Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 27 lipca 2024 r. Imieniny: Aureliusza, Natalii, Rudolfa
 Wiadomości lokalne
» Jak pisać o modzie? Warsztaty z Michałem Zaczyńskim
» Dziś rezygnacja, jutro nagroda?
» Będą prowadzone badania geologiczne pod nową zajezdnię autobusów miejskich
» Komunikat MZK
» Co z Białą Sobotą w Stalowej Woli?
» Komunikat Prezydenta Miasta Stalowej Woli
» Powiatowe Obchody Święta Policji
» Uwaga pasażerowie! Od 1 sierpnia zmiany z rozkładzie jazdy
» Budowa nowych placów zabaw droższa niż zakładano
» Orlik przy SLO przejdzie remont
» Skandal! - jednym słowiem określają mieszkańcy remont mostu na Pysznicę
» Pijany 52-latek kierował hyundaiem
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Kino Letnie ’24 - lipiec
» Letnie Kino Dzieci ’24
» Finał IV Festiwalu Kultury Lasowiackiej
» Wakacyjne Warsztaty Muzyczne w MDK
» Młodzi artyści zapraszają na swoją pierwszą wystawę
» XIII Rajd Honoru
» Akcja krwiodawstwa
» Rajd Rowerowy Nie święci garnki lepią
» Wspólnie bijemy rekord Polski
» Wystawa: Rendery, Fraktale, piksele...
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Minister Aktywów Państwowych w HSW S.A.
»Minister Aktywów Państwowych w HSW S.A.
»Zainaugurowano Dobre Granie przy Fontannie
»Krzysztof Faraś w Magurze Małastowskiej
»Krzysztof Faraś na wyścigach górskich w Prządkach
»Muzeum COP: Festiwal Wynalazków
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 12:53     /Magdalena Rodecka/
W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?

W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?
W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?
Fot. Jacek Rodecki
W całej Europie odbywają się protesty. Rolnicy sprzeciwiają się napływowi ukraińskich towarów, a także polityce europejskiej związanej z tzw. Zielonym Ładem.

- Od kilku dni dość oczywiste było dla mnie, że nasi lokalni rolnicy wyjadą na ulicę. Przyjadą do Stalowej Woli i zablokują traktorami główne skrzyżowanie. Chyba ich przeceniłem. Dziś jadę na swój punkt i widzę w całym miesicie zaledwie jeden baner, który ich wspiera. Czy naszym rolnikom jest aż tak dobrze? - mówi jeden ze stalowowolskich taksówkarzy.

Transparent zawisł na wiadukcie na ulicy Okulickiego w stronę ulicy Przemysłowej. Widnieje na nim dłoń z kłosem pszenicy praz hasła: "murem za rolnikami", "precz z UE". Jest również adres strony internetowej.

Przypomnijmy, że Europejski Zielony Ład to pakiet inicjatyw politycznych, którego celem jest skierowanie UE na drogę transformacji ekologicznej i ostatecznie osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 roku.
Zdjęcia
W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?
W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?W całej Europie protesty rolników. A w Stalowej Woli?

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Niedziela, 3 marca 2024 r. godz. 14:39
~Dorotka
Nie popieram blokady ulic. Rolnicy wykazują tu brak kultury.
+0-0
Poniedziałek, 4 marca 2024 r. godz. 06:05
~Ferdek z Poniatowskiego
A ja popieram, a zwłaszcza w Warszawie. Ale nie popieram blokady Nowogrodzkiej.
+0-0
Niedziela, 3 marca 2024 r. godz. 16:10
~brr
A Ty wykazujesz brak wyobraźni co będzie gdy rolnictwo polskie upadnie!
+0-0
Sobota, 2 marca 2024 r. godz. 14:40
~Ferdek z Poniatowskiego
Dlaczego ten kołchoz europejski jest taki zwariowany? Bo lewactwo to stan umysłu, a nie praca dla ludzi. Nawet siem zastanawiali czy marchewka to warzywo i czy ryba to zwierzę, he he he. Że o normach na krzywiznę banana nie wspomnę.
+0-0
Wtorek, 5 marca 2024 r. godz. 19:00
~lipa
Jesteś kompletnym idiotą ale powiedz jak się zyje idiocie w normalnym świecie? Dlaczego ci rolnicy nie protestowali rok, lub dwa wstecz? Skoro usprawiedliwiasz tych niby rolników to wiedz o tym, że tzw. zielony ład i wszelkie z tym związane sprawy z odłogowaniem, uprawianiem, stosowaniem środków ochrony roślin to program PiS-u który wcielił w życie komisarz d/s rolnictwa z nadania Pis-U NIEJAKI PRAWNIK Janusz Wojciechowski. Nie zapominaj, że to przecież Kaczyński powiedział, że to ma być ten a nie kto inny. Facet ma takie pojęcie o rolnictwie jak wilk o gwiazdach, no ale jest tam bo liczy się kasa! Dzisiaj rżniesz głupa i twierdzisz, że rolnicy mają rację bo się z tym nie zgadzają. Właśnie powinni okupować ul. Nowogrodzką i Mickiewicza bo tam się zagnieździło zło i tam siedzi hydra. Z tamtych ośrodków wypełza niszczące ich zło. Odpowiedz szczerze jeśli możesz na postawione pytanie!
+0-0
Sobota, 2 marca 2024 r. godz. 09:29
~olek
Już 6 marca został zapowiedziany największy protest rolników w dziejach POLSKI. Rolnicy swoimi traktorami wszyscy wybierają się do warszawki a po drodze zapowiedzieli zaoranie polskich autostrad i dróg ekspresowych. Skończyły się igraszki NEOkoalicji 13 grudnia i maja pory pełne strachu.
