Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Czwartek, 25 kwietnia 2024 r. Imieniny: Jarosława, Marka, Wiki
 Wiadomości lokalne
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Komunikat MZK
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
» Są chętni na przebudowę parkingu przy PCK w Stalowej Woli
» Pożar w bloku na Alejach. Na kuchence spalił się garnek
» Dzień otwarty w SLO w Stalowej Woli
» W piwnicy w bloku na Śródmieściu zapaliła się instalacja elektryczna
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MBP: na safari z Robertem Gondkiem
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 09:58     /Anna Tomczyk/
Wciąż spada liczba mieszkańców, urodzeń i małżeństw

W Urzędzie Stanu Cywilnego w 2012 roku zarejestrowano 400 związków małżeńskich.
W Urzędzie Stanu Cywilnego w 2012 roku zarejestrowano 400 związków małżeńskich.
Fot. Jacek Rodecki
Według statystyk prowadzonych przez Urząd Miasta w Stalowej Woli, nasze miasto wciąż wyludnia się, ale tempo tego zjawisko jest nieco wolniejsze niż w latach ubiegłych. Na koniec 2012 roku w Stalowej Woli zameldowanych na pobyt stały było niespełna 62,9 tys. osób. W porównaniu z poprzednim rokiem spadła też liczba zawartych małżeństw i urodzeń.

Liczba mieszkańców Stalowej Woli w 2012 roku w porównaniu z 2011 spadła o niespełna 700 osób. W tym czasie urodziło się 835 dzieci. Większość z nich - 423 stanowiły dziewczynki. Według danych Urzędu Stanu Cywilnego najczęściej nadawano im imiona takie jak Julia, Lena, Natalia czy Maja. Natomiast najpopularniejsze imiona męski nadawane w ubiegłym roku to Jakub, Bartosz, Szymon i Kacper.

Dla porównania w roku 2011 urodzeń było 1001, zatem ubiegły rok przyniósł spadek. Podobnie było z liczbą zawartych małżeństw. Do końca 2012 roku w Stalowej Woli zawartych zostało równo 400 związków małżeńskich, większość z nich to tzw. śluby konkordatowe z ceremonią w kościele. Tutaj jednak spadek był znacznie mniejszy w porównaniu z poprzednim rokiem, w którym zarejestrowano w naszym mieście 406 małżeństw.

Trend spadkowy niestety nie dotyczy śmiertelności stalowowolan. W roku 2012 zmarło 683 mieszkańców miasta, a rok wcześniej 659. Różnica nie jest duża, ale przerażać może fakt, że to jedyny wskaźnik demograficzny, który rośnie.

Pocieszające może być jednak to, że wciąż statystycznie więcej mieszkańców Stalowej Woli rodzi się niż umiera. Warto też pamiętać, że liczby nie stanowią pełnego obrazu, ponieważ wiele osób mieszkających w Stalowej Woli nie jest tu zameldowanych np. studenci czy bezrobotni, którzy często meldują się w sąsiednim Nisku, aby korzystać z pomocy tamtejszego urzędu pracy.

Zobacz więcej:
- Prezydent odznaczył "złote" małżeństwa

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Sobota, 12 stycznia 2013 r. godz. 21:53
~takasama
Jasne drogie panie ródźcie dzieci ile się da, jeśli was kochane stać na ich utrzymanie to niema problemu. Jeśli nie to cóż powiem wam jakie jest prawo dla matek które nie stać na utrzymanie dzieci. Idzie taka mamusia do szpitala, przeżywa najcudowniejsze chwile swojego życia a później urzędnicy nakazują jej iść do sądu i zrzec się praw rodzicielskich do swoich malutkich cudów. Takie dzieciątka trafiają do rodziny zastępczej (NIBY DLA DOBRA DZIECKA). TZW. Zawodowa rodzina zastępcza dostaje na dziecko około 2400 zł. A mamusia biologicznym tych dzieci radzi się zapomnieć, spalić zdjęcia, nie myśleć, Najlepiej wyrwijcie sobie kochane kobietki serca i przestańcie czuć. Bo po co??Dla kogo?? Drodzy rządzący dlaczego rozdzieracie matką serca, czy nie można choćby 1/3 tych pieniędzy dać właśnie tym matką na utrzymanie swych dzieci??? Wy nic nie czujecie to nie wam ktoś cząstkę was zabiera. Jeśli któreś z was pochowało własne dziecko, bo niestety zmarło przed czasem. To przypomnijcie sobie to uczucie z nad ich grobu. Tak się czują matki którym z powodu trudnej sytuacji finansowej zabiera się dzieci.
