Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Wtorek, 14 maja 2024 r. Imieniny: Bonifacego, Julity, Macieja
 Wiadomości lokalne
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony - w obozie Powstańców Styczniowych - rajd pieszy
» Koniec marzeń mieszkańców o zielonej ulicy Popiełuszki? Nie będzie drzew i róż?
» Był poszukiwany za oszustwo. Wpadł przez wulgarny gest
» Monodram o Rotmistrzu Pileckim
» Program Profilaktyka 40 Plus tylko do końca czerwca 2024!
» 40-latek nielegalnie sprzedawał alkohol
» Obok Berlina, Paryża i Amsterdamu... Stalowowolska Noc Muzeów
» Cenzura na Facebooku Nadleśnictwa?
» Dwie osoby topiły się w zalewie w Zaklikowie. Na miejsce wezwano służby ratunkowe
» 10 autobusów dla powiatowego przewoźnika
» Kolejny krok do przebudowy ulicy Posanie
» Projekcja filmu "Ulmowie. Błogosławiona Rodzina"
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Kafejka Historyczna: Stalowa Wola na morzu
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Wystawa: Rendery, Fraktale, piksele...
» Spektakl Okna: Wszyscy niestety normalni
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Podkarpackie Echa - Melodie i tańce Podkarpacia w wykonaniu Zespołu Pieśni i Tańca Lasowiacy
» MBP: Teresa Monika Rudzka
» Wieczór indyjski
» Szpital z Radą Kobiet zapraszają na badania z okazji Dnia Matki
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Krzysztor Faraś na Torze Kielce
»Rada Miasta 2024-2029
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 16:48     /MRod/
Zamiast wiaduktu powstanie tunel

Nie będzie jak wcześniej planowano wiaduktu łączącego ulicę Okulickiego z ulicą Przemysłową. Prezydent Stalowej Woli stwierdził, że lepszym choć nieco droższym rozwiązaniem będzie budowa tunelu.
Nie będzie jak wcześniej planowano wiaduktu łączącego ulicę Okulickiego z ulicą Przemysłową. Prezydent Stalowej Woli stwierdził, że lepszym choć nieco droższym rozwiązaniem będzie budowa tunelu.
Fot. Archiwum Stalowka.NET
Nie będzie jak wcześniej planowano wiaduktu łączącego ulicę Okulickiego z ulicą Przemysłową. Prezydent Stalowej Woli stwierdził, że lepszym choć nieco droższym rozwiązaniem będzie budowa tunelu.

Do tej pory niepowodzenie inwestycji w postaci budowy wiaduktu łączącego ulicę Okulickiego z ulicą Przemysłową upatrywano w braku środków w budżecie na ten cel. Z biegiem czasu postanowiono zmienić koncepcję.

- "Robiliśmy już odwierty. Poziom wód gruntowych jest tam dość wysoki, ale mimo tego będziemy chcieli zrobić od ulicy Przemysłowej do ulicy Okulickiego, przejście podziemne, ponieważ w ten sposób zapewnimy sobie, że ulica Okulickiego nie będzie ulicą ślepą. Ona będzie miała kontynuację. Jest to zbyt ważna ulica w mieście, żeby była ulicą albo ślepą lub, żeby przechodziła w tą wąską uliczkę Czwartaków do ulicy Klasztornej" - stwierdził prezydent Stalowej Woli Andrzej Szlęzak.

Włodarz jeszcze kilka miesięcy temu wielokrotnie przedstawiał koncepcję budowy wiaduktu. Obecnie przyznaje, że projekt był nieudany, dość "toporny", dlatego z niego zrezygnowano.

- "Przejście podziemne będzie drożej kosztowało ze względu na warunki geologiczne. To jest jednak dla miasta niezbędne" - wyjaśnił prezydent.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 19 kwietnia 2011 r. godz. 18:05
~Mieszkaniec
Może należało by najpierw grunty pod ten tunel wykupić
+0-0
Wtorek, 15 marca 2011 r. godz. 16:28
~att
TUNEL, ale czy po obfitych opadach nie będzie jak na ul. 1-Sierpnia, czy pod Sezamem?
