Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Niedziela, 28 kwietnia 2024 r. Imieniny: Bogny, Walerii, Witalisa
 Wiadomości lokalne
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 12:03     /Magdalena Rodecka/
Kiedy otwarcie PCPN-u? Liczy się jakość a nie czas

Aby PCPN mógł funkcjonować, niebawem zacznie formalnie działać powołany do zarządzania nim zakład budżetowy. 12 września Rada Miasta podjęła w tym celu uchwałę. Nie wykluczone, że w przyszłości zmieni on swój status na spółkę prawa handlowego.
Aby PCPN mógł funkcjonować, niebawem zacznie formalnie działać powołany do zarządzania nim zakład budżetowy. 12 września Rada Miasta podjęła w tym celu uchwałę. Nie wykluczone, że w przyszłości zmieni on swój status na spółkę prawa handlowego.
Fot. Jacek Rodecki
Zorganizowany na obiektach Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej przy ulicy Hutniczej wiec wyborczy z udziałem działaczy Prawa i Sprawiedliwości 11 października, przez wielu mieszkańców został odebrany jako oddanie do użytku tego obiektu.

Zainteresowani zaczęli się dopytywać za naszym pośrednictwem, kiedy zatem oficjalne otwarcie i czy nasza drużyna piłkarska rozegra jeszcze w roku jakiś mecz. Przed nimi siedem ligowych i jeden pucharowy.

Jak się dowiedzieliśmy harmonogram funkcjonowania PCPN-u ma być znany w tym tygodniu. Prace budowlane zostały zakończone a miasto rozlicza się z wykonawcą. W trakcie odbioru wykryto jednak usterki, które będą musiały one zostać usunięte, o czym mówi prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny: - Nasze uwagi dotyczą głównie małego boiska ze sztuczną nawierzchnią, który będzie przykryty balonem. Wykonawca ma przystąpić między innymi do całkowitej wymiany sztucznej trawy. Nie można więc mówić o jakimkolwiek otwarciu kiedy to nie będzie zrobione.

Prezydent przypomina, że PCPN to nie tylko płyta główna boiska czy trybuna. To kilka mniejszych boisk, drogi wewnętrzne, sieci, przyłącza, instalacje. Uruchomienie obiektu wymaga również odpowiednich kompetencji, szkoleń, przygotowania osób, które będą nimi zarządzać. - Nie ma z mojej strony presji w stosunku do wykonawcy na dany dzień, dany mecz. Otwarcie jest planowane po zakończeniu wszystkich działań, będzie miało ono charakter sportowy. Kiedy zostanie rozegrany pierwszy mecz, jest to aktualnie ustalane - dodaje Lucjusz Nadbereżny.

Aby PCPN mógł funkcjonować, niebawem zacznie formalnie działać powołany do zarządzania nim zakład budżetowy. 12 września Rada Miasta podjęła w tym celu uchwałę. Nie wykluczone, że w przyszłości zmieni on swój status na spółkę prawa handlowego.

Czy obiekt zostanie otwarty jeszcze w tym roku? - Wchodzimy w okres zimowy, który może nie sprzyjać w usuwaniu usterek przez wykonawcę. Pozostaje też kwestia racjonalności rozpoczynania jego działalności o tej porze - wyjaśnia prezydent.

Niemniej jednak jak twierdzi Lucjusz Nadbereżny obiekt prezentuje się imponująco. Trwają rozmowy z osobami, które są zainteresowane wykorzystaniem jego zasobów do celów sportowych, biznesowych, gospodarczych. W zestawieniu tej infrastruktury z basenami MOSiR Stalowa Wola ma do zaoferowania infrastrukturę, której nie można się powstydzić.

Obiekty PCPN-u mają być być wynajmowane na zasadzie odpłatności, zarówno przez kluby piłkarskie jak i stowarzyszenia. Szacuje się, że na ten moment wartość majątku wynosi 55 mln. zł.

Projekt budowy Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli zawierał między innymi przebudowę płyty głównej boiska do piłki nożnej o wymiarach 68 m x 105 m wraz z systemem podgrzewania murawy, oświetleniem i wyposażeniem. Dodatkowo wybudowano zaplecze szatniowo-sportowe z trzema kondygnacjami wraz z krytą trybuną na 2000 miejsc oraz boisko ze sztuczną nawierzchnią z balonem pneumatycznym.

