Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 27 kwietnia 2024 r. Imieniny: Sergiusza, Teofila, Zyty
 Wiadomości lokalne
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Piątek, 28 października 2011 r. godz. 11:14     /Jarosław Jarecki/
W szkole "pod hutą" pobito dwóch 16-latków

Uczniowie, którzy zostali pobici rozpoczęli swoją edukację w tej szkole we wrześniu tego roku. Obaj chodzą do tej samej klasy.
Uczniowie, którzy zostali pobici rozpoczęli swoją edukację w tej szkole we wrześniu tego roku. Obaj chodzą do tej samej klasy.
Fot. Jacek Rodecki
W minionych dniach w Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli doszło do dwóch groźnych pobić uczniów, tutejszej szkoły. W ciągu dwóch dni zostało pobitych dwóch szesnastolatków.

Pierwsze zdarzenie miało miejsce w środę, 26 października 2011 roku. Chłopak ze złamaną żuchwą trafił do szpitala w Rzeszowie. Do zdarzenia doszło na terenie szkoły.

Kolejnego dnia w czwartek, został pobity kolejny 16-letni chłopak. Także uczeń CEZ. Stwierdzono u niego rany głowy.

Do redakcji wpłynęła informacja, że jeden z uczestników bójki został pchnięty nożem. Policja dementuje plotki. - "We wstępnych czynnościach, które przeprowadzili policjanci na miejscu zdarzenia nie wynikało, by któryś z uczestników posiadał nóż" - zdementował w rozmowie ze Stalowka.NET informację, rzecznik prasowy stalowowolskiej policji Andrzej Walczyna.

Policja przesłuchuje świadków, zostało zabezpieczone nagranie z monitoringu. Funkcjonariusze ustalają, kto uczestniczył w bójce, jednak do tej pory poza zgromadzonym materiałem, nie ustalono jeszcze konkretów.

- "Na razie między ustaleniem sprawcy a postawieniem mu zarzutów jest jeszcze kawałek drogi. Musimy przesłuchać świadków, został zabezpieczony materiał dowodowy. Po jego weryfikacji będzie można postawić zarzut, o ile wszytko się potwierdzi." - powiedział Walczyna. Obecnie policja jest na etapie gromadzenia materiałów dowodowych.

W obu przypadkach sprawę nadzoruje prokuratura.

ŻYJEWSKI: W SZKOLE NIE JEST NIEBEZPIECZNIE

Dyrekcja szkoły nie odbiera tego zdarzenia w kontekście, by w szkole było niebezpiecznie. - "Takie sytuacje, gdzie się dwóch uczniów pobije nie są rzadkością w szkołach" - komentuje zdarzenia dyrektor szkoły Piotr Żyjewski.

- "Od początku roku, przez dwa miesiące był taki spokój w szkole, że aż się zastanawialiśmy, czy nie uśpiło coś naszej czujności" - dodał dyrektor szkoły.

