Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 3 maja 2024 r. Imieniny: Jaropeśka, Marii, Niny
 Wiadomości lokalne
» Zaśpiewali koncertowo
» Społeczny ogródek przy "Siódemce" już zachwyca
» Z Sejmiku do Brukseli? Renata Butryn z 10 miejsca ubiega się o mandat
» Mieszkańcy mają głos. Ruszają konsultacje w sprawie powstania Strategicznego Parku Inwestycyjnego Euro-Park Stalowa Wola
» Kochany: myśliwi upamiętnili 80. rocznicę zamordowania żołnierzy Armii Krajowej
» Komunikat MZK: bieg uliczny przyczyną wyłączenia przystanków z obsługi pasażerskiej
» 60-letni kierowca miał blisko 2 promile alkoholu
» Stalowa Wola straci posła? Rafał Weber (PiS) startuje do europarlamentu
» Setki tysięcy złotych na budowę chodnika z Działkowej do VIVO! Mieszkańcy mają inny pomysł
» Pożar auta na stacji paliw
» Kawka albinos. To rzadki widok - twierdzi Czytelnik
» Niech się święci 3 Maja!
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Sobota, 12 września 2015 r. godz. 14:24     /Magdalena Rodecka/
Radni zbierają podpisy pod apelem do GDDKiA. Chcą montażu czasoliczników

Inicjatywa jest konsekwencją interpelacji radnego Łukasza Durka, który pod koniec lutego 2015 roku zaapelował za pośrednictwem Rady Miejskiej w Stalowej Woli do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o zainstalowanie na skrzyżowani liczników. Niestety do dziś nie doczekał się odpowiedzi.
Inicjatywa jest konsekwencją interpelacji radnego Łukasza Durka, który pod koniec lutego 2015 roku zaapelował za pośrednictwem Rady Miejskiej w Stalowej Woli do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o zainstalowanie na skrzyżowani liczników. Niestety do dziś nie doczekał się odpowiedzi.
Fot. Jacek Rodecki
W sobotę, 12 września 2015 roku przez godzinę trwała akcja radnych miejskich Łukasza Durka i Marcina Siembidy, którzy zbierali podpisy pod apelem w prawie montażu liczników odmierzających czas do zmiany świateł na sygnalizatorach świetlnych w obrębie skrzyżowania Al. Jana Pawła II z ul. Komisji Edukacji Narodowej.

Inicjatywa jest konsekwencją interpelacji radnego Łukasza Durka, który pod koniec lutego 2015 roku zaapelował za pośrednictwem Rady Miejskiej w Stalowej Woli do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o zainstalowanie na skrzyżowani liczników. Niestety do dziś nie doczekał się odpowiedzi.

Dlatego też postanowiono wystąpić z apelem, pod którym swoje poparcie mogą wyrazić mieszkańcy Stalowej Woli i nie tylko, tym bardziej, że od kilku dni trwa budowa instalacji oraz montaż kamer rejestrujących kierowców przejeżdżających na czerwonym świetle.

Zdaniem radnych Durka i Siembidy to tylko pozorowane rozwiązanie mające na celu poprawić bezpieczeństwo, gdyż tak naprawdę zadaniem monitoringu będzie karanie kierowców mandatami.

- Licząc choćby na odrobinę uczciwości ze strony GDDKiA oraz Inspekcji Transportu Drogowego względem kierowców, zwracamy się z apelem o równoczesne zainstalowanie na sygnalizatorach świetlnych przy zbiegu Al. Jana Pawła II i KEN liczników odmierzających czas do zmiany świateł - wyjaśniają radni.

Powołują się przy tym na pozytywne reakcje ze strony kierowców z innych części Polski a nawet Europy. Liczniki zapobiegają zbyt późnemu wjeżdżaniu pojazdów na skrzyżowanie, gdyż kierowca widząc, że do zmiany światła zostało niewiele czasu zaczyna hamować. Nie robi tego w ostatniej chwili, gwałtownie, co jest ważne zwłaszcza w złych warunkach atmosferycznych.

