Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 17 maja 2024 r. Imieniny: Brunony, Sławomira, Wery
 Wiadomości lokalne
» Pijany 19-latek kierował skuterem
» Będzie drożej. PiS zbiera podpisy o zamrożenie cen energii
» Obchody 80. rocznicy niemieckiej obławy w budynku "Górki"
» Telefon z przedszkola: pani syn się zgubił
» 35-latek znalazł torebkę. W niej 5 tysięcy złotych
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony - w obozie Powstańców Styczniowych - rajd pieszy
» Koniec marzeń mieszkańców o zielonej ulicy Popiełuszki? Nie będzie drzew i róż?
» Był poszukiwany za oszustwo. Wpadł przez wulgarny gest
» Monodram o Rotmistrzu Pileckim
» Program Profilaktyka 40 Plus tylko do końca czerwca 2024!
» 40-latek nielegalnie sprzedawał alkohol
» Obok Berlina, Paryża i Amsterdamu... Stalowowolska Noc Muzeów
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Wystawa: Rendery, Fraktale, piksele...
» Spektakl Okna: Wszyscy niestety normalni
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Podkarpackie Echa - Melodie i tańce Podkarpacia w wykonaniu Zespołu Pieśni i Tańca Lasowiacy
» MBP: Teresa Monika Rudzka
» Wieczór indyjski
» Szpital z Radą Kobiet zapraszają na badania z okazji Dnia Matki
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Rada Miasta 2024-2029
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 09:12     /Jarosław Jarecki/
8-letnie dziecko z babcią potrącone na przejściu dla pieszych

Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.
Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.
Fot. Jacek Rodecki
We wtorek, 8 grudnia 2015 r. około godz. 7:50 na ulicy Ofiar Katynia na przejściu dla pieszych potrącono 8-letnie dziecko wraz ze swoją babcią, która odprowadzała je do szkoły.

Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM. Na miejsce przyjechały: trzy wozy ratownictwa technicznego straży pożarnej, wóz dowodzenia, dwie karetki pogotowia oraz dwa radiowozy policji.

Poszkodowanych przekazano pod opiekę ratowników medycznych. Do dziecka wezwano śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Kiedy przyleciał do Stalowej Woli, pilot widząc unoszącą się mgłę zrezygnował z lądowania na stadionie przy ulicy Staszica. Dziecko przewieziono do szpitala specjalistyczną karetką.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, babcia wraz z dzieckiem przechodziła przez przejście dla pieszych. 8-latka znajdująca się na środku pasów została potrącona przez mercedesa klasy A, którym jechał 88-letni mężczyzna. Dziecko wpadło pod samochód. Doznało licznych obrażeń wewnętrznych. Z kolei 66-letnia babcia doznała urazu nogi.

Na miejsce przyjechała z pracy matka dziecka. Przerażona widząc co się wydarzyło stanęła i krzyczała "gdzie jest moje dziecko...". Zabrano ją wraz z dzieckiem karetką do szpitala.

Zgromadziło się wielu gapiów. Policjanci odgrodzili teren taśmami, aby pozostawione ślady nie zostały zatarte. Wielu dyskutowało nad sensem stawiania azyli bo mimo wszystko dziecku wraz z babcią nie udało się dotrzeć do bezpiecznego miejsca na środku przejścia.
Zdjęcia
Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.
Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.
Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.
Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Ofiar Katynia naprzeciwko spółdzielni SBM.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Sobota, 26 grudnia 2015 r. godz. 09:00
~silna
Bardzo się cieszę że tak wygląda sytuacja. To był poważny wypadek i powrót do pełni zdrowia jest dlugi, my też jeszcze jeździy na kontrolne badania. Życzę dużo zdrowia!!!
+0-0
Środa, 23 grudnia 2015 r. godz. 14:29
~Też Rodzina
Dziewczynka wyszła ze Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie w dniu 16 grudnia. Wczoraj 22 grudnia buła w Rzeszowie na badaniach kontrolnych. Kolejne badanie 29 grudnia. Na razie nie wolno jej chodzić. Po kolejnym badaniu koniecznym będzie rozpoczęcie chodzenia na razie o kulach. Proces gojenia się ran przebiega wyjątkowo dobrze.
+0-0
Poniedziałek, 21 grudnia 2015 r. godz. 10:50
~silna
Rodzice/rodzino napiszcie jak się ma dziewczynka i babcia. Modlę sie za was bo też mieliśmy podobny wypadek. Było bardzo ciężko, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło. U was też napewno będzie dobrze. Wiara czyni cuda, podobnie jak lekarze:) Musicie być silni!! Odnośnie komentarzy pod artykułem to brak słów. Ludzie nie wiedzą co piszą w tak trudnym dla was czasie. Jeszcze raz życzę dużo sił i zdrowia, i napiszcie co z dziewczynką i babcią!!!
+0-0
Wtorek, 15 grudnia 2015 r. godz. 00:39
~beny
Taki stary dziad nie powinien siadać za kierownicą.Różaniec klepać i w domu siedzieć.żal mi tej małej!
+0-0
Piątek, 11 grudnia 2015 r. godz. 16:57
~znajoma123
,,nasz'' czemu ty tak sie wyrazasz,, a rodzina to niech sie dzieckiem zajmie a nie przy kompie siedzi'' co to ma byc ?
+0-0
Czwartek, 10 grudnia 2015 r. godz. 21:07
~Gumowy czlonek
Monika co za idiotka
+0-0
Czwartek, 10 grudnia 2015 r. godz. 17:52
~Bohdan
Nie piszcie glupot ze 88 lat to juz nie powinen jezdzic samochodem. Takiemu to mozna zakazac sexu.
