Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Niedziela, 28 kwietnia 2024 r. Imieniny: Bogny, Walerii, Witalisa
 Wiadomości lokalne
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 12:54     /Magdalena Rodecka/
Działkowcy z ogrodów Hutnik I czują się jak intruzi i grożą wystąpieniem z PZD

- Między nami od dawna brakuje dialogu. Z zazdrością patrzymy na ogrody działkowe Hutnik II, gdzie zarząd ma czas na wyjaśnienia, jest aktualizowana strona internetowa, jest wola współpracy - napisał do nas jeden z działkowców.
- Między nami od dawna brakuje dialogu. Z zazdrością patrzymy na ogrody działkowe Hutnik II, gdzie zarząd ma czas na wyjaśnienia, jest aktualizowana strona internetowa, jest wola współpracy - napisał do nas jeden z działkowców.
Fot. Jacek Rodecki
- Między nami od dawna brakuje dialogu. Z zazdrością patrzymy na ogrody działkowe Hutnik II, gdzie zarząd ma czas na wyjaśnienia, jest aktualizowana strona internetowa, jest wola współpracy - napisał do nas jeden z działkowców.

Jednocześnie prosi o zamieszczenie pisma, którego kopia trafiła między innymi do Polskiego Związku Działkowców w Warszawie i prezydenta Stalowej Woli, który co roku udziela finansowego wsparcia ogrodom działkowym.

Poniżej treść pisma:

Działkowcy ROD Hutnik I domagają się od Zarządu ROD Hutnik I rzetelnego wyjaśnienia i uregulowania przedstawionych niżej problemów.
 Jednym z nich jest sprawa nawadniania i związane z tym niejasności w naliczaniu opłat za energię elektryczną/nawadnianie w 2019 r, które w ostatnich latach zostały ukryte w opłacie ogrodowej, a którą rzekomo reguluje Uchwała 7/2019.
 Dało to możliwość Zarządowi żądania takiej samej opłaty za wodę od działkowców do których woda docierała, jak i od tych u których w całym sezonie wody nie było.


Już w maju 2019 r. pisaliśmy pisma do Zarządu Hutnik I zgłaszając problem braku wody na naszych działkach. Odpowiedz jaką otrzymaliśmy to taka, że woda będzie za 3 lata z ujęcia miejskiego!
Zarząd nie zebrał od działkowców deklaracji o zgodzie przystąpienia do tej z pewnością kosztownej inwestycji a zadecydowano bez naszego udziału.
 Aby użytkować działkę większość z nas zainwestowała i zainstalowała ujęcia wody na swoich działkach, jak pompy ręczne czy szpice.


Zaniedbanie należytego funkcjonowania urządzeń do nawadniania w br naszym zdaniem przyczynił się z pewnością do braku ciągłości dostarczania wody do naszych działek, stąd determinacja uratowania nasadzeń na swoich działkach i nasze inwestycje.
 Pomimo poniesionych kosztów za zainstalowanie swoich pomp na działkach w których Zarząd nie partycypował, zmusza się działkowców do płacenia za wodę, której z sieci działkowej nie mamy - czy takie działanie jest zgodne z regulaminem P.Z.D.?


Dzieje się to poprzez zwiększoną opłatę ogrodową z 71 zł. w 2016 r. do 99 zł w 2019 r. w którą to włączono opłatę za energię elektryczną/nawadnianie /ostatnia uwidoczniona na dowodzie wpłaty oplata za energię/nawadnianie to 2016 r. i 23 zł. Łączne naliczone opłaty to od 115 zł. w 2016 do 134 zł. w 2019 r.
Na pisemną prośbę odnośnie podania informacji o wysokości opłaty za energię elektryczną/nawadnianie jest odpowiedź Zarządu, "że wszystkie wytyczne zostały zawarte w Uchwale nr 7/2019 r. Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego członków P.Z.D. w ROD Hutnik I w ST. Woli w dniu 12.04.2019 r."


Zarząd zasłania się Uchwałą, którą niemalże podjął sam, ponieważ większość i tak nielicznie zgromadzonych działkowców opuściła Walne Zebranie nie zgadzając się z procedurą wyborczą członków do Zarządu a punkt dotyczący opłat został pozostawiony na koniec obrad, gdzie została tylko garstka działkowców.