+0-0
Niedziela, 3 marca 2024 r. godz. 16:14
~!
rolnicy ponoć mają też protestować pod siedzibą pisu, żeby im podziękować za utworzenie i dwa lata wprowadzania zielonego ładu!!
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 20:28
~jan
... największym problemem Solidarności Rolników jest brak tv republika ( !!! ), i dlatego opuścili obrady..... niech nikt nie wmawia że oni walczą o swą egzystencję, oni sa tam by walczyć o koryto dla Kaczyńskiego i o luksusowe życie opłacanych przez pis stalinowskich demagogów ....
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 19:37
~!
Jeśli chodzi o zielony ład w zakresie rolnictwa to jest to wina pisowskiego rządu i pisowskiego komisarza, bo oni dwa lata temu rządzili na to się zgodzili i go wprowadzali a jak chwalili co to za dobroć dla rolników będzie!!! kto zapomniał niech poszuka wypowiedzi kaczyńskiego, wojciechowskiego i innych. morawiecki zgodził się na jeszcze więcej idiotycznych rozwiązań, już niedługo będziemy płacić podatki od samochodów spalinowych i wiele innych dobrodziejstw nas dotknie!
+0-0
Niedziela, 3 marca 2024 r. godz. 14:28
~Dalia
Niestety to prawda. Zielony Ład niszczy rolników w całej Europie a Polski Ład niszczy przedsiębiorców tu w Polsce. Od 2 lat niszczą nas i pchają w bankructwa. W jakim celu się pytam? Kto ma w tym interes? Kto aż tak nienawidzi Polaków, że od 2 lat tak nas rujnuje podejmowanymi wtedy decyzjami?
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 08:38
~olek
Premier tfusk zaprosił rolników i związek zawodowy SOLIDARNOŚĆ aby ich poinformować , że ich problemy to wina PiS. On naprawdę myśli ,że rolnicy nie wiedzą czyja to wina ich problemów. To europarlamentarzyści z PO , psl, i lewaki głosowali za zielonym ładem w unii europejskiej tylko PiS był przeciwny. Dorwali się ci z NEOkoalicji 13 grudnia do koryta i zamiast się brać za robotę to szukają głupszych od siebie.
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 15:06
~Dip
Olek od Ciebie głupszych już nie znajdą! Widać że ciężka praca nad Twym mózgiem przez ostatnie osiem lat przez neokomuchów przyniosła efekty. Idealnie nadasz się na oficera politycznego i pracy w strukturach tej neokomuny!
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 08:35
~boby
Rolnicy i górnicy to patologia za którą musi płacić społeczeństwo !!!
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 19:45
~brr
No to płać za ukraiński syf gmo techniczne żarcie, ja popieram polskich rolników bo chcę spożywać dobre produkty i nie chcę być zależny od ukraińskiej łaski dadzą czy zakręcą kurek a jak nie będzie już polski rolnik produkował to staniemy się niewolnikami. A tak na marginesie niedawno była 80-ta rocznica okrutnego mordu ponad tysiąca Polaków w Hucie Pieniackiej dokonanego przez ukraińców
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 17:58
~Aamon
I kler...
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 17:56
~Ferdek z Poniatowskiego
Największa patologia to platfusy, arbuzy i ich neowyborcy.
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 07:55
~Alojzy
W D mam ich protesty. Utrudniają życie tylko normalnym ludziom. Z tras szybkiego ruchu powinni być siłą ściągani. Kto to widział!!!!
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 00:09
~Nocne-piwo
"Protesty rolników zaczynają być coraz bardziej polityczne, przez co tracą poparcie społeczne. Na początku, gdy były krzykiem rozpaczy ludzi zarabiających ciężką pracą na roli, miały przytłaczającą sympatię. Teraz, gdy coraz częściej pojawiają się na nich polityczne hasła i sami politycy, część wyborców zdała sobie sprawę, że de facto jest to akcja, której nie powinni popierać - pisze dla Wirtualnej Polski prof. Marek Migalski."
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 23:14
~Chłodnym Okiem
Jeden cytat "Polityk PiS uderza w Jarosława Kaczyńskiego. "Powinien przeprosić" — Słowo "przepraszam" powinno paść przed wyborami i to z ust Jarosława Kaczyńskiego, a nie tylko Mateusza Morawieckiego — ocenił w programie "Gość Wydarzeń" były minister rolnictwa w rządzie PiS Jan Krzysztof Ardanowski. — Przed wyborami w polityce rolnej popełnionych zostało wiele błędów — ocenił polityk na antenie Polsat News."
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 20:36
~prawda
oj chyba Donald zrozumiał ze podsunać kwitów rolnikom sie nie da, ale czemu nie wpuścił Rolników z Solidarności i od Leppera skoro ich jest najwięcej bo reprezentują małe gospodarstwa a nie molochy. To że utrze nosa z kilkoma duzymi nie zmieni nic bo małych są miliony i granicy nie puszczą. On wie doskonale że całkowita blokada produktów rolnych z Ukrainy wszytkich oraz całkowite wyrzucenie zielonego ładu. To są warunki krytyczne brzegowe bez których spełnienia rzad padnie. A że ukrainieć pazerny wysprzedał swoje rolnictwo oligarchom w zachodniej europie to teraz niech nie gada ze nie ma kasy na zbrojenie i idzie do tych oligarchów po jałmużne. Sprzedał to nie ma a ruski go zajmie jak nie myslał. My nie bedziemy żywic Ukrainy i jeszcze Mołdawii bo i tam wchodzi ruski. Na 10 frontach nikt nie wygra. Tu każdy kraj dba o swoje bo z nikąd pomocy.