+0-0
Czwartek, 10 grudnia 2015 r. godz. 16:37
~PAN SAMOCHODZIK
DO WSZYSTKICH KOMENTARZY - BARDZO DOBRZE ZE SA KOMENTARZE I SIE O TYM MOWI PONIEWAZ TRZEBA O TYM MOWIC TRZEBA MOWIC O BEZPIECZENSTWIE O SZANOWANIU SIE NA DRODZE KIEROWCY ROWERZYSCI I PIESI POWINNI SIE SZANOWAC NALEZY PRZESZCZEGAC PRZEPISOW I KARAC PIJANYCH KIEROWCOW WSZYSTKO DLA POPRAWY BEZPIECZENSTWA KARANIE TO NIE WSZYSTKO TRZEBA POPRAWIAC ROWNIEZ STAN POLSKICH DROG BO TO ROWNIEZ JEST PZRYCZYNA WYPADKOW PRETKOSC TEZ WAZNE JEST TO ZE JESLI WCHODZISZ NA ULICWE JEDZIESZ AUTEM TRZEBA ZACHOWAC UWAGE I BYC ODPOWIEDZIALNYM ZA SWOJE CZYNY BO TO ONE DOPROWADZAJA DO TRAGEDII TYLE SIE TERAZ MOWI O NOWYCH EGZAMINACH NA PRAWO JAZDY TAK SIE ZASTANAWIAM BO MLODYCH CHCA TRZEPAC OK ALE CZY STARSZYM OSOBOM NIE POWINNO SIE ROBIC JAKIS BADAN RAZ NA JAKIS CZAS CZY SA W STANIE PROWASZIC AUTA PRZECIEZ WIADOME JEST ZE NA STARE LATA CZLOWIEK SIE ROBI TROCHE WOLNIEJSZY MYLA SIE ROZNE RZECZY I MOGLO BYC TAK WLASNIE W TYM PRZYPADKU DROGOWKA DOJDZIE JAK BYLO I MAJA ROWNIEZ SWIADKOW BO TYLE OSOB TAM BYLO WIADOME KAZDY Z NAS BEDZIE W PODESZLYM WIEKU ALE TAKIE BADANIA ROWNIEZ POPRAWIA BEZPIECZENSTWO A TAK OGOLNIE TO SZKODA DZIECKA PRZESTRASZYLO SIE TYLE BOLU STRACHU I WSPOLCZUCIA DLA RODZINY DZIECKA SZKODA MI TEZ STARSZEGO PANA BO TERAZ BEDZIE PEWNIE MIAL NIEPSZYJEMNOSCI
+0-0
Czwartek, 10 grudnia 2015 r. godz. 15:23
~nasz
a rodzina niech się zajmie dzieckiem a nie siedzi przy kompie i czyta te głupoty
+0-0
Czwartek, 10 grudnia 2015 r. godz. 08:18
~STOPstarcomZAkółkiem
88 LAT ? To są jakieś żarty ! Przecież on chyba ledwo widzi i pewnie ma ograniczone ruchy !
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 23:01
~zxcv
O Monice z pare komentarzy niżej przeczytamy zapewne niedlugo kolejny atrykół pt" kobieta weszła na pasy - kierowca ciężarówki nie zdążył zatrzymać pojazdu, kobieta resztę życia spędzi na wózku inwalidzkim, kierowca był trzewy nie odniósł obrażeń.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 22:58
~1234
Szybkiego powrotu do zdrówka dla dziewczynki i jej babci. Dla rodziców dużo siły, na pewno będzie dobrze.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 19:52
~Też Rodzina
Do rodzina: Czy pomyślałaś "rodzino" jak się czuje dziewczynka, którą wasz"kierowiec" omal nie zabił? Czy pomyślałaś "rodzino" jaką krzywdę wyrządzono temu dziecku? Czy pomyślałaś "rodzino" jaką traumę wasz kierowiec spowodował u dziewczynki? Naoczni świadkowie zdarzenia widzieli i potwierdzają, że kiedy babcia z dziewczynką weszła na pasy to wasz kierowiec był na rondzie. Ale to wszystko zostanie wam udowodnione!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 19:34
~anita
Trzymam kciuki za dziewczynkę żeby wyszła z tego. Za babcie równie bo pewnie też jest poobijana.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 19:28
~ABC
Monika zgadzam się w 100% wszydtkona temat
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 18:03
~Obserwator
Proszę napisać jeśli ktoś wie jak czują się dziewczynka i babcia bo bardzo mnie poruszyła ich tragedia nie ze wscipstwa pytam sama mam 9 latka który sam chodzi do szkoly
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 17:33
~znajoma123
i jeszcze jedno jak rodzina sobie nie zyczy zebysmy pisali komentarze to nie piszmy
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 17:31
~znajoma123
w niektorych komentarzach piszecie ze ,,ja juz w tym wieku sam chodziłem do szkoły'' myslicie ze dla bliskiej rodziny jest łatwe to ze potracił samochod dziecko a jak wy byscie sie czuli jak to wam by sie przytrafiło?? nie piscie takich komentarzy ze babcia miałą zapewnic bezpieczenswo bo to bez sensu !!!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 16:29
~Monika
Wg Konwencji Wiedeńskiej (i w krajach Europy Zachodniej) kierowca zbliżający się do przejścia dla pieszych, zachowuje szczególną ostrożność, czyli jedzie z prędkością umożliwiającą mu dokładne obserwowanie pobocza lub chodnika. Jeśli widoczność jest zła, tym bardziej zwalnia. Widząc pieszego zbliżającego się do przejścia lub znajdującego się na pasach zatrzymuje się lub zwalnia tak, aby pieszy mógł spokojnie przejść. W polskich realiach, w których przepisy interpretowane są tak, jak kierowcom wygodnie, kierowca najczęściej ignoruje pieszych. Dopóki pieszy nie stanie stopą na pasach, nikt się nie zatrzyma. Wynika to właśnie z takiej powszechnej interpretacji zdania "ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującego się na przejściu" czyli TYLKO tam. Co więcej, gdy pieszy próbuje mimo wszystko wejść na jezdnię, kierowcy często nadinterpretują przepis dotyczący zachowania pieszych i uznają, że pieszy chce wejść "bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd", w związku z tym mamy całą gamę zachowań, od prób zastraszania trąbieniem, przez omijanie, aż do przyspieszania.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 14:26