Uczniowie, którzy zostali pobici rozpoczęli swoją edukację w tej szkole we wrześniu tego roku. Obaj chodzą do tej samej klasy.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 31 października 2011 r. godz. 08:05
~Blehehehehe
Wszyscy wiedzą kto co i jak... a policja ustala. Blehehehehe. Jak takich kochać i szanować. Żenada.
+0-0
Poniedziałek, 31 października 2011 r. godz. 00:02
~vnm
może gdyby typ ze Starego Nartu nie wyciągał kosy to inaczej wszystko by się skończyło
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 17:56
~to wiem
kiedyś syn znajomych przychodzac z tej szkoły nie miał apetytu ,nie chciał z nikim rozmawiać,nie spał po nocach- normalnie koszmar.tak było dopuki nie przeszedł do innej szkoły,,,
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 15:58
~helo
dajcie spokoj z tym kto, co. wina zawsze jest po obydwoch stronach. na portalach kazdy (niestety) moze pisac co chce i podawac sie za kogo chce. w kazdej szkole dzieja sie czasem "dziwne" rzeczy. ploty i "paplanie".
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 15:07
~wiechu
>jelcz
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 12:31
~óczeń
Policjanci nic nie ustalą. W szkole nikt nie chce nic mówić. Co najwyżej wymuszą zeznań na kimś co nie będzie miało pokrycia z prawda.
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 10:58
~jelcz
szkola jest jak najbardziej w pozadku to ze ktos sie komus doigral to nie oznacza ze w szkole ma byc niebezpiecznie wydaje mi sie ze takimi glupkami chyba nie sa zeby bic kogos za darmo
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 09:48
~helo
najlepiej nie mowcie juz nic (jak baby na targu). dobra szkola jest i dla wszystkich nie jest to przyjemne . kazdy temat mozna tak rozdmuchac, wiec dajcie juz spokoj.
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 09:45
~xyz
Do ucznia klasy III. Ty to na pewno nie jesteś w klasie maturalnej. Z taką znajomością ortografii byłoby cudem gdyby cię dopuścili do matury.
+0-0
Niedziela, 30 października 2011 r. godz. 09:15
~jelcz
skonczcie z tymi plotkami dowiedzcie sie jak bylo naprawde a potem mowcie ze bylo 5 na 1 bo tak nie bylo
+0-0
Sobota, 29 października 2011 r. godz. 22:29
~helo
dokladnie i skonczcie z tymi plotami.
+0-0
Sobota, 29 października 2011 r. godz. 22:20
~:)
Zgadzam się z komentarzem \'daro\'. To nie było honorowe...10 typa na 1, żal i tyle.
+0-0
Sobota, 29 października 2011 r. godz. 21:42
~daro
To co stalo sie w szkole nie jest ok bo jak panowie mieli cos do siebie to honorowo powinni porozmawiac sami oko w oko jak kodeks meski nakazuje a nie wtajemniczac w to kumpli . Kto ma honor wie ze morda nie szklanka ...ale nie kupa mosci panowie!!!!!!!!!!!! ci co pobili chlopaka nie macie honoru !!!!!!!!!!!!!moc jest z wami ale w kupie a walka na solo was nie interesuje bo jestescie ciecy jak s....gi w dupie. PS. do nick OJCA nie opowiadaj tu takich bzdor jestem od ciebie starszy 3 latka pochodze z ul . LENINA i wiem ze szumu narobiliscie na cala stalowa wole a z tego wielkiego przedstawienia wyszedl cyrk wiec nierob plot a z siebie maczo !!!
+0-0
Sobota, 29 października 2011 r. godz. 16:59
~Cez.
Wasze komentarze są tutaj zbędne, nie wiecie nic co się stało. Jeżeli byłby takie łatwe sprawdzenie kamer i ustalenie kto to, już dawno by to było ogarnięte. Ale nie jest to takie proste i dobrze o tym wiem. Ogarnijcie mordki i jeżeli nie macie niczego innego ciekawszego do roboty, to nie wiem wyjdźcie sobie na osiedle czy coś..
+0-0
Sobota, 29 października 2011 r. godz. 09:49
~helo
tak jak powiedzial dyrektor. bylo spokojnie i jest to sprawa incydentalna. ale "my" uwielbiamy ploty. kazdy pisze co chce a pozniej jest mnostwo glupich nieprawdziwych domyslow.
+0-0
Sobota, 29 października 2011 r. godz. 09:04
~madaru