+0-0
Czwartek, 3 marca 2011 r. godz. 23:24
~Marcin
@flash: A co dobrego w przeniesienu pksu na przedmieścia? Z pksu pkorzystaja ludzie którzy nie mają samochodu, a tak moga dotrzec do centrum.
+0-0
Czwartek, 3 marca 2011 r. godz. 19:16
~Krzysiek
@flash Co racja to racja. Stalowej nie stać jednak na taka przebudowe. Kolei nie stac na opoznienia zwiazane z przebudowa nitki na Rozwadów. I takim sposobem przez nastepne 50 lat raczej nic sie w tym nie zmieni.
+0-0
Czwartek, 3 marca 2011 r. godz. 11:51
~lasek
wali mnie to w blat
+0-0
Czwartek, 3 marca 2011 r. godz. 03:46
~flash
ziomale!!! miasto trzeba wreszcie rozgrodzić. żaden przejazd ani wiadukt tego nie przejazd tego nie zapewnia. przeniesienie torów to utopia, więc pozostaje tylko tunel kolejowy na odcinku 2 km. Już sobie wyobrażam piękne centrum na przestrzeni pomiędzy Okulickiego i MDK, żadnych pociągów, deptak, centrum handlowe/biznesowe na miejscu koszmarnego budynku PKS (do przeniesienia na przedmieścia). to byłby dopiero krok naprzód dla STW.
+0-0
Czwartek, 3 marca 2011 r. godz. 00:08
~P.
Jaki przejazd kolejowy Wy chyba w innym kraju żyjecie. PKP nigdy się na takie coś jak przejazd nie zgodzi , o Budce i drużniku już nie wspomnę bo chyba by go miasto musiało zatrudniać i mu płacić .Tylko wiadukt lub tunel przejazd kolejowy na Klasztornej zlikwidować i zrobić z niej drogę lokalną dla mieszkańców.
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 23:48
~Krzysiek
@ Zbigniew STW Kiedyś kupilem auto. Cieszylem się i w pewnym momencie zaczęło się robić ciasno na parkingu. Jak to my polacy. Czasami trzeba sie dąsać, bo przecież racja po naszej stronie. I wiesz co mi wtedy sąsiad powiedział ? Powiedział, ze moj ojciec bardzo sprzeciwiał sie budowie parkingu (defakto do dzisiaj nie posiada auta). Ty taki wlasnie jestes troche. Cos racji masz, nie do konca wiesz czego chcesz, a płaczesz. Wyobrazasz sobie te korki od zamknietego przejazdu. Te ciezarówki czekajace na zwolnienie szlabanu, zeby przebic sie na Tarnobrzeg ? Zajmij sie człowieku swoim ogródkiem. Zrobisz sobie lepiej i innych nie bedziesz wyprowadzał z prawidłowego toku myslenia.
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 23:35
~Inny mirek :)
I wreszcie coś sensownego czytam ..
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 22:07
~mirek
A ja mam 3 fakultety z arhitektury i wiem lepiej! Zamiast tunelu powinni przenieść tory w inne miejsce, taniej wyjdzie. A Lucjusz Nadbereżny zostanie prezydentem w nastepnej kadencji! Uczciwy patriota, ministrant, nie to co bezbożniki z peło!
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 11:15
~jacek82
ja się zgadzam z decyzją o tunelu. nie rozumiem dlaczego w opiniach, każdy doszukuje się polityki. może dlatego że skończyłem studia budowlane i pracuje przy projektach, i wiem po prostu czym różni się tunel od wiaduktu ( w części konstrukcyjnej i kosztów).
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 10:49
~helmuth
tunel samochodowy ludzie. to bardzo dobry pomysł, bezkolizyjne prowadzenie ruchu, wiadukt jest kłopotliwy architektonicznie - dostosowanie wysokości, całej kubatury to otoczenia. TUNEL - ŚWIETNE ROZWIĄZANIE!
