Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 26 kwietnia 2024 r. Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda
 Wiadomości lokalne
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 17:31     /MRod/
Mieszkańcy nie chcą galerii handlowej bo będzie hałas i ucierpi przyblokowa zieleń

W stalowowolskim Urzędzie Miasta miały miejsce konsultacje społeczne nad przyjętymi zmianami planu zagospodarowania przestrzennego.
W stalowowolskim Urzędzie Miasta miały miejsce konsultacje społeczne nad przyjętymi zmianami planu zagospodarowania przestrzennego.
Fot. Jacek Rodecki
W stalowowolskim Urzędzie Miasta miały miejsce konsultacje społeczne nad przyjętymi zmianami planu zagospodarowania przestrzennego. Spotkanie zdominował temat budowy "Galerii Stalowa Wola" przy ulicy Okulickiego w Stalowej Woli.

Witoldowi Habudzie prezesowi spółki "Galeria Stalowa Wola" przyszło się zmierzyć z grupą kilkunastu mieszkańców okolicznych bloków usytuowanych przy ulicy Okulickiego. Jak poinformował na początku spotkania inwestor obiekt ma służyć tylko i wyłącznie na potrzeby handlowo-usługowe i ma się znajdować u zbiegu ulicy Okulickiego i Floriańskiej. Odległość od budynku mieszkalnego przy Okulickiego 6 ma wynosić 48 metrów, zaś od Okulickiego 4 - 30 metrów.

Zero zieleni, słońca, parking przed oknem

- "To za mało! Obwiążcie nas najlepiej drutem kolczastym" - stwierdziła stanowczo jedna z mieszkanek bloku. Lokatorzy bloków przy ulicy Okulickiego argumentowali, że zabiera się im zieleń wokół bloku, że będzie duże zacienienie, projekt budowlany będzie odbiegał od przedstawionej koncepcji, wreszcie inwestorzy usłyszeli, że dzieci będą mieć gdzie chodzić na wagary, i że takie obiekty nie powstają w centrum miasta, tylko na jego obrzeżach.

Witold Habuda, prezes zarządu spółki "Galeria Stalowa Wola" ze stoickim spokojem starał się zarzuty odpierać. - Od strony kościoła Floriana powstanie rampa przeładunkowa celem wypakowywania towarów. Zostanie ona zabudowana, żeby wszelki hałas wyciszyć. Zabudujemy ją, zadaszymy, aby nie szpeciła" - dwoił się i troił, aby przekonać sceptyków Habuda.

Mieszkańcy podnosili, że przed blokami od strony placu rosną drzewa, a nie jakieś tam krzewy. Drzewa mają po 20, 40 lat a dzieci w porze letniej wychodzą z kocykami, aby się bawić. Kiedy Habuda wyciągnął zdjęcia i pokazał mieszkańcom zachwalane przez nich "zielone tereny" , usłyszał: "To jest fotomontaż!", "Przecież zieleń powinna budzić pozytywne emocje. Gdzie mają chodzić matki z dziećmi?", To ci na dole już nic nie będą widzieć", czy wreszcie poważniejsze zarzuty: "Kto ma jakieś układy, znajomości, ten buduje!".

Nie art deco ale styl bunkrowy?

- "Kto mi zagwarantuje, że to nie będzie jakiś kolejny bunkier" - zapytał jeden z mieszkańców, któremu nie podoba się fakt, że w mieście nie ma wydzielonego centrum i konkretnego architekta, który by nad tym czuwał. - "W innych miastach zabudowa jest ładna, a u nas jest bunkrowa!" - padło z sali porównanie.

Obecna na spotkaniu Maria Darocha, naczelnik Wydziału Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Stalowej Woli wyjaśniła, że zaprezentowana koncepcja, na którą inwestor wydał pieniądze nie będzie się wiele różnić od projektu budowlanego, a od strony, gdzie znajduje się kościół św. Floriana jest odgórny nakaz zasiania zieleni.

- "Ale dlaczego tam?" - pytali mieszkańcy bloków przy ulicy Okulickiego, argumentując, że przez inwestycję ich ceny ich mieszkań drastycznie się obniżą. Witold Habuda nie odpuszczał, uzasadniając, że ma na to dowody, że w innych miastach tam, gdzie powstały galerie handlowe wartość budynków mieszkalnych wzrosła o 60%.

"Kupa na kupie" i nowe miejsca pracy

Znalazły się także pozytywnie nastawione do przedsięwzięcia osoby. Jedna z nich wytknęła obrońcom zieleni, że na ich terenie "leży kupa na kupie", psia oczywiście i nikt nie pokwapi się, żeby niespodzianki sprzątnąć, zwłaszcza kiedy śnieg stopnieje, tym bardziej, że ulokowane są psie pakiety. - "To nie jest temat dzisiejszego spotkania!" - chciał przerwać wystąpienie jeden z mężczyzn.

Radni za inwestycją podczas jednej z komisji opowiedzieli się pozytywnie. Czy inwestorowi uda przekonać się także mieszkańców okolicznych bloków? - "Dzięki nam 250 osób będzie miało pracę. Być może to będzie któreś z Państwa dzieci, wnuków" - stwierdził Witold Habuda, prezes spółki "Galeria Stalowa Wola".