Część działkowców w swojej bezsilności na działanie Zarządu wniosła opłatę za użytkowanie działki w 2019r. pomniejszoną o domniemaną opłatę za nawadnianie, gdyż dokładnej wysokości tej kwoty od Zarządu nie uzyskała.
 W odpowiedzi na to otrzymaliśmy wezwania do zapłaty różnicy z odsetkami i kosztami oraz groźbę wystąpienia do sądu w celu wyegzekwowania należności.
 My działkowcy co roku wnosimy opłaty za użytkowanie działek i w przypadku wątpliwości, mamy prawo domagać się rzetelnych informacji o rzeczywistych kosztach działkowych i przeznaczeniu naszych pieniędzy.
 Nie będziemy natomiast płacić za wodę, której w całym sezonie na naszych działkach nie było.


Wiemy również, że oprócz opłat które wnosimy są dotacje z Gminy Stalowa Wola, ostatnia w wysokości ponad 125 000 zł. przecież także z naszych podatków.


Zarząd ROD powinien służyć działkowcom i starać się nie traktować jak intruzów tym bardziej, że większość działkowców to emeryci.
W naszym mieście odczuwamy wyraźnie przychylne nastawienie i ulgi dla emerytów, nie czujemy tego ze strony Zarządu ROD Hutnik I.
Działkowcy zatem stanowczo domagają się od Zarządu ROD Hutnik I:

- czytelnego i rzetelnego publikowania podejmowanych Uchwał, planowanych inwestycji oraz wydatków i innych ważnych dla działkowców spraw na zabezpieczonych tablicach ogłoszeń lub na stronie internetowej, jak to ma miejsce w innych ROD
- naliczenia "Opłaty wodnej" zgodnie z kwotą odprowadzaną na konto Polskie Wody - w latach 2018 i 2019 zapłacono łącznie ca 900 zł. a naliczano nam przez 2 lata po 7zł. od każdej działki tj. kilkakrotnie więcej niż odprowadzono na konto Polskie Wody
- naliczenia opłaty za wywóz śmieci na 2020 r zgodny z rzeczywistym obciążeniem ROD przez Miejski Zakład Komunalny
- szczegółowych informacji odnośnie składowych opłaty ogrodowej
- pomniejszenia opłaty za działki w 2020r. o koszty nawadniania ukryte w opłacie ogrodowej a którego to nawadniania z istniejącej sieci wodociągowej w br. nie będzie

Prosimy Zarząd Podkarpackiego Okręgu P.Z.D. o skuteczną interwencję. W przypadku pozostawienia naszych problemów bez pozytywnego załatwienia, my działkowcy będziemy konsekwentnie dążyć do wystąpienia ze Stowarzyszenia Ogrodowego P.Z.D.
Z poważaniem 
Działkowcy ROD Hutnik I.

W 2017 roku pojawiła się inicjatywa ze strony części działkowców aby utworzyć nowe stowarzyszenie ogrodowe. Argumentowano, że zarząd ROD "Hutnik I" nie ma osobowości prawnej, jest tylko poborcą opłat na działalność swoją oraz koszty zarządu okręgowego i Rady Krajowej PZD w Warszawie. Powołanie własnego stowarzyszenia pozwoliłoby wyeliminować opłaty na rzecz Krajowej Rady PZD - ok. 25.000 zł rocznie. Nowe stowarzyszenie również skuteczniej ubiegałoby się bez pośredników odszkodowania za altanki, nasadzenia pod obwodnicę Stalowej Woli a żadne organy nadrzędne PZD nie narzucałyby działkowcom wysokości opłat działkowych. Na spotkanie przyszło jednak za mało osób aby działanie okazało się skuteczne.

