Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 26 kwietnia 2024 r. Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda
 Wiadomości lokalne
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
» Są chętni na przebudowę parkingu przy PCK w Stalowej Woli
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Poniedziałek, 27 września 2021 r. godz. 11:59     /Magdalena Rodecka/
Odcinkowy pomiar na Tarnobrzeg. Dozwolona prędkość 80 km/h

W ciągu ostatnich 7,5 lat doszło na trasie od Stalowej Woli do granicy z powiatem tarnobrzeskim do 22 wypadków, 90 kolizji, 8 osób zostało zabitych i 26 rannych.
W ciągu ostatnich 7,5 lat doszło na trasie od Stalowej Woli do granicy z powiatem tarnobrzeskim do 22 wypadków, 90 kolizji, 8 osób zostało zabitych i 26 rannych.
Fot. Jacek Rodecki
W grudniu 2021 roku rozpocznie się montaż infrastruktury służącej do odcinkowego pomiaru prędkości na drodze wojewódzkiej 871 Stalowa Wola - Tarnobrzeg. Trasa będzie monitorowana na odcinku 6,5 kilometra.

- Kontrole będą prowadzone w obu kierunkach ruchu. Kamery zostaną zamontowane nad jezdnią na tzw. bramownicach. System kamer automatycznie określi czas wjazdu i wyjazdu z kontrolowanego odcinka drogi, a to pozwoli wyliczyć średnią prędkość z jaką poruszał się pojazd. Łączność urządzenia z systemem centralnym CANARD będzie prowadzona za pomocą transmisji GSM. Kluczową zaletą "opp" jest jego zasięg i możliwość nakłonienia kierowców do przestrzegania przepisów na dłuższym odcinku drogi - informuje Biuro Informacji i Promocji z Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.

Obecnie kończą się już prace przygotowawcze, m.in. dotyczące zaprojektowania zmian w organizacji ruchu i zlokalizowania przyłącza energetycznego. Konieczne było też ujednolicenie dopuszczalnej prędkości. Zgodnie z ustaleniami z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, na kontrolowanym odcinku drogi wojewódzkiej nr 871, kierowcy będą mogli jechać z maksymalną prędkością - 80 km/h.

Zgodnie z przyjętym harmonogramem, montaż niezbędnej infrastruktury i samych urządzeń rozpocznie się w grudniu. CANARD GITD planuje uruchomić urządzenia w jeszcze w tym samym miesiącu. Jednak ostateczny termin uruchomienia jest uzależniony od wykonania podłączenia do sieci energetycznej przez zakład energetyczny.

Po zarejestrowaniu przez urządzenie rejestrujące wykroczenia, zapis naruszenia przekazywany jest do systemu gdzie następuje m.in. automatyczna identyfikacja tablic oraz właściciela. Po uzyskaniu z Centralnej Ewidencji Pojazdów danych dotyczących właściciela sprawa weryfikowana jest przez pracownika pod kątem prawidłowości zarejestrowanego naruszenia. Następnie do właściciela wysyłany jest raport wraz z drukami oświadczenia. Oświadczenie to adresat powinien wypełnić i odesłać. W przypadku odesłania przez sprawcę wykroczenia prawidłowo wypełnionego oświadczenia (zgoda na przyjęcie mandatu karnego), po weryfikacji całości materiałów sprawy, zostaje nałożony mandat karny, który jest wysyłany pocztą. Wezwanie wraz z drukami oświadczenia wysyłane jest średnio w ciągu 12 dni od zarejestrowania naruszenia.

Przypomnijmy: od kilku lat na wyżej wymienionym odcinku mieszkańcy sami twierdzą, że system kontroli jest niezbędny. Potwierdzają to także statystyki Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, które wskazują, że w ciągu ostatnich 7,5 lat doszło tam do granicy z powiatem tarnobrzeskim do 22 wypadków, 90 kolizji, 8 osób zostało zabitych i 26 rannych.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 15:06
~J 23
Szkoda, że nie zrobili ograniczenia do 20km/h...