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 22:03
~gorszy-sort
Jakie "miliony"? A tak to faktycznie wyglada. Cytuje "Wg. danych ostatniego spisu rolnego wynika, że w Polsce w 2020 r. było 1 mln 317 tys. gospodarstw rolnych (w tym 1 mln 310 tys. indywidualnych) - o 192 tys. mniej (12,7 proc.). Średnia powierzchnia gospodarstwa ogółem wynosiła 12,4 ha wobec 11,3 ha w 2010 r., zaś średnia powierzchnia gospodarstwa indywidualnego ukształtowała się na poziomie 11,4 ha. W porównaniu z wynikami spisu z 2010 r. wzrósł udział gospodarstw największych obszarowo (o powierzchni powyżej 15 ha użytków rolnych) oraz najmniejszych (do 1 ha użytków rolnych). Nadal jednak znacząca jest liczba charakterystycznych dla polskiego rolnictwa małych gospodarstw rolnych produkujących głównie lub wyłącznie na samozaopatrzenie związanych z nimi gospodarstw domowych. Jak czytamy w raporcie GUS, zmieniają się powody, dla których taka nietowarowa produkcja jest prowadzona. Dawniej w większości przypadków było to istotne uzupełnienie niskich dochodów ludności wiejskiej (szczególnie gospodarstw domowych emerytów). Obecnie coraz częściej są to powody natury ekologicznej, zdrowotnej czy hobbystycznej."
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 18:47
~Ferdek z Poniatowskiego
***** **** będzie SPOKO.
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 18:18
~rolnicy nie dajcie sie oszukac rzadowi
Ludzie nie dajcie się zwieść propagandzie francuskiej ze wysle wojska na Ukraine do walki, oni nie pójdą a tylko chca aby Polaków wysłać. Rolnicy wiedzą ze zamknięcie granic to rozsadne rozwiązanie przed głupotą europy. Nie nasz konflikt to po co sie mieszać. Dbajmy o własny kraj a nie wyzbrajanie swoich za darmo. Widzicie to minister obrony kupił - to kpina autka gdzie cienkie blachy od firmy pchlej. Ministrze tu trzeba cięzki sprzęt kupować i ziwkszać produkcje czołgów, krabów i rakiet a nie autka do przejażdzek. Do roboty a jak nie potraficie rzadzić to oddajcie władzę tym co potrafią.
+0-0
Wtorek, 5 marca 2024 r. godz. 19:13
~horfa
Zamknięcie gracy z Ukrainą w zakresie obrotu towarowego to byłby samobójczy krok polskiej gospodarki. Wystarczy porównać relacje gospodarcze pomiędzy obu krajami i bilans zysków i strat. Nasz eksport jest o półtora większy niż import z Ukrainy. Do tego dochodzi nieodległa przyszłość w... odbudowie Ukrainy. Skoro teraz byśmy zamknęli granicę to potem nikt jej przed nami nie otworzy gdy przyjdzie czas zarabiania na odbudowie zniszczeń wojennych. Więcej, inne państwa ponad nami będą spieszyć z pomocą w odbudowie a my zostaniemy z ręką w... nocniku. Nie czyńcie sobie mądrości gdy posiadacie wiedzę na poziomie absolwenta gimnazjum. Tu trzeba załatwić skutecznie tranzyt artykułów rolnych przez Polskę do krajów innych z wykorzystaniem naszych portów morskich. Będzie to konkretna pomoc Ukrainie i na tym nie stracimy. Był taki minister RROLNICTWA A NAZYWAŁ SIĘ KOWALCZYK HENRYK KTÓRY WPROWDZIŁ POLKICH ROLNIKÓW BŁĄD NIE KAŻĄC IM SPRZEDAWAĆ ZBÓŻ BO WIOSNĄ WEZMĄ WIĘCEJ. PO KOWALCZYKU NIE MA JUŻ ŚLADU ALE pozostały problemy bo nikt zboża wlasnego nie sprzedał.
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 22:14
~Modlitwa o Rozum
"Rolnicy wiedzą ze zamknięcie granic to rozsadne rozwiązanie przed głupotą europy." > Bzdura, totalna bzdura!!!
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 16:12
~Ferdek z Poniatowskiego
Poseł Kowalski ma rację. Wystąpić z tego kołchozu europejskiego i po kłopocie. To jedyne długofalowe rozwiązanie, bo protesty rolników w całej Europie świadczą, że zostały zaprojektowane starannie w Brukseli. Ci POlitycy zamiast rozwiązywać problemy, stwarzają je ludziom i to w każdej dziedzinie ich życia. W ten sposób programują i stwarzają nowego człowieka, który będzie ich niewolnikiem. Widać to już po naszych młodych...
+0-0
Sobota, 2 marca 2024 r. godz. 17:59
~Hos
Poseł Kowalski ta ma ptasi rozumek jak ty matołku pisowski
+0-0
Sobota, 2 marca 2024 r. godz. 11:25
~huhu
Tyś już i w dybach i z kulą u nogi w służbie jednej idei.
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 15:38
~Ferdek z Poniatowskiego
A co to jest UA czerwony komunisto platfusie Zybel na POchybel?
+0-0
Piątek, 1 marca 2024 r. godz. 13:32
ZYBEL
Ciemnioku, to pismafia otworzyła granicę na ten badziewi z UA.
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 22:04
~Bliżej do Azji
PiS i jego poplecznicy ciagna Polske na Wschod. Oni nie naleza do cywilizowanej Europy. Taka jest prawda!