W Centrum według założeń będą trenować młodzi piłkarze z terenów Podkarpacia, Lubelszczyzny i województwa świętokrzyskiego, ale mile widziane będą także kluby z innych regionów Polski.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 22 października 2019 r. godz. 22:09
~Raz
Rzecznik czego? Kogo? Samozwańczy propagandzista!
+0-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 15:08
~rzecznik
Piszę ten komentarz jako RZECZNIK KIBICÓW mam wspaniałą widomośc dla wszystkich meszkańców naszego miasta. To przepiękne CENTRUM SPORTOWE otwieramy 1 marca 2020 roku , wiadomośc na bank. Przy okazji już w kwietniu będziemy tam gościc naszego wspaniałego PANA PREZYDENTA DOKTORA PRAWA ANDRZEJA DUDE , ja już dzis zapraszam tam wszystkich mieszkańców naszego miasta.
+0-0
Środa, 23 października 2019 r. godz. 19:23
~NadSzyszkownik
Wyglada na to, ze to (PCPN) bedzie idealne wrecz miejsce na partyjne spedy PiS-owskiej mafii*!
+0-0
Wtorek, 22 października 2019 r. godz. 14:48
~Jak to
Nie dość, że inwestycja opóźniona o 2 lata, zarząd opóźniony o pół sezonu, to jeszcze rzecznik nie nadąża z informacjami. To samo pisał Somnu 30 godzin wcześniej. Dziękuje za szybki bieg informacji.
+0-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 21:21
~Ale
@rzecznik, popatrz niżej na komentarz "Somnu" i wszystko w temacie.
+0-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 21:11
~Adam
Kukurydze zasial na tym boisku, lepiej graja Jastkowice , Zdziary , Kamien a nawet Zabno
+0-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 16:39
manukun
Edziu, to samo piszesz przed każdymi kolejnymi wyborami. Daj se siana. Nadbereżny i Weber już są skompromitowani ciągłymi obietnicami otwarcia centrum piłkarskiego.
+0-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 16:23
manukun
Edziu, to samo piszesz przed każdymi kolejnymi wyborami. Daj se siana. Nadbereżny i Weber już są skompromitowani ciągłymi obietnicami otwarcia centrum piłkarskiego.
+0-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 00:45
~Rwanip
Żenujące te tłumaczenia. Tak jakby kontrakt nie zawierał jakości wykonania, tylko teraz aneksem wpisali jakość i trwałość i potrzebują czasu na dokończenie. Porażka.
+1-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 19:55
~mosir67
Dla mnie to PCpn to wyłudzanie dofinansowania.Jeden prosty przykład,były kasy przy płocie to zburzyli żeby zbudowac podobnie.A kto oszczedny to naprawia stare a nie bierze kredyt na nowe.Tak samo ogrodzenie wymienione nie wiadomo po co żeby zawyzyc koszty.Oszukiwanie nas wszystkich ,że trzeba nowe zrobić,bo stare się sypie .A gdzie są zdjecia słynnych piłkarzy z Stalowej?Miał być taki kacik wspomnien.
+1-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 14:53
~Bolo
Rozumiem, że wolisz swoją lepiankę remontować niż wybudować dom?
+0-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 15:46
~jozek
Lucek oszukuje i bawi sie w biurokrate.Zawsze znajdzie powod zeby nie otworzyc tego stadionu.
+1-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 07:25
~Somnu
Jak to kiedy otwarcie? Przed kolejnymi wyborami w maju 2020! Tym razem w asyście Adriana, kandydata! To tez w końcu wielokrotny mistrz: w szybkości podpisywania, łamania konstytucji i nocnych działań jak w czasie wojny.
+1-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 08:25
~Adam
Jaka sraczka o czym ty piszesz , przeciez sejm nic nie zrobi bez senatu a jak wiadomo senat jest opozycji. Wiec ogladaj dalej tvpis , a z soboty na niedziele cofnij zegarek o 30 lat matolku
+0-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 12:03
~do@y~Somnu
co tam??? opozycjo !!!! sraczka powyborcza jeszcze nie przeszła ???/
+0-1
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 07:16
~Budowlaniec
Super ten stadion wygląda, widziałem zdjęcia z drona, budowlańcy poprawiać niedoróbki bo to wstyd dla Budimexu!
+0-0
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 09:51
manukun
Warunki umowy! Czytać warunki umowy!
+0-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 08:23
~olka
jaki stadion? to dopiero jedna trybuna bo ta mała to horror
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 18:15
~Żeromskiego
Byłem osobiście się przejść i obiekt wygląda imponująco. Panowie z Budimexu, zapier±±±ać!
