|
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 23:37 ~odpowiedz sobie puk puk | Po drugie w tej szkole osoba na stołku pozatrudniała duże grono z Niska i zabiera pracę młodym ze Stalowej Woli; pracownicy z Niska do Niska a praca dla pracowników ze Stalowej Woli!
Pewnie : Polska dla Polaków, ziemia dla ziemniaków , c`nie ? Idąc tym tropem - Irlandia dla Irlandczyków, Kraków dla Krakowian itp. Mądry jesteś ? |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 22:44 ~Kolejna matka | Kiedy czytam te komentarze to widzę , że jest grono osób , które widzi problem .Szkoła z klasami integracyjnymi to nic innego jak szkoła zi z dziećmi zdrowymi i niepełnosprawnymi. Rodzice ! którzy zapisali swoje dzieci do szkoły nr 8 czego nie zapisaliście swoich dzieci do szkoły integracyjnej , próbowaliście ? W gimnazjum nr 3 są dzieci z upośledzeniem różnego rodzaju, więc nie miejcie pretensji do rodziców którzy dzieci niepełnosprawne wysyłają do szkół z klasami integracyjnymi.Spróbujcie . |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 22:44 ~grażyna | jeśli to prawda, to może ci z Niska są po prostu lepsi? Przeczytaj wypowiedź oczekującego na etat.Czy ktoś wypowiadający się w ten sposób zasługuje na pracę w szkole? Moim zdaniem brak szacunku dla innych po prostu go dyskwalifikuje, zwlaszcza w pracy z niepełnosprawnymi dziećmki |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 22:14 ~rst | Po drugie w tej szkole osoba na stołku pozatrudniała duże grono z Niska i zabiera pracę młodym ze Stalowej Woli; pracownicy z Niska do Niska a praca dla pracowników ze Stalowej Woli! |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 21:41 ~grażyna | Do oczekującego na etat-mam nadzieję , że go nigdy w szkole nie dostaniesz. Człowiek o takiej " wysokiej " kulturze wypowiedzi nie powinien nikogo uczyć. |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 21:10 ~oczekujący na etet | jeśli mamy oszczędzać to chyba dobry pomysł i wreszcie dzieci miepełnosprawne będa mialy bliżej do szkoły z co do nauczycieli to niech Rada Miasta wezmie przykład z innych miast i emerytowanych nauczycieli wyśle na emeyrytury to w Stalowej Woli
nie tylko sie będzie zwalniać nauczycieli ale zatrudni się młoda kadre. A Nadbereżny jak taki odwżny to pierwszy z takim pomysłem powinień wystąpić wszak bronil zawściekle uprawnieć do wcześniejszych emerytur dla nauczycieli.Mają
i niech z tego korzystaja i robią miejsca dla mlodej kadry won do domu stare babki, |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 16:44 ~bez dzieciorów też :P | Tolek : w sumie to wina Prezydenta że jest niż. I wszystkich bezdzietnych :D huhuhuhu |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 16:24 ~Aldona | A czego wy się spodziewaliście, przecież prezydent od dawna ma uraz na szkoły i przedszkola, sami takiego wybraliście.A to że w szkole jest patologia to przepraszam czyja to wina chyba tylko rodziców . Jeżeli się będzie zamykać szkoły to powstaną liczne klasy i więcej uczniów w jednej szkole to wtedy dopiero będzie patologia. Ludzie ogarnijcie się to wszystko zmierza do tego ,że jeżeli będziesz miał kasę to poślesz dziecko do prywatnej szkoły , a jak nie to do hołoty. Tak jest na zachodzie, a póki co u nas są dwie szkoły prywatne, które też pozostawiają wiele do życzenia(młodzież bardzo zdolna i debilę , którzy nie radzą sobie w zwykłej publicznej placówce , ale rodzic ma kasę). Prawda jest taka, że mamy w Polsce dobrych nauczycieli a nasze dzieci zdobywają wykształcenie na wysokim poziomie.Jeżeli nie będzie pracy w naszym mieście , to nie oszukujmy się patologie będą się nasilać , ale z takimi dziećmi też trzeba pracować i ich uczyć.praca nauczyciela wcale nie jest łatwa i prosta , zapraszam więc do ukończenia studiów w tym kierunku i wtedy poproszę o komentarze na ten temat. |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 16:08 ~rst | Ta zamiana szkół z Powiatem właśnie polepszy warunki nauki dzieciom niepełnosprawnym, które będą miały większą szkołę w lepszej lokalizacji! Nie kłam! Po co wypisujesz takie bzdury przeciwko Prezydentowi! |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 14:02 ~Jan | Panie Prezydencie przeszkadzają Panu przedszkola i małe dzieci, przeszkadzają dzieci niepełnosprawne chore, ale to tak jest jak nie ma się własnych, nie kocha siebie a nienawidzi innych ludzi. Niech Pan nie zajmuje się oświatą, rodzino , bo gówno się Pan na tym zna i niech przestanie to Pana WALIĆ. |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 10:53 ~matka | Panie prezydencie popieram pańską decyzje.Dzieci niepełnosprawne też mają prawo godnie być traktowanei w dobrych warunkachsię uczyć,jeżeli pisowcy mają coś przeciw to niech nie biorą pensji tylko przekażą na rozbudowe szkoły specjalnej a poza tym nauczyciele szkoły specjalnej to ludzie o wielkich sercach, traktują dzieci z wielkim szacunkiem.Pan Siembida był w tej szkole i wie w jakich warunkach uczą się dzieci w tej szkole a teraz nastawia wszystkich przeciwko decyzji prezydenta,sama jestem matką dziecka niepełnosprawnego. |