- Więcej o Galerii Stalowa Wola

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Sobota, 12 marca 2011 r. godz. 17:48
~wyborca
To jest przegięcie! Nie może być tak, że kilku kumpli spod budki z piwem zbierze się, da kopertę, a władza przekaże im cenną działkę za bezcen. Chcą zbić interes kosztem naszego miasta! Centrum na Niezłomnych nie jest w pełni wyposażone. Na Okulickiego już powstaje galeria, na Niezłomnych obok Kauflandu budują ten nieszczęsny bunkier dla kilku zagranicznych molochów, w planach są jeszcze inne galerie. Niech W.Cz. kupcy wykupią części niezagospodarowanych obiektów i tam zbijają interes. Psie kupy są żadną argumentacją. Dużo ich jest na chodnikach nawet w okresie letnim. Dlaczego Automobilklub nie protestuje? To ich teren. Można spróbować działać przez nich i wszystkich firm przewozowych, które tam mają przystanek i zaprzyjaźnionych klubów motoryzacyjnych. Jeżeli do protestu dołączy więcej osób ze Stalowej Woli (może wystarczy petycja), jest duża szansa, że zablokujemy kolejną kiepską inwestycję. Nawet po prezentacji widać, że szykuje się kolejny kiepski bunkier. Przydałaby się lepsza lokalizacja dla EMPiK-a, ale cóż... Zaprzepaszczono cenne działki na Jana Pawła II i oszpecono centrum miasta. Nieprzyjemnie idzie się ulicą Okulickiego, szczególnie w okolicach hali targowej. Tam aż straszy! Wali się pełno śmieci, przekupki sprzedające mleko w butelkach po Coca-Coli tuż przy chodnikach (!), panuje tam ogólny bałagan architektoniczny i atmosfera jak na jarmarku. Co do tych budek to mam mieszane odczucia. Lepsze to niż stragany, ale warunki tam panujące nadal nie satysfakcjonują wszystkich kupców i ich klientów. Pamiętacie, ile przy tym było przekrętów. Może lepszym wyjściem byłaby hala, ale z prawdziwego zdarzenia, a nie bunkier jak obecna. Czy w tym mieście jest architekt z wykształceniem?
+0-0
Piątek, 25 lutego 2011 r. godz. 20:34
~andrzejs
A wiecie cos na temat budowy galerii przy obwodnicy przez Pana Koczware?? Bo coś cicho o tym
+0-0
Piątek, 25 lutego 2011 r. godz. 13:01
~Tomek
ZDECYDOWANE NIE DLA BUDOWY GALERII!!!
+0-0
Piątek, 25 lutego 2011 r. godz. 09:18
~halik
całkowicie zgadzam się z tym, co napisał "anty-kicz"
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 20:14
~Aga
Przecież budują galerię koło hali więc po co następna i to tak blisko? Mogą przecież zbudować nad PKS galerię - kiedyś był taki plan.
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 20:03
~tadek
wszystkie bloki na sierpnia,hutniczej,niezłomnych,wolnosci, miały pralnie i suszarnie ale zostały zaadoptowane na mieszkania i piwnice,nie piszcie bzdur ze nie miały na tych ulicach mieszkałem ja,moi rodzice i moi koledzy lata 60-70,a ktos tam na dole ma racje wystawy z gaciami to norma w tym miescie /wielowsi ;)
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 16:17
~anty-kicz
Mam inną wizję miasta. Dużo terenów pod potrzebne inwestycje poszło się [cenzura], natomiast chcą budować kolejny bunkier w jednym z niewielu pasów zieleni! Często tam bywam i widzę, że nawet jest za mało miejsca. Kto dał łapówę??? Natomiast na wolnej przestrzeni w pobliżu poczty można było zbudować centrum uczelniane (niech to będzie Polibuda Rzeszowska, KUL, a nawet prywatna uczelnia, jeśli nie ma pieniędzy na stalowowolską). Zobaczymy, co wyjdzie z Biblioteki Międzyuczelnianej. Czy sąd i prokuratura potrzebują nowej siedziby? Tu bym polemizował. Teren można było wykorzystać LEPIEJ. Co do centr handlowych - jedno na Niezłomnych nie jest do końca zagospodarowane, kolejna galeria powstaje przy Okulickiego (o 1 za dużo, ale niech będzie). Nie ma galerii z prawdziwego zdarzenia i nie będzie przez dłuższy czas, dlatego dajcie sobie spokój z budową kolejnych bukrów. Afery korupcyjne w końcu wyjdą na świało dzienne. Ciekawe, w jaki sposób wyłaniają architektów.
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 13:52
~MIRKO
OstatniSprawiedliwy Ul. Okulickiego jest OKROPNA. Miasto wybudowało "pasaż handlowy" wzdłuż torów, a handlarze co raz częściej do handlu wybierają chodnik przy parkingu wzdluż pawilnow na ul. Okulickiego tj. od LUX Społem do Hali targowej. Nie dość że ich samochodu zajmują wszytskie miejsca parkingowe to na dodatek blokują ruch i zostawiają syf po sobie. Miasto nic nie robi w tym kierunku a cała inwestycja która była przeprowadzona dla odbarczenia ul Okulickiego wydaje być się bez sensowna! Może to trochę nie w temacie, ale Ostatni Sprawiedliwy ma 100% racji !!!!!!!!!!!!!!!!! WSZYSCY HANDLARZE Z JAJKAMI I INNYMI PRODUKTAMI NA PASAŻ ! W KOŃCU PO TO MIASTO WYDAŁO NA NIEGO KASĘ !!! Szkoda, że Pan Szlęzak tego nie widzi !!!
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 12:32
~miejscapracy
Do "posel" NARA!!! Przyślij kartkę!
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 11:00
~mieszkająca na ul.1- Sierpnia
Do JAGA ! Na ul Sierpnia nie było w blokach pomieszczeń na suszarnię , mieszkam tu i wiem....
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 10:15
~jaga