Nie o religię tu chodzi - bo akurat pod hutą uczą fajni ludzie- szczególnie ksiądz Szary. Chodzi o to, że te stworzenia (bo raczej ludźmi ich nazwać nie można) nie wiedzą co dobre, a co złe, bo do tej pory nikt im tego nie powiedział. Gdzie byli rodzice i nauczyciele z gimnazjum i szkoły podstawowej? A jeśli chodzi o samą szkołę i uczniów, to bandyci z zatorza są w zdecydowanej mniejszości, a te 3/4 to fajni ludzie. Nie chcemy w naszej szkole bandziorów i mamy nadzieję, że nie będzie w szkole dla nich miejsca,bo ich miejsce jest na Załężu. Tam stworzą im nowy kodeks moralny!
+0-0
Sobota, 29 października 2011 r. godz. 08:03
~wiechu
Skoro religia nie ma żadnego wpływu na wychowanie,to wyprowadzić ze szkól.Szkoda dużych pieniędzy.Zmiana ustroju spowodowała eskalacje agresji,to poprzedni ustrój był lepszy?W/g mnie nie był,chociaż chuligaństwo bylo mniej drastyczne.I ciekawa recepta:"Jeżeli chcecie unikać bójek, a potem iść na dobre studia, wybierzcie dobrą szkołę"Potem dobrą pracę,za dobre wynagrodzenie by móc się dobrze urządzić.Poszukać dobrą żonę lub męża,wychowywać dobre potomstwo które pójdzie do dobrej szkoły...Jakie to proste.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 23:52
~...
(...)dwóch bandziorów z rotacyjki przy lidlu z nimi nikt nie zrobi porządku
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 22:02
~helo
lenka- nie ma sie co denerwowac. owszem, masz racje, ale internet pozwala kazemu na napisanie, ze jest uczniem, pracownikiem itp. pozniej tylko pelno nieporozumien.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 21:52
~lenka
@uczeń kl III, nie mam pojęcia bladego jak dotarłeś do III klasy z taką ortografią, daruj sobie te komenty, bo przynosisz wstyd szkole a najlepiej to się zaprzyjaźnij ze słowniczkiem ortograficznym, nie do wiary, jakie głąby chodzą do tej szkoły
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 21:52
~Do: wiechu
A co ma religia w szkołach do przemocy? Zmienił się ustrój, rządzą nami wielkie koncerny, uczeń nie ma ŻADNYCH działających konsekwencji po pobiciu. Jak dotąd żaden minister edukacji nie znalazł rozwiązania problemu. Jeżeli chcecie unikać bójek, a potem iść na dobre studia, wybierzcie dobrą szkołę.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 21:05
~obrońca
a kim ty jesteś.....ed?...... hańbę przynoszą ci co się leją na korytarzu akurat Wpadnij kiedyś do nas.....:) - młot
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 20:31
~ed
@uczen kl III gościu, ty się już lepiej nie wypowiadaj bo przynosisz tylko wstyd i hańbę tej szkole takimi komentarzami.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 20:19
~absolwent
Najlepszym rozwiązaniem są zespoły szkół, w których połowa to dziewczyny, normalne środowisko społeczne, naturalny proces wychowania, likwidacja była błędem !!
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 19:54
~helo
dziwne. z tego co slysze od znajomych co maja dzieci w szkolach, niemal codziennie sa jakies incydenty. nawet w podstawowkach. ale nikt wielkiej afery nie robi. wiec dajcie juz spokoj.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 19:07
~uczeń kl III
Dyr jest tam OK Wystarczy wymyśleć coś i pożalić mu się na nauczyciela a chłop zaraz się za uczniem "wstawi" - taki dobry z niego wujek Polecam tą szkołę, bo można się tam nieźle ubawić My i TYLKO MY jesteśmy tam najwarzniejsi Uczniowie gurą! Wystarczy tylko odpowiednie osoby postraszyć Szkoda tylko że niektóre gupki w szkole się leją To szkodzi nam wszystkim bo załorzą następne kamery i będzie trudniej
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 18:39
~wolf
Do PPP idealnym przejawem patologi to jesteś TY.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 18:03
~zycie!
stalowowolscy napinacze dres,smycz,chodzi jak by mial kowadlo do jaj przywiazane,napinacz i co najwazniejsze bez wychowania!
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 18:02
~ cez
nie tylko w naszej szkole są takie przypadki!