00 |
Środa, 26 stycznia 2011 r. godz. 01:03 ~stalufka | nadbereżny będzie szukał każdej okazji żeby bojkotować prezydeta i jego decyzje - nie dajcie się oszukać. celem naszego miasta są oszczędności i uczniowie będą mieli swoją szkołę i nauczycieli. grupy są mniej liczne i mogą pomieścić się w jednym obiekcie. jest to działanie dla dobra wspólnego. bo prezydenta mamy ze stalowej woli, a nadbereżny to jest jakaś siara. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 23:17 ~Mieszkanka Stalowej Woli | Moim zdaniem decyzja ta jest troche głupia .Pewnie Pan prezydent ma w tym jakiś interes który wyjdze mu na plus.A skoro ta szkoła miała by byc zamykana to chyba raczej dopiero na końcu roku szkolnego bo było by to nie logiczne zamykac teraz szkołe tak nagle.Uczniowie nie mili się gdzie tak szybko podziac i ogarnąc nagle zmiane szkoły było by to za duże zamieszanie .Więc jak już ta szkoła nie stety będze zamknięta to chociaż niech skończy się ten rok szkolny.A co do Pana Lucjusza to dobrze postępuje że walczy o tą szkołę bo jakim cudem niby te dzieci co chodziły to tej szkoły nr 7 mają się teraz tam wszyscy pomieścic ? .To jest głupie . |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 23:07 ~Matka | Jakie bezrobocie!!!Nauczyciele przejdą do siódemki a starzy na emeryturę(wreszcie). |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 22:14 ~uczennica | Bardzo proszę nie podszywać się podemnie. Dyrekcja mnie nie interesuje. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 21:53 ~grażyna | Nie rozumię logiki prezydenta . Dla273 uczniów gimnazjum budynek jest za duży. A dla 118 uczniów szkoły specjalnej jest dobry? To o co tak naprawdę chodzi? |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 21:03 ~uczennica | Uczeń napisał:
olickie (dawną 6-tkę)
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 17:02
uczeń pani uczennico :) a słyszała pani o tym jak to ciągle uczniowie są szykanowani i odwiedzani w domach podczas lekcji przez dyrektorkę która zamiast siedzieć i dbać o szkołę to nie wierzy, że ktoś może zachorować, a rodzice mają już dosyć takiego rządzenia i obrażania ze strony - wiemy kogo!!!
Uczniu, a nie pomyślałeś, że to wynika tylko i wyłącznie z troski o nas, a nie z chęci szykanowania, czy obrażania kogokolwiek. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 20:23 ~uczennica | zapomniałam jeszcze dodać, że szkoła funkcjonowałaby dobrze, tylko dyrekcje zmienić :) |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 20:03 ~uczennica | do ucznia i innych.
Jestem uczennicą i nikomu się nie naraziłam.Uczniu mnie nikt nie kontrolował nawet jak chorowałam, bo jestem wiarygodna. A jeśli chodzi o dzieci ze szkoły specjalnej to są dobrze traktowane a ich szkoła będzie remontowana, gdyż są przyznane na to środki. Dużo czytam i interesuję się tym co dzieje się w mieście. Teren gdzie znajduje szkoła jest dobry, w miarę spokojny, więc nie wiem o co chodzi. Pomysł , żęby szkoła specjalna była w miejscu gimnazjum nr 3 nie jest dobry.Tutaj bardziej byliby narżenie na szykany ze strony złośliwej młodzieży , której jest dosyć sporo. A poza tym wywód na temat funkcjonowania klas integracyjnych po likwidacji gimnazjum nr 3 jest nie trafiony. Rzeczywistość wygląda inaczej. Zresztą nie będę sie więcej rozpisywać , bo i tak to nie ma sensu |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 19:52 ~Katarzyna | Wpoprzednim komentarzu dwa zapisy nałożyły sie na siebie, dlatego niektóre zdania się powtarzają bądz sa urwane.PRZEPRASZAM |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 19:41 ~obserwator | pani dyrektor znowu napuszcza wszystkich na Prezydenta dla swojej prywaty, nie liczą się dzieci, nie liczą się rodzice, nauczyciele, liczy się tylko stołek dyrektorski, he he żałosne, za wszelką cenę do władzy czy to nie obłuda? jak zawsze :/ |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 19:19 ~Katarzyna | Myślę, że nie ma tu mowy o likwidacji gimnazjum z oddzialami integracyjnymi.Szkoła dalej będzie funkcjonowac tylko w jednym budynku ze szkołą"siódemką".Wraz z uczniami przejdą tez nauczyciele(częsc prawdopodobnie odejdzie na emeryturę).Dla dzieci z klas integracyjnych zmieni się to ,że nie będą przechodzic do innego budynku.Podobnie funkcjonuje szkoła