~Rodzina
DO ANNY :PROSZĘ PANIĄ DOPIERO CO WESZŁY NA PASY!! I PROSZĘ DAĆ NAM ŚWIĘTY SPOKÓJ, BO TERAZ POTRZEBUJEMY SPOKOJU!!! I DARUJCIE DOBIE WSZYSTKIE GŁUPIE KOMENTARZE BO TO DLA NASZ BARDZO TRUDNY CZAS!!!!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 13:50
~lenart20
NIE WAŻNE KTO MIAŁ PIERWSZEŃSTWO. WIDZĘ ŻE KTOŚ CHCE PRZEJŚĆ= PRZEPUSZCZAM. WSZYSCY ZDROWI NIKT HONORU NIE STRACIŁ. CZY TO TAKIE TRUDNE... A TEN STARY PRYK NIECH CIĘŻKO ODPOWIE ZA TO CO ZROBIŁ.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 13:12
~uiop
Gengi - nie zerkać w prawo i lewo, tylko PATRZEC !! TO OBOWIĄZEK!!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 13:09
~zxcv
Popieram Gengi! Społeczeństwo jest ogłupione ale to i tak pikuś, bo francuzi walczą z terroryzmem stawiając znicze i kwiatki, wierząc- że to powstrzyma terrorystów!! To jest fakt autentyczny po ostatnim zamachu w Paryżu.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 12:01
~manukun
Dopóki buraki się nie nauczą kultury jazdy, to żadne ronda ani światła nie pomogą.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 11:24
~blue
Mercedes w automacie
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 11:14
~rusek
Rondo Kaczyńskiego mści się na mieszkańcach .
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 10:30
~ANNA
LUDZIE TA BABCIA I DZIECKO JUŻ OPUSZCZAŁY PRZEJSCIE JAK NAJECHAŁ NA NICH TEN ZWOLNIONY STARZEC, NIE MIAŁY ŻADNYCH SZANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 09:56
~Gengi
Niestety w tych czasach spoleczenstwo jest tak zmanipulowane, ze ludzie nie potrafia nawet samodzielnie myslec. Ktos im TV powie, ze maja pierszenstwo i odrazu wlatuje im to do tych pustych glow i takie mamy tego efekty. Kazdy trzezwo myslacy czlowiek zanim wejdzie na ulice zawsze upewni sie czy jest bezpiecznie. Ja nawet przechodzac przez pasy, zerkam katem oka, to na lewo to na prawo... czy czasem ktos nie wyskoczy z za zakretu lub nie ruszy "przez przypadek". Ludzie uzywajcie mozgu i myslcie! Wylaczcie te telewizory i otworzcie oczy!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 09:39
~Stalowowianka
W tym wieku za kierownice nie powinno się dopuszczac staruszków!!!!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 09:16
~kkk
Gdzie ta koalicja radnych okręgu 21, niech się wypowie w tym temacie! Widać po odezwie; Jak reagują kandydaci na radnych -potrzebują maszynek do głosowania- żaden z imienia i nazwiska nie wypowiedział się na temat bezpieczeństwa, chyba, że nie znają się w tym temacie. Liczyłem na Przytyłę, nie ma błysku fleszy więc i Darka nie ma! Drugi na studiach, Stop Układom przeciw układom a PiS dopiero wyciąga z kapelusza. ..., a klaksony słychać dalej!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 09:08
~kierowca
A kierowca który już raczej nie powinien prowadzić samochodu to jaką ma skrzynie biegów w tym Mercedesie? Może automat? Zdrówka dla dziewczynki.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 08:25
~uiop
Pieszy ma pierwszeństwo - wyświechtany slogan który w dodatku jest przytaczany w połowie. Radzę zapoznać się z drugą polowa zdania, która już tak atrakcyjna medialnie nie jest. Ogólnie to poprzednia władza wprowadziła to tylko po to by dać ludziom namiastkę władzy .. Która ich dziś zabija.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 08:18
~zxcv
Oczywiście ze piesi Gibbs pod kołami calej Europy zachodniej tylko głośno się p tym nie mówi tak samo jak o tym ze Londyn i Paryż nie jest miastem europejskim. Trzeba być lemingiem żeby nie mieć własnego rozumu i nie pojmować ze większy ma pierwszeństwo i człowiek nas pasach musi ustąpić. Jak samochody jada po chodnikach to ustępują pieszym wiec dlaczego pieszy ma nie ustąpić kiedy przechodzi przez drogę dla samochodów?? Dane dotyczące śmiertelności na drogach są oficjalne i można je znaleźć na angirlskojezucznych stronach
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 07:43
~...
Kierowca na przejściu zamiast hamować to przyspieszył. Wyjeżdżałam z Orzeszkowej i widziałam niestety jak to wyglądało. Pan na rowerze zdążył się wycofać.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 06:58
~$$$
W krajach Unii Europejskiej, to pieszy ma pierwszeństwo i nie ma problemu jest mniej podobnych zdarzeń, przepisy do zmiany i mentalność kierowców.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 06:55
~Gumowy czlonek
Pierwszeństwo dla pieszych przed pociągami !!! I to od jutra!!
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 00:46
~franko chlanko
przecież ta dziadzina nawet nie wiedział,że ma dziecko pod kołami !!! qrwa jak tacy ludzie mogą legalnie jeździć po drogach publicznych !!! ???? :(
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 00:31
~kkk
A to co mamy fruwać nad ulicą czy czekać aż się po 10 minutach łaskawie zatrzyma auto przed pasami. Paranoja! Brak kultury na przejściach dla pieszych.
