Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 18 maja 2024 r. Imieniny: Alicji, Edwina, Eryka
 Wiadomości lokalne
» Lasowiacy - po nowemu ale wciąż z tradycją
» W sobotę zbiórka podpisów Stop podwyżkom od lipca
» Budynek Jagiellońska 17 doczeka się wymiany stolarki okiennej
» Uwaga! Tymczasowa zmiana organizacji ruchu na ul. Wolności
» Pijany 19-latek kierował skuterem
» Będzie drożej. PiS zbiera podpisy o zamrożenie cen energii
» Obchody 80. rocznicy niemieckiej obławy w budynku "Górki"
» Telefon z przedszkola: pani syn się zgubił
» 35-latek znalazł torebkę. W niej 5 tysięcy złotych
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony - w obozie Powstańców Styczniowych - rajd pieszy
» Koniec marzeń mieszkańców o zielonej ulicy Popiełuszki? Nie będzie drzew i róż?
» Był poszukiwany za oszustwo. Wpadł przez wulgarny gest
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Wystawa: Rendery, Fraktale, piksele...
» Spektakl Okna: Wszyscy niestety normalni
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Podkarpackie Echa - Melodie i tańce Podkarpacia w wykonaniu Zespołu Pieśni i Tańca Lasowiacy
» MBP: Teresa Monika Rudzka
» Wieczór indyjski
» Szpital z Radą Kobiet zapraszają na badania z okazji Dnia Matki
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Poseł Rafał Weber zbierał podpisy przeciwko podwyżkom cen energii
»Poseł Rafał Weber zbierał podpisy przeciwko podwyżkom cen energii
»Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Rada Miasta 2024-2029
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 21:39     /Jarosław Jarecki/
Pijany rowerzysta potrącił pieszego

Rower 66-letniego mieszkańca Stalowej Woli.
Rower 66-letniego mieszkańca Stalowej Woli.
Fot. Jacek Rodecki
W piątek, 26 sierpnia 2011 r. kilka minut po godz. 20:00 na łączonym szlaku ścieżki rowerowej z chodnikiem wzdłuż Al. Jana Pawła II doszło do potrącenia młodego mężczyzny.

- "W sumie to ciężko stwierdzić czy on jechał ścieżka rowerową czy chodnikiem. W pewnym momencie centralnie we mnie wjechał" - opowiadał poszkodowany pieszy. - "Wywrócił się i upadł na trawnik twarzą do ziemi. Odwróciliśmy go. Miał rozciętą głowę. Zaczął coś mamrotać. Była wyczuwalna od niego woń alkoholu. Zadzwoniliśmy na policję" - relacjonował pieszy.

Z ustaleń wynika, że 66-letni mieszkaniec Stalowej Woli jadąc łączonym szlakiem ścieżki rowerowej i chodnika, najechał na 24-leniego mieszkańca Stalowej Woli, który szedł ze znajomymi do pubu. Doszło do potrącenia.

Na miejsce przybyli funkcjonariusze policji ze stalowowolskiego referatu ruchu drogowego. Obu mężczyzn zbadano alkomatem. Pieszy był trzeźwy, zaś rowerzysta, od którego była wyczuwalna woń alkoholu stwarzał problemy w trakcie badania alkomatem. Funkcjonariusze musieli kilkukrotnie powtarzać badanie. Po kolejnym razie w końcu uzyskano wynik. Było to 0,85 mg/l alkoholu w wydychanym powietrzu.

Na miejsce przybyła karetka pogotowia. Mężczyzna z rozciętą głową został przetransportowany do stalowowolskiego szpitala. Funkcjonariusze policji z referatu ruchu drogowego przesłuchali 24-letniego pieszego. Z racji, iż 66-letni rowerzysta był nietrzeźwy nie można było z jego udziałem wykonać żadnych czynności.