Myślę, że nie mamy tu do czynienia z likwidacją szkoły, lecz przeniesieniem do innego budynku.Prawdopodobnie powstanie Zespół Szkół ,w skład którego bedzie wchodzic PSP 7- integracyjna i GIM 3- integracyjne.Jesli przejdą oddziały, przejdą tez nauczyciele (częsc pewnie odejdzie na emeryturę).Podobny Zespoł Szkół jest na Porebach ,którym zarzadza dyr.Kopera (tj.PSP 12 i Gim .5).Czy decyzja prezydenta słuszna czy nie to inna sprawa -powinni się wypowiedziec sami zainteresowani tj.prezydent, Rada Miasta pracownicy szkoły oraz rodzice.Jesli będzie to nabijanie punktów politycznych to byłoby żle.Niemniej jednak ludziom nalezy mówic prawde a nie robic wodę z mózgu lub straszyc co to bedzie, zwłaszcza nauczycieli.Dla wiekszosci z nich zmieni sie tylko miejsce pracy,bo dzieci czy w tym czy innym budynku ktos musi uczyc.Pewnie spotkanie wladz miasta z osobami zainteresowanymi rozwiąze problem korzystnie i kompromisowo dla wszystkich stron. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 18:14 ~gosciu | jeżeli komuś wydaje się ze jest idealny a tak naprawdę nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu i obejmowanym stanowisku to tak właśnie może się skończyć historia każdej szkoły.... a potem zrzuca się winę na niż demograficzny i nauczycieli, patologię w szkole, która się sama z siebie bierze..... śmieszne... |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 17:54 ~bbb | Uczennica chyba nie myślisz ze ktokolwiek uwierzy że nią jesteś. Postaraj sie bardziej |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 17:26 ~gość | ludzie piszecie o szkole o przeniesieniu uczniów ale nikt slowem nie wspomniał o nauczycielach czy nadal będą mieli prace o tymsie nie mówi |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 17:03 ~longface | Nie likwiduje się jedynej szkoły o takim profilu z takimi osiągnięciami. Z całym szacunkiem dla Szlęzaka, ale ta decyzja jest głupia. Skoro potrzebny jest budynek niech miasto zlikwiduje gimnazjum katolickie (dawną 6-tkę) |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 17:02 ~uczeń | pani uczennico :) a słyszała pani o tym jak to ciągle uczniowie są szykanowani i odwiedzani w domach podczas lekcji przez dyrektorkę która zamiast siedzieć i dbać o szkołę to nie wierzy, że ktoś może zachorować, a rodzice mają już dosyć takiego rządzenia i obrażania ze strony - wiemy kogo !!! Bardzo dobrze - ten folwark prywatny czas skończyć ... Uczniowie szkoły specjalnej potrzebują więcej przestrzeni oraz szkoły w centrum miasta, POMÓŻMY DZIECIOM SPECJALNEJ TROSKI, to także ludzie! |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 16:59 ~neda | Zobaczcie ile milionów rocznie kosztują pensje urzędników Urzędu Miasta. O tym się nie mówi? To sobie policzcie. A tu chce nam likwidować szkołę. Niech sobie prezydent poszuka oszczędności w magistracie. Nie damy zlikwidować szkoły. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 16:40 ~uczennica | Zawiodłam się na panu prezydencie.Nikt nie patrzy na problem z punktu widzenia ucznia.Ja wybrałam tę szkołę i chcę do niej chodzić. Wspaniali nauczyciele, nastawieni przyjaźnie do ucznia, pomagają , nie szykanują tak jak w siódemce - najgorszej szkole w Stalowej Woli i okolicy. Ja zlikwidowałabym tę szkołę, bo żal mi uczniów którzy tam chodzą i nie wiedzą , że w innej szkole może być lepiej , bo myśla ,że tak ma być. Pytam się , gdzie będzie gimnazjum z klasami integracyjnymi, w siódemce? Dziękuję bardzo .Jak najdalej od tej szkoły, która chce zagarnąć osiągnięcia gimnazjum nr 3 :min. super sprzęt i pomoce dla uczniów również niepełnosprawnych.Pan prezydent w tej chcili łamie prawa ludzi niepełnosprawnych do wyboru szkoły. NIe wszyscy chcą iść do szkół specjalnych. Co na to Unia ze swoimi projektami typu równy start . Nie mam ochoty pójść do innego gimnazjum , które stanie się przeładowane i pracujące na trzy zmiany. Ładny los nam pan szykuje. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 16:37 ~nauczyciel | Decyzja jest racjonalna, tak ale pokazuje że bezdzietny faacet nie "czuje|" problemów oświaty w Stalowej Woli. Najpierw było nazywanie nauczycieli darmozjadami, w 2009 w ramach oszczędności porobił w szkołach 35 osobowe klasy. A później co wprowadzi płatną naukę w szkołach bo przecież darmowe nauczanie jest nieopłacalne. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 15:18 ~rysiu | Ale prezydent sobie dyrektorke wybral, ktora mu za plecami robi kuku hehe |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 13:25 ~ola | ciekawe gdzie psp 7 pomieści młodzież z gim3?no chyba , ze pan Prezydent przewidział dobudowę piętra. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 13:09 ~gosc | Lekarz a ciebie do czego mozna POruwnac-moze do tego Poczytalnego z Czestochowy! |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 12:14 ~student | miastowy - takie populistyczne hasła to możesz opowiadać na wiecach rewolucji lenina. możesz nawet napisać że szukanie oszczędności to zbrodnia. tutaj prezydent ma 100% racji. nic nie jest likwidowane a następuje zmiana organizacji. takich ludzi jak ty miastowy - chyba nie da się wyedukować, polecam książki z zarządzania i ekonomii. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 12:01 ~miastowy | Jak się zlikwiduje szkołę to pozostanie dużo pieniędzy w budżecie. Gdyby zlikwidować wszystkie szkoły zostałoby jeszcze więcej. Dało sie zlikwidować Straż Miejską? Dało! Zlikwidować Straż Pożarną i Policję, a Stalówka będzie opływać w kasę |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:37 ~piotr | w końcu długa przerwa - jestem nauczycielem od 14 lat i decyzja prezydenta jest racjonalna. niestety opłaty stałe za eksploatację obiektu takiego jak szkoła są bardzo duże. jeżeli jest niż demograficzny to racjonalnym zachowaniem jest przenoszenie coraz mniej licznych grup uczniów do jednego budynku. nie wiem po co ten nadberezny znowu buntuje ludzi przeciwko szlęzakowi, bo z przedszkolami robił to samo. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:21 ~aaa | Szlezak nie masz dziedzi wiec trzymaj sie z dala od szkół !!!!! |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:19 ~lekarz | klub pis można porównać do wirusa grypy - mutuje się dosyć szybko, ale objawy są te podobne. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:17 ~nauczyciel | powiemy kolejny raz NIE tuskodzieciakom niedouczonym,tusko matołów nie brakuje w Stalowej Woli! |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:11 ~poręby | są to zmiany organizacyjne którą przyniosą oszczędności - dzieciaki będą miały szkołę i nauczycieli, a oszczędności są potrzebne (popieram decyzję prezydenta) |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:08 ~gośc | Zwypowiedzi prezydenta wynika , że w budynku psp 7 będzie zespół szkół ,w sklad którego będzie wchodzic psp 7 i gim 3. Chyba nie chodzi o likwidacje lecz o budynek.Dzieci nadal bedą w gimnazjum integracyjnym lecz w budynku siódemki. Poniewaz Psp 7 jest szkołą integracyjną oraz gGim 3 jest integracyjne więc wynika z tego, że bylby Zespół Sz kół integracyjnych. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:04 ~Robert | Uważaj bo dużo zdziałasz. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 11:00 ~tolek2 | powiedzmy NIE obłudzie nadbereżnego i podjudzaniu ludzi przeciwko działaniom prezydenta Szlęzaka. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 10:58 ~wladecznik | fregon - właśnie, typowo polskie podejście, placówka jest niepotrzebna, na darmo idą na nie pieniądze, ale co tam, trzeba ją utrzymać bo tak, bo ktoś nie będzie miał pracy. To nie komuna, że się pompuje kasę w zbędne ośrodki. Sam jestem nauczycielem i nie mam w tym zawodzie roboty, ale umiem popatrzeć na wszystko z dystansem i pomyśleć, a nie klepać bzdury w klawiaturę. Dobrze, że gimnazjum będzie zlikwidowane, a szkoła specjalna powinna być w centrum.
desene - lecz się na nogi, bo na głowę za późno. Widać, że klawiaturowi klepacze ze stalowegomiasta peel przybłąkali się na ten portal |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 10:58 ~tolek | teraz nadbereżny będzie zarzucał że winą szlęzaka jest niż demograficzny. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 10:56 ~emil | pis teraz będzie podżegał do bojkotów, przemarszów i krzyczał o zbrodni. a tutaj celem jest oszczędność i lepsze zagospodarowanie obiektu i terenów przyległych. niech sobie miernoty krzyczą, na czele z nadbereżnym, ale dzisiaj trzeba oszczędzać i lepiej gospodarować, a uczniowie nic stracą - bo będą mieli szkołę i nauczycieli. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 10:44 ~dasene | Stwórzmy wielki społeczny ruch przeciwko próbie likwidacji gimnazjum. Przyjdźmy na spotkanie i podejmijmy zdecydowane kroki przeciw takim zamiarom. Zjednoczone społeczeństwo jest wielką siłą. Bądźmy razem i brońmy oswiaty w Stalowej Woli. Powiedzmy NIE prezydentowi. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 10:34 ~Mamusia | Jeżeli dzieci z Gimnazjum nr3 przejadą do szk.nr7 to co z zerówkami , przecież szkoła nie pomieści tylu uczni , chyba że wrócimy do drugiej zmiany i nauki do godz.17 lub 18.