toderaz !----- alez wieszaj to pranie na balkonie ale na poziomie barierek a nie na wysokosci balkonu sasiada wuyzej bo nie dosyc ze w domu jak w grobowcu to jeszcze wszyszcy ogladaj wystawe z praniem ! po za tym sa suszarki składane pokojowe i balkonowe mozna? mozna tylko trzeba chciec a parania nie robi sie codziennie :) z kazdej sutuacji jest wyjscie a po drugie to w blokach na sierpnia,niezłomnych tam gdzie nie ma balkonów sa suszarnie tylko ludzie adoptowali je na piwnice ale to juz wasz pikus jak jestescie wygodni i leniwi bo najprosciej wywyiesic wystawe z ciuchami na balkonie.
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 10:10
~jaga
ESJOTA ! jesli wlazłam miedzy wrony moge (ale nie musze ) krakac jak i ony ale nie znaczy to ze mam tak jak 90 % mieszkanców wieszac gacie i pierzyny na widok publiczny tylko dlatego ze miedzy nimi mieszkam !Sory ale tak nie potrafie !
+0-0
Czwartek, 24 lutego 2011 r. godz. 08:59
~!!!!!!!
Proponuje zmienic tytul atykulu na ,,MIESZKAŃCY CHCĄ GALERII HANDLOWEJ" Taka jest po prost prawda!!!!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 22:09
~krzysiek
jeb... społeczniaki
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 21:28
~stalowiak
sprawa 1)właścicielem spornego terenu jest miasto st.wola ,więc jako właściciel i gospodarz-miasto może i robi z tym co chce ,byle nie kolidowało to przepisami ,a zdanie kilku osób z tak licznego osiedla nie może być w sprzeczności z interesem ogółu sprawa 2)inwestor ryzykuje swoje własne fundusze i jak na tym straci ,to jego problem i nie wiadomo komu zrobi krzywdę ,gdy splajtuje sprawa 3)namierny hałas? -szczególnie wtedy gdy o godz. 5,30 rano jakiś debil łamie prawo o ciszy nocnej waląc żelazem w dziurawe wiadro na sznurku sprawa 4) usuwanie zieleni?--to jest centrum miasta ,a nie dżungla gdzie psy srają i szczają gdzie popadnie można tak ciągnąć bez końca --ale mam radę dla inwestora-nie przejmuj się i buduj -krzyż postawili nielegalnie ,a stoi do dziś i to w Państwie Prawa -Panie Ślężak ,no gdzie i dla kogo jest to Prawo?
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 21:16
~cdn
ZMOBILIZUJMY SIE I POMOZMY W BUDOWIE TEJ GALERII.WLASNIE TU I TERAZ.MY MIESZKANCY STALOWEJ WOLI CHCEMY TEJ GALERII.POPIERAMY INWESTORA!!!!!!NIE PODDAWAC SIE!!!!!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 21:09
~zxc
Kolinska ty to jestes albo slepa albo glupia jak beton pare matrow masz park z placem zabaw to idz tam i nie pier idiotyzmow malo ci drzew dookola stalowej to sobie pojedz pod jubilat albo zamieszkaj w lesie ty chcyba nie wiesz co to znaczy mieszkac w miescie ktore chce sie rozwijac a przez takie tempe strzaly sie nie rozwinie nigdy bo nie myslisz o przyszlosci swojej ani swoich dzieci bo wolisz pojechac na zmywak bo nic innego nie potrafisz robic
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 21:02
~todreaz
Jaga, a powiedz mi na przykład, co mam zrobić jak mieszkam w niedużym mieszkaniu, przykładowo 1-go Sierpnia i nie mam balkonu... Albo na oś. Młodynie, gdzie mieszkania tez nie są duże, i wszyscy ubrania wieszają na balkonach ?! jesteś strasznie krótkowzroczna (bo u mnie jest tak i a nie innaczej)
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 20:54
~grzmotek
Kolińska - pierniczysz od rzeczy. Place zabaw? Rzygać się na to chce. Mam jeden za oknem i w ciepłe dni nie można pospać bo jakiś gówniarz ryja drze "MAmo, mamo, mamo!". Wieczorem na tych ławeczkach placowych żule piją browary i znowu spać nie można bo ryje drą. Place zabaw zaorać i tyle.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 20:05
~esojota
**JAGA**twoje święte słowa że masz obsesje na widok gaci wiszących na balkonie ,ale jak piszesz nie wszyscy pochodzą ze wsi ,lecz jeśli ktoś przyjeżdza z Torunia to utożsamia się z tymi *wsiokami*.Kto z kim się zadaje takim się sam staje
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 19:32
~janek
do esojota ! facet jak ty masz skojarzenia z rodzimego domu z krowa to nie wmawiaj innym ze musza pochodzic ze wsi bo mimo ze stalowa to miasto zaludnione przez okoliczne wsie to sa tu takze ludzie z całej polski.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 19:29
~tyka
Kolinska !!! rzut beretem masz park miejski ! nie przesadzaj z tymi ławeczkami i placami zabaw,jakby tak kazdy myslał jak ty to nic by nie było tylko bloki i place zabaw z zasranymi trawnikami i piaskownicami przez pupilków panius.Stalowa wola ma baaardzo duzo zieleni tylko ja trzeba uszanowac a nie fajdac odchodami psów !
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 19:26
~jaga
esojota !!!! nikogo nie obrazam to prawda ze stalowa to wielowies !!!! przypominam sobie ze rodzice przyjechali tu z Torunia i bynajmniej nie do huty :)) było wiele innych zakładów pracy do których budowy wysyłni byli pracownicy z macierzystych firm :) nie tylko wioski w promieniu 60 km osiedliły sie w stalówce !!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 19:11
~esojota
**JAGA**-ty sobie przypomnij skąd skąd pochądzą twoi rodzice zanim zaczniesz obrażać innych.Gdyby nie HSW to rodzice twoi razem z tobą w tej chwili wegetowalibyście gdzieś w zapadłej wiosze i nie w głowie by ci była galeria ale krowa
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 19:09
~master
Kolińska czy ty wierzysz w to co piszesz? Lotki, koce, pociechy, ławki itd.! Może jeszcze chcesz łabędzie karmić bułką?!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 18:49
~Kolińska