Na chwilę obecną nie jest wiadomo, czy rowerzysta dzisiejszą noc spędzi w szpitalu czy w areszcie.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 30 sierpnia 2011 r. godz. 20:54
~ale typy
dobre sobie ,balkon dla relaksu i porannej kawy,chyba jak sie mieszka na "ogrodach", bo u mnie to 1metr/1,5metra i moge sobie co najwyzej postac
+0-0
Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 r. godz. 13:39
~jan
hi hi hi-sam nie wiesz co piszesz,wyraznie odnosisz sie do posta Figi a teraz odwracasz kota ogonem-załosny jestes
+0-0
Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 r. godz. 09:38
~hi hi hi
figa no wlasnie masz racje ze zrozumieniem , bo mnie twoj tekst nie interesuje tylko odnosilem sie do nick kret...
+0-0
Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 r. godz. 08:40
~figa
hi hi hi!!! czytanie tekstu ze zrozumieniem to chyba 2 klasa podstawówki,za 3 dni szkoła sie zaczyna moze tak powtóreczka?
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 21:15
~kierowca
do wiechu jesli chodzi o niemcy , austrie a nawet caly sudtirol to co rano poduchy na okno obowiazkowe anglia ilranda no koment pozdrawiam
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 21:10
~hi hi hi
figa ??? co bielizna nie wyschla ??? w sprzedazy sa juz od dawna pralko-suszarki .
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 12:20
~wiechu
kierowco ! zgoda sznury sa wizytówka włoch i to w starych dzielnicach miast w Hiszpani równiez ale anglia,irlandia,niemcy,austria...nie zauwazyłem.
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 12:18
~figa
...............A cieszysz sie jak ci całe osiedla w gacie zaglada? susze pranie od 25 w łazience i jakos nie zatęchła mi !!! tez miłej niedzieli z widokiem z salonu na gacie na balkonie !!!
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 11:55
~kierowca
wychowanku Stalowej Woli rozejrzy sie dookola siebie popatrz na swiat , polska wies historia kultura ktora mozna znalesc w skansench jako pamiatka , my mamy klatki betonowe a na wsiach rosna dworki ktorych mozemy pozazdroscic. Jesli chodzi o pranie to tez o swiecie nic nie wiecie , wielkie miasta o ktorych pewnie nic nie wiecie (sadze po komentarzch ) sznur z posciela nie na balkonie a od bloku do bloku jest wizytowka .
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 11:42
~............A
moze i prostak ale z wiedza i nie susze prania w zatechlej lazience bez okna . milej niedzieli i milych spacerow .
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 11:31
~wicu
he he he ciekawe te wasze konwersacje internetowe,wieś, miasto,wielowieś oczytałem sie............i dochodze do jednego wniosku co do Stalowej Woli STALÓWKA MA RACJE !!!!
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 09:00
~jan
.............A no własnie tym komentarzem pokazałas swoje prostactwo he he
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 08:58
~stalówka
też wieśniak, ale bardziej miastowy masz racje przesiaduja na ławkach pomiedzy jedna msza a druga,obmawiaja kazdego kto przechodzi lub w domu głosniej piernie a za chwile zbiórka -kiecka,torebka i do koscioła jezor wywala itd........ dobrze napisałaes ze normalnie to człowiek ma zainteresowania hobby a tu hobby to krecenie klucza na palcu,grzanie ławy i ploty
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 08:55
~wertyk
Marzena!!!!a mnie obchodzi czy ktos wiesza pranie bo co widza ludzie przejezdzajacy przez nasze miasto? pieknie odnowiona wiekszosc bloków sa i pieknie ukwiecone balkony i...... sznury z praniem na 80% balkonów !!! cywilizowany człowiek wie ze mozna kupic suszarke skladana postawic na balkonie czy zima w domu(teraz pralki tak odwiruja ze nie kapie) a nie robic wystawe z gaci.Stalowka ma racje,gdzie w duzych miastach sa takie wystawy z praniem? ja nie widziałam balkon słuzy do odpoczynku,hodowania kwiatów czy wypicia porannj kawy ale wsród szmat zawieszonych na całym balkonie raczej sie nie da.Szkoda ze nie da sie zmienic przyzwyczajen ludzi ktorzy wypili je z mlekiem matki.......i jak babka wiesza,matka wiesza to i dziecko bedzie 100% wieszało czyli bedzie robiło wioche w miescie !
