Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 27 kwietnia 2024 r. Imieniny: Sergiusza, Teofila, Zyty
 Wiadomości lokalne
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 11:05     /Maciej Więckowski/
Niekończąca się opowieść stadionu z prawdziwego zdarzenia

Jak długo kibice piłki nożnej w Stalowej Woli będą oglądać zaledwie projekt nowoczesnego stadionu?
Jak długo kibice piłki nożnej w Stalowej Woli będą oglądać zaledwie projekt nowoczesnego stadionu?
O przebudowie stadionu piłkarskiego mieszczącego się na ul. Hutniczej w Stalowej Woli można napisać już dosłownie książkę. Wyłoniono wykonawcę na budowę pierwszego etapu, jednak jak zapowiedział prezydent Andrzej Szlęzak - Na żadne dziadostwo nie zgodzę się, ten obiekt ma być chlubą Stalowej Woli.

Jak już informowaliśmy naszych czytelników dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w sierpniu br. miał nadzieję, że prace przy budowie trybuny od strony ul. Hutniczej rozpoczną się jeszcze jesienią. Obecnie wydaje się, że to będzie niemożliwe, gdyż przetarg, do którego zgłosiło się trzech oferentów, został anulowany.

Wielkie plany, ogromne nadzieje, nowoczesny stadion w Stalowej Woli

Cały obiekt od wielu lat nie zmieniał swojego wyglądu. Stara zardzewiała blacha znajdująca się nad głowami kibiców zasiadających na trybunie A, jedynie od czasu do czasu sukcesywnie była wymieniana. Z biegiem czasu, gdy wymogi licencyjne znacznie zaostrzyły się, stare w znacznym stopniu połamane ławki zastąpiono plastikowymi krzesełkami. Jednym słowem prowizorka, nie bójmy nazwać się niektórych rzeczy po imieniu. Po latach męczarni zrodził się pomysł, aby wybudować nowoczesny obiekt, który na zawody sportowe przyciągnie tłumy, a w szczególności całe rodziny. 28 maja 2008 roku wyłoniono projekt stadionu piłkarskiego na miarę XXI wieku. Od tego momentu miało już być pięknie, a wychodzi jak zawsze...

Klapa, klapa i jeszcze raz klapa

Piłkarski stadion, którego pierwotne oddanie miało się zakończyć w 2013 roku ma być doskonałą wizytówką miasta, ostatecznie będzie musiał nieco dłużej poczekać. Do końca sierpnia br. oferenci, którzy zgłosili się do wykonania pierwszego etapu, musieli uzupełnić dokumentację. Z czasem jednak przetarg został anulowany. - W tej chwili sytuacja wygląda następująco, przetarg został umorzony. Muszą zostać wprowadzone zmiany, gdyż prezydentowi nie podobała się jedna rzecz w tym projekcie. Dokładnie chodzi o zadaszenie, jeszcze trwają rozmowy, więc to zostanie ponowione - wyjaśnia dyrektor MOSiR Andrzej Chmielewski.

- Jestem po szeregu spotkań z projektantem i dyrekcją MOSiR-u. Będzie to wymagało pewnych przeróbek, żeby wrócić do najbliższej koncepcji, która wygrała konkurs. Na pewno nie zgodzimy się na jakąś blachę trapezową, ma to być zrobione jak wcześniej zaplanowano. Nie da się niestety uchronić przed ogromnym wzrostem kosztów. Nawet jeżeli trzeba będzie przetarg unieważnić, to ja się nie zgodzę na żadne dziadostwo, jeżeli chodzi o ten stadion. Nawet gdyby to miało wydłużyć proces budowy, trudno przyjmuję tą odpowiedzialność na siebie. Powtarzam na żadne dziadostwo się nie zgodzę, ten obiekt ma być chlubą Stalowej Woli - zapowiedział włodarz miasta Andrzej Szlęzak.

Będzie czy nie będzie, o to jest pytanie?