+0-0
Piątek, 11 stycznia 2013 r. godz. 14:34
~kat
Jestem stąd, mieszkam w dużym mieście, pracuję w dużej firmie. Ludzie, którzy przyjechali - tak jak ja - z podkarpacia sa bardzo cenieni. Jesteśmy pracowici, wykształceni i pomysłowi. Szkoda, że Stalowa wymiera, ale rozwój demograficzny zazwyczaj wiąże się z rozwojem gospodarczym regionu. Jako, że największy zakład w rejonie przestał funkcjonować, naturalną odpowiedzią jest spadek ludności. Wiadomo, że oprócz suchych faktów przemawiają za nami także emocje. Pocieszeniem jest to, że ludzie z podkarpacia są bardzo wartościowi.
+0-0
Środa, 9 stycznia 2013 r. godz. 18:24
~andrzej
dobrze piszesz klara że rodzina i sentymenty cię nie utrzymają ,poza tym nie odpowiedziałaś komuś tam na pytanie które ma sens w twojej i innych wypowiedziach, a mianowicie jaki masz zawód?natomiast co do JJ to albo urzędas rodzic albo tak ja twierdzę hameryka!!! "łatwo przyszło łatwo poszło mam dla was mnóstwo rad tylko żadnej konkretnej"bolo też ma racje popieram cie. natomiast przyszłość stalowej woli jest naprawdę niewesoła i nie mówię tego po to żeby kogoś zniechęcić do tego miasta bo pracuję w usługach więc potrzebuję obracać się wokół ludzi ,bo wiem że na pustyni żadnych interesów się nie zrobi, za co jestem wdzięczny tym ludziom którzy jednak zostają a nie uciekają z naszego miasta ,jednak rozumiem tych którzy wyjeżdzają ,im też trzeba być w pewnym sensie wdzięcznym ,bo pomyślcie jak by oni nie wyjechali to mogliby właśnie wam zająć miejsca pracy, te które tak bardzo są przez was krytykowane,owszem ja też chciałbym zarabiać 6 tyś zamiast 2 tyś .lub 10tyś zamiast 3tyś ,no taka matematyka akurat jest prosta,do tego nie trzeba kończyć studiów,ale żeby te pieniądze realnie zarabiać to trzeba mieć głowe na karku i pieniądze ,jak ma się pieniądze to ma się za co coś kupić czy jak to ktoś nazywa przekupić, czyli plecy.wszystko to co tu piszecie zależy od kasy jak się jej nie ma to się tylko narzeka,i kółko się właśnie zamyka,jest takie powiedzenie że" jak sie nie ma miedzi to sie na dupie siedzi" to to sie właśnie sprawdza.a ten inkubator to wcześniej czy później bedzie z niego dom weselny albo kręgielnia.
+0-0
Środa, 9 stycznia 2013 r. godz. 16:47
~Bolo
Ludzie ogarnijcie się! Gdybyście pokończyli dobre wyższe uczelnie, to w ofertach moglibyście przebierać. Ktoś, kto jest dobry w tym co robi, to już na II roku studiów pracuje. Najgorzej to jest jak ktoś zrobi (najczęściej za kasę) byle "cambridge", zdobędzie papier, ale nie nabędzie żadnych umiejętności i liczy, że posada conajmniej kierownika na niego czeka. A znacie kogoś po zawodówce, co jest bezrobotny? Otóż oprócz żuli ciężko znaleźć. A dlaczego? Bo ci po zawodówce mają fach i na nich robota czeka! I druga sprawa: Jeżeli nie ma pracy, to dlaczego Wy, wielce wykształceni nie tworzycie miejsc pracy???