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 15:34
~milka
jak ty zrobisz prawko to zrobią
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 21:08
~kierowca
Do Seweryn. Doumiałem się i stwierdzam ,że to ty powinieneś się doszkolić , bo w przepisach ruchu drogowego jest zapis co jest terenem zabudowanym i jakie znaki to określają. Może nie jest to paragraf, jednak przepis to przepis i trzeba się do niego ustosunkować
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 09:08
~Kasandra
Ja niby nie na temat, a jednak ; Progi zwalniające to jedna z niedorzeczności. Przecięż są znaki drogowe do stosowania. Przed progiem trzeba zwolnić, wydziela się więcej spalin, a próg powoduje wstrząs, co może uszkodzić silnik lub inną część. Po co więc budować drogi, nie lepiej zostawić drogę z wybojami ograniczając szybkość? Pomysłodawca progów się cieszy, że wymyślił nowość, ale więcej uciechy ma producent tych progów ze względów zarobkowych.
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 12:31
~Dende
Pozdrawiam Kasandra i trzymaj się ciepło bo przez te 2 lata jeszcze naprawde dużo może się wydarzyć…
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 12:12
~Dende
Pozdrawiam Kasandra i trzymaj się ciepło bo przez te 2 lata jeszcze naprawde dużo może się wydarzyć…
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 12:02
~Kasandra
W najśmielszej wyobrażni nie pomyślałabym, że zgodzę się z Tobą Dente po pierwszym wpisie. Ja walczę z głupotą na wszelkie możliwe sposoby. Jest jeszcze 2 lata na wrzucenie kartki do urny. Robię więc wszystko w granicach prawa i moich możliwości. CZUWAJ DENTE!!!!!!
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 11:42
~Dende
@odpowiedź zgadzam się, że to żaden lek i rozwiązanie problemu. I nie tylko producent progów zaciera rączki na pieniądze, ale i wszystkie warsztaty samochodowe bo takiego tłuczenia podwozia nie wytrzymuje żaden samochód na dłuższą mete. Mimo wszystko w naszym kraju w którym antypolska władza utrudnia ludziom życie Polakom na każdym kroku stosuje zawsze najgorsze z możliwych rozwiązań tj. Odpowiedzialność zbiorowa… jeden debilny kierowca jest dla nich powodem do karania WSZYSTKICH normalnych kierowców i stosowania idiotycznej odpowiedzialności zbiorowej. Takie rozwązywanie problemów nagminnie stosują psychopaci…
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 10:16
~odpowiedż
Do "Dende" Debile - jak ich nazywasz są i będą. Progi natomiast to nie lek na uzdrowienie psychiki. Ponadto nie sugeruję, że progi to pomysł z wczoraj.
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 09:57
~Dende
A od kiedy progi zwalniające to nowość? Brzydko się wyraże… Debile za kierownicą to i debilne rozwiązania… jak idioci jeżdżą po 70km/h po osiedlowej uliczce to czemu się tu dziwić?
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 09:05
~Xiadz robak
Ale mi to cierpienie jechac 80 km na godz. Naprawde komentujacy sa az tacy pokrzywdzeni?? Zamiary widac po komentarzach. Glupota zawsze wyplywa. Takze walcie sie i cierpcie :D
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 08:56
~Kiki
Bardzo dobrze. W koncu!!!! Tylko idiocie to moze przeszkadzac. Powodzenia w jezdzie :D
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 00:57
~????????????????
A jak będzie jechał pijany to też go wyłapie? Okazja do zarobku a nie dbanie o bezpieczeństwo
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 18:19
~Prezes
Weber jak coś wymysli to narody klękajcie.
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 14:37
~J 23
No to rozsądni kierowcy, którzy nie lamią prawa zostali ukarani przez ministerstwo za nie swoje czyny utratą około 13 godzin życia rocznie (pokonując jeżdżąc dwa razy dziennie trasę Stw-Jamnica-Stw lub Jamica-Stw-Jamnica).