Czy fani piłki nożnej w Stalowej Woli doczekają się wreszcie nowoczesnego stadionu? Kiedy przetarg ma szansę ruszyć na nowo? - Nie wiadomo - odparł dyrektor MOSiR w Stalowej Woli. Po chwili dodając - W tej chwili pieniądze zostały wycofane. Miasto ma swoje potrzeby i po prostu tych pieniędzy już nie ma. W tym roku nie ruszymy z budową pierwszego etapu, jakim jest trybuna wzdłuż ulicy Hutniczej. Ewentualnie przygotujemy wszystko na przyszły rok. Przetarg ponowimy w 2011 roku, ale troszeczkę na innych warunkach.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Środa, 13 października 2010 r. godz. 12:25
~Jolka
Skoro macie takie kwalifikacje i chęć pomocy, to może zamiast krytykować przeczytacie dokumentację przetargową na stronach MOSIRU i doradzicie panu Chmielewskiemu?
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 12:06
~kropka
Ten projekt od samego początku to jedno wielkie zaniedbanie i tyle. Robiony na pokaz, niechlujnie, jak wiele projektów... Teraz jak nie ma franka to juz wogóle katastrofa:/
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 09:52
~A
realista.. to jak to, prezydent nie wiedział co zamówił? nikt go nie poinformował o zmianach w stosunku do koncepcji? jak to świadczy o jego współpracownikach?
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 09:51
~1 9 3 8
"realista , A , P " dajecie rade z tą blachą trapezową . Wczytując się w projekt zobacz co znajduje się pomiędzy trybuną od ul.Hutniczej a trybuną za bramką . I proponuję odwiedzić obiekt przy ul.Hutniczej przy okazji najbliższego meczu .
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 09:21
~realista
Od kilku miesięcy oglądamy na portalach stalowowolskich przepiękny projekt stadionu. Nagle okazuje się, że w rzeczywistości ma to być obiekt przykryty blachą trapezową... Wspaniale. Uważam, że kibice powinni podziękować Szlęzakowi za wyłapanie tego rodzaju estetycznego badziewia. Oznaką szacunku prezydenta dla kibiców jest wybudowanie stadionu z prawdziwego zdarzenia, a nie szkaradztwa przykrytego blachą trapezową. Gdyby ten projekt przeszedł kibice wieszali by psy na nim, że coś takiego powstało, a miało być całkiem inaczej. Gratuluję mu tak odważnej i bezkompromisowej decyzji tuż przez samymi wyborami, gdyż oznacza to, że prezydent nie uprawia politycznego marketingu aby zdobyć głosy w wyborach tylko rzeczywiście myśli o inwestycji, z której będzie rozliczany. Z drugiej strony nie jestem bezkrytyczny wobec poczynań wydziału architektonicznego magistratu, bo kilka budynków ostatnio wybudowanych woła o pomstę do nieba np. ZUS, sąd, wcześniej budynek tz. Lidla czy usługowce w alejach. Ubolewam, że prezydent nie zrobił z tym jeszcze porządku, gdyż jako zwolennik stylu art-deco, powinien zdawać sobie sprawę, że np. dachy w stalówce powinny być płaskie a nie spadowe. W przypadku stadionu również zawalił dział architektoniczny, który pozwolił na taką fuszerkę. I to niestety obciąża konto prezydenta. Nie dziwię się, że Szlęzak osobiście zaczął przyglądać się budowie bo koszt stadionu to około 25-30 % budżetu miasta. Życzę trochę zdrowego rozsądku i zimnych głów.
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 09:11
~P.
do 1938. 1. "jak i rozwiązania o których wspomniałem" - dotąd nie wymieniłeś żadnego. WYMIEŃ CHOCIAŻ KILKA. 2. Dobrze specjalisto, w takim razie podaj proporcje blachy trapezowej do zielonego szkła, albo najlepiej wymiary :) 3. Nie wnikam czyim jesteś zwolennikiem - po prostu nie piszesz obiektywnie jak pozostała większość.
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 09:06
~A
1938 - nie ma toalet pod trybuną od Hutniczej, jest tylko pomieszczenie techniczne, P się dobrze orientuje.. wszystko na ten temat
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 07:33
~1 9 3 8
Do P. Powiadasz pasek zielonego szkła , to widzę jednostki miar obce szanownemu . Przeanalizuj projekt to znajdziesz wspomniane toalety pod trybunami jak i rozwiązania o których wspomniałem . A co do W.Siębida nie jestem jego zwolennikiem ani jego pracownikiem tym samym partii którą on reprezentuje .