+0-0
Środa, 9 grudnia 2015 r. godz. 00:29
~kkk
te józef, na terenie miasta jest ograniczenie prędkości a zwłaszcza w bezpośredniej bliskości szkoły.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 23:43
~mortstw
Jak szybko? Ciezko mi ocenic, ale chyba w granicach 30-40, w kazdym razie gdyby zaczal hamowac nawet przy wyjezdzie z ronda (zakladajac ze zobaczylby pieszych dopiero bedac na "wprost") to wydaje mi sie ze wyhamowalby na tyle zeby skonczylo sie na potluczeniach. Ja odnioslem wrazenia ze on przy zjezdzie nawet delikatnie przyspieszyl, ale pewnosci nie mam, to byly sekundy. Poza tym po fakcie troche mnie zamurowalo, kilkanascie sekund tylko stalem i ogarnialem co sie stalo przed chwila i ze jestem caly. Dopiero po chwili jak zbiegli sie ludzie i zaczeli przechylac samochod zeby wysunac dziecko, otrzasnalem sie i poszedlem pomoc. Z tym to tez byl moment strachu jak kierowca zaczal cofac z dzieckiem wciaz pod kolami, ale na szczescie nie zdazyl. Ogolnie to wielki pech dziecka ze wpadlo pod kola, ekspertem w zakresie fizyki/medycyny nie jestem, ale wydaje mi sie ze uderzenie przy takiej predkosci wyrzadziloby mniej szkod niz przejechanie kolem. Babcia tak na oko to urazow wiekszych chyba nie miala, kwestia tylko tego na ile zadzialala adrenalina i blokowanie bolu, po ujrzeniu wnuczki pod pod kolami.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 23:35
~Poldek
To chyba jakaś szycha ten dziadek ,bo samochód to nie byle jaki grat ale mercedes!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 22:48
~baenaba
Emerefał jest coś prawdy w tym co piszesz ale mało. Otóż pisałem całkiem niedawno prace magisterką na temat przepisów drogowych i ich wpływu na bezpieczeństwo. Od czasu wprowadzenia przepisy mówiącego że pieszy ma pierwszeństwo przed samochodem wypadkowość na wzrosła o 200%!.Chodzi mi tu akurat o kraje zachodu. Mam nawet na komputerze dane co do tego. Generalnie powinno być tak:pieszy ma pierwszeństwo ale tylko jak znajduje się na przejściu,rowerzysta powinien schodzić z roweru i go przeprowadzać przez przejście, i żaden z ww osób nie powinien mieć pierwszeństwa!!w starciu z samochodem to pierwszeństwo nie ma żadnego znaczenia skoro kierowcy raczej nic nie będzie. Widzisz w tym przypadku nie było prędkości a dziewczyna jest po wizycie u ortopedy w Rzeszowie. Co z tego pierwszeństwa?
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 22:30
~kierowca peugeot 407
Mortstw a jak szybko w twojej ocenie jechał kierowca mercedesa? Wina bezsprzeczna kierowcy merca, a wiek też zrobił swoje.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 22:22
~Emerefał
Ja osobiście uważam akurat, że badania przesiewowe powinny się odbywać dla każdego kierowcy co pięć lat od momentu uzyskania prawa jazdy. Czemu? Nabycie takich chorób jak zaćma, choroba Parkinsona, Alzheimera, krótko- lub dalekowzroczność, epilepsja, cukrzyca i inne, albo możliwość ich nabycia sprawia, że zagrożenie trzeba eliminować. To nie są żarty, czy głodne kawałki. Po prostu nawet kierowca zawodowy ma wtedy wgląd w swoje zdrowie. A jeśli badania wyjdą niepomyślnie, to trzeba się zastanowić nad zmianą zawodu. Myślę, że skoro górnik może za****lać w kopalni mając podwyższone ciśnienie, to kierowcy też będą mogli jeździć. Inną sprawą, już zupełnie na marginesie i nie generalizując, jest fakt, że niektórzy TIRolodzy jeżdżą jak opętani. O pieszych: pieszy będąc na zielonym świetle choćby jedną nogą na pasach nie ma obowiązku zastanawiać się co ma zamiar/nie ma zamiaru w niego wjeżdżać. Ja wiem, kierowcy wyróżniają późne zielone, słabe żółte, mocne żółte i delikatnie czerwone światła. I maja wrażenie, że jak im się zielona strzałka pali do skrętu to są władcami szosy. psychopaci i tyle. W normalnym kraju przechodzień nie zastanawia się czy go coś rozjedzie na zielonym świetle, bo zielone światło jest święte. Za niestosowanie do sygnalizacji powinno się wymierzać kary po ok. 3000 złotych i byłoby po sprawie. Każdy pajac zastanowiłby się 17 razy zanim naciśnie pedał gazu, żeby zdążyć. Jakoś w Szwecji, czy Kanadzie każdy jedzie przepisowo, a jak nie jedzie, to go współużytkownik poda na policję. A tam są kary wymierne.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 22:05
~Mortstw
Jak juz pisalem, jechalem rowerem i praktycznie jednoczesnie z nimi wjechalem na to przejscie. Przed wjazdem spojrzalem w lewo i mercedes byl na wysokosci poprzedniego zjazdu z ronda (orzeszkowej). I nawet mi przez mysl nie przeszlo ze moze byc niebezpieczenstwo. Wiec dla tych co pisza ze moze Babcia dziecka zawinila krotko: W d.... byliscie g...o widzieliscie ;) Watpie zeby ktokolwiek w takiej sytuacji nie uznal ze mozna bezpiecznie przejsc
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 21:43
~Andrzej
Proponuje aby wypisywac numery rejstracyjne wariatow drogowych ktorzy sa zagrozeniem na drogach
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 21:36
~wsiok ze wsi
Brawo, budujmy więcej rond zamiast skrzyżowań z sygnalizacją świetlną aby kierowcy mieli wygodniej.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 21:25
~kierowca
Wielu piszacych te komentarze ma racje ze czlowiek w tym wieku powinien zastanowic sie czy przy takim ruchu i zdrowiu powinien siadac za kierownica.Ale mam tez zal do babci ze majac tyle lat i napewno znajac jakie przypadki bywaja na drodze powinna szczegolna zwracac uwage przechodzac przez ulice.Czy jadacy mlody pijany spowodowal by mniejsze cierpienie dla dziecka i opiekuna
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 21:16
~szok
