Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Wtorek, 7 maja 2024 r. Imieniny: Augusta, Gizeli, Ludomiry
 Wiadomości lokalne
» Prezydent Nadbereżny bryluje w mediach społecznościowych. Znalazł się w pierwszej dziesiątce
» Cyrk Korona zaprasza! Nowe show jak z bajki!
» Komunikat MZK
» Radni i prezydent ślubowali pracować dla dobra i na rzecz miasta
» Agata Krzek przewodniczącą Rady Miasta
» Szpital z Radą Kobiet zapraszają na badania z okazji Dnia Matki
» Co się dzieje w sprawie remontu ulicy Komisji Edukacji Narodowej?
» Pijany i z podrobionym prawem jazdy przekroczył prędkość
» Stalowa Wola licznie reprezentowana w Sejmiku Województwa Podkarpackiego
» Miasto przygotowuje się do budowy parkingów przy bloku na Poniatowskiego 80
» Renata Knap wiceprzewodniczącą w Sejmiku Województwa Podkarpackiego
» Bez zaskoczenia? Zarzeczny starostą, Sobieraj wicestarostą
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Kraina Śpiochów - spektakl
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Muzeum COP
» Skrzypek na dachu
» MBP: opowiedzą, jak zdobyli Kilimandżaro
» Monodram: Melduję Tobie Polsko. Rotmistrz Pilecki
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» MBP: Teresa Monika Rudzka
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Rada Miasta 2024-2029
»Rada Miasta 2024-2029
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 18:00     /Magdalena Rodecka/
Ogłoszono konkurs na dyrektora "staszica i budowlanki"

Do 18 marca 2016 roku trwa nabór kandydatów na stanowiska dyrektorów Liceum Ogólnokształcącego im. Komisji Edukacji Narodowej oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli.
Do 18 marca 2016 roku trwa nabór kandydatów na stanowiska dyrektorów Liceum Ogólnokształcącego im. Komisji Edukacji Narodowej oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli.
Fot. Jacek Rodecki
Do 18 marca 2016 roku trwa nabór kandydatów na stanowiska dyrektorów Liceum Ogólnokształcącego im. Komisji Edukacji Narodowej oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli.

Nabór ogłosił Zarząd Powiatu Stalowowolskiego. Wymagania konkursowe są dostępne na stronie internetowej urzędu. Obecnie dyrektorem ZSP nr 2 jest Włodzimierz Smutek, który wygrał konkurs na to stanowisko w październiku 2011 roku bo kończyła mu się kadencja.

Inaczej było z dyrektorem LO im. KEN Mariuszem Potaszem. W maju 2011 roku zarząd powiatu odstąpił w jego przypadku od konkursu, podejmując uchwałę o przedłużeniu powierzenia mu tego stanowiska ze względu "za dotychczasowe osiągnięcia, popularność i szacunek jakim cieszy się wśród uczniów i grona pedagogicznego".


Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 25 lutego 2016 r. godz. 18:40
~memo
Zgadzam się z prezesem i kadencyjność na stanowiskach powinna obowiązywać (najwyżej 2 kadencje), a w szkołach to jak najbardziej. Przykładem może być jedna ze szkół podstawowych gdzie pewna pani dyrektor pełni swoją funkcję już chyba 5 kadencję! Najwyższa pora na zmiany i to jak najszybciej !!!!!
+0-0
Poniedziałek, 22 lutego 2016 r. godz. 16:09
~olaf
Ja szczerze życzę tym Panom powodzenia. Sprawdzili się. To ciężka i odpowiedzialna praca, zwłaszcza w dzisiejszych czasach gdy rodzice są coraz bardziej roszczeniowi a uczniowie coraz mniej się przykładają do nauki. Rodzice łatwo usprawiedliwiają tu dzień tam dwa. Widzę to na wywiadówkach i spotkaniach. Sam jestem rodzicem, ale synowi nie pobłażam , bo zaraz robią się zaległości..
+0-0
Poniedziałek, 22 lutego 2016 r. godz. 13:48
~nikuś
Myślę, że jeden może iść na zasłużoną emeryturę a drugiego obowiązkowo trzeba przewietrzyć. Szkoła spada w rankingach na łeb na szyję, chyba się wypalił albo rutyna go zjadła.