Do tych co piszą że były "same moherowe berety" - jak ktoś nie był to niech się nie wypowiada na podstawie urywku zdjęcia czy czegoś innego. Byłeś? widziałeś? Najlepiej jest oceniać jak się nie było - a tak w ogóle jak chcecie tej galerii to dlaczego nie przyszliście na spotkanie? Przecież drzewa są potrzebne, nawet kawałek zieleni aby produkowały tlen! Przecież taką galerię można wybudować na ulicy Podskarpowej. Tu przydałby się właśnie plac zabaw, ławki, skwer, posadzić więcej drzew - gdzie matki z wózkami i dziećmi z tych mieszkań mogłyby spacerować czy usiąść na ławce i pooddychać a dzieci usiąść na kocu, pograć w lotki, w piłkę czy pojeździć na rolkach, rowerem i z okna doglądać swe pociechy. Co do kup - żadna galeria tego nie rozwiąże - ludzie sprzątajcie po sobie to problem zniknie - ciekawe czy w domu tak zostawiacie? Czy rzucacie papiery? U siebie to możecie mieszkać jak w norze borsuczej ale porządek musi być. Nauczcie się kultury! Mamy już wybudowany budynek gdzie zlikwidowali sklep Tesco i jak to wygląda? Jak gówno w lesie! (skoro było o kupach) I ja się na to nie zgadzam! Betonowa Wola! To jest spisek! Musi być jakaś alternatywa! Zapytuje was pomożecie ocalić zieleń? a prawidłowa odpowiedź brzmi: pomożemy! Z resztą nie ważne kto co myśli ważne pod kogo jest podwieszony. Potrzebni są ludzie prości a rzetelni - tacy co potrafią dobrze walnąć pięścią w stół kiedy trzeba! Na naszej ulicy świeci dziś słońce - jak mawiał Sofronow i niech tak zostanie. Musimy się wszyscy wziąć do solidnej, rzetelnej roboty i nie dopuścić do budowy!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 18:46
~wega
ANTY-KICZU !!! przyroda potrzebna jest pieskom i ich włascicielom zeby było gdzie te zasrańce wyprowadzac !!! po to potrzebna jest zielen koło bloków.Stalowa Wola to zielone miasto w która stro nie pojedziesz tam las wiec nie przesadzaj z tym brakiem zieleni.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 18:16
~anty-kicz
Stanowczo sprzeciwiam się budowie jakiegokolwiek obiektu w tym miejscu Często tam bywam. Należy zachować ten fragment przyrody. Jest dużo niezagospodarowanych obiektów handlowych, np. Centrum. Czy ktoś zapłacił łapówę, że radni za wszelką cenę chcą to wybudować? Na prezentacji wszystko będzie wyglądać super, ale w praktyce może być inaczej. Wystarczy, że w poprzednich latach powstały kiepskie obiekty (totalny brak pomysłu na zagospodarowanie przestrzenne miasta i łapówy za wydawanie zgód to poważny problem). Niech żyje przyroda w pobliżu bloków i obiektów sakralnych na Okulickiego.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 16:11
~NF
Na tym spotkaniu z tego co widac na zdjeciu byly same moherki wiec nic dziwnego im zawsze nic nie potrzeba.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 15:53
~Rowerzysta
Idźcie z duchem czasu, duchem Europy. Wybudujcie tam meczet.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 15:42
~zxc
Co za owce a co wy w ogole chcecie w tej stalowej niech najlepiej zarosnie w ch..j chwastami poco maja byc nowe miesca pracy jak stare niezbyt madre maja robote i maja w D..pie ludzi wyksztalconych poco mlodym jak stare maja dzieki takim ludziom stalowa sie nie rozwija
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 14:52
~tyka
Co za kwiat młodosci i przyszłosci Stalowej Woli na zdjeciu powyzej !!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 14:46
~tomek
a dlaczego jaga ma sie ogarnac? napisala prawde o tej wielowsi Stalowa Wola ! co pewnie jeden z tych sie odezwał co w mieszkaniu jak w grobowcu bo cały rok na okragło susza szmatki !
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 14:45
~xoana
Mi tam odpowiada :) Chociaż znając życie i tak bedą się kłócić jeszcze ze 2 lata... co do tych wspaniałych zielonych terenów... Dziecka na te kupy bym nie puściła, ba! Nawet mój pies kręci nosem jak tamtedy przchodzimy.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 14:44
~jaga
do TODREAZ !!! nie mieszkam w domku ale w wiezowcu na przeciwko mojego stoi drugi i co za widok co dzienny gacie,skarpety i wietrzenie poscieli na barierkach.Urodziłam sie tu mieszkałam w bloku z balkonem i nikt nie wieszał na balkonie prania,były suszarnie,teraz tez sa !!!!!! ale nikt z nich nie korzysta bo łatwiej wwieszac szmaty na widok publiczny !!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 13:39
~RaLph
Jak projekt ładny - niech stawiają. Ale patrzac na ten budynek obok to pewnie będzie kicha. Kto sie zgodził na taki badziew!?
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 13:13
~Damian
Wystarczy popoatrzeć na te twarze na zdjęciu. Im potrzebne zagony ziemniaków jak u mamusi lub u teściowej na wsi a nie galeria. Oni nawet nie wiedzą co to takiego! Budować panie prezydencie i nie pytać takich o nic.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 12:43
~todreaz
Jaga, pewnie w Domku jednorodzinnym mieszkasz co ? albo na oś. Ogrody ?! ogarnij się, BUDOWAĆ !!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 12:38
~posel
GALERIA?Po co ! Niby da prace 200 osoba ale co z tego.I tak to jest mala kropla potrzeb na rynku pracy.Niech sie buduje galerie ale 40pietrowe to sie bardziej bedzie opalac.:O) Z drugiej strony to cale pietro w CENTRUM STALOWA WOLA jest niezagospodarowane.czego tam nic sie z tym nie robi tylko to stoi a buduje sie inne centra handlowe.to wszystko jest chore. wyjezdzam stad.!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 12:35
