|
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 21:45 ~mirek | przekrenty bandy POlszewickiej rudego tuskaszenki.
Ale zrobimy z nimi porzondek i to niedłgo
Jesieniom Pan Prezes Jarsław Kaczyński wygra wybory i rozliczymy POlszewicko-UBeckom zaraze. Wszystkie antypolskie zdrajcy niegodne miana POlaka żydowskie sługusy, agenty SB-lemingi niemieckiej mafio-parti zobaczom:):):):):) |
00 |
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 19:45 ~pracownik | Masz rację bolo , gościu ma bujną wyobrażnie albo naoglądał się PRL-owskich filmów . Nie ma pojęcia jak wygląda praca na wydziale.Najgorsze jest to,że sam uwieżył w swoją bajkę. |
00 |
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 18:35 ~bolo | do firma zewnętrzna.Jak tak zazdrościsz hutnikom to czemu nie pracujesz w hucie zdrówko nie pozwala a może wolisz ulotki roznosić .Jesteś ignorantem i nie masz pojęcia na czym polega praca w hucie.Gwarantuję ci że nie wytrzymasz jednego dnia na moim stanowisku pracy i nie wypisuj bzdur bo jak cię czytam to mnie krew zalewa .Jak już piszesz to nie obrażaj zwykłych ludzi pracy i nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz bladego pojęcia. |
00 |
Sobota, 27 sierpnia 2011 r. godz. 10:22 ~Dziad Proszalny | Każda firma w której przetarg wygrywa HSW powinna być poddana kontroli NIK. To jest niemożliwe żeby ten złom wygrał gdziekolwiek i cokolwiek. |
00 |
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 22:00 ~firma zewnętrzna | co "pracownik" zabolała prawda? nigdy nie byłem pracownikiem huty jeśli chodzi o ścisłość. A to co napisałem to prawda- praca parę godzin dziennie i potem leżenie, schodzenie do szatni o 14 i lewe odbijanie kart. Może też nie macie pomiesczeń z kufajkami i kuchenkami? I kto tu kogo obraża? Ja wyzywam kogoś od ograniczonych nierobów? A kto pierwszy jest pod budkami z piwem - pracownicy firm prywatnych czy pracownicy hsw? A tą "uczciwą" pracę to widziałem na własne oczy - trwała góra do 13 i potem leżakowanie. I dlatego twierdzę że będziecie bronić tego co macie do samego końca bo jak was weźmie prywaciaż nawet polski to dopiero wtedy zobaczycie co to znaczy uczciwa praca. |
00 |
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 21:51 ~Leon | Do Szekspir. Masz rację Cat, albo Komatsu, taki kontrakt ma w miesiąc. np. Mostostal |
00 |
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 21:17 ~stary | Do "firma zewnętrzna". gotowa recepta na wcześniejsze ustalenia o których napisałem :
HSW ma właściciela (skarb państwa + agencja przemysłu) i to tam zapadają najważniejsze decyzje co do przyszłości HSW. ... Recepta mniej szokująca jest taka : Minister "wypierdziela radę nadzorczą w całości + smiesznego prezesa i cały zarząd" wprowadza swojego CZŁOWIEKA który dokona takich zmian o jakich napisałem......... dlaczego ? Bo to jedyny zakład w Polsce który produkuje takie maszyny i KONIEC KROPKA ! skoro jest ORLEN .... KGHM.... i można by wymieniać jeszcze kilka firm państwowych "jedynych" to dlaczego nie HSW ?...... Potrzeba ODWAGI ! i zdrowego podejścia ! bez polityki !..... Lub druga opcja czyli bardziej szokująca pt : OBCY INWESTOR.... I tu zainteresowanie Chińskiego inwestora bardzo zaawansowane. Gdybyś widział jak portami trzęsą ci o których pisałem niżej na wieści o Chińskim nowym pracodawcy ...to byś zrozumiał o czym piszę. Fajnie że w końcu jakaś minimalna ...ale jednak sprawiedliwość zagości.... Jak to świetnie obrazuje sytuację gdy nagle pojawia się info że "Chińczyk zrezygnował..." heheheh szał i olbrzymia radości u NIEROBÓW - DARMOZJADÓW.... I jaki smutek i rozżalenie gdy nagle okazuje się ze jednak "Chińczyk" będzie........ każdemu polecam takie emocje....