- W sytuacji gdy kierowca ma świadomość, ile sekund pozostało do zmiany światła na zielone może przygotować się i płynnie ruszyć nie spowalniając ruchu - tłumaczą radni.

Dziś udało się zebrać kilkadziesiąt podpisów. Radni będą akcje kontynuować w przyszłym tygodniu. Ponownie spotkają się z mieszkańcami w najbliższą sobotę 19 września o godzinie 9:00 nieopodal rzeźby Patriota.

Zobacz więcej:
- W Stalowej Woli powstaje oko Wielkiego Brata
Video

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 17 września 2015 r. godz. 03:40
~Darek M.
W czyim interesie wystepuje lokalna wladza ? Decyzje wladzy owocuja ucieczka pojazdow na sasiednie ulice aby ominac Aleje. Jeszcze w styczniu zlekcewazyliscie radnego Hausnera w temacie zielonej fali i " rondo - skrzyzowania " a zafundowaliscie mieszkancom jeszcze kamery.
+0-0
Środa, 16 września 2015 r. godz. 16:53
~ja
Nie przesadzajmy. Na JP II nie ma korków. Korki są na ulicach dojazdowych do JP II. KEN, Czarnieckiego, Mickiewicza od strony ronda Pileckiego (masakra, włączając wycie karetek jadących pod prąd i całą Pysznicę jadącą tamtędy). Radni nie widzą tego, czy zrobią wszystko, żeby zaistnieć, a nie rozwiązać problem.
+0-0
Wtorek, 15 września 2015 r. godz. 18:17
~Robinson
Przejazd przez Stalową Wolę (al. JP II) to horror i nikt z tym nic nie robi. Z obserwacji zwykłego mieszkańca chciałbym zwrócić uwagę na podstawy: 1) Wbrew ogólnej peplaninie na JP II nie ma korków (nawet na filmiku radnego wszyscy zjezdzają za pierwszym zielonym). 2) Brak zielonej fali powoduje, że przejazd jest utrudniony. Jadąc autem osobowym mam dosyć a co dopiero ciężarówka. Brak zielonej fali powoduje że miejscowi uciekają na Poniatowskiego lub Niezłomnych a ciężarówki zostawiają nam sporo spalin. 3) Decyzja, aby na skrzyżowaniu JP II i KEN zamontować system karania przejazdu na czerwonym. 22 kamery - ile to kosztuje? Ile było tam wypadków bo system ma je ograniczyć a ja nie kojarzę tam żadnych poważnych zdarzeń. 4) Działające światła w całej Stalowej Woli nawet w nocy = blokowanie ruchu przy pustych ulicach. 5) Propozycja radnego o zegarach według mnie nic nie zmieni. Horror będzie trwał. Reasumując wystarczy uporać sie z patologią pkt 1, 2, 4 i problem rozwiązany bez dodatkowych systemów.
+0-0
Wtorek, 15 września 2015 r. godz. 17:29
~sasiad
Moze Durek w obecnej kampanii wyborczej wykorzysta jeszcze inne pomysly radnych z poza wlasnego ugrupowania ? Jest jedynie w tym bardzo dobry.
+0-0
Wtorek, 15 września 2015 r. godz. 10:14
~Sygnalizator
Po co idioci robią coś czego nie wiedzą? Na tym skrzyżowaniu nie da się zamontować liczników bo sygnalizacja pracuje zmiennie. Nie jest to sygnalizacja stałoczasowa, więc nie da sie przewidzieć czasów, są one zależne od natęzenia ruchu które jest zmienne.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 21:53
~lolek
ciemniaku z pisu co to ma wspólnego z tym co naknociłeś? dzieci nie maja asenu, jeszcze rok temu ył, a miał yc lepiej a jak jest? dla cieie to oojetne o jestes już w gimnazjum, ale moje dzieci są w podstawówce
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 19:53
~honzi
"lolek" tęskni do czasów, kiedy mówiło się o kursie bez jedzenia, kiedy ludzie słyszeli "wali mnie to", kiedy padały grubiańskie słowa. "lolek" tęskni do tych czasów. Ale ma chłop tęsknoty. Stanowcze NIE dla takich czasów, które na szczęście odeszły w przeszłość.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 19:20
~lolek
niech się te tzw. radne zajmą tym że w szkołach nie ma basenu, tylko w 2 i 3 klasie, co nie chciało się pisiaki programu napisać? za Szlęzaka był basen dla dzieci!
