Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 27 kwietnia 2024 r. Imieniny: Sergiusza, Teofila, Zyty
 Wiadomości lokalne
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 10:56     /Karol Mocny/
Rodzice z PSP nr 7 i PSP nr 11 nie chcą nowych dyrektorów w szkołach

W Bibliotece Międzyuczelnianej trwa sesja absolutoryjna. Obrady już od samego początku zdominowała dyskusja jaka wywiązała się między rodzicami, radnym Danielem Hausnerem a prezydentem miasta Lucjuszem Nadbereżnym w sprawie wyboru dyrektorów szkół w PSP nr 7 i PSP nr 11.
W Bibliotece Międzyuczelnianej trwa sesja absolutoryjna. Obrady już od samego początku zdominowała dyskusja jaka wywiązała się między rodzicami, radnym Danielem Hausnerem a prezydentem miasta Lucjuszem Nadbereżnym w sprawie wyboru dyrektorów szkół w PSP nr 7 i PSP nr 11.
Fot. Jacek Rodecki
W Bibliotece Międzyuczelnianej trwa sesja absolutoryjna. Obrady już od samego początku zdominowała dyskusja jaka wywiązała się między rodzicami, radnym Danielem Hausnerem a prezydentem miasta Lucjuszem Nadbereżnym w sprawie wyboru dyrektorów szkół w PSP nr 7 i PSP nr 11.

Mimo że jeszcze oficjalnych wyników nie ma od kilku dni można było usłyszeć kto i dlaczego został wybrany. Rodzice z PSP nr 7 zgłosili się w tej sprawie do radnego Daniela Hausnera. Ten jeszcze przed rozpoczęciem sesji przed Biblioteką Międzyuczelnianą rozmawiał z grupą rodziców, którzy potem na sesji składali publicznie swoje postulaty o unieważnienie konkursu. Dotychczasowego dyrektora PSP nr 7 Janusza Bisa miałaby zastąpić od nowego roku szkolnego Alicja Bartoszek, do tej pory zastępca dyrektora w PSP nr 12. Rodzice nie chcą zmiany bo ich zdaniem obawiają się, że w szkole może przestać panować "rodzinna, ciepła atmosfera i poczucie pełnej akceptacji dla dzieci zaburzonych". Przypomnijmy, że PSP nr 7 jest szkołą integracyjną. - Jako rodzice nie zgadzamy się z wynikiem konkursu; To jest niesprawiedliwe; Tu chodzi o zdrowy rozsądek; Po co zmieniać coś co dobrze funkcjonowało - argumentowali rodzice/opiekunowie dzieci. Ich wystąpienia były bardzo emocjonalne. Sam dyrektor nie pojawił się na sesji.

Radny Daniel Hausner mówił, że "wspaniały klimat obu szkół" nie był zaburzony dopóki nie ogłoszono konkursów. Odniósł się do procedury konkursowej. W przypadku PSP nr 7 zarzucał włodarzowi, że ten nie wsłuchuje się w głos mieszkańców, z kolei PSP nr 11 miała wygrać osoba młoda, po linii partyjnej a jedna z kandydatek zostać zdyskwalifikowana bo zapomniała złożyć na jednej z kartek w swoim CV podpisu.

Prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny mówił, że dyrektorów wyłania 15-osobowa komisja w skład której wchodzi zaledwie 4 jego przedstawicieli, reszta to osoby związane ze związkami zawodowymi, kuratora oświaty i radą rodziców. Co więcej od kilku dni są rozsiewane nieprawdziwe informacje odnośnie nie tylko procedury ale kandydatów biorących udział w konkursie.

O ile w przypadku PSP nr 7 nie ma podstaw formalnych do unieważnienia wyniku konkursu, o tyle w PSP nr 11 będzie on najprawdopodobniej ogłoszony ponownie, gdyż jeden z kandydatów się odwołał a orzeczenia WSA w tym konkretnym przypadku nie są jednoznaczne. Obecnie konkurs wygrała Joanna Niewierska. Dotychczasowa dyrektor Czesława Krystkowiak odeszła na emeryturę. - Niech będzie ktoś nowy ale przynajmniej z tej szkoły co zna nasze dzieci - mówiła jedna z mam.

Prezydent zaapelował, żeby pamiętać o tym, że dyrektor szkoły jest przede wszystkim managerem, z kolei najwięcej pracy z dziećmi wykonują nauczyciele. Zapewnił o wsparciu samorządu stalowowolskiego dla szkół, o środkach jakie już przekazano na oświatę i jakie będą przekazywane w przyszłości. Dodał, że dzieci dysfunkcyjne są objęte szczególną ochroną już od najmłodszych lat o czym ma świadczyć otwarcie żłobka integracyjnego.

Rodzice wystąpienia swoich kolegów/koleżanek nagradzali brawami. W punkcie zapytania i interpelacje radnych kiedy zmieniono temat na inni, opuścili salę. Za rodzicami wyszedł radny Daniel Hausner, który wrócił z powrotem na obrady po kilkudziesięciu minutach.
Zdjęcia
W Bibliotece Międzyuczelnianej trwa sesja absolutoryjna. Obrady już od samego początku zdominowała dyskusja jaka wywiązała się między rodzicami, radnym Danielem Hausnerem a prezydentem miasta Lucjuszem Nadbereżnym w sprawie wyboru dyrektorów szkół w PSP nr 7 i PSP nr 11.W Bibliotece Międzyuczelnianej trwa sesja absolutoryjna. Obrady już od samego początku zdominowała dyskusja jaka wywiązała się między rodzicami, radnym Danielem Hausnerem a prezydentem miasta Lucjuszem Nadbereżnym w sprawie wyboru dyrektorów szkół w PSP nr 7 i PSP nr 11.W Bibliotece Międzyuczelnianej trwa sesja absolutoryjna. Obrady już od samego początku zdominowała dyskusja jaka wywiązała się między rodzicami, radnym Danielem Hausnerem a prezydentem miasta Lucjuszem Nadbereżnym w sprawie wyboru dyrektorów szkół w PSP nr 7 i PSP nr 11.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 22 czerwca 2017 r. godz. 11:35
~ala
Piatek godz 11.00 pod szkola .Kochani rodzice prosimy o przybycie.