W sprawie pisma wystosowanego przez działkowców próbowaliśmy się telefonicznie skontaktować z zarządem ROD I. Tymczasowo bezskutecznie.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Środa, 12 lutego 2020 r. godz. 17:16
~Mieszkaniec
Jednego nie rozumiem. To zarząd jest dla was, czy wy dla zarządu? No ludzie. Ogarnijcie się trochę. To jak w blokach. Wybrali zarządcę i myślą, że to właściciel. NIE. To zwykły pracownik. Któremu płacicie. I który ma obowiązek wykonać zadanie. Rozumiem, ze starsi ludzie żyją w takim przekonaniu, ale reszta?
+0-0
Środa, 12 lutego 2020 r. godz. 14:52
~działkowicz
Prawdziwy - nie masz tam działki ale wiesz, ze jest ok? Wody nie ma, montujesz szpic za 1000 zł ale masz za wode płacić...to jest ok? Co ma prezes mile tłumaczyć? sami wiemy wszystko bez pytania , pytamy tylko za co mamy płacić?????
+0-0
Środa, 12 lutego 2020 r. godz. 12:46
~Działkowiec
Panie Prezesie! niech Pan najpierw nauczy się czytać,pisać i mówić po polsku tak więc jak to drzewiej mówili- kończ Waść,wstydu oszczędź.
+0-0
Środa, 12 lutego 2020 r. godz. 12:16
~agent gonzoo
jak byla okazja zrobic z tym dziadostwem porzadek to dzialkowcy olali temat a teraz to morzecie zarzad w dupe cmoknac bo sa wybrani z namaszczenia Rzeszowa i tak zostanie wbrew temu co mysla krzykacze z liliowej i inni pod wodza bylego prezesa ....madry polak po szkodzie a co do ewentualnego odlaczenia sie od rod to chwala temu kto to zrobi
+0-0
Środa, 12 lutego 2020 r. godz. 14:57
~z astrowej
człowieku, najpierw naucz się pisać w naszym ojczystym języku tzn. po polsku, a później zabieraj głos, jeśli byłeś na W Z D ROD Hutnik I to wiesz o co chodzi. Z Twoich słów wynika, że na pewno jesteś związany z tą kastą...
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 20:16
~Prawdziwy
Ja chętnie kupiłbym tam działkę.Z tego co wiem to Zarząd jest przychylny działkowcom,doradzi,wytłumaczy co i jak.Jednym słowem jest ok.Wystarczy pytać,a nie wymyślać bzdury wyssane z palca.
+0-0
Środa, 12 lutego 2020 r. godz. 17:17
~Mietek
Prawdziwy - prawdziwe g* wiesz.
+0-0
Środa, 12 lutego 2020 r. godz. 07:28
~z astrowej
Żartujesz???
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 18:05
~różana
Xxx - oczywiscie ze działki sie sprzedaje i kupuje....gleba jest użyczana a wszystko co na działce jest działkowicza, rosliny, drzewka, bydynek. Sprzedają w różnych cenach zaqlezy co jest na działce, ogłoszenia wiszą na tablicy o sprzedaży, można tez pytać ludzi....
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 13:53
~Elle
Zarząd ROD jest wybierany przez działkowców na Walnym Zebraniu . Uchwały też muszą być przegłosowane na Walnym Zebraniu działkowców. Jeśli działkowcy nie są zadowoleni z Zarządu i podjętych uchwał, to jedyna rada - uczestnictwo w Walnym Zebraniu i wtedy mogą wnioskować o zmianę Zarządu i zmianę uchwał. Jeśli działkowcy nie biorą udziału w zebraniach , nie mogą mieć pretensji , że ktoś inny za nich zdecydował.
+0-0
Sobota, 30 kwietnia 2022 r. godz. 17:36
~Grazia
Kiedy nie wiadomo o dacie walnego,zbieraja znajomkow i tyle, upominalam sie o podanie uchwaly co do oplat i rozluczenia kosztow,nic z tego.i znow na 2022 oplaty wzrosly i wynosic maja 226 zl pytam na jakiej podstawie?t
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 16:07
~z astrowej
W 2019 odbyła parodia wyborów, przy aprobacie obserwatorów (z Rzeszowa lub Tarnobrzega). Liczenie głosów, zgłaszanie kandydatów do zarządu i innych propozycji było pod dyktando prowadzącego, czyli obecnego prezesa. Nikt z obecnych prawdziwych działkowców nie miał prawa głosu. Na sali było dużo podstawionych ludzi niezwiązanych z ROD-em. Większość wkurzonych po wymuszonym, zamknięciu listy kandydatów do zarządu wyszła. Takie to było Walne Zebranie ROD Hutnik I.
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 15:20
~Krystyna
To prawda, gdzie można się dowiedzieć jaki jest kalendarz obrad ?
