Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 3 maja 2024 r. Imieniny: Jaropeśka, Marii, Niny
 Wiadomości lokalne
» Zaśpiewali koncertowo
» Społeczny ogródek przy "Siódemce" już zachwyca
» Z Sejmiku do Brukseli? Renata Butryn z 10 miejsca ubiega się o mandat
» Mieszkańcy mają głos. Ruszają konsultacje w sprawie powstania Strategicznego Parku Inwestycyjnego Euro-Park Stalowa Wola
» Kochany: myśliwi upamiętnili 80. rocznicę zamordowania żołnierzy Armii Krajowej
» Komunikat MZK: bieg uliczny przyczyną wyłączenia przystanków z obsługi pasażerskiej
» 60-letni kierowca miał blisko 2 promile alkoholu
» Stalowa Wola straci posła? Rafał Weber (PiS) startuje do europarlamentu
» Setki tysięcy złotych na budowę chodnika z Działkowej do VIVO! Mieszkańcy mają inny pomysł
» Pożar auta na stacji paliw
» Kawka albinos. To rzadki widok - twierdzi Czytelnik
» Niech się święci 3 Maja!
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 12:33     /Anna Tomczyk/
Zamknęli chorym skrót do szpitala przez os. Ogrody

Mieszkańcy okolic os. Ogrody w Stalowej Woli skarżą się, że osiedle zostało ogrodzone i zamknięte od strony ul. Mickiewicza.
Mieszkańcy okolic os. Ogrody w Stalowej Woli skarżą się, że osiedle zostało ogrodzone i zamknięte od strony ul. Mickiewicza.
Fot. Jacek Rodecki
Mieszkańcy Stalowej Woli skarżą się, że osiedle Ogrody zostało ogrodzone i zamknięte od strony ul. Mickiewicza. Dla dotychczasowych użytkowników przejścia między ul. Narutowicza a Mickiewicza to absurdalny pomysł. Jak dowiedział się portal Stalowka.NET o zamknięcie tego terenu wnioskowali sami lokatorzy m.in. ze względu na dużą ilość samochodów, które jeździły tamtędy na skróty i podrzucane śmieci.

W imieniu oburzonych mieszkańców wystąpił podczas sesji rady miasta Zbigniew Paszkiewicz. - "Przejście jest zamknięte na kłódkę i chorzy nie mogą tamtędy przejść do szpitala i gabinetów lekarskich. Ja tego nie rozumiem" - mówił radny.

Paszkiewicz stwierdził, że pomysł zamknięcia osiedla z jednej strony jest absurdalny. - "Jak tak dalej pójdzie to mieszkańcy będą zamykać ulice osiedlowe żeby inni nimi nie jeździli" - dodał radny.

Zadzwoniliśmy w tej sprawie do zarządcy os. Ogrody. - "Zamknęliśmy przejazd i przejście na wniosek lokatorów, którym zależy na tym, aby mieć spokój za oknem. Są właścicielami gruntu i mają prawo do podejmowania takich decyzji" - powiedział w rozmowie z nami Janusz Zarzeczny, prezes Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego.

Zarzeczny przypomniał, że jeszcze niedawno otwarty był zarówno przejazd jak i przejście przez osiedle. Osoby, które kupiły tam mieszkania zauważyły jednak, że wielu kierowców korzysta z ich osiedlowej drogi jako skrótu, dlatego wystąpili z wnioskiem o zamknięcie przejazdu. Spółdzielnia postawiła przy ul. Mickiewicza bramę i bramkę dla pieszych. Początkowo bramka była otwarta.

- "Lokatorzy zgłaszali nam, że korzystają z niej nie tylko przechodnie, ale także osoby, które podrzucają swoje odpady do pergoli tego osiedla i zażyczyli sobie, aby zamknąć na kłódkę również bramkę" - dodał.

Prezes SBM podkreślił, że zamknięcie przejścia nie powinno być dużym utrudnieniem dla osób idących do szpitala czy lekarza, ponieważ w tej okolicy jest kilka innych dróg, którymi można przejść do ul. Mickiewicza, w tym jedno zaraz obok os. Ogrody. - "Ludzie się przyzwyczaili do chodzenia tamtędy i teraz im ta zamknięta bramka przeszkadza, ale będą musieli się do tego przyzwyczaić" - podsumował.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Sobota, 13 września 2014 r. godz. 19:40
~Edi
A niech sie zaspawaja, odgrodza 10 metrowym muram i zaleja teren kwasem siarkowym. Wies w miescie !!!! Moje i nie dom !!!! grunt ze radyjko Maryjka dobrze odbiera !!! Tyle w temacie .