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 15:57
~Hrogn
dokladnie tak mozna to ujac - przez kilku debili z plynna sraka zamiast mozgu ukarano ludzi jak zawsze w Polsce wszystko jest wywrocone od dupy strony - zamiast wysylac psiarzy na ten odcinek zeby niuchali za odchylencami za kolkiem to ukarali wszystkich normalnych - polska to stan umyslu..
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 09:44
~Pyzdra
80 poza terenem zabudowanym? a myślałem że jest 90...to może w Kolbuszowej zróbmy 40 w terenie zabudowanym? zawsze to lepsza kasa...
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 08:58
~Seweryn
Doucz sie. Nie ma czegos takiego jak teren zabudowany. Gowno wiedza a wynaturzaja swoje braki wszem i wobec...
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 09:03
~Link01
Pozaterenem zabudowanym pasuje 90- po co aż do 80?
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 08:44
~prognosta
Tylko czekać, że od chwili rozpoczęcia pomiaru wypadkowość spadnie do zera. Czy nie rozsądniej byłoby przedyskutować problem z doświadczonymi kierowcami, niż po decyzji narażać się na śmieszność?
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 08:59
~Stefan
Doswiadczony kierowca hahahahaha nie znaczy ze nie kolejny idio ta
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 08:53
~Z pośród
Hahahaha - z doświadczonymi ? Bo się tam rozbijają ? I którymi ? Jakaś selekcja ? Dobre :-). Na dzień dzisiejszy to chyba jedyne dobre rozwiązanie - odcinkowy pomiar.
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 08:08
~J 23
Mieszkańcy nie twierdzą, że pomiar jest istotny. Twierdzi tak tylko niewielu ludzi, którzy chcą tzw. odpowiedzialności zbiorowej. Tj. za głupotę niewielkiej liczby kierowców, wszyscy także Ci rozsądni ponieśli karę w postaci obniżenia prędkości. Jeździ tam tysiące kierowców i teraz muszą cierpieć za wybryki innych oraz głosy tych, którzy tamtędy nie jeżdżą. Może zróbmy tam 40km/h?
+0-0
Piątek, 1 października 2021 r. godz. 14:38
~rak
J23 nie wiem co "mądry inaczej" ma na myśli pisząc "zabierając ludziom prawie 4 dni życia rocznie zamiast 13 godzin" bo dłuższa jazda samochodem nie jest zabieraniem życia. Zabieraniem życia jest palenie papierosa, bo z każdym wypalonym będziesz żył krócej o kilka minut. Tu znowu się zaorałeś, ale to nawet już nie jest śmieszne tylko straszne. Jak ustawią 20 to będziemy jeździć 20 i nic tu twoje płacze i histeria nie pomoże. Halo, halo tu ziemia. Jazda samochodem jest przyjemnością, a nie stratą życia.
+0-0
Piątek, 1 października 2021 r. godz. 14:02
~J 23
No to szkoda, że nie ustawili 20km/h zabierając ludziom prawie 4 dni życia rocznie zamiast 13 godzin. Ale wszystko przed nami skoro mamy takich zadowolonych z nowych kar ludzi w Stalowej Woli :) A co do przepisów to odpowiedz sam sobie czy nigdy nie złamałeś żadnego? Ja znam odpowiedź także nie pisz bzdur, że nie grozi Ci 30 tys zł grzywny :) Halo tu ziemia a nie Twoje wyobrażenie o tym, że nigdy nie złamałeś przepisów.
+0-0
Piątek, 1 października 2021 r. godz. 12:48
~rak
J23 halo, halo tu ziemia. Przypominam, że artykuł brzmi "Odcinkowy pomiar na Tarnobrzeg. Dozwolona prędkość 80 km/h". Nie ma tu nic o mandatach. Nie dostanę 4 x po 30 tys. zł bo ja nie łamię przepisów. Ty jak nie umiesz jeździć to wyjedź do tych swoich "normalnych krajów". Zaoszczędzisz nam czytania tych bzdur. A kopiowanie moich porównań nie sprawi, że będziesz mądry jak ja. Nadal będziesz "mądry inaczej".
