Wiadomości lokalne / News
| Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 08:41 /Anna Tomczyk/ | Po raz XXVIII wyruszyli w drogę na Jasną Górę
1101 pielgrzymów wyruszyło w czwartek ze Stalowej Woli do Częstochowy. Fot. Jacek Rodecki
| 1101 pątników wyruszyło w czwartek ze Stalowej Woli do Częstochowy. Na Jasną Górę dotrą 12 sierpnia. Jak powiedział portalowi Stalowka.NET ks. Michał Mierzwa tegoroczna pielgrzymka ma charakter dziękczynny za beatyfikację Jana Pawła II.
Spod stalowowolskiej Bazyliki Mniejszej wyruszyło w sumie siedem grup. W najliczniejszej idą 252 osoby. Hasło tegorocznej pielgrzymki to "W Komunii z Bogiem". - Będziemy rozważali to, co zostawił po sobie Jan Paweł II zarówno w formie pisemnej jak i mówionej, dzięki nagraniom, które posiadamy - zapowiedział ks. Mierzwa, Ojciec Duchowy Pielgrzymki.
Ks. Mierzwa podkreślił, że ponadto pielgrzymka ma charakter pokutny oraz jest okazją do podziękowania za łaski otrzymane w codziennym życiu, a jej celem jest tworzenie wspólnoty i więzi międzyludzkich.
Mimo utrudnień na trasie pielgrzymki z powodu zamkniętego mostu w Nagnajowie, pątnicy zostaną przepuszczeni przez przeprawę, natomiast towarzyszące im pojazdy w tym autobus, dla tych którzy nie będą mogli pójść pieszo pojadą na Sandomierz. Organizatorzy apelowali do pielgrzymów o zachowanie ostrożności i stosowanie się do zaleceń służb porządkowych podczas drogi, aby wszyscy szczęśliwie dotarli do celu.
Jeśli ktoś będzie chciał dołączyć do pielgrzymki na jeden dzień lub konkretny etap proszony jest o zgłoszenie swojego uczestnictwa u kierownika danej grupy.
Zobacz więcej: - Fotoreportaż: XXVIII piesza pielgrzymka ze Stalowej Woli na Jasną Górę
| |
Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego, coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net |
|
| Sobota, 6 sierpnia 2011 r. godz. 15:30 ~rybka | Pałamar- pod nikogo się nie podszywam , trzeba mieć trochę odwagi cywilnej . Jak coś piszę to pod swoim nickiem . |
00 | Sobota, 6 sierpnia 2011 r. godz. 08:38 ~Icek Szetina | Małorolny!Skoro Ty sie palcem podcierasz,nie myśl,że i wszyscy tak robią.
SMARUJ CHŁOPIE CHLEBEK SMALCEM
NIE PODCIERAJ TYŁKA PALCEM. |
00 | Sobota, 6 sierpnia 2011 r. godz. 06:17 ~Pałamar | Do Dziad P.I jeszcze jedno.Pisz pod swoim nickiem stale a nie ukrywaj sie pod rybkami,pingwinkami itp.nickami. |
00 | Sobota, 6 sierpnia 2011 r. godz. 06:15 ~Pałamar | Dziadu Proszalny!Kup sobie czopek ,aby Ci Twój"rozum"nie wylatywał nogawkami jak napisano poniżej.Nic swoimi postami nie prezentujesz,poza zaciekłą nienawiścią/i ślepą/do wiary katolików i do Kościoła.Zapewne byłeś kiedys ministrantem i ksiądz pedofil potraktował Cie jak mąż żonę:):):):)Czas goi rany.powinieneś zapomnieć już o tej traumie .Nie wszyscy księża są tacy jak ten Twój.Bóg był,jest i będzie mimo szczekania takich jak Ty na niego.On Ciebie też kocha,choć żeś padalec. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 20:46 ~proste pytanie | Dziad Proszalny - ciekawi mnie ile ty masz lat? Czasem komentujesz jak doświadczony życiem stary dziad a czasem jak młody napalony szczeniak, lubie czytać twoje komentarze ale tu wyjatkowo wypowiadasz się jak dupek. A na pielgrzymce pewnie nie byłeś nigdy tylko tak się chwalisz... |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 20:00 ~Pingwinek Pik Pok | Tomku skoro nie jesteś księdzem to jesteś nawiedzonym idiotą, zamknij w końcu jadaczkę bo mi kartofle w piwnicy gniją. Skończ te wygłupy i pokaż ch.. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 19:11 ~rybka | Tomku - sam Namiot Zgromadzenia odnosi się do Starego Testamentu, a jak wiesz żyjemy w Nowym ;) Odnośnie spotkań braci i sióstr aby uwielbić, podziękować i poprosić Boga , to oczywiście jest potrzebne i wskazane ale nie koniecznie związane jest z jakimś konkretnym budynkiem czy miejscem. Jak widzisz Jezus nie kazał budować świątyni a na potrzeby Ostatniej Wieczerzy ( pod dwoma postaciami -łamanie chleba i picie wina) polecił wynająć salę. On i jemu współcześni apostołowie nie
byli podobni do tego co się dzisiaj obserwuje, bo to nie o to chodzi. Ja mam na myśli tylko potrzebę tych , którzy idą tak daleko w umęczeniu , żeby mieć łaski u Boga , albo żeby ich Pan wysłuchał a to nie potrzebne.
Ja byłam chora na raka i modliliśmy się z moją rodziną i przyjaciółmi , powierzyliśmy tą chorobę Jezusowi w myśl tego co pisze Biblia "On nasze choroby i grzech zaniósł na krzyż " i zostałam uzdrowiona , ale to jest długa historia ... Pozdrawiam |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 17:27 ~Tomek | do rybki: z historii Izraela wiesz też co to jest Namiot Spotkania, więc nieprawdą jest że modlitwa wszędzie i w każdych okolicznościach jest taka sama, ale zapewne słyszałaś też o ostatniej wieczerzy, łamaniu chleba i słowach "to czyńcie na moją pamiątkę".
do dziada: mylisz się, nie jestem księdzem |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 16:13 ~Juzek | A mnie te pielgrzymy trawę zafajdały. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 15:55 ~rybka | Tomku, strasznie to wszystko komplikujesz co mówisz i dorabiasz niepotrzebną ideologię. Relacja Bóg - człowiek jest prosta.
Piszesz: "Eucharystia jest najwspanialszą modlitwą, czego nie muszę ci chyba tłumaczyć".
Dla mnie modlitwą jest po codzienna rozmowa z Bogiem jak ze swoim najukochańszym Ojcem i nie muszę jej ubierać w jakąś formę, ponieważ On mnie zna i zna głębokości mojego serca-po prostu;)
Piszesz: "Matka Boża jest matką Kościoła, co przekazał nam Jezus wisząc na krzyżu, po prostu dał nam (Kościołowi) ją jako opiekunkę i orędowniczkę."
Zbędna, rozbudowana nadinterpretacja- Jezus poprosił swojego przyjaciela aby zaopiekował się jego matką , ponieważ On umierał- ot co. Zapewne wiesz z hist. Izraela, że kobieta w takiej syt. skazana była na życzliwość innych ludzi.
Piszesz: "była częścią planu Zbawienia."
A gdzie ofiara Jezusa raz za wszystkich dokonana w pełni wystarczająca, czyż Bóg potrzebuje pomocników- ludzi, żeby odkupić pozostałych??
Piszesz:" Wprowadzam nieprzyjaźń między ciebie (szatana) a niewiastę, pomiędzy potomstwo twoje a potomstwo jej (Jezusa): ono zmiażdży ci głowę, a ty zmiażdżysz mu piętę". I znowu brak zrozumienia - na tym właśnie fragmencie Kościół zbudował HEREZJĘ! NIEWIASTA TO IZRAEL!!! poczytaj w tym kontekście fragmenty , które odnosiłeś do Marii i sam zobaczysz.