Poszkodowane były już na pasach,nie weszły pod nadjeżdżający samochód. Od ronda do tego przejścia jest spora odległość,więc mógł się zatrzymać. Dziadzio chyba nie widzi a siada za kierownicę.Tam nawet nie było śladów hamowania.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 21:00
~kierowca
Moim zdaniem jako kierowcy zawodowego wiek ma ogromne znaczenie 88letniego kierowcy nie powinno być na drodze jest to dużym przestępstwem różaniec między ręce i modlić się o zdrowie ludzi którym zrobił krzywde
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:55
~baenaba
Kurcze prawie 90-siąt lat i siadać za kółkiem. Badania powinny być obowiązkowe ale mniej więcej około 67 lat,nie jak niektórzy piszą 50. Skoro mądre głowy w sejmie doszły do wniosku że można pracować do 67-go roku życia to znaczy że można i jeździć autem w tym wieku. Niektórzy pracują jako kierowcy,a samochód to ich narzędzie pracy(np ja),w związku z tym jak np jakiś lekarz dojdzie do wniosku że mam za wysokie ciśnienie i nie mogę jeździć,to automatycznie tracę pracę-tak ma być?Tego chcecie? Swoją drogą widzę w tym nieco winy babci-nie można iść nie patrząc czy auto się zatrzyma czy też nie, i myśleć,,jestem na przejściu,to mam pierwszeństwo". Bo jak widać to gówno z tego pierwszeństwa skoro są takie tego skutki! OGRANICZONE ZAUFANIE tak to się nazywa-często w ruchu drogowym się to stwierdzenie znajduję zastosowanie!!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:45
~Zenon
Prawo jazdy jest od 18 lat ze względu na wiek, czy ze względu na wiek nie powinno być ograniczeń wiekowych powyżej określonego wieku? W wieku starczym niestety ale reakcje są inne, opóźnione, często dziadki nie myślą wsiadając za kółko, przykładów można podawać wiele. Pod blokiem mamy takiego dziadka, co nie potrafi wyjechać z parkingu aby kogoś nie zahaczyć. Kiedyś nie miał z tym problemu a teraz SKS. Ewentualnie badania lub dodatkowe kursy dla tych, którzy potrafią. Problem jest także ze znajomością przepisów. Starsi nie znają wielu przepisów ruchu.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:31
~szansa
Konieczne jest więc profesjonalne lądowisko nad dachem budynku szpitala. Będzie możliwość lądowania śmigłowca ratunkowego w takich warunkach.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:25
~!@#$%^
czytając te komentarze, nie życzę Wam dożycia takiego wieku bo jak się wtedy poczujecie.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:24
~Taki jeden
do ,, jasia,, : gdyby przestrzegane byly ustanowione normy , tak jak to jest w zwyczaju w krajach cywilizowanych , nie byloby tematu do dyskusji.Niewazne ,czy sa swiatla czy tylko regula prawna :pieszy ma pierwszenstwo na przejsciu i powinno to byc ono respectowane.Tymczasem buractwo polskie ciagle kontestuje wszystkie przepisy , rowniez praktycznie , a nieudolne panstwo nie potrafi przepisow skutecznie wyegzekwowac.Ale coz sie dziwic , Polak to ,,specjalny,, narod.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:16
~Rychu
Te "bezpieczne wysepki" są takie bezpieczne jak ten kierowca. Rano jak się jedzie a zgaszone są już światła i np. jezdnia jest mokra, jak ktoś jest na środku i stoi za znakiem to go w ogóle nie widać. Prezydent chciał, żeby mu zgłaszać projekty, to zgłaszajcie - niebezpieczne wysepki w mieście!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:06
~blanka
Dzieki Bogu,ze żyje A wiadomo coś o babci?
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:03
~grazyna
No to wreszcie jakaś pomyślna wiadomość. Trzymaj się dziecko i wracaj jak najszybciej do zdrowia.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 20:02
~asdf
Ja czekam i dwa razy sprawdzam zanim wejdę na ulicę. Ulica to nie gra komputerowa trzeba być pewnym nie ma żartów..
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 19:52
~informator
Dziewczynka żyje, jest po zabiegach ortopedycznych w Rzeszowie, jest bardzo dzielna a rokowania są pomyślne.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 19:46
~ja
Kiedyś w ogrodzie rospalił ogień sąsiadka wyszła na pole atu tyle dumu myślała że jej dzieciaki palą ognisko a to on .Samochody stoją blisko siatki . Katastrofa.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 19:43
~blanka
Co z dziewczynką
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 19:34
~Jolka
Czy ta dziewczynka żyje?
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 19:09
~Emerefał
A co to za redaktor pisał? Sens wysepek na jezdniach? No tak, murzyńskość dla średniozaawansowanych, każdy wie, że jak ktoś jedzie dwieście i wyląduje na drzewie, to drzewo było winne. Nie wiem jakich poglądów jest autor, ale niech wie, że jakiekolwiek nie stworzyć zabezpieczenia, to znajdzie się ktoś, kto nie mając refleksu, połączonych neuronów, czy zdrowego rozsądku zrobi krzywdę innym. Miał 88 i jechał? Przyspieszył? Są orzeknie o winie kierowcy i... odroczy wyrok ze względu na zły stan zdrowia skazanego! To jak on do jasnego groma prowadził? Źle się poczuł po wypadku? Niechby po wodzie chodził i pić prosił. Być może zniszczył życie całej rodzinie, nie tylko tej dziewczynce. A gapiowie, zaraz po podniesieniu samochodu i wydobyciu dziewczynki powinni w ramach solidarności zlinczować leśnego dziadka. Mam już dość słuchania o osiemdziesięciolatkach powodujących kolizje z motocyklami, rowerami, dziećmi, starszymi, młodymi, garażami, ufoludkami i Statuą Wolności. Powinien teraz szanowny jegomość płacić rentę dziewczynie z całości swej emerytury i dodatkowo pokryć koszty leczenia i rehabilitacji. Niech odkupi tą tragedię.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 18:56
~xy
a 88 letnie osoby to nie powinny prowadzic samochodu ze wzgledu na wiek .