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 07:15
~A
P. w większości ma rację, niestety...
+0-0
Środa, 13 października 2010 r. godz. 01:02
~~normalny
Czy juz nikt nie moze tu wyrazić swojej opini, bo zaraz traktowany jest jako czlonek sztabu Siembidy?? Dajcie spokoj! Fani Szreka prawda w oczy kole, a wy kolejny raz dajecie sie nabrac na kit pod tytułem STADION
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 22:56
~P.
do 1938. 1.Ubikacje będą? chyba, ze masz na myśli te plastikowe budki TOYTOY postawione pod płotem? 2. Dach - jasne, zdecydowana większość to blacha (malowana:)), na górze pasek zielonego szkła, więc jakie to ma znaczenie - na wizualizacji nie było zadnej blachy! 3. Ciekawe technologie...? Wymień jakie, bo chyba zdecywanie przeważają błędy, które trzeba poprawić. 4. Z tego co tu widzę, większość pisanych komentarzy to teksty robione przez pracowników/zwolenników sztabów wyborczych W.Siembidy, którzy o tej inwestycji nie mają bladego pojęcia, także szkoda się produkować...
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 22:49
~stąd
Nie zgodzi się, pogrozi paluszkiem, a potem kogoś obrazi, oj! A kto ci pomoże? Nie masz szacunku dla innych, ot, niósł wilk razy kilka ...ponieśli i wilka. Budź się Stalówko!
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 21:19
~kacper
p.Szlezak mam nadzieje,ze nie wygrasz kolejnych wyborow bo prócz zbednego pier.dolenia glupot nic nie robisz,Sport ktory w tym momencie najbardziej promoje Stalowa Wole ty "olewasz",powiedzcie mi z czym sie kojarzy Stalowa Wola w naszym kraju jak nie ze Sportem?!? z "jagodowo-komiksowa-stolica polski??:)hahah bzdura panowie i panie tylko ze "Stalówka",a Stalówka to oczywiscie Zakladowy Klub Sportowy w ktory oczywiscie wspomniany wczesniej Shrek nic nie inwestuje.W Stalowej Woli na mecze pilkarskie chodzi od 2000 do nawet 7000 osob ( jeszcze rok temu),ale oczywiscie pan tych glosow nie dostanie bo dla czego maja na pana zaglosowac jesli pan zabiera im mozliwosc spedzania wolnego czasu na obiekcie ktorego nie musieli bysmy sie wstydzic wobec innych kibicow w polsce!!! Ja osobicei bede glosowal na Siebide bo pryznajmniej on nie wzpiol sie nigdy na sport w tym miescie!!!
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 21:16
~Stalowowolanin
A kiedy na stadionie beda wyznaczone miejsca dla osob na wozkach inwalidzkich tak by mozna bylo ogladac mecz bez przeszkod "nie przez slupy i kraty ogrodzenia"? Wystarczy wziac przyklad ze stadionow wiekszych miast...
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 20:33
~estel
Powiedzmy sobie prawdę, zwolniłeś Zaborowskiego i nie bardzo wiesz jak się teraz za to zabrać. W końcu to on kierował większością inwestycji. Może czas reaktywować sklep Wojtek?
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 19:45
~1 9 3 8
Do " P. " Skoro jak piszesz miałeś dostęp do projektu to muszę stwierdzić że , nie wgłębiłeś się w lekturę - takie są realia . Nie pisz bzdur o toaletach na trybunie od ul.Hutniczej bo takowe się tam znajdują . To samo dotyczy wspomnianej blachy , gdzie Ty widzisz cały dach z blachy . I dobrze że , wspomniałeś o Poznaniu fakt nasz ( tu mam na myśli społeczeństwo ) projektowany stadion jest mniejszy ale zawiera kilka bardzo ciekawych " myśli technologicznych . Obecny prezydent wielokrotnie robił ruchy na duży plus ale teraz muszę stwierdzić że , chyba jednak czas na zmiany ...
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 19:35
~Dajcie se siana z tymi stadionami
Pier..............ę stadion. Zbudujcie mi bibliotekę. Nie mam gdzie wypożyczać nowości. Nie mogę wszystkiego kupić bo mi nie wystarczy na smalec :). Nie bądźcie z Pława :). CHCĘ MIEĆ DOSTĘP do nowości wydawniczych. Jak w normalnym kraju.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 19:26
~antybuc