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 12:42
~Iwona
Bardzo chetnie dowiem sie kiedy sa wybory i przyjde bo te osoby, ktore tam teraz "pracuja" reprezentuja poziom 0. Czy ktos wie dlaczego juz tam nawet zadzwonic nie mozna?
+1-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 11:34
~Kb
Wywalic darmozjadów popieram
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 07:44
~Krystyna
To chyba nie jest problem. Przyjść, zagłosować i zmienić zarząd. Czy ktoś wie kiedy mają odbyć się następne wybory,
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 09:34
~Krystyna
Czy ktoś z Państwa wie jaki jest termin wyborów
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 08:49
~z astrowej
Problem jest w formie głosowania, musi przyjść i zagłosować ponad 50% co nie jest takie proste, ale nie niemożliwe. PZD uchwalił taki Statut aby było trudniej odwoływać niezatapialne zarządy...
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 06:25
~tomaszslusarczyk3@gmail.com
Ja chętnie odkupie tam działkę Może być nawet przy samej obwodnicy Oczywiście za odpowiednie pieniądze
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 14:10
~Xxx
Ales ty glupi... Ciekawe kto ci sprzeda :) jak one są tylko wynajmowane, a placac komus za nia, zostaje przepisana na ciebie, ale jest wlasnoscia PZD. Chu*a zarobisz na tym interesie ;)
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 08:52
~z astrowej
Na Liliowej są 2 działki zaniedbane, od kilku lat nikt tam nie przychodzi
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 21:11
~janusz5
Pompy głębinowe na terenie ROD Hutnik I zostały 2 tygodnie temu zdemontowane, ciekawe co będzie się z nimi dalej działo?
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 20:36
~Wiśnia
Tak prezes jest arogancki!!!
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 07:38
~z astrowej
Mietko Potwierdzam słowa niżej napisane przez "Mietko": Ci ludzie, którzy tam "pracują" w ogóle nie powinni mieć kontaktu z innymi ludźmi. Bylem świadkiem jak "prezes" wrzeszczał na jakąś kobietę, która tylko przyszła o coś zapytać. Do tego pani sekretarka wtrącała się nie pytana o zdanie, zachowywała sie oburzająco. Cały ten zarząd do zmiany!
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 20:33
~Grzesio
Działkowcy ROD SOCHY zrobili co uważali przekształcili się w stowarzyszenie i Warszawkę mają głęboko w kompostowniku . Działkowcy do dzieła przecież to wasze pieniądze!!
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 19:41
~qwerty
Pomijając w/w artykuł na temat Zarządu .Zastanawiam się jakie to będą działki ekologiczne jak przez środek będzie przebiegała droga tranzytowa. Gdzie w ciągu doby będą przejeżdżać tysiące samochodów .Jaki sens ma zakaz wjazdu własnymi samochodami na działkę , chyba na złość działkowców i uciechę Zarządu ????
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2020 r. godz. 08:00
~z astrowej
Oczywiście, że nie ma to sensu, ale ja bym nie chciał aby samochody jeździły cały czas alejką. Raz w tygodniu nikomu to nie przeszkadza. Ludzie mieszkający przy Alejach J P II i Poniatowskiego co mają powiedzieć? Budowana droga na pewno im ulży...
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 18:06
~janusz5
Opłata wodna - skrót uchwały Uchwała 57/2019 Krajowego Zarządu PZD z dnia 27.02.2019 r. w sprawie zasad ustalania i rozliczania opłaty wodnej w rodzinnych ogrodach działkowych (BI 4/2019) Opłata wodna ma na celu pokrycie kosztów związanych z ubytkami wody w ROD korzystających z wody dostarczanej przez dostawcę zewnętrznego. Opłaty wodnej nie stosuje się w ROD korzystających z własnych ujęć wody.
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 17:06
~janusz5