Piszesz: "Bóg przychodzi do nas także przez innych ludzi, ludzi świętych, wybranych, prawdziwych świadków i apostołów Chrystusa i Kościoła (jak JPII)."
Każdy człowiek, który oddał swoje serce Jezusowi i uczynił Go panem swojego życia jest święty. Nie potrzebny tu jest pośrednik w postaci, jakby nie było znowu człowieka;)
Piszesz: "a skoro została wzięta do Nieba czy i Pan Bóg jej nie wywyższył?"
No właśnie - nic o tym ani słowa nie ma w Biblii- to jest dogmat chyba z 1946 lub 9- ego roku:)
Piszesz:"świadkami Chrystusa idąc z pieśnią i modlitwą na ustach przez pół Polski, rozważając słowa Pana, pogłębiając swoją wiarę, poświęcając wygospodarowany czas"
I po co?? jak mogą w każdej chwili i w każdym miejscu mieć wspaniały czas z Bogiem...trzeba tylko sercem do Niego przylgnąć jak Jan apostoł a nie robić pokazówki. Odsyłam ze wszystkim do Biblii i życzę otwartości serca i umysłu. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 15:14 ~Małorolny | Sie krwie jedne! Cholera jasna pielgrzymka! Koło mego pola jest zagajnik i jak szły te pielgrzymy jedne to sobie szczalnik urządziły!!! Gdzie nie spojrzeć tam najs.ane i papierki na tych "czekoladkach." Tfu!!! |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 15:03 ~Dziad Proszalny | @ks. Tomek - tak jak napisałem, powielasz cyniczne banały. Miłego molestowania ministrantów. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 14:00 ~Tomek | do: Dziad Proszalny
Hiob kochał Boga i był mu posłuszny na dobre i na złe. Hitler stawiał siebie w roli boga. Gdzie tu relatywizm? Pewnie nawet nie czytałeś Księgi Hioba tylko streszczenie na j.polskim w liceum dlatego nie rozumiesz tej historii.
Co do banałów to powiem tak: nie potrzebuję sztucznie budować głębi żeby przez skomplikowanie wypowiedzi wywołać w czytającym podziw. Przekazuję tylko prostą prawdę, że to co naukowcy badają coraz bardziej skomplikowanymi metodami, wzorami, maszynami czy urządzeniami (jak np. zderzacz Hadronów) jest oczywiste - Bóg stworzył świat. Rzeczy widzialne i niewidzialne (także ciemną materię i co tam jeszcze odkryli). Polecam lekturę Księgi Mądrości 13,1-9. Krótko, zwięźle i na temat.
Jeśli chodzi o doświadczenie życiowe to zapewne Bóg pukał do twojego życia wiele razy, to ty Go odrzuciłeś. Skoro nie przyjmujesz prostych prawd, bo są dla ciebie za proste, bo są banałami, jeszcze raz ci współczuję. Pomodlę się za ciebie i wiem że On da ci znak.
P.S. A Biblię napisał człowiek pod natchnieniem Ducha Świętego. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 13:39 ~Tomek | do: rybka.
Dla mnie oczywistym jest, że idą oni podziękować Bogu. Eucharystia jest najwspanialszą modlitwą, czego nie muszę ci chyba tłumaczyć.
