|
Poniedziałek, 23 lipca 2012 r. godz. 18:00 ~jeżowe | I do Jeżowego dotarł "owad", hehe |
00 |
Poniedziałek, 18 lipca 2011 r. godz. 17:46 ~mieszkaniec stw | A to cudo architektów na placu targowym? nie ma mocnych na ten szpecący i od 20 lat nie skończony budynek też w centrum miasta? |
00 |
Sobota, 9 lipca 2011 r. godz. 22:58 ~Bardiasz1 | Do pracy idioci a nie o głupi budynek będziecie się czepiać!!! |
00 |
Czwartek, 7 lipca 2011 r. godz. 10:54 ~Arek | Ciekawe ile Biedronka musiała wybulić za taką reklamę? :) |
00 |
Czwartek, 7 lipca 2011 r. godz. 10:51 ~Arek | Powinniśmy sie wstydzić... że mieszkamy w równie urokliwych blokach, które też trzeba zburzyć! Wszystko trzeba zburzyć!! ;-))) |
00 |
Niedziela, 3 lipca 2011 r. godz. 18:34 ~sołtys | to jest dzieło P Menc... byłego urbanisty obecnie walczącego o blokadę nowego centrum aby nie zasłaniał mu widoku |
00 |
Niedziela, 3 lipca 2011 r. godz. 16:14 ~ratt | Tyle lat stoi i nagle komuś zaczął przeszkadzać...nie ma poważniejszych spraw do opisania? |
00 |
Niedziela, 3 lipca 2011 r. godz. 12:33 ~małgo | kolor jest żółty bo ma tam być biedronka jak by ktos nie wiedział, i chcecie to wyburzyc a na zakupy to tam wielu z was chodzi |
00 |
Piątek, 1 lipca 2011 r. godz. 08:19 ~Elf | To jest dokładnie tak jak z głupią reklamą w TV.
Każdy mówi że jest głupia i jej nienawidzi, ale każdy wie co było reklamowane.
Chodzi o to żeby każdy zapamiętał i to się srpawdzaa.
Z tym kolorem też tak jest.
Każdy wie gdzie to stoi.
Pewnie komuś zostały resztki materiału i odkupili tanio. |
00 |
Środa, 29 czerwca 2011 r. godz. 13:24 ~Tytus | Barwa fatalna, ale jeśli mowa o wyburzeniu to można zapomnieć o tym. Górne poziomy są zamieszkane, a pierwsze piętro jest przeznaczone dla małych przedsiębiorców.
Nie wiem dokładnie co chcą otworzyć na parterze, ale z kolorem nie trafili.. |
00 |
Wtorek, 28 czerwca 2011 r. godz. 12:37 ~xXx | Będzie WIELKI ŻÓŁTY KLOC w środku miasta... nie mam doświadczenia w architekturze miejskiej, ale z tego co widzę, mam lepszy gust i zmysł plastyczny od tego, kto to zaprojektował i od tego, kto na to się zgodził.