+0-0
Poniedziałek, 22 lutego 2016 r. godz. 09:46
~rafa
Z AUTOPSJI wiem(podobnie jak kilka poniższych wpisów), że gdy pociecha rodzica dokłada starań, jest pilna i rzetelnie przykłada się do nauki to wystarczy by nie 'łapać 1"! Trzeba obiektywnie popatrzeć na swoja pociechę, dlaczego wychodzą sobie z lekcji, które im nie pasują a wracają na te którą są im miłe? Moje dziecko bez jednego "korka" uczy się w tej szkole dobrze a ja dziękuję wszystkim profesorom go uczącym. DZIĘKI!
+0-0
Poniedziałek, 22 lutego 2016 r. godz. 09:36
~szeper
jan~,ty jesteś dobrze walnięty...i to w głowę!
+0-0
Poniedziałek, 22 lutego 2016 r. godz. 09:34
~prezes
Zmiany na stanowiskach są potrzebne.Kadencyjność powinna obowiązywać wszędzie tam gdzie jest ważny interes społeczny. Jeden szef jest lepszy,inny gorszy,dla jednych lepszy,dla innych gorszy.Nigdy nie bedzie obiektywnej oceny i dlatego potrzeba zmian.
+0-0
Poniedziałek, 22 lutego 2016 r. godz. 05:51
~jan
... @sessy ... walenizm jest teraz sposobem rządzenia w tym kraju, władzę sprawują ludzie których ,,wali" Konstytucja RP i orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego. A takich jak ty nie trzeba egzaminować z walenizmu, jesteście perfekcjonistami w tej dziedzinie.
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 23:28
~renifer z pod sklepu
jestem menelem który chce się zmienić..też mogę kandydować?
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 20:35
~dres
Niestety wygra nie najlepszy tylko ten kogo partia namaści. Tak podobno było w gminie zaleszany.
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 15:27
~brew
Jacenty - tam nawet w marynarza się nie gra!!!
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 15:25
~prawo i lewo
Wierzycie w uczciwe obsadzanie stanowisk?
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 14:28
~beta
Rudek są odstępstwa od reguły, nie muszą być konkursy skoro Potasz bez konkursu. jak są dobrzy, a są, to niech zostaną.
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 13:27
~Dyrektor
Potwierdzacie tylko to, co powiedziałem.
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 12:37
~Rudek
Rudek nie geniusz tylko realista i...Konkursy musza sie jednak odbyc bo takie sa przepisy wprowadzone juz wiele ,wiele lat temu.Wszyscy wiedza .ze obecni dyrektorzy sa dobrzy.
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 11:18
~ala
Rodzic kupuje swojemu dziecku wypasioną komórkę i co ma odpowiedzieć , choćby najlepszy nauczyciel uczniowi, który twierdzi ,że wszystko znajdzie w komórce i nie musi uważać na lekcji.
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 10:36
~henek
do dyrektor, uczniowie są różni, są tępi, nieuki,zdolni itd. itp
+0-0
Niedziela, 21 lutego 2016 r. godz. 07:24
~Dyrektor
Nie ma słabych uczniów, są kiepscy nauczyciele.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 23:36
~Amanda
Prawda jest taka że jeżeli ktos chce się uczyć to się nauczy leniowi to i łopatą do glowy nie nałożycie!
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 21:58
~uczennica
treska- chodzę na staszka, opowieści o korkach to jeden wielki MIT!