Matka Boża jest matką Kościoła, co przekazał nam Jezus wisząc na krzyżu, po prostu dał nam (Kościołowi) ją jako opiekunkę i orędowniczkę. Maryja została wybrana przez Boga nie bez przyczyny, była częścią planu Zbawienia i na tym jej rola się nie kończy. Już w Księdze rodzaju czytamy o tym, że weźmie udział w walce z siłami zła: "Wprowadzam nieprzyjaźń między ciebie (szatana) a niewiastę, pomiędzy potomstwo twoje a potomstwo jej (Jezusa): ono zmiażdży ci głowę, a ty zmiażdżysz mu piętę". Temat jest długi, Maryja przez całe życie towarzyszyła Jezusowi, pomagała ludziom prosząc Go o pomoc i przekonując do tej pomocy, inaczej mówiąc: wypraszając u Niego wszelkie łaski (patrz: pierwszy cud w Kanie G.). Dlatego również dziś do Niej się uciekamy z prośbami, by u Syna wypraszała potrzebne nam łaski. A i Szatan panicznie się jej boi co potwierdzają egzorcyści. Poza tym Bóg przychodzi do nas także przez innych ludzi, ludzi świętych, wybranych, prawdziwych świadków i apostołów Chrystusa i Kościoła (jak JPII).
A Maryi z pewnością należy się od nas szacunek i podziękowanie. Anioł Pański pozdrowił ją słowami "Błogosławiona jesteś między niewiastami", a skoro została wzięta do Nieba czy i Pan Bóg jej nie wywyższył?
P.S. Pielgrzymi także są świadkami Chrystusa idąc z pieśnią i modlitwą na ustach przez pół Polski, rozważając słowa Pana, pogłębiając swoją wiarę, poświęcając wygospodarowany czas. Przecież mogliby leżeć na działce z piwkiem.
Dzięki za zachętę do myślenia... |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 13:01 ~tryndadynda | Kleryk, głodnemu chleb na myśli? Świnto prawda, że jak walnąć w stół, odezwie się kleryk... |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 12:51 ~Dziad Proszalny | @Tomku, dziękuję za obszerną odpowiedź. Uważam jednak, że powielasz cyniczne banały którymi księża karmią umierających i ten ton do mnie nie przemawia. Odwołujesz się do księgi Hioba a zapewne potępiasz Hitlera. Relatywizm moralny? Mój światopogląd jest następujący: Religia została wynaleziona w chwili gęstnienia rodzaju ludzkiego. Wynaleziona po to aby łatwiej było panować nad ludem i powstrzymać go od działań autodestrukcyjnych. Aby można było panować nad władzą świecką. Nie przeczę że dogmaty wiary z założenia są pozytywne i moralne a wręcz potrzebne, ale bazując na życiowym doświadczeniu pozwalam sobie ZAPRZECZAĆ istnieniu jakiejkolwiek nadprzyrodzonej mocy w postaci Boga. Jak wy to mówicie? Biblię napisał człowiek pod natchnieniem ducha świętego. No to Wasze zdrowie. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 11:41 ~Tomek | Do Dziad Proszalny: Bóg jest jeden, wszechmogący, i nic na to nie poradzisz. Możesz się buntować, zasłonić oczy jak dziecko które myśli że nikt go nie widzi, płakać w kącie. Albo spojrzeć na niego jako na Ojca który zawsze był, jest i będzie i kocha nas. Z pewnością to czym Bóg nas doświadcza jest dla nas najlepsze, chociaż nam się to nie mieści w głowie. Żyjesz na świecie kilka lat, w dodatku skażony wpływem innych ludzi, wydarzeń, miejsc, uczuć... a Bóg jest od zawsze, wszystko wie i widzi, to ON stworzył ten świat, uważasz że jest głupszy od ciebie? Kto studiował (nie: czytał) m.in. Księgę Hioba ten wie, że cierpienie ma sens, często prowadzi do wielkiego dobra, do nawrócenia, że ludzki rozum często ślepo błądzi. Św. Piotr pisze "to się Bogu podoba, jeżeli dobrze czynicie, a przetrzymacie cierpienia" (1P 2,20b).