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 19:17
~Tomasz Szwedo
Kolejna porażka wizerunkowa prezydenta Nadbereżnego oraz władz powiatu. Od 1. października firma Polskibus zaczyna operować z Sandomierza i Tarnobrzega. Stalowa Wola została z niczym. Ominęły nas bilety do Warszawy za 1 zł. No ale lepiej zbierać przez godzinę podpisy pod apelem do GDDKiA oraz zmieniać herb. Dziękujemy.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 18:48
~analiza
Do Jan. W Austrii miga zielone,aby kierowca miał czas bez stresu zatrzymać auto. I co Austriacy mają gorsz prawo jazdy od Ciebie czy lepsze.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 10:30
~Betty
Jak najbardziej jestem ZA. Jak jadę przez Rzeszów, to z daleka widzę czy zdążę czy nie. I tak powinno być u nas. Także ZA ZA ZA!!!!!
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 08:22
~rafik
Lepsza będzie synchronizacja! Żadne czasomierze! To niewypał i szkoda kasy na to. Mam nadziej, że to zrozumie pan, który podpisy zbierał
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 07:29
~kierowca-kadrowiec
wszyscy wiedzą że jest to potrzebne poza panami z GDKiA. Może czas tym panom ze sceny zejść?
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 05:40
~jan
.... @analiza... piesi nie mają żółtego światła, dlatego miga zielone, a każdy kto ma prawo jazdy musi wiedzieć co oznacza żółte światło.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2015 r. godz. 05:29
~jan
..... już kiedyś pisowcy zbierali podpisy przeciw przemocy, w Sejmie zostały przedstawione jako podpisy przeciw GENDER, teraz nie zdziwiłbym się gdyby zwolennicy sekundników ,,podpisali się" za postawieniem pomnika Kaczyńskiemu. Dane osobowe należy chronić, a nie podawać je byle komu, a może to ,,wnuczki" bez kasy .....
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 21:11
~Mieszkaniec
~analiza - 100% racji.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 21:01
~analiza
Wystarczy migające światło zielone,że zmieni się na żółte tak jak jest dla pieszych np w okolicy Ogólniaka.PROSTE I BEZ GŁUPKOWATYCH drogich pomysłów.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 18:28
~Mieszkaniec
Mamy nizaprzeczalny dowod dbalosci wladz o sprawy wszystkich mieszkancow .Czy to byl glowny program przedwyborczy? Czy w ten sposob dba sie o wszechstronny rozwoj miasta i dostatnie zycie jego mieszkancow? Czy takie byly obietnice mlodej kadry PIS ,ktorym oddalismy ster wladzy? Czy blachostki i problemy stwarzane przez ta wladze maja byc ich glownym problemem, ktory beda rozwiazywac przez cala kadencje? Czy wyzbycie sie wspolnego majatku miast za 1% wartosci maja zrekompensowac obostrzone kary za wszelkie nawet nie zamierzone wykroczenia? TAK NIE BUDUJE SIE PANSTWA OBYWATELSKIEGO !!!
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 18:26
~Mieszkaniec
Wypowiedz radnego: W tym roku będzie realizowany system ciągłego (24 godziny na dobę) monitoringu tego skrzyżowania typu rondo. Będą tam zainstalowane dwa rodzaje kamer, w tym cześć będzie mogła wykonywać zdjęcia tych użytkowników dróg, którzy przekraczają na niedozwolonych światłach te skrzyżowania. Starostwo powiatowe zaopiniowało ten projekt pozytywnie. Rzeczowa realizacja tego projektu będzie realizowana w wakacje w ramach projektu ogólnokrajowego- mówi Jan Sibiga. Komentarz do artykulu: ~wyborca (prosze nie mylic z Wyborca z duzej litery "W") Do Bartlomiej Masz racje fajnie ze Durek powiela pomysl Hausnera z tymi licznikami, bo jak on zglosil na poprzednich sesjach to cisza , pewnie dlatego ze nie jest z PIS ale teraz jak Durek zglasza to jest super bo to przeciez jeden z geniuszu PIS ma super pomysly. Durek ty lepiej zakumpluj z Hausnerem bo szkoda cie w tej PISradzie. Razem cos zdzialacie , no albo Was kupia zeby cicho siedziec. Panownie wziasc sie za powazna robote a nie lansik i piekne przemowienia ! Czas realizowac obietnice wyborcze! Panie Durek Charzewice czekaja!