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 01:17
~też wieśniak, ale bardziej miastowy
stalówka: masz całkowitą rację. po czym poznać wieśniaka? -> od wiosny do jesieni, dzień w dzień (!) przesiaduje na ławce pod blokiem, jakby nie miał innego zajęcie. normalny człowiek ma hobby, zajęcia: jednego dnia pojedzie rowerem na przejażdżkę, oglądnie fajny film, posłucha dobrej muzyki, pozwiedza zabytki w okolicy. a takie ze wsi dzień w dzień przesiedzą na ławce całe życie, paplając o byle czym z sobie podobnymi i najtańsze papierochy.
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 00:53
~mieszczuch
szacuneczek dla Marzeny , i ..............A stalowiak pajac jestes i tyle a o tanich sklepach tyle wiesz, moze tam codziennie jestes i sprawdzasz dane personalne klientow ??? a moze oni tam po kaszke dla kurczatek zebys mial swieze jajeczko bio w sobote na targu ??? a widziales jakie fury maja ??? a ty stalowiaczku biedny stary rowerek , samochod sprowadzany albo dwujeczka i pobocze , tylko uwazaj bo pijani jezdza i jak masz taki refleks jak rozum to moze siedz w swojej betonowej klatce .
+0-0
Niedziela, 28 sierpnia 2011 r. godz. 00:05
~marzena
do mirka: naucz sie pisac to po pierwsze. a teraz do innych ktorzy sie wypowiadaja na temat wsi i mieszczuchow popatrzcie sie na siebie a pozniej krytykujcie innych. co kogo obchodzi czy ktos wiesz pranie na balkonie i wywesza posciel na oknach jak tak lubi to niech tak robi jego sprawa, a wy zaraz ze ze wsi jest i wogole. czasem ludzie ze wsi maja wiecej kultury niz miastowi. ja jestem z miasta ale nie krytykuje ani wsi ani miasta bo wszedzie sa wady i zalety, to tylko zalezy od wychowania, charakteru itp wiec nie krytykujcie
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 23:52
~stalowiak
.............A: Wieśniaki są samowystarczalne? Buhahahaha, dawno się tak nie uśmiałem. Powiedz mi w takim razie skąd co soboty (i w tygodniu też) te tłumy wiesniaków: na hali, w tesco, w biedronkach, w kauflandach i lidlach. Pełne a nawet z górą wózki żarcia wózki pakowane do bagażników, zastawione parkingi, chodniki - samowystarczalni ? Prawda jest taka że wieś może i była samowystarczalna ale 20 lat temu, dzisiaj większość zaopatruje się w dyskontach czy marketach z gównianym jedzeniem, bo taniej. Dziekuję za uwagę.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 22:11
~..............
do B ; gosc sniegowy na B ???
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 21:53
~B
do..............A JAK JESTES ZE WSI TO TAM ZOSTAN I OD MIASTA WARA
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 21:37
~mirek
wsiowe bóraki nie wiedza jak sie zachowywać. Jakby mieli wyrzsze wykształcenie jak ja toby problemów znimi nie było
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 21:09
~.............A
Do tykawa , stalowka i innych potomkow wiesniakow. Stalowa Wola powstala na terenie wsi Pławo a prawa miejski ma dopiero od 1945r 1 kwietnia a moze to tylko byl zart ??? gdzie Nisko prawa miejskie mialo juz 1933 r nie wspomne o Rozwadowie ktore juz jako miasto istnialo 1690r wiec drodzy zmieszczeni wiesniacy dajcie sobie spokoj z obrazaniem wsi. bo prawda jest taka ze czlowiek ze wsi niema nic do ukrycia i nie ma czego sie wstydzic(np.posciel) zawsze byl samodzielny i samowystarczalny jak brakowalo na chleb to taki wiesniak emigrowal a wy mieszczuchy w ciuchach z ciucholandi na targ po mleczko serek i jajeczka pielgrzymkami wedrujecie , na imprezy na otwartym na wies na festyn na wies nad rzeke na wies a tu takie teksy piszecie, wstydzcie sie mieszkancy brudnego miasta rowerow, i tlumaczcie waszym dzieciom ze mleko jest od fioletowej Milki . Jestem ze wsi jestem wiesniakiem i jestem z tego dumna . a do tego artykol byl na inny temat tylko prostak z miasta zawsze znajdzie pretekst by obrazic wies .pozdrowionka dla wszystkich mieszkancow Wsi jestesmy lepsi !!!!!!!!!!