+0-0
Piątek, 1 października 2021 r. godz. 12:19
~J 23
No i bidaku nadal forsujesz ministerialne pomysły niczym Ferdek z Poniatowskiego. Otóż takie narzędzia opresyjne w postaci tak wysokich mandatów nie mogą mieć miejsca i nie mają miejsca w normalnych krajach. Np. z uwagi na niedoskonałość pomiarową radarów itd. Dostaniesz 4 razy po 30 tys. zł za to, że zapomnisz włączyć świateł lub nie ustąpisz pieszemu to pogadamy jak w majestacie prawa będziesz musiał zapłacić 120 000zł grzywny. Teraz sobie dworujesz a później będzie za późno.
+0-0
Piątek, 1 października 2021 r. godz. 09:08
~rak
J23 halo halo tu ziemia. No dobrze napisałem, że "mądry inaczej". Przypominam, ze artykuł brzmi "Odcinkowy pomiar na Tarnobrzeg. Dozwolona prędkość 80 km/h". Nie ma tu nic o mandatach, rowerzystach i pieszych. Już nie wiesz co komentujesz bidaku. A jeśli chodzi o mandaty to jak będziesz jeździł zgodnie z przepisami to nawet 530% Cię nie przerazi
+0-0
Piątek, 1 października 2021 r. godz. 08:20
~J 23
Na szczęście skoro jestem "mądry" inaczej to widzę różnicę w mandacie wynoszącym 53% pensji w Polsce vs 4% pensji w Niemczech - dla Ciebie to pewnie normalne.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 15:12
~rak
Odwracanie kota ogonem nic Ci nie da. Już wszyscy z Ciebie drwią na obu portalach. Kolejny "mądry inaczej" pokroju Ferdka z Poniatowskiego czy Dzidka z Czarnieckiego. Żal
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 14:56
~J 23
Do ~Rak Ty naprawdę nic nie ogarniasz. Taka żaba w wolno gotującej się wodzie.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 14:24
~rak
Na razie to Ty jesteś pod moim butem he he. Co komentarz to się bardziej pogrążasz.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 13:49
~J 23
Do ~~ Rak Tobie bardzo pasuje być pod butem. Zero myślenia i własnej woli. Najlepiej jakby zakazano ruchu samochodów - wtedy byłbyś zadowolony i się cieszył, że to jest takie fajne :) Łykasz wszystko co podsunie Ci rząd i media i jeszcze się cieszysz.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 13:42
~rak
~J 23 masz rację lepiej nie odpisuj bo tylko się pogrążasz. Idąc Twoim tokiem "rozumowania" można by było jeździć po mieście 150km/h. Przecież tylko nieliczni nie zdążyliby zahamować przed innymi. Przecież ograniczenie do 50km to odpowiedzialność zbiorowa za kilku bez refleksu. Idąc dalej to cały kodeks drogowy i wszelkie w nim nakazy i zakazy to stosowanie odpowiedzialności zbiorowej. No i nie zapominajmy o skrzyżowaniach świetlnych. Przez paru nie znających reguły prawej ręki musimy stać na światłach. No w średniowieczu był zakaz wjeżdżania na rynek koniem bo kilka koni na dzień zwaliło na rynku kupę. Przecież to odpowiedzialność zbiorowa dla reszty rycerzy itd. I nie stosuję metody ośmieszania. Do Ciebie nie trzeba jej stosować bo sam się ośmieszasz.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 13:01
~J 23
Do ~Rak A Ty stosujesz starą metodę ośmieszania i odchodzenia od faktów i tematu. Gdyby ktoś ranił kogoś nożem i rząd wprowadziłby zakaz używania i kupowania noży dla wszystkich to jak to nazwiesz? To klasyczna odpowiedzialność zbiorowa. Nie jeździsz tamtędy to nie masz problemu, ale tysiące kierowców ma. Bardziej obrazowo się nie da - a i tak nie zrozumiesz.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 12:57