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 18:25
~Mieszkaniec
Chcac wyjsc "szerokim frontem" w strone obywatela wladze miasta, powiatu i wojewodztwa (wszystko PIS) zafundowaly mieszkancom dodatkowa atrakcje w postaci kamer.( Artykul- "Co zrobic z duzym rondem" z 1 czerwca 2015r. stalowemiasto.pl) Prosze sprawdzic stanowisko przedstawicieli starostwa i radnych , ktorzy obecnie chca ponownie obdarowac mieszkancow nastepnymi swoimi projektami zapominajac o obietnicach przedwyborczych i ich realizacji.Pilnuja za to portfeli mieszkancow,zeby mogli cos wiecej zyskac dla siebie za swa syzyfowa prace nie przynoszaca nic pozytywnego dla calej spolecznosci miasta.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 17:34
~RST
Przede wszystkim nie powinno być kamer, które stwarzają zagrożenie. Kierowcy będą hamować, żeby się nie załapać na zdjęcie. Władze miasta już dawno powinny interweniować w tej sprawie. Gdzie prezydent i radni? Zapytajcie radnego Rurka (może być przy okazji zbierania podpisów lub dyżuru radnego) co zrobił, żeby tych kamer nie było? Co zrobił Nadbereżny z Weberem, Zarzecznym, Sagatowską czy Błądkiem? Już dawno było wiadomo co się szykuje! To ich wina i zaniedbanie!
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 15:52
~xYz
Oczywiście, że liczniki to bardzo dobre rozwiązanie i uczciwe. Dlaczego uczciwe? Bo jeżeli kamera ma bezlitośnie fotografować tych co to wjeżdżają na pomarańczowym, świetle na skrzyżowanie to trzeba wiedzieć, że przypadku kiedy zmiana świateł z zielonego na pomarańczowy złapie kogoś kilkanaście metrów przed wjazdem na skrzyżowanie (a przecie z nigdy wiadomo kiedy światło się zmieni jeżeli nie ma licznika) to jadąc prędkością 50 km/godz. nie ma możliwości zatrzymać się przed skrzyżowaniem bez powodowania zagrożenia w ruchu ( z tyłu zwykle jedzie samochód). Jeżeli się wjedzie - to mandat, a jeżeli spowoduje się zagrożenie w ruchu - to też mandat. Czyli nie wyjścia trzeba płacić. Poza tym dziś szereg kierowców z zewnątrz miasta (choć i z wewnątrz też) nie rozumie funkcjonowania sygnalizacji świetlnej na tym skrzyżowaniu (światła przed wjazdem na skrzyżowanie i na samym skrzyżowaniu zmieniają się nie w tym samym czasie. Kamery nie ułatwią zrozumienia tego systemu, ale uwiecznią tych co się dali złapać w pułapkę. Jeżeli kamery mają być zastosowane dla poprawy bezpieczeństwa (bo tak oficjalnie jest to utrzymywane) to takiego zadania na pewno nie spełnią.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 15:34
~do:"Mozets"
...jest jeszcze jedno wyjście. Zmienić portal na inny! Ja zostaję!
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 15:15
~Bławat
@tytus- i oczym Ty piszesz? Przeczytaj ze zrozuieniem.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 14:44
~bolo54
Ostatnio Radio Rydzyka podało informację, że w Stalowej Woli prezydent zlikwidował Straż Miejską! Zabrakło tylko precyzji, który prezydent i kiedy! A tak poszło na konto aborygena!