+0-0
Środa, 21 czerwca 2017 r. godz. 13:17
~bbb
I jeszcze dodam,rodzice nie dajcie się, brońcie swoich dzieci,trzymam za Was kciuki,przeciez nie może nami zawładnąć absurd.
+0-0
Środa, 21 czerwca 2017 r. godz. 12:44
~bbb
Ale po co zmiany skoro poprzedni dyrektor świetne zarządzał szkołą,dzieci go lubią,rodzice (na pewno zdecydowana większość),cenią i szanują,to jakieś pisowskie szaleństwo,piszę zupełnie obiektywnie,bo w żaden sposób nie jestem związana z tą szkołą,czytam tylko posty.
+0-0
Środa, 21 czerwca 2017 r. godz. 09:08
~mmm
Nikt nie lubi zmian,ale zmiany są wpisane w nasze życie.Aby ocenić przyszłą panią dyrektor,należy pozwolić jej wykazać się na danym stanowisku,a dopiero później protestować.Jak do tej pory co macie do zarzucenia tej kobiecie,skoro nigdy nie była dyrektorem?Fakt,że nie była dyrektorem...właśnie chyba tylko tyle.Rodzice niech skupią uwagę na pomoc swoim dysfunkcyjnym dzieciom w integracji z otaczającym je światem,bo niektóre mamy znam i tylko mówić potrafią, poza tym nic.
+0-0
Środa, 21 czerwca 2017 r. godz. 08:47
~kola
"Demokratyczne wybory???" Jakie demokratyczne???Przecież o Pani Bartoszek jako nowej dyrektorce szkoły nr 7 słyszało się już dużo wcześniej, więc proszę nie wpierać nikomu, że wybory były demokratyczne, a szkoła 12-stka świętuje jej odejście.
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 23:52
~Mama
Do opakowanie Chyba puste Jak widac po wpisie. Wiesz Co to zespol aspergera??????? Wiesz????? . Krzywdzace wyciaganie wnioskow po pozorach!!!! Chore dzieci autystyczne dla was sa niegrzeczne!!!! Takie dzieci Mamy w szkole I Tylko kadra wykwalifikowana madry dyrektor zrozumienie I wsparcie tych dzieci I ich Rodzicow daje pozadane efekty rozwojowe I wychowawcze!! Ale dla pustego opakowanie dzieci sa niewychowane. Idz do kosciola I podziekuj Bogu za zdrowe dzieci. My bedziemy walczyc!!!! O nasze niegrzeczne dzieci!!!!!!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 23:27
~rodzic
Dobry dyrektor? Dobre sobie problemy odsuwa od siebie. Po pół roku dowiedziałem się, że zajęcia na basenie prowadzi osoba bez wykształcenia pedagogicznego. To kogo ten dyrektor zatrudnia?
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 23:03
~N M
Do Matki: Korkowska była super i jako dyrektor i jako nauczyciel. Przynajmniej dla mnie i wszystkich w mojej klasie. A co do p. Bisa, teraz rządzi w szkole, do której po mnie chodzą moje dzieci. Atmosfera jest wspaniała właśnie za jego sprawą. Ktoś tam parę wpisów do tyłu zarzucił, że przybijanie piątek, to nie argument, chyba pan Poniedzielski. Łaskawy Pan poczyta o autyźmie. Każda zmiana dla Autysty do ból. I może być tak, że 1 IX nie przybije piątki, 2 IX nie przybije piątki, a 3 IX mówiąc dosłownie , powie, że ma w dupie tą szkołę, bo to nie jego szkoła, i po prostu do niej nie pójdzi. Dla Pana to banał, ale dla nas rodziców to niezbędna rzecz, ta "piątka" z Dyrektorem. To symbol czegoś co dziecko zna, akceptuje i lubi. I dzięki temu chodzi do szkoły i jest mu w niej dobrze. Drodzy rodzice!. Spotkajmy się wszyscy w piątek o 11.00 przed szkołą i powiedzmy światu, że nie chcemy żadnych zmian!!!!!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 22:15
~Ala
TEY ty to gamoń jakiś jesteś po co piszesz cokolwiek?!!!!!Dyrektora będziemy bronić inkoniec..ZAPRACOWAL sobie na to szczerością uczciwością i ciężka praca!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 21:24
~Tey
Skoro dyrektor w 7 najważniejszy to po co naiczyciele? Po co dzieci? Śmieszne to jest...
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 19:51
~Opakowanie zawiera informacje
Ja kilka razy miałam sposobność zobaczyć zachowanie dzieci z siódemki. Niestety nauczycielki słabo panują nad dyscypliną. No ale przecież najważniejsza jest "rodzinna atmosfera". Szok! Nowa miotła tam się bardzo przyda. Pewnie o to tak naprawdę chodzi...
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 19:33
~No i co?
Zastanawiam się kto będzie nadzorował prace w szkole, która ma być przygotowana na 1 go września. Czy pracownicy Urzędu Miasta będą doglądać remontu? Czy ma to robić człowiek, który tak został potraktowany przez organ prowadzący?
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 19:19
~nie dogodzi
Teraz to najlepiej nic nie wymagac od dzieci. Jak rodzicom nie pasuje pani to zmiana i jazda a jak przyjdzie szkola srednia to lament ze fajna i nie wymagala i 50 zl za kork zeby dziecko zdalo mature. Nie znam sytuacji i nie odnosze sie do SP 7ale to jest przykre ze wszyscy chca w domu naukowcow a wszystko zrzucaja na szkole i kadre a dziecko to zlote jajo ktore zniszczyla szkola:(
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 19:14
~Mirek Olek
skoro słychać było u fryzjera, kto "będzie" dyrektorem w siódemce na 2 tygodnie przed konkursem, skoro ocena dyrektora nie budzi zastrzeżeń, skoro kontr kandydatka nie potrafiła wnieść nic nowego w wizji szkoły "bo nie miała okazji pracować w takiej szkole" to po co te zmiany tylko dla zasady czy by udowodnić że nic się nie liczy tylko układy towarzysko-partyjne jak zawsze w dojnej zmianie?