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 20:50
~felek
gosciu stw- balkon jest do wieszania prania? no moze mozna sobie rozwiasic tylko moze tak na poziomie barierki a nie dla widoku ogólnego.przeznaczenie balkonu to relaks,kwiaty,opalanie ale zaeby zaraz pranie i posciel tak na widok pobliczny? nigdzie w krajach zachodnich,niemcy,Anglia.Irlandia nie widziałem prania rozwieszonego na balkonach czy oknach !!od tego sa składane suszarki.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 19:59
~jorgus
Stalówka !masz racje tego buractwa rodem ze wsi nie wytepisz ,gacie,skarpety obowiazkowo na pierwszym sznurze a mozna te sznurki na wysokosci barierek powiesic,mozna suszarke pokojowa(składana) kupic ale nie trzeba wystawe dla sasiadów i przejezdzajacych przez miasto zrobic.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 19:37
~gosciu stw
Stalówka a co to przeszkadza wieszac pranie na balkoie po to on chyba jest, tak mi sie wydaje. a co do poscieli to tez wietrze czasem na oknie i co w tym zlego, po to jest balkon zeby ciuchy tam wieszac, nie widze nic w tym dziwnego i zeby od razu od wiesniakow wyzywac. a co do tego wypadku to wiem jak bylo bo akurat tam bylem i wina jest rowerzysty.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 18:56
~stalówka
Gargamel- ja tez wietrze posciel na balkonie ale np na taborecie a nie na barierkach cała ekspozycja poscieli z kory he he.A wietrzenie na barierkach balkonu czy w oknach to buractwo i tyle !! tak jak zawieszanie całych balkonów praniem,w mieszkaniu ciemno jak w grobowcu ale wystawa z gaci itp......... na sznurach obowiazkowa !
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 18:30
~waldi
człowiek ze wsi wyjdzie ale wież z człowieka nigdy:P
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 15:53
~gargamel
stalówka: Hej! Ja często wietrze pościel (poduszki, kołdra) jak jest pogoda na balkonie a mieszkam w bloku, to objaw jakiegoś "wieśniactwa"? Pytam serio bo nie wiem?
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 15:21
~tykawa
Brawo STALÓWKA !!!!! świeta prawda !
