|
Niedziela, 24 lipca 2011 r. godz. 11:53 ~Milka | "Observato" - jak "obserwujesz telewizor" to czasami nie chodzą po nim białe myszki które przyniosłeś z wysypiska z uzbieranymi "skarbami"? |
00 |
Sobota, 23 lipca 2011 r. godz. 09:48 ~Observator | Do Milena czyli Dziad P.Obserwuje telewizor a nie wysypiska.Widać że jesteś tam bywalcem i conieco w swoim mieszkaniu z wysypisk przechowujesz.Pokaż mi Dziadu Mileno Bomaga ktory oprócz Warszawy gdzieś na śmietnisku pracuje. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 13:46 ~Icek Szetina | Moniek Ty meches jestes a nie prawdziwy chazar!!U Twojej d... wiszą jak szpiki Rabina dzingle,boby,rodzynki i inne bakalie.Ty nie każ komuś sie myć!Ty kaz te specyjały skonsumowac Twemu Ryżemu Guru.On taki blady.Przyda sie mu trocha witamina z Twojego rowka.A Twojej Salczy juz nawet nic nie mlaska w kroku.Ty lepiej spytaj Mordechaja Kranzpupek,Twego wuja,co ona robi co szabas z tym kurduplem Kugelszwanc!Aj!Waj!Rebe wie,wszystkie wie,a Ty nic Moniek slepaku nie wie.
Ten kudupel Kugielszwanc szyszkie jej tam wsadzil,zebys Ty Moniek z Salczy nie spolkowac.
Moniek!Ja Ci zycze,cobys nawalil w szabes w swiateczne rajtuzy wielkie szabasowe kupke.-Na spiacy-Caluj Ty w mnie w pejsy Moniek |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 13:25 ~mirek | To wszystko wina niemiecko-postkomunistcznej POlszewickiej mafio-partii. Jak jesieniom wygra Pan Prezes Jarosław Kaczyński to rozpendzimy tą bande złodziei. Ze zdradzieckimi mediami i czytającymi G.wnoPrawde POlszewikami-niegodnymi miana Polaka lemingami zrobi sie porzondek :):):):):) |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 11:45 ~Moniek | "Icek" - ty sie nie martw o moja Salcie. Ona w Hajfie. Ty martw sie o swoją Rywke, bo jak idzie schodami to tak jej "tam" klaska że wszyscy patrzeć potrzebują. Ty mieć teraz problem, twój Rebe mieć chorego kota Alika. Aj waj, aj waj. Ty nie iść dziś na szabas. Ty w łaźni umyć dupę i do Warszawy jechać. Może kota trzeba obrzezać, ty pryma-cymes w tym temacie. Ja jechac dziś na szbas i mnie nie byc kilka dni. Ty przekać "szalom" Rebe i dla Ludwika Dornbaum. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 10:26 ~Milena | "Observator" jak widać ma swoje ulubione zajęcie. Obserwowanie wysypisk śmieci w Polsce. Pewno patrzy gdzie warto się wybrać i znowu cos "przywlec" do swojego mieszkania. Współczuję sąsiadom. Nagminne stają się takie przypadki, że smród wali w całej klatce i całym bloku. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 10:05 ~Dziad Proszalny | @arfi - to było tak "Kto nie jest z nami ten jest przeciw nam i takie jednostki należy eliminować" mówił to Adolf H. Wielki patriota niemiecki. Historia była łaskawa pokazać jak się takie gadanie kończy. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 09:52 ~arfi | Każdy, kto nie jest przyjacielem huty, nie jest przyjacielem Stalowej Woli. I dlatego czy to z magistratu czy ze spółek takie osoby trzeba odwołać, bo po co nam tu ktoś, kto nie jest przyjacielem huty i miasta. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 09:43 ~Dziad Proszalny | Huto - Symbolu wolności demokratycznej. Nawet na wysypisku nie ma dla was miejsca! |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 09:41 ~Dziad Proszalny | Ponawiam pytanie kto i kiedy kupił kompaktor z HSW? Poproszę dokładne nazwy firm i daty. Nie satysfakcjonują mnie odpowiedzi "na całym świecie pracują" poproszę konkretnie. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 09:25 ~Waldi | widać kogo dzisiaj Szlęzak pociąga i przyciąga - wieczorowych absolwentów WSE. szkoda, że on sam tego nie widzi. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 09:23 ~rozgłód | świetne zdjęcie - stalowowolscy intelektualiści; ekonomiści po lokalnym oksfordzie. efekty widać... |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 07:48 ~Hans Tzipke | mruczek,dziad,księgowa,leon,mariola.To jeden klakier Pana Piaseckiego w pięciu osobach:) |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 07:44 ~Observator | Dziadu P!Chyba nie masz w swojej lepiance telewizorni,albo permanentny onanizm POzbawił Cie wzroku.Ja widziałem w TV KILKA obrazkow z wysypisk śmieci w Polsce z widokiem kompaktora HSW .Widać z tego,ż kupoują i liczą sie z pieniązkami.Podaj mi ile Bomag sprzedałk w Polsce kompaktorów,bo z mojej wiedzy76 wynika,że pracuje jeden i to usterkowo na wysypisku śmieci w Warszawce |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 07:30 ~Mariola M. | Dziad Proszalny: Niezłe, jednak może nie na wysypisko, ale wysypisko na Hucie. Czy to nie jest jakiś pomysł? :) |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 06:58 ~Icek Szetina | MONIEK!Czegoś ty głupim być!Ty nie wiesz,że żidy chowają na kirkut w skrzinka na siedzący?Co by sie mógł patrzeć.I piskiem jak Ty pisać nie zasypywać a piaskiem!Z Ciebie taki żid jak z Bomaga kompaktor:)
Moniek!Ja Tobie powiem:OBY CI KOKOSY SPUCHLI i TY SIE ZERŻNĄŁ NA ŚPIĄCO!I NIE ZAZNAŁ TY MILOŚCI ZE SWOJEJ SALCI! |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 06:41 ~mruczek | Na sesji prezes MZK bardzo szczegółowo wyjaśnił dlaczego kompaktor huty nie może być używany na nowej ostatniej budowanej właśnie niecce składowiska. Zmuszony był obnażyć niedostatki nowego hucianego produktu i starego kompaktora którego już nikt nie chce naprawić. Nowy kompaktor będzie używany przez kilka lat, a później zostanie sprzedany. Rozważano wynajem kompaktora od HSW. Nasze miasto już za kilka lat nie będzie miało żadnego wysypiska. Ta najmniejsza niecka jest ostatnia. Oglądajcie relację z sesji w naszych telewizjach |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 06:12 ~mruczek | Na sesji prezes MZK bardzo szczegółowo wyjaśnił dlaczego kompaktor huty nie może być używany na nowej ostatniej budowanej właśnie niecce składowiska. Zmuszony był obnażyć niedostatki nowego hucianego produktu i starego kompaktora którego już nikt nie chce naprawić. Nowy kompaktor będzie używany przez kilka lat, a później zostanie sprzedany. Rozważano wynajem kompaktora od HSW. Nasze miasto już za kilka lat nie będzie miało żadnego wysypiska. Ta najmniejsza niecka jest ostatnia. Oglądajcie relację z sesji w naszych telewizjach |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 01:06 ~księgowa | @gustlik no i co z tego że zarobił 154 tys. ?!! Jak nie wiesz kto zarobił więcej to poczytaj archiwalne wydania. |
00 |
Piątek, 22 lipca 2011 r. godz. 01:04 ~Dziad Proszalny | Proszę o informację kto kiedykolwiek kupił kompaktor z HSW? Konkretne nazwy firm i daty. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 23:19 ~papa | Gustlik 18 , popieram cię w stu procentach !!! |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 23:06 ~leon | Do gustlik18 , achach , tet , jakiej produkcji samochody posiadacie ?