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 15:19
~Matka
Do rodzic zespół 7. Tak pan Bis jest wspaniałym czlowiekiem. Miałam z nim do czynienia w dawnym gimnazjum 3. Doskonale rozumie problemy uczniów. I zdrowych i dysfunkcyjnych. Powinien zostać dyrektorem. Co do Korkowskiej nie wiem jaka była jako dyrektorka. Ale jako nauczycielka nie była lubiana
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 13:25
~wysokie IQ
Kataryna..chyba niewiele wiesz o demokracji skoro wg Ciebie te wybory były demokratyczne.
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 12:29
~Mariusz
Uwazam ze trzeba poinformowac programUwaga o zaistnialej sytuacji.Skoro tak sie podchodzi do rodzicow .Oni sprawdza o co chodzi i jakie uklady sa w St.Woli.A Pana Kolucha jak potraktowano?
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 12:14
~wyjątek
A jakiego to członka PiS utrącił Prezydent-może to jest walka wśród swoich?
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 12:14
~ania
Rodzic,nie obrażaj mnie,to po pierwsze,nie jestem rodzicem dziecka dysfukcyjnego,moje dzieci dawno temu skonczyły siodemkę,jeszcze za dyrekcji Pani Korkowskiej,świetnej na swoim stanowisku,szkołę bardzo dobrze wspominam,a moje uwagi płyną z lektury prowadzonej dyskusji.Chciałabym ,żeby ta szkoła była tak samo dobra jak kiedys,ale wiecej sie nie wypowiadam,żeby nie trafic na takiego jak Ty Rodzicu aroganta.
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 12:06
~Bławat
Wymiana jednego elementu i cała budowla się wali? To licha ta budowla. Zbyt małe wymagania wobec pracowników, czy co? Kto w ogóle wprowadził te konkursy, może ktoś przypomni, bo ja nie pamiętam.
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 11:01
~Rodzic z PSP 7
@ ania czy ty usiłujesz wmówić tu ludziom, ze najważniejsze i najlepsze dla twojego dziecka z dysfunkcjami jest dyrektor szkoły? Hahahahahaha... Weź się nie błaźń!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 10:05
~ania
Super Mma ,mądra kobieta i ma sensowne argumenty,Panie Prozydencie,trzeba słuchać głosów rodziców zatroskanych swoje dzieci,bo oni wiedzą najlepiej co jest ważne i potrzebne dla uczniów z dysfunkcjami,nie klucz partyjny!!!!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 10:00
~kita
TO CO PLECIE PAN NADBEREŻNY O JEGO CZYLI SWOJEJ "NIEMOCY" do złudzenia przypomina wyznanie impotenta u którego brak przerobowych mocy zwłaszcza w ... nocy!!!!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 09:57
~Vox populi
Nie ma się co emocjonować. Czy ludzie dzisiaj nie rozumieją, że nie jest nikt do stołka przyspawany?
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 09:49
~Tatusiek
Nie pytajcie sie głupio kto nakręcił baby. Odpowiedź-nikt. Tylko sytuacja która sie wytworzyła. Mamuśmi już sie ujawniły, ale tatuśmi też już gotowi do akcji i może być ciekawiej.
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 09:49
~rozczarowany
Do rozbawiony. Oj olatala sie I to sporo najczesciej od kosciola do szkoly i z powrotem. Tylko szkoda ze to latanie przycmilo jej obowiazki jakie ma nauczyciel ktory ma wychowawsto i klase do nauki!!!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 09:01
~rozbawiony
Juz mnie nic nie dziwi wszystko jest zmanipulowane nawet mój komentarz został ucięty .Nie można swobodnie wypowiedzieć sie na temat w którym dotyczy to Niwierskiej ,ładnie musiała sie nalatać za prezydentem i katechetka.Tyle w temacie byc moze to tez będzie usunięte.
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 08:52
~Kataryna
Nawet gdyby ten "stary dyrektor" miał moc uzdrawiającą dzieci od autyzmu i innych niedoskonałości - poczekajmy i pozwólmy się wykazać nowo wybranemu w demokratycznych wyborach dyrektorowi. Nastały czasy, że dożywotnio nie pełni się funkcji
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 07:24
~Adrian z poczekalni
Dojna zmiana, damy radę!!! Dojna zmiana, damy radę !!!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 07:18
~Andrzej Poniedzielski
Ciekawe kto te kobiety biedne tak nakręcił? Nie będzie przybijania piątek? Czy to jest argument? Naprawdę panie drogie nie dajcie sobą manipulować!