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 13:42
~stalowiak
ennio - droga nie nalezy do miasta ale teren przy drodze - tak. Bez zgody miasta nawet zwyklej reklamy nie mozna postawic.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 13:35
~Mozets
Tzw. czasoliczniki to bardzo dobry pomysł - jeśli już ktoś chce rzeczywiście na nas zarobić. W Rzeszowie istnieją i nikt ich nie demontuje. Obserwując licznik można spokojnie podjąć decyzję o ruszaniu lub hamowaniu. Portal powinien podjąć decyzję o rejestrowaniu się komentatorów - wtedy z portalu zniknie chamstwo i manipulacja polityczna i ideologiczna . Liczba ordynarnych wpisów i kłamstw zmaleje do zera - a komentarze zyskają na merytoryce i randze. Chyba ,że władzom portalu chodzi właśnie o takie liczne ( ilość nie jakość) karczemne, siermiężne , ordynarne pyskówki nie wnoszące nic do konstruktywności dyskusji. Serwer powinien umożliwiać dodawanie wpisów tylko pod jednym nickiem umożliwiającym władzom portalu identyfikację osoby ( czy osobnika).
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 12:59
~kierowca
strzałki zielone w prawo na rondzie
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 12:54
~BBB
I PO CO TE LICZNIKI ???CO TO DA WRZESZOWIE BYLY I ZLIKWIDOWALI A W STALOWEJ PO CO?? TAKIE WIELKIE MIASTO? HAH SMIECH ....
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 11:56
~Marian
Zlikwidowac swiatla i zrobic zwykle rondo i po klopocie.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 11:51
~Impune
Nieważne czyj pomysł- mój podpis oburącz!
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 11:47
~WTF?!?
Takich radnych żeśmy sobie wybrali, ja pier.....e! to są dorośli ludzie czy jakaś ochronka dla idiotów. Żeby rada miasta nie miała się czym zająć ... żenada!!! Ludzie zastanówcie się gdy przyjdą wybory. No nie można tak. Bokiem uciekają nam wielkie pomysły, pieniądze. Jak mamy konkurować z innymi miastami skoro nasi radni myślą o licznikach na światłach. To jest jakiś żart???? Halo jest tam kto????
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 10:59
~Nuncjusz
niech se zainstalują liczniki w pracy radnego. Ilesz to oni pomysłów przeforsowali przez głosowanie?
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 10:38
~Kamerka ITD .
Do Igor .Naucz się prowadzić pojazdy mechaniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego a nie to powtórny egzamin a kamerki nie będą Ci drenowały KIESZONEK ..........
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 10:24
~JOW
Co do zbierania podpisów i protokołowania wypowiedzi radnych miejskich to mam dla was ciekawostkę. Nie każdy wie, że pani, którą PiS zatrudnił do tego celu (może nie tylko do protokołowania, jej męża zresztą też PIS zatrudnił) chcąc wyrazić swoją wdzięczność jedynie słusznej partii, nasłała Policję na grupę osób zbierających podpisy pod listami poparcia dla JOW. Filmik jest w sieci. Rzecz miała miejsce pod konkatedrą, gdzie tak chętnie PiS się lansuje. Może ktoś podrzuci linka, czy ten film jest gdzieś oprócz fejsa? Bo nie jest ważne co mówią radni, szczególnie opozycyjni do PiS, tylko co się zaprotokołuje. Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę, że na stronie miasta, po objęciu władzy przez PiS, brak nawet niektórych uchwał. Tylko PiS może zbierać podpisy. Na innych nasyła się Policję!
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 10:17
~kierowca
Dla mojej przyjemności mogą założyć nawet 1000 kamer i fotoradarów Po prostu trzeba jeździć zgodnie z przepisami i sygnalizacją świetlną .Atu pomarańczowe światło to po gazie bo jeszcze zdążę . I stąd biorą się te kolizje . Takich skrzyżowań w Polsce i na Świecie są miliony bez czasoliczników i jest okej A w Stalowej Woli robimy z siebie niedojdów . Morze trzeba na skrzyżowaniach zamontować szlabany jak na przejazdach kolejowych .