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 17:56
~Jagoda
Będziemy mieli w Stalowej Woli świetny stadion, dziwię się opozycyjnym trollom, że chcą by prezydent odebrał stadion z usterkami. To jest właśnie ich polityka. Na łapu capu
+0-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 08:27
~olka
do Rrrr, podstawówki nie skończyłeś? nazwiska piszemy z dużej litery i Trzaskowski baranie, masz mózg jak rybka Doris
+0-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 07:52
~Rrrr
Manukun sprowadź tu trzeskowskiego.
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 22:22
manukun
Obiecane otwarcie centrum piłkarskiego miało być w zeszłym roku. Ileż jeszcze będą czekać?
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 17:33
~Ciekawski
Stadion już spełnił swoją funkcję. Miał być kiełbasa na przyciągnięcie głosów kibiców i tak też było. A druga sprawa. Skoro stadion nie został oddany do użytku to jest to nadal plac budowy. Więc kto dopuścił do PiSowskiej szopki na tym terenie.
+1-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 06:40
~Ciekawski
Santa Barbara... Ani jeden ani drugi, a i nie trzecie. Hejtu w moim wpisie nie ma jest tylko realne spojrzenie na wydarzenia. Ale z PiSem jest jak z LGBT. Domagają się tolerancji jednocześnie depcząc i negując wartości innych ludzi.
+1-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 17:54
~Santa Barbara
Daniel czy Darek? Jedno jest pewne HEJTER!
+0-1
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 08:25
~Głos rozsądku
Pięknie się stadion prezentuje szkoda byłoby go odebrać z usterkami, niech poprawiają
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 07:32
~Ron
To nie o stadion się rozchodzi. To dla lansu własnych korzyści i partyjnych są w stanie powiedzieć wszystko i obiecać wszystko. A jest już po wyborach wiec maja was w serdecznym poważaniu. Namiocik osiedlowy schowali, Rafał piasku łopatą już nie przesypuje, po budowie obwodnicy nie jeździ, z lodówki nie wyskakuje, dostali chłopcy po medalu za edukację, przecięli wszystko co było do przecięcia, a nawet coś czego nie ma i tyle. A wy tu o jakimś stadionie na który wydają miliony i nie mogą skoczyć piszecie. Najlepiej zarabia się na słomianych inwestycjach, długich i niepoliczalnych.
+1-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 23:17
~Ron
Piszę o tej wyborczej żenadzie i miernocie, co brała udział w tych szopkach zakończonych festynem z babcią Beatą i dziadkiem kawalerem na budowie stadionu.
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 08:26
~Wyborca
Piszesz o tym lansie opozycji pod sądem w 8 osób czy w parku czytanie w 11 osób?
+0-1
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 06:27
~Szary człowiek
Jak ja kocham Stalową Wolę!
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 20:59
~jan
... w tej rezygnacji z trybun za bramkami jest jakieś drugie dno, bo tak na dobrą sprawę nie wiadomo w jakiej klasie rozgrywkowej będą piłkarze Stalówki, jak się przeniosą na stadion w Rozwadowie tutaj łatwo będzie można wybudować tor dla Formuły Jeden, pan premier pewnie pomoże, wystarczy zdemontować bramki, pierwszy wiraż z Hutniczej między trybuny, drugi z trybun w Orzeszkowej... ech ten ryk bolidów... a prezydent miasta wręcza Puchar Grand Prix Stalowej Woli jak książę Monako ....
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 20:12
~Lekarz
Cześć z komentujących skorzystała w moim gabinecie z sojowego latte per rectum, ale jak widzę nie do wszystkich dotarł komunikat. Zatem szanowną redakcję upraszam uniżenie o publikację kolejnego zawiadomienia o specjalnym medykamencie dostępnym na BUL poniżej krzyża. Zapraszam, Wyszyńskiego.
+0-1
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 15:55
~66
O lekarz się odczopkowal po niedzielnej lewatywie
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 21:41
~Adam
Taki z ciebie lekarz jak z mysiej pi..y walizka
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 20:05
~Egon Ekolog
Ja tam nigdy nie pójdę powinni posadzić parę drzew na tej murawie i zapewnić miejsca na protesty oraz manifestacje
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:55
~Lor-eek
A powstał już ten ogłaszany ponad miesiac temu samorządowy zespół PCPN, który miał tym zarządzać? Może nie otwierają bo nie ma kto tym kierować? Miało być fajnie a jest cyrk.
