|
Środa, 29 lutego 2012 r. godz. 15:57 ~obserwator | peace :) nie gaś się;] |
00 |
Wtorek, 28 lutego 2012 r. godz. 20:51 ~uczeńk | nie chodzicie do budowlanki to skad mozecie wiedziec jak tam
takie gadanie ze niski poziom a niby basen ma taki wysoki no nie rozsmieszajecie mnie
mam pod basenem znajomych i srednia sa zadowoleni a zwlaszcza z nauczycieli
zobaczymy ile bedzie chetnych osob w tym roku do wojskowej o ile jacys beda chyba tylko ze wzgledu na profil nic wiecej przykro ale taka prawda |
00 |
Wtorek, 28 lutego 2012 r. godz. 18:39 ~peace ;) | do budowlanki trudniej się dostać za to nie ma problemu żeby się w tej szkole utrzymać - niski poziom - natomiast do strażackiej i policyjnej łatwo się dostać, trudniej utrzymać ;) |
00 |
Poniedziałek, 27 lutego 2012 r. godz. 16:19 ~:) | trzeba przyjść na egzamin sprawnościowy i go zaliczyć-tyle |
00 |
Niedziela, 26 lutego 2012 r. godz. 20:30 ~ola | a ile osób chętnych było do klasy policyjnej i strażackiej?cięzko jest się dostac? |
00 |
Niedziela, 26 lutego 2012 r. godz. 19:24 ~mały | a dlaczego oddać? czy ktoś zabrał?z tego co wiem to mieliście klasę paramilitarną a to co innego!i tylko jeden raz!!!a ze okazała się niewypałem to sorki!!!
trzeba umieć utrzymać taką klasę i zeby tak jak pisali ze były 3 osoby na jedno miejsce! |
00 |
Niedziela, 26 lutego 2012 r. godz. 18:01 ~bartek | Oddać klasę wojskową pod basen i przeprosić |
00 |
Sobota, 25 lutego 2012 r. godz. 20:39 ~jasio | @monia no co Ty wygadujesz o Januszku. Przecież on taki fachowy, tyle dobrego zrobił, same doskonałe " pomysła" miał i ma. Ja o tym nie wiedziałem ale ciągle o tym od niego słyszę więc jak mogę nie wierzyć ?. |
00 |
Piątek, 24 lutego 2012 r. godz. 18:39 ~BD | No właśnie, przynajmniej matma, a reszta na korkach "leci" tak jak i w "Staszku". |
00 |
Piątek, 24 lutego 2012 r. godz. 09:30 ~Julek | szkola pod basenem jest ok, przynajmniej matma jest ok |
00 |
Piątek, 24 lutego 2012 r. godz. 07:47 ~wojtek | Jak się boją paradnice w mundurkach i ich mamusie z budowlanki pod basen .
Wreszcie by trzeba było się zabrać do nauki a ile tumanków by odpadlo. |
00 |
Czwartek, 23 lutego 2012 r. godz. 20:32 ~porazka | Do peace!
Weź najpierw pomyśl a pózniej myśl;]
Przecież starszych roczników nie przeniosą!