Opłata wodna Uchwała 57/2019 Krajowego Zarządu PZD z dnia 27.02.2019 r. w sprawie zasad ustalania i rozliczania opłaty wodnej w rodzinnych ogrodach działkowych (BI 4/2019) Opłata wodna ma na celu pokrycie kosztów związanych z ubytkami wody w ROD korzystających z wody dostarczanej przez dostawcę zewnętrznego. Opłaty wodnej nie stosuje się w ROD korzystających z własnych ujęć wody. Opłata wodna jest corocznie uchwalana przez Walne zebranie członków ROD, na uzasadniony wniosek Zarządu ROD. Opłata wnoszona przez działkowców, których działki są podłączone do sieci ogrodowej. Wysokość opłaty wodnej ustalana jest na podstawie danych z roku ubiegłego uwzględniając w szczególności koszty: • ubytków wody w sieci między licznikiem głównym a podlicznikami • ubytków wody z powodu awarii sieci w ciągu sezonu • napełniania sieci wodą na początku sezonu oraz zrzutu wody na koniec sezonu • odczytu stanów wodomierzy na poszczególnych działkach Wysokość opłaty wodnej ustala się uwzględniając nadwyżki lub niedobory z poprzedniego roku. W przypadku wystąpienia nadwyżki nie można jej przeznaczyć na cele inne niż obniżenie opłaty wodnej w kolejnym roku oraz nakłady na sieć wodną ogrodową.
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 17:02
~Jan Sib
Tylko ktos z pisu!!
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 16:57
~Kb
Na hutnik 2 brak dostempu do działki mam pełny bagażnik w samochodzie i trzeci miesiąc woże bo nie można dojechac do działki
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 16:35
~Dziekuje do widzenia
Czy ktos moze z tym zarzadem wreszcie zrobic porzadek?!
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 16:32
~Krzysiek
Oni cos knuja caly czas, caluy czas cos brakuje, czegos nie ma, cos doplacic, nie wspominajac o tym jak traktuja wlacicieli dzialek.
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 16:29
~Mietko
Ci ludzie, ktorzy tam "pracuja" w ogole nie powinni miec kontaktu z innymi ludzmi. Bylem swiadkiem jak "prezes" wrzeszczal na jakas kobiete, ktora tylko przyszla o cos zapytac. Do tego pani sekretarka wtracala sie nie pytana o zdanie, zachowywala sie oburzajaco. Caly ten zarzad do zmiany!
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 21:17
~z astrowej
Potwierdzam...
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 16:10
~Stas
Jak rozliczacie się z prądu ?
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 14:58
~trawka
Kiepski zarząd jest......zebranie o wystąpieniu z PZD zwołali specjalnie w takim głupim terminie, żeby nie było frekwencji, bo im sie podoba.....w stowarzyszeniach nie pobiera sie wynagrodzenia a tu zarząd pobiera więc wszystko jasne, nie są zainteresowani stowarzyszeniem.....a na Sochach jest i wszyscy zadowoleni!
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 14:37
~res
Macie za swoje kilka lat temu komuch z zarzadu nie pozwolil mi podjechac pod działe wywołała awanture choc jest o wiele lat starszy ode mnie a sam podjezdza pod swoja działke autem szok macie za swoje trzymacje komuchów co pokończyli podstawówke i to za gierka teraz musicie sie z nimi awanturowac bo too jest ich ile jeszcze bedzie to trwać SZOK
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 16:38
~Krzysiek
ten czlowiek jest okropny masz racje, ktos powinien oficjalna skarge zlozyc na niego
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 14:23
~Młody Dzialkowiec
Racja. Dawniej woda była rano i wieczorami....w tamtym roku w ogóle nie było a wieczorem (po zmierzchu) jedynie ciurkała. Wiem, że opłaty nie duże ale jak za nic to i tak za drogi !
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 14:15
~działkowiec
Co roku część działkowców ma problem z wodą, a w ubiegłym to praktycznie nie było wcale wody przez cały okres letni. Za co więc płacić? Po co są też te z odzysku uliczne lampy zamontowane? Raz tylko widziałem jak świecą się wieczorem, a tak stoją i straszą bo ich stan pozostawia wiele do życzenia.
+0-0
Poniedziałek, 10 lutego 2020 r. godz. 14:01
~Działkowiec
Rod krokus też by się mógł odłączyć.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.