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 18:41
~rst
takich ludzi za kierownica powinno na badania wysylac. DE#BILE
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 18:38
~jasio
a ja mysle ze gdyby piesi nie mieli pierszenstwa na przejsciu a byłaby np.sygnalizacja swietlna to tego wypadku by nie było a wladze zamiast marnowac forse na slizgawki kurtyny wodne przenosne boiska powinny w pierwszej kolejnosci zadbac o zycie i zdrowie na ulicach o chlebie i wodzie nawet nie bede sie rozpisywał
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 18:31
~observer
Do barana w Hondzie RST UE92 ścigającego się osiedlowymi uliczkami 100 km/h: baranie, wolniej, bo jeśli komuś zrobisz krzywdę to będzie za późno na żale!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 18:03
~fds
Te psedu wysepki co wprowadzili z dwoma znakami zasaniajacymi osoby na wysepkach to dopiero porazka !
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 18:00
~antyburakteam
Dziadek pewnie należał do Klubu Baranów Dynamicznie Pokonujących Ronda, którego sympatyków i członków nie brakuje w Stalowej i okolicy.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 17:41
~brew
Rozumu życzę kretynowi, który dzisiaj z kosmiczna prędkością wyjechał z podporządkowanej przy "Hutniku" w ul.Wyszyńskiego. Następnym razem może się udać!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 17:40
~456
a zapalone oświetlenie jezdni, jechałem po 16 poniatowskiego ciemno jak w d...e. może ktoś łaskawie by zmienił czas załączania
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 17:14
~józef
to jak się znajduje w pobliżu szkoła to oznacza, że w promieniu 5 km cały świat ma zwalniać?
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 16:35
~kkk
W okolicy tego ronda znajduje się szkoła podstawowa, jak na tej ulicy za********lają pomimo, że są widoczne znaki. Gdzie ta koalicja radnych z 21 okręgu, niech się wypowie w tym temacie!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 16:30
~jupiter
No a przeciez to ulica nalezaca do prezia st w jedna z bardziej noebezpiecznych w miescie a moze pies ja wciagnal?
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 16:30
~Brit
Bezpieczne miejsce na środku przejścia-mówicie o tych pseudo "bezpiecznych azylach" najgorsze dziadostwo jakie można było zainstalować... Pieszy po upewnieniu się że może wejść na pasy powinien mieć świadomość i pewność że przekracza całą drogę, a nie pół zastanawiając się i kalkulować co dalej: stanąć na "azylu", iść, nie iść...
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 16:14
~wk
Do zxcv - jakim że ty jestes beznadziejnym idiotą! Żal d..ę ściska, doprawdy.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 16:14
~myśl
i tak bedzie czesciej. Ludzie rozgladajcie sie dobrze....ograniczone zaufanie pieszego do kierowcy i odwrotnie.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 16:02
~jasiek
Do "zxcv": koleś ma 88 lat!!! On jeszcze siada za kierownicą?! Zastanów się jaki on ma czas reakcji?! Piszesz, że to wina pieszych?! On KU...A MAĆ ! ledwo co chodzi a co dopiero operować pedałami w aucie!!! Mój tato w wieku 65 lat powiedział, że już nie będzie prowadził bo jest za stary i refleks już nie ten. Wg mnie prawko do max 70l!. Gość .... Nie, nie mogę, ciągle myślę o różnicy wieku między ofiarą a sprawcą...
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 15:50
~hanko
Nigdzie o tym nie piszą, ale zaraz po zdarzeniu dziecko było pod samochodem. Dzięki pomocy kierowców i przechodniów samochód został podniesiony i dziecko wyciągnięte spod niego.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 15:33
~B.n
Oni juz byli na przejsciu stary cap z...l jak glupi to rondo jest calkiem dla bezprawia juz nie raz widzialem tam cuda a przeciez na rondo ustawione sa kamery czyje i po co na tym rondzie jest samowolka a kto nie wierzy niech tam chwile postoi tragedia dla rodziny i trauma dla dziecka a staremu od razu zabrac prawko niech na piechote za...a
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 15:13
~szok
~ZXCV~ Gdy pieszy jest już na pasach masz prawo się zatrzymać.Nie broń 88 latka który wsiada za kierownicę.Do nich nie dociera że ich sprawność już nie ta sama co kiedyś.Jeżdżą z zaćmą,po udarach, z cukrzycą i stwarzają zagrożenie dla innych.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 14:59
~Czekając na lepsze czasy
Oby dziewczynka i babcia wyzdroeiały bo babcia do końca życia będzie miała trasę a starzec za kółkiem to powinien leżeć krzyżem na korytarzu przed salą szpitalna
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 14:54
~Obserwator
Jeszcze raz potwierdza się że w tym wieku to laseczka, nóżki a nie samochód brak refleksu wzrok starszy wiek a badań Pan pewnie dopuszczajacych do jazdy już by pewnie nie przeszedł..Oby przepowiednie nie działały że osoba wyzute z II butów to.......Panie kierowco nie siadają Pan już za kierowmice
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 14:42
~Sss
zxcv ty kretynie , pomyśl zanim napiszesz!.widzialem to zdarzenie ? Stary dziadek powinien był mieć zabrane prawojazdu dawno bo niestety ale juz nie nadawał sie na kierowcę , babcie z dzieckiem powinien zobaczyć juz z ronda ale niestety nie dowidzi , nawet nie chamowal!!ROZUMIESZ ! Jechał wprost na ludzi!!!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 14:26
~stalowwowolanin
te "azyle" to masakra...nic nie widać...dzisiaj jechałem...na lewym pasie ktos chcial przejsc, zatrzymalem sie..i wtedy nagle zza tego "azylu" wyszla mloda osoba/kobieta/ -nagle, nie wiadomo skad..masakra..jej wogole nie widzialem!!!!!!!!!wogole panie maja takie cos ze jak sam. stoja przed pasami to one leca...bo juz inaczej nie umieja...porazka...