Ale z Ciebie jakaś ciemnota... |
00 |
Czwartek, 23 lutego 2012 r. godz. 18:26 ~peace ;) | haha już wiem dlaczego uczennice budowlanki się tak buntują - w końcu jak ich przerzucą pod basen gdzie już również nie będzie technikum i zawodówek to nie będą miały przed kim paradować i popisywać się mundurami ;D
a o tym, że klasa paramilitarna nie przetrwała pod basenem nie decydowała ani ilość chętnych, ani dyrekcja tylko rada miasta ;) |
00 |
Czwartek, 23 lutego 2012 r. godz. 16:49 ~mieszkanie stalowej woli | chamstwo naszej generacji jest niezmierzone . Tak proszę pana panie starosto jest pan chamski . Cham ma to do siebie ze niszczy coś bez powodu.Pan niszczy Świetnie prosperującą klasę wojskową w budowlance :D:))
Jeszcze społeczeństwo panu podziękuję, przy wyborach . W sumie kto cie wybrał na ten stołek . Człowieka który się do tego nie nadaje ;) |
00 |
Czwartek, 23 lutego 2012 r. godz. 08:33 ~rodzic | moje dziecko też chodzi do klasy wojskowej w Budowlance i jest zadowolone. Świetna atmosfera, wymagający nauczyciele. Po co w ogóle to ruszać. Pewnie, przenieśmy LO do innych szkól, które swoje wyniki opierają w kilkudziesięciu procentach na pracy korepetytorów! Bo taka jest prawda! |
00 |
Czwartek, 23 lutego 2012 r. godz. 06:11 ~d&g | pan starsota powinien sie zastanowic co robi...moim zdaniem to tylko zagrywka polityczna ,o nic innego nie chodzi ,nasze panstwo jest skorumpowane |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 20:23 ~xxx | też tam chodzi mój syn!nie nie wyobraża sobie innej szkoły!a czy my rodzice też mamy jakieś zdanie???
a ja jako rodzic również jestem zadowolona!!! po co przenosić???alsolutnie się nie zgadzam!!! |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 19:54 ~szkodagadać | Nie wiem o co wam chodzi z tymi kalsami wojskowymi?
Co niby jest z nimi nie tak,ze trzeba je przenieśc z budowlanki?!
Chodzi tam moj syn,jet w 1 klasie i jest zadowolony! |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 19:32 ~nikita | a dlaczego? jestem uczennica klasy wojskowej i jestem w 100%zadowolona ze szkoły,nauczycieli i klimatu w szkole!
nie psujcie tego-bo jest dobrze!
a pod basenem już nie będzie to!tam była kiedys jakas paramilitarna ale nie przetrwała- chyba za mało było chętnych! |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 16:50 ~qla | Teraz rozebranego Rejtana postawią ... |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 15:05 ~monia | Do "byłego ucznia" - kolego to co piszesz to prawda najprawdziwsza, że był forowany przez poprzednią ekipę pan Smutek i dlatego miał przyzwolenie na tworzenie klasy wojskowej. Panowie dwaj Siembida i reformator reformatorów, szkolnictwa średniego Zarzyczny Januszek taki scenariusz przygotowali i go zrealizowali! Dobrze się dzieje, że obecny starosta naprawia to co zostało "zreformowane"! |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 15:00 ~apolina | "ewa" gdy piszesz ile serca włożył pan Smutek... to ja się ciebie pytam, czy pan dyrektor Smutek nie co innego do wkladania tylko serce? |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 09:19 ~MieszkaniecSolidnySTW | O młodzież to WY się nie martwcie - akurat klasa wojskowa to poziom zawodówki. Widać to po ludziach którzy tam chodzą więc moga ich przerzucić i do technikum krawieckiego... |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 09:17 ~lokus | Fila nie ma pieszczochów i nie lubi wazeliniarzy. |
00 |
Środa, 22 lutego 2012 r. godz. 07:00 ~Luk | MM – pracując, dużo podróżuję po całym naszym pięknym kraju i niestety pani dyrektor ma rację. Nasze miasto jest znane głównie z takich ciekawostek jak: nie włączanie syren z okazji rocznicy powstania, likwidacji oświetlenia, sponsoringu sportu wyczynowego pod warunkiem, że będą grali tylko biali i tylko Polacy, z „ciekawych” wypowiedzi naszych włodarzy, no a teraz z tego, że Chińczycy zakupili HSW, ale to ostatnie ludzie komentują pozytywnie w przeciwieństwie do czterech pierwszych. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 21:12 ~Kubuś P. | apolityczny - odpowiadam - ponieważ "królik ma wielu znajomych". |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 21:01 ~apolityczny | a czy ktos wie po co ta cała reforma szkół w stalówce? Dlaczego niektórych dyrektorów się faworyzuje a innych niszczy? |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 20:34 ~morales | Wśród osób zabierających głos w tej dyskusji są zapewne rodzice, nauczyciele jak i urzędnicy starostwa. Czy zdajecie sobie sprawę jak negatywny wpływ ma ta dyskusja (tu zastanawiam się nad słusznością użycia tego słowa) na wychowanie młodzieży? To co Państwo tu robią to jest żenujące, poniżej wszelkich norm moralnych, etycznych i społecznych! Nie mogę zrozumieć, jak ktoś stanowiący elitę miejską czy będący u steru władzy w Stalowej Woli, wybrany przez mieszkańców, działa wbrew ich potrzebom i oczekiwaniom. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 20:31 ~nauczyciel | Jakie głupoty o radzie pedagogicznej i p. Ordon. Niszą p. Smutka, szkołę to teraz i p. wicedyrektor im kością w gardle. Ktoś przyłożył jak z armaty. Jakie syreny, jaki krzyż i jaki Szlęzak? Wredota głupota i chęc zemsty ze strony prowokatora MM. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 19:52 ~Gosia | Zibi napisz po polsku...