STRASZNE! |
00 |
Wtorek, 28 czerwca 2011 r. godz. 12:07 ~gosc | W tym budynku po wyborach zamieszkaja kandydaci PO i wyborcy na nich glosujacy-bedzie mozna ich odwiedzac raz w tygodniu. |
00 |
Wtorek, 28 czerwca 2011 r. godz. 11:05 ~skwarek | A może to reklama pajace |
00 |
Poniedziałek, 27 czerwca 2011 r. godz. 22:41 ~stalowowolanin | to chyba Drzewi z Lipy musiał takie dziadostwo zaprojektować , to jego styl |
00 |
Poniedziałek, 27 czerwca 2011 r. godz. 10:52 ~Wesley | Ten budynek można przebudować, tylko dać opracowanie dokumentacji architektowi, który ma poczucie estetyki by nie powstało kolejne koromysło - taki kwadraciak. Na przełomie wieków wiele budowli i kamienic przy rynkach było przebudowywanych i to nic nowego. |
00 |
Poniedziałek, 27 czerwca 2011 r. godz. 10:46 ~Adam | W centrum miasta nie powinien stanoć żaden budynek bez garaży poziemnych, a te istniejące nie powinno się przeznaczć na sklepy. |
00 |
Poniedziałek, 27 czerwca 2011 r. godz. 09:27 ~HardHarrry | Łapówka niezła musiała polecieć! |
00 |
Poniedziałek, 27 czerwca 2011 r. godz. 08:42 ~Iskra | Cały budynek to JEDNA WIELKA PORAŻKA, KATASTROFA w centrum miasta!! najlepsze wyjście : zrownanie go z ziemią!! |
00 |
Niedziela, 26 czerwca 2011 r. godz. 21:07 ~stalowianka | to dzielo architekta Mencfela patrzy na niego codziennie z zachwytem ze swojego okna bo mieszka w wiezowcu obok walczy z galeria bo zaslaniala mu to cudo jakim cudem to powstalo to nikt nie wie w centrum miasta takie straszydlo |
00 |
Niedziela, 26 czerwca 2011 r. godz. 10:20 ~Nabuchodonozor | zniesmaczona@ wiesz jakie koszty aby przenieść stamtąd ludzi/sklepy, wyburzenie, plany nowego, budowa..
To są miliony zł.. Tobie sie łatwo mówi a właściciel ma to w D. bo ma z tego kase :) |
00 |
Niedziela, 26 czerwca 2011 r. godz. 09:37 ~obserwator | PODAJCIE NAZWISKO KTO WYDAL DECYZJE NA WYBUDOWANIE TEGO KOSZMARU !!!!!!!!!! |
00 |
Niedziela, 26 czerwca 2011 r. godz. 09:10 ~todreaz | Hmm a tam na górze nikt nie mieszka ? że burzyć chcecie ? |
00 |
Niedziela, 26 czerwca 2011 r. godz. 08:57 ~mieszkanka | Koszmar !!!!!!!!!....ale chyba jeszcze nic straconego - pomalowany jest tylko fragment - mozna przemalować na mniej rażący jeśli inwestor zechce..... |
00 |
Sobota, 25 czerwca 2011 r. godz. 22:34 ~zniesmaczona | Jestem oburzona, jak mozna tak oszpecić centrum miasta.Wyburzyc i postawic reprezentacyjny budynek!!!!!!!!!!!!!!Co na to władze miasta?Jaki maja pomysł na pozbycie się tej brzydoty w Centrum? |
00 |
Sobota, 25 czerwca 2011 r. godz. 15:38 ~;) | Wiem co! Obok jest sąd, prokuratura, to zróbmy w tym budynku więzienie dla lekkich przestępstw albo areszt, izby, poprawczak, bo miejsc brakuje. Ten duży pawilon idealny do przesłuchań. |
00 |
Sobota, 25 czerwca 2011 r. godz. 11:42 ~aaa_terrorysta | ot macie peowskie stalowiaki-w... starówkę w centrum miasta.... buahahahaha... |
00 |
Sobota, 25 czerwca 2011 r. godz. 08:36 ~nina | Wiocha,to mało powiedziane,bo w Jeżowem już bardziej jest miejsko-tylko,że tam ktoś panuje nad zabudową i wyglądem miejscowości.Jeśli tam będzie kolejny "owad" to znaczy,że koniec polskiego handlu już blisko,a nas dalej będą truć niby produktami.I po co nam była nowa demokracja? |
00 |
Sobota, 25 czerwca 2011 r. godz. 03:00 ~kolezanka | chciałam zauważyć, że ten budynek nie będzie cały BIEDRONKĄ, tylko parter. góra z tego co mi wiadome - jest miejscem, gdzie są inne sklepy. więc nie rozumiem do końca, dlaczego CAŁY budynek malowany jest na żółto... chyba że się mylę, to proszę mnie poprawić :) |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 22:45 ~mamat | proszę o zmianę architekta miasta,po takich zezwoleniach na kolory i projekty typu lider powinien dostać wyrok do odsiadki i dożywotnio zakaz wykonywania zawodu. |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 21:10 ~Nabuchodonozor | Budynek nie jest szpecący , tylko jest inny, bardziej szpecące jest 98% bloków w Stalowej Woli :)