+0-0
Wtorek, 20 czerwca 2017 r. godz. 06:01
~Mur
Dobra zmiana... Nikt przy tych dobrych zmianach nigdy nie bierze pod uwagę dobra dziecka... Każdy myśli tylko o sobie, politycy szarpią się naszym kosztem, mydlą nam oczy, manipulują nami a my jak te ślepe owce dajemy się wodzić za nos! Pan prezydent jest nie zadowolony z postawy rodziców, umywa rączki twierdząc, że ze strony formalnej jest wszystko w porządku. Panie prezydencie zanurzyliśmy dobry "pijar" jaki pan tworzy w naszym mieście mamiąc plebs piknikami, rowerami miejskimi i innymi mało znaczącymi pierdoła mi... Brawo
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 23:50
~mma
Panie Prezydencie! Ma Pan ostatni głos w tym zamieszaniu. Proszę go mądrze oddać. W Siódemce jest bardzo wielu uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dla nich każda, choćby niewielka zmiana to katastrofa. I nawet, jeżeli Pani Bartoszek dobrze będzie kierować placówką, (choć jak sama powiedziała, nie ma doświadczenia w pracy z uczniami niepełnosprawnymi to na pewno będzie inaczej. Nie będzie uśmiechniętego, witającego w drzwiach uczniów i rodziców Dyrektora, którego na korytarzu przy wejściu można spotkać na każdej przerwie. Nie będzie przybijania z uczniami "piątek", nie będzie już tak samo. Nie będzie tej rodzinnej atmosfery, którą wspólnie zbudowaliśmy. A do tych, którzy mówią o dziesięciu niezadowolonych mamuśkach mam też coś do powiedzenia. Po pierwsze nie było nas 10, ale pięć razy tyle i to tylko dlatego, że większość rodziców jest w pracy. Po drugie - ci, co twierdzą, że mają inne zdanie, dlaczego nie przyszli i nie powiedzieli się publicznie? tylko piszą o rzeczach, o których przeczytali i nie mają pojęcia o problemie. Może dziękować Bogu mają zdrowe dzieci, które poradzą sobie w każdej sytuacji. Nie wszyscy mają to szczęście a warunki, jakie stworzył Pan Dyrektor Janusz Bis w Naszej Szkole sprawiły, że te dzieci się tam odnalazły i czują się jak w domu. Zresztą taki sam głos podnoszą rodzice zdrowych dzieci, które uczą się razem z dziećmi dysfunkcyjnymi i dali temu wyraz zasiadając dzisiaj na sali podczas sesji. Panie Dyrektorze, niech się Pan trzyma> Czekamy na Pana we wrześniu!!!Wkleiłam to ale byłam dziś na sesji rady miasta co na niektóre osoby nie dało się nawet patrzec NASZ DYREKTOR JEST NIE ZASTAPIONY STANMY WSZYSCY ZA NIM MUREM
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 23:35
~Xoxo
Czy te baby rozum potraciły? Komentarze tak głupie, że aż wstyd...
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:59
~Tv
Jak można się starać o stanowisko i nie wiedzieć co ma się do zaoferowania lub nie odpowiadać na pytania głównych zainteresowanych czyli rodziców. Co tam rodzice, urzędas wie lepiej. Tym razem nie darujemy i będzie zabawa w mediach.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:59
~Prawo
Jeśli to prawda że od miesięcy krążyły po Stalowej rezultaty konkursów na dyrektorów szkół, o tym kto jest faktycznie dyrektorem danej placówki winien decydować prokurator.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:57
~Pieniacze
Zablokujcie tę KORYGĘ bo wstawia komentarz jeden za drugim. To nie jest dyskusja ale SPAMOWANIE. Taki macie plan działania?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:50
~Matka
Gosciu nie znasz P.Bisa wiec sie nie udzilaj.Masz dziecko w tej sxkole??Ja mam porownanie P.Korkowska wspanialym dyrektorem byla .P.Holysz porazka traktowala rodzicoe jak patologie .W koncu przyszedl P.Bis sxkola rozkwotla az sie chcialo tam wejsc wiecznie serdeczny usmiechniety pomocny czlowiek wital Nas w drzwiach szkoly
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:48
~Matka
Gosciu nie znasz P.Bisa wiec sie nie udzilaj.Masz dziecko w tej sxkole??Ja mam porownanie P.Korkowska wspanialym dyrektorem byla .P.Holysz porazka traktowala rodzicoe jak patologie .W koncu przyszedl P.Bis sxkola rozkwotla az sie chcialo tam wejsc wiecznie serdeczny usmiechniety pomocny czlowiek wital Nas w drzwiach szkoly
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:42
~rodzice z dziecmi
Pani Bartoszek My rodzice wraz z dziecmi Nie Chcemy Pani na dyrektora bo my mamy gjuz wspanialego czlowieka na odpowiednim miejscu.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:38
~gosc
Rodzic oczywisoe proponowałbym nie wypowiadać się za kogoś. Proponowałbym szklankę wody na ochłode. Twierdzi tu kilka osób ze wszystko to manipulacja. Czy manipulacją nie jest to że wiadome podobno było że rodzice i nauczyciele napewno zagłosują za Panem Bisem. Przecież nie wiedzieli czy to co zaproponuje ktoś inny nie będzie lepsze. Czyżby z góry ktoś tego nie ustalił? Hipokryzja
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:37
~rodzic ocxywiscie
Mysle ze protest trzeba zorganizowac .Jako rodzice poruszy niebo i ziemie w obronie dyrektora .Jak mozna tak traktowac rodzicow i dzieci.Czy nasze zdanie sie nie liczy.Tylko uklady P.Bartoszek czyja to kuzynka ???
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:29
~Olaf
Panią Bartoszek pytano o wizję szkoły, bo skoro startuje na dyrektora to taką powinna mieć. Nie ma sie co dziwić, że rodzice mieli do niej wiele pytań bo jest to osoba, której nie znali. Bardziej może zadziwiać fakt, że na pytania które były do przewidzenia nie miala przygotowanej konkretnej odpowiedzi.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:27
~Rodzic
zorganizujemy protest i zdmuchniemy całą tą klikę.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:16
~Rodzic oczywiscoe
Musimy obronic Pana Bisa jezeli nic nie pomoze sciagniemy telewizje i naglosnimy sprawe na cala polske.Pani Bartoszek niech zostanie w 12stce tam gdzie jej miejsce.Chociaz jej wspolpracownicy bija brawa ze odchodzi.My rodzice nie zgadzamy sie na innego dyrektora to My decydujemy bo to Nasze dzieci!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 22:13
~Wyborca
Lelum polelum zalatuje radnym " mecenasem" bo na sesjach siedzi blisko i czuc go tą Gasoliną.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:59
~Hfurbdhcj
Lelum polelum czubie ty!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:47
~Mieszkaniec
Lelum polelum bardzo zalatujesz radnym " mecenasem".