A jak masz tak bezsensu gadać to wogóle się nie odzywaj!
Co wy chcecie od tej klasy wojskowej?!
Wszyscy sobie chwalą tą klase!
Nie wiem po co tutaj pisze tyle osób ,które nic na ten temat nie wiedzą,przeczytały jakieś głupoty i jadą na klase wojskową.. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 19:39 ~nr69 | Aczkolwiek mysle ze kielbasa |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 18:49 ~zibi | nie oddaali pisiory stolka to cała szkoła pojdzie powoli do likwiodacji, najpierw najlepsze klasy, gdzie uczy rodzina z grębowa |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 17:01 ~patrycja | i to jest rozój oswiaty według PO, kolejne nietrafione decyzje-zwalnianie ludzi(kilka przegranych spraw w sądzie), kompletny brak znajomosci reformy oswiaty, problemy ze szpitalem, roznące bezrobocie, w dodatku walka z krzyzem i kosciołem i totalny brak kultury politycznej, jak ze Smutkiem sie nie udalo, to mu nóż pod żebro-skrocic kadencje, zabrac klasy wojskowe..., po tylu błędnych decyzjach człowiek honoru powinin poddac sie do dyspozycji rady! A slubowali radni dziłac na rzecz współnoty samorządowej Powiatu, ale nie Robercikowi-moze byscie sie ruszyli, bo starosta tylko wstyd wam przynosi! |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 16:35 ~dd | no to fila robi POpis ale dno |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 16:21 ~nikuś | Zgadza się! Łapy precz od Budowlanki! W tej szkole jest dobrze! Szkoła ma niezłą bazę i jest zlokalizowana w świetnym miejscu. I o to przecież chodzi panu staroście i jego urzędasom. Od dawna wiadomo, że chcą mieć budynek. Przecież trzeba gdzieś ulokować tyłki jak skończy się kadencja! |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 16:01 ~matka | Urzędasy łapy von od szkoły !! |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 16:00 ~gabi | Oto obraz komisji oświatowy. starosty i wszystkich radnych w powiecie. Toż to poziom chłoptasiów z piaskownicy a nie poważnych radnych , którzy mają decydować o oświacie w powiecie. Cel jest jeden jak dołożyć Smutkowi i tym co sympatyzują z PIS. Czy pani Longina kłamała ? Kto się boi prawdy ? |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 15:16 ~niewazne | stop ACTA !!! |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 15:16 ~MM | To kto teraz będzie poprawiał wizerunek Stalowej Woli ? Bo do tej pory wicedyrektorka Longina Ordon twierdziła, że to robi, czyli poprawia wizerunek Stalowej Woli, wyjeżdżając z klasą wojskową do Warszawy i występując przed prymasem. w Galerii Porczyńskich Twierdziła również, że ona "ten wizerunek poprawia, bo Prezydent Miasta SW psuje, nie włącza syren, walczy z krzyżem". I takie głupoty opowiadała = wmawiała dorosłym ludziom na posiedzeniu Rady Pedagogicznej w dniu 9 grudnia 2009 r., to znaczy jeszcze za starosty Siembidy. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 14:35 ~zbulwersowany | Szkoda tylko, że klasa, do której garnie się tyle uczniów spoza powiatu przestanie istnieć. A to już NIEGOSPODARNOŚĆ, Panie Starosto!!! |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 14:33 ~niezależny | Ludzie opamiętajcie się! I tak z czczego gadania nic nie będzie. Może tak wszyscy weźmiecie się do solidnej pracy, zamiast roztrząsać to, co i tak z góry jest narzucone. Pracę urzędasów ze starostwa i tak zweryfikuje życie. Następne wybory pokażą na co sobie zasłużyła ekipa starosty, który nic nie robi, a pieniądze nas, podatników na konto co miesiąc dostaje. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 13:12 ~Tadeusz | Co "umią" mundurki z budowlanki to widać w galerii handlowej! Ewa ucz się. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 12:12 ~ewa | kolego co ty piszesz, jakie cizie wymalowane w mundurze? To jest młodzież z klasą,umią się zachować.... A starosta co wyprawia?? jak tak można ludzi nie szanować którzy się starają ...WSTYD !!!I JAK MYŚLISZ BĘDZIE DOBRZE ??Jak nastołkach myślą tylko o sobie!!ŻAL.pl dla Starostwa |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 11:10 ~MieszkaniecSolidnySTW | I dobrze bo jak widze na ulicy te wymalowane cizie w mundurkach to az mi sie niedobrze robi |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 11:00 ~abdullach | starosta to typowy partyjny karierowicz, nie mogł smutka wykońvczyć tamtym razem to teraz chce inaczej. zlikwidować powiaty bo tam same partyjne matoły siedza |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 10:22 ~mjr | ewciu! komedia i cyrk! |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 09:49 ~ewa | Dlaczego politykujesz panie Starosto kosztem naszych dzieci i nas rodziców.Nie udało ci się usunąć pana Dyrektora Smutka!! oczywiście bardzo zasłużonego na to stanowisko.Znam bardzo dobrze tą szkołę p[onieważ chodzi tam dwoje moich dzieci. I znam opinię o szkole, panie Starosto zajmij się ważnymi sprawami ,bezrobociem,a nie oświatą. z którą Dyrektor Smutek bardzo dobrze sobie radzi.Panie Strosto nie szukaj dziury tam gdzie jej niema.Może Panie Starosto porozmawiał byś z nami rodzicami ,jakie mamy zdanie o klasie wojskowej w Budowlance ? O Smutku ... ile włożył serca???....ALE ty masz grę polityczną Panie Starosto... i ciebie to nie interesuje dobro szkoły... Dobro dzieci...też nie interesuje... Ale my rodzice się na to nie zgadzomy...to są nasze pieniądze ...Otrząśnijcie się! nie niszczcie tego co ktoś CIĘŻKĄ PRACĄ ZBUDOWAŁ!!!! |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 09:21 ~Były uczeń | Drodzy dlaczego sami siebie okłamujecie, proszę o troszeczkę uczciwości, nikomu się jeszcze w St. Woli nie śniło o klasach z proilem wojskowym jak taka klasa powstała pod basenem szli do niej uczniowie bardzo zdolni a chętnych było bardzo dużo. Program nauczania był wspaniale przygotowany wszyscy buli zadowoleni, nauczyciela poświęcali wiele swojego prywatnego czasu. Trzeba wspomnieć o j.w. w Nisku tam mlodzi miała zajęcia 1 raz w tygodniu. Wiele z tych zdolnych dzieci pokończyła dobre studia i z
lezką w oku wspominają dobre czasy w tej klasie i wspanałych nauczycieli trzebatu wymiecić pana dr. Bartłomieja Belcarza , kap. Maziarza i wiele innych onie nieszczędzili swojego czasu i zdrowia dla dej mlodzieży . A raptem zmieniła się władza
i szkołę zabrano pod basen. Pan dyr. Smutek powinień się wstydzić że kosztem pracy innych innych ludzi chwali się klasą wojskową dla niego też kasa w starostwie się znalazła a brqakowało dla klasy wojskowej pod basenem . Pan Smutek i inni powinni przeprosić i oddać klasę pod basen, tu nie chodzi o szkoły ale cały czas o politykę wysługują się mlodz.szkolną wstyd i chańba dla Starostwo . |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 08:42 ~Pan Dobra Marka | Do pan kryzys: naprawiłem szpital, naprawiłem urząd pracy, naprawiłem stanowisko powiatowego rzecznika konsumentów, zreformowałem sport i kulturę - nieustające pasmo sukcesów - mam jeszcze sporo do naprawienia, przede mną oświata i i przede wszystkim kadry, kadry, kadry. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 08:12 ~stallik | Ręce precz od znakomitej szkoły z klasami wojskowymi. Walczcie z bezrobociem, z biedą, z wandalizmem i wszelkimi patologiami, a nie z budowlanką. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 08:10 ~hr Henryk | To się chyba Wojsko Polskie rozpadnie..jak zabrkanie bsolwentów kklas wojskowych ze Stalowej Woli...kto nas obroni..? |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 07:33 ~uczeń | politykierzy pamiętajcie, że za 2,5 roku znów bedą wybory i ci którym właśnie zabieracie możliwość kształcenia w "budowlance" otrzymaja prawa wyborcze i mam nadzieję, po że wyborach bedzie wam smutno, ponieważ "pracujecie na to ciężko" i znów trzeba będzie szukać pracy po różnych agencjach, przechdzić z PIS do PO i odwrotnie, ale w polityce to norma ważne aby koryto było blisko. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 00:36 ~neinick | Staroście stanowcze i zdecydowane NIE. |
00 |
Wtorek, 21 lutego 2012 r. godz. 00:28 ~astalo | Cała Stalowa Wola musi się wreszcie obudzić i zobaczyć co się w tym starostwie wyprawia. Super szkoła, super dyrektor, tłumy chętnych do klas wojskowych, a tu co? Wszystko na przekór? Niech starosta lepiej zobaczy te tłumy w Urzędzie Pracy i tym się zajmie, a nie uprawianiem POlityki w oświacie. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 23:54 ~hims | Stanowczy sprzeciw wobec działań starosty przeciwko tak wspaniałej szkole. Czy PO musi niszczyć wszystko co nie jest POprawne Politycznie? Czy starosta jest starostą Powiatu, czy Platformy Obywatelskiej? Najlepiej już teraz niech Rada Powiatu odwoła pana starostę, żeby się skończyła POlityka, a zaczęła praca dla ludzi. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 23:39 ~pan kryzys | zwykła decyzja polityczna! Starosta Fila weź się chłopie do roboty bo zostanie po tobie tylko śmiech na pustych korytarzach instytucji powiatowych.... przestańcie do cholery POlitykować i kadrować! weźcie się do roboty! |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 23:22 ~Aco mnie to obchodzi | I nastanie smutek i tyle... |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 23:11 ~KlasykSTW | A starosta ma maturę? Bo jak ma to pewnie jak studia to wse. Pytanie po co takie wykształcenie na takie stanoisko? |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 22:59 ~technik mechanik | no to porównajmy wyniki matur z poszczególnych przedmiotów we wszystkich technikach w stalowej woli!!!
oceńmy które technikum najlepsze u nas??? |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 22:51 ~katabas | to teraz mozna bedzie otworzyć nowe specjalnoći typu kleryk, zakonnica, zakonnik, koscielny. polsce trzeba takich fachowców a nie jakiś tam wojskowy albo budowlaniec |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 22:42 ~stalowy | Budowlanka skończyła się wraz odejściem dyrektora Stochmala. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 22:33 ~qla | matura 71,6 % ! co trzeci nie zdaje |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 22:21 ~Jagódka :) | - Patrz, Kościuszko, na nas z nieba!