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 09:31
~igor
Instalacja kamer to nic innego tylko drenowanie kasy z kieszeni kierowców do budżetu państwa. Dlatego GDDKiA nie będzie zainteresowana szybkim instalowanie czasomierzy ale jest nadzieja że to zrobią pod naciskiem społeczeństwa. Przez 8lat rządów PO zmieniono wytyczne dla policji: bezwzględnie karać nie pouczać. Zafundowali nam państwo policyjne
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 09:11
~ennio
Przecież ta droga nie należy do miasta, czy powiatu. Pisanie, że jakaś uchwała by coś zmieniła jest manipulacją. Tylko podpisy. Brawo panowie.
+0-0
Niedziela, 13 września 2015 r. godz. 00:10
~tytus
łżesz Bławat. Przed wprowadzeniem świateł kierunkowych Stalowa Wola nie znała korków.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 22:40
~ABC
To jest najlepsza reklama PIS. nieudolnosc w dzialaniu, nie liczenie sie z obywatelem , brak poszanowania jego praw , obciazanie kosztami wynikajacymi z niudolnego dzialania decydentow, wieczna inwigilacja , dozor ,traktowanie osob o innym pogladzie na kazda sprawe jako wroga.Czy to sie rozni od PO? To przeciez tylko ten sam wielki POPIS.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 22:38
~polewka
Poczytajcie jakie piękne komentarze sobie o sobie pisze Durek pod różnymi nickami na pisowskim portalu. Dudek jest bardzo aktywny w internecie i pewnie też chciałby zostać prezesem miejskiej spółki jak Gunia - naczelny krytykant Szlęzaka. Durek , możesz się podpiąć pod pomysły Hausnera, ale na głowy się niestety nie zamienisz. Będziesz miał zawsze tylko swoją.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 22:31
~Wyborca
Durek ; czy dopiero niedawno dowiedziales sie o instalowaniu kamer ? Czy ty nie byles jednym z tych ,ktorzy zadecydowali o ich lokalizacji i dali na to zgode? Czy nie ty powiedziales ze trzeba nauczyc sie jezdzic w miescie? Czy nie ty zlekcewazyles (miedzy innymi) propozycje reorganizacji swiatel i problemu tego skrzyzowania? Czy to nie ty poruszasz ten temat podszywajac sie pod inne osoby by wykorzystac ta sprawe w kampanii przedwyborczej PIS ?
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 22:29
~fakt
Poświęcając chwilę czasu można przeglądnąć protokoły z sesji Rady Miejskiej strona 16 zwiera "Kolejna interpelacja Radnego Łukasza Durka dotyczy planowanego montażu kamer do rejestracji pojazdów przy skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z ulicą KEN" i tyle w temacie, żadnej innej wzmianki o w/w skrzyżowaniu w tej kadencji Rady Miejskiej... Trudno uznać za formę jakiejkolwiek inicjatywy, działania czy sprzeciwu jeśli ktoś coś sobie wymamrota pod nosem, bądź obudzi się krzycząc eureka mam pomysła, ale zanim przypomni sobie co mu się śniło to zapomni co wymyślił..