KOCHANE PRYSZCZE !!! Ale po co? Po co Stalowej Woli stadion po 10 latach "dziadostwa" i "wiochy" skoro chlubą miasta będzie krematorium pod wezwaniem nadętego Bufona! Dwie chluby na raz to stanowczo za dużo!
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 18:56
~stal77
do P. to zapytaj Szlęzaka kto kazał oszczędzać i kto wydawał pieniądze przeznaczone na stadion na inne cele
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 18:42
~P.
Tak się składa, że akurat w tej sprawie Szlęzak miał rację. Przypadkiem miałem dostęp do projektu budowlanego i niestety można mieć wiele zastrzerzeń - przede wszystkim dotyczących funkcjonalności i estetyki obiektu. Poczynając braku np toalet przy trybunie od ul. Hutniczej, feralnego blaszanego dachu (prawie jak tego z krytej) kończąc na wejściach na trybuny za bramkami (na środku za bramką...). Podobnych "usterek" można wymienić conajmniej kilkanaście. Tak się stadionów nie proktuje, świadczy to tylko o tym że osoby go projektujące nie miały o tej tematyce bladego pojęcia. Na szczęście Szlęzak nie bał się powiedzieć prawdy i nie będziemy mieli takiej szopki jak np. w Poznaniu, kto jest w temacie ten wie o co chodzi. Pozdrawiam normalnie myślących.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 16:02
~kibic
Siembidy nie wali sport. Pomaga klubowi i za to mu chwała. Masz moj głos!
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 15:33
~spostrzegawczy
miastu Stalowa Wola potrzebny jest prezydent-manager a nie "jagodowo-komiksowy Shrek", ktory co chwile zmienia zdanie i sklocony jest ze wszystkimi dookola... jesli nie bedziemy w miescie miec dobrego gospodarza, to nie ma co liczyc na nowoczesny stadion, sieci drog, budowe nowych osiedli i innych inwestycji, ktore rozwina to miasto...
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 15:18
~stalowowolanka
Jedyny z kandydatów sercem związany ze sportem stalowowolskim jest Wiesiek Siembida, już nie raz to udowodnił. Dlaczego On a nie misto wynajmuje bezpłatnie hale sportowe w okresie zimowym dla ZKSu ???? HHmmmm ??? Czy to nie powinna byc działka miast??? Nasi piłkarze nie mogą trenować na MOSiRze bo cudowny parkiet zniszczą! PARANOJA!!! Wiesiek masz mój głos! tak trzymaj! Jedyna nadzieja w Tobie
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 15:08
~Wiesiu
gobi idź się leczyć baranie
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 14:52
~Wiesiu
Szrek do tej pory miałeś mój głos tylko i wyłącznie dlatego że z z trójki sagatowska kotulski i ty, nie bylo za bardzo wyboru, tak samo uważa spora część mieszkańców naszego miasta. W tych wyborach chyba popłyniesz, bo głosy odbiorą ci zarówno fila jak i zaborowski. osobiście chyba też na ciebie nie zagłosuję, bo tylko głupek wierzyłby że to oddalanie budowy nowego stadionu to jakiś przypadek. pamiętaj że nie można ze wszystkimi żyć w wojnie i wszystkich robić w balona. dla ciebie stadion to niepotrzebne miejsce ale sporo ludzi uważa inaczej, ci ludzie to twoi wcześniejsi wyborcy. z resztą ty nie potrzebujesz poparcia kibiców, i na pewno go nie będziesz miał.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 14:42
~gobi
Ten stadion jest tak potrzebny miastu jak g.... w przeręblu eskimosa łowiącego ryby. Inwestycja, która nigdy nie zwróci się, a wręcz przeciwnie, po każdym meczu okoliczne budynki, ławki itp. są niszczone. Miasto ma na prawdę inne potrzeby na które warto te kilkadziesiąt milionów wydać aby żyło się lepiej. No ale w naszej mieścinie rządzą kibole na czele z "kotulskim" i dlatego jest ŹLE. Oby ta inwestycja padła, bo szkoda podatków. Jak kibolom chce się stadionu, to niech sobie go zasponsorują i wybudują 20 km od Stalowej, żeby ludziom się nie naprzykrzać.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 14:19
~kolo
ja też nie zgodzę się na żadne dziadostwo - dlatego w wyborach nie zagłosuję na Szlęzaka!!! Ten człowiek od lat szuka pretekstów, aby nie inwestować w stadion. Zatem: wstdźmy się dalej. Najlepiej znowu wywalić kasę w jakieś durne komiksowe miasteczko, kolejną jagodową solicę i tym podobne.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 14:12