+1-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 18:50
~Ignoranci w ataku!
Sni ci sie FERDKU powrot do "RWPG" i ruskiego bata? Bo zadnej "trzeciej drogi" tutaj nie ma!
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 16:55
~Aamon
Oczywiście, zero dotacji... Niech przetrwają prawdziwi rolnicy którzy sprzedają swoje plony na rynek i do przetwórni... Taki z jednym hektarem dostaje dotacje a sam zeżre to co mu wyrosło... Gdzie tu logika? Gonić toto pałą i zimną wodą!!!
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 13:08
~2 mld z 137 tj 1.4 procenta z KPO na rolnictwo
wiecie ile dali z KPO na rolnictwo szeroko rozumiane czyli z cała logistyka otoczką? Ano 2 miliardy euro tylko z 137 miliardów. To jest kopina !!! dziadowstwo z uni chce zniszczyć polskie rolnictwo. Ale przynajmniej jedno jest pewne - to nie rolnicy beda brac pieniedz dłużny wiec wara od gospodarstw.
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 16:17
~komentarz
czyli zdrowe rolnictwo tradycyjne polskie nie wspiera UE a niszczy, pytanie ile na fermy robali dali bo to przemysł który budują i stad strajkują nawet duzi rolnicy UE
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 12:11
~Aamon
Pieniądze które dostają rolnicy jak i te których się domagają przekazałbym górnikom a ich podziałem powinien zająć się kler... Tylko tak widzę sprawiedliwe rozwiązanie ich problemów...
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 11:45
~Aamon
Jak Kołodziejczak w 2022 roku domagał się na granicy badania zboża i jego dalszy eksport z Polski (Wolski jak to mówi prezes) to gdzie byli ci rolnicy? Osiem lat paśli się wiadomościami z tv szczujni, a prezes z księdzem kazali cuchi siedzieć... W zamian za to, jak to naszczalnik powiedział, że są pazerni to przed wyborami dostaną po pare groszy a w zamian zagłosują na pisiorów... Chłopy zawsze z edukacją mieli problemy, ale przez ostatnie osiem lat prania mózgów zdobyli niezbędną ,,wiedzę", która świetnie komponuje się z interesami Putina i pisowców... ,,Nie wiedzą co robią ale to robią"...
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 11:18
~xXx
Zielony ład = Inni trują my płacimy EUropa płaci olbrzymie pieniądze a USA Rosja Indie Chiny Pakistan sie z nas śmieją I ścieki do rzeki do tego plastik a co tam
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 10:53
~olek
Czytałem parę dni temu w INTERII ,że w POLSCE przez cały rok 2024 będą protesty co tydzień w większości miast w POLSCE. Już 6 marca rolnicy jadą traktorami na warszawkę i zapowiedzieli ,że w froncie tych traktorów będą mili specjalne takie widły i obornik i gnojówkę do zalania urzędu premiera w warszawce.
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 11:57
~Aamon
To ile tych rubli ma Rosja żeby finansiwać wojnę i jeszcze to?
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 07:23
~obserwator
PiS to mafia skumana z ruskimi.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 17:12
~Wójt
Rolnicy 8 lat spali ,raptem się obudzili . Jakieś jaja.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 19:39
~Wasz Deficyt
Bo wciaż liczyli na słoik miodu w prezencie od PiSowskiej mafii !
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 16:54
~Obywatel
zielony lad to zielony komunizm tyle w temacie
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 14:37
~Ferdek z Poniatowskiego
Moja balkonowa Oda do Rolnika: "W ziemi pracujesz, zasiewasz bogactwa. Z trudem i znojem, o tobie świadczę. Każdy kawałek Twej ziemi rodzi Rosnące wysokie zboże, Owoce pełne słońca, Urodzaj bogaty, tak jak Twoje serce polskie. Rolniku, dumo naszego narodu, Twoja praca jest niezastąpiona, Żniwo zbierasz, żywność dajesz, Życia fundament, bez ciebie ginie. Niech Twe ręce zawsze mocne będą. Niech urodzaje obfite Ci sprzyjają, a platfusy z arbuzami nie przeszkadzają. Z szacunkiem dla Ciebie, rolniku, pisaną Odę składam, twojej pracy hołd oddając." I co platfusy, zatkało kakao?
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 21:26
~Taka Wolska, taki kraj...
W Polsce wciaz istnieja tysiace malych gospodarstw. One NIGDY nie beda rentowne...
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 14:35
~teraz wiem co jem
Czy jeszcze ktoś myśli, że mamy dobrą polską żywność? Bez pestycydów nie ma dużych zysków i dlatego strajki.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 14:11
~kto wyzywi w wojnie
w razie wojny lud wymrze z głodu jak Polskich rolników UE dobije, ale może im o to chodzi
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 14:00
~oszukani rolnicy
Czemu władza chce pod przykrywką pomocy rolnikom aby polskie zdrowe bez pestycydów zboże wysyłać do UE a zawalone silosy zbożowe syfem technicznym z Ukrainy rozsprzedać w Polskich marketach i truć Polaków? Niech niemiec i holender żre ukraińskie zboża na randapie a polskie zostawcie dla Polaków. Posły z PIS działać - nakazać opróżniaanie magazynów ukraińskiego syfu i robić kontrole poselskie boście kazali trzymac i nie sprzedawac !!!