~J 23
Do ~Rak Szkoda czasu na odpisywanie na Twoje brednie. Nic nie rozumiesz i nic nie zrozumiesz. Bezsprzecznie Ci kierowcy, którzy nie łamali przepisów na drodze Jamnica STW zostali ukarani za czyny innych kierowców stratą 13 godzin życia. Odpowiedzialność zbiorowa. Tego nie da się zakłamać. Zrozumiałbyś gdyby zrobili tam 20km/h. Ale to tylko kwestia skali kary - bo ta niewątpliwie została wymierzona tym, którzy nie łamali przepisów.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 11:26
~rak
"Do ~Rak Gdzie napisałem, że 80 km/h to wolno? Ja stosuję jazdę z prędkością bezpieczną. Uważam także, że nie należało zmniejszać prędkości do 80 km/h na trasie Jamnica STW " - no i cały J23. W pierwszym zdaniu pyta gdzie napisał, a w drugim pisze. I znowu samozaoranie hi..hi.. Ty chyba naprawdę jesteś masochistą i lubisz publicznie się ośmieszać.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 10:29
~J 23
Do ~Rak - nie wmawiaj mi czegoś czego nie pisałem i nie rób nadinterpretacji. Pisz o faktach. A fakty są takie, że z kierowców robi się bankomaty. Mandat w wysokości 52% średniego wynagrodzenia za przekroczenie o 30km/h? Nigdzie w Europie tak nie ma! Grzywny do 30tys. zł za brak włączonych świateł? Mam nadzieję, że rowerzyści też będą karani. Jak na razie to ukarano tych którzy nie łamią przepisów zabraniem im 13 godzin życia na rok.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 10:03
~J 23
Do ~Rak Gdzie napisałem, że 80 km/h to wolno? Ja stosuję jazdę z prędkością bezpieczną. Uważam także, że nie należało zmniejszać prędkości do 80 km/h na trasie Jamnica STW - i tak kierowcy mają obowiązek jechać z prędkością bezpieczna. Jeżeli Ty nie radzisz sobie na prostej z prędkością 90km/h to jedź wolniej.
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 09:27
~rak
"gdybyś miał prawo jazdy to wiedziałbyś co to jest tzw. prędkość bezpieczna i nie twierdziłbyś, że 20km/h rowerem w niektórych przypadkach to jest wolno" - gdybyś J23 miał prawo jazdy to wiedziałbyś co to jest tzw. prędkość bezpieczna i nie twierdziłbyś, że 80km/h samochodem w niektórych przypadkach to jest wolno" - to są właśnie podwójne standardy J23
+0-0
Czwartek, 30 września 2021 r. godz. 08:55
~J 23
Do ~QWERTY gdybyś miał prawo jazdy to wiedziałbyś co to jest tzw. prędkość bezpieczna i nie twierdziłbyś, że 20km/h rowerem w niektórych przypadkach to jest wolno. Zweryfikuj swoją wiedzę u pierwszego lepszego policjanta. Pokaż mi przejście dla pieszych w Stalowej Woli z prędkością dopuszczalną 80km/h. Rowerzysta powinien jak każdy inny uczestnik ruchu zachować ostrożność, kierowcy o tym wiedzą i w większości stosują, rowerzyści w większości jadą bezmyślnie. Miałeś przykład rowerzystki jadącej na czerwonym i to jak wielu rowerzystów uważało, że nic złego nie zrobiła.
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 12:05
~rak
do ~J 23 hm..., kolejny raz piszę Ci, że stwierdzanie faktów to nie jest brak argumentów. Brak argumentów może pojawić się w przypadku dyskusji itp., ale my nie dyskutujemy bo nie ma o czym. Ja stwierdziłem fakty, a Ty jak zwykle się samozaorałeś. I tyle.