- raz Polak skandował
i popatrzył nań Kościuszko,
i się zwymiotował. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 22:07 ~rzeka | Belfer które wg ciebie to szemrane uroczystości niby tzw. patriotyczne. 3 maja? 11 listopada? Czy 13 grudnia? Jeżeli któraś z tych to postkomunistyczny pomiocie powinieneś wyjechać z tego kraju |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 22:03 ~konik | Nie dało sie dyr Smutka usunąć z funkcji to zabiera się mu klasę wojskową. "Nie kijem to pałą".
Znudził się wam PiS to teraz zbierać baty |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 21:58 ~Meloman | Reformator, możesz zmieniać - rozkład łapek po kieszeniach i więcej nic i więcej nic już nic
Lech Janerka, Reformator (Historia podwodna, 1986) |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 21:54 ~Kurator | W podzięce na dziedzińcu szkoły przy Hutniczej stanie pomnik Tadeusza Kościuszki z twarzą Pana Dobra Marka - reformatora oświaty. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 21:39 ~gimnazjalistka wojo | a ja chciałam dostać się do klasy wojskowej do budowlanki!!! jak przeniosą pod basen to ja tam nie pójdę bo nie chcę!!! chcę do budowlanki bo tam jest fajnie ,tam chodzi mój brat,kuzyn i kumpele!
nie zamykajcie jej w tym roku plisss!!!
z mojej szkoły chce dużo osób iść do budowlanki |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 21:34 ~były ZOMO-wiec | Kiedy powstanie klasa ZOMO? Jestem zainteresowany, bo chce wysłać syna, żeby poszedł w ślady ojca. Proszę o odpowiedź jeśli ktoś wie |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 21:30 ~lola | taki jest nabór i kierunki na jaki dana szkoła sobie zapracowała!
a jaki jest w ostatnich latach nabór do budowlanki i basenu?
gdzie była większa liczba kandydatów? |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 21:12 ~helo | tak, jak pisza poprzednicy, klasa wojskowa powstala przy hutniczej. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 20:18 ~belfer | No, no skończy się panu Smutkowi urządzanie "parad" mundurowych na różne szemrane uroczystości niby tzw. patriotyczne. Lubował się gość w tym i co mu można było zrobic.? Nie będzie się wysługiwał jakimiś roznoszeniami zaproszeń po domach a ponadto bardziej powinien się liczyć nie tylko ze zdaniem młodzieży co ich rodziców. Popieram ten pomysł starosty, żeby zreformować budowlankę. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 20:17 ~ewa | Jak to można dyrektora i szkołę zeszmacić, Ależ to prostactwo panowie z powiatu i takimi grubymi nićmi szyte. Wstydu nie macie. Przecież kto cokolwiek wie na temat szkolnictwa w powiecie wie że chodzi o Smutka i podcinanie jego skrzydeł. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 20:11 ~mieszkaniec stw | Ja chciał bym tylko zadać jedno pytanie :)
Jaka była liczba kandydatów do klasy wojskowej w naborze na rok szkolny 2011/2014 . Dziesięć osób chętnych na jedno miejsce ? czy więcej ??.