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 23:26
~smaki i niesmaki
"...polskie zdrowe bez pestycydów zboże" Ha, ha... nie rozsmieszaj mnie prosze. Bo ja wiem jak to faktycznie wyglada.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 13:14
~Ferdek z Poniatowskiego
Rola rolników w walce z tzw. "zielonym ładem" jest kluczowa ze względu na ich wpływ na ochronę środowiska i zrównoważony rozwój. Wsparcie dla rolników może pomóc w promowaniu praktyk rolniczych przyjaznych dla środowiska, zwiększeniu efektywności produkcji rolnej oraz zachęceniu do inwestycji w nowe technologie. Dzięki temu rolnicy mogą kontynuować produkcję zdrowej żywności w sposób zrównoważony dla planety i ludzi. Dociera to do was lewaki tempaki? Bo jak nie dociera to do paki tempaki kurde szatan i ruda wrona co Brukseli wypadła spod ogona.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 10:50
~Drugi dziadek.
Brawo Dziadek ...Popieram
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 10:36
~Dende
Obudziły się przygłupy po latach brania dotacji... Po pieniądze to pierwsi łapy wystawiali, a teraz sie ockneli i z ręką w nocniku zaczynają kumać o co chodzi tej całej unii....
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 10:15
~cotdg
prowokacje pis i ru
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 10:02
~tu urodzony
w pełni popieram z tym ze jeszcze dodam słowa ukraincy wracac do domu odbudowywac kraj wasza gospodarka was potrzebuje nasza ma was juz dosc:) tak jak mysle wiekszosc polskiego społeczenstwa:)
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 09:28
~Aamon
Ruscy z pisiorami to sprytni intryganci... Nawet wysłali na blokadę z transparentem swojego przedstawiciela który niedawno wraz z ruskim konsulem składał kwiaty w miejscu usuniętego pomnika ruskich gierojów...
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 09:16
~starszy ale jeszcze młody
nic do ludzi uciekających z Ukrainy przed wojną nie mam, są tak samo robieni w ch jak my, jak dojdzie do konfliktu, to pierwszy zawijam na zachód razem z rodziną, nie będę się napierniczał za polityczne interesy starych dziadów a rolników popieram, żarcie z Ukrainy to syf i wkurw.a mnie coraz większa buta Zełenskiego
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 08:36
~qw
Rolnik zablokuje skrzyżowanie główne w Stalowej (w sumie które to jest to główne skrzyżowanie w stalowej?) to taksiarz będzie lamentował, że przez korki nie może pracować. A myślę, że unia europejska się mocno przejmie protestem w stalowej. Dowiedzą się o proteście, usiądą, zapłaczą nad losem rolnika i zmienią całą politykę. Protestować to trzeba umieć i wiedzieć gdzie i komu dokuczyć, żeby wpłynąć na jego decyzje.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 07:31
~b
Rolnicy i górnicy najbardziej okradają społeczeństwo !!!
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 07:50
~olo
do b, to co zazdrościsz im to za robotę się bierz i do kopalni są tam przyjęcia. Albo kup sobie gospodarstwo rolne i od ranka do nocy zasuwaj na tym polu.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 07:42
~Aamon
Te dwie grupy są najbardziej roszczeniowe wibec naszej ojczyzny... Tzw. ,,Solidarniość" już tam jest, konpederosjanie są, to jak dla mnie brakuje tam tylko goralenvolku...
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 07:16
~boby
Górnicy i rolnicy to najgorsza plaga im zawsze jest mało !!!
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 07:10
~Dziadek HSW
Szanuję rolników, dlatego widząc przyklejone do ich protestu hasełko "precz z UE" mnie denerwuje. Przecież rolnicy w znacznej większości ciągną z dopłat Unijnych ile mogą. Tak samo większość tych wielkich przeciwników UE ma rodzinę, albo nawet sami, siedzą za granicą. Nasi rolnicy protestują przeciw importowi zbóż z Ukrainy i Zielonemu Ładowi. Prawda jest taka że gdyby nie znalazło się u nas stado cwaniaków którzy zwęszyli okazje do łatwego zarobku to to Ukraińskie zboże by sobie jechało do portów, a potem statkami do Afryki. Ale nie, pokazaliśmy że Polska to jednak niedaleko od ruskich leży mentalnie, i jak tylko jest okazja do kombinowania to się ją wykorzystuje. A że pewnie ci kombinatorzy są powiązani z politykami to nigdy ich sprawiedliwość nie spotka. Podsumowując, regulacja i nadzór nad przepływem Ukraińskich płodów rolnych, zmiany i indywidualne podejście do wprowadzania Zielonego Ładu, tego oczekuje jako nie rolnik. PS. Ja i tak skróciłem mój łańcuch dostaw i kupuję bezpośrednio od rolnika większość warzyw i wam też polecam.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 08:27
~olo
do dziadka z hsw, tak unia do jednej kieszeni da ci 100 euro a z drugiej zabierze 1000 euro każdemu. Gdyby tak nie robili to skąd by mieli pieniądze. Dopłacają rolnikom tylko dlatego aby utrzymać niskie ceny produktów rolniczych. Gdyby rolnicy wychodzili na swoje to żadnych protestów by nigdzie nie było bo są we wszystkich krajach unijnych.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 08:03
~Aamon
Ja widzę w tym elementy tzw.,,syndromu sztokholmskiego" kiedy ofiara utożsamia się ze swoimi oprawcami i ich broni... Przecież to pisiory są winne tej sytuacji z Kaczyńskim i Wojciechowskim na czele...