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 20:22
~Circus voiltare
Cyrk to jest jak opozycja pali świeczki pod sądem w 8 osób. Albo sadzi drzewko w 3 osoby (uschło). Albo łazi buciorami po pomnikach.
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 14:27
~Faen
Zastanawia mnie jedno: tyle hejtu, ale dlaczego nikt nie krytykuje cudownego wykonawcy jakim jest BUDIMEX? Przecież to oni zawalili!!!
+0-1
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 05:41
~jan
.... nawet nie dziwisz się własnej głupocie, pisanie krytycznie o inwestorze to hejt, pisanie źle o wykonawcy ( sam namawiasz ) to nie hejt tylko krytyka.
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:28
~dojna zmiana+
Tak to jest jak buduje się za pożyczane a nie swoje i płaci się wykonawcom w ratach albo i nie.Myślisz że z kont te 200 milionów długu miasta.I chyba nie powiesz jak ci z pod spodu że to nieprawda.Także wina nie tylko po stronie BUDIMEXU.
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:21
~123
No ale to inwestor (w tym przypadku miasto) jest od tego żeby wymóc na nich realizację zgodnie z terminem. Jeżeli się nie da to obciążać karami. Tyle tylko, że o karach nie ma wzmianki po stronie miasta więc wychodzi na to, że to miasto coś zawaliło (może w projekcie) że są opóźnienia.
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 14:25
~HYCEL
Jak rozumiem po tych wpisach - hejtach opozycyjnego stada rozkrzyczanych piesków, stadion należy już odebrać, bez patrzenia się czy są usterki? NO GOSPODARZE Z WAS PO BYKU!!!
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:18
~olo
Gospodarz po byku to ten co obiecywał otwarcie stadionu pół roku temu. Ale masz rację niech nie odbierają jak najdłużej.
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 13:49
~Murawa
Niech opozycja nie kwiczy, bo ona nie chciała budowy stadionu, więc pieski cichutko!
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:16
~666
A po co wydawać kasę na ligę podwórkową. Chłopakom pod blokiem nie trzeba stadionu.
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 12:49
~Bolo
Przypominam hejterom, że stadion obiecał i nawet rozpoczął budowę poprzedni prezydent. Wam to nic nie pasuje. Najlepiej jakbyście nie wychodzili z ziemianek i przemieszczali się furmankami.
+0-1
Poniedziałek, 21 października 2019 r. godz. 06:35
~123
II liga podwórkowa to nie sport tylko rekreacja panie fachowiec. Lepiej weź się jednak za ten balet.
+0-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 22:05
~Bolo
O sporcie masz takie pojęcie, jak ja o balecie. Tylko, że ja o balecie się nie wypowiadam.
+0-0
Niedziela, 20 października 2019 r. godz. 14:14
~123
No, no. Jak ty twierdzisz, że II liga nie jest ligą podwórkową to już się nie dziwię że trzeba ci tłumaczyć rzeczy oczywiste.
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 17:53
~Bolo
No, no. Jak ty grę na podwórku porównujesz do II ligi, to już się nie dziwię, że na trybunę mówisz "zadaszenie".
+0-0
Sobota, 19 października 2019 r. godz. 15:17
~123
Bolo ćpie, ale widzę że ty masz coś lepszego. Trybune z zadaszeniem od strony basenu wybudowano za Szlezaka i o to mi chodzi. Zapomniałem, że tobie trzeba jak przedszkolakowi tlumaczyć. Sorry. A ja grałem w piłkę pod blokiem, ale poziom był podobny.
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 19:52
~Bolo
123 - ty coś ćpiesz? O którym zadaszeniu piszesz? Pamiętasz jak wyglądał stadion wcześniej? Stara trybuna tzw. "angielska' miała zadaszenie, a wał dookoła nie miał. To jakie zadaszenie, jeszcze wg ciebie w połowie wybudował Szlęzak? Może coś mylisz z halą targową, bo nie przypominam sobie, żeby w Stalowej ktoś wybudował pół dachu czy nawet cały sam dach nad jakąś trybuną. Pomijam co dla ciebie jest poziomem podwórkowym. Domyślam się, ży ty grałeś w Czampions Lig.