+0-0
Piątek, 5 września 2014 r. godz. 19:42
~ hpdk875
Ci z Ogrodów kopią piłkę na podwórku obok bloku Staszica 8, a u nich na podwórku nie wolno nic.
+0-0
Środa, 11 lipca 2012 r. godz. 14:33
~Magda
Podpisuje sie do komentarza Tomas!!!
+0-0
Środa, 11 lipca 2012 r. godz. 14:32
~Magda
Na tym osiedlu mieszka moja bardzo dobra przyjaciolka, ktora przez wasze glupie i bezpodstawne oskarzenia nie moze spac, denerwuje sie ...! Gdybysice ją poznali zmienillibyscie zdanie na temta ludzi, ktorzy tam mieszkają i nie osadzalibyscie ludzi po wygladzie lub po tym gdzie mieszkaja i jak dbaja o swoje bezpieczenstwo oraz spokoj! Moja przyjaciolka oddałaby serce nawet nie wiem jak podlemu czlowiekowi, ale was to nie interesuje!!! Zazdrosc i zawisc jest w waszych sercach, a pewnie co niedziele chodzicie do kosciola i udajecie ze jestescie dobrymi ludzmi i co najsmieszniejsze katolokami!!! Brawo i owacje na stojąco dla tak zagubionych i podlych ludzi!!! Ja jakbym mieszkała na tamtym osiedlu to zamknełabym wjazd nawet z drugiej strony!!!
+0-0
Środa, 11 lipca 2012 r. godz. 08:23
~Tomas
A gdzie przejscie dla pieszych do szpitala od strony osiedla? Najbliższe jest itak przy Hutniku, czyli żeby prawidłowo przejść trzeba się wrócić do punktu wyjścia. Dodatkowo jak ktoś tam nie mieszka i nie ma małych dzieci które biegają po podwórku niech się głupio nie wypowiada, bo ten skrót był głównie dla piratów osiedlowych stwarzających zagrożenie oraz dla pijaków zachodzących do sklepu zaopatrzonego głównie w alkohol i papierosy.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 20:22
~DIMON
A teraz zabronic im przejazdu od strony apteki i niech sie bujaja z otwieraniem bramy a nie na skróty kolo apteki i w domku.Ja nie chce zeby tedy jezdzili spadac na wjazd od szpitala.Komus zabranija a sami jada jak chca.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 20:21
~niesamowite
Nie wzruszajcie się tak. Burżuje z ogrodów nie mogą odpowiadać, bo muszą zarobić na kredyty we frankach. Jak będziecie przejeżdżać ul. Mickiewicza, spójrzcie na balkony w etapie I. Tam już wszystko odpada. A kredycik trzeba spłacać. Więc nie siedzą na kompach, a zasuwają na zmywaku.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 16:25
~adam
do bodi. Mieszam tam juz 27 lat wiec wiem ze przejazdu nie było. Jakby inni respektowali znaki zakazu wjazdu przejazd byłby nadal a tak nie ma innego wyjscia i teren trzeba ogrodzic tylko i wyłacznie dla samochodow. Piesi bez problemu beda mogli spacerowac tak jak do tej pory. Do mmm. Zgadzam sie z Toba.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 16:21
~~~$$$
Jeżeli chodzi o podrzucanie śmieci , to do pergoli przy Poniatowskiego 72,74,80 od kilku lat podrzucają śmieci. Szczególnie wieczorem przeważnie w piątki podjeżdżają paniska swoimi wypasionymi brykami i wyrzucają pełne wory do naszych kontenerów! Na wille i samochody ich stać a na zapłacenie parę złotych za swoje śmieci już nie? Choć trochę już jest mniej tych przypadków jak MZK zmuszał ich do podpisania umów, każdy z mieszkańców szczególnie z prywatnych posesji powinien mieć podpisaną taką umowę i nie podrzucać śmieci na osiedle. Myślę ,że w końcu SBM zrobi zamykaną pergole i będzie wreszcie spokój , bo tak to osiedle czasami wygląda jak wielkie śmietnisko zwłaszcza jak przeważnie nad ranem grzebią zbieracze na flaszkę a później to wszystko rozniesie wiatr!! Ohyda!!!!