Bóg nikogo nie zmusza do oddawania pokłonu, ten wybór pozostawił człowiekowi. Ale pomyśl: gdy umrzesz, kto zadecyduje o twojej duszy po śmierci? Możesz się na Niego obrazić, wystawić język czy napluć (albo mówić o Nim tylko w 3 osobie) lub jak niektórzy uważać że Go nie ma, ale On jest, jest jedynym Bogiem i Panem, życia i śmierci, i prędzej czy później każdy z nas odpowie za swoje decyzje, wybory życiowe, stanie w PRAWDZIE przed Nim i przed samym sobą. |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 07:43 ~Pedroń Robuś | Dziadowi prosięcemu po jego pielgrzymkach przepchano zawartość styi do mózgu! |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 07:24 ~Antydziad | Do so:Dziad Proszalny po swoich "pielgrzymkach"w otoczeniu pederastów i po paradach dziwi sie,że zjada tłuczone ziemniaki na obiad,a całe nogawką gubi:) |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 07:10 ~kleryk | tryndadynda!Jak cie nie ruch..ą,nie wierzgaj kopytkami!Ty chyba z biedroniem na pielgrzymki chadzasz.Tfuj!!!Śmierdzi kakałkiem:( |
00 | Piątek, 5 sierpnia 2011 r. godz. 06:08 ~Mer | Dziadu P!Ty chyba pomyliłeś swoje "pielgrzymki"z paradami pedryli,gdzie pierwszy raz ćpaleś,pierwszy raz wypiłeś dyktę czyli dinks/denaturek/i pierwszy raz doznałeś uciechy seksualnej z chłopczykiem. |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 22:16 ~Pielgrzym | Super zdjęcia w fotoreportażu. Pozdro z Tarnobrzegu |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 21:13 ~so | Dziadku d z i a d złapał adidasa i tak pisze Chyba nie wywinie się po tej pielgrzymce |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 19:07 ~Leszek | Wszystkich tak nienawistnie piszących o pielgrzymach wiedzcie, ze Bóg i Was kocha !
Nasi pielgrzymi - wytrwałości i prośba o modlitwę przed Najświetszą panienką z Clary Montany! |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 19:06 ~Dziadek_bez_dowodu | Dziadu!Widać jeszcze mózgotrzep buzuje Ci w Twym sparchanym łbie,bo piszesz BEZMYŚLNIE>Odpowiedz mi,co ma zrobić Bóg,skoro Ty z wolnej i nieprzymuszonej woli ćpasz herę,czy tez inne świństwo,żywisz sie łajnem kozim modyfikowanym genetycznie,pijesz wynalazki jak denaturat,mózgotrzep,czy inne tańsze salicylki.Nafaszerowany tymi świństwami płodzisz dzieci,ktore juz w łonie matki są chore.Pijaństwo,róbta co chceta stworzyły modnych na zachodzie pedofili iinnych zboczeńców.Pederastów izoofili Pan Bog pokarał HiV-em.Powodzie i inne klęski zywiołowe są napewno ostrzeżeniem dla rozpasania na świecie.Ja wielokrotnie bedąc w opalach prosiłem o łaske Boga i jej wielokrotnie doświadczyłem.Sami sobie budujemy to o czym napisałeś.Pan Bóg dał nam wolna wolę,a my z niej niekoniecznie dobry uzytek czynimy.Chcesz to wierz w Boga,nie chcesz to nie wierz,ale bzdur nie wypisuj na ten temat |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 17:45 ~Dziad Proszalny | Co to za bóg który pozwala aby dzieci umierały z głodu, były bite i gwałcone oraz zmuszane do niewolniczej pracy. Co to za bóg który pozwala dzieciom umierać na nowotwory i leżeć w śpiączce od 15 lat. Komu oddajecie pokłon? |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 15:48 ~rybka | Tryndadynda- ja wiem , że to trudne kwestie ale czasami w życiu trzeba pomyśleć o rzeczach najważniejszych . Życzę powodzenia. |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 15:27 ~tryndadynda | Jeju, rybka, nie bierz więcej cokolwiek to jest! |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 15:00 ~nie- moher | Mamuśka - ty to chyba moherowa jesteś bo tyle miłości w tobie do