Poza tym Gimnazjum to niewypał , należałoby wrócić do 8 klasowej szkoły podstawowej . |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 09:42 ~nauczyciel | Pan prezydent stalowej Woli nigdy nie lubił nauczycieli, więc jest okazja żeby im dokopać. Nigdy go nie interesował los bezrobotnych nauczycieli, a teraz po likwidacji placówki będą nowi bezrobotni nauczyciele. |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 09:03 ~esw | Pani minister Hall to jest ta Hall co buduje w Rzeszowie MileniumHall ? A skąd ona ma tyle kasy? |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 08:53 ~gosc | POdłe życie przy korycie-jeżeli nie podobają sie pomysły minister,to dlaczego ludzie glosuja na takich,a pan prezydent z takimi w chodzi w koalicje-czy to jest hipokryzja? |
00 |
Wtorek, 25 stycznia 2011 r. godz. 08:25 ~Nik | Szkoła jest bardzo dobra i potrzebna. Teraz jest niz ale za pare lat przyjdzie wyz. Szkoła to nie budka z piwem, zamkniemy i bedziemy sprzedawac ziemniaki a za pare lat znowu piwo. Raz ze to nie jest takie proste a dwa dzieci to nie puszki z piwem a tak sie je traktuje w tym przypadku szczegolnie te ktore potrzebuja tego gimnazjum integracyjnego. Zal. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 23:33 ~rodzic | do stalowolanin: a co ma gimnazjum katolickie do gim.3? widzimy twoje uwielbienie wobec ojca dyrektora, ale "katolik" to nie szkoła integracyjna i dziecko autystyczne, ktore nie kwalifikuje się do szkoły specjalnej w gimnazjum katolickim nie znajdzie miejsca,bo ta szkoła nie jest przystosowana dla dzieci z takimi problemami. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 23:07 ~RadioZET | Niebawem w programie Janusza Waisa "Dzwonię do Pana, Pani w bardzo nietypowej sprawie" będzie interweniował nasz radny Weber. blahahah |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:56 ~jeden-z-wielu | Owszem szkoła specjalna jest potrzebna, tylko jakoś nie mogę sobie wyobrazić dzieci z lekkim uposledzeniem lub niewidome w takim "molochu" jak czwórka czy dwójka. Likwidując jedyne gimnazjum integracyjne w miescie odbiera się możliwość młodym ludziom na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:52 ~rodzic | Ta szkoła jest potrzebna naszym dzieciom, nie wszystkie z nich mogą kształcić się w szkole specjalnej. Do szkoły uczęszczają dzieci z różnymi niepełnosprawnościami, które powinny mieć szansę nauki w klasach integracyjnych. Cały świat mówi o integracji, a my się przed nią zamykamy. W dużym mieście było by to nie do pomyślenie, w niektórych rodzice zapisują dzieci trzy lata wcześniej i to nie tylko te niepełnosprawne. Ja jako rodzić uważam, że to bardzo dobra szkołą, nigdy nie zawiodłam się na nauczycielach i zawsze mogłąm liczyć na ich pomoc. Moje dziecko dopiero w tej szkole się odnalazło i nie wyobrażam sobie, żeby poszło do innej. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:40 ~waldek | nie wiem po co taki krzyk- przeciez dzeciaki beda dalej uczniami tylko w nowej szkole. a oszczednosci sa potrzebne. zgadzam sie z prezydentem |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:37 ~Stalowolanin | CENTRALNY -
Mam pytania - Byłej w tej szkole?
Widziałeś ile jest tam dzieci? Czy wiesz ile dzieci składa tam podania?
Zanim powie się A - należy prześledzić pozostałe litery od Z do B!!!!
Gnoić i oskarżać potrafi każdy. Nie jestem za PiS - ale za Gimnazjum Katolickim przemawiają fakty i wyniki dzieci!!! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:34 ~hera | centralny nawet nie pamietasz jak było - to Szlezak zaproponował szkołe katolicka a nie radni PiS to on od poczatku to proponował i przeprowadził i czesto zuwywał tego argumentu ze nie walczy z krzyzem bo zrobil szkole katolicka ! pozatym to calkowicie inna historia tam w miejsce likwidowanej powstała szkoła teraz sie likwiduje a zaden z nauczycieli nie znajdzie pracy z likwidowanego gim nr 1 wszyscy znalezli prace |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:32 ~rodzic | do fikolek: liczę tylko na siebie, bo jak widac na NASZEGO Prezydenta nie ma co... dla niego liczy sie tylko kasa a nie dobro ludzi nie mówiąc o chorych dzieciach, które w tym momencie przerywają terapię. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:32 ~stalowolanin | Nie rozumieniem bełkotu! Szkoła specjalna jest potrzebna! Kiedyś za moich czasów była
to Szkoła nr 8! Te klasy integracyjne to nie robią dobrej roboty! Owszem, są dzieci, które mogą chodzić do szkół "normalnych" (tu przepraszam - bo wiele dzieci z normalnych szkół zachowuje się dużo gorzej od tych wymagających specjalnej troski). Ale w takich szkołach powinni pracować nauczyciele z PRAWDZIWYM POWOŁANIEM!!!!!!
A co do Gimnazjum Katolickiego - to było bardzo mądre i zasadne posunięcie. Szkoła z roku na rok kształci dzieci i ma wyniki!!!