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 16:07
~Hassan
Furtka miała być otwarta ale niestety osoby przyjeżdzajace do szpitala nadal robiły sobie z osiedla parking. Nikt nie chciał sie izolowac od innych ludzi. Nie piszcie tu takich głupot. Zamkniecie furtki bylo skutkiem postepowania ludzi, ktorym szkoda 2 zł na parking szpitalny. Swoja droga to w miejscu bramy kiedys nie bylo wogole polaczenia z ul.Narutowicza i jakos ludzie sie poruszali wiec przestańcie sie ludzie nakrecać!
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 14:58
~sorbi
OD dzisiaj nie życzę sobie, aby ktokolwiek z tego osiedla przechadzał się po moim bez specjalnej przepustki, bo w r..a! Znalazła się szlachta! Jak chcą siedzieć za ogrodzeniem ,to niech siedzą ,ale ani oni, ani ich dzieci nie mają prawa przechadzać się na naszych osiedlach!!Won za swoje ogrodzenie "wielcy" i "szanowani"!
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 14:46
~kopa
Ale się znalazła szlachta. Jesteście w mieście a nie w jakiejśc dziurze, gdzie każdy wszystko sobie grodzi płotem. Zbudujcie sobie zamykaną pergolę na śmieci i po sprawie. Parking chyba jest podziemny więc o samochody się nie rzucajcie. Jak coś to zróbcie sobie karteczki i wtedy każdy będzie mógł sprawdzić. Czy ktoś sobie wyobraża zamknięcie przejść np na "białych" ? Niedługo zrobicie sobie warszawski eco park/marinę, dzięki któremu Mokotów jest odcięty od komunikacji wschód-zachód na długości kilku kilometrów.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 14:26
~bodi
Do Adama. Nieprawda. To że nie ma w mapach to fakt. Ktoś tego kiedyś nie dopilnował na etapie budowy. Ale droga była przejazdowa zawsze wokół pawilonu. A kontener stał i owszem ale nie na drodze i na pewno jej nie blokował.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 14:11
~...
Mieszkam na WP2 i chętnie opiszę jak to wygląda: To MY, mieszkańcy bloku, po długich bojach z prezesami spółdzielni mieszkaniowej wywalczyliśmy odgrodzenie parkingu. Dlaczego? Parking jest położony na terenie prywatnym. Od dłuższego czasu stoi znak "zakaz wjazdu, nie dot. WP2". Parking zamknięty "znakiem" obejmował ok. połowę powierzchni, która będzie odgrodzona. I co? I każdy ma ten znak głęboko w czterech literach. Zarówno mieszkańcy okolicznych bloków, klienci szkoły tańca, bywalcy pizzeri 8 i innych instytucji obok. Nie dziwcie się nam: Czy wracając po pracy szukacie miejsca parkingowego przez 10 minut? Szczególnie, że wszystkie miejsca na terenie należącym do mieszkańców są zajęte np przez panie przyjeżdżające na zumbe (zazwyczaj zajęte 2 miejsca parkingowe na 1 auto) My chcemy normalnie żyć. Przypominam, że najpierw wybudowano blok. Później stalowowolscy "byznesmeni" postanowili stworzyć z tej części osiedla centrum rozrywki. Należałoby więc przed rozpoczęciem inwestycji np w szkołę tańca sprawdzić bazę parkingową. Pozdrawiam i liczę na konstruktywną krytykę. Nie pieniactwo.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 14:02
~MMM
adam: To niech zamkną wjazd, ale czemu nie zostawią zwykłego przejścia. dla człowieka.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 13:21
~adam
do bodi: To co grodzi tam SBM to nie jest droga i nigdy jej tam nie było. Popatrz sobie w mapy. Kilkanaście lat temu tam nie było przejazdu, gdyż stał kontener na śmiecie i jakoś ludzie żyli. Teraz to "biedne" społeczeństwo Stalowej Woli wszędzie jeździ samochodami więc jest problem z parkingami. Lokator nie ma gdzie zaparkować bo jakas lala przyjechała 200 metrów do fryzjera. Paranoja!