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 05:32
~Ferdek z Poniatowskiego
Żywią i bronią! Obrońcie nas rolnicy przed tym europejskim lewactwem, zielonym szaleństwem i głodem. My Polacy jesteśmy z wami! A homosowieticusy są już na wymarciu. Przeczekamy ich.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 13:30
ZYBEL
Rolnik cie już nie obroni tobie potrzebny specjalista od głowy
+1-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 05:19
~Oni
Jak mogli sprzedać zboże po 1500 zł to czekali że jeszcze będzie droższe, posłuchali durnia ministra i spadła cena. Mają gdzieś po ile jest żywność byle się sami nachapali! A kto kupuje to takie zboże? Robotnik, inżynier, nauczyciel? Nie! Pewnie jakaś rolnik hodujący trzodę, drób, mający młyn, robiący paszę itd. Rolnik to zawód to biznes i zawód jak każdy! Zawsze można sprzedać, wydzierżawić i zmienić zawód! Przykładowy traktor za milion w połowie sfinansowany z dotacji reszta za gotówkę lub preferencyjny kredyt! Po pięciu latach sprzedajemy i jest czysty zysk! Ile płacą składek, ile podatków. Jest tylko dej, dej, dej! A ty przedsiębiorco, robotniku płać grzecznie podatki aby dotować rolników, górników i księży.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 04:36
~przypadki
W Stalowej Woli i okolicach nie ma rolników. Bo się im nie opłaca siać zbierać hodowac. Na terenach wiejskich budują się lekarze urzędnicy tzn elita którzy nic nie mają wspólnego z rolnictwem.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 09:27
~moher
elita? raczej jelita
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 00:04
~Dla przypomnienia...
Jak dobrze pamietam to Komisarzem UE do spraw rolnictwa jest wciaz pan Wojciechowski (z rekomendacji PiSowskiej). Czy tak?
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 08:21
~olek
do dla przypomnienia , a co ma komisarz do tych protestów w całej unii europejskiej? To parlament europejski te idi-tyczne ustawy przegłosował a głosowali za nimi europarlamentarzyści z PO, lewaki i psl. Oni zawsze przeciwko POLAKOM i POLSCE tam głosują. Tylko europarlamentarzyści z PiS głosowali przeciwki zielonemu ładowi. Bo żaden polityk z PiS nigdy przeciwko rolnikom nie zagłosuje.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 22:45
~Jerzy
W Stalowej i okolicach, nie ma rolników
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 21:47
~smaki i niesmaki
"Precz z UE"? Wiec niech oni wszyscy podniosa palec w gore i przysiegna "nie wezmiemy z Unii ani jednego Euro"! I to na tyle, dobranoc.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 21:36
~nnn
nie zgadzam się z wieloma pomysłami UE, ale to dzięki niej nasi rolnicy dostali sporo kasy na rozwój rolnictwa, swoich gospodarstw, zakupu maszyn, dotacji do upraw, łąk i pastwisk. a dzięki PiS rolnicy najwięcej stracili. w sumie honorowo postąpili w stalowej woli - nie strajkowali, bo strajk byłby hipokryzją, bo mają to, na co głosowali. mieliby strajkować przeciwko własnym wyborom?? chociaż mieli honor.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 20:00
~Eek
Do tych co nie lubią rolników wyprodukujcie sobie chleb mięso mleko mąkę w fabryce i nie będzie rolników dotacji z Uni .Jeśli ktoś wie jak to zrobić. to niech napisze
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 10:26
~rencic
Traktory i inne maszyny rolnicze są produkowane w fabrykach. Nie rosną na polu.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 18:56
~Putinowscy prowokatorzy?
"Rolnicy poruszali się na traktorach, ale także pieszo. Mają ze sobą biało-czerwone flagi i transparenty. Jedna z maszyn ciągnęła za sobą słomianą konstrukcję w kształcie czołgu. Już pod Sejmem na słomiany czołg raz po raz wchodzili kolejny rolnicy. W pewnym momencie pojawili się dwaj mężczyźni, trzymając banner, na którym napisano niecenzuralne słowa w kierunku Ukraińców."
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 18:16
~niesmak pozostanie
Ci ciemni, samolubni rolnicy mysla, ze blokowanie drog spowoduje, iz beda mieli wieksze poparcie w spoleczenstwie? Mocno sie myla~!
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 17:50
~Vsbshhs
Modlitwa o rozum a co ma Putin do idiotyzmów unijnych?
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 17:19
~olo
Dlaczego rolnicy w USA , KANADZIE, MEKSYKU nie protestują o tym mądry człowiek ma pomyśleć bo to coś mówi każdemu. To samo w całej AMERYCE ŁACIŃSKIEJ czy ktoś słyszał o protestach rolników na tym terenie.
+0-0
Czwartek, 29 lutego 2024 r. godz. 10:42
~olo
do zybel, ty o rolnictwie w STANACH ZJEDNOCZONYCH wiesz tule co kot napłakał. Żaden farmer amerykański nigdy nie pozwoli nikomu narzucać sobie co ma uprawiać. To ceny produktów rolnych dyktują co rolnicy uprawiają bo muszą coś zarobić i tak jest na całym świecie.
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 13:16
ZYBEL
Olo... Ogarnij temat.. Bo już dawno zostało im narzucone gospodarowanie ziemią przez koncerny rolne, a dwa to oni nie należą do UE.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 17:06
~olo
To dopiero początek protestów w całej POLSCE , dziś w warszawce protestowało około 100 tysięcy rolników , górników i myśliwych. Biorąc pod uwagę wszystkie miejsca i miasta to było grubo ponad milion protestujących. A już szykują się inne grupy społeczne na czele z babami które czekają na obiecaną aborcje bezwarunkową do 6 miesiąca. No i znowu zacznie się plucie na służby mundurowe i 7 gwiazdek.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 16:59
~zygfryd
I komu na złość robią tym blokowaniem dróg. Tylko i wyłącznie normalnym ludziom którzy chcą dojechać pracy itd. Widać w zimie rolnikom się nudzi i nie mają co robić. Niech protestują ok nie mam nic przeciwko ale niech nie uprzykrzają życia ludziom. Lidzie powinni w czasie zbiorów i pracach na polach poblokować im wjazd na drogi. Banda półgłówków.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 16:30
~Modlitwa o Rozum
Cytat "Na transparentach rolników znajdują się między innymi hasła, takie jak: "Kotlet z soi, chleb z robaka, to unijna jest padaka", "Zostaw Unio nam rolnika, nie rusz także i górnika", "Nie będzie Unia pluć nam w twarz"" I tak dalej... A wujaszek Putin tylko uśmiecha się i zaciera ręce!!!
