki a HSJ od 2008 tylko obniżki. Teraz prezes grozi zerwaniem Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy a co za tym idzie to następne obniżki w wysokości -600zł. Jak chińczyk chciał przejąć M 16 to media się rozpisywały. A tu Polak Polaka wykorzystuje i cisza. Dość z tym musimy w końcu mu się postawić, bez strajku się nie obędzie.Dość nabijania kasy prezesom.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.