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 12:40
~Mieszkaniec
Mieszkaniec osiedla: Cos Ci sie w glowie pomieszalio to co opisales to jest wies i jak najbardziej mogles zamieszkac na wsi a nie w cntrum miasta. Buractwo tak ma, ze wprowadzaja sie do miasta a chca miec wies. Taki jestes madry? A jakbysmy teraz Tobie ogrodzili wszystkie osiedla do okola tak ze tylko do klownej ulixy masz przejscie? Nie przejdziesz miedzy zadnymi blokami? Juz by Ci tak do smiechu nie bylo.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 12:40
~sssssw
i bardzo dobrze!! jestem ZA !! może się zmniejszą kolejki do lekarzy co mnie wk...ia jak jedna babcia z drugą siedzą po godzinie i gadają o Radiu Maryja z lekarzem. powinni szpital odgrodzić i zrobić wejście najlepiej po drabinie
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 12:20
~lokator
do Bodi. Nic się nie bój. Miejsca wystarczy dla mieszkańców. Skończy się parkowanie klientów szkoły tańca, banku, ósemki itp. Plusem jest to, że tamtędy "chorzy" i nie tylko będą mogli przejść. Wreszcie SBM zaczęła dbac o swoje zasoby. Pewnie i na Poniatowskiego coś wymyślą.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 11:13
~zumba
Bodi, to przy tym bloku, gdzie w styczniu wycięto piękne klony? To było legalne? Jak tam mogą coś grodzić jak nie ma miejsca?
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 10:38
~rst
Zauważmy, że zaglebisty skrót do szpitala byłby przez posesję Pana Paszkiewicza.Co wy na to?
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 10:38
~rst
Zauważmy, że zaglebisty skrót do szpitala byłby przez posesję Pana Paszkiewicza.Co wy na to?
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 10:33
~ala
co jest obciachem? to, że w Stalowej Woli nic innego się nie buduje !!! to, że inne osiedla są zaniedbane !!!??? Jaka jest alternatywa dla tego kto za swoje pieniądze chce kupić w miarę przyzwoite, nowe mieszkanie ?? obciachem - to jest zaściankowość stalowowolskiego społeczeństwa!!!!!!!
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 10:20
~Mieszkaniec osiedla.
W dużych miastach nowe osiedla są ogrodzone i strzeżone i bardzo dobrze. Jak Pan Zarzeczny tak dba o dobro i spokój mieszkańców oś.Ogrody to niech zadba też o inne. Przykład: SBM bez zgody mieszkańców bloku Poniatowskiego 74 wybudowała plac zabaw dla dzieci na naszym terenie. Większość mieszkańców tego bloku ma wykupione mieszkania notarialnie wraz z gruntem przynależnym do naszego bloku. Problem jest w tym że koszty utrzymania placu zabaw pokrywamy my mieszkańcy bloku, gdzie na ironie nikt z niego nie korzysta bo nasze dzieci są już na studiach lub poza domem. Plac ten powinien być wybudowany na neutralnym gruncie aby mogli korzystać dzieci z całego osiedla , zresztą taki plac znajduję się bardzo nie daleko między blokiem nr 74 , 72 a nr 86. Po jaką cholerę wybudowaliście ten plac? Największym problemem jest okres letni , gdzie po zmroku zbiera się tam szumowina z osiedla , piją piwo i ryczą jak stado baranów. Wieczorem przy otwartym oknie niema szans na spokojny wypoczynek , głos w TV musi być na full aby usłyszeć co mówią. To samo jest z odpadami które są podrzucane do naszej pergoli nie tylko z naszego osiedla. Przed zebraniem SBM coś w tym temacie zaczęła robić , a po zebraniu cichutko , nic się nie dzieje!!
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 10:16
~bodi
Zobaczcie co robi ta sama spółdzielnia i Pan Zarzeczny na osiedlu Młodyniu przy bloku Wojska Polskiego 2. Grodzą drogę i swój parking. I to prze samej ul Wojska Polskego. Żenada. Takie wygrodzenia powinny być prawnie zabronione w miastach. Ciekawe gdzie zaparkuje szanowny jaśnie Pan lokator jak mu braknie miejsca na swoim wygrodzonym parkingu. Gdze zaparkuje jego kolega który do niego przyjedzie.Żałosne zachowania "właścicieli" i ich zarządcy.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 10:16
~zwirkowidz
Na ulicy Zwirki pergoli za ktore płacą mieszkańcy bloków nie małe pieniadze mieszkańcy domów jednorodzinnych wyrzucaja nie tele co śmieci ale skoszoną trawę z kosiarek obcięte drzewa i wszystkie chwasty i śmieci z podwórka a moja wyrazny znak zakazu .Nie stać ich na to aby częściej im wywozili ,sama śmietanka .Może my tez zamkniemy śmietnik i drogę
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 08:15
~Piaski
W Polsce jest tak, że jak sie nie ma CO ROBIĆ to wymyśla się istne głupoty, śmiechu warte rzeczy i paranoje właśnie tego typy jak w art. Już widzę w wyobraźnin fizjonomię osoby która wpadła na ten arcy "wyśmienity" pomysł grodzenia się. Zresztą mieszkanie w tych ogrodach to obciach - uważam podobnie jak wielu.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 08:06
~Joa
Ludziom z pewnością palma odbija, snoba po obejściu poznać, wielkie mi osiedle, nigdy bym tam nie chciała mieszkać, beznadzieja.......
