|
Piątek, 14 sierpnia 2015 r. godz. 13:46 ~pielgrzym87 | prawda jest taka, że najwięcej na pielgrzymkach piją księża a uczestników to nawet za palenie papierosów wyrzucają!
czasem wieczorem w sklepach można spotkac księży po cywilu jak kupują alkohol lub wysyłają kleryków (byłem klerykiem) - każda noc to alkohol a są i tacy którzy w ciągu dnia piją w sanitarkach i tez nie ma problemu... |
00 |
Sobota, 4 kwietnia 2020 r. godz. 20:51 ~Były kleryk | je tez chodziłem jako kleryk i nigdy nie spotkałem pijanego księdza na pielgrzymce. |
00 |
|
Czwartek, 13 sierpnia 2015 r. godz. 01:14 ~Czemu nie słuchają Papieża? | : Jakim prawem polityk, p.Kaczyński na Jasnej Górze, w miejscu dla mnie, wielu Polaków świętym agituje politycznie, poucza z ambony jak ksiądz! Czy jak pójdę do kościoła to zamiast słowa bożego od kapłana zobaczę na mównicy polityka? Kto dał mu prawo osądzać kto jest patriotą a kto nie? Czy jeśli nie jestem zwolenniczką pis-u to nie jestem Polakiem? I kościół chce mieć więcej wiernych? Czy warto dla głosów zwolenników radia maryja mieszać politykę i wiarę? Czemu nie słuchają Papieża! Obłęd!!!! |
00 |
Czwartek, 13 sierpnia 2015 r. godz. 00:29 ~Święta racja... | "Nie spotkałem nikogo, kto stracił wiarę po przeczytaniu Marksa i Lenina. Natomiast wielu straciło ją po spotkaniu z własnym proboszczem" - jak mawiał ksiądz Józef Tischner - dlatego go nienawidzili, jak dzisiaj innych którzy są mądrzejsi od tych pajaców. |
00 |
Czwartek, 13 sierpnia 2015 r. godz. 00:26 ~Mają nas za durniów | Jeszcze trochę i nasze kościoły będą tak puste jak w innych państwach. I będzie to winą nie komuny, nie Unii Europejskiej tylko tych dupków w sutannach którzy do tego nas doprowadzają. Bo jak idę do kościoła i zamiast kazania słyszę takiego politykiera, który obok Najświętszego Sakramentu pierd...li swoje idiotyzmy to wychodzę i tak robi wielu. Ba nawet już następnym razem nie idzie. Im Bóg myli się z PiSlamem. Zresztą i tak do ich zakadzonych smoleńską mgłą mózgów nic nie dotrze. Mają nas za durniów.... |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 20:31 ~alabama | P.p Mozets,Zuzia ,ksiądz to nie szary pątnik, to człowiek, który otrzymał powołanie od Boga za pośrednictwem Ducha świętego. Tak więc ,nie jest to zwykły chłopek lecz człowiek najbardziej światły ze wszystkich uczestników tego pochodu -pielgrzymki. I co? Pan Bóg go opuścił?. To niech zajmie się czym innym ,ponieważ oszukał Wiernych, ale nie Bozię. |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 15:31 ~kiki | Ogromna tragedia dla nich,ludzie wykazcie odrobine empati i przstanie sie pastwic ,wierze ze bedzie dobrze i modle sie za obu |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 15:13 ~groza | To, że "Jan" napisał bardzo madrze potwierdzaja ostatnie zachowania kleru świecznikowego w stosunku do b. pana prezydenta Komorowskiego. Było to bardzo podle i nikczemne aby "pasterze" tak zachowywali się w stosunku do człowieka. Gdyby nie trzeźwy osąd sytuacji przez innych księży, ktorzy wręcz po ludzku wzięli niszczonego człowieka w opiekę można by mówić o kulturze nienawiści a stąd jeden krok do stosu! Kto podsyca nienawiść w społeczeństwie przyjmując religię pisu za dogmat? |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 14:52 ~Huciany | Mozets zdejm koloratkę |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 13:16 ~Kacha | "Zuzia" przeczytaj "Jana" - to trochę daje odpowiedź na twoje pytania. Chyba agresję wywołują sami kapłani których zachowanie czasami przypomina jakby z Panem Bogiem jedli śniadania. Są tak pewni swojej nieomylności że zwyczajnych ludzi to zaczyna wkurzać i niejednokrotnie nie zgadzają się z ich zwyczajną ...głupotą. Oni są właśnie winny że polski kościół traci! |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 