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 14:18
~majek
- "W sumie to ciężko stwierdzić czy on jechał ścieżka rowerową czy chodnikiem." I nie mozna tez stwierdzic,czy pieszy szedl chodnikiem czy sciezka rowerowa.Moze pieszy tez byl pod wplywem
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 14:13
~stalówka
DO Lucjan Kydryński vel Kamiński! nie chodzi o potege Niska czy Stalowej Woli oczywiste jest ze stalowa jest drugim miastem po Rzeszowie na podkarpaciu ale chodzi o to ciagłe ponizanie ludzi z Niska RNI i tu i tu to jedna wielka wielowies!!! tych co przybyli do Stalowej z duzych miast (za praca,chlebem) jest moze kilkanascie rodzin i potomków tych co tu przyjechali.A reszta to okoliczna wiocha co tu dostała mieszkanie i takie burole sa najgorsze , sam cała rodzine ma na wsi ale na kazdym kroku ubliza tym co z Niska czy okolic ,bo on sie urodził juz w miescie i co z tego jak nawyki i zwyczaje wiejskie czyli chamstwo i buractwo.Jak dostałam mieszkanie w bloku (urodziłam sie tu a rodzice pochodza z łodzi-gwoli scisłosci)to ci ze wsi co dostali tez mieszkania w moim bloku (80 % ze wsi) wyrzucali kosci i resztki z talerza przez balkon,pierzyny były co dzien wywalane na barierki(jak na płoty we wsi) tylko było czekac kiedy garnki beda wystawiac.Walczylismy z tym buractwem lata kartki na tablicach ogłoszen,noszone do domu a w nich co i jak nalezy robic z resztkami.Dopiero moze 10 lat jak na balkonach sa skrzynki z kwiatami a nie pierzyny.Ci ludzie to najbardziej upierdliwi sasiedzi, nauczeni na wsi ze tylko myszy po strychu ganiały i cisza była w chacie oni ciagle biegali po pietrach i uciszali np.normalne spokojne imprezy imieninowe czy spotaknia rodzinne. O to mi chodziło w moim wczesniejszym komentarzu bo korzeni nikt sie wyprze a najgorzej jak sie z wiesniaka zrobi miastowy! tak jest w Stalowej,Warszawie i wielu miastach gdzie buractwo wprowadza sie miedzy normalnych ludzi!!!
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 14:10
~Romek
Wypadki chodzą po ludziach i tyle. Zdrówko
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 13:21
~A bum
Masakra żeby dzwonić odrazu na psy ;/ mogli by zadzwonić po pogotowie a nie frajerzyna dzwoni na psy przeciesz dziadzia mogł przeprosić i w porzadku ;/ co z tych ludzi wyrośnie obiecuje ci mendo ze jak ciebie będe widział po pijaku bede szedł specjalnie koło ciebie zebyś mnie pociagną z bara i zadzwonie na psy
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 12:35
~Adrian
Łączone ścieżki rowerowe w mieście z chodnikami będą stanowić coraz większy problem. Może nie będzie wypadków śmiertelnych ale to nie jest poprawne rozwiązanie. Jednak nie będzie potraceń rowerzystów przez samochody co sprawi zmniejszenie w skali roku ilości tego typu wypadów.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 12:10
~Lucjan Kydryński vel Kamiński
@stalówka Nie ważne jak się zaczyna, a ważne jak kończy parafrazując słowa pewnego politykiera. Pasuje jak ulał do porównania Stalówki z ernim. Jak masz chęć to dalej siedź w XIXw i fantazjuj o potędze niska :) Coby nie mówić to Stalówka jest najprężniejszym ośrodkiem na Podkarpaciu po Rzeszowie. W sumie bieda ale i tak hektar przed niskiem. A co do zamieszkującej wioski to jest to ogólnopolski trend, buraki migrują do większych miejscowości w tym i do "stolycy" Poza tym Stalowa nie jest już wcale taka młoda bo moja rodzina przywędrowała tu za pracą trzy pokolenia temu na dodatek z większego miasta :)
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 11:52
~rowerzysta
zapoznałem się: wycieczki osobiste nt. mojego wykształcenia zachowaj dla siebie. wyobraź sobie bowiem że szkoły wszelakie ukończyłem już dawno, mało tego mam już dzieci w wieku szkolnym i miałem okazję już dawno przekonać się jak wspaniale jeździ się po ścieżkach rowerowych czy chodnikach wykonanych z kostki, zarówno wózkiem ze śpiącym dzieckiem czy też rowerem zaopatrzonym w fotelik dziecięcy. Gościa wcale nie bronię - wypił, wsiadł na rower - poniesie tego konsekwencje. Jednak jeśli chodzi o "święte na krowy" na ścieżkach rowerowych, nadal jestem zdania że trzeba ich stamtąd gonić - dla nich jest chodnik, i nie usprawiedliwia to np. tychże przywołanych już mamuś z wózkami, które muszą koniecznie iść z trzema wózkami obok siebie, skutecznie blokując przejazd ścieżką jak również przejście dla pieszych idących z przeciwka. I jeśli tylko mam okazję, to używam dzwonka rowerowego i bardzo często spotykam się z oburzeniem (ładnie mówiąc) "świętych pieszych krów".