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 10:42
~Qwerty
Czyli wedlug Ciebie J23 rowerzysta który porusza się 20km/h to za szybko, ale kierowca który jedzie po miescie 80 km/h I zbliża się do przejścia dla pieszych i przejazdu rowerowego jest ok.
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 09:35
~J 23
Do ~rak Hm... zawsze gdy brakuje argumentów to pojawiają się ataki personalne :) Jeżeli podwójnym standardem jest oczekiwanie od rowerzystów, żeby przestrzegali prawa przynajmniej w takim stopniu jak kierowcy samochodów, to Ty chyba nie rozumiesz pojęcia "podwójne standardy" :)
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 08:13
~rak
~Qwerty nie trudź się. Nasz J23 to masochista, który uwielbia się błaźnić na forach. Czasami może i ma trafne spostrzeżenia, ale jego fobia na punkcie rowerzystów i stosowanie podwójnych standardów do oceny sytuacji drogowych powoduje, że nie można go traktować poważnie. Taki stalowowolski błazen.
+0-0
Środa, 29 września 2021 r. godz. 07:48
~J 23
Do ~Qwerty Ty nie jesteś w stanie zrozumieć. Szkoda, że nie obniżono tam prędkości do 20km/h może wtedy coś do Ciebie dotarłoby. Nie powinno być odpowiedzialności zbiorowej. A jeżeli Ty nie rozumiesz, że wjeżdżanie z prędkością 20km/h na przejazd rowerowy rowerem w niektórych sytuacjach to nie zachowanie ostrożności do czego zobowiązani są uczestnicy ruchu - to ja na to nic nie poradzę. Tam jakoś nie widzisz piractwa. Ja jestem przeciwnikiem także kierowców łamiących przepisy.
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 19:14
~Qwerty
J23 irytuje cie odcinkowy pomiar prędkości, to że będzie 80 km/h, nie chcesz odpowiedzialności zbiorowej za błędy innych. Jednocześnie piszesz zgoła odmienne komentarze dotyczącą rowerzystów, dla ciebie 20 km/h to bardzo dużo, ale to do wyprawiają co poniektórzy kierowcy na tej drodze probójesz usprawiedliwiać. Według twej oceny, z komentarzy które publikujesz rowerzyści to samo zło i wszystkich klasyfikujesz tak samo, co nie jest jednoznaczne w stosunku do kierowców.
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 15:24
~J 23
Do ~rak Postawią znaki z ograniczeniem do 40km/h to zrozumiesz
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 14:28
~rak
bo to są "masochiści" :)
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 08:49
~Hejho
Wg. Psychologów odpowiedzialność zbiorowa jest najgorszym możliwym sposobem na karanie ludzi. Ale z nami Polakami tak się postępuje od początku naszego wychowania, od przedszkola i podstawówki stosuje się te praktyki, a jak wiadomo rodzi to wiele patologicznych sytuacji i zachowań…
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 07:55
~Dende
Zakazy, nakazy, obostrzenia, kontrole… ale was tam barany trzymają króciutko… Ale bata na siebie kręcicie, jeszcze chwileczke i klatkach będziecie siedziec i tylko do roboty będą was wypuszczać.
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 06:30
~wert
nic to nie da!!! Ta droga, a dokładnie niebezpieczne miejsca powinny zostać przebudowane, pasy ruchu powinny zostać rozdzielone (bariery, liny lub betony). Co to da jeśli na zakręcie śmierci i tak jest dozwolona prędkość 80 km/h. W czasie deszczu i tak będą wpadać auta w poślizg i będzie dochodzić do tragedii.
+0-0
Poniedziałek, 27 września 2021 r. godz. 20:55
~Doris
Witam, bardzo dobrze, ze zostanie monitorowana droga na tym odcinku, jeżdżę ta trasą codziennie i widzę z jaka prędkością jada co niektóre pojazdy. To nie stan techniczny,ani opony tylko brawura kierowców. Nareszcie skończy sie wyprzedzanie na liniach ciaglych zakretach.