~tony iommi
Jak nie galeria, to może kościółek wybudujemy????
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 12:32
~Arek
Niestety, jesliby brać przykład z krajów które są rozwinięte 30 lat do przodu od nas to istnieją dwa trendy (nie mniej caly ten temat jest bardzo złożony): -uprzykrzać jazdę autem (galeria w centrum) by ludzie znów nauczyli chodzić się na nogach (lepsza kondycja fizyczna, odporność, czyściejsze powietrze, mniejszy hałas, mniej nerwów spowodowanych staniem w korku a tym samym mniejsze obciązenie dla NFZ) do tego jak widać w przeróżnych miastach ulice się zawęża i wprowadza właśnie po to zakazy, by znów nauczyć się chodzić, w sumie na okulickiego 90% mieszkańców stalowej woli będzie szła w jedną stronę poniżej 15 min.Można też zacząć korzystać z komunikacji miejskiej, która w dużych miastach ma dużo więcej praw (własne pasy) do tego jest tania jak barszcz (50-90zł bilet miesięczny na wszystkie linie, to raptem pare litrów paliwa) Drugi trend mówi, że centrum ma się kojażyć z deptakiem, promenadą, miejscem gdzie wieczorem można usiąść i porozmawiać, niestety nasze miasto jest za młode (budowane w kiepskim systemie socjalistycznym) ale i za stare (poczynione budowy i nie przewidzenie takiego miejsca) by udało się ten cel zrealizować. Ludzie mówią, że nie da sie żyć bez auta. Proszę przenieść się 30 lat do tyłu, pod każdym blokiem stał 1-2 samochody ludzi w mieście żyło więcej jak teraz... Na prawdę się nie dało, zaprowadzić dziecka do przedszkola, dojść do pracy, zrobić zakupy (sklep spożywczy na każdym rogu ulicy) Dla naszego miasta najlepszym rozwiązaniem na chwilę obecną byłoby wprowadzenie dość wysoko PŁATNYCH parkingów rozliczanych co 30 minut, tak aby pozbyć się zbędnego ruchu, budowa galerii w centrum naszego, w dalszym ciągu naprawdę niewielkiego miasta. Wiem, że większość z Was łapie sie teraz za głowę jakie ja brednie wypisuję, ale tak moi drodzy zmienia się świat. Kto siedzi tylko w swoim mieszkaniu, może nie mieć o tym pojęcia :)
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 12:28
~Czesio
Czytam o tym ze są już w okolicy sklepy i wystarczy, to może zróbmy w Stalowej Woli jeden sklep spożywczy jeden przemysłowy i na tym poprzestańmy. Proponuję zlikwidować TESCO i CENTRUM bo tam "nikt nie chodzi" niech zostanie warzywniak w "tunelu" bloku i mięsny we "wzorcówce" oraz "delikatesy" na narutowicza resztę sklepów zamknijmy pewnie będzie lepiej ale czy taniej?....
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 11:44
~jugo
prawidłowo niech sie miasto rozbudowuje niech pieknieje a nie tonie w psich kupach !
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 11:41
~jaga
Najbardzie szpecace to sa wsze balkony zawieszone od rana do nocy gaciami,poduchmi,pierzynami i innym praniem !!!!! to jest dopiero szpecenie miasta,najechało sie wsioków do stalowej Woli i mimo ze mieszka tu juz 30 lat nadal wiesza pranie i pierzyny na barierkach balkonów jak na płocie na wsi ! Ale to sie ma we krwi i jadac głównymi ulicami czy bocznymi wszedzie tam gdzie balkony pranie,tam gdzie ich nie ma na suszarkach zewnatrz pranie i witaja te gacie przejezdzajacych przez miasto-ładna wizytówka !Sa suszarki pokojowe !!! sznury na balkonie mozna rozwiesic dołem a nie góra latem powiesic skrzynke z kwiatami a nie pirzeyne przez barierke !!! i w ten sposób dbac o wyglad miasta a nie czepiac sie tego ze ktos w ogóle chce tu inwestowac i dawac miejsca pracy,to miasto umiera,młodzi stad uciekaja a starzy dogorywaja! Niestety z zasrancem pieskiem nie bedzie gdzie wyjsc ale prawidłowo bo zasrane chodniki,trawniki,piaskownice to wstyd dla miasta no ale jak sie ma niereformowalne pańcie z piesiem zasrancem na smyczy to juz nikt i nic tu nie poradzi jedynie mandat za mandatem.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 11:32
~misiek
widzę tam moja teściową :) buhahahah gdyby nie tytuł pomyślał bym że to zebranie w obronie krzyża :) pozdrawiam
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 11:24
~mirek
Jest pewna cena któą płaci się za mieszkanie w centrum miasta. I tą cenę się płaci i koniec.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 11:08
~miastowy
Popieram budowę galerii, z kilku względów. Po pierwsze - nowe miejsca pracy. Po drugie - należy popierać budowę efektownych, nowoczesnych obiektów handlowych, a likwidować blaszaki i tym podobne architektoniczne koszmarki. Nasze miasto niech stanie sie nowoczesne. Po trzecie - wypełnić wreszcie to pastwisko w centrum naszego miasta które jest anty-wizytówką, antyreklamą Stalowej Woli. Do mieszkańców bloków - mieszkanie w centrum to zyski (dostęp do infrastruktury, także handlowej) i utrudnienia (ruch, zgiełk) i sa to aspekty nierozerwalnie związane z układem urbanistycznym dużego miasta. A rekreacja? Spacerki z pieskiem? Macie działki za Sanem, macie las ze ścieżkami, ławkami. Macie Sochy, park w Charzewicach. Powtarzam - nie można mieć wszystkiego naraz. Jeśli zgiełk miasta dokucza sprzedać mieszkanie i przenieść się na wieś
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 10:41
~gaga
Podzielic miasto-STALOWA i WOLA-beda dwa miasta-kto za -kto przeciw?