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 19:20
~mama
Staszic prezentuje dobry poziom.Syn zdał mature w klasie mat-fiz bez problemów i bez korków. Teraz nie ma wiekszych trudności na I roku politechniki w Krakowie. Dyrektor Potasz jest odpowiednim kandydatem na kolejną kadencje. Kadra w Staszicu też dobra,a na wyjątkowe wyróżnienie zasługuje nauczyciel angielskiego p. Stasiak. Syn na lektoracie z angielskiego na studiach sie nudzi, bo poziom niższy niż w liceum. Zalączam pozdrowienia dla wychowawczyni syna pani Wołoszynek
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 18:45
~ja40
Aba, obecna - czego uczycie? nie czarujcie innych. Jak nie "dokształcasz się" nie będziesz "dopuszczona" do matury. Dostaniesz jedynkę z jakiegokolwiek przedmiotu.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 18:34
~obecna
żadne z was nie chodzi na staszica więc po co komentujecie JAKA JEST TA SZKOŁA. Cofnijcie się lepiej do liceum bo nie wiecie jakie są czasy i co się dzieje w szkole. Jak zachowują się rodzice, nauczyciele a tym bardziej uczniowie. Najlepiej wszystkich zmieszać z błotem. Prawda jest taka, że uczniowie dzielą się na takich którym się chce i którym się nie chce i uwierzcie, że sami nauczyciele nie nauczą uczniów, sami się mają przykładać. Na korki większość chodzi bo chce a nie " bo musi ".
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 18:16
~link
Rudek - geniusz. Tak , ci dyrektorzy są dobrzy , a nawet bardzo dobrzy i powinni zostać, bez durnych konkursów . Oni najlepiej znają swoją szkolę. Na jeszcze jedną kadencję. I dopiero wtedy oglądać się za następcą, bo nie jest łatwo prowadzić szkołę w zespołach szkół jak np.budowlanka. Może łatwiej w liceum.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 18:07
~Jacenty
O to beda konkursy a ja myslalem ze zbiora sie kolesie pisiorki zagraja w marynarza raz dwa trzy bedziesz ty
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 17:38
~Aba
Moje dziecko chodziło do Staszica a nie chodziło na żadne korki. Na nasze propozycje skorzystania z korepetycji zawsze powtarzało, że mają najlepszą kadrę w profilowych przedmiotach jaką można sobie wymarzyć i żadnych korków nie potrzebuje. Matura zdana bardzo dobrze.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 17:35
~Matula
Mam nadzieję ze dyrektorem budowlanki zostanie ktos kto ma jakies pojęcie o kierunkach kształcenia w tej szkole a nie jakiś oderwany od rzeczywistosci historyk czy inny humanista. Dotychczasowy dyrektor jest jak twierdza moje chłopaki ,ktorzy skonczyli juz te szkołę super gosciem . Poza tym uwazam że dyrektorem powinien byc ktos kto jest nie tylko pedagogiem ale prywatnie dobrym rodzicem,mężem,kolega,bo to się przeklada na relacje z innymi.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 17:20
~Obiektywny
Prawda jest taka ,że 2,5 roku do matury to zbyt mało aby ogarnąć cały materiał .A to dlatego ,że większość gimnazjów to przedłużenie poziomu podstawówki.Ambitna młodzież sobie poradzi jeśli jest systematyczna w nauce.Uczniowie obecnie mają bardzo dużo przerw w nauce ,oprócz ferii,świąt,wyjazdów dużo zajęć przepada.Musi wrócić stary system.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 16:22
~Rudek
Po co ta durna dyskusja.zostana ci co sa,bo sa dobrzy.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 16:15
~nie pis
OJOJ CO SIĘ DZIEJE!!!!WIADOMO ZE MUSI BYĆ Z PIS!!!!!!NIE MA INNEJ OBCJI W TYM MIEŚCIE!!!!!PO CO CAŁY CYRK>TRZEBA BYŁO NAPISAĆ ZE NIE LICZY SIĘ NIC TYLKO POPIERANIE PIS!!!!!!!!!!MASAKRA!!!!TAK SAMO BYŁO Z WYBORAMI NA RADNEGO!!!!!HIHIHI
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 16:14
~giena
chodzą słuchy ze właśnie ktoś z slo startuje na dyrektora staszka
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 15:16
~What have you done?