+0-0
Środa, 9 stycznia 2013 r. godz. 14:21
~stryjek
@jj, pewnie mamusia na urzędzie albo tatko
+0-0
Środa, 9 stycznia 2013 r. godz. 13:32
~klara
Do JJ. Zastanow się nad tym. Może i rodzinne miasto, może masz do niego sentyment, może masz tutaj rodzine. Jeśli nie masz pewności ze na 100 % znajdziesz tu GODNĄ pracę to nawet nie ma sensu wracać. Ani sentyment ani rodzina nie będą Cie w zyciu utrzymywać. A wiem co piszę...
+0-0
Środa, 9 stycznia 2013 r. godz. 11:18
~JJ
A ja, mimo że studiuję w Krk chciałbym wrócić do Stalowej... i znam sporo osób, które też o tym myślą po studiach.... Duże miasto może i jest atrakcyjne pod względem pracy, możliwości itd, ale mnie osobiście męczy... Stalowa Wola to moje rodzinne miasto, i chciałbym tam wrócić.
+0-0
Środa, 9 stycznia 2013 r. godz. 10:27
~vvvv
A jednoczesnie jedyna gmina w powiecie gdzie jest przyrost jest gmina Pysznica. I własnie tam przenosza sie co bogatsi.
+0-0
Środa, 9 stycznia 2013 r. godz. 09:29
~Jan Mikruta
G*wno!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 22:50
~zajcew
Do czego w koncu musi dojsc zeby Polska wreszcie stanela do walki z politykami i tym wszystkim. W mlodziezy sila jak powiedzial sp. Jan Pawel II. Zatem postawmy weto przeciwko bezprawiu i wykorzystywaniu czlowieka!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 22:32
~Pedro
Miałem napisać ,że jakoś nie dziwi mnie to,że spada liczba ludności,spada ilość zawieranych małżeństw itd ale wystarczy,że przeczytałem dwa komentarze i widzę ,że mój komentarz nic nowego nie wniesie do sprawy.Za co ludzie mają żyć? za 1200-1500 zł miesięcznie? i gdzie tu mowa o jakimkolwiek planowaniu przyszłości? Niech politycy przyznają sobie kolejną premię.przecież ich na to stać. Nie muszą się przejmować losem zwykłego,szarego,nic nieznaczącego obywatela.Same ku**y i zlodzieje!!!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 19:52
~klara
do mmm, administracja. i nawet nie chce mówić o konkursach na stanowiska w ktorych bralam udział bo to jest śmiech na sali. do nieglosujący...masz racje. ale zeby w tym kraju zaczela dziać sie dobrze do tego potrzebni są madrzy ludzie....a jesli ktos jest madry to nie pcha sie do polityki i kolo się zamyka.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 18:34
~młoda
lwiątko, weź się nie udzielaj, bo się niedobrze robi, zakumpluj się ze słownikiem ortograficznym, matole
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 16:03
~lwiątko
No jak mają się rodzic dzieci typu jak Norman to wole zeby ich wcale nie było a co do tematu wciąz spada liczba mieszkańców urodzeń i małzenstw to sie nie dziwie jak pracy nie ma to za co mają zyć zenic się i dzieci rodzic Slezak to tylko potrafi rąda budowac a nie zakłady pracy i młodzi uciekają zagranice
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 15:55
~Beeatka
świat jest wielki i piękny! nie musicie być w tej zamkniętej dla świata stalowej!znajomości ,koligacje,kto z kim
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 15:53
~Mietek
Żal mi tego miasta.........tylu ludzi je budowało,wspierało.a teraz...bieda i kur...o!W tym roku wyjeżdżam do W-Wy jak masa mądrych ludzi!życie jest tam zupełnie inne i start dla dzieci!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 14:59
~sasza
Jednym z symptomów wzrostu zatrudnienia jest np. zatrudnianie emerytów w pełnym wymiarze czasu pracy. Vide naczelnik jednego z wydziałów UM w stalówce! Przecież to stanowisko mogłaby zajmować osoba bez dodatkowego uposażenia emerytura-renta!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 14:40
~mmmm
klara: jaki kierunek?