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 07:49
~Marian Woronin
Ludzie - ale o co chodzi? Przecież idąc dookoła jest może ze 100 metrów dalej. Nie każdy jest może Usainem Boltem i poniżej 10 sekund tego nie zrobi, ale nie więcej niż minuta wystarczy.... To naprawdę taka wielka strata czasu?
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 07:39
~RST
Kolejna niedorzeczność w tym mieście... KRETYNIZM
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 07:30
~euro spoko
"miłosierny Samarytanin" z tego Zarzecznego, tak kocha ludzi
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 07:17
~Berta
Czytaj uważnie!Nigdzie nie piszę ,że na wsi można grodzić!!!Ha ha ha!A ulica Krzywa,która podałam jako przykład, znajduje się w Stalowej Woli,naszym pięknym mieście.O co tyle hałasu!Teraz zdecydowanie będzie bezpieczniej,bo ludzie będą przechodzić na pasach.
+0-0
Wtorek, 10 lipca 2012 r. godz. 00:20
~Adam
Hieronim: To nie chodzi o chorych, to chodzi o ludzi którzy korzystają z centrum tego miasta. Na osiedle da sie wejśc z innych stron, ale przejść się nie da, bo zlosliwie zamkneli.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 23:54
~Hieronim
To zwykła manipulacja Paszkiewicza nazywając zamknięcie drogi utrudnieniem dla CHORYCH! Bzdura wielka, to utrudnienie owszem jest dla samego Paszkiewicza i sąsiadów w chodzeniu na zakupy i tyle! Bardzo brzydko panie radny tak manipulować, zwłaszcza w pańskim wieku. Kłamstwo.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 23:01
~Mmm
Berta:Mowienie o tym ze na wsi mozna sie grodzic, to w miescie tez to tak jak mowienie ze w lesie moge na... robić pod drzewem to w parku również. żyjąc w grupie gęsto zaludnionej należy trzymać się pewnych zasad.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 22:59
~miastowy
Paniska z Ogrodów wysiadują ławki na innych osiedlach, bo swoich nie mają, bo jeszcze by im jakieś dziadostwo tam usiadło. Jaśnie pańskie dzieci z Ogrodów swe szlachetne tyłki sadzają na huśtawkach i w piaskownicach na innych osiedlach, bo swojego placu nie mają / z powodów j.w./. Jak zobaczycie że okupują inne osiedla to gońcie ich na to ich getto niech się tam smażą na słońcu w swoim własnym sosie.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 22:46
~Mmm
Berta: Mylisz domki jednorodzinne w na wsi czy obrzeżach a bloki centrum miasta. Jest to ogromny błąd, tak dedukując można dojść do dowolnych wniosków. Miasto ma z założenia kilkadziesiąt razy większe zagęszczenie i kilkadziesiąt razy więcej osób przemieszczających się pieszo z punktu A do B. Tych punktów przemieszcania się też jest kilakdziesiąt razy wiecej niż na wsi, daltego miasto to otwarte przestrzenie. Ci ludzie sami się ogrodzili a jednocześnie każdego dnia chodzą po setkach terenów prywatnych których ktoś inny nie ogradza bo jest zdrowy na umyśle. Moim zdaniem najwiekszym bledem bylo to ze ktos dal tym wiesniakom caly teren a nie tylko ten pod budynkiem. Teraz nalezaloby ogrodzić ich dookola na prywatnym terenie innych wspolnot mieszkaniowych czy miasta. Niech sobie chodza swoja brama na klucz na okolo do sklepu po bulki
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 22:29
~ilo
Z jednej strony popieram mieszkańców, w końcu to ich własność, z drugiej zaś stworzyli sobie zagrożenie, tak jak ktoś pisał wcześniej karetka będzie musiała jechać dookoła (na 100% ktoś kiedyś będzie jej potrzebował, oby to nie było maleńkie dziecko, które czekać nie może - takie życie), a gdyby wybuchł pożar mieszkania od ul. Mickiewicza straż też będzie miała problem z dojazdem, nooo... zawsze można staranować wjazd, ale później taki strażak miałby więcej problemów (zniszczenie mienia itp. :)), raczej nie będzie się to mu opłacało, więc pojedzie tam gdzie jest wjazd, a płonące mieszkanie....hmmmm....poczeka wedle życzenia mieszkańców :). Proponowałabym raczej bramę na pilota, którą w razie potrzeby może otworzyć każdy mieszkaniec osiedla...