Nie wymyślajmy i nie róbmy z naszego miasta folwarku! Dbajmy o to co mamy najlepsze - DZIECI!!!!! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:29 ~CENTRALNY | DO fregon: JAKOŚ NIE SPOTYKAŁ SIĘ JAK PRZEKAZYWALI OBECNĄ SZKOŁĘ KATOLICKĄ KURII W SANDOMIERZU, TYLKO CHOWAŁ GŁOWE W PIASEK. TAM TEŻ LUDZIE TRACILI PRACĘ, A DZIECI BYŁY PRZENOSZONE DO INNYCH SZKÓŁ, WÓWCZAS GODZILI SIĘ (PiS). |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:27 ~Osioł | Zgadzam się z Fioną. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:25 ~CENTRALNY | PiS unikał spotkań z rodzicami i nauczycielami likwidowanego gimnazjum (obecne gimn katolickie, które teraz świeci pustkami) a teraz takie wielkie przejęcie się tym, że powstanie tam szkoła dla dzieci niepełnosprawnych i tak jest to szkoła z oddziałami integracyjnymi. Może jakby to otwierała kuria sandomierska to by było pozwolenie PiSu, tak jak to zrobili w 2008 roku |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:24 ~fikolek | do rodzic: a kto ci sie kazal kroliczyc? radz sobie teraz |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:22 ~rodzic | Pan Prezydent sam dzieci nie ma więc ma i dzieci i rodziców jak zwykle w ... |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:18 ~fregon | żenada - zamiast rozmawiać o temacie to skupiacie się na wrednym ataku na Nadbereżnego a to jedyny radny który ma odwagę rozmawiać z ludzmi o trudnych tematach - ciekawe jak Wy byście zareagowali jak przez przypadek dowiedzielibyście że miejsce waszej pracy ma zostać za tydzień zlikwidowane przez dziwne kolegium składające się z 23 osób nawet nie wiedzące co to za szkoła - dobrze że są jeszcze radni jak Nadbereżny który przed podjęciem decyzji chcą rozmawiać i poznać stanowisko najbardziej zainteresowanych czyli rodziców i nauczycieli |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:18 ~Fiona | FUCK SHREK |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:15 ~Wiśniowiecki | prezydent podejmuje dobrą decyzję z korzyścią dla dobra publicznego, a nadbereżny znowu będzie zgrywać wszechmocnego obrońcę wszystkich narodów uciśnionych. prezydent chce oszczędności, inwestycji i nikt na tym nie ucierpi, a nowa lokalizacja jest lepsza, więc można nawet zyskać. ja rozumiem każdą decyzję prezydenta - bo jest przez niego uzasadniona, ale nadebreznego nie sposób zrozumieć bo on od razu strajkuje, bojkotuje, namawia do rewolucji i zawsze że wszytko jest złe co Szlęzak robi. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:09 ~@ | Byle jaka była szkoła bo mierni nauczyciele |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:05 ~technik | WYBIERZ POPRAWNĄ ODPOWIEDŹ NADZBEREŹNY TO: A) głupiec B) kłótnik C) warchoł D) były chłopak diody |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:02 ~Kasper | Jurek Napieralski: Masz rację, jednak "ktoś kto nigdy nie miał okazji sprzedać pęczka rzodkiewek na własny rachunek" nie powinien się wypowiadać (...) a takie osoby jak Nadbereżny właśnie do takich ludzi należą - całe życie utrzymywany z kieszeni podatnika i nic nie robiąca. Zabawa w politykę to nie zabawa żołnierzykami. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 22:01 ~mamrot | zobaczymy czy kapciowy naszej gwiazdy zlikwiduje szkole, jestem bardzo ciekawy, a taki on uczynny, taki dobrotliwy, ile on to nie napomagal. sprawdzimy gościa teraz |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:58 ~hetman chodkiewicz | pis-doklepie nie podszywaj się pod napieralskiego. to że prezydent chce żeby stalowa wola stała się ośrodkiem akademickimi to bardzo dobrze! - część osób ze stalowej i okolic nie stać na studia dzienne w wawie czy krk. a pomiędzy lublinem i rzeszowem nie ma ośrodka akademickiego - i to jest dobry kierunek dla zatrzymania młodzieży, później absolwentów - oczywiście można nic nie robić jak pis, i zawsze być przeciwko jakiejkolwiek inicjatywie. ciemnym ludem łatwo sterować-tak jak chce pis. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:58 ~grażyna | A za rok z powodu braku naboru zamknie PSP 7. Myślący choć trochę rodzice nie zapiszą swoich 5-6 letnich dzieci do szkoły w której uczą się gimnazjaliści.A może właśnie o to chodzi? |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:41 ~ehh | Czekamy na nowy numer Kuriera Nadbereżnego. Już będą mieć pretekst do szkalowania. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:39 ~Jurek Napieralski | Demografia jest nieubłagana... To zdanie prezydenta. Prawda to, ale dotyczy ona nie tylko dzieci, czy młodzieży. Z pewnością należy też głośno mówić o tym, iż kryzys demograficzny już za niedługo będzie dotyczył także studentów, których prezydent się spodziewa w Stalowej Woli, a których... nie będzie w takiej liczbie, aby utrzymywanie tak rozbudowanej (i wciąż rozbudowywanej) infrastruktury szkolnictwa wyższego miało sens z punktu widzenia ekonomicznego. Za parę, maksymalnie kilkanaście lat miasto będzie przeżywało na tym tle dość poważne problemy. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:36 ~stalowowolanin | niech się zwijają radni pis ze swojej głupoty - zapomnieli jak zlikwidowali gimnazjum nr.1 w 2008r. bez rozmów, bez referendum, tak z dupy! i radni pis-doklepy wyrazili zgodę na wydzierżawienie budynku szkoły Kurii Biskupiej w Sandomierzu. HIPOKRYCI na czele z nadbereznym, partacze, jemioły, miernoty polityczne i intelektualne. dla kościoła i swoich to było dobrze, a teraz kiedy są argumenty ekonomiczne w związku z przeniesieniem to nadbrezny i spółka z bardzo ograniczoną odpowiedzielnośćią, będą bojkotować wszystko - durnie. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:30 ~helga | i dobrze, nauczyciele i lekarze, policjanci i urzednicy, my - matki niepelnosprawnych dzieci ich miedzy innymi utrzymujemy, zarabiajac marne grosze, skoro jest nieoplacalna to zlikwidowac, jak w prywatnej firmie przychodzi kryzys to sa zwolnienia i taki nauczyciel ma to w nosie |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:21 ~Maro | Kampania, kampania i po kampanii. A to są skutki wyboru. Kolejne 4 lata stracone: likwidacja szkoły, podwyżka wody to dopiero poczatek. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:21 ~resido | Zaczynamy od referendum i zwolnienia prezydenta, bo taki prezydent nie jest potrzebny Stalowej Woli. Dość wojen i konfliktów, dość zwijania oświaty w mieście. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:10 ~Kamila | A pomyślcie chwile co ci uczniowie teraz mają robić..... Zabieracie im szkołę..... Pewnie jak by to ws mieliby przenosić bylibyście przeciw. Popatrzcie na to z innej strony;/ |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 21:02 ~... | dziwie sie wszystkim.... jest niz demograficzny... ale to nie potrwa dlugo w Stalowej patrząc na rosnącą liczbę ciąż w młodym wieku. Likwiduje sie placowki usytuowane w bardzo dobrych miejscach... Próbuje budować się miasteczko studenckie w Stakowej....w którym nie ma robty. Inwestujcie w dzieci, twórzcie miejsca pracy a nie likwidujcie szkoły. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 20:55 ~nauczyciel | za stołem prezydialnym zasiądzie: Nadbereżny, Siembida, Sibiga, Weber, Rehorowska, Majgier, Antoni Błądek - poseł bez matury. Zapomnieli że przekazali gimnazjum na ul. Podleśnej ks. Orłowi, a sprzeciwiają się przeniesieniu szkoły dla niepełnosprawnych. WSTYD !! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 20:31 ~Chodkiewicz | to już KARIERY POLITYCZNEJ NADBEREŹNEGO, ciekawe czym się teraz zajmie?? politologia poszła mu w pięty, teraz spróbuje prawa - może wynegocjuje z ruskimi odblokowanie eksportu naszego mięsa do Rosji. albo sprzeda HSW związkom zawodowym |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 20:26 ~twister | SHREK jest gigant, prezydent ma łeb na gwint wkręcany i zgadzam się z tym pomysłem - niestety bycie radnym to podejmowanie trudnych ale koniecznych decyzji, czego nie potrafi luzjusz. on zawsze przeciwko prezydentowi i tak bardzo chce wszystkim dogodzić nawet kiedy to jest bezmyślne,głupie. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 20:24 ~itd. | Dlaczego Szlęzak nie mówił o tym przed wyborami? Tak pięknie wszystko obiecywał, nauczycielom też. Po wyborach zamiecie nie jednego z nich. W szkołach, przedszkolach. Będzie pogrom belfrów!! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 20:00 ~nauczyciel | stalowiak i no.name i weberradios odwróćcie się do lustra i powiedzcie radnemu Przytule aby zaczął czytać ze zrozumieniem bo szybkie czytanie nie zawsze znaczy zrozumiale - nie chodzi o sprzeciw co do lokalizacji czy przeniesienia szkoły - chodzi o likwidacje szkoły jako instytucji zasoby nauczycieli i klas dzieci a to jest coś innego jak sprzeciw wobec szkoły specjalnej ... |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 19:56 ~UCZEŃ ZSS nr 6 | jestem za tym aby szkoła specjalna miała godne warunki a nie że brakuje klas w szkole i trzeba chodzić do CKU z jednej szkoły do drugiej i nieraz spóźniać sie na lekcje albo mniejsza sala gimnastyczna az nie ma warunków czasami do trenowania przed zawodami i trzeba wynajmować hale na MOSIRZE a to dodatkowe koszty dla szkoły co te pięniądze mogłyby iść na jekieś inne wydatki popieram prezydenta za likwidacją gimnazjum nr 3 i przeniesienia szkoły specjalnej jestem za |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 19:34 ~stalowiak | WIDAC ZE ZNOW PiS ROBI TO POD PUBLIKE. ZAPOMNIELISCIE JAK ZGODZILI SIE NA LIKWIDACJE GIMNAZJUM NA UL. PODLESNEJ KOŁO DOMU DZIECKA I PRZEKAZALI JE KOSCIOŁOWI. A NIE CHCĄ PRZEKAZAĆ DZIECIĄ NIEPEŁNOSPRAWNYM. CAŁE PiS |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 19:16 ~tiwien24 | juz widze kto bedzie na spotkaniu politycznym. RADNI PiS |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 19:12 ~webersRADIOzett | radny Weber poinformuje radio zet ma w tym wprawe juz raz skarzył sie do radia zet na Szlezaka. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:50 ~iga | panie prezydencie rada jest z toba, mowimy tak odwaznym decyzjom, a tych klotliwych pacholkow kaczorka wyslac na marsa! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:47 ~nauczyciel | no.name czyli radny Dariusz Przytuła mimo, że z tego okręgu wyborczego nie przyjdzie posłuchać mieszkańców co mają do powiedzenia ? woli konsultować z mieszkańcami kwestię postawienia śmietnika w odpowiedniej lokalizacji - a przeniesienie gimnazjum gdziekolwiek to już żaden problem ? pewnie z nikim nie gadajcie tylko wszystko likwidujcie i zwalniajcie ludzi ! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:44 ~Gutek | Widocznie Nadpereżny będzie szukał szkoły dla swojego pierworodnego. Czy to będzie szkoła specjalna? Czy jaka? Jaki interes ma tu Nadpereżny? |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:39 ~no.name | PAN NADBEREŻNY JUŻ PROWADZIŁ SPRAWĘ PRZEDSZKOLI I POLITYCZNIE WYKORZYSTYWAŁ JĄ, NAWET TVN WEZWAŁ TERAZ KOLEJNY CYRK ROBI !! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:38 ~no.name | Mojej siostry córka chodziła do tej szkoły, sama patologia, wyśmiewanie się dzieci z biedych dzieci i niepełnosprawnych (sprawa zgłaszana dyrektorce przez rodziców dziecka niepełnosprawnego), przemoc na przerwach. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:37 ~warchlak | panie nadberezny dziekujemy panu za wojne z przedszkolami, koncz wasc, wstydu ojcu i matce oszczedz! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:35 ~lewek | madra decyzja, no ale starosta tez madrzejszy niz poprzednik |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:29 ~racjonalny | Trudna decyzja, ale patrząc na argumenty Szlęzaka chyba słuszna |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:27 ~waldi | prezydent rozmawia z rodzicami, nauczycielami, dyrektorkami no ale radny musi zrobic sobie reklame, za robote sie wez |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:23 ~firo | nie rozumiem czemu prezydent ma nie przyjść na spotkanie z mieszkańcami rodzicami i powiedzieć o swoich zamiarach ? z tego co jest w artykule nikt nie mówi że jest przeciwny tylko że chyba jednak inaczej się informuje rodziców i nauczycieli o takich zamiarach a nie z zaskoczenia według mnie dobrze że jeszcze jest ktoś w tej radzie kto chce rozmawiać z rodzicami i mieszkańcami |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:13 ~rodzic | zapewne radni pisu chca wywolac taka bude jak byla z przedszkolami ale my mieszkancy na to nie pozwolimy, a w czwartek o 18 zostane w domu i bede bawil sie z dzieckiem! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:07 ~renaa | dzieci niepełnosprawne byly zawsze na uboczu, jak tredowate, brawo panie prezydencie, a tym nadberezny ciesz sie jak masz zdrowe dziecko, ale syty glodnego nigdy nie zrozumie! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:04 ~Maturzysta | Blady Thony powinien wystąpić z petycją na mównicy sejmowej. Nie wiedział by o czym mówi ale Aborygen by mu napisał. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 18:03 ~UCZEŃ ZSS nr 6 | myśle że to bardzo dobry pomysł aby przenieść szkołe specjalną bo tym budtynku gdzie jest gimnazjum nr 3 jest np większa sala gimnastyczna a pozatym szkole specjalnej naprawde jest potrzebny nowy budynek bo tak musimy chodzi z jednej szkoły do drugiej czyli do CKU bo w szkole brakuje klas a tak by nie trzeba było chodzić z jednej szkoły do drugiej jestm za przeniesieniem szkoły:) |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 17:56 ~anulka | i dobrze, wiekszosc dzieci ze szkoly specjalnej mieszka w centrum, dojazdy sa uciazliwe, brawo panie prezydencie |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 17:50 ~Obywatel RP | Nuncjusz tak broni tej szkoły bo pewnie tam sam bywał. No niestety... Dziś szkła do której niegdyś chodzi Nuncjusz będzie szkołą specjalną. Teraz rozumiem tego człowieka. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 17:37 ~stąd | No to teraz wiadomo - szlęzak potrzebuje terenów dla budowy, a wy dzieciska si gniećcie. |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 17:34 ~baloniara | No to się dyrektorka z 7 zdziwi - gdzie ona pomieści nowe zerówki? Siódemko - rozciągnij się!!! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 17:31 ~mieszkanka | To gimnazjum to sama patologia!!Dobry pomysł z likwidacją!!A pan lucjiusz niech lepiej idzie do fryzjera on zawsze stawia kontra decyzją prezydenta.niewiem co chce osiągnąć takim działaniem ale pewnie jakis swój plan ma!! |
00 |
Poniedziałek, 24 stycznia 2011 r. godz. 17:08 ~adam | no i git, jak zwykle szreku mysli, a nadbereznego na ksiezyc! |
00 |