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 20:55
~Yzf600
Czy ten putin jest z tobą w pokoju? Wszędzie widzicie putina? Trzeba wspierać wszystkie szaleństwa UE bo putin?
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 00:38
~Modlitwa o Rozum
Oczywiscie, Putin i jego poplecznicy od dawna staraja sie by rozwalic Unie. I to nie jest zaden wymysl - sa na to liczne dowody.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 22:45
~Yzf600
Czy ten putin jest z tobą w pokoju? Wszędzie widzicie putina? Trzeba wspierać wszystkie szaleństwa UE bo putin?
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 18:59
~Aamon
Ta grupa zawodowa niech płaci ZUS i wszystkie ubezpieczenia i składki jak każdy pracownik i niech nie korzysta z unijnych dopłat i dalej głosuje na pisowców. 90% z nich to zwykłe chłopy małorolne którzy chcieliby żyć z 3 ha jak prawdziwy rolnik... 3% gospodarstw z 1,3 mln ma powyżej 50 ha to tylko ci powinni dostawać dopłaty a reszta do roboty... Niech jadą nz Żoliborz gnojowi gnojówkę przed dom wylać co to mówił, że ukraińskie zboże im nie zagraża a Tylus mówił żeby nie sprzedawali zboża bo podrożeje ale jego siostra weszła w ten biznes... Pisowcy to piąta kolumna Putina a ogłupiony przez nich motłoch wątpię, żeby tak naprawdę wiedział po co blokuje drogi... Osobiście staram się kupować jedzenie z zagranicy bo wiem, że tym sposobom dobrze robię dla tego małorolnego chłopa który prędzej będzie zmuszony porzucić nierentowne poletko i pozna smak prawdziwej pracy...
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 16:28
~T.M
TuSSk rozgoni to towarzystwo Farmerów hahaha
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 16:26
~jan
.... po prostu żałosne, zboże z Ukrainy leje się już ROK CZASU, gdzie ci ,,rolnicy" byli?.... co robili cały 2023 rok ??? .... ten protest powinien się odbyć grubo przed żniwami, a nie dopiero teraz.... ale oczywiście nie protestowali bo ,,swoi" rządzili, siedzieli na d....e by Kaczyński nie stracił władzy, mogli wówczas przyłączyć się do protestów Agrouni ale ważniejszym okazało się samopoczucie 1-go sekretarza KC Partii, byli gotowi popaść w nędzę dla tego komunistycznego demagoga.... teraz jak ,,swoi" dostali kopniaka od narodu, obudzili się i jeszcze na pomoc przyszli im myśliwi ( !!! ) i górnicy, zamiast protestu rolniczego mamy ogólnopolski zlot kaczych frustratów.... niedługo myśliwi się ,,odwdzięczą" i zryją im uprawy urządzając magnackie pogonie za zwierzyną na ich polach ....
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 07:16
~Olo
olek jakby zabrali broń to by wystrzelali połowę rolników myśląc że to dziki XD
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 17:16
~olek
do jan , mam nadzieje , że myśliwi nie pojechali na ten potężny protest ze swoimi dubeltówkami.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 16:07
~Ferdek z Poniatowskiego
Ja to nie mogę uwierzyć, że moi rodacy głosowali na chyżego ruja, Chołownię, Czaczastego, Kasiniaka-Komysza. Przecież oni nigdy nic dobrego dla Polski nie zrobili, a nawet pomagają naszym wrogom. Młodych oszukano za pomocą 3 D, a reszta wyborców neokoalicji to zdrajcy. Co to siem porobiło, mój Boże daj siłę swojemu ludowi...
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 00:35
~PiS - Przekupstwo, Szmal i Nepotyzm
A ty, "Ferdek" nadal bronisz PiSowskich oszustów i złodziejaszków?
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 15:53
~Ferdek z Poniatowskiego
Z jaką Unią, z jaką Unią ja siem pytam? Precz z kołchozem europejskim stworzonym przez europejskie lewactwo na wzór kołchozów sowieckich. Bo to lewactwo dba tylko o interesy swoich oligarchów, czyli zielonych, szalonych Helmutów, a my nie chcemy mieć sraczki po wyrobach z technicznego zboża kurde szatan i rudy Bońek w loczkach.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 18:36
~Won za Don!
Spadaj putinowski klakierze! Tobie chyba wciaz sni sie powrot do RWPG. Tyle, ze z (zarzadzanego przez ZSRR) RWPG nie bylo tak latwo wystapic... a w Unii (UE) nikt nikogo sila nie zatrzymuje!!
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 15:45
~Ja Zgierz
Popieram rolników, precz z koalicją 13 grudnia i komuchami z UE
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 00:12
~Nocna_kawa
A komisarz Wojciechowski to "komuch"???
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 18:37
~:-)
niech idą strajkować do prezesa skoro na niego głosowali
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 15:35
~Hdjjd
Co co tak wychwalają Unię sami niedługo będą jeść robaki i jeździć elektrykami
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 15:28
~Nsndn
Bo rolnik ma jeździć starym Ursusem 40letnim tak?