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 22:03
~Mmm
Nie mowcie ze to dla bezpieczenstwa, bo z 2 innych stron mozna wejsc, to CZYSTA LUDZKA ZLOSLIWOSC I ZLA WOLA. Bo im wydepczemy kostke przechodząc na prosto.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 21:36
~szt
W OGRODACH są wszyscy zdrowi i karetka jest niepotrzebna Żyjcie ludziska w tych Ogrodach długo bez pomocy ERKI!
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 21:32
~Berta
To jest własność mieszkańców,wykupili ten teren,płacą podatki i mają prawo zamykać wjazd i przejście,to tak tak jak ogródki przy domkach,np. na Krzywej,który właściciel otworzy bramę aby wchodzili mu na podwórko obcy lub przejeżdżały po podwórku samochody?No który???
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 20:32
~ICA
DOBRE ZIECI SIĘ DZIELĄ POZIOMKĄ W PIĘCIORO.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 20:32
~wieś
Ciekawe czy zrobili zgłoszenie tego ogrodzenia w Starostwie??? :)
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 20:18
~neutr
No cóż... zamknięcie wjazdu od strony szpitala ma dobre i złe strony, dobre - mniej ludzi (zdrowych czy chorych) przechodzi przez jezdnię w miejscu niedozwolonym, a złe - w razie potrzeby karetka do nich musi jechać dookoła i może nie zdążyć, chociaż szpital jest tak blisko...
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 19:45
~Bacha
Przejście zamknięte w jedną stronę,a śmieci z ogrodów po drodze na zakupy są noszone przy naszych blokach.Logicznie na taką liczbę mieszkań jeden śmietnik to kpina.A samochody parkowane są na Narutowicza głównej nawet te nie jeżdżące i nie ma na nich mocnych.Ale prawo działa tylko w stronę Właścicieli.Takie czasy.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 19:40
~pasterka
Stalowa Wola jest dla wszystkich i jak będę chciała przeprowadzić tamtędy krowy to mam do tego prawo. Jak chcecie się grodzić to wyjazd za miasto.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 19:29
~sasiadka
Ogrodzili sie ich prawo,ale dlaczego tylko oni maja miec spokuj za oknem.Osiedle przylega do terenow przyblokowych ul.Staszica i Narutowicza i tam ogrodzenia brak.Dlaczego?bo mieszkancom Ogrodow tak wygodnie,nie chodza naokolo do centrum,wyrzucaja u nas smieci,parkuja na chodnikach ich mlodziez i psy okupuja nasze lawki i trawniki.Dlatego u nich jest czysto,ladnie i cicho.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 19:23
~ast
to dobre.. moje osiedle tez zagrodzimy.. ,zamykajmy sie, murami ,odgradzajmy.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 19:13
~Marcin
anulica: Ogrodzimy Ci wszystkie przejścia między blokami wokół Twojego bloku. bedziesz miała tylko jedno wyjście, ciekawe czy to też nie będzie dla Ciebie problem... a to to jest zwykla zlosliwosc i małomiasteczkowość, takie zapyziołki sie mieszkania dorobiły i wprowadzają swoje wiejskie zwyczaje.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 18:43
~belferka
Pan były nauczyciel nie odróżnia altany śmietnikowej od pergoli, więc nic dziwnego, że jego uczniowie popełniają takie same błędy językowe i logiczne (vide: ekolog)
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 18:16
~anulica
Z tego, co pamiętam, zanim powstało w tym miejscu Osiedle Ogrody, nie było tam żadnego przejścia, tylko dzika roślinność ogrodzona płotem. Zatem ja nie rozumiem w czym problem, kiedyś nikomu nie przeszkadzało, że nie ma możliwości przejścia tamtędy a teraz, kiedy ponownie je zamknięto już im przeszkadza..?