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 09:19
~wiechu
W wieku 66 lat można mieć osłabiony refleks,do tego alkohol...Inna sprawa,to dziwne uskoki tychrze ścieżek.Gdy się idzie w dwie lub więcej osób,prowadzi rozmowę,można nie zauważyć że weszło się na ścieżkę rowerową.Powinna obowiązywać zasada,że ścieżka jest obok ulicy.Nie wszędzie tak jest.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 08:32
~kris
Ale mimo wszystko był wypity , wiec i tak jego wina...
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 08:23
~stalówka
ZONK ! a skad pochodza twoi rodzice? która wiocha w okolicach Stalowej Woli?O Stalowej jeszcze wróble nie cwierkały jak Nisko miało juz prawa miejskie .Straszny miastowy co w kazdy wekkend do babki na wies jezdzi.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 06:54
~...
@rowerzysta nie dość że chodzą jak święte krowy to jeszcze mają pretensje, że usiłuje sie ich dzwonkiem z tej ścieżki zgonić. Ja oduczyłam się zjeżdżać na (pusty!) chodnich w takich sytuacjach i spokojnie dzwoniąc jadę sobie na takiego pieszego.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 02:17
~zapoznałem się
rowerzysta: pewnie z daleka gdy go widzieli zmieniał on co chwile (tropił węża) jazdę z ścieżki na chodnik. Gdy był blisko nich jechał ścieżką ale pewnie znowu postanowił gonić za wężem i wjechał w nich na chodniku. Myślenie nie boli. I nie korzystaj więcej z "mniemania" bo ci to słabo wychodzi. Poza tym co by pieszy nie zrobił czy był na ścieżce czy nie to facet był pijany i nie ma dla niego usprawiedliwienia. Jak już skończysz gimnazjum i będziesz miał dziecko to zobaczysz jak z śpiącym maluchem jeździ się bo wyboistej kostce. I może wtedy zdobędziesz się na wysiłek wyprzedzenia kilku wózków dziennie bez zbędnych komentarzy i żali.
+0-0
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 00:40
~.............A
sciezka rowerowa plus chodnik dosc szeroko , 24 lata i zero refleku , wlesc pod kola pijanego rowerzysty trzeba byc cieleciem upsss obraza dla cielat to by napewno ucieklo , nie bronie pijanego ale mlodego to moze nie alcomatem tylko na krew odrazu . normalnie trzeba byc lajza wstyd !!!!!!!
+0-0
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 23:20
~rowerzysta
"W sumie to ciężko stwierdzić czy on jechał ścieżka rowerową czy chodnikiem" - skoro pieszy oskarża rowerzystę o potrącenie a sam nie jest tak oczywistego faktu ustalić, więc można mniemać że to pieszy wtargnął na ścieżkę rowerową wprost pod nadjeżdżający rower i tym samym sam jest winien kolizji. Niestety ale piesi w Stalowej Woli chodzą jak święte krowy, w ogóle nie zwracając uwagi na ścieżki rowerowe, tyczy się to zarówno młodzieży, jak i starszych w tym mamuś z wózkami dziecięcymi :/
+0-0
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 23:08
~tytus
fokkk to chyba marek z colnago team:)))
+0-0
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 22:13
~Sibi
W cywilizowanych krajach ścieżki rowerowe są przy drogach, nie przy chodnikach.
+0-0
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 22:12
~Kasia
Ale Empik o tej godzinie już zamknięty. :d To już żadnych innych książek nie miał na działce?
+0-0
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 22:11
~Zonk
A ja wszystko wiem! Nie napisali tego że rowerzysta miał blachy RNI :-)
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.