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 22:28
~Bławat
@jan- Lublin powiadasz. Jeszcze 12 lat temu przejazd przez to miasto w godzinach szczytu trwał tyle co przejazd ze Stalowej Woli do Lublina ( sam tego doświadczyłem), dzisiaj mimo licznych przebudów przejazd jest o wiele płynniejszy. Jadąc z optymalną prędkością masz 3 zielone (w Stalowej takie zjawisko to prawie cud), sprawnie działają zamki błyskawiczne, liczne dwupasmowe ronda rozdzielają strumienie samochodów. Są jeszcze wąskie gardła które czekają na obwodnicę, ale, jest jedno ale; chcąc zaparkować w centrum musisz się pogimnastykować lub przygotować na dobrze płatny parking.Tak nawiasem to duże ronda są o wiele bezpieczniejsze i lepiej kierują ruchem niż dozorowane skrzyżowania. Mania podglądania zatacza coraz szybsze kręgi i angażuje do tego coraz więcej urzędników. Najlepsze są rozwiązania najprostsze, których nie trzeba pilnować. Jaki będzie miesięczny i roczny koszt utrzymania tych kamer? Za wszystko zapłacą kierowcy? Płacimy przed jazdą, gdy kupujemy paliwo.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 22:21
~stalowiak
Durek i S-ka przestancie odgrywac ta tragikomedie !!!!! Wczesniej wepchaliscie mieszkancow w to wielkie g..... dajac zgode a obecnie by pozyskac glosy udajecie ,ze ratujecie ich sytuacje finansowa i droznosc drog miasta. To tak jakbyscie okradli kogos z czegos co moglby przez nieuwage zgubic. Na jedno wychodzi - przed wyborami na niby dbacie o dobro mieszkancow tego miasta.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 21:48
~;)
Liczniki można instalować tylko na sygnalizacjach stałoczasowych. Z tego co wiem na drodze krajowej w Stalowej Woli są sygnalizacje akomodacyjne, na których nie da się tego zrobić. Długości sygnałów dostosowane są do natężeń dopływających i są zmienne w czasie.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 21:14
~obserwator
~kabi - w porownaniu do Ciebie nie spalem od poczatku kadencji obecnej R.M.jak radny Durek. Chcesz dalej zniechecac ludzi do glosowania w zblizajacych sie wyborach parlamentarnych? - tak jak wczesniej w referendum? Ci ci nie glosowali nie moga decydowac obecnie skoro sami z tego zrezygnowali .Widac Twoja moralnosc "KALEGO"i uczciwosc Durka .
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 20:44
~Olo
Durek popytaj się w pisie kto wnioskował o te kamery i pisał do generalnej a potem wygibasy przed kamerami... :)
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 20:25
~mlynek
tak wszyscy jadą po tych politykach a czemu wy nie wpadliście na ten pomysł przecież każdy kto wiedzie na późnym żółtym dostanie bardzo konkretny mandat ludzie ratują wasz budżet domowy a wy się kłócicie czy pis ma racje czy nie a patrząc na taki zegar macie szanse ocenić czy jest miejsce do kontynuacji jazdy czy nie. W najbliższym terminie jadę sie podpisać.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 20:16
~kabi
obserwator, o jakich wyborach pleciesz, obudź się
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 20:16
~fghfgh
Dobra inicjatywa, bo kamery nic nie zmienią jeśli chodzi o liczbę wypadków. No, ale w zasadzie to przecież nie o poprawę tu chodzi tylko jak zwykle o łupienie kierowców.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 20:16
~g@d
Koło również wymyślił pan Daniel H. czego pozazdrościli mu nawet Sumerowie..
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 19:25
~obserwator
Czego nie da sie zrobic Panie Durek przed wyborami ? Mysle , ze z pana strony Panie Durek wszystko- lacznie z tym co sie komus przysni - ale tylko przed wyborami i tylko w sferze dobrych checi ale nic w realu.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 19:17
~obserwator
Driver , stalowiak , Huciany , ST MIESZKANIEC ,Mobil , Karolina czy kolo - to nasz slynny nawiedzony olo????? Do czego posunie sie Durek jako polityk ( fanatyk ) PIS-u? Czy musi byc az tak poprawny i zdyscyplinowany partyjnie? A jaki ma tupet podszywajac sie pod pomysly innych?