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 17:39
~wiechu
Jednym z argumentów pośpiesznego wprowadzenia religii do szkół,miało być odpowiednie wychowywanie młodzieży.Bo komuna wychowywała ateistów,a co za tym idzie,wszelkie najgorsze wzorce.Dzisiaj po latach możemy porównać to katolickie wychowanie z tym bezbożnym.Tak naprawdę,to nikt nauki religii nie zabraniał(chyba więcej chodziło niż dzisiaj),bójki w szkołach też bywały,lecz nikt nie lądował w szpitalu.Obecnie dziewczęta nie chcą być "gorsze",więc na równi z chłopakami wyczyniają nieprzeciętne ekscesy.Najnowszy pomysł,to religia w przedszkolach.Myślę że jak zaczniemy od żłobków,to na pewno wyrośnie idealne społeczeństwo.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 16:43
~szkodagadac
najśmieszniejsze jest to, że w szkole są kamery a oni mają problem z ustaleniem kto to bił
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 16:21
~helo
ludzie! ale sie rozplotkowaliscie. W szkolach zawsze takie incydenty sie zdazaly i zdazac sie beda. tyle w temacie.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 16:20
~boob
Może więcej lekcji religii w szkole ;). Księdza nie wezwano aby wpłynął swym dobrym słowem na rozjuszoną młodzież???
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 16:07
~PPP!
W tej szkole 3/4 uczniów to patologia i debile z łysymi bańkami.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 15:31
~TV
No a jak "psi zaprzęg" miał ustalić że ktoś został pchnięty nożem jak osoba pchnięta nożem nie została schwytana? Może trochę logiki. Ktoś wie co mówi po tam był/widział, a policja? Przyjechali pewnie następnego dnia.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 15:31
~młoda
A kiedyś były patrole na mieście - społeczne patrole Tak mówi mój dziadek A dzisiaj w samej szkole czuć bezpiecznie się nie można Będę siedziała w domu i załatwię se nauczanie indywidualne, bo w każdej klasie i w każdej szkole bandziory SĄ! Sama policja na mieście bezpiecznie się nie czuje
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 15:28
~Podatnik
A policja milczy. Nie napisali nic oficjalnie jeszcze bo nic nie mają. Już teraz można stwierdzić że nie ma tam kto pracować. Tak uciekają nasz pieniądze (podatki). Całe szczęście że policjanci dostają regularnie przelewy.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 15:23
~Pała
Kilku z nas wyrzucą i po sprawie :) - reszta zostanie Tylko Strażnik Texasu dałby nam w szkole radę hi hi
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 14:59
~36-latek
Ja słuchałem metalu, tak więc miałem kolegów metali i trochę punków. Zresztą rocka, metalu i punka słucham także i dzisiaj, ba moim synom też podsuwam starsze i nowsze płyty z tego nurtu - sądzę że lepsze to niż dzisiejsza papka dyskomułowo-hiphopowa ;)
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 14:59
~norman
Chodziłem kiedyś do tej szkoły i było OK A dzisiaj?!! Zbyt dużo mają wolności gnojki! Nauczyciel i dyrekcja nic nie może im zrobić bo gówniarstwo jest nietykalne - nie wolno ich nawet dotknąć Co za debilne państwo bezprawia Kryminał w szkole! Piją psychodrinki i popijają alkoholem. Poczytajcie o napojach energetyzujących i ich wpływie na młodego człowieka Jakże belfer ma sobie z tym radzić?? SZOK
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 14:03
~Dziad Proszalny
Nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 13:48
~ja
"starzy" tak psioczą na bezstresowe wychowanie, a jak nauczyciel krzywo popatrzy na ucznia to już ten ojciec/matka biegnie do dyra na skargę, ze nauczyciel nieodpowiednio obchodzi się z ich cudownym dzieckiem. Właśnie przez takich "starych" jest to co jest w szkołach i poza nimi...
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 13:43
~Ojciec
@36 latek: A tym kim wtedy byłeś? Ja trzymałem z Punkami:))
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 13:32
~Donia