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 17:56
~wera
żenujący tytuł,to muszą być wyjątkowo zdrowi chorzy,skoro do szpitala idą piechotą.Mieszkańcom gratuluję,bardzo słuszne posunięcie.Niestety my w tej samej spóldzielni nie mozemy doprosić sie zamykanej pergoli i w efekcie bezsilnie patrzymy jak pół Poniatowskiego znosi nam śmiecie do kontenera i pod wieczór mamy pod blokiem na parkingu wysypisko śmieci,które jeszcze roznoszą dookoła ptaki,wiatr i poszukiwacze surowców wtórnych.Niestety pomimo wielu monitów nie przeszkadza to p.Zarzecznemu i radnym
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 17:30
~piter
wykszalciuchy i komuchy,komornicy i rzeznicy,ogrodziliscie swoja wlasnosc by pokazac ze w stalowce tez na modle warszawska sa enklawy dobrobytu ale pamietajcie o historii np.rewolucji francuskiej,przyjdzie czas i krew zaleje te roznice i pieniadz juz nie bedzie wyznacznikiem statusu tylko zachowanie zycia bedzie statusem samym w sobie. ANARCHIA NOT DEAD
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:54
~ERNI el Golfer
Monika ... wstyd się przyznać ale masz dużo racji.... i gdzie nam przyszło żyć??? ja osobiście wolałbym nie chodzić wśród płotów, najchętniej to nawet zwykłego domu bym nie grodził, jedynie żywopłot czy coś ... ale niestety mam psa i wolę żeby ludzie przechodzili obok spokojniej :) a i pies ma spokój bo nikt nie chciany nie wchodzi się przywitać
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:49
~monika
ERNI - niestety ale... Monitoring - OK, tylko że jak przyjdzie co do czego to podobno nagranie nie jest żadnym dowodem - choire, ale podobno tk jest. Druga rzecz - kluczyk? e e nie sprawdza się. U mnie podrzucali, zamknęlismy pergole i co? Dalej podrzucaj tylko zostawiają przy wejściu... Wieś na maksa wielkich "nowobogckich" ktorzy zastawili się żeby się postawić na wiosce i teraz nie stać ich na głupi śmietnik i opłacenie wywozu śmieci ze swojej zapyziałej posiadłości. Śmiech na sali. Brudasy jedne!
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:46
~ERNI el Golfer
a co z podziałem terenów na przestrzenie publiczne, półpubliczne i prywatne ... skoro działka należy do kogoś i chce sobie zrobić auschwitz to niech sobie robi ... w większych miastach ogrodzenia blokowisk mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców... a w stalowej zmniejszenie ruchu na prywatnej działce ... już nie wspominam o podrzucaniu śmieci bo to nie jest problem ... monitoring i po temacie .. a jak nie to na kluczyk i tyle
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:40
~Adam
sabi: wyobraz sobie ze wychodzisz z domu z bloku i nie mozesz isc nigdzie indziej tylko tam gdzie biegnie droga. Kto tym skubancom dal teren w srodu miasta. To tak jaby pozamykac wszystkie przejscia miedzy blokami, zostawic tylko wzdluz alei, poniatowskiego, ken. A wszedzie ploty i furtki. Naprawde, getto. Jak chca sie czuc jak malby w zamknietym zo, to moze przynosmy im banany.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:30
~Adam
W mieście nie wolno stosować ogrdzen, jeżeli kazdy ogrodzilby sobie swoj blok to miasto byloby obozem, tragicznyum do zycia, wszedzie trzeba by isc na okolo. Ogrodzenia wpywaja tragicznie na jakosc zycia w miescie. Moim zdaniem w planie zagospodartowania powinien byc tam zrobiony przejazd/chodnik i nie powinni tego zmieniac. Cwaniaki w ogrodach juz by inaczej mowili jakby im ktos zagrodzil przejscie w strone Kina ballada i sklepow. Niech sobie biegaja idac do centrum naokolo.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:18
~sabi
iiiiiiiiiii prawidłowo !!! na naszym osiedlu tez sa coraz czestsze przypadki podrzucania worków ze smieciami,ale robimy zdjecia i przekazujemy na policje lub spółdzielni.Drzyjcie brudasy podrzucajace śmieci,gruz i inne dziadostwo.Kupe kasy ludzie płacili zeby miec spokój wiec wara reszcie od terenów prywatnych !
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:15
~ERNI el Golfer
Dino tylko pamiętaj że postawienie płotu jest na zgłoszenie :)
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 15:15
~Mieszkaniec
I dobrze,że zamknęli,bo ludzie którzy tamtędy chodzili stwarzali zagrożenie na jezdni,bo oczywiście nikomu się nie chciało cofać w lewo do przejścia dla pieszych lub przejść w prawo do przejścia na światłach tylko prosto do szpitala na bramę!!!