To co tu napisałem to jest nie uniknione ... inaczej to będzie bankrut i szlag trafi HSW.
Co do roli zwiazków i wogóle pracowników w HSW ...to moze przy innej okazji coś napiszę . |
00 |
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 20:33 ~pracownik | do firma zewnętrzna-jeśli byłeś ograniczonym nierobem na M2 lub M10 to nic dziwnego , że już tam nie pracujesz.Na tych wydziałach akurat jest załoga,która wie co to uczciwa praca.Widzę,że jesteś z jakiegoś powodu bardzo rozżalony wypisując takie bzdety . Zastanów się nad sobą i nie obrażaj innych |
00 |
Piątek, 26 sierpnia 2011 r. godz. 13:29 ~Szekspir | Śmiech na sali he he 4 maszyny i to ma być sukces kontrakt roku...żal |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 22:25 ~rayner | Do Mike;a wiesz ile DRESTA ma długu? |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 22:21 ~tegotamtego | Kontrakt na ponad 3 mln - to nic nie mówi. Liczy się zysk, a ile mógł wynieść? 20% to góra. I robi się 600 tys zysku. Odlicz podatek - zostaje trochę ponad 400 tys. Odlicz składki zusowskie na pracowników i z 3 mln robi się 300 tys. Odlicz opłaty na ochronę, sprzątaczki itp To ile zostanie? |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 20:14 ~blue | Nie 543E tylko Ładowarka Kołowa 534E dla formalności |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 20:04 ~aaa_terrorysta | do misia: mówisz o tym buraku co ostatnio na koniku paradował, szlachtę udawał, i słomą z butów śmiecił?? |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 18:10 ~hej | Firma zewnętrzna-mądre słowa... |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 17:50 ~gnojnik | ludzie,jestesmy oklamywani,rzad wcale nie rzadzi tylko slucha tych na gorze,czyli bank swiatowy i miedzynarodowy fundusz walutowy,a kryzys to dla korporacji i bagatych najlepsze czasy.Wtedy moga ci bogaci brac od sprzedajnych politykow nasza kase na swoje banki.A jak my chcemy kase od banku to musimy placic duza lichwe ,a to banki porzyczaja nam kase z naszych podatkow i to ma byc uczciwe?Wszedzie jest podobnie, bogaci nas ograbiaja pieniedzy,bo to im sluza politycy swinie. |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 17:26 ~firma zewnętrzna | no dobra "stary" to kto ma tych nierobów poszukać i zwolnić? przecież są np. związki zawodowe które widząc niegospodarność pierwsze powinny podnieść krzyk? zaraz napiszesz że siedzą w kieszeni u prezesa. No dobrze to stwórzcie nowe związki i pokażcie co potraficie. Ale tak się nie stanie wiesz dlaczego? bo wszystkim zatrudnionym w HSW jest to na rękę. Tak samo tym zwykłym robotnikom to pasuje bo wiedzą że jak zostaną sprzedani to trzeba będzie zapierdzielać a nie o 14 iśc do szatni. Byłem w ostatnim półroczu na M2 i M10 parę razy i to jak pracują ci zwykli robotnicy to woła o pomstę do nieba. Schodzą się z szatni o 7.30 potem do 8 albo lepiej picie kawy i ok. 9 zaczynają coś robić. Normy mają z czasów PRL bo są np. wyrobić 8 godzin do 12-13. I potem czas wolny. Zobaczcie na wydziałach ile jest pomieszczeń z lodówkami kuchenkami czy z ławkami do leżenia. I tego nikt nie widzi?? A ile osób jest w pracy w soboty gdy trzeba dzień odrobić a ile ma tylko odbite karty?