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:13
~123
Przypominam że nie obiecywał stadionu tylko zadaszenie. I połowę wykonał po czym wyniki naszych gwiazd piłki były tylko troszkę lepsze od ligi podwórkowej więc się wkurzył i postąpił jak prawdziwy Prezydent czyli nie dał na szmaciarzy złamanego grosza. A tak na marginesie ile to było lamentowania i płaczu że zadaszenie to bubel itp. Przecież to co teraz zrobili jest kopią tego które jest tylko trochę większą. Teraz Wam się podoba?
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:12
~Xyz
Ja bym chcial zeby stalowka grala w polowie tabeli 1 ligi ale niestety trzeba byc realista
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:00
~Bolo
Niestety mylisz się. W 3 lidze jest Motor Lublin, który gra na Arena Lublin i to jest zdecydowanie lepszy stadion.
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 13:22
~Xyz
Na 3 lige bedzie najlepszy stadion a w najblizszych czasach nawet na 4 lige
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 11:30
~Karol
Czy dbając też o kibiców będą darmowe autobusy do Boguchwały na mecz z Widzewem i GKSem? Czy to był jednorazowy lans na sparingach?
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 11:13
~Stalowiak
Lucek za te wszystkie twoje kłamstwa ,obyś się posral barszczem wigilijnym !!!!!!!!!!!!
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 20:33
~jan
.... @~Lekarz .... jaki ty lekarz, ty jakiś dobrozmianowy demiurg jesteś, dziwne ze tylko czopki są u ciebie ,,właściwym" lekiem, a miejsce aplikacji leku ma u ciebie decydujące znaczenie w ,,terapii", ale możesz sie ujawnić, za to pis jeszcze nie wsadza do więzienia, na razie ...
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 14:23
~Lekarz
Zapraszam po czopki na BUL tyłka do gabinetu na Wyszyńskiego hejterze!
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 09:50
~kopolo
Fakt jest faktem i nie ulaga watpliwosci ze Nadberezny ma za nic swoje slowo ,swoj honor i to co on mowi to jedno wielkie klamstwo.Brak szacunku do siebie i innych.Stadion juz dawno zgodnie z umowa powinien byc gotowy .Ten brak informacji przez wiele miesiecy i ton wypowiedzi jesli juz byly to takie na odpierd....Jesli nawet boisko z balonem jest do poprawy to i tak stadion powinien byc odebrany i oddany do uzytku bo to w niczym nie przeszkadza aby rozgrywac tam mecze ligowe.Ale cos mi sie wydaje ze zabraklo pieniedzy i Nsadberezny chce rozliczyc sie juz w nowym bydzecie aby w tym zapchac dziure za nieprzemyslane pomysly i obiecanki ktorych prawdopodobnie nie spelni .Jesli nawet spelni to tak naprawde nigdy nie dotrzymal slowa jesli chodzi o terminy .Nigdy.Wszystko jest takie jakies na odpierd....Nie wierze mu juz.Tak jak Weberowi.To jedna wielka klamliwa propagand.
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 15:28
~rrr
Jakbys mial choc odrobine pojecia na temat budowy to bys nawet nie pomyslal o tym by klikac dodaj komentarz.
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 09:36
~Adam
Proponuje aby Prezydent miasta oraz radni podpisali weksle zobowiązujące ich do finansowania tego stadionu gdyby skończyły się pieniądze w mieście.
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 08:06
~obłuda i hypokryzja opozycji
Oczywiście, że liczy się jakość, szkoda że troll opozycyjny udaje że tego nie rozumie. A stadion najchetniej tak naprawdę zrównałby z ziemią bo NIENAWIDZI KIBICÓW!!!
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 11:18
manukun
A nie powinien pękać w szwach, skoro miasto wydało ponad 50 mln zł, głównie z kredytów, na jego budowę? Tymczasem przez półtora roku będzie stał pusty od obiecanego otwarcia. Wychodzi, jak władza traktuje kibiców. Ma ich tam, gdzie słońce nie dociera
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 11:10
~Edek
Ty wogole rozumiesz co piszesz ???? Ty jesteś tak głupi sam z siebie czy ktoś tobą steruje ???
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 07:06
~Marek
Taka jakość, jak ustawy uchwalane nocą?
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 06:20
~Oczywiście nie za darmo
Nic mnie nie obchodzi "zdanie" internetowych hejterów na ten temat. W nicku "Basia" potwierdza że tak naprawdę daleko gdzieś ma klub i stadion, ale kazali hejtować to hejtuje.
+0-1
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 00:49
~?
Czyli tak jak pisałem w piątek po wiecu, że l wiec z udziałem publiki odbył się na placu budowy. Kto na to pozwolił? Co na to PINB? Za jaką kwotę miasto wynajęło partii stadion? Jak powiedział prezydent obiekt będzie wynajmowany! To pytam za ile?