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 14:43
~P.C.K
Szczerze? To ja rolników mam daleko w du......e ciekawe skąd wzięli te nowe śliczne traktorki co sztuka kosztuje 500 lub 700 tyś zł a teraz biadolą jak im to że a podwuza garaże mają po 3 lub 4 auta to się w pale nie mieści ma nich to powinna wyjść policja z białymi lolami i rozgonoc to pazerne dziadostwo bo pracownik tyrajacy w stalowowolskich obozach nie ma nic tylko garba i wielkie łapy od tyranoe .
+1-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 20:16
~No i co w związku z tym
Brak jakiejkolwiek świadomości ,tak,jak mówiła caryca - zabić wszelką duchowość,tylko mamona ,to sprzedadzą swój kraj jak najgorszą dz..ę,i ten komentarz jest o tym ,żadnego patriotyzmu , żadnej wspólnoty narodowej ,bo ty nie masz ziemi i nie uprawiasz ,a oni mają kredyty na ciągniki ,jak Polska wstąpiła do unii ,to części z nich nie było na świecie ,a skoro ich ogranicza,nakłada wymagania i innym dopłaca ,to oni mają nie brać ?,a twoja sytuacja wynika z tego ,jak Polacy głosowali i głosują ,a jeśli dali się nabrać w i po’89 na uzdrowiciela Balcerowicza ,który stworzył plan gospodarczy na wzór planów dla kolonii afrykańskich ( prof.Kieżun),to juz teraz nie ,a wy dalej swoje - zazdrość ,zawiść i wrogowie nas rozgrywają ,właśnie tussk potrafi w taki sposób to rozgrywać ,bo kogoś boli ,ile zarabiano w spółkach skarbu świetnie zarządzanych ,ale ktoś z najniższą krajową myśli - no za moje podatki ?,o nie , zlikwidować,sprywatyzować ,bo ktoś niewykształcony nie nadaje się do rządzenia ,ale inni też nie mogą ,przecież specjalista musi dobrze zarabiać ,każdy jest kowalem swego losu ,wylec o co masz pretensje do rolników ? Nie każdy może być przedsiębiorcą czy profesorem , nie mówiąc o aspekcie polskiej racji stanu
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 18:55
~Leo
Ales ty PCK glupiutki! Ci ludzie uprawiaja ponad 100 hektarowe gospodarstwa i maja jezdzic 30-tka vzy 60- tka?, Twciagniki ktore tak Cie kluja w oczy czy inne masxyny to wszystko na kredytach kupione, wiekszosc ich to wlasnisc bankow! Ale co js Ci bede tlumaczyl jak ty byc moze jestes spikatym gimbusem!
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 16:12
~jasiu
aleś ty gupi jest i Ferdka pierdy balkonowe som mondrzejsze
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 14:09
~chłop polski
Precz z dotacjami dla rolników z UE, ciągniki z pół darmo, inne maszyny za pół darmo , do upraw dopłaca , jak im tak źle nie dopłacać im niech orają końmi. Zobaczymy jak długo wytrzymają bez tej niedobrej UE
+1-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 16:41
~gorszy-sort
A moze tak w koncu ci rolnicy zaczna placic na ZUS, a nie tzw. "KRUS"!
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 14:01
~Wilk
Gdyby nie ta unia to dalej jeździliby ursusami sprzed 60 lat xD tak, jestem za zielonym ładem bo chce jeść zdrowiej i żyć dłużej.
+1-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 14:08
~xD
I właśnie przez takich bara nów jak ty jest jak jest. Na szczęście to się rozleci.
+0-1
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 13:44
~Syn tej ziemi
Panele fotowoltaiczne, pompy ciepła, elektryczne samochody, ustawa śmieciowa, inwigilacja piecy CO to i wiele innych absurdalnych rzeczy na które się zgodziliśmy i nawet co niektórzy zaczęli w to wierzyć. Ledwo się wyszliśmy z ruskiej okupacji i od razu dobrowolnie poszliśmy pod kolejną UE.
+0-1
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 17:52
~Syn tej ziemi
Tak dokładnie powierzą,że kopciucha mam a nie piec i że środowisko zatruwam no i smog oczywiście to moja wina ha ha ha
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 17:11
~olo
Po to nas do tej unii wpuścili aby nas bez przerwy wykorzystywać tylko ''idi-ci'' o tym nie wiedzą. Każdy kto uważa inaczej jest po prostu pożytecznym ''idi-tą.''
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 14:40
~nickT
Zgadzam się z Twoją wypowiedzią, ino co z tego jak zaraz nowośmieszne lewactwo i juleczki Cię zjedzą :)
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 13:41
~precz z polityką
Dla równowagi, podczas żniw należy zablokować rolnikom zjazdy w pola...
+1-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 13:38
~a-daśko
A ilu jest rolników w Stalowej Woli?
+0-0
Środa, 28 lutego 2024 r. godz. 23:19
~Tekturowe Czeki
Tyle, ze oni niczego nie uprawiaja, ciemniaku zwany "olo"!
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 17:08
~olo
Do idioty, większa połowa mieszkańców STA LOVE J WOLI to ludzie pochodzący ze wsi. Mogę nawet zagwarantować , że 70 procent tych mieszkańców ma korzenie w okolicy naszego miasta.
+0-0
Wtorek, 27 lutego 2024 r. godz. 13:30
~Jsjdjjs
A tak ludzie wychwalali te Unię że tyle dróg zrobili i macie swoją unię naiwniaki....
+0-1
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.