Gdzie są tak wspaniałe Polonezy i inne produkty FSO , jeżdzicie nimi Panowie czy niemieckim szajsem ? |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 22:10 ~gustlik18 | nawet jakby ten kompaktor byl w tej samej cenie co huty to i tak trzeba kupic ten z huty,bo to bylaby promocja i dobra reklama,ale jesli on jest drozszy i my wszyscy mamy za to placic to jest dzialanie na szkode miasta i nas wszystkich.Ten prezes to w zeszlym roku zarobil ponad 154 tys,czy ktos zarobil wiecej?Uwazajcie na wpisy,duzo wpisow popierajacych prezesa to jego rodzina i synalek,dlatego nie maja tam dobrych argumentow tylko osmieszaja i pluja na pracownikow huty.Za okupacji tez byli tacy co dzialali razem z hitlerowcami,kazdy wie jak ich nazywali i co z nimi sie dzialo. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 22:06 ~achach | Dobre władze w pierwszej kolejności dbają o swoje miasto, jego obywateli i jego sprawy. A tu co? Ludzie, ale żeście sobie wybrali. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 21:53 ~tet | jak czytam te komentarze, to tak sobie myślę, że jeżeli HSW produkuje taki badziew to może zlikwidować Hutę i wszystkie spółki pohuciane - bo przecież na Zachodzie robie się lepiej a na Wschodzie taniej; zlikwidujmu np. mleczarnie , bo po co produkować skoro ktoś to robi taniej... tylko co dalej. Moim zdaniem w sytuacji kryzysu w mieście i rosnącego bezrobocia, należało zrobić wszystko by pomóc swoim i by kasa została w mieście (podatki, pensje pracowników). na całym świecie by tak zrobili tylko nie tutaj. tym bardziej że ten kompaktor HSW to wcale nie jest taki zły, a ten Bomag to nie znów taki siódmy cud świata. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 20:09 ~ekspert | Potwierdzam. Wybrany w przetargu kompaktor w porównaniu do produkowanego w HSW to kosmos. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 17:34 ~gty | Pytanie dlaczego takie a nie inne warunki przetargu.
Zawsze można kupić "Catepillara".
Huta niestety odstaje od innych firm. Bieda z nędzą to nie ma się co dziwić, że nie ma jakiegoś szału w jakości HSW.
Natomiast jeśli chodzi o zagęszczanie śmieci to Bomag bije nasze kompaktory bezapelacyjnie. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 17:17 ~Moniek | Icek, jak ty pomrzes to cię na kirkut zawloką, piskiem zasypią i powiedzą: - Oj Icek, Icek aleś ty sie okropelnie zmienił. A na wiosne kwiatek na tobie zakwitnie, krówka przyjdzie i jezorem ten kwiatek zmamla, podniesie ogon i zrobi: pac, pac. A ja przyjde, popatrze i powiem ci:Oj Icek, Icek, aleś ty się NIC, ALE TO NIC NIE ZMIENIŁ! |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 16:30 ~złomiarz | fajnie robi się przetarg za cudzą kasę .!!!!! k . Jakby jako właściciel prywatny musiał by zapłacić inaczej by śpiewał M. Piasecki a tak i tak my jako mieszkańcy zapłacimy |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 15:30 ~jerzy | Piasecki nie wiedział o czym mówi.
Dlaczego nie odpowiadał na argumenty Ciozdy?
Prezentacje na sesję jak i cały przetarg ułożył Chciuk (zastępca Piaseckiego) |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 15:26 ~arbo | Lucek, Stalowa Wola z tobą. Wielki szacunek i uznanie za obronę ludzi, za obronę huty. Jesteś już teraz przywódcą Stalowej Woli. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 15:25 ~Taki jeden | Opis Przedmiotu Zamówienia układał zastępca Piasecekiego dyr. Techniczny, a Piasecki pewnie naiwnie go popiera - czy nie tak było? |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 15:19 ~Edek | Do "Krokodyl" Ciebie też powiewni wymienić za jakiegoś Niemca lub Francuza, który będzie lepiej pracował, a ty tułaj się po świecie za pracą. Ja nie zagadam sie by MZK z moich pieniędzy kupowała sobie 2 razy droższy kompaktor MZK, bo to my mieszkańcy Stalowej będziemy ponosić koszty tego płacąc coraz większe rachunki do MZK za wodę, śmieci itp... |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 14:10 ~Krokodyl | Przynajmniej jedna porządna rzecz w tym mieście będzie, a nie znowu jakieś g.. z HSW. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 13:57 ~wiemy | prawdziwy cienias to Dareczek wielki bohater, krasomówca i znawca prawa zamówień publicznych w anonimowych komenatrzach internetowych... chłopie spoważniej w końcu i weź się do jakiejś roboty a nie tylko klik klik w komentarzach... |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 13:40 ~Stalówek | Weber czeski sedzia okregowy chwalil sie ze a jakiej listy ma startowac jak nie z Jarka zeby sie na radnego dostac.a Lucek zgadza sie chce sie pchac w gówno i idzie dalej po trupach jak szczur do celu.karierowicz zaklamany.tylko w razie przetargu MZK musialoby kupic ten tanszy z huty czy wzielo ,tak mi sie wydaje pod uwage poprzedni zakupiony prototyp z OBRMZiT-U,KTORY NIE byl czescia huty i nigdy nie wszedl do produkcji seryjnej i to ze byl awaryjny.moze sie przekonali i ustawili takie kryteria zeby wziac ten kompaktor ktory im przysluguje a bez przetargu tego nie moga zrobic.cos tutaj smierdzi,trzeba przyznac bo ustawianie przetargu tak by huta nie brala w nim przetargu jest nie fair.moze mimo nawet dopuszczenia huty do przetargu MZK przypuscmy wzieloby ten drozszy to i tak by afera wybuchalczego nie ten tanszy z huty.i dobrze ktos napisal czego ludzie czesciej kupuja zagraniczne auta czy nawet sprzet agd zamiast polski?chociaz tamten jest nawet drozszy.moze stawiamy na jakosć?a tak szczerze to huta to cala zgraja kombinatorow i cwaniakow.huta sie nie oburzyla o przetarg a Lucek wielki obronca ucisznionych sie znalazl. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 13:38 ~Biedroń | Robert!Kiedy mnie znowu odwiedzisz mój ty słodki brutalu |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 13:36 ~Icek Szetina | Moniek!To ja Ciebie odpowiem!Ty stań przed luster,podnieść chałat,opuścić spodnie i zobaczyć jak Ciebie Rebe zniekształcił Twoja męskość,Jakby Ci kompaktor z Bomagu kokosy przejechal:)I Ty nie kszicz gewałt na to co zobaczyć! |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 13:35 ~pracownik mzk | Piasecki nie był prezesem PSS Społem . Do objęcia w 2005 roku prezesury MZB (zarządzanie mieszkaniami komunalnymi) był biznesmenem sprzedającym buty Następnie pod koniec 2006r wygrał konkurs na prezesa Miejskiego Zakładu Komunalnego, znacznie większej spółki. Pod koniec lat 90 kończył Liceum eksternistyczne coś ok lipca 2005roku ukończył WSE w Stalowej Woli. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 13:34 ~Dziad Proszalny | Te Huto! Nawet na wysypisku nie ma dla was miejsca. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 13:07 ~observer | Weber to cienias, przykleił sie do Nadbeeżnego bo wie, że przy nim może zbić kapitał, a sam pusty jak puszka po piwie. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 12:50 ~miastowy | WEBER, PROPONOWAŁ ŁAMANIE PRAWA !!!!DO USTAWIENIA PRZETARGU, ON MÓWIŁ TAK: Siądźcie sobie przy stole (HSW i MZK) i dogadajcie się co do przetargu !! TO JEST ŁAMANIE PRAWA, TEN OSZOŁOM NIE ZNA SIĘ NA PRZETARGACH !! RADNY WEBER TO !@#$%^&* skrytykowała łapanie prawa pani Kosak !! i bardzo dobrze taki oszołom co nie zna się na przetargach i prawach JEST RADNYM MIEJSKIM |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 12:37 ~Szaman | Takie duże bezrobocie a okazuje się że multum pracy jest MZK. Zamiast zatrudnić ludzi do ubijania śmieci nogami to Miasto kupuje jakieś mechaniczne urządzenia do ich ugniatania za miliony złotych. Gdzie sens? Gdzie logika? Walczmy z bezrobociem a nie kupujemy jakieś ekstremalne monstrom. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 12:01 ~gosc | To wszystko śmierdzi z daleka,a jak sie POdejdzie bliżej to smród nie do zniesienia! |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 11:36 ~michaś | szkoda Lucka. sam przeciwko wszystkim. dobrze, że chociaż trochę go wsparł Weber. a reszta co ????? |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 11:14 ~mirek | To jest temat dla prokuratora. Dorobek MZK nie ma nic wspólnego z lewym przetargiem. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 10:47 ~Moniek | Do "Icek Szetina" - Icek, wiesz co ja ciebie powiem? - A pies ci morde lizał! jaka rasa? - nordycka nieszczęscie ty moje. Ty weź sobie tego psa zadarmo. I ten kompaktor z Huty tyż weź sobie za darmo! |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 10:21 ~Robert | Jak długo jeszcze będą tolerowane takie "wyczyny" tego wypierdka wybranego przez PiSomatołów na radnego? Jak zarządzam spółką to mam prawo zarządzać nią jak najlepiej bo mnie z tego rozliczają. Nie będę kupować jakiś bubli, tylko drożej zapłacę ale wiem że warto. MZK nie jest MOPSem by pomagać hucie. Kiedyś "pirszy sekretosz" decydował u kogo kupować teraz ciemniaki z innej sekty chcą się znać na wszystkim i pchają się do koryt. Panie Piasecki a nie przejmować się jakimiś PiSdupcami nawiedzonymi przez "toruńską czarownicę zawsze dziewicę" i jej podobnych. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 10:07 ~trim | Do "mirt"- "jeśli miasto nie zadba o dorobek huty..." - dobre! To miasto ma zajmować się firmami i może dopłacać do nich? To rozpirzyć takie firmy. Człowieku, ty żyjesz epoką socjalizmu jeszcze. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 07:55 ~Myto | Przecież od razu widać kto Nadbereżnemu podsunął opracowania. Ktoś z MZK - ktoś odsunięty...
A tak na marginesie: porządni ludzie strzępią języki, a najwięksi winowajcy spierniczyli na zwolnienia lekarskie...
Panie Szlęzak - oto dowód! Panie Piasecki - oto dowód! Przestańcie nastawiać głowy za winnych!!! |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 07:54 ~Pedroń Robuś | mrau!Tak!Tak!Geje zmienią sie na hetero,a lesby wyjda za mąż,pedofile rozpoczna pracę w przedszkolach i żłobkach,a Ty zostaniesz doktorem wsiech nauk! |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 06:43 ~Icek Szetina | Frycek!Jak sie Pana Prezesa nie zwolni,to za jakiś czas popisze sie czymś nowym.jak znam życie,bezkarność uzuchwala. |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 06:38 ~Hergutt | OBRMZiT nie podlegał HSW "jak przypuszczano"I kompaktor po tylu latach miał prawo mieć usterki.Czy ktos z MZK zwracał sie do HSW celem dokonania przeglądów lub napraw wymienionego kompaktora?Nie.Bo lepiej było wymyśleć przetarg POD JEDNEGO PRODUCENTA ustanawiajac warunki tylko dla BOMAG-u.PAn Piasecki-na zielona trawke,a jego obrońca Prezydent powinien uderzyć sie w piersi.Choc raz.To są nasze wspólne pieniądze,a nie Panów Piaseckiego i jego obrońcow.A zostały wydane bezmyślnie/a może umyślnie?/ |
00 |
Czwartek, 21 lipca 2011 r. godz. 06:32 ~X Bobek z Niepołomic | Czy Pan Piasecki przypadkiem nie kierowal kiedyś PSS Spolem?Jeśli tak,to z niego menedżer nielada.Jak za komuny.Karuzela stanowisk.Skoki PO stołkach.Oczywiście kierowniczych. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 23:03 ~AAA | Do mirt.Nie zgadzam się z panem ! Ja na miejscu pana Szlęzaka już jutro wyzuciłbym prezesa MZK na zbity pysk! Jeżeli pan P. naruszył przepisy dotyczące przetargów to już jutro nie powinien pelnić swojej funkcji! Dalsze utrzymywanie tego pana na stanowisku będzie świadczyć tylko i wyłącznie o panującym w Stalowej Woli kolesiostwie! |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 22:55 ~q | Chłopak pcha się w politykę, dlatego takie a nie inne zachowanie.