~stalowiec
Dziadostwo to on ma na drugie. Na niczym mu nie zalezy odwolać go!!! nie głosujemy na niego !! a znając zycie to stadionu nie bedzie i w przypadku awansu nasza druzyna pewnie licencji nie dostanie .
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 14:09
~kiedyś będzie
Do "aaa" - byłeś kiedyś na meczu? Ktoś wcześniej napisał że sport w Stalowej przyciąga ludzi i zgadzam się gdyż nie ma co kryć w Stalowej nie ma co robić, są nudy, taki mecz przyciąga.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 13:40
~aaa
Po co wydawać tak dużo publicznych pieniędzy na stadion skoro głównie służyć on będzie bandziorom do wyładowywania swojej frustracji. Lepiej zbudujmy coś podobnego do Coloseum w Rzymie gdzie nasi dzielni kibice będą prezentowali swoje umiejętności np. posługiwania się maczetą.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 13:40
~stw
"o udziale murzyńskich sportowców w stalowowolskim sporcie?" Widziałeś jak patrzą na Pyszniaka nowe czarniutkie nabytki, jak mówi do nich po polsku? Pieniądze z naszych podatków winny być przeznaczone na infrastrukturę lub szkolenie młodzieży, a nie zakup sezonowych atrakcji. Brawo Shrek!!!
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 12:50
~kibic Stali
"Powtarzam na żadne dziadostwo się nie zgodzę, ten obiekt ma być chlubą Stalowej Woli " - A ja nie zgodzę się aby w Stalowej Woli nikt z władz miasta nie interesował się sportem. Nie dość, że w tym mieście nie ma nic co mogłoby przykuć uwagę mieszkańcom, to w dodatku w dalszym ciągu próbuje się zniszczyć sport. Obecnemu Panu Prezydentowi dziękuję i proszę przyszłego, mam nadzieję innego niż Pan Szlęzak, o zajęcie się tym problemem. Przecież każdy zdrowo myślący mieszkaniec tego miasta wie, że sport w Stalowej Woli przyciąga ludzi. Pomijając już wyniki sportowe. Tego po prostu miastu potrzeba.
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 12:42
~pepe
Ludzie z kogo on robi debila sam kazał budować w wersji ubogiej a teraz już full-wypas, to jest tak jak z budową KUL i Politechniki Rzeszów, chce jak najwięcej studentów aby przynajmniej jakaś część z nich zadomowiła się i pracowała na stałe w naszym mieście, tylko jedno ale panie prezydencie szrek! gdzie ci ludzie mają mieszkać jak szanowny pan raczy nas tylko i wyłącznie budową bloku socjalnego!. No chyba że ci wykształceni ludzie mają mieszkać wśród osób które delikatnie mówiąc nie nadają się do normalnego życia. Miałem oddać swój głos na pana ale teraz widzę jakim jest pan zakłamanym człowiekiem
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 12:20
~szlezak out
Pewnie Szlęzak nawet nie widział tych planów jak żadnych innych - brawo Szlęzak kreuj się dalej na wielkiego Konrada Walenroda stalowej woli, zaborowski odszedł, nie masz zielonego pojęcia o kwestiach technicznych zwiazanych z inwestycjami, nie masz pojecia co się w miescie dzieje w 2 miesiące kampanii tego nie nadrobisz, a twoje piękne przemowy już tego nie ukryją
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 11:56
~Ad
No i pan prezydent właśnie stracił mój głos w wyborach...Znam projektantów stadionu i mogę zapewnić, że w projekcie nie było żadnego "dziadostwa". Widocznie komuś zależy na położeniu przedsięwzięcia na łopatki i na przesunięciu tych pieniędzy na inny cel...
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 11:34
~bolek
Panie Prezydencie zwleka pan z budową stadionu od kilku dobrych lat i widze że nadal coś panu się nie podoba, teraz dach, a w przyszłości "krzesełka",..budowa stadionu rozpocznie sie w 2015?!? Chyba czas zmienic Pana Szlęzaka z funkcji prezydenta bo Płka Nożna nie leży na sercu,zreszta jak też inny sporty w Stalowej Woli:/
+0-0
Wtorek, 12 października 2010 r. godz. 11:32
~comowil
Proszę o informację co prezydent mówił o udziale murzyńskich sportowców w stalowowolskim sporcie?
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.