Kłania się bezstresowe wychowanie,wieczny brak czasu rodziców dla dziecka-jednym słowem "rób co chcesz tylko daj mi spokój",nie uczy się już dzieci szacunku dla nauczycieli i samych siebie,na efekty nie czeka się długo.Już w podstawówce gówniary wymalowane jak dziwki no i każdy z komórą-To nie jest wina tych dzieci tylko ich rodziców,bo na to pozwalają.Jestem matką przedszkolaka i już teraz zmagam się z pytaniami mojego dziecka dlaczego jej koleżanki maja pomalowane pazurki a ja nie pozwalam.Skoro już pięciolatkom mamuśki malują pazury to nie dziwmy się ze następuje "ewolucja' i w szkole średnie biją się tak żeby zrobić naprawdę poważną krzywdę!!!!
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 13:32
~uczeń lo
Nie było noża? A kto dziś rozsądny z policją rozmawia? A policyjne komputery odtwarzają film? to co oni robią w godzinach pracy?
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 13:24
~36-latek
Ojciec: kiedyś chociaż była różnorodność: depesze, punki, metale itp, itd. Dzisiaj tylko łyse pały w dresach gdzie się nie obróci :/
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 12:48
~Ojciec
Nie piep*zcie! Przemoc w szkole była jest i zawsze będzie. Nie było tylko internetu i TVN24. Mam 35 lat za moich młodych lat w SP nr 10 dokonano po szkolnej dyskotece zbiorowego gwałtu na dziewczynie, tam gdzie jest teraz pawilon na wojska polskiego były wykopy w których były ustawki pankowców i heavy metalowców z uzyciem pił łańcuchów, pałek i noży. Takich kwiatków było więcej, tam gdzie są ludzie tam są konflikty a tam gdzie jest młodzież jest głupota.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 12:45
~Pan Ignacy
Pokazujcie dalej tego nasterydowanego Pudziana! Pokazujcie jak wygrywa i czyńcie przekaz że sterydy i przemoc są na topie. Te głąby nie mają autorytetów. Dla nich autorytetem jest Pudzianowski bo ma krzepę to teraz patrzą kto ma największą krzepę w klasie i toczy się rywalizacja.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 12:42
~ojciec_mateusz
to jest wlasnie fekt bezstresowego wychowania, a lac pala gowniarstwo za mlodu to i dobrych manier nabierze
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 12:31
~kas
Coz na glupote ludzka nie ma rady. Uczniowie obecnie w szkolach sa coraz bardziej ograniczeni umyslowo - wiec takie sytuacje beda miec miejsce.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 12:06
~adam1
Longface co ma jedno do drugiego?Nie pobili nauczyciela tylko pobili się między sobą więc nie mogę pojąć o co Ci chodzi.Nauczyciel czy dyrektor nawet nie poniesie konsekwencji,że dopuścił do takiego stanu.Zero odpowiedzialności.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 12:04
~...
Gale boksu nie maja nic do rzeczy, ważne, kiedy nasze zdurniałe społeczeństwo zauważy totalną porażkę poprawnego politycznie, bezstresowego wychowania, którego efektem jest zanik norm społecznych. Może jednak warto dla wyższego celu naruszyć czasem nietykalność rozwydrzonego gnojka i uświadomić mu "miejsce w szyku"?
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 11:35
~huciak
dzisiejsza młodzież zdurniała (małe ptaszki i jajka ledwo z siankiem). facet facetowi może przyrównać sufit, ale żeby się ciąć i trzaskać na kości. kilka lat temu koledzy wiedzieli że "kogucików" się rozdziela, a w klasie utrzymywało status quo - słabszego się nie tyka, a cwaniaków grupa "starszych" sprowadzała na ziemię-wystarczyło krótkie ostrzeżenie.
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 11:27
~Longface
Kto z was, krytykanci, chce zostać nauczycielem i mieć 2 mies. wakacji i ferii, które tak chorobliwie wypominacie nauczycielom?
+0-0
Piątek, 28 października 2011 r. godz. 11:23
~Dziad Proszalny
Pokazujcie dalej KSW i Gale boksu. Różnica jest taka że tam walczą zawodowcy z wyuczonymi odruchami obronnymi.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.