( sam byłem świadkiem jak mistrz odbijał karty ludziom których nie było w pracy). Więc uderzcie się w piersi wszyscy z HSW i weźcie do pracy przez 8 godzin dziennie i może coś z tego będzie |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 16:23 ~stary | Bardzo mądre słowa "student"...... Tylko że aby tak było to tzreba w trybie natychmiastowym "wypierdzielić "z HSW SA. NIEROBÓW !!! czyli pseudo dyrektorów , śmiesznych kierowników, gówno wiedzących majstrów i całą machinę biurokracji......wszelakich planowań i nic nie umiejących pseudo technologów... Takie maszyny o których mowa w art. wykona i sprzeda max . 300 ludzi ...a ile powiedzmy "przychodzi do pracy".......bo z pracą to oni nie mają nic wspólnego ..... |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 15:22 ~student | Możemy uratować HSW przed chińskim zaborcą i molochem. Podstawą jest ciężka PRACA i przyjazne prawo. 4 października 2011 pójdziemy na wybory. Zagłosujmy na takich ludzi, którzy posprzątają po poprzednich ekipach, wyeliminują korupcję i sprawią, że w Polsce opłaci się prowadzić biznes, będzie sprawiedliwa konkurencja, a zagraniczne molochy nie rozpanoszą się i nie zamkną drogi polskiej myśli technicznej. Z Chinami trudno konkurować, jeżeli tam jest tania siła robocza, robią w nieludzkich warunkach prawie cały dzień. Po prostu trzeba to ograniczyć, bo polska przedsiębiorczość spada na psy. Wszystko zalewają komunistyczne Chiny. |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 15:14 ~student | Trzeba kupować maszyny z HSW zanim zakład przejdzie pod chińską okupację. Pokażmy potęgę Stalowej Woli. Apeluję do zarządu i związkowców - róbcie coś, bo jak będziecie tylko inkasować pensję za darmo, zakład upadnie i pójdziecie pod most. Potrzebna jest reklama, sprawny marketing, kontakt z klientami, wysoka jakość, nowe technologie, wykwalifikowana kadra (inwestujcie w szkolenia, gdy trzeba), a przede wszystkim POMYSŁ. |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 14:46 ~leszcz | wazne ze garnitur ma dobrze skrojony, reszta...walic powiat hehe |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 13:56 ~misia>> | uprasza się o niepisanie na starostę nic, bo on ma ludzi (jakiś Philips) do przeszperywania internetu w celu neutralizowania komentarzy. I potem serwer się przeciąża.... |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 13:53 ~jurt | I CZYM WY SIĘ PODNIECACIE!!! SZLĘZAK Z FILĄ BYLE CIECIOWI W SZKOLE LUB NAUCZYCIELOWI FIKOŁKÓW PŁACĄ GRUBO WIĘCEJ NIŻ LUDZIOM HARUJĄCYM PRZY MASZYNACH PŁACI HUTA. TO JEST KONIEC PRZEMYSŁU!!! |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 13:50 ~Mike | Bardzo dobrze, że Huta nie jest rządzona przez lokalnych kacyków, tylko ma swój zarząd i Dresstę. Bez Dressty, to by miasto już zdechło dawno. |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 13:48 ~Ortyl | Firmy polskie oraz firmy prowadzące działalność w Polsce powinny kupować maszyny polskie lub produkowane w Polsce. Tak jest we Francji, tak jest w Niemczech i wielu innych bogatych krajach. Tylko debile pozbywają się pieniędzy z własnego rynku. |
00 |
Czwartek, 25 sierpnia 2011 r. godz. 13:46 ~Mechanik | Może nareszcie wyleziemy z tego kryzysu? |
00 |