+1-0
Poniedziałek, 27 września 2021 r. godz. 20:48
~Toni
Jeżdżę tą trasą z jamnicy do st.wola od trzydziestu lat jeszcze jak miałem malucha i nie było problemu pokonać cały odcinek drogi 100 km na godzinę żadnego szarpnięcia czy wynoszenia z zakrętu ! Teraz jak pijani idioci pędzą po 160 km/h to nic dziwnego że nie może się zmieścić w zakręcie . Albo ostatni przypadek niech się odezwie ten którego nie miną na drodze bus "kurierski" ci jadą dopiero grubo ponad 140 i na trzeciego wyprzedzać ! Ale ja rozumiem ciężarówkę jedzie załadowana i 90 km/h i daje radę i można i w każdym zakręcie czy też łuku drogi i nic się nie dzieje . Ale jak jedzie oferma 60 km/h bo widzi krzyże i się boi to się Ją wyprzedza i czasami trzeba na trzeciego . Jak będzie ograniczenie do 80 to będą ofermy jeździć 60 bo się będą bać ! Ze skrajności w skrajność ! Wystarczy trochę rozsądku i trzeźwego myślenia.
+0-1
Środa, 29 września 2021 r. godz. 09:01
~Kiki
Janie z idiota sie nie dyskutuje
+0-0
Wtorek, 28 września 2021 r. godz. 06:24
~jan
... tobie też by siĘ przydało trochę rozsądku i przytomności..... odcinek 6,5 km przy prędkości 80 km/h pokonasz w 4,9 minuty, a z prędkością 100 km/h w 3,9 minuty... ZBAWI CIĘ TA JEDNA MINUTA ? .....
+0-0
Poniedziałek, 27 września 2021 r. godz. 19:43
~Kierowca
A ja mam pytanie do autora tegoż artykułu. Którzy to mieszkańcy lasu tak bardzo chcieli systemu kontroli? Tak, to jest dramat, że za nieudacznictwo kilku kierowców inni będą odpowiadać. A może to koszmarny stan techniczny samochodu i opon jest główną przyczyną "nieutrzymywania się" w zakręcie?
+0-1
Poniedziałek, 27 września 2021 r. godz. 16:47
~ebo123
W czym pomoże odcinkowy pomiar prędkości idiotom siadającym za kółko pijakom oraz orzeczonym zakazem za jazdę pod wpływem? Mimo wszystko dobrze, że coś robią chociaż ostudzą trochę tych piratów?
+1-0
Poniedziałek, 27 września 2021 r. godz. 14:25
~michał
Statystyki Komendy Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli wskazują o kolizjach,wypadkach coś niesamowitego.Proste pytanie a dlaczego policja nie łapie na tzw suszarkę piratów drogowych,bo za daleko.A nie przepraszam policja jest tylko na ulicy ofiar Katynia tylko pierwszego listopada,żeby póżniej napisać w prasie i telewizji oznajmić ile to funkconariuszy pilnowało porządku na drodze wszystko pod statystykę.A póżniej medale,ordery premia miesięczna,kwartalna,półroczna roczna itd.Ot cała prawda,a póżniej tylko że wypadki,kolizje przekraczają prędkość.A dlaczego Komenda Powiatowa Policji nie wyśle funkcjonariuszy,żeby ludzie nie jechali jak w filmie "Za szybcy za Wściekli"?!Lepiej zgonić na obywatela,że przekracza prędkość najważniejsze są statystyki.
+1-0
Poniedziałek, 27 września 2021 r. godz. 18:50
~stw.
totalna głupota w pomiarowym odcinkiem prędkości. Z tytułu zakrętu na którym idioci nie panują nad samochodem pozostali uczestnicy mają cierpieć? W tej chwili są odcinki do spokojnej jazdy 90 km/h. Czy naprawdę trudno aby kilka razy tam "popracowali (postali)".
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.