To tak jak podnoszenie głosu przez obrońców zapłodnionych komórek jajowych i zygot tuż przed wyborami parlamentarnymi. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 22:34 ~moniek | nadbrzezny poczytal pewnie w wikipedi i wielki znawca |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 22:27 ~mrau | Tak tak allastallo krowy będą nisko latały a ksiądz będzie kasę z tacy rozdawał. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 22:19 ~drops | Walduś jak było tak dobrze to dlaczega jest tak żle , gdzie jest teraz OBRMZiT gdzie są Ci wspaniali konstruktorzy .
Walduś napisz gdzie teraz rozsławiasz stalowowolską myśl techniczną. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 22:14 ~allastallo | Wszysto się zmieni w mieście jak prezydentem zostanie Lucjusz. Niech już nikt nie popełnia więcej wyborczych błędów, tak jak przy minionych wyborach prezydenta. Całe miasto za Lucjuszem. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 22:08 ~Eliza | Kilkugodzinne bicie piany przez jakiegoś wypierdka. Oczywiście na nasz koszt, z naszych podatków. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 22:06 ~maciej | Ciekawe, jakim służbowym samochodem jeździ Pan Bartosz Kopyto, produkcji polskiej czy niemieckiej. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 21:48 ~wujek | zgdzam sie z kolega Waldim, ten prezes mzk,jak on sie nazywa,powinien wyjechac z Stalowej na taczkach,przeciez to ludzie beda placic ta dadatkowa kase za ten kompaktor,a co do tego starego kompaktora,to byl zrobiony na starej ladowarce i nie mogl dlugo pracowac,wszystko sie zuzywa,pewnie w silniki cos poszlo,a silniki sa robione w innej firmie nie w hucie,ten typ z mzk,nie dostal lapowki od huty dlatego tak ustawil przetarg.Jezeli mzk bylaby jego wlasna firma to moglby tak zrobic ,ale jest inaczej,obudzcie sie w wlasnym miescie robia z nas frajerow.Co z kibicami,moze jakis transparent na tego prezesa,w stylu Tusk to matol? |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 21:32 ~Frycek | No a dlaczergo HSW przykładowo nie da w prezencie miastu takiego urządzenia by miasto wzamian reklamowało HSW. Umowa barterowa i już. A po drugie niech ten wypierdek zabierze się wreszcie do jakiejs konkretnej roboty a nie tylko robi ludzim wodę w mózgu. "Durniów nie trza siać tylko się z nich smiać"- mówi przysłowie. Tylko że to przestaje być śmieszne jak te PiSdupce na wsztystkich rzeczach się znają. A spadać psychole... |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 21:01 ~mirt | Zaraz,zaraz (to do AAA): czy7 naprawdę chodzi o to, by kogolwiek zwalniać? Przede wszystkim coś się musi zmienic. Jeśli miasto i jego słuzby nie zadbeają o ewidentny dorobek Huty, to kto to zrobi. Byłem na sesji, siedziałem w kącie i słuchałem. To jest dramat! Na racje przedstawicieli HUty nie padł żaden kontrarguument. Tę maszynę rzeczywiście kupiono by Hucie utrzeć nosa. Nie zwalniać prezesa MZk, ale wyegzekwowac od niego wyprostowanie sprawy. To chyba zadaniae dla Pana Prezeydenta.To chyba lepsze od sądu. |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 20:06 ~AAA | To teraz skoro pan prezes MZK przyznał się do kombinacji rozumiem że pan Szlęzak wreszcie pozbawi go funkcji!!!!!!!!! najwyższa pora!!!!!!! |
00 |
Środa, 20 lipca 2011 r. godz. 20:04 ~Waldi | "Pozamiatane?" - I co z tego wynika?
Byłem pracownikiem OBRMZiT, znam nasze kompaktory i w tym kontekście dziwię się, szczególnie Włodarzom tego miasta, że pozwalają na taką jawną niegospodarność.
"Brawo" Panie Prezydencie i dzięki za "promocję" naszego miasta. To Pańskie tolerowanie niegospodarności i hucpa Pana pracownika przekłada się bezpośrednio na kondycję portfeli mieszkańców naszego grodu.
Ale Panowie tego nie odczuwacie - społeczne pieniądze dla Was to środek do realizacji prywatnych interesów. Tak nie postępuje dobry gospodarz. Ale przyjdzie czas, że zbierzecie żniwo..... |
00 |