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 14:16
~rrajdowiec
Azyle azylami, ale 88latek za kółkiem? Można wiele mówić o sprawności takich ludzi, ale refleksu 30 - 40 latka, to ten Pan nie ma.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 13:39
~zxcv
Jeszcze nie tak dawno - było normalnie - po rzadach liberalnych mamy wolność... Do niedawna nikt nie wchodził na jezdnie póki pojazdy nie stanęły!!!! No ale jak ktoś resztę życia chce spędzić na łóżku albo wózku to niech wyłazi... Szkoda kierowcy.. I od dawna zauważam, że to Panie mają zwyczaj być potrącane na przejściach.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 13:31
~Brak słów.
Dziś przed godziną 8:00 rano zaprowadzałam dzieci na przystanek. Chcąc nie chcąc wychodzę z nimi tylko po to aby przeprowadzić je przez jezdnię, by bezpiecznie dotarły. Wracając z przystanku ponownie przechodząc przez to samo przejście dla pieszych co widzę? Jak dwóch młodych kretynów jadą samochodem i nie mają zapalonych świateł!!!!!!!!!! Zdecydowanie ciężko było ich dostrzec, zaznaczając , że było mgliście. Pieszy powinien zachować szczególną ostrożność.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 13:28
~MIESZKANIEC
88 lat kierowca!!!!!!Nie widzi nie słyszy ale jedzie!!!!!Masakra!!!!!Ciekawe kiedy miał badania!!!!Mgła slisko i jedzie stary zgred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 13:18
~LB
Piszecie o azylach. To największe zło, jakie się pojawiło na jezdniach. Ograniczenie widoczności przez te znaki jest tak duże, że niejednokrotnie całego samochodu nie widać, a co dopiero człowieka. To jest koszmar, na którym ktoś nieźle zarobił. Poza tym każdy ma swoje prawa, ale i obowiązki. Pieszy również !!!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 13:16
~ST MIESZKANIEC
Moment nieuwagi ze strony kierowcy i ze strony Babci i Dziecko stało się ofiarą dwojga nie odpowiedzialnych starszych ludzi Taka tragedia przed Świętami dla rodziców i rodziny Należy tylko współczuć rodzinom . Poszkodowanym szybkiego powrotu do zdrowia .
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 13:05
~Hergut
Jancio!Ty świński ryju!!Nie mieszaj padlinożerco czyjegoś nieszczęścia z POlityka nygusie!!!
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 12:31
~Jancio
KIEROWCA NIECH ZGŁOSI SIE DO DUDY I TEN GO UNIEWINNI.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 12:31
~Senior
Niema co ufać że samochód się zatrzyma bo nie wiadomo kto za kierownicą siedzi i hamulce w samochodzie też mogą nie zadziałać rozsądku i ostrożności nigdy nie za wiele Aten starszy Pan kierowca to powinien być mądrzejszy i nie wsiadać za kierownicę w tym wieku . Jak już garaż rozwalił to wtedy już powinno się Prawko zabrać .
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 12:17
~ANNA
LUDZIE NIEDAWNO TEN PAN WJECHAŁ DO GARAŻU SĄSIADA POWINNO SIĘ MU WTEDY PRAWOJAZDY ZABRAĆ I GDZIE JEST JEGO RODZINA ŻE MU W TYM WIEKU POZWALA JEŻDZIĆ, NIECH BÓG MA W OPIECE TO DZIECKO BO TO NAJWIĘKSZA TRAGEDIA
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 12:05
~Bławat
Żal wielki i smutek. Nie będę się wypowiadał na temat kierowcy, bo każdy wiek ma swoje grzechy| młodość brawurę, średni myśli ma zajęte wieloma sprawami, a starszy spowolnioną reakcję. We wszystkich brakuje dalekowzroczności w stosunku do swoich poczynań. Zbyt duże barwne azyle, skupiają na sobie uwagę kierowców i pieszy staje się niezauważalny. Auta coraz większej mocy. Czy ta moc naprawdę jest potrzebna? Chyba po to, by wywindować swoje zniewieściałe ego. Bardzo duże przyspieszenie samochodu, uniemożliwia odpowiednią reakcję innych użytkowników drogi.Przyspieszenie szybsze od reakcji kierowcy. Nadejdzie czas, że jedynym sposobem na poprawę bezpieczeństwa, będzie zakaz montowania w samochodach osobowych, jednostek dużych mocy, ale z tego co znam życie, żaden Nowak tego nie poprze. Nie uczmy dzieci, że mają na szosie pierwszeństwo, tylko jak powinny zadbać o swoje bezpieczeństwo(jak wychowamy dzieci, tacy będą dorośli). 8 lat to zbyt mało aby wszystko przewidzieć, ale uczmy, uczmy, uczmy. Nigdy nie powiedziałem dziecku| idź, na pasach masz pierwszeństwo. Mówiłem| idź gdy jesteś pewne swego bezpieczeństwa, jedź jeśli widzisz gdzie jedziesz, gdy wiesz, że kierowca to pirat lub pijak, nie wsiadaj.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 12:03
~mieszkanka STW
widziałam wypadek i ewidentna wina kierowcy była, nie zahamował ... może mu pedał gazu z hamulcem zamienić skoro Pan szanowny zamiast hamować przyśpiesza, szczęście że babcia z dzieckiem szła bo jak zostało wspomniane niektóre dzieci same chodzą do szkoły .