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 10:10
~Zbigniew STW
Ani wiadukt ani tunel TYLKO i wyłacznie normalny przejazd kolejowy taki sam jak na niedalekiej Przemysłowej / Klasztornej i wszystko będzie jak należy. Panie Prezydencie Szlęzak DOŚĆ szastania pieniędzmi mieszkańców podatników.
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 09:50
~lucek
dla pociagow sie nie oplaca bo kolej ledow co zipie nie ma sie dla nich co wykosztowywac
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 09:36
~bety
Popieram pomysł - tunel dla pociągów!Wreszcie nie trzeba będzie stać na kilku przejazdach w mieście.
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 08:59
~ola
Tunel imienia A.Szlezaka,oczywiscie-to bedzie pomnik wspanialej prezydentury-wali mnie to-taki bedzie napis.?
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 08:57
~wiego
Widzę ogromny przerost wyobraźni nad rzeczywistością!!! Ciekawe, że wiadukt zaślepi Okulickiego, a tunel nie. Tam miejsca jest dużo na zrobienie rozjazdów we wszystkich kierunkach.
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 08:54
~ania
Ciekawe co pan prezydent-budowniczy,jakie jeszcze do niezralizowania inwestycje wymysli-jego wyborcy z wielka niecierpliwoscia czekaja!!!!!!
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 08:48
~gosc
Toporny i nieudany-cha cha cha jak cala ta.....
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 05:12
~Stefan
Wydaje mi się ,że jednak wiadukt byłby najlepszym wyjściem i jak widać najtanszym.Może wreszcie ruszy remont ulicy Przemysłowej bo jazda po niej to katorga.Dziury,wąska,brak oświetlenia,dużo jezdzących a dotego jeszcze rowerzyści i często zamykane tory...
+0-0
Środa, 2 marca 2011 r. godz. 04:39
~flash
a co ziomale myślicie o tym, żeby zrobić tunel na 2 km, ale nie dla samochodów, a dla pociągów i rozgrodzić wreszcie STW? To byłaby dopiero rewitalizacja Zatorza :)
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 23:02
~bleeeeeee
imieniem kogo bedzie tunel, tym powinien zając się miejscowy pis wspomagany przez cesarza spisków antka
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 22:23
~jacek
To znaczy ze z kontynuacją dotychczasowej obwodnicy wzdłuz Sanu kicha? Trzeba ruch tranzytowy przerzucić na drugą strone miasta pod hute. Potem znowu koło Stalschmitu tunelem, albo wiaduktem lub droga powietrzną na północ. Następnie wyprowadzenie ruchu za San nowym mostem a potem sie zobaczy.
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 21:33
~faflik49
tez popieram.Fajnie wyglada i modna fryzura.Dopiero jak prezydentem miasta zostanie Lucjusz Nadbereżny Stalowa Wola odżyje i zacznie się rozwijać. Teraz miasto uduszone świetnymi pomysłami i likwidacyjnymi zapędami ledwo zipie w deficycie i bezrobociu.
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 21:24
~kijanka
uchowaj boze, to zaklalany i falszywy chlopak, wrecz obludny, marionetka z rekach "straszych: kolegow, niekoniecznie madrzejszych od przedszkolaka, bedziemy miec same koscioly, krzyze, a do proboszczy mowic per papy
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 21:21
~zoblook
Dopiero jak prezydentem miasta zostanie Lucjusz Nadbereżny Stalowa Wola odżyje i zacznie się rozwijać. Teraz miasto uduszone świetnymi pomysłami i likwidacyjnymi zapędami ledwo zipie w deficycie i bezrobociu.