12:05 ~Zuzia | Jak się czyta te komentarze, to po prostu chce się wyć nad ludzką głupotą. Ludzie! Dlaczego wszędzie węszycie sensacje. Wydarzyła się tragedia i należy współczuć najbardziej człowiekowi, który ucierpiał w wypadku ale nie należy również winić kleryka,który nieumyślnie spowodował ten wypadek. Człowiek jak każdy inny. Może lepiej byłoby wczuć się w jego sytuację i pomyśleć co czuje.Ale większość ludzi dowiedziawszy się, że to ksiądz rozpętało burzę złośliwości. Oczywiści autorzy tych oszczerstw to osoby "idealne pod każdym względem". Najlepiej dokopać leżącemu. Życie jest kruche i krótkie i my nigdy nie zrozumiemy wyroków Boskich. Dlatego może lepiej zamiast spekulować czyja wina, kim był sprawca i że najprawdopodobniej zrobił to celowo i nie zostanie za to ukarany, to po prostu pomodlić o uzdrowienie Mariusza. |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 11:55 ~Jan | " WSZĘDZIE tam, gdzie religie uzyskały dominujący wpływ na życie społeczne, stały się przyczyną krwawych prześladowań i okrucieństw. Im silniej ludzie wierzą w nadnaturalne byty, tym bardziej nieludzkie są ich uczynki. Kultury zdominowane przez kościoły i religie są BEZ WYJĄTKU nietolerancyjne i bezwzględne wobec tych, którzy tej wiary czy przekonań nie podzielają, a często również wobec własnych wyznawców. " James A. Haught. |
00 |
Środa, 12 sierpnia 2015 r. godz. 11:27 ~Ekspert jak każdy | Ja bym zjadł batona. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 23:31 ~warki | Skoro wypadki w drodze na impreze Owsiaka sa pretekstem dla prawackiej prasy aby postulowac o zaprzestanie organizowania Przystanku Woodstock to trzeba byc konsekwentnym i krzyczec "stop pielgrzymkom" bo i na nich sa wypadki. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 22:33 ~duch | Wydawałoby się, że na pieszej pielgrzymce najbardzie prawdobodobnym jest ucierpieć pod podeszwami butów maszerujacych w stanie głebokiego skupienia pielgrzymów.
Niezbadane są ściezki, którymi kroczy Pan z nieszczęściami, którymi obdarowuje trzodę swoją. Grzeje pielgrzymów, wystawia na pokuszenie cieniem samochodu i nim wykańcza wykorzystując kleryka widzącego tylko samochody, które wielbi i zdolny jezdzić nim nawet po ludziach.
Czyć nie jest to zdarzenia symboliczne, nieomaln mistyczny wgladąd dające, że religija, zabija, rani i kaleczy tak ciała jak i dyńki i niczemu innemu nie służy, jak doprowadzać człowieka do stanu bydła, które jest tyle warte ile mozna z niego władzy i kasy wyciągnąć. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 20:54 ~ja | Z tego co wiem ten Pan ma żonę i dwoje dzieci, oprócz tych obrażeń usunęli mu jeszcze śledzionę jego stan jest ciężki! Bardzo jestem ciekawa, czy ten ksiądz przeprosił żonę i dzieci czy im pomógł nadmienię że to bardzo pobożna rodzina!!! |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 18:52 ~aborygen | wikary z Jarocina poszkodowany z Szyperek' Wszystko zostanie w parafii. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 18:37 ~1234 | Kobi nie myślałeś debilu by iść do psychiatry? Dobra nie idż jesteś z pisu więc to nie pomoże |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 16:00 ~PilotSTD | Jakis metoda na smroda itd co ludzie macie za ksywki Roman Ty tez tam morda, skad wy jestescie ja bym was tak pałował po głupich łbach i tyle by bylo za te niemadre komentarze |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 15:58 ~PilotSTD | Justyn sam nalezysz do sekty ... Ludzie sie moglą a nie beda rozmawiali z jakims Kretynem jak Ty |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 15:49 ~Justyn | Do kogokolwiek na pielgrzymkę ciężko się dodzwonić. Wszyscy mają wyłączone telefony. Czy to jakaś sekta? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 15:07 ~jan | .... pewnie Donald Tusk namówił księdza żeby wsiadł.... |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 14:46 ~aram | gosc w srednim wieku;nic mu nie bedzie a wina nie jest tylko mlodego ksiedza z jarocina ale tez wszystkich ludzi bedzacych obok niego; razem wyruszyli na pielgrzymke siedzieli modlili sie itd. a jak nieodpow.osoba naklonila wikarego na probe,to teraz niech tez odp.za to nikomu kluczykow nie zabral |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 14:43 ~ksaidz | masakra nawet na pielgrzymce nie jestes bezpieczny ewidentna wina ksiedza jak sie prowadzi to sie patrzy szkoda typa zamiast na jasna gore typ trafil do szpitala |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 14:07 ~stańczyk | Do luja. Masz rację luja, że to mogła być prowokacja. Przecież do wypadku nie mogło dojść bo poszkodowanego powinien strzec Anioł Stróż. To szatan skusił faceta aby położył się pod kołem samochodu. I wszyscy Pismani szczególnie na Podkarpaciu powinni być czujni bo do wyborów jeszcze dużo czasu, a zły szczególnie upodobał sobie południe Polski. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 14:03 ~wetlina | "Doznał złamania szczęki i żeber" czytamy w treści artykułu a tak naprawdę chłopak jest w bardzo ciężkim stanie więc może powstrzymajcie si ę od głupich komentarzy. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 13:53 ~honorowy strażak | Nie wiem w którym zdaniu w finansowaniu straży ze środków publicznych jest napisane udział w pieszych pielgrzymkach. Powinni im zabrać ten sprzęt z OSP jak jest używany do celów innych niż przeznaczenia. Zabawki sobie urządzili |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 13:37 ~Janusz | Kara boska.
Hahahahahahah |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 13:33 ~miecz | no to widze winnego,bedzie nim pielgrzym dlatego ze sie nie upewnil ze pleban bedzie ruszal nie swoim samochodem |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 13:18 ~Olek | Wyzdrowieje chlop i po sprawie. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 13:11 ~Komendant | Dlaczego strażak pozwolił na jazdę samochodem strażacki osobie postronnej? A czy ksiądz powoli strażakowi spowiada w konfesjonale? Może jeszcze na sygnale jechał? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 12:52 ~kitka | Lekkomyslność decydentów wozów strażackich jest porażająca. Przy takiej suszy, latwopalności wszystkiego specjalistyczny samochód p.poż wyjażdża na "wycieczkę" na 14 dni! Czy nie jest to skandal? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 12:02 ~Metoda na smroda | Należy przywrócić karę śmierci. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:55 ~wyjasnienie | to jest raczej lekki wóz gaśniczy niż bojowy, osp zaopatrza w wode i myjnie ma polową więc pewnie stąd |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:49 ~mieszkaniec | Co robił na pielgrzymce samochód bojowy straży pożarnej? Kto wyraził zgodę na jazdę takim samochodem? Dokładnie! jakim prawem kierował ? Kto udostepnil woz osobie nie uprawnionej ? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:46 ~PiSlam się już zbliża... | Nie chcę wiązać tego z tym przypadkiem na pielgrzymce, ale zobaczycie jak ePISkopat zacznie rządzić (a wszystko ku temu zmierza) to znów nawaleni proboszcze będą walili w lampy a policja ich odwiezie do domu żeby im sie krzywda nie stała. PISlamska sprawiedliwość jest tylko dla wrogów, niczym sie różnią mentalnie od komunistów mają ten sam modus operandi! Nie zrozumiesz bo jesteś prawicowym klęczącym pachołkiem, wyparcie to wasza główna cecha. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:43 ~dc | Teraz będą dziać się różne rzeczy, bo w osp nie każdy strażak może wsiadać do pojazdu i ruszać do akcji czy na przejażdżkę, musi miec jakąś jeszcze zgodę na prowadzenie pojazdu "