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 14:26
~Nie_glosujacy wyborca PO
Tak średnio to wygląda wszędzie Klaro, ale 50% które nie mają zdania muszą ruszyć zadki na wyborach zanim i ich życie przestanie się liczyć dla rządzących.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 14:23
~Dr.Frankenwille
Nieomylny i Wszechwiedzący władca stw wie,że mieszkańcy wręcz skaczą do góry gdy co miesiąc muszą się zrzucać z swoich podatków na budynek Inkubatora (40 tys /mc+ciągła kroplówka od miasta),Biblioteka też pewnie kilkadziesiąt tysięcy za tak duży gmach w kolejce czekają budynki dydaktyczne KUL, których sam KUL nie za bardzo chce( nabór kuleje),Politechnika już chce kilkaset tysięcy za przejęcie nowego budynku wybudowanego przez miasto,teraz jeszcze na dokładkę czeka laboratorium,które utrzymanie będzie miasto kosztować krocie-pierwsze miasto chyba na świecie mające na stanie laboratorium i odpowiedzialne za badania naukowe to będzie dopiero odlot prezia!!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 14:03
~klara
Skończyłam studia i od roku szukam pracy. Niestety nie mam tzw pleców i nikt mi roboty nie załatwi. Mój facet pracuje za niecałe 2 tys zł. I my mamy brać ślub i zakładać rodzine? Kupimy mieszkanie? Za co? Kto da kredyt osobie, ktora pracuje za umowie zlecenie? A co najważniejsze z czego go splacimy? Istne kpiny! miejsc pracy nie ma i nie bedzie, bo pracowac bedą 67 latki, a młodzi ludzie beda siedzieli na tyłkach w domu. trzeba uciekac z kraju poki jeszcze nikt tego nam nie zabronia.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 13:55
~abc
aż przykro pomyśleć że w dużej części winę za ten stan rzeczy ponoszą władze miasta wraz z nieomylnym preziem.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 13:38
~TVN
Tylko Rodzina Budżetowa się trzyma i rośnie w siłę.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 12:46
~młoda
zwykła kolej rzeczy w pipidówie, w której nie liczy się wykształcenie tylko plecy układy i kolesiostwo, gdzie w urzędach wszelkiej maści pozatrudniane są matki, tatki, dzieci, wujki, ciotki, kuzynki i takie tam, nie szkodzi, że bez odpowiedniego wykształcenia, młodzi wykształceni bez koneksji rodzinnych i towarzyskich uciekają za lepszym i godnym życiem i chętnie rodzą dzieci ale za granicą, wielu 50+ wyjechało i też sobie doskonale poradzili, to chore miasto i chory kraj a jedyni, którzy się tu świetnie urządzili to urzędasy
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 12:40
~stan
Jak to jest ze statystyką -dziecko rodzi się w szpitalu w Stalowej Woli , a po urodzeniu mama z dzieckiem jedzie do domu w np.Jastkowicach , przeciesz to nie jest stalowowialin tylko jastkowiczanin.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 12:18
~aneczka
Ateisa - napisałam o zniesieniu OBOWIĄZKU urzędowego rejestrowania, czyli jesli chcę ja jako osoba wierząca wziąć ślub z potrzeby serca biorę go w kościele bez konieczności zalatwianai formalnosci bo one dla mnie znaczenia nie maja. Ateista - może sobie wziac slub cywilny. Jeśli chce.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 12:13
~ateista
Oj, aneczka - mylisz się w zeznaniach. Przecież sama napisałaś, że osobiście jesteś za zniesieniem formalnego (urzędowego) małżeństwa. Więc co mieliby zrobić ateiści, jeśli Twój pomysł wszedłby w życie?