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 19:07
~RST
TO PRZECIEŻ RADNY OPOZYCJI PAN DANIEL HAUSNER APELOWAŁ DO PISOWSKICH WŁADZ MIASTA O MONTAŻ LICZNIKÓW NA KTÓRYCH SIĘ TERAZ PIS LANSUJE. DLACZEGO NIC NIE ZROBIONO, WSZYSTIE WŁADZE NA PODKARPACIU SĄ Z PIS. MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE JAK WYBIERZEMY PIS. MIAŁY BYĆ PIENIĄDZE I WSZYSTKO PO ZNAJOMOŚCI. A NIE MA NICZEGO.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 18:59
~KIEROWNIK
Co za pisowskie szuje. RadnyDaniel Hausner od początku apelował do pisowskiego prezydenta i do pisowskiej rady miejskiej, żeby zapobiec instalacji tych nieszczęsnych kamer, które stworzą dodatkowe zagrożenia, to się tylko uśmiechali głupkowato. Nic nie zrobili do tej pory. TERAZ ZOBACZYLI, ŻE LUDZI NAPRAWDĘ SZLAG TRAFIA TO WYSŁALI TYCH DWÓCH FIKOŁAJTKÓW PISOWSKICH I JESZCZE CHCĄ NA TYM UGRAĆ PUNKTY DLA PIS. ZA TAKĄ BRYNDZĘ WŁADZE MIASTA POWIESIĆ ZA ...
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 18:38
~rgt
UWAGA UWAGA] POMARAŃCZOWE tez mandat
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 18:32
~jan
..... a Gdaka im odpowie ze montaż jest niezasadny, bo takie sekundniki ustawia się by poprawić płynność ruchu ( tkzw. zielona fala ) a w stalowej woli nie ma problemu korków na głównej arterii miasta. Tym bardziej że nie mają tego większe od Stalowej Woli miasta jak Lublin, czy Rzeszów, a tam taki sposób regulacji ruchem jest bardziej zasadny...
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 18:01
~PAMIEC
~ Czyzby Pan Durek nie byl juz w PIS? Chyba jest w mniejszosci w Radzie Miasta skoro wzorem Pana Hausnera chcac zmienic uchwale musi zbierac podpisy?Przeciez Rada jest PIS- owska, a oni moga przeglosowac ta uchwale bez podpisow! A moze to tylko zagrywka przedwyborcza, a nie dobra wola, skoro popiera wczesniejsze rozwiazanie problemu skrzyzowania i zielonej fali proponowane przez Pana Hausnera.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 17:25
~NICK
No i super. Fajna sprawa i fajnie funkcjonuje w innych miastach. Pytanie czemu tylko na jednym skrzyzowaniu a nie na wiekszosci skrzyzowan, przeciez wcale nie mamy ich tak wiele
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 17:21
~Wyborca
Brawo Panie Durek za ODWAGE, ze poparl PAN rozwiazania Pana HAUSNERA.Troche pozno ale dobrze, ze zmienil pan poglady.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 17:16
~Mieszkaniec
Panie Durek zblizaja sie wybory to zmiana pogladow.podszyles sie pan pod pomysly Hausnera, ktore wczesniej krytykowales w styczniu tego roku.Nie ladnie postepujesz, twierdziles ,ze jak nie umieja ludzie jezdzic to na wies a nie do miasta.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 16:30
~Karolina
Brawo Panie Durek za odwagę. Czekamy na więcej info. Tych kamer nie powinno być w tym mieście. Skrzyżowanie nadaje się do przebudowania na RONDO. Wysłuchałam Pana całego video i jestem na TAK
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 16:06
~kolo
Ja też popieram. Ten człowiek ma przed sobą przyszłość,jeśli nie zacznie krakać jak pozostałe wrony w radzie.
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 15:35
~Krys
Dobry pomysł. A najleleszy było by tam rondo
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 15:34
~Mobil
Bardzo dobry pomysł! Jazda bardziej płynna i bezpieczna. Popieram w 100%
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 15:20
~ST MIESZKANIEC
Bardzo dobry pomysł i chwała Panu Radnemu za działalność w tym kierunku . Wątpliwa sprawa czy się na to rozwiązanie zgodzą bo to uszczupliło by skarbonkę budżetową a to byłoby nie zgodne z prawem .
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 15:08
~Huciany
Podpisuję się obydwoma rękami.Brawo!
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 14:46
~stalowiak
To chyba jedna z bardziej inteligentnych akcji. Radna Bąk powinna brać przykład a nie namawiają do oddawania surowców żeby kupić do gry w siatkówkę. Widzicie poziom?
+0-0
Sobota, 12 września 2015 r. godz. 14:37
~Driver
Brawo Brawo Brawo...!!!
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.