ludzi... |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 14:59 ~wieści z Rzymu | Teodor- szkoda, że nie widziałeś a może widziałeś;) jaka fortecę mają na Castel Gandolfo. Anten satelitarnych i innego sprzętu, który tam wystaje z ze muru wysokiego na 20 metrów tylko pozazdrościć . Oczywiście plebsowi wstęp wzbroniony- tylko ci najważniejsi i pierwsi po Bogu - za jakich się sami uważają- maja przywilej tam się gnieździć. |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 14:53 ~tryndadynda | Mamuśka, wyluzuj kitę, ja ruszyłem dupsko parę razy, bo na pielgrzymce jest zaje.....! Panienki dają bez problemu, można się opić wódki, pełen luz! |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 14:50 ~rybka | Tomku - mówisz tyle dobrego o Bogu i zgadzam się z tym , ale dlaczego w takim razie ci wszyscy ludzie idą modlić się i dziękować człowiekowi( Marii) za to ,że wyniesiono na ołtarze innego człowieka( JP II) ? Przecież wiesz , że "Bóg jest zazdrosny o swoją chwałę". Pomyśl... |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 13:56 ~ohhh | Kleryk juz na starcie upatrzyl sobie biala bluzeczke w czerwone grochy |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 13:25 ~jusia | dziwi mnie fakt że z pielgrzymki zamieszczono tyle zdjęć, a ze spaktklu ,,Drzewo " garteczke, smutne. |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 12:20 ~RUCH PALIKOTA | Palikot w kapeluszu po lewej! |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 12:16 ~Zakonnica po prawej!!! | Ciekawe co brała? Ja też chcę! |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 12:13 ~Dziad Proszalny | Pingwin po prawej chyba coś "zarzucił" na drogę. |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 12:11 ~Dziad Proszalny | Ja na pielgrzymce po raz pierwszy piłem wódkę, paliłem maryśkę i przeleciałem panienkę. A potem się ze wszystkiego wyspowiadałem i po powrocie przystąpiłem na oczach całej rodziny do komunii. Ależ babcia była ze mnie dumna. |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 11:37 ~Teodor | Uwaga! Sekta!
Na terenie naszego kraju działa bardzo groźna organizacja podszywająca się pod działalność religijną. Sekta ta ingeruje w życie rodzin, wykorzystując finansowo swoje ofiary, a nawet manipuluje życiem całego kraju poprzez wpływanie na stanowienie prawa. Organizacja ta jest wielkim międzynarodowym koncernem świadczącym usługi religijne i ma wielką sieć ośrodków na wszystkich kontynentach.
Przeczytaj punkty, które charakteryzują działalność tej największej sekty. I Ty też musiałeś ( musiałaś ) się z nią zetknąć.
1. Struktura władzy w sekcie jest niedemokratyczna. Z jej struktur hierarchicznych wykluczone są wszystkie kobiety oraz żonaci mężczyźni. Na życie sekty wpływ mają jedynie specjalnie dobrani i przeszkoleni nieżonaci mężczyźni, którzy ślubują swoim zwierzchnikom ślepe posłuszeństwo. Główny przywódca sekty, jej dyktator, który każe uważać się za nieomylnego, zarządza niepoliczonymi bogactwami i mieszka w luksusowym pałacu na południu Europy.
2. Ludzie uzależnieni od sekty, zwani także wiernymi, nie maja żadnego wpływu na ważne decyzje swojej organizacji. Nawet na zarządzanie pieniędzmi sekty, które posłusznie jej przekazują.
3. Mimo że mężczyźni kierujący sekta słyną z rozwiązłego trybu życia, od pozostałych członków organizacji żądają przestrzegania bardzo rygorystycznych zasad. Zabraniają używać środków antykoncepcyjnych, potępiają sex przed i pozamałżeński, zabraniają rozwodów i powtórnych małżeństw. Wszystkim, którzy nie akceptują tych zasad, sekta grozi wiecznym potępieniem i już tu na ziemi piętnuje ich oraz uprzykrza życie.