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 14:56
~pedro
do Dino: Jeśli tere wokół Twojego bloku należy do Ciebie to śmiało możesz to zrobić. Twoja własność, Twoje prawo. P.S. Skrótu a nie skrutu.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 14:55
~Dino
Często tam przechodziłam gdy szłam na pogotowie, cierpię na przewlekłą chorobę i niestety muszę brać zastrzyki doraźnie. Bardzo mi przykro że nie mogę korzystać ze skrutu. Koło mojego bloku też postawię ogrodzenie i nie puszczę obcych !!!
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 14:33
~szuka_dziur_w_całym
Może i getto, ale znak przy bramie oznaczający osiedle (dla przejeżdżających) nadal tam stoi. Zatem - to znak czy brama jest tam nielegalnie?
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 14:19
~nowoczesne
GETTO !
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:57
~szkoda słów
Ekolog - najpierw sprawdź, a potem komentuj. Odpady segregowane są odbierane BEZPŁATNIE.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:52
~Piotr41
czyż radny Paszkiewicz myśli że nadal istnieje wspólnota plemienna!!!!!::)))))))). Pozdrawiam "Ogrody" tak trzymać
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:43
~wsio-52
Radny Paszkiewicz skończyły się czasy gdzie wszystko jest "nasze" ! Wara od tego raz na zawsze. Prezes Zarzeczny dał bardzo dobrą odpowiedź!!!! Teren jest prywatna własnością jak również mieszkania w budynkach na nim posadowionych!!!! OT TYLE W SPRAWIE.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:36
~ekolog
Do szkoda słów: MZK wywozi coś za darmo? Od kiedy? "Panicze" z okolic Stalowej Woli szkoda kilku złotych na pojemniki to podrzucają śmiecie gdzie popadnie, albo las albo pergole. Dla takich karą powinno być pokrycie 5 letniego kosztu wywózki odpadów. Jestem za instalowaniem monitoringu przy pergolach i surowym karaniem tych syfiarzy.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:27
~szkoda słów
Tam są też pojemniki na odpady segregowane, które są wywożone bezpłatnie i MZK musi je udostępnić wszystkim. A dookoła nie ma pojemników na odpady segregowane.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:24
~Patryk
Panie Paszkiewicz niech pan farmazonów nie wciska ludziom że tamtędy chodzą chorzy do szpitala. Chorych do szpitala wożą karetki, a ludzie chodzący do przychodni nie przechodzą tą drogą przez Ogrody. To zwykły partykularyzm bo pan miałeś tam krócej do sklepów i tyle. Jak budowano przychodnię psychiatryczną tez pan cwaniakował i protestował./ Daj se pan siana wreszcie bo to jest pański egoizm tylko.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:22
~polonista
Błędna końcówka w pierwszej osobie liczby pojedynczej takich czasowników jak "umieć" czy "rozumieć", "ja to wię, umię i rozumię" to śmieszny, ale niestety (o zgrozo) coraz częściej spotykany błąd. "Przejście jest zamknięte na kłódkę i chorzy nie mogą tamtędy przejść do szpitala i gabinetów lekarskich. Ja tego nie rozumiem" - mówił radny.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:19
~Weronka
Najbardziej brak tego przejćia odczuwa sam radny Paszkiewicz, który mieszka przy Mickiewicza i do sklepu chodził na skróty. Nie dziwię się mieszkańcom osiedla Ogrody bo to teren prywatny i radny Paszkiewicz może sobie jeździć i chodzić drogą dla wszystkich a nie dla "wybranych".
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 13:12
~mieszkaniec
Panie Paszkiewicz. Jak była budowa to teren był zamknięty i wtedy też Ci "chorzy" narzekali?! Za niedługo będzie Pan wnioskował żeby ludzie bramki pootwierali bo Rysio z Grażynką nie mają jak przejść. Zajmijcie się lepiej sytuacją gospodarczą w mieście a nie głupotami.
+0-0
Poniedziałek, 9 lipca 2012 r. godz. 12:48
~pieszy
Brawo panie Zarzeczny! Święte prawo własności musi być respektowane. W wielu miastach Polski są zamknięte osiedla, place, parkingi itp. i nikt nie robi z tego halo. W Stalowej ludzie przyzwyczaili się do chodzenia, jeżdżenia jak "święte krowy". Piesi chodzą jak chcą, kierowcy parkują gdziekolwiek i jakkolwiek, często tak że nie można swobodnie z wózkiem przejechać bo jegomość zajął cały chodnik. Nasza dofinansowana za ponadnormatywne służby Policja ma to wszystko gdzieś, a może jakby założyli klika blokad na koła to nauczyli by się niektórzy myśleć, że nie tylko oni są na tym świecie?
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.