Wasze komentarze tu nic nie wskurają, budynek jest i bedzie, z czasem go ktoś przerobi na dyskoteke :) |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 20:02 ~edicex | +10 do rewitalizacji |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 19:35 ~Iga | Tak to jest jak sprzedawcom masła z giełdy halmar pozwala się na zabudowę centrum miasta. ci prości ludzie gotowi byli być dumni ze swego dzieła! |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 19:28 ~Berberys | Szlęzak rusz się! Czy znowu wymyślisz jakąś przeszkodę, leniu! Rozwal to w cztery litery. A właścicielom: kurs srania bez jedzenia! |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 18:25 ~cdn | WYBURZYC,WYBURZYC,WYBURZYC!!!!!!! |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 12:15 ~$$$$ | w tym budynku, bedzie sie miescic nowa biedronka |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 11:33 ~aassdd | Tragedia z masakra |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 11:21 ~Kropek0102 | Dobrze napisał "Ktoś" że:
Art. 66. 1. W przypadku stwierdzenia, że obiekt budowlany: 1) jest w nieodpowiednim stanie technicznym albo 2) jest użytkowany w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu ludzi, środowisku lub bezpieczeństwu mienia, albo 3) powoduje swym wyglądem oszpecenie otoczenia
- właściwy organ nakazuje, w drodze decyzji, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości, określając termin wykonania obowiązku.
2. W decyzji, o której mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, właściwy organ może zakazać użytkowania obiektu budowlanego lub jego części do czasu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
Prawnicy pracujący dla miasta powinni tym sie zająć. Wstyd mi jest za to miasto, brzydki szpecący budynek stojący w centrum, wąskie "wiejskie" drogi (chyba to nowa moda)... Urzędnicy obudźcie się !!! |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 11:13 ~figofago | W betonowej wiosce pasują tylko szare kloce a nie jakię pedalskie kolory, co to kurna ma być???? |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 10:12 ~zez | Wiem! Tu będzie hurtownia ryżu. I maszyn z byłej huty w kolorze żółtym. Wszystko jasne. |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 09:14 ~!! | Wy jestescie nie normalni:D myślicie ze wlasciciel pomalowalby ten budynek gdyby nie musial? hehehe pomyslcie jakie sklepy maja żółty kolor:) |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 09:09 ~kopa | @student
Dokładnie. Niech ktoś się zajmie tym klocem i postawi zabudowę, która by się rzucała w oczy i trochę zasłaniała nowy budynek sądu. Galeria byłaby dobrym rozwiązaniem gdyby zatrzymano w niej pomieszczenia biurowe i duży parking. Na miejscu przemalowywanego kloca możnaby umieścić jakiś wyższy budynek, bo jak na razie to mamy tylko starzejący się Mostostal i jeden wysoki blok mieszkalny. |
00 |
Piątek, 24 czerwca 2011 r. godz. 09:09 ~sam | Wyburzyć! |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 23:38 ~student | "zrobic zala elewacje z nieprzezroczystego szkla lub luster weneskich" - zgubna moda na pakowanie szkła na całej elewacji. Dziś szklane domy, jutro będzie inna moda. Temat rzeczywiście pod dyskusję. Jeżeli zdecydujecie się wyburzyć (bez pylenia) lub przenieść, postawcie coś reprezentacyjnego. Jeżeli to będzie galeria kupiecka - niech przynosi chwałę naszemu miastu. Barakom mówimy NIE. Obok tych wszystkich budynków jest miejsce dla Patrioty. Skrzyżowanie na KEN to złe miejsce, bo tam nawet fotki nie idzie zrobić. Dlaczego Pomnik Czynu Rewolucyjnego w Rzeszowie jest w sąsiedztwie budynków? Bo ma służyć zarówno turystom! |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 23:38 ~MistrzStalowowolskichSzos(RNI) | to zemsta RNI |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 22:01 ~pawelek | od kiedy to las jest brazowy a gowno zielone. cos sie chyba autorowi po... mylilo:). stary film i byc moze autor go dosc dawno ogladal, ale turysci masowo odwiedzajacy stalowke to mega przegiecie. troszke wiecej realizmu autorze.