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 10:25
~podatnik
Kiedy nawiedzeni protestowali przeciwko budowie walcowni blach aluminiowych przez Złomrex Prezydent Szlęzak powiedział - "będziemy mieli świeże powietrze w pustych kieszeniach". Protestujący przeciwko budowie galerii mają co miesiąc przelewy z ZUS, na które ktoś musi zapracować.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 10:13
~cdn
MY MIESZKANCY TYCH BLOKOW OSWIADCZAMY ZE BEDZIEMY CALYM SERCEM WSPIERAC BUDOWE TEJ GALERII.PROSIMY O WSPARCIE CALEJ SALOWEJ WOLI .POIERAMY INWESTOROW.DO DZIELA !!!!!!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 09:59
~grzmotek
Moherowa hołota i zacofanie. Zorganizuj ludziom 250 miejsc pracy, a oni Ci powiedzą, że źle bo piesek nie będzie miał gdzie kupki zrobić. Żenada, po prostu żenada, wstyd mi za ludzi ze Stalowej Woli...
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 08:48
~LUMPEK
MIESZKAŃCY MAJA RACJE WOLA PATRZEĆ SIE NA LEŻACE NA TRAWNIKU KUPY. BO PSIE KUPY TO ZIELEŃ JAKICH DUZO W NASZYM MIESCIE MNIEJ CENTRUM HANDLOWYCH W KTORYCH MOZNA PRACOWAC ROBIC ZAKUPY WIECEJ PSICH KUP NA PRZY BLOKOWYCH TRAWNIKACH. JEDNYM SŁOWEM MNIEJ BETONU WIECEJ GOWNA. ZMIEŃCIE NAZWE STALOWA WOLA NA PSIE KUPY. A TAK JEDNYM SŁOWEM SZUKAM PRACY OD LAT I JAK NARAZIE NAPOTYKAM SIE NA GOWNA PSIE!!!!!!!! WIEC JESTEM ZA TYM ABY POWSTAŁA TA GALERIA BO MOZE TAM ZNAJDE PRACE I MOJ MAZ TEZ!!!!!!!!!
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 08:22
~MOCHER
JAK ZWYKLE SAME MOCHEROWE BERETY WAM TORBY STARE ZAWSZE WSZYSTKO PRZESZKADZALO A MOZE POSTAWIC WAM POD OKNAMI NOWY KOSCIOL TO BY WAM NAJLEPIEJ PASOWALO BO BYSCIE MSZY NA BALKONACH SLUCHALY I WTEDY WSZYSTKO JAK NAJBARDZIEJ BY WAM PASOWALO....
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 08:05
~Marek
Kilkunastu niezadowolonych, którym wszystko zawsze przeszkadza. To lepiej jak wdychają smród w lecie z tego asfaltu na parkingu jak sie nagrzeje od słońca?
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 08:00
~Tomasz
Na pytanie gdzie tu do centrum przyjezdny może usłyszeć, że Stalowa nie ma centrum. :) Ugoru kawał i asfaltu z dzikim parkingingiem w środku miasta, który straszy.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 07:27
~mieszkaniec okulickiego 6
Mieszkam na okulickiego w bloku 6 i znam te osoby które"protestują" TO BANDA NAWIEDZONYCH MOHERÓW KTORYM Z ZAŁOŻENIA SIĘ NIGDY NIC NIEPODOBA NIEPODOBAŁO I NIEBĘDZIE PODOBAĆ + KILKU CWANIACZKÓW KTORZY LICZĄ NA TO ŻE COŚ IM "KAPNIE" OD KUPCÓW. Troska o zieleń to tylko przykrywka lansowana wersja przez okoliczny kościół (może czrni też liczą na pieniążki?...) Ocene i motywy protestujących pozostawiam wam... galeria zdecydowanie TAK
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 07:25
~tak to widzę
Myślę, że najrozsądniejszym wyjściem będzie wyburzyć ten - szpecący betonową wieś - 10 piętrowy blok, na którym nie zawiśnie już żaden szpecący, wyborczy baner z facjatą obrońcy moherowych beretów. Stalowa zyska "przestrzeń życiową", miejsca na nowe parkingi a i powierzchnia galerii znacznie się zwiększy.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 06:51
~Obserwator
Ale gdyby miał tam powstać nowy kościół to wszyscy byliby zadowoleni...a praca byłaby tylko dla tych wybranych.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 02:01
~slim
i wlasnie przez takich ludzi to miasto sie nie moze rozwijac. pierdo*nijcie sie w leb. galeria i tak powstanie. 100% poparcia dla Szlezaka. A wszystkim walczacym o kawalek trawnika wspolczuje.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 01:38
~Do przeciwko galerii
Ty to dopiero burak jesteś i ci słoma z butów wystaje. Galerie bardzo dobra sprawa powodują konkurencje a co za tym idzie mniejsze ceny. A ty skoro wolisz jeździć do tessco to sobie jeździj i tam się ubieraj. Pozdro dla normalnych. Popatrzcie na zdjęcie same mohery na tym spotkaniu były. Bo co nie bedzie miał gdzie piesek srać to ma byc miasto a nie wiocha ja TBG gdzie walą gruszkę bo będą mieli McDonalds.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 01:04
~xyz
Najlepiej lawek nastawiac i obserwowac sasiadow, kto z kim gdzie i dokad idzie. Ja nie widze problemu, za ulica jest park. Tam mozna isc na spacer, czy plac zabaw posiedziec. Wogole ja idac po tej 'zieleni' na skroty, na busy, widze glownie biegajace psy. Przy czym musze uwazac patrzec pod nogi by w jakas niespodzianke nie wdepnac. Hm co do galeri w innych miastach, galeria graffica w Rzeszowie jest w centrum. Za miastem sa hipermarkety np Auchan. Wiec jak nie wiedza co niektorzy niech sie nie wypowiadaja.
+0-0
Środa, 23 lutego 2011 r. godz. 00:58
~.
Kjedy wreżcie zmiksowane bóraki nałuczom sie pisać po polskó? Bo jusz czytac tego nje morzna...
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 23:37
~rst
Po poglądach i nakryciach głowy przeciwników budowy galerii rozpoznaję twardy, PiS-owski elektorat. Galeria jest piękna. Będzie ozdobą centrum naszego miasta. To nie jest blaszak, który winien być na obrzeżach miasta. Czas już najwyższy wypowiedzieć klubowi administrowanie placem handlowym, bo sobie chłopcy nie radzą. To jest prawdziwy problem przy ulicy Okulickiego. Stąd śmieci są rozwiewane na całe miasto. Babcie zachęcam do filowania przez okno, którzy ich sąsiedzi nie sprzątają po swoich psach. Na nich niech wyładowują swoje negatywne emocje. Będzie z tego może pożytek?
