Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 27 kwietnia 2024 r. Imieniny: Sergiusza, Teofila, Zyty
 Wiadomości lokalne
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 14:45     /Jarosław Jarecki/
DK77: dwie osoby ranne w wypadku na Górce Rozwadowskiej

Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.
Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.
Fot. Jacek Rodecki
W sobotę, 10 lutego 2018 r. około godz: 12:15 na "Górce Rozwadowskiej" doszło do wypadku drogowego, w którym ranne zostały dwie osoby.

Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Na miejsce przyjechały dwa wozy ratownictwa technicznego straży pożarnej, dwa radiowozy policji oraz dwie karetki pogotowia. Poszkodowany kierowca z golfa oraz jego pasażerka zostali przetransportowani do szpitala w Stalowej Woli na badania. Cześć skrzyżowania zablokowano. Ruchem kierowali policjanci ze stalowowolskiej drogówki.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, 25-letni kierowca jadący ze swoją dziewczyną samochodem osobowym marki volkswagen golf na kolbuszowskich tablicach rejestracyjnych wjeżdżał do Stalowej Woli główną ulicą Chopina. Na skrzyżowaniu na Górce Rozwadowskiej w bok od strony kierowcy, wjechała kobieta kierująca volkswagenem up! na krakowskich tablicach, która jechała od strony Bazyliki Mniejszej na wprost w kierunku Rozwadowa. W wyniku wypadku pojazdy zostały obrócone o 90 stopni od kierunku jazdy.

Na miejsce wezwano grupę policyjnych techników. Zabezpieczone ślady pozwolą odtworzyć jego przebieg.
Zdjęcia
Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.
Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.
Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.
Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu w ciągu Drogi krajowej nr 77, gdzie krzyżują się Aleje Jana Pawła II z ulicą gen. Leopolda Okulickiego oraz ulicą Fryderyka Chopina. Obecnie ze względu na modernizację nie działa sygnalizacja świetlna.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 13 lutego 2018 r. godz. 09:04
~chomik
Bo to Polska, Polska przecie!!! Katolicki kraj, gdzie kazdy kazedemu dobrze zyczy. W co drugim aucie rozaniec - ale taki gna po drogach na leb na szyje jak spuszczony z lancucha! Nic, ze koszta akcji - strazy, policji, karetki, szpitali to pewnie miliony zlotych co roku z takich wypadkow przez glupoli, moglyby byc te pienniadze dla biednych dzieci, zeby mialy co jesc czy emerytow czy wyposazenie szpitali czy chocby dziury zalatac - ale Polska to byc bogaty kraj, stac nas na to, zeby cholota sie rozbijala!!!
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 16:05
~jagoda
a co komu ta sygnalizacja świetlna przeszkadzała?kiedy była to przynajmniej było mniej wypadków w tamtej okolicy...no ale cóż kolejny superświetny pomysł, który pewnie kosztował nas mieszkańców kupę kasy...jak nie wyłączą w najgorszy przedświąteczny ruch świateł na tzw. dużym rondzie, to teraz tu z niewiadomych powodów ktoś nas naraża swoimi jakże przemyślanymi pomysłami... zgadzam się, że jeżeli zdarzy się awaria, to przede wszystkim znaki są dla nas jako kierowców najważniejsze i trzeba na nie patrzeć a nie jechać "bo tak mi się wydaję", ale zdaje się że sygnalizację świetlną stworzono aby poprawić bezpieczeństwo, więc po co z niej rezygnować???jeżeli działała nie tak jak powinna to trzeba ją poobserwować i poprawić ustawienia...
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 13:36
~termit
Do Milicjant: a czy ktos tu pisnal choc slowem, zeby palowac bez powodu??? W cywilizowanych krajach kary sa wysokie - to i taki szeryf w swojej wypasionej furze sie dwiescie razy zastanowi, czy dodac gazu - ale konczy sie i tak na przepisowej predkosci, bo wie, co go za to czeka. W Stanach, jak kierowca cos zmalowal i jest poscig - to juz wie, ze albo potulnie wysiadzie i dobrowolnie polize glebe albo kulka w leb.
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 13:18
~Gabi
To nie lament, lecz: Oda do życzliwości! (także Panów policjantów!); inspiracja dla zarządców naszych dróg; marzenie o zrelaksowanej jeździe samochodem (bez uczucia, że czyha na ciebie wataha złych zwierzy zamierzających coś udowodnić, zgnębić, zaczadzić).
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 12:28
~Cera
Co tak Gabi głośno lamentujesz. Jeśli dobrzec jeździsz i cieszysz się dobrym zdrowiem to nie ma się czego obawiać. No chyba że prawo jazdy za maslo...
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 11:49
~Emerytowany Milicjant
Jak czytam te komentarze, to duma z narodu mnie rozpiera! Dziś NKWD nie miałaby problemów z naborem. Karać, karać i jeszcze raz karać! Aż ciarki przechodzą na wspomnienie o dawnych czasach, kiedy to można było sobie spałować kogoś bez powodu, ot tak na mieście! Dawniej ludzie się oburzali, a dziś "naszym" kibicują. Tak jest! Wlepiać mandaty, dziadom prawka zabierać, najlepiej wszystkich pozamykać! Rozpanoszyła się ta kapitalistyczna swołocz i tylko samochodami chce im się jeździć, a państwowe MKS i PKS cierpią! Pozabierać nie tylko prawa jazdy, ale też samochody i nakazać komunikację państwową albo w myśl naszej komunistycznej zasady: "Piechotą zdrowiej!" Brawo dzielni obrońcy komuny, brawo obecni milicjanci. Dzięki obecnej waszej postawie znowu pałowanie stanie na porządku dziennym, a milicjant znów poczuje bezgraniczną władzę, przed którą zwykły obywatel będzie czuł trwogę. Dziękuję Wam, wierni wyznawcy Stalina i z komunistycznym pozdrowieniem, czekam na kolejne mandaty, zatrzymania, wyroki.
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 10:59
~wit
Skrzyżowanie proste i czytelne , nie rozumiem skąd te narzekania .I jeszcze wymagania , zeby policja kierowała na tym skrzyżowaniu ruchem :to już totalne przegięcie
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 10:02
~tomi
Do Jakis: dobre rozwiazanie. Co jakis czas odswiezac i wiedze i praktyke. A co do alkoholikow, narkomanow, psychicznie chorych, agresywnych degeneratow, patologow, damskich bokserow - odbierac natychmiastwo.
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 09:54
~Gabi
@Jakis i inni o podobnych poglądach - to czysta demagogia i francowate myślenie dzisiejszych miszczów, którym ich słowa niech dźwięczą w uszach za 30 lat jak Dzwon Zygmunta na Wawelu. Przecież też kiedyś będziecie starymi, schorowanymi i co? Pójdziecie do kolejki, by co rok skamleć o prawo jazdy? Drogi publiczne są dla wszystkich obywateli posiadających prawo jazdy a nie tylko dla mistrzów (np. kilka dni temu ktoś mnie, jadącego 50 km/godz., wyprzedził na ul. Okulickiego na odcinku, gdzie jest dodatkowy pas dla autobusów skręcających na Dworzec PKS); powinna być lepiej zorganizowana komunikacja miejska i lokalna, by szereg kierowców z niej skorzystało a nie autem pchało się do centrum; powinna być lepiej zorganizowana sieć ścieżek rowerowych i pieszych, zachęcających do korzystania z nich oraz nie kolizyjnych z ruchem samochodowym; drogi powinny być wąskie, z rondami, progami zwalniającymi, by jechać ruchem ciągłym 50 km/godz. w stanie relaksacji i pewności siebie (w Niemczech mogę wrzucić kierunkowskaz informujący o zmianie pasa ruch i praktycznie mogę go zmieniać nie patrząc w lusterku - w wielu krajach obowiązuje zasada: im szybciej pomogę rozwiązać czyjś problem na drodze, tym sposobem i ja odzyskam swój rytm jazdy, itp. Wiele rzeczy można zrobić, by lepiej było na naszych drogach dzięki kampaniom społecznym, zwykłej życzliwości i poprzez rozwój infrastruktury. Prawo jazdy na rok - to pomysł rodem z komunizmu, czyli powrót do działań: reglamentować, sprawdzać, udzielać, przydzielać, załatwiać, podrabiać, dawać łapówki, etc.
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 09:06
~waldi
mały John, jak ktoś ma problemy z poruszaniem się po ulicach, skrzyżowaniach niech siedzi w domu na dupie a samochód sprzeda. Dla paru nieuków albo inaczej sprawnych nikt nie będzie stawiał policjanta albo budował ronda. Nawiasem mówiąc czy wy jeździcie po Polsce??? Nie takie knoty widziałem.
+0-0
Poniedziałek, 12 lutego 2018 r. godz. 08:06
~Jakis
Kolejny dowód że prawo jazdy nie powinno być przyznawane dożywotnio. Eliminacja nieznających przepisów, ze słaba technika jazdy i podupadłych na zdrowiu to konieczność aby poprawić nasze bezpieczeństwo.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 22:34
~szofer
@zniesmaczony, to była tylko riposta za szofera. Mogłeś ty, to i ja... I nie kontynuuj wątku, gdyż mam prawo nazywać się szofer. A zniesmaczony oznacza bufona, który wie wszystko o wszystkim, czyli... Rondo wiadomo, ze rondem nie jest ale tak się przyjęło nazywać.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 22:06
~zniesmaczony
do szofera: nie komentujemy podpisów/nicków. Ponadto skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN to nie jest rondo!!!! To jest zespół czterech skrzyżowań z wyspą w środku, akurat w tym przypadku w kształcie koła. Dlatego jeśli już to lepiej mówić tzw. ronda. Przypominam, że rondo to jest właśnie skrzyżowanie dróg o ruchu okrężnym. Dlatego niech co niektórzy nie piszą, że na górce zamiast skrzyżowania lepiej zrobić rondo. Macie prawo jazdy to nie ośmieszajcie się. A co do zasady ograniczonego zaufania to pełna zgoda!!!!! Stosujmy ją do siebie i wobec innych.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 22:03
~mały john
@Myśliwy, gdybyś przeczytał dyskusję od początku, to wiedziałbyś, że wszyscy komentujący nie mają problemu poruszania się po rondzie lub na skrzyżowaniu na Górce. Chodzi o tych, co maja, gdyż wypadki się zdarzają. Nikt nie chce być tam trafiony przez kierowcę z poza Stalowej Woli. Rozwiązania tam zastosowane są dla kierowców z innych stron Polski bardzo egzotyczne i przede wszystkim nie do końca dla wszystkich jednoznaczne. Tyle i aż tyle...
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 21:02
~N J
stoja dwa znaki pierszenstwa przejazdu na AL jana pawla ichopina i jak ma byc dobrze
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 20:47
~Myśliwy
Waldi, dokładnie tak jak mówisz. Postawić policjanta na skrzyżowaniu to już w ogóle zgłupieją, komend żaden nie pamięta. Ale wtedy zacznie narzekać jeden z drugim na korki w mieście, nie dogodzisz temu narodowi. Prawda jest taka, poruszasz się jeden z drugim po drodze publicznej to masz zas*any obowiązek znać przepisy. Nie znasz, to płacisz - jak nie życiem i zdrowiem to finansowo.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 20:16
~Big John
A i jeszcze jedno: głowy już nie masz!
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 20:15
~Big John
Jednak szkoda dyskutować z kimś, kto nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 19:38
~maly john
Waldi tu nikt nie mówi, że jest znawcą/znafcom. To jest wolanie, by fachowcy wreszcie profesjonalnie rozwiązali istniejące problemy. Policyjne statystyki mówią od kilku lat, że 50% zdarzeń drogowych w powiecie stalowowolskim dzieje się na rondzie przy Patriocie! I co z tym jest robione?! Sorry, takie mamy rondo?! - ktoś odpowie i wystarczy?! Przybył kolejny drogowy knot. Ile cierpienia ludzkiego, strat materialnych przynosi takie nieprofesjonalne działanie. Najprościej warknąć - mordy w kubeł, nie macie o tym pojęcia. Według mnie pojęcia tu nie ma ten, co nie wie co z tym zrobić.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 18:35
~waldi
i jeden i drugi John czy jak wam tam, nie macie zielonego pojęcia w tym temacie ale Polacy tak mają, znają się na wszystkim, na medycynie, na polityce, na sporcie, na wojnach i Bóg wie na czym jeszcze ... jak wy chcecie postawić na każdym skrzyżowaniu policjanta??? daję głowę że nawet nie wiesz jeden z drugim kiedy jechać jak będzie stał policjant na skrzyżowaniu
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 17:01
DzidekzCzarnieckiego
Niech sejm uchwali prawo by karzdy kierowca musiał zdawać egzamin co roku,toby wypatków nie bylo
+1-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 13:12
~maly john
Waldi, nie słyszałeś o prewencji? Drogówka posiada wiele narzędzi w tym względzie. Może zostać przyjacielem kierowców, budzić zaufanie a nie tylko być miśkami lub suszarkami w cb radio/Janosiku.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 12:52
~Big John
waldi - cały sens mojej wypowiedzi sprowadzał się do tego, że ZAMIAST czaić się i łapać tych co popełnią błąd, to POWINNI kierować ruchem! Chodzi o to, że jeżeli już tam SĄ ( bo są BARDZO często!!!) to większy pożytek byłby gdyby jednak kierowali ruchem niż czekali na wypadki i wykroczenia! Trudno jednak jest czytać ze zrozumieniem?! A że policja nie jest od zapobiegania? To dlaczego zabezpieczają np. mecze? Przecież wg ciebie powinni poczekać aż będą ofiary i wtedy karać.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 12:29
~waldi
Big John??? Kto ci powiedział że policja ma zapobiegać wypadkom??? Co ty bredzisz? W jaki sposób? Hołota ma wariować po drogach a policja grzecznie prosić żeby przestali, tak??? Wg twojej opinii na każdym skrzyżowaniu trzeba by postawić policjanta, dwóch w radiowozie obok i punkt informacyjny pewnie na każdym zakręcie i wszędzie tam gdzie niebezpiecznie ... super ... a mandaty skasować
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 12:07
~szofer
Brawo Big John! Wiadomo o co chodzi? Prosimy o taką organizację ruchu drogowego, która nie będzie szaradą lub turniejem (z możliwością pytania do przyjaciela). Chcemy wszyscy mieć jasno zorganizowaną strukturę drogową. Po rondzie przy Patriocie, przybyło nam kolejne niebezpieczne miejsce. I jak podkreślił Big John - wielu wie jak tam jechać, ale są też tacy, którzy sobie z tym nie radzą. To nie może być zabawa w ruletkę. Przede wszystkim należy dodać znaki drogowe na jezdni oraz nad jezdnią...zresztą, może po prostu należy fachowców wysłać na urlop (z dofinansowaniem) własnym autem np. do Hiszpanii i zrozumieją wszystko w ramach autopsji.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 12:03
~kabi
Big John i właśnie dlatego jak będą wysokie kary to taki tirowiec się zastanowi zanim doda gazu albo wymusi przejazd. Na zachodzie są wysokie kary i tam przepisy są przestrzegane bo za prędkość można stracić samochód jako narzędzie przestępstwa nie wspomnę już o niebotycznych karach w tys. euro czy więzieniu a u nas za spowodowanie zagrożenia gdzie facet wylatuje z jezdni sprawca dostaje 400 zł mandatu a powinien dostać 10000 minimum i pokryć szkody ... mógłbym tak pisać bez końca dlatego karać, karać, karać bandytów drogowych ...
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 10:49
~Big John
kabi - chłopak RKL też jechał przepisowo i co? Wiesz ilu takich co jechało przepisowo leży na cmentarzach? Policja ma przede wszystkim zapobiegać, a nie karać! Wyobraź sobie, że będziesz jechał przepisowo, a TiR nieprzepisowo i przejedzie się po tobie i co? Dumny będziesz, że racja jest po twojej stronie? Myślenie jak większości pieszych. Mogą mnie połamać, nawet zabić, ale racja jest po mojej stronie! Jak ktoś ma krakowskie blachy, to nie znaczy, że przyjechał z Krakowa.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 10:32
~kacper
sami "fachowcy"znam osobiście jednego agresywnie tu komentującego (zawsze)a w zeszłym roku stuknął rowerzysta na ścieżce rowerowej
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 10:10
~mobilek
Zasada numer 1 jak się jeździ po skrzyżowaniach gdzie nieczynna jest sygnalizacja świetlna ,to się patrzy na znaki drogowe i zachowuje się szczególną ostrożność choć się ma pierwszeństwo przejazdu ,bo nigdy nie wiadomo co za delikwent czy delikwentka nadjedzie z drogi podporządkowanej . Dziwie się jak tej Pani udało się dojechać z Krakowa do Stalowej Woli .
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 10:09
~szofer
@WRC, jabar - odpisuje pewnie do ujeżdżaczy bmw i pewnych hond, bystrzaków zirytowanych obowiązującym 50 km/gpdz - osła poszukajcie u siebie w stajni a po MIEŚCIE STALOWA WOLA proszę jeździć w sposób cywilizowany, zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania. Liczę na obiecane przez Policję badania spalin waszych bolidów.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 09:36
~Weronika
zrobili by duże rondo na górce i po problemie. Na środku ładą choinkę na święta w najwyższym miejscu w mieście było by gdzie ślicznie postawić . nikt nie myśli perspektywicznie. Po co kolejny raz skrzyżowanie?
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 09:04
~Motocykiel
A ja mysle, ze to skrzyzowanie trzeba przerobic na rondo i problemy ze stluczkami znikna.
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 08:35
~miecz
a ja napisze tak,w 80 % wine za te wypadki ponosza szkoly jazdy ,a to dlatego ze maly nacisk sie kladzie na nauke wiedzy praktycznej tz,jazdy po skrzyzowaniach bez swiatel ,dzis potencjalny kierowca uczy sie testow ,a test nie odzwierciedla jazdy w realu ,taki instruktor wyjezdza na trase ismiga ,oszczednosc paliwa i stresu ,nie dziwie sie ,testy zaliczone a pod czapka nic,pozniej pisze jak,ie to go niedogodnosci na drodze spotkaly ,bo swiatla wylaczone ,bo pieszy na pasy wszedl ,bo licznik predkosc falszuje ,bo znaku nie zauwazyl ,bo na taka krzyzowke wjechal po raz pierwszy itd,
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 08:11
~jabar do @szofer
szofer, ty co najwyżej możesz uczestniczyć w ruchu idąc obok osła. który by cię przeprowadził przez skrzyżowanie bo widać że sam nie masz o tym pojęcia tam samo jak i o komentowaniu ruchu drogowego
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 07:49
~kabi
Big John te swoje przemyślenia przekaż takim samym głupim ja ty, masz rozum małego jasia, policja ma karać niekumatych kierowców czy to stary czy młody a dla mnie może się chować i po krzakach, jak jadę wg przepisów mogą mi nagwizdać, jak nie umiesz jeździć przesiądź się na MKS a nie wymagasz świateł i h.j wie czego jeszcze
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 02:21
~z daleka
zniesmaczony ma rację ja popieram
+0-0
Niedziela, 11 lutego 2018 r. godz. 00:19
~GG
Kiedyś tam nie było światał i było git ;) ale teraz brakuje mózgu i tu się rodzi problem :)
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 23:53
~WRC
Szofer... co z Ciebie za szofer jak ty potrzebujesz rondo albo sygnalizacje swietlna? Nauczcie sie przepisow drogowych i troche kultury na drodze a napewno na naszych ddogach bexzke bezpieczzniej mam nadziene ze poszkodowani nie ucierpieli zbyt bardzo , pozdrawjam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 21:32
~szofer
...i jeszcze ta zasada prawej ręki - wiem na pewno, że gdyby obowiązywała w USA, naród amerykański sam wybiłby się na drogach. Im więcej u nas miejsc, w których działa ta zasada, tym niebezpieczniej.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 20:52
~szofer
@zniesmaczony (co za debilny nick) - wróciłem właśnie z dalekiego europejskiego kraju. Zero, dokładnie zero problemu z jazdą. Wszystko jasne i oczywiste. Skoro auta wpadają na siebie na rondzie od zawsze i wpadać będą nadal, skoro pojawia się tuż zaraz kolejne miejsce wymuszające wypadki - to o co chodzi? Nie widzisz problemu - gratuluję! Dla siebie osobiście też nie widzę. Ale jak w ciebie ktoś trafi, to jaką będziesz miał minę? Proszę o rozwiązania w tych miejscach, które zlikwidują zagrożenia. Jakie? Na rondzie, czasem, bardziej widoczne jest światło dalsze niż bliższe dla dojeżdżającego do ronda. Wjeżdżający na rondo ma już czerwone a następne światło jest jeszcze zielone lub już zielone. Pry zmęczeniu lub braku doświadczenia kierowcy - dramat. Przy Chopina długo były światła - przestaliśmy myśleć kto ma jechać pierwszy, itp. czyli powstały nawyki/przyzwyczajenia. Poza tym w naturalny sposób przedłużeniem alei jest Rozwadowska, co usypia czujność. Jest tam zła widoczność dla kierujących, brak konkretnych znaków na jezdni ostrzegających z zmianie pierwszeństwa. Jeśli ktoś wjeżdża od Sandomierza w aleje na pewniaka, to gratuluję mu odwagi.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 19:47
~Big John
kabi - kundlu z komendy, ty tego nie zrozumiesz, ale inni powinni. Gdyby ta pseudo drogówka swoją energię poświęciła na kierowanie ruchem, zamiast czaić się przy tym właśnie skrzyżowaniu i czekać na stłuczki i dziadków, którzy tam głupieją, by przywalić im mandaty, to przynajmniej by się do czegoś w końcu przydali. Ja tam problemów nie mam, ale mój teściu dostał tam mandat od tych bystrzaków, którzy tam patrolują i tylko czekają na jakiś dzwon. Czy po to jest policja? Działanie policji w tym wypadku wygląda tak, jakby obserwowali bandytę napadającego na staruszkę i czekali, czy ją zamorduje.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 19:15
~Synalekbutryn
Rondo tam mają robic
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 19:13
~franciszek
Dlaczego nic nie pisze o trzeźwości,ale tak jak się jedzie z Krakowa to jak można być trzeźwą.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 19:06
~lucek
w tym miejscu bedzie jeszcze pare takich zdarzen.A wystarczy patrzec na znaki.A swoja droga pierwszenstwo na tym skrzyzowaniu powinna miec droga od ronda w kierunku rozwadowa.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 18:57
~Stanley
Wolna amerykanka w godzinach szczytu.Gdzie policja
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 18:39
~mieszkaniec
wszyscy pisza ale nikt nie okreslil kto byl na prawie a na prawie byl kierowca ten z KOLBUSZOWEJ znak jest jak byk tylko trzeba je znac a ten co pisz ze jechal kierowca z kolbuszowej od strony SZOPENA to nich lepiej zapozna sie z topografia miasta
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 18:37
~Januszem dr
Żadna policja nie pomoże ci którzy przy wyłączonych światłach nie radzą sobie z poruszaniem na skrzyżowaniu muszą wyeliminować się sami dziś starsz pan zablokował ruch sam był na pierwszenstwiee do skrętu w lewo na ul Okulickiego a wszyscy bali się ruszyć bo niewiadomo co gościu zrobi
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 18:36
~zniesmaczony
do szofera: Ty się tak nie nazywaj bo ty zwykłym głupcem jesteś i co najwyżej zaprzęgiem z osłem możesz powozić. I to w dodatku na jakimś bezludziu. Zasady są tak oczywiste i proste, że aż trudno pojąć te narzekania i problemy na opisywanym skrzyżowaniu. Podobnie na tak zwanym dużym rondzie.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 18:33
~xyz
-jaaa.. chłopak był na głównej...babka jak przecinała główną powinna go puścić.... jaka zasada prawej ręki....?????? Nic tylko omijać to skrzyżowanie...
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 17:52
~Stf
Jabol jeśli sądzisz że te światła dobrze działały to chyba często tamtędy nie jeździłeś
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 17:40
~szofer
Skandal! Skandal! Skandal! Zmiany zasad korzystania z tego skrzyżowania można tylko tak nazwać. Jak mogła pozytywnie to zaopiniować Policja?! Znaki takie jakby stały tam od lat 100 a po likwidacji świateł powinny być wielkie jak billboardy i informujące o nowych zasadach ruchu. Brak rozsądnych rozwiązań na rondzie przy Patriocie, teraz wystawienie kierowców na loterię (trafią mnie, czy mnie nie trafią) podczas jazdy tym skrzyżowaniem, wystawia pałę organizatorom ruchu drogowego w naszym mieście.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 17:33
~jaaa
Tak to jest jak sie nie zna zasady prawej ręki
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 17:16
~kabi
Big John a może ciebie za rączkę przeprowadzić????
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 17:04
~mi
ludzie ,jak jeden nie potrafi jezdzic to drugi chce stawiac policje na krzyzowce ,to ja proponuje zlikwidowac szkoly jazdy i nie trzeba wojny ,matoly sie same powybijaja ,
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 17:02
~Jabol
Tam zostały zlikwidowane światła, to co się dziwić, że doszło do wypadku? Prędzej czy później i tak by do niego doszło, pytanie brzmi, po co ktoś zlikwidował dobrze działające światła?!
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 16:51
~Big John
A nasza bohaterska "drogówka" zamiast kierować tam ruchem woli czaić się za rogiem i czekać na czyjś błąd. Dumni by pewnie byli, gdyby tam doszło do jakiegoś śmiertelnego wypadku. Najlepiej jeszcze po pijaku, ale by plusów u komendanta dostali "bohaterzy"!
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 16:45
~jbmw
Kiedy w końcu postawią tam sygnalizację świetlną? Niekiedy to strach przejechać, jak jakiś czubek jedzie i myśli "hmm, raczej jo mom pierwszeństwo" i dochodzi do takich sytuacji. Za długo już stoi ta krzyżówka bez sygnalizacji.
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 16:43
~Kazirex
Myśliwy jak myślisz znawców kto zawinił?
+0-0
Sobota, 10 lutego 2018 r. godz. 16:10
~Myśliwy
Polacy gęsi, przepisów nie znają.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.