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 11:22
manukun
Nadbereżny zasłoni się tajemnicą handlową. Tak samo jak nie chce ujawnić kwoty dotacji dla TVP. Jego pryncypał z urzędu marszałkowskiego również nie chce ujawnić, ile dopłaca do pociągów, chociaż przewoźnik uruchamia jakieś biedabusy. To są te same pociągi, na które zrzuca się Stalowa Wola w ramach podkarpackiego funduszu kolejowego. Kolejarze biorą kasę za pociąg, a uruchamiają tańsze busy
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 00:19
ZYBEL
Pięknie będą się sypały te kolorowe krzesełka z tej jakże spadzistej trubuny... Oj piękny to będzie dzień którym znów nasi kibole wykażą się jako kontrolerzy jakości obiektów sportowych... Uhhhhh
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 23:15
~Wentyl
przyjechał i prezes i było malowanie trawy. Po roku czasu piłkarze Stalówki będą grać na pastwisku
+1-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 06:22
~Hejt stop!
Trawka jak najbardziej naturalna tępy cepie
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 00:23
ZYBEL
To zaczną grać na polach ryżowych na błoniach
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 22:15
~Ares
ładny stadion trzecioligowy
+1-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 22:05
~sztajfa
Na budowie zawsze są opóźnienia. Skończą, to otworzą.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 21:45
~ZKS
Po co ten PiS na tym stadionie? Stadion powinien być bez polityki i bez partii a tak obraził prezydent wszystkich kibiców STALÓWKI
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 20:53
~jan
.... idzie budowa stadionu pięknie... jeden prezydent to jedna trybuna, jeszcze dwóch włodarzy i trybuny będą w komplecie ... tylko jak każdy ojciec miasta zasiedzi się dwie kadencje to koniec budowy będzie gdzieś za 25 lat.
+2-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 20:43
~jan
....@~olka ... oczywiście, bo do tej szlęzakowej Kaczyński był obrócony d..ą, a do tej luckowej całym swoim majestatem, więcej powodów nie trzeba ....
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 08:42
~olka
szlęzakową trybunę powinni zrównać z ziemią i postawić nową
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:59
~Lekarz
Dwóm opozycyjnym hejterom, którzy mają daleko gdzieś stadion, Stal, kibiców, PCPN, a ze sportu uprawiają oglądanie tvn24, serdeczne zalecam zakończenie próby kręcenia tej obłudnej gównoburzy i na BUL tyłka zalecam lewatywę z sojowego latte.
+0-2
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 01:04
manukun
Zalecam zaglądać do budżetu. Tam wszystko ładnie widać, że centrum sportowe będzie kulą u nogi miasta. Choćby nie wiem ile spółek założyli, mieszkańcy i tak się dowiedzą, ile pieniędzy utopione jest w stadionie...
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 00:44
~Doktor
@lekarz, nie mierz wszystkich swoją miarą, a raczej metodami jakimi cię leczą.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 22:48
~Barbara
Mam gdzies prymitywnych kopaczy pilki noznej. A szczegolnie takich na poziomie ligi podworkowej!!
+1-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:55
~byly_mieszkaniec
To chyba najwieksza inwestycja w (obecnej) Stalowej Woli. Czy tak?
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:48
~Panas
Opozycja hejtuje a Stali nienawidzi. Za waszych rządów ten obiekt by nie miał żadnych szans na powstanie! Byście parady tęczowe organizowali zamiast tego!
+0-2
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 05:09
~jan
... ślepy jesteś czy po prostu głupi ? ... przecież ten stadion nie jest gotowy, do wybudowania jest dwie trybuny za bramkami, sektor dla kibiców gości ....
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:01
~APC
Czy za nieterminowe wykonanie są naliczane kary?
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:42
~Xięgowy
Tak, 50 tysięcy złotych za dzień poślizgu
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 18:49
~Nocny Marek
~kibic Kultura Twojej wypowiedzi świadczy o poziomie intelektualnym. Iloraz inteligencji na poziomie poniżej krytyki. Jeśli chodzi o PCPN to dopóki nie zostanie całość odebrana przez nadzór budowlany to dalej jest to plac budowy, niezależnie od tego czy usterki usuwane są na murawie czy wewnątrz obiektu. Twierdzenie że moglibyście już zagrać na tym obiekcie jest śmieszne. Popytaj mądrzejszych od siebie ewentualnie zapoznaj się bliżej z prawem budowlanym.
+2-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 00:41
~Wuju
@prawda, zabolała prawda i prawo. Widać jak l prawo jest szanowane przez Prawo i Sprawiedliwość.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:45
~Prawda
Twoje wypowiedzi, nie tylko pod tym artykułem świadczą o tym, że jesteś opozycyjnym hejterem, na niczym się nie znasz, typowa gnida zadaniowana na obrzucanie błotem, pisanie kłamstw i obrażanie. Wystarczy prześledzić ostatni miesiąc wpisów pod tym tylko nickiem.
+0-2
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 18:14
~Tak ma być
Panie prezydencie gonić towarzystwo, dobrze że pan się nie zgodził na odbiór obiektu z odsetkami , niech poprawiają niedoróbki
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 18:12
~Na pau pała?
Po jasną cholerę to potrzebne. Ci potrafią grać mają Stalówkę w wysokim poważaniu a dla tych którzy chcą sobie pokopać to wystarczy szkolne boisko. Lucek chciał zdobyć poparcie kiboli to wymyślił jakieś podkarpackie centrum. Wyrzucenie poeniędzy i nic więcej. Jakieś tam otwarcie wreszcie będzie. Z Weberem oczywiście!!!
+1-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 17:41
~Stalowowolanin
Tak Panie Prezydencie słusznie że pośpiech jest złym doradcą. Jednak myślę że warto pochylić się nad klubem i to w jakiej sytuacji się dramatycznej znalazł. Jesteśmy od początku sezonu w strefie spadkowej, wszystko zanosi się że spadamy z ligi z hukiem i niestety ale ten piękny obiekt będzie odwiedzalo 100-200 osób w przypadku spadku i rywalizacji z takimi tuzami jak Stal Krasnik, Wólczanka Pełkińska. Klub, pilkarze, kibice potrzebują tego obiektu stadionu, rozgrywania meczy u siebie jak człowiek powietrza. Jeśli dalej nie spieszymy się z oddaniem tego obiektu to niestety ale drużyna się może nie podnieść. Wtedy co zadamy sobie pytanie co teraz? Żaden sponsor poważny nie będzie IV liga zainteresowany. Radzę mocno się zaangażować bo jesteśmy w podbramkowej sytuacji.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 18:57
~Stalowowolanin
Kto zaczął grać? Stalówka? Jeżeli dla Ciebie jest wszystko ok, to pozdrawiam, nie zamierzam z Tobą rozmawiać. Wróżenie z fusów? Hahhah Zapowiada się bardzo trudna walka o utrzymanie a gra na własnym obiekcie będzie mega dużym bodźcem dla całego klubu żeby zostać w tej lidze.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 18:16
~3 oko
Człowieku dopiero zaczęli grać ty z fusów wróżysz..
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 17:21
~look
Terminy, cena i jakość wykonania to są podstawowe założenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. Więc nieuprawnionym jest usprawiedliwianie niedotrzymania warunków zamowienia publicznego przez wykonawcę! Od regulacji zobowiązania są przepisy mowiace o karach umownych. Odrębną rzeczą jest wchodzenie na teren budowy kogokolwiek w chwili gdy nie ma decyzji o zakończeniu robót i decyzji zezwalającej na korzystanie z inwestycji. Teraz znajomością przepisu powinien wykazać się PINB i wszcząć procedurę złamania prawa budowlanego. Zobaczymy czy cokolwiek zostanie uczynione w tej sprawie!
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 16:56
~rudy102
Wreszcie po tylu latach Stalówka doczeka się stadionu z prawdziwego zdarzenia i niewielkie przesunięcia terminu z oddaniem nie mają większego znaczenia. Jeśli ma być, to niech będzie wykonany dobrze. Podskarpową wykonawca chciał zakończyć możliwie szybko, to efekty wykonania widoczne są do dzisiaj. Pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 18:03
~San
Stadion jest a kopać piłkę i wygrywać meczy nie ma kto.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 16:55
~zx
Niech powiedzą wprost, że nie ma pieniędzy tak samo jak na obwodnicę od VIVO do brandwickiej. Dla porównania zobaczcie jak idzie robota na obwodnicy w drugą stronę obiecują że otwarcie nastąpi przed czasem. Widać jak kasa jest rozłożona.
+1-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 18:15
~Koło
Mama wie, że ćpiesz?
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 16:03
~Metalowców
Nawet niech się opozycyjny troll nie odzywa. Kibice dobrze wiedzą, że w du.ie macie stalowowolski sport, co nie raz było mówione na sesji
+0-2
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:38
~Mdm
Nie stalowowolski sport. W du... ie mamy tylko piłkę nożną i cały ten stadion, który niedługo będzie miejscem ze straganami
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:51
~kibic
Do nocny marek, czytanie po polsku to nie taka trudna rzecz ale czytanie ze zrozumieniem ciebie przerasta. Czy ty pacanie nie wiesz że to CENTRUM SPORTOWE już od miesiąca jest skończone i nie są tam prowadzone żadne roboty budowlane. A drobniutkie usterki są na bieżąco usuwane, gdybyśmy chcieli już w tą sobote gralibyśmy tam mecze domowe, ale co nagle to po diable pamiętaj o tym hejterze.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:34
~66
"W trakcie odbioru wykryto jednak usterki, które będą musiały one zostać usunięte, o czym mówi prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny" a czy ty pacanie umiesz czytać ze zrozumieniem?Skoro obiekt nie został odebrany to jest to nadal budowa pomimo że nie jeżdżą tam ladowarki.
+2-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:24
~Hutnicza
W Stalowej Woli nie ma zadnych "kibicow",,, sa tylko proste (jak konstrukcja cepa) kibole! Kibole!!!
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:46
~rzecznik
Do manekin, kibice STALÓWKI to bardzo mądrzy ludzie w odróżnieniu do ciebie. Czekaliśmy na to CENTRUM SPORTOWE 80 lat to i poczekamy jeszcze 5 miesięcy bo czas bardzo szybko leci i ani się nie obejrzymy a będziemy kibicowac na HUTNICZEJ. Ty jesteś za ciemniak żeby ci się udało manipulowac kibicami i napuszczac kibiców na swoich darczyńców. Daj se siana ze swoimi wypocinami bo my wszyscy mamy ciebie tam gdzie słońce nie dochodzi.
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 01:02
manukun
Edziu, daj se siana. Przecież widać, że ta budowa będzie trwać w nieskończoność celem zbierania poparcia.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:43
~dojna zmiana+
I znowu kudłaty was oszukał i znowu gadka o dużym zainteresowaniu jego wykorzystaniem.Zupełnie tak samo jak kilka miesięcy temu mówił o dużych sponsorach i kto to miał nie być ORLEN,PGE a co jest każdy widzi.A tacy kumaci ponoć jesteśćie.
+2-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:39
~Pan Wiesio
Oczywiście że jakość, Budimex niech to zrobi porządnie, a nie jak u siebie.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:23
Miast0wy
kary beda placic???
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:49
~Urugwaj
Leci 50 tysięcy / dzień...
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:11
~Nocny Marek
Tak więc zakończenie kampanii wyborczej PiS, które odbyło się w piątek 11 października 2019 roku zorganizowane było na obiekcie który jest w stanie budowy. Co na to Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, inspektor BHP, PIP .Kto wpuścił liderów partii i mieszkańców na teren placu budowy. Czy ktoś poniesie z tego tytułu odpowiedzialność karną.To nie jest hejt tylko poważne ostrzeżenie dla mieszkańców , aby mieli się na baczności bowiem nikt nie troszczy się o ich życie i zdrowie.
+1-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:22
~Barbara
"Lekarz"... a zajmuje sie pampersami? To musi byc lekarz prosto z PiSuaru!
+1-1
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 19:21
~Mdm
Oooo lekarz się odczopkowal
+1-1
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:50
~Lekarz
Wymień pampersa bo przecieka
+0-1
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 14:39
manukun
Co czują kibice, którym obiecywano otwarcie na wrzesień zeszłego roku?
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 11:23
manukun
Misiu kolorowy, ja nie należę do żadnej partii. Po co ujadać?
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 08:20
~Taka Prawda
Masz rację stadion wybudowano dla kiboli a nie dla piłkarzy bo trzeba ich dopiero kupić .
+0-0
Piątek, 18 października 2019 r. godz. 06:16
~Ziom poziom
Kibice cierpliwie czekają. To twoi kolesie partyjni nakręcają spiralę nienawiści. Razem z tobą.
+0-0
Czwartek, 17 października 2019 r. godz. 15:48
~Do hejtera opozycji
Ciebie to uj obchodzi hejterze opozycji. Nie mieszkasz w Stalowej Woli i nigdy na meczu nie byłeś!
+0-2
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.