@dyzio: U pewnej pani najwyższą oceną jest jedynka, a jeśli masz dowody, że nauczyciele za chodzenie na korki stosują taryfę ulgową, to dlaczego tego nie zgłosisz? @papież: Skończ gimnazjum, a potem wypowiadaj się o liceum. @J 23: Zgadzam się w 100%. @treska: Zapisali mnie na korki w pierwszej klasie, ale po kilku lekcjach zrezygnowałem. Niektórzy chodzili do końca, ale chyba ze zwykłego lenistwa. LO KEN można przejść bez korków. Nauczyciel i podręcznik nie zawsze wytłumaczą temat, ale jest Internet, są inne książki, kursy wideo, więc kto chce, to się nauczy bez korepetycji. @jaco: Też popieram. LO KEN to już masówka. @wer: Opisz więcej.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 14:30
~waldek
podobno na staszka szykuje się starosta Janosik.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 13:48
~ewa
Fe... wyborco nie przesadzaj widać gołym okiem , czy szkoła działa jak należy , czy nie. Tak wewnątrz, jak na zewnątrz. A obok budynku staszica jest ten pseudo park?
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 13:17
~wyborcaPiS
W ogłoszeniu zabrakło najważniejszych kryteriów, które się nie ujawnia. A są to: Bliska współpraca z PiS, głosowanie i wspieranie PiS, uwielbianie i dbanie o dobry wizerunek PiS. Podlizywanie się podczas spotkań z władzami miasta i powiatu, znajomość z osobami z PiS. Nie trzeba być członkiem PiS. Taka prawda, to są ukryte kryteria wyboru. Chcecie czy nie to nie wierzcie, ja coś o tym wiem.....
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 12:59
~dyzio
W staszicu kiedyś kolega na lekcji fizyki u pani dostał jedynkę bo umiał za mało i na tej samej lekcji inny dostał dopa bo ledwo co umiał. Pytanie , który z nich chodził na korki? bo chodził.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 12:39
~papież
staszic śmierdzi
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 11:42
~J 23
Kończyłem staszica daaawno temu i powiem tak. Ja trafiłem na bardzo dobrych nauczycieli. Część osób z klasy musiała odejść z uwagi na poziom nauczania. Nie chodziłem na korki, ale wiem, że niektórzy tak robili - tylko po co iść na łatwiznę? Teraz jest inaczej, teraz sytuacja w szkolnictwie jest tragiczna i po części to system edukacji powoduje obniżenie jakości. To szkoły walczą o uczniów i dopóki to się nie zmieni to będzie źle. Krótko mówiąc nauczyciele trzymają się mocno na posadach a liczba uczniów się zmniejszyła - konkurując ze sobą w walce o uczniów przyjmują praktycznie wszystkich, a nie każdy nadaje się i efekt jest taki obniża się poziom. Trzy lata szkoły średniej to kpina!! Kiedy zostaną zlikwidowane gimnazja? Zabrać młodzieży rok szkoły średniej to był zamach na jakość kształcenia! Pomijam kwestię doboru kadr w szkołach i na uczelniach - bo uporządkowanie tego i pozbycie się patologicznych układów jest absolutną podstawą... Chcemy bronić nauczycieli i ich posad? czy jakości kształcenia? Przy czym jestem absolutnie za zwiększeniem wydatków na edukację, ale takie które przyczyni się do wzrostu poziomu wykształcenia uczniów i studentów! (zaznaczam, że są to przemyślenia ogólne nie dotyczą konkretnej szkoły, ale wskazują na sytuację.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 11:23
~ALFIKI
ZADOWOLONY JESTEM Z MATEMATYKI - POLECAM
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 11:18
~krlsk
treska - chodziłam do tej szkoły. 3 lata bez korków, dodatkowych opłat czy jakichś cudów wianków typu - klękanie nad książkami do 3 w nocy. Staszic to szkoła ścisła - matma, fizyka, chemia i biologia szczególnie. Jeśli human to slo. :) Pozdrawiam
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 10:19
~treska
Chcę dziecko wysłać na sztaszica, czy możecie powiedzieć coś o mitycznych korkach i ich cenach - jak to wygląda?