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:43
~Asem
Dyrektor Bis wraca od września do PSP7 albo ja swojego syna przepisuje do innej szkoły. A ciebie drogi prezydencie rozliczymy na koniec kadencji!! Choć wiem że nic sobie z tego nie robisz bo pchasz się wyżej do korytka!!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:32
~Ania
Lelum polelum gdzie ty widzisz konkursy? skoro wyniki znane byly wczesniej.Masz racje to sprawa dla prokuratury.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:30
~Gosc
Wplywac na wynik konkursu, a się z nim Nie zgadzac to sa dwie rozne sprawy. Idz się douczyc bo w szkole byles lelum polelum
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:29
~Adam
Gasoline naprawdę żałosne wpisy robisz. Dała się garstka rajców zmanipulować, bo "ktoś" chce zbić na tym kapitał polityczny robiac konkursy, ktorych wyniki znane sa wczesniej. Zastanawiam się kto te konkursy traktuje powaznie, czy moze spoleczenstwo jest traktowane jako stado bezmyslnych baranow, ktore przyjmie wszystko co kasta "PANOW" im wrzuca. Czy naprawde z Ciebie jakaś naiwna dusza robiaca takie żałosne zabiegi.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:17
~N M
Przestępstwem to jest burzenie porządku w szkole. I mówienie, że to sprawiedliwe. Jakie to sprawiedliwie, skoro w komisji jest o jedna osobę więcej ze strony władzy. Jeśli nawet człowiek byłby złoty, to i tak wiadomo, że przegra. A to, że kontrkandydatkę maglowano pytaniami? To chyba zrozumiałe, że jak ktoś ma tam dzieci to chce wiedzieć, kto i jak będzie organizował życie w ich szkole.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 21:03
~Lelum polelum
Rodziców broniących dyrektora należy podać do Prokuratury. Próbują oni bowiem wpłynąć na wynik konkursu. To jest PRZESTĘPSTWO!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 20:47
~Gosc
Oj ludzie ludzie wiecie, ze dzwoni a Nie wiecie gdzie. Sa ludzie odwazni ktorzy potrafia walczyc o swoje I Ci, ktorzy tylko krytykuja Nie znajac ludzi, ani tematu rozprawki ale maja najwiecej do powiedzenia. Dlaczego Nie bylo Was na Radzie Miasta tylko w postach anonimowo wyrazacie opine?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 20:45
~NIEZADOWOLONA MAMUŚKA
Panie Prezydencie! Ma Pan ostatni głos w tym zamieszaniu. Proszę go mądrze oddać. W Siódemce jest bardzo wielu uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Dla nich każda, choćby niewielka zmiana to katastrofa. I nawet, jeżeli Pani Bartoszek dobrze będzie kierować placówką, (choć jak sama powiedziała, nie ma doświadczenia w pracy z uczniami niepełnosprawnymi to na pewno będzie inaczej. Nie będzie uśmiechniętego, witającego w drzwiach uczniów i rodziców Dyrektora, którego na korytarzu przy wejściu można spotkać na każdej przerwie. Nie będzie przybijania z uczniami "piątek", nie będzie już tak samo. Nie będzie tej rodzinnej atmosfery, którą wspólnie zbudowaliśmy. A do tych, którzy mówią o dziesięciu niezadowolonych mamuśkach mam też coś do powiedzenia. Po pierwsze nie było nas 10, ale pięć razy tyle i to tylko dlatego, że większość rodziców jest w pracy. Po drugie - ci, co twierdzą, że mają inne zdanie, dlaczego nie przyszli i nie powiedzieli się publicznie? tylko piszą o rzeczach, o których przeczytali i nie mają pojęcia o problemie. Może dziękować Bogu mają zdrowe dzieci, które poradzą sobie w każdej sytuacji. Nie wszyscy mają to szczęście a warunki, jakie stworzył Pan Dyrektor Janusz Bis w Naszej Szkole sprawiły, że te dzieci się tam odnalazły i czują się jak w domu. Zresztą taki sam głos podnoszą rodzice zdrowych dzieci, które uczą się razem z dziećmi dysfunkcyjnymi i dali temu wyraz zasiadając dzisiaj na sali podczas sesji. Panie Dyrektorze, niech się Pan trzyma> Czekamy na Pana we wrześniu!!!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 20:37
~Gasoline
Zastanawiam się kto te obrończe wpisy wrzuca? Na pewno jakaś naiwna dusza. Dała się garstka rodziców zmanipulować, ktoś chce zbić na tym kapitał polityczny. Latał tam za nimi na sesji, przed sesją... Naprawdę żałosne zabiegi.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 20:02
~PL
Zmiana dla zmiany, wg zasady TKM. Co tam zdanie suwerena. Suweren już wybrał i teraz ma siedzieć cicho, ponieważ jest zbędny i niepotrzebny.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 19:55
~Hehe
Zaraz tym obrońcom bisa nickow zabraknie
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 19:25
~Portret
Nikt nie jest przyspawany do stołka. Te czasy się skończyły. Więc przestańcie te lamenty wznosić. Kropka.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 19:21
~jedna prawda
Panie prezydencie - szopka w czerwcu? przeciez znane byly wyniki konkursów grubo wczesniej - nawet z relacji w swiom środowisku takich prorokow jak Mącinski czy Durak.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 19:14
~wyborowa
Poniedzielski ciagle jestes na kacu po niedzieli i niczego nie pojmujesz skoro dajesz sie wodzic za nos jak bezmyslne ciele. Wez alkaprim - moze pomoze.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 19:13
~piket
i teraz widzicie co znaczy prawo i sprawiedliwość. nie ważne, że jesteś dobry i sprawdzasz się na swoim stanowisku. zapychają każdą miejscówkę swoimi w imię dobrej zmiany. a wszystko pod płaszczykiem patriotyzmu i miłości do ojczyzny. nadbereżny powinien się wstydzić ale on wstydu nie ma. honoru też. ma parcie na własna karierę w partii. nic więcej.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 18:33
~Aaa
Ta szkoła wygląda jak wygląda dzięki Dyrektorowi Bisowi. Teraz ktoś przyjdzie na gotowe i zapewne nic dobrego nie wniesie. Przykre to jest, że takie oczywiste rzeczy nie są w naszym mieście zauważane i doceniane. Ale ławki, smietniki w których można siedziec, blonia... To jest najważniejsze dla Pana Prezydenta i do tego przykłada wagę, dobro naszych dzieci już można pominąć.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 18:11
~zawiedziona
Jestem zbulwersowana faktem, że obecny dyrektor 7 nie wygrał konkursu na kolejną kadencję. Jest to tym bardziej oburzające, że zrobił dla tej szkoły tak wiele. Inicjował nieustannie nowe projekty, budował wizerunek placówki. Jak można zmieniać tak dobrego menadżera w czasie, gdy w oświacie następują tak radykalne zmiany. Standardy jakimi kierował się w swojej pracy były tak wysokie, że nie wyobrażam sobie,by ktoś inny mógł być jeszcze lepszy.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 17:52
~Okulickiego
Nie zazdroszczę pani Bartoszkowej - nikt jej tak naprawdę w tej szkole nie chce. Dziwię się że niby dyr. Bis miałby się dziś pojawić na sesji co parę osób pisze, skoro z tych władz też go nie chcą. Bis sobie poradzi, bo się świetnie sprawdził i niebawem dostanie lepszą propozycję, bo na pewno ktoś go zauważy. Szkoda tylko dzieci i rodziców, bo tak naprawdę wspólnie przeżyliśmy niezapomniane chwile i często wspólnie zapieprzaliśmy na to wszystko !!! Jak widać - za to nas skwitowano negatywnie !