To mówi samo za siebie . |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 19:07 ~Ktoś | Tak to jest, człowiek się naharuje aby był nabór, jest chętnych na trzy klasy wojskowe i to uczniów spoza powiatu ale starostwo nie chce dać pozwolenia na ich otwarcie (przecież trzeba wspomóc klasy mundurowe spod basenu) a później okazuje się, że dyrektorem zostaje nie ten co miał zostać zdaniem władz (a to ciekawe że zaopiniowano plany obecnego dyrektora na rozwój szkoły i go wybrano, a teraz rzuca się kłody pod nogi) więc trzeba ukarać wszystkich, którzy mieli czelność przeciwstawiać się miłościwie panującym. A co do frekwencji klas wojskowych - bez przesady, ktoś ma świetne poczucie humoru albo wyobraźnię na miarę Tolkiena. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 18:36 ~stalowiak | klasa wojskowa była pod basenem przy ul. Hutniczej, taki był początek i tej szkole i ludziom tam pracującym trzeba zawdzięczać powstanie klasy o profilu wojskowy, to była jedna z pierwszych klas wojskowych w Polsce dobrze zorganizowana pod względem teoretycznym i praktycznym a szkoła im. Kościuszki zabrała gotowca i zrobiła z tego profilu pokazówkę nikomu nie służąca, dlatego chętnych do "tego nie wiadomo czego" brakuje !
Oddajcie profil wojskowy tym co go stworzyli, młodzież przy basenie do klasy wojskowej naprawdę się uczyła tego co powinno być w klasie wojskowej .
Niebyła angażowana do spraw politycznych w St. Woli i okolicach.
Dlaczego zabrano ten profil nauczania do innej szkoły,to jest ciekawy temat, niech się mieszkańcy St. Woli dowiedzą jaki wpływ miała polityka, ja to nazywam chamskim przekrętem. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 18:18 ~Kubuś P. | Nie udało się zastapić obecnego dyrektora "swoim" człowiekiem, to się zgnoi szkołę, ponieważ punkt 1 w regulaminie mówi, że "specjaliści urzędnicy" zawsze mają rację, a jak jest inaczej to patrz punkt nr 1 :-)
Jest jeszcze jedno rozwiazanie dosyć popularne, możecie moi mili urzędnicy rozwiązać placówkę i na jej miejsce powołać nową i ogłosić konkurs na dyrektora z kryteriami, które spełni tylko jeden słusznie namaszczony kandydat, a młodzież, rodzice, nauczyciele pracownicy to jak w utworze Lady Pank "jesteś pionkiem w grze, kółkiem w mszynie", ponieważ jak mawiał klasyk najważniejsze jest to "kto jest znajomym królika". |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 18:12 ~Mieszkaniec Stalowej | "Minister klasy wojskowej"
Kolo jesteś cwelem !
Klasa Wojskowa jest projektem autorskim ZSP nr 2 w Stalowej Woli !. |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 17:13 ~Minister klasy wojskowej | Klasa wojskowa będzie w budowlance rozwiązana? Hmm, popieram w pełni zdanie pana dyrektora. Skończy się paradowanie w mundurach bo to tak naprawde fotomontaz.
Polowa przychodzi na strzelnice, zeby sobie postrzelac, a nie zeby przynajmniej nauczyc sie podstawowej czynnosci jaka jest zgranie przyrządów, tj. Muszki i szczerbinki i celowanie w tarczę, a nie niewiadomo gdzie. Jesli chodzi o frekwencje na zajeciach to jest totalne dno, gorzej niz w zawodowkach. Dobrze, ze mamy rozszerzony angielski i pani Yzak poopowiada nam na historii rozne ciekawostki. O albo pani 'powiecze' doda coś na fizyce.
Radze wojskowym wziasc sie za nauke z werwa a nie parade bo czas leci... |
00 |
Poniedziałek, 20 lutego 2012 r. godz. 16:33 ~r | Klasa wojskowa po raz pierwszy utworzona była w Zespole Szkół nr 1 przy ulicy Hutniczej w 2000 roku w ramach programu MON i MEN, wtedy gdy w Polsce było zaledwie 50 takich klas i to pierwszeństwo zawsze wiązało się z tym faktem. Jej absolwenci służą dzisiaj zarówno w wojsku jak i straży pożarnej czy też policji. Problem z klasą wojskową polega na tym jak się ją prowadzi, a nie gdzie ona funkcjonuje. |
00 |