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 10:14
~jaco
jedyna rada na dobrą szkołę to zmniejszenie liczby oddziałów, w klasach nie musi być po 35 osób i najlepsi nauczyciele którym się chce
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 09:33
~ela2
saszic - polski mam watpliwosci
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 09:31
~wer
Staszica - jezyk polski co sie dzieje z nauczaniem, warto sprawdzić
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 09:19
~sessy
"jan", Twoja wiedza z walenizmu, którą byłeś się łaskaw podzielić, w trakcie sesji egzaminacyjnej może okazać się niewystarczająca. Wtedy będziesz musiał powtarzać rok i jeszcze raz wkuwać cały walenizm na pamięć.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 08:35
~abc
Pan Smutek najlepszym dyrektorem !!!
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 08:20
~bik
To już LO nie takie świetne? zawsze staszic i staszic .
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 08:13
~swoi
Dyrektorzy muszą być z PiS?
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 05:30
~jan
.... największe szanse mają smutasy co siedziały w kątach lokali wyborczych, i stawiały kreski w notesikach od ukochanego przywódcy.
+0-0
Sobota, 20 lutego 2016 r. godz. 02:04
~What have you done?
Znam przyczyny spadku LO KEN w rankingach. To już zaczęło się dziać, kiedy opuszczaliśmy mury szkoły. Ktokolwiek zostanie dyrektorem, powinien wykonać porządki. Dodano oddziały humanistyczne, w tym filologię dla fizykosceptyków chorych na matematykofobię. Na stronie LO KEN chwali się współpracą z URZ. Dlaczego nie z Politechniką Rzeszowską lub AGH? Nauczycieli można podzielić na tych, którzy: A) umieją uczyć, dużo wymagają, ale uczniowie mają wysokie oceny; B) nie umieją uczyć, mszczą się na uczniach, dlatego mają niskie oceny; C) nie umieją uczyć i nie wymagają dużo. Sprawdziany na poziomie rozszerzonym w klasach podstawowych to standard, bo nauczyciel zapomniał przygotować odpowiedni test lub po prostu mu się nie chciało. Oceny: 1, 1, 2, 1, 1, 1, 2, 2, 3, 1, 1, 1... Na tym podbudowują swoją pozycję. Kwestia przygotowania do matury. Niektórzy przykładają się do niej solidnie, są zajęcia dodatkowe, ale to za mało. Trzeba uczyć się od pierwszej klasy. Jeśli nauczyciel nie umie przekazać wiedzy, uczniowi zostają samouczki lub korki. Nie polecam korków. One oduczają myślenia. Lepiej sięgnąć do porządnej literatury lub jeśli wolicie formę multimedialną - zakupić kurs wideo z wyższej półki. Na studiach będziecie musieli szukać samodzielnie. Kolejna kwestia to rekrutacja. Jakim cudem przechodzą ją pozytywnie dresy, lumpy i wszelka patologia społeczna? Może lepiej postawić na jakość, nie na ilość?
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 22:47
~Ryszard
Smutek może zostać, żadna szkoła chyba nie miała tyle zwycięstw co budowlanka, przykładowo złota kielnia.
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 22:13
~uczen
wszedzie powinni byc dyktatorzy bo przeciez mamy demokracje ploretariatu
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 22:02
~mama
No korki tanie nie są, ale jak mus ...
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 21:19
~uczeń74
''prezes'' Przed Panem Smutkiem czapki z głów.
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 20:12
~3x
"staszic" słaby, bo może za drogie korki "dają"
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 19:13
~Frak
Mi tam wszystko jedno , jak szkoła ma się dobrze, to może być ten sam dyrektor ile chce nim być a nie przyjdzie taki młody i długo nie będzie wiedział co robić.
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 19:10
~prezes
W budowlance juz dawno powinien byc nowy dyrektor!
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 18:52
~Badura
Przydałaby się nowa krew, nigdy nie jest dobrze jak dyrektorem się jest przez bardzo długi czas, wtedy wkrada się patologia
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 18:46
~asd
'Takie' SLO?
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 18:31
~Uczeń
A co dyrektor ma za nich się uczyć?Jeżeli chodzi o Smutka kompetentny człowiek na swoim stanowisku.
+0-0
Piątek, 19 lutego 2016 r. godz. 18:19
~Daro
Nowe nie znaczy gorsze. Przydałaby się zmiana zwłaszcza u staszica. W rankingach wyprzedza go już nawet takie slo
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.