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 17:26
~Rodzic
Wszyscy którzy krytykują tą grupę rodziców mają nie po kolei w głowach. Główny błąd polega na tym, że w ogóle zorganizowano konkurs. Panu Bisowi druga kadencja należała się bez konkursu.Bo ta szkoła była wzorem zarządzania i kompetencji ludzi tam pracujących. Nawet największych obiboków pogoniono do roboty, a jednocześnie stworzył się odpowiedni klimat do nauki i rozwiązywania trudnych tematów różnorakich dzieci, których nie brakuje. Ci którzy piszą tutaj inaczej nie mają pewnie takich problemów. Co nie znaczy że nie powinni zauważać problemów innych, tak jak to widział Pan Dyrektor Janusz Bis. Panie Prezydencie, prosimy o bis Pana Bisa
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 17:10
~Lekarz
@ układ: To co piszesz, to typowy objaw syndromu sztokholmskiego w wydaniu szkolnym i w relacji pracodawca - pracownik. Za wikipedią: Syndrom sztokholmski - stan psychiczny, który pojawia się u ofiar porwania lub u zakładników, wyrażający się odczuwaniem sympatii i solidarności z osobami je przetrzymującymi. Pozamieniaj sobie dane w tej układance i wyjdzie to, o czym piszę. Zdrowia życzę!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 16:59
~Ktoś fajny
I jeszcze ten nieszczęsny wybór w 9!!! Trzy poważne błędy, trzy poważne ostrzeżenia!!! W komisji było 15 osób a już było wiadomo miesiąc przed w jakim stosunku w "7" będzie rozstrzygnięty konkurs ponieważ... kuratorium głosuje tak jak chce organ prowadzący szkołę (nie wierzycie proszę odszukać artykuł o ogłoszeniu konkursu i post proroka). 7 głosów = się 2 nauczycieli + 2 rodziców + 3 związki, więc czyja wola zwyciężyła???!!! A co do "11" Pani Niwierska była, jest i będzie PEWNIAKIEM!!!! To samo w "9" - wiele, oj wiele kontrowersji budzi osoba dyrektora i co? Pozytywnie! A gdzie organ prowadzący, który o wszystkim wie? TRZY konkursy na pięć to przekręt i widoczna "ustawka"! Najgorsze w tym, że ludzie piszący tutaj o odwołaniu się o wyniku konkursu nie zdają sobie sprawy, że tej ustawki nie da się udowodnić!!!!!!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 16:40
~kama
Właśnie chodzi o dyrektora menadżera, żeby został na dalszą kadencję. To jest dyrektor, który zawsze jest dla rodziców i uczniów " dostępny" a także jest świetnym menadżerem w swojej szkole ! Nie chcemy " dobrej zmiany".
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 16:34
~Matka Polka
Czyli główny powód, że garstka nawiedzonych rodziców protestuje jest taki: BO NAM SIĘ NIE PODOBA. Ręce opadają normalnie! Mnie się nie podoba, że muszę chodzić do pracy, mnie się nie podoba, że nie zarabiam tyle ile bym chciała, mnie się nie podoba, że te babki zabierają głos za mnie! Bo do cholery ja też mam dziecko w siódemce i mnie nikt o zdanie nie pytał! to nie jest OFICJALNY I JEDYNY głos z tej szkoły. Kółko różańcowe polazło raban robić!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 16:33
~Olaf
Komitet Centralny Polskiej Zjednoczonej Partii Rydzykowej (PZPR) dobiera miernych, ale wiernych i wara wam od ich decyzji !
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 16:24
~brzoza11
Pan dyrektor Bis to bardzo dobry menadżer szkoły,pod jego nadzorem szkoła kwitnie.Rodzice i pracownicy zadowoleni ze współpracy. A to przecież z nimi pracuje codziennie! Pan Prezydent powinien się zastanowić czy nie warto takiego wartościowego człowieka pozostawić na stanowisku,aby jako sprawdzony menadżer,działał na korzyść środowiska lokalnego,które już zna.Takich ludzi powinno się wspierać!!W tym wszystkim ważne jest również bardzo to,ze p.Bis to po prostu dobry człowiek,któremu na sercu leży dobro wspólne.Panie Dyrektorze dla mnie jest Pan zwyciezcą,bo dyrektorem się bywa, a człowiekiem się jest,Pan w obu obszarach zasługuje na najwyższy szacunek.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 16:20
~obserwator
Dali byście wszyscy już spokój. Burza w szklance wody. Obie osoby maja wiele do zaoferowania jako osoby i dyrektorzy. P. Bartoszek jest cudowna kompetentna osobą. Pisanie o niej przez osoby ktore jej nie znaja jest prostackie i "burackie". Tylko Polak potrafi obrażać dla zasady
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 15:45
~Uklad
Nie chcemy nowego dyrektora,bo mamy wspanielego,dobrego człowieka na wlasciwym miejscu,takie jestt zdanie większości rodziców i nauczycieli!!!!!!Może p.Bartoszek sama zrezygnuje,gdy dowie się,ze nikt jej nie che.....