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 20:43
~werbelilucjano
przeciez logiczne jest ze tunelem tez beda jezdzic auta wiec o jakiej melinie tam mowicie? za granica tunele sa na porzadku dziennym wiec nie wiem po co to biadolenie, no ale kundelku pisu musza ujadac, bo pan posel jedynie atmosfere popsul przed studniowkami, ot caly jego sukces!
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 20:37
~fff
Kiedy? W 2040 ?
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 20:25
~.
Najprostsze rozwiązanie nie jest brane pod uwagę? Zarówno na wiadukt, jak i na tunel jest już nieco za ciasno, za to najzwyklejszy porządny przejazd przez tory na wprost z górki rozwadowskiej do ulicy Przemysłowej, plus jej przemyślany remont, niemal od ręki wyprowadził by większość ruchu tranzytowego z centrum miasta istniejącymi (w zasadzie ;) ulicami. Może przy okazji Klasztorną można by przedłużyć wschodnią stroną torów co najmniej do KEN, jeśli nie dalej - dla lekkiego ruchu lokalnego?
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 20:20
~sowoj55
nowa melina dla meneli
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 20:03
~Senny
Przejazd kolejowy odpada - za duże korki przy zamkniętych rogatkach by się tworzyły (już teraz jest makabra) a co dopiero jak to będzie droga priorytetowa. Nie bardzo rozumie dlaczego tunel - skoro jest droższy... warto też a żeby przemysłowa sprytnie łączyła się z klasztorną i 1-go sierpnia.
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 19:48
~REAL i STAl
Wiecie, co tak czytam o pomysłach prezydenta i czytam i stwierdzam, że ma bardzo bujną wyobraźnie. Co rusz rzuca hasło a to to, a to tamto, siamto. Później z tego du.. Lepiej będzie jak zejdzie na ziemie i zajmie się prawdziwymi problemami, a nie kolejnymi głupawymi pomysłami.
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 19:07
~Dudis
Dla mnie to i tam może być zwykły przejazd kolejowy byle było połączenie tych ulic . I taniej taki przejazd wyjdzie ponieważ Strażnik i wystarczy wyrównać trochę kamienia asfalt i będzie git po co kombinować . Bo tunelu się za 20 lat nie doczekamy .
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 19:06
~Mieszkanka
I będzie tak jak z przejściem podziemnym obok Bazyliki!Po oddaniu tego tunelu okazało się,że jest to świetne miejsce dla pijaków którzy mieli ustronne miejsce do załatwiania swoich potrzeb fizjologicznych!Z tamtych czasów pamiętam rozbite jarzeniówki i płytki,ludzie bali się tamtędy chodzić,raz ,że smród,dwa zawsze stały tam jakieś męty...W końcu ktoś zrobił tam sklep i tyle!A teraz znów moim skromnym zdaniem pojawia sie poroniony pomysł budowy tunelu! Ku przestrodze...
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 19:04
~Jadzia
A może by tak zrobić most powietrzny wzorem II wojny światowej. Wtedy można by zrezygnować z wiaduktu i tunelu. Jednocześnie aby zapewnić atrakcje dla mieszkańców można by obok zrobić wystawę z komiksami na bilbordach.
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 18:42
~obok
Co to za prezydent co mówi że nie ma pieniędzy i podsuwa pomysły likwidacji szkoły, a z drugiej strony zamisat oszczędzać mnoży wydatki na tunel. Takiego prezydenta trzeba odwołać.
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 18:12
~Wowo
Jestem jak najbardziej za : )) ciekawy pomysł i na pewno coś nowego w mieście czego jeszcze nie ma : ) czekam na realizacje !
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 17:48
~frama
To cały Prezydent - zamiast wiaduktu - tunel, zamiast Pomnika Mordu Wołyńskiego - Pomnik dobrych Ukraińców
+0-0
Wtorek, 1 marca 2011 r. godz. 17:17
~zoo
Zróbcie cokolwiek, tylko nie gadajcie że zrobicie, a zróbcie. No i remont Przemysłowej, bo to w tej chwili to jest off road. Tak samo jak Poniatowskiego i wiele innych.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.