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:52
~Mortstw
W kazdym razie, pierwsze raz w zyciu bylem dosłownie o włos od poważnego wypadku i szczerze, to nikomu nie życzę takiego uczucia.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:46
~Gont
patologię sie tworzy sztucznie i można na tym niezle zarobić:)
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:45
~newgothic
Pierszenstwo pierszenstwem i przypomniam wszystkim o zasadzie ograniczonego zaufania do dotyczy wszystkich urzytkowników,:pieszych cyklistów i zmotoryzowanych. wchodzac na pasy rozejrzyj sie i nie wymuszaj hamowania od kierowcy bo ty masz pierszenstwo (bo masz obowiazek sie rozejrzec czy nic nie jedzie zanim wejdziesz na pasy), czasmi wystarczy uniesc reke do gory i kierowcy najczesciej sie sami zatrzymuja. 1.nie brakuje u nas osob ktore wchodza lub wjerzdaja rowerem na przejscie bez rozejrzenia sie a pozniej tragedia 2.czesto te potracenia maja miejsce rano lub wieczorem , gdy widocznosc jest ograniczona 3. pomysl 2 razy zanim cos zrobisz, nie zawsze wypadek jest z twopjej winy ale zachowujac umiar i rozwage ograniczasz mozliwosc przydazenia sie go tobie
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:41
~mortstw
Gdy wchodzili na przejscie to kierowca byl na rondzie i powinien to widziec. Bylem rowerem i wjezdzalem razem z nimi, tyle ze katem oka zauwazylem ze samochod nie zwalnia i na cale szczescie przyhamowalem, skonczylo sie na otarciu kola. Wiec wina babci taka że zaufala kierowcy, watpie zeby ktokolwiek w takiej sytuacji nie wszedl na przejscie
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:36
~xxx
Jakiś czas temu tak wyjeżdżał z garażu samochodem ,że wpadł razem z samochodem do garażu sąsiada , pomylił hamulec z gazem
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:35
~olo
Dziwne, że kierowca nie dostał zawału po tym co zrobił... może jeszcze do niego nie dotarło
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:31
~S tw
WYTŁUMACZYĆ WSZYSTKIM POCO SĄ AZYLE
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:28
~Mieszkanka
Współczuję rodzicom dziecka i babci,najbardziej poszkodowana dziewczynka.Każdemu mogło się to przytrafić ,dzieci w tym wieku same chodzą do szkoły.Modlę się za zdrowie dziecka oby wyszła z tego zdrowa.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:24
~Mimi
do @KAWA. Moze troszke zbyt mocno zinterpretowales moja wypowiedz na temat babci. Nie było mnie tam, nie widziałem wypadku więc mogę tylko gdybać. Chodziło mi tylko o to, że babcia miała być swojego rodzaju "bezpieczenstem" dla dziecka ktore niestety nie zdalo egazminu. Jesli owy kierowca rzeczywiscie wjechał w nie na środku przejscia dla pieszych to w tej sytuacji nikt by nie pomógł i na takie przypadki nie mamy najmniejszego wplywu. Ale dalej nie moge się nadziwić 88 lat i za kółkiem... moj śp. dziadek nie jezdzil juz po 70 dla bezpieczenstwa wlasnego i innych.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:20
~...
więcej niech geriatrii jeździ po ulicach 88 lat , jakaś paranoja żeby prowadzić pojazd ale to Polska przykre ,wyrazy współczucia oby dziecku nic nie było ...
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:16
~do TVM /strażak osp
Fotka ze stadionu miejskiego gdzie miał lądować śmigłowiec A strażacy mieli zabezpieczyć teren . Proste logiczne .
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:13
~KAWA
do MIMI : niema znaczenia czy to babcia,byli na środku przejścia,z matką pewnie też by się to stało. W tym wieku to powinien być zakaz prowadzenia jakichkolwiek pojazdów. współczucie dla rodziców
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:11
~...
Babcia z dzieckiem była już na pasach i wtedy wjechał w nie kierowca. Włączając się na rondzie do ruchu niestety widziałam ten wypadek. Zdrówka dla dziewczynki i jej babci.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 11:08
~ABC
Szkoda dziecka, niech jak najszybciej wraca do zdrowia.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 10:56
~al
Trzymam kcuki za dziewczynke i babcię.oby wyszły z tego cało. Straszne...
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 10:55
~Adam Mackiewicz
Wit, masz rację ale badania w tym kraju robi się za kasę a dopóki to się nie zmieni to nic to nie da. On na badaniach był zdrowy i nikt tego nie zweryfikuje, tak samo z diagnostami - badania - auto sprawne a że za tydzień czy dwa coś się stało? Cóż...bywa. Chociaż nie wiem jak przeszedł badania Chrysler Voyager, którym jeździ taksówkarz i ma czerwone kierunkowskazy a pewnie i reflektory nie są pewnie zgodne z przepisami? Raczej po badaniach nie wyminił ich na niezgodne z przepisami. Takich lekarzy i diagnostów trzeba eliminować a Policja śpi lub stoi z radarem bo tak łatwiej jak jest się ślepym i głuchym.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 10:54
~blanka
Tragedia
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 10:48
~Mimi
Szkoda dziecka... Babcia sie nie popisala. Ja w tym wieku sam juz chodzilem do szkoly, a po drodze mialem nie jedno przejscie dla pieszych... A tu nawet babcia nie upilnowala. Tak czy siak zapewne ewidentna wina kierowcy... 88 lat to juz chyba nie bardzo do prowadzenia pojazdow.
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 10:46
~TVM
Jacek co to za fotka ta ostatnia"?
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 10:44
~Wit
Kto wpuścił 88-letniego dzidzia za kierownicę. Szok. Współczucie dla rodziców. Moim zdaniem po 65-tym roku życia badania lekarskie powinny być przeprowadzane co roku u kierowców....
+0-0
Wtorek, 8 grudnia 2015 r. godz. 10:42
~gość
W tym wieku w taką pogodę siedzi się w domu albo jeździ się komunikacją miejską niestety.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.