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 23:31
~Centralnie
A ja bym rozpierniczył Centrum 4 i tam postawił galerie, a nie takie blaszaki ... jak np hala targowa. Dziękuje do widzenia
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 23:15
~Ghostface
"Nie, bo zieleń, nie bo hałas!" - Chcesz ciszy i zieleni? To co u licha robisz w mieście?! Mieszkanie w mieście poza całą masą zalet, ma też pewne wady! "Nie, bo bida, bezrobocie, kto tu będzie kupował" - może ci sami, którzy teraz muszą kupować przez internet albo jeździć na zakupy do Rzeszowa czy Lublina? "ZZN pada, a tu galeria!" - O, to fajny argument! Inwestor powinien pomyśleć co wyprawia! Zamiast galerii mógłby otworzyć np. szkółkę drzewek albo uprawę jakichś roślin - same plusy! Cisza, zieleń i nawet kogoś trzeba zatrudnić! JASNY GWINT! Nie chcesz galerii, nie będziesz kupował?! Trudno, ale pamiętaj, że świat nie kręci się tylko wokół ciebie!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 23:06
~Mix
Galeia w centrum miasta nie do przyjecia już sobie wyobrarzam te zakorkowane uliczki w czasie świąt oraz klnocych kierowcow.Galeria owszem ale na obwodnicach Stalowej o ile takowe bendą,każda rosądna rada nie pozwolila by na taką inwestycje,oraz mieszkancy obok żyjący nie pozwulcie oszpecić Stalowej
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 22:37
~Anty galeria
"Znalazły się także pozytywnie nastawione do przedsięwzięcia osoby. Jedna z nich wytknęła obrońcom zieleni, że na ich terenie "leży kupa na kupie", psia oczywiście i nikt nie pokwapi się, żeby niespodzianki sprzątnąć, zwłaszcza kiedy śnieg stopnieje, tym bardziej, że ulokowane są psie pakiety". Przecież jak wybudują galerie to problem nie zniknie! to jest właśnie kultura osobista człowieka! Leczy się przyczynę a nie skutek!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 22:22
~przeciwko galerii
Galeria handlowa i kto tam będzie kupował? bezrobotni? za co? jest pełno sklepów, jest City Park, są sklepy w Tesco, sklepy na Edukacji, Hala Targowa itp. itd. etc. Nie dajmy zabrać ostatniego zielonego miejsca! Na pewno nikt nie chciałby mieć widoku z okna na galerię handlową i parkujące samochody plus hałas, emisję dwutlenku węgla, zapach benzyny! Chcą galerię proszę bardzo ale nie tu!!! Jest miejsce np. przy hucie, w Rozwadowie - dlaczego ta galeria musi być w naszym mieście? Można zagospodarować ten teren np. posadzić drzewa, postawić więcej ławek i zwyczajnie posłuchać śpiewu ptaków, - zrobić plac zabaw. Przecież tam żerują ptaki i inne zwierzęta, można usłyszeć z okna ich śpiew a nie ryk silników, szum aut. Gdzie ludzie mają zwyczajnie usiąść na ławce i porozmawiać na powietrzu oprócz parku?
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 22:10
~uprzejmy
kolejna galeria, po co? niech sie wezma za dziurawe drogi.
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 21:49
~Mirek
To jest dokładnie tak samo jak z autostradami. Każdy polak chce żeby je budowali tylko nie na swoim polu
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 21:31
~Strażak Sam
Moim zdaniem dobrze,że takie coś powstanie,ale myślę,że galerie powinni wybudować w innym miejscu,kto będzie chciał przyjść do galerii to i tak przyjdzie ,nawet jak będzie na obrzeżach... Też atrakcja , nie długo to naprawdę oprócz sklepów ,galerii to w Stalowej nie będzie żadnych atrakcji,bo większość przyjeżdża do tego miasta na zakupy. Będzie jak z Tesciem jakie dobro powstaje ,nowe miejsca pracy,wiele rzeczy....i znudziło się. Praca będzie jak będą nowi inwestorzy ,nowe zakłady a na razie klapa.....
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 21:30
~Studentka
i znowu to samo. Nic nie można wybudować w Stalówce? Żadnego nowego sklepu? Bo co jakiejś babci to przeszkadza, że nie będzie mogła filować przez okno bo jej galeria zasłoni? A gdzie młode osoby mają pracowwać albo kupować nową odzież? Wszyscy, którzy nie ubierają się na rynku jeżdżą na zakupy do Rzeszowa czy do Krakowa bo w Stalowej to nawet nie ma wyboru. Pare marnych sklepów w City Parku czy Tesco? o reszcie już nie wspominam. W dużych miastach fakt buduje się galerie na obrzeżach ale są to hipermarkety typu Auchan,Real parterowe z pasażami handlowymi. Tak jak Tesco w Stalowej. Galerie to teraz miejsce spotkań towarzystkich jak i biznesowych. A w Stalowej gdzie można wyjść i zjeść coś dobrego a przy okazji napić się dobrej kawy? Jestem jak najbardziej za budową. Nie róbcie ze Stalowej zaścianka gdzie największą galerią są rumuny przy torach.
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 21:19
~Zosia
Na obrzeżach miasta? Proszę spojrzec na Rzeszów, gdzie buduje się Milenium, czy ulica Rejtana jest obrzeżem miasta? Bzdurny argument!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 21:00
~fff
I CO MĄDRY CZŁOWIEKU - WYŻYWI CIEBIE TO TESCO?
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 20:59
~esojota
Kiziorze,igorze i heju jak ci rodzic kupił kupę złomu to możesz sobie podjechać tym złomem za miasto do tej galerii i połazić bo kupic to sobie nie kupisz a nie szykuj sie pod moje okno przyjeżdżać