4. Wśród mężczyzn kierujących sektą na wszystkich szczeblach jej struktury występuje zadziwiająco często skłonność do wykorzystywania seksualnego dzieci. Sekta wymyśliła sprawny system chronienia przestępców seksualnych w swoich szeregach. Przenosi ich z jednej placówki na inną, a gdy trzeba, ukrywa ich także w odległych krajach. |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 11:26 ~MAMUSKA | dużo siły wytrwałosci i dobrej pogody pielgrzymom |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 11:23 ~MAMUŚKA | a ty jeden z drugim to byłes kiedys na pielgrzymce no pewnie że NIE bo kto by ruszył za was te śmierdzące d... z przed kompa .ale może wam lepiej pasuja odciski na dup... Nie krytykuj ludzi których taka droga kosztuje bardzo dużo ALE KTOS TAK PUSTY JAK WY TEGO NIE ZROZUMIE!!!! |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 11:09 ~Hehe | Odpowiedż na to co to jest kolorat+zagadka:Biedny zakompleksiony k...s:) |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 11:03 ~X Bobek z Niepołomic | Zagadka:
Kolorat i zagadka
dwa jajka i armatka.
Proszę o odgadniecie co to:) |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 10:59 ~koriolan1 | Do Zagadka:Chyba nigdy nie byłeś na pielgrzymce ze Stalowej Woli. Nasza grupa ma bardzo dobrą opinię i co roku starają się ją podtrzymać.
Jeżeli chodzi o ilość uczestników to myślę, że jest to związane poniekąd z tym, że mimo wszystko takie pielgrzymowanie związane jest z dużym trudem i wysiłkiem na który współczesny człowiek nie zawsze znajduje siłę i chęci. Związane jest to ze wzbogaceniem społeczeństwa i konsumpcyjnym stylem życia. Nie wspomnę o zachwianych wartościach i braku autorytetów. Nie bez znaczenia ma też odejście od kościoła z powodu pięknych parafii i samochodów księży a to kole w oczy. Pozdrawiam wszystkich pielgrzymów:) |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 10:58 ~Tomek | Może i coraz mniej ale tylko wytrwali (czytaj wybrani) dojdą do celu jakim jest życie wieczne w komunii z Bogiem. Niestety 80% deklarujących katolików nie wie nawet co to jest Dobra Nowina o Królestwie Bożym, nie mówiąc już o tym by podążali za Chrystusem, naśladowali go biorąc SWÓJ krzyż. A może właśnie ten tysiąc jest jak sól w potrawie - dodaje smaku ale nie może jej być za dużo, może to właśnie Ci modlą się (także za pozostałych) i idą na Chwałę Bożą piechotą do Częstochowy. Jak mówił Chrystus Wam dana jest tajemnica królestwa Bożego, dla tych zaś,
którzy są poza wami, wszystko dzieje się w przypowieściach - aby patrzyli
oczami, a nie widzieli, słuchali uszami, a nie rozumieli, żeby się nie
nawrócili i nie była im wydana [tajemnica] (Mk 4,11n). Zatem kto jest bliżej Jezusa, będzie mu więcej wyjawione, będzie mógł więcej zrozumieć z tajemnicy Zbawienia. Jeśli nic z tego nie rozumiesz i wydaje ci się to niepotrzebne (także dla Kościoła), zapewne odszedłeś od Chrystusa, jesteś daleko. Współczuję ci.
A idącym życzę wytrwałości i owoców tej pielgrzymki... |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 10:16 ~kolorat | z roku na rok coraz mniej naiwniaków mają koloratkowi na tą wątpliwą impreze |
00 | Czwartek, 4 sierpnia 2011 r. godz. 10:06 ~Zagadka | Co to jest, jak idzie to śpiewa a jak stoi to śmierdzi? PIELGRZYMKA! |
00 | |