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 15:36
~ania
Kompletnie nie znam dyrektora Bisa,ale czytam ,że jest wielki hałas z Jego powodu.Proszę mi wyjaśnić obiektywnie ,bezstronnie,czy on naprawdę był dobrym dyrektorem,czy warto o niego walczyc.Bo jeśli dobrze prowadził placówkę,to może lepiej dla uczniów,bo o nich w szkole chodzi,żeby został na stanowisku.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 15:27
~gość
O ile kandydaturę pani Bartoszek jestem w stanie zrozumieć, bo kobieta ma doświadczenie w kierowaniu placówką, zna sie na tym i jest w tym dobra, o tyle powierzanie stanowiska osobie niespełna trzydziedyoletniej, po nauczaniu początkowym i do tego z innej szkoły uważam za totalny absurd. Tak samo zresztą było przy konkursie na dyrektora szkoły pod basenem .... Czy to będzie aby na pewno DOBRA ZMIANA? Najlepszą byłaby chyba zmiana Was!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 15:27
~Leszek
Momo co Ty piszesz. To dyrektor ma się odwoływać czy chodzić po sesjach? Czy jednak rodzicom ma zależeć skoro gość się sprawdził ? I ludzie nieważne ile przyszło. 10,20 czy 50 osób. Ludzie chcą normalności a nie chodzenia po sesjach a ta normalność w SP 7 na razie jest. DOBRA ZMIANA nadeszła tu kilka lat wcześniej i należało to tylko utrzymać.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 15:24
~Rozbawiony
Niwierska na dyrektora szkoly PSP 11to chyba wielki żart
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 15:19
~M.M.
Kiedyś Nadbereżny bronił zamknięcia szkoły a dziś sam ma z nią problem. Nie tak było? Ktoś pamięta to jeszcze? Z przedszkolami też była afera z jego udziałem ale też nikt niepami^ęta o co chodziło
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 14:02
~Wyborca
Panie Prezydencie, To co sie dziekdzieje wokół siódemki nie jest korzystne i dla szkoły. I dla Miasta. Pański elektorat widzi to inaczej. Wbrew informacji w artykule to nie jest Tak, że magistrat ma 4 głosy. Pan może wszystko i tego jesteśmy świadomi.Tutaj potrzebny krok do tyłu aby potem było kilka do przodu.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:59
~Poxxxx
wspaniały klimat obu szkół... No no no... To chyba oficjalnie tylko...
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:58
~Momo
Nikt nie jest dożywotnio przyspawany do stołka, drodzy rodzice w ilości 10 osób. Dyrektor nie odwołał się, na sesję nie przyszedł... Nie ma co rabanu robić
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:55
~@ układ
Do sądu? Z czym? Nie rozśmieszaj mnie. Dyrektor nawet się nie odwołał, a to by był powód pójścia do sądu. Kpiny sobie robisz...
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:55
~100%zawodu
Dobry i madry wlodarz miasta na pewno.. taki uwaznie slucha glosu ludu..
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:49
~larum
Mamy preludium tego co będzie się działo jesienią. Na razie jest kłopot z pracą... dyrektorów szkół potem dojdą problemy z pracą nauczycieli. To dopiero zacznie się Meksyk, to będzie jazda i wyścigi szczurów! Zobaczycie. Dobra zmiana wali po łbach i patrzy by tylko swojaków nie trafiać! Trzeba było być mądrym w 2014 roku a potem w 2015r. teraz nie szkoda 'białych róż" gdy płoną lasy i ginie Puszcza Białowieska!!!!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:43
~Uklad
Mam nadzieję,ze prezydent zmieni zdanie i rozpatrzy wszystkie pisma, z tego co wiem pod petycją podpisali się prawie wszyscy pracownicy, a rodzice też nie odpuszczą Jak trzeba będzie to i do sądu pójdziemy.Nam nie chodzi o politykę, tylko o dobrego,wsoanialego człowieka!!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:39
~:))
Pani Jeziorska. Rozumiemy ze Pani syna dotknęła tragedia ale co ma miasto do szkół prowadzonych przez powiat? Trochę więcej kompetencji!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:35
~Kul
Prezydent to juz pokazał w Budowlance wiec niech lepiej zostawi oświatę w spokoju . Jako student KUL tez ledwo kwiczł u niektorych wykładowców...
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:31
~Zwolennik PIS
Zmiana dyrektora w "7" to duży błąd, bez względu na to kto mógł tak dziś być i kto był, a kto nie. Tak się nie robi z wzorcowymi placówkami oświatowymi. Na osiedlu centralnym aż wrze od oburzenia.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:24
~O co chodzi...
Przegrany się nie odwołał, czyli wybór akceptuje. O czym tu gadać, po co siać zamęt, żeby kapitał polityczny zbijać? Oj nieładnie...
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:20
~100%zawodu
Szkoda, ze o tak waznym wyborze nie decyduja przede wszystkim osoby, ktore sa bezposrednio zwiazane z placowka, czyli nauczyciele, dzieci, rodzice. To oni odczuja skutki tej decyzji. Jesli cos bardzo dobrze funkcjonuje po co to zmieniac? Na dwoje babka wrozyla czy nowa pani dyrektor sie sprawdzi czy nie. W przypadku pana Bisa ta pewnosc sie ma. Bo sie sprawdzil. Siodemka to dobra szkola. Jedna bledna decyzja mozna zniszczyc wszystko. I dorobek. I czlowieka.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:20
~mak
Wyszło jak zwykle, nie liczą się dokonania, fakty... Takie jest "prawo naszej sprawiedliwości", jestem rozczarowany postępowaniem pana Prezydenta, proszę przyjść do szkoły zobaczyć sympatię dzieci, rodziców, dobrą atmosferę pracy , oczywiście nie wszystkim musi to odpowiadać (jeszcze się taki nie narodził, żeby wszystkim dogodził). Dyrektor siódemki tak wiele zrobił, widać gołym okiem. Jest niedobrym kandydatem, bo jest CZŁOWIEKIEM!!! NA PEWNO NIE JEST PRZEGRANY!!!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:19
~floks
Dyrektor 7 posprzątał stajnię Augiasza i może odejść.To przykre ale prawdziwe.Tak się niszczy osoby wzorowo wypełniające swoje obowiązki służbowe.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:13
~Wtornicki
Poniedzielski a ty umiesz czytać ? To czytaj ze zrozumieniem !