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:40
~miki
A co sie tak dziwicie,bedzie gorzej!!! Podziekujcie panu Prezydentowi,niech dalej robi po swojemu. STALOWA WOLA ZNIKNIE CALKIEM NAWET NIE BEDZIE JEJ NA MAPIE!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:33
~andrzej
mówicie o tej wiosce indiańskiej? no tak to jest jak się nic nie robi tylko czeka aż rodzice prześlą pieniądze z hameryki. to teraz jak ma dureń co nic nie potrafi coś zrobić otworzyć jakiś zakład produkcyjny który miałby zatrudniać ludzi, do tego trzeba mieć głowe a nie rodzinkę za granicą.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:26
~popi
ho ho iluż to ateistów w Stalowej jest żeby się nimi przejmować margines tak jak pedalstwo z którego w TVN robią mode i promują
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:22
~aneczka
Lena - chyba mnie nie zrozumiałaś. Ja pisałam, że ślubu nie bierze się właśnie dla prezentów i wystrzałowej kiecki i wesela na kredyt, za który można kupić prawie mieszkanie, ale DLA SIEBIE. Ateiście nikt nie każe brać ślubu. Ślub to potrzeba indywidualna. Ja tylko mówię, że nie rozumiem ludzi, którzy biorą śluby dla zasady, bo wypada itp. Tacy właśnie narzekają później, że lepiej być w nieformalnym związku itp. Ktoś kiedyś powiedział, że małżeństwo to Kalkuta życia... Nikt nie mówił, że to łatwe.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:12
~Alojzy Piorun
Nic nie szkodzi. Przyjadą "wieśki" do Stalowej, będą zadowoleni bo będą mieli prawdziwe chodniki i Tesco.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:11
~POst Leming
Bo mieszkańcy awansują i startują do wyzwań w wielkich miastach ale tylko dzięki rozwojowi naszego regionu i miasta który to umożliwił, to chyba dobrze, czego narzekać.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:11
~Dziad Proszalny
Stalowa się wyludnia? O rety! Nie będzie komu pracować w Tesco i w Sweedwood.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 11:06
~Lena
Do "aneczka". Ale farmazony wypisujesz. A jak ktoś jest ateistą? Albo chce żyć godnie za minimum krajowe, bo lepiej w tym mieście nie dostaniesz? Sukienki się zachciało dziecince :) a jesli nie dla biznesu tylko z miłości to po co pisałaś o prezentach? zakłamana dziewczynko. Oj coś ci nie wyszedł ten wpis "aniu"
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:47
~aneczka
Ręce opadają... Od kiedy ślub bierze się dla interesu czy biznesu? Ślub to ceremonia, która łączy ludzi i jeśli się kochają powinno im na tym zależeć. Osobiście jestem za zniesieniem obowiązku urzędowej rejestracji małżeństw bo to tylko tzw papierek i formalność,a le nie wyobrażam sobie życia bez ślubu kościelnego. I nie chodzi o pokazanie się, prezenty, śliczną kieckę i wielkie wesele. Moim marzeniem jest cichy skromny ślub z obiadem dla najbliższej rodziny. Nic wielkiego niby, ale dla mnie to bardzo ważne. Ważniejsze niż to co ludzie powiedzą, zobaczą, jak ocenią. Razem raźniej i łatwiej kiedy przyjdą problemy.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:39
~RaLph
W tym kraju i mieście to tylko wegetacja - będzie jedynie coraz gorzej. A co do ślubu... nie opłaca się w tym kraju powalonym brać! Przecież zaraz po ślubie państwo nasze zostawia was na lodzie...
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:25
~Anka
Weźcie pod uwagę tysiące studentów którzy są zameldowani w stalowej, a mieszkają w większych miastach i najprawdopodobniej nie myślą nawet o powrocie tutaj, większe miasta, większe zarobki, więcej miejsc pracy...
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:23
~mariusz
Madak - liczba mieszkańców nie zależy wyłącznie od liczby urodzeń i zgonów. Są tez ludzie, którzy stąd wyjeżdżają, wymeldowują się z różnych powodów. Z liczby urodzeń i zgonów można stwierdzić jaka była sytuacja demograficzna a nie liczbę ludności....
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:17
~Madak
Zadanie z matematyki dla piszącej: o ile spadła liczba mieszkańców, jeżeli urodzeń było 835, a zgonów 683.
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:15
~Andrzej W.
Nie opłaca się zawierać małżeństwa. Państwo jak się człowiek "chajtnie", odwraca się od obywatela od razu. Radźcie sobie sami... Nie ma człowiek szans na jakąś pomoc wtedy. Dlatego związek i dzieci - TAK! ... ale bez ślubu!
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:09
~KtośInny
miasto jeszcze będzie mieć perspektywy, tylko potrzeba mocnej grupy ludzi, którzy je stworzą. Może nie wszyscy uciekną na stałe i to się uda :)
+0-0
Wtorek, 8 stycznia 2013 r. godz. 10:03
~Anka
Miasto bez perspektyw to i ludzie uciekają za chlebem, normalne
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.