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 20:31
~Mieszkaniec STW
Głupi ludzie! Taka galeria podniesie poziom wiejskiego "MIASTA" Stalowa chce sie rozwijać a mieszkańcy chcą pozostać sto lat za murzynami!!! Buntują sie starzy ludzie i po co ? przeciez i tak nie wiele wam zycia zostało dajcie spokoj niech "MIASTO" rośnie w sile huta upadnie i bedzie Dup@ zostanie TESCO i Centrum haha weźcie ludzie się ogarnijcie
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 20:25
~w
w samą porę się obudzili... pewnie chcą wyłudzić jakąś kasę. powodzenia.
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 20:07
~fff
To ma, BARANIE, że jest jednym z wielu zakładów, które albo padły, albo padną wkrótce w tym grajdole, więc nie będzie miał kto tam robić zakupów! Wypadałoby się skoncentrować nad tym [ uwaga do radnych z mojej strony ], jak podnieść to pseudomiasto z gruzów, za co biorą tak na marginesie kupę kasy, jak dla mnie za nic, albo inaczej - za chaos, który nas otacza, a nie czy można, czy też nie, stawiać kolejny barak w środku tego stalowego raju. Pozdrawiam
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 20:06
~obserwatorka
Naljepiej od razu wylejcie miliony ton betonu na miasto zeby tylko bylo gdzie wydawac pieniadze i tyle !!!!!!!! W innych miastach ucieka sie z wielkimi galeriami za miasto a w centrum dba sie o zielen ,ale w stw najlepiej sie cofac !!! wzdluz obwodnicy jest tyle terenu pod galerie i inne sklepy dlaczego tego nie wykorzysta miasto tylko na tak malej powierzchni utykac na sile beton !!!!!!!!!!!!!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 19:15
~hej
do fan co mz zzn do galerii nie wiem ? a jak ktoś chce mieć zieleń to na wieś alebo do pobliskiego parku to jest miasto nie wioska, czy w stalowej nie żadna inwestyczja nie może obyć sie bez prosteestów? to już chyba taka tradycja na szczęście nikt tymi prostestami sie nie przejmuje
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 19:13
~Ze wsi jesteście, na wieś wracajcie!
Po co galerie? zaorać i sadzić ziemniaki. Tak to jest jak w tej mieścinie wszyscy pochodzą z okolicznych wsi, wszyscy tęsknią za ziemniokami i kapuchą. Po co cokolwiek budować?! ciemnogród! Panie prezydencie, proszę nie zwracać uwagi na protestujących i proszę robić swoje!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 19:01
~!!!!!!!
Nie mieszkancy nie chca galerii w tym miejscu a jednie kilka osob ktorym wydaje sie ze zyja w lasowiackiej wiosce gdzie powinny gegac gesi i kurki a sad wowinien siegac pod samo okno na 11 pietrze:)Zalosne .To swietne miejsce na handel i na taka galerie . zycze sobie aby tu powstala.Jesli jednak komus to nie pasuje to jaki problem wyprowadzic sie z centrum 70 tysicznego miasa na galycyjska wies?A uica okulickiego jest ciagiem handlowym bo to miasto a jak to bywa w miastach ciagoi handlowe to glowny element zabudowy centrum!!!!!!Ogarnijcie sie wiec buraki!!!!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:57
~ddd
Weście moherom kościół postawcie i zatkają ryje .W stalowej jest bardzo mało sklepów i galerii zęby można było pójść na wagary albo kupić coś tanio i modnego lub jakiś mc donald . Mochery idźcie na rumunów kupować ciuchy .
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:50
~Miastowy z Niska
moherowy ninja :)
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:25
~szkoda gadać
tak najlepiej zbudować jeszcze jeden kościół, to napewno zadowoliłoby tych ludzi ze spotkania... Dlaczego to starsze pokolenie jest tak negatywnie nastawione na nowe perspektywy?
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:22
~OstatniSprawiedliwy
Ul. Okulickiego jest OKROPNA. Miasto wybudowało "pasaż handlowy" wzdłuż torów, a handlarze co raz częściej do handlu wybierają chodnik przy parkingu wzdluż pawilnow na ul. Okulickiego tj. od LUX Społem do Hali targowej. Nie dość że ich samochodu zajmują wszytskie miejsca parkingowe to na dodatek blokują ruch i zostawiają syf po sobie. Miasto nic nie robi w tym kierunku a cała inwestycja która była przeprowadzona dla odbarczenia ul Okulickiego wydaje być się bez sensowna!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:13
~as
Jakim prawem bisnesmeni chcą zlikwidowac miejską sralnie dla psów. Przeciez to zapach, natura i kupka
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:11
~postępowy
BUDOWAĆ... My mieszkańcy St.Woli jesteśmy zaaaaa......
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:10
~wiesniak z przychujca
... my bedziemy kupowac
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:08
~Doktor nauk
Reserved H&M Diverse Nike Adidas New Yorkery Cauflandy i inne cuda. Niech żyje wolna Polska!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:06
~igor
mocherowe berety, panuja nad swiatem! mocherowe berety, zaczynaja krucjate:):):)
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 18:03
~kizior
sory ale same mochery, dajcie ludziom mlodym zyc a nie sie wpitalacie!
+0-0
Wtorek, 22 lutego 2011 r. godz. 17:57
~fan
Zakłady przemysłowe upadają (ZZN), a Stalowej jest potrzebne kolejne centrum handlowe. Tylko kto i za co będzie tam kupował?! Niedługo Stalowa będzie mogła się pochwalić największą ilością sklepów przypadających na 1 mieszkańca...
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.