co do budynku jest obrzydliwy i przynosi wstyd miastu. sa 2 wyjscia. 1 - wyburzyc, 2 - zrobic zala elewacje z nieprzezroczystego szkla lub luster weneskich. szklana bryla wygladalaby jako tako. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 21:25 ~Mick | Budynek powinien otrzymac tytuł mistera architektury wielowsi pt. Stalowa Wola. Miejsce drugie : budowa Cupiała obok hali targowej. Ciekawe co pięknego jeszcze się pokaże na naszym podwórku? |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 21:01 ~Nabuchodonozor | A może zajmiecie sie swoimi sprawami..? jacy turyści..? Stalowa Wola to Betonowa Wieś i kazdy o tym wie :) tak juz zostanie.. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 19:43 ~Marcin | Budynek do tej pory był brzydki. Od teraz jest brzydki i rzucający się w oczy. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 19:25 ~grazyna | Jesli tu przenosi się Biedronka, to mozna było zrobić mniej jaskrawy żółty, albo resztę budynku na jakiś spokojny żółty kolor, żeby nie było takiego kontrastu. Ale dwie Biedronki tak blisko siebie a daleko od dotychczasowych klientów? Niedobrze. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 18:21 ~grendel | Mencfel??? A któż to był? Chyba Bencwał! Architekt miejski od siedmiu boleści. Kolo brał sporą kaskę i za nic nie odpowiadał, totalny brak wizji rozwoju miasta. Ta miernota planowania przestrzennego powinna opuścić nasze miasto i udać się daaaaleko stąd!!!! |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 17:36 ~katarzyna | Jak zobaczyłam ten kolor miałam ochotę sobie podciąć żyły. Zróbcie coś z tym, błagam. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 16:04 ~observer | a czy za ten budynek nie jest odpowiedzialny za pozwolenie nie jaki pan Mencfel ? który dziś walczy z Galerią Kupców ze Stalowej Woli ?? i jeszcze czy nie jest odpowiedzialny jeden z dzisiejszych PiSiorów ?? |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 15:49 ~Ktoś | Zgodnie z art. 66 Prawa budowlanego, w przypadku stwierdzenia, że obiekt budowlany: może zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi, bezpieczeństwu mienia bądź środowiska albo jest użytkowany w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu ludzi, bezpieczeństwu mienia lub środowisku, albo jest w nieodpowiednim stanie technicznym, albo powoduje swym wyglądem oszpecenie otoczenia - właściwy organ nakazuje, w drodze decyzji, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości, określając termin wykonania tego obowiązku.
Miasto ma prawników i odpowiednich specjalistów - tylko biorą kasę i nic nie robią! |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 15:27 ~Gosia | Ten budynek jest przykładem takich które szpecą to miasto od zalania fundamentów. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 15:21 ~Zyta | Żeby nie wiem co robić to szkarada będzie nadal. Jedynie rozwalić to dzieło tarnobrzeskich architektów. Wiadomo: nic mądrego z Tarnobrzega nie przyjdzie.... |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 14:03 ~cdn | Według mnie takie decyzje powinny być publicznie ogłaszane i przynajmniej miesiąc wcześniej mieszkańcy powinni mieć możliwość wypowiedzenia się w tej sprawie. Centrum powinno mieć aprobatę całego miasta a nie kilku urzędników i mieszkańców okolicznych bloków. Ta buda powinna jak najszybciej się pościskać ze spychaczem. Tak samo powinni zrobić z fantastycznym Tesco i Halą Targową, które szpecą centrum jak tylko mogą. Calkowiecie popieram i proponuje akcje w tym celu aby wspomniane budynki wyburzyc. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 12:49 ~Mat | Za wszystkie decyzje w ówczesnych latach odpowiadał Mencwel czyli pseudo architekt miejski |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 12:31 ~student | Galeria Kupiecka wcale nie jest piękniejsza od tego budynku. Zobaczcie wizualizację projektu. W praktyce powstanie zwykły barak ze szkłami. Haha i jeszcze te kolumny przy wejściu jak do stajni. Nie da się tego budynku rozbudować do tej niby-galerii? Oszczędzimy materiałów, bo burzenie spowoduje tylko pył, tony gruzu... Chyba że znacie nieinwazyjne metody wyburzania obiektów, a najlepiej go przenieść w częściach do innego miasta, może do wsi. Galeria? Czy tam będą obrazy? Cytat: "choć nie wiem, co to za pacan włączył do języka polskiego znaczenie tego wyrazu jako obiekt handlowy" BTW: Patriotę można właśnie postawić na Popiełuszki albo na Okulickiego. To idealne miejsce na taką rzeźbę. Panie Prezydencie, niech Pan to ponownie rozważy! Po usunięciu lub rozbudowie Lidera znajdzie się miejsce na wszystko. Będzie jak w Rzeszowie. U nich UW, u nas Sąd i Biblioteka. A obok pomnik. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 12:12 ~wujekwacek | co czepiacie sie tego budynku,tam zwykli uczciwi pracuja,a w tym budynku obok bedzie siedlisko korupcji czyli sad.Najwieksze bagno w Polsce.Wyroki krzywdzace ludzi,a do tego maja wysokie pensje z naszych podatkow,to budynek sad do likwidacji,nie chcemy pasozytow i korupcji.Zajrzyjcie na strone afer prawa ,tam wszystko jest o tych darmozjadach w sądach. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 12:12 ~stw | nie rozumiem waszego artukułu reporterzy !! tam bedzie Biedronka i musza pomalowac w kolor biedronki, przenosi sie z jana pawła 13 tutaj wiec maluja według planow to nie wiem po co te cale zamieszanie ;/ |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 11:22 ~eloiza | A kto w ogóle pozwala malować bloki w paski, kropki, kreski czy kółka. Na dodatek w tylu kolorach? Pytam: GDZIE JA MIESZKAM? w WIELKIM PRZEDSZKOLU? Czuję się jak by kpiono ze mnie. Ohyda! |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 11:22 ~wiechu | Zgadzam się w 100%!Przejąć i wyburzyć tą ohydę,a kosztami obciążyć tego,co wydał zgodę na budowę "wizytówki"centralnej części miasta.Mało że oszpecił teren,to jeszcze wziął za to kasę.Tak się dzieje,kiedy urzędasy nie ponoszą odpowiedzialności za podejmowane decyzje.Może Pan Prezydent by się wypowiedział? |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 11:19 ~Łubudubu | Na górze róże (żółte) na dole bez (niebieski) ! I mamy ukraińskie barwy. Na miarę naszych czasów. A jeszcze na tym piłeczki (futbolówki) i mamy E-2012. Liczą się tylko słomiane inwestycje ! |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 11:19 ~Leon | Był Alcatraz teraz Meksyk.... niebawem burdel. Ktoś nad tym w mieście panuje? |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 11:18 ~kopa | Według mnie takie decyzje powinny być publicznie ogłaszane i przynajmniej miesiąc wcześniej mieszkańcy powinni mieć możliwość wypowiedzenia się w tej sprawie. Centrum powinno mieć aprobatę całego miasta a nie kilku urzędników i mieszkańców okolicznych bloków. Ta buda powinna jak najszybciej się pościskać ze spychaczem.
Tak samo powinni zrobić z fantastycznym Tesco i Halą Targową, które szpecą centrum jak tylko mogą. |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 11:11 ~frisky | tam się wprowadza biedronka wiec malują na swoje barwy |
00 |
Czwartek, 23 czerwca 2011 r. godz. 10:19 ~az | A może padnie nazwisko kto wydał zgodę na budowę tej szmiry w centrum lub sprzedaż działki w centrum miasta aby jedno z biur podróży wybudowało sobie domeczek |
00 |