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:11
~Kulisy wyboru
Jeśli jest z dziesięć kobitek niezadowolonych z wyboru w siódemce, przemawiają w imieniu wszystkich, a nikt ludzi o zdanie nie pytał! Dla pełni obrazu całej sytuacji należałoby opisać jak wyglądało konkursowe przesłuchanie. Otóż były dyrektor o którego teraz ferment jest prawie nie był przesłuchany przez przedstawicieli rodziców, uczniów i związki zawodowe. Kontrkandydatka była przez tych członków komisji konkursowej zaś "maglowana" bardzo intensywnie. Jeśli ma się żale i pretensje, to powinno się również pamiętać o zachowaniu własnych przedstawicieli podczas samego konkursu!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 13:09
~Obiektywny
Czasy na rynku pracy się diametralnie zmieniły,a niektórzy myślą,że będą przyspawani do stołka do emerytury.Są tacy którym ciągle mało i nawet po emeryturze chcą pracować ,i nie zwolnią miejsca młodszym bardziej potrzebującym. Zmiany są konieczne ,a szczególnie w oświacie ,sądownictwie ,policji i służbie zdrowia.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 12:48
~Poniedzielski
Radny Hausner kilka dni temu wielce oburzony na rzekome likwidowanie programu 500+ wstawił na Facebooku posta, który okazał się być fake newsem czyli zmyśloną historią. Wywołał gównoburzę z niczego. Czy po takim czymś ja mam mu wierzyć, że zależy mu na dobrej atmosferze w jakieś szkole?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 12:26
~Ja
Uważam, że zmiana dyrektora w PSP7 to wielki błąd
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 12:20
~abc
Nie macie pojecia o sytuacji szkoły 7 wiec przestancie chrzanic glupoty. konkurs byl ustawiony bo od dwoch miesiecy juz pol miasta trabilo kto bedzie nowym dyrektorem siódemki. Prawda jest taka że nie liczy sie ciezka praca czlowieka, włożone w to serce i zdrowie, dokonania w ciagu 5ciu lat kadencji, a dokonan bylo wiele a jeszcze wiecej planow na przyszlosc. Licza sie nadal znajomosci i uklady, co mialo sie skonczyc za rządów partii, ktora w swojej nazwie bezczelnie uzywa słów prawo i sprawiedliwość nie majac pojecia co te slowa znaczą
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 12:10
~Old Town
Nie rozumiem tych pretensji i wizyty mamusiek akurat na sesji. Miasto jako organ prowadzący miało w komisji zaledwie 4 głosy na 15. Czyli o niczym nie decyduje. W komisji byli m.in. przedstawiciele rady rodziców, kuratorium oświaty... Czy do nich też takie pretensje są? A powinny!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 12:06
~Czytelnik
Na sesję zjawiło się 20 pań rodziców dzieci z obydwu szkół Czy one reprezentują wszystkich rodziców? Nie! Kto im dał prawo wypowiadać się w moim imieniu? Ja znam takich co wcale tak nie będą wychwalali dyrektora Bisa pod niebiosa. Dobre zdanie jednej z mamusiek: "Jako rodzice nie zgadzamy się z wynikiem konkursu; To jest niesprawiedliwe". Ja też nie zgadzam się z tym że nie jestem milionerem. To jest niesprawiedliwe!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 12:03
~Kataryna
Śmiechu warte te argumenty awanturników. Ma się rozumieć, że nie znając kandydata tak na wszelki wypadek zarzuca się mu nieumiejętności, w tym postępowanie z dziećmi z zaburzeniami. A to ciekawe. Nieważne są umiejętności zarządzania.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 12:02
~123321
pozmieniać pozwalniać poskracać etaty... tak bardzo nauczycielom ciężko, tak mało zarabiają to teraz będzie adekwatne wynagrodzenie do np. 1/2 etatu, zapragną w święto przyjść do pracy !!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:56
~@ poinformowany
Polecam się jednak zapoznać z tematem a nie pisać kompletne brednie, bo cię wywiozą do psychiatryka szybciej niż myślisz. Chociaż... Czy ty myślisz? Wątpię.
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:47
~Poinformowany
Nadbereżny tak się na Prezesa napatrzył, że też chce swoich misiewiczów mieć. A wiecie, że akurat te panie co powygrywały te konkursy to koleżanki z pracy mamusi (katechetki!) pana prezydenta?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:41
~Otto
W konkursie startowała osoba z PiS i NIE ZOSTAŁA WYBRANA panie Hausner! Może by się tak pan czegoś dowiedział zanim zacznie mącić i głupoty publicznie mówić!
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:40
~danke
A dyrektor siódemki dlaczego nie przyszedł? Nie ma cywilnej odwagi?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:39
~Enough
Z wypowiedzi rodziców wypływa jeden wniosek: dyrektor ustępujący zajmował się w szkole dosłownie wszystkim, wyręczał nawet nauczycieli. To ja się pytam, po co w siódemce nauczyciele?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:37
~Lekarz
żebym miał Nie rozumiem czego rodzice chcą skoro sam zainteresowany czyli dyrektor były się NIE ODWOŁAŁ. A skoro się skoro się nie odwołał, to znaczy, że akceptuje rozstrzygnięcie i nie ma co rabanu na siłę robić. Tym bardziej, że jak można było przyjrzeć się na sesji rabanem kręci radny Hausner. Jaki ma w tym interes?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:10
~Monika
A zadufana władza nie wie że dzieciom specjalnej troski nie zmienia się nauczycieli i całej kadry szkolnej?
+0-0
Poniedziałek, 19 czerwca 2017 r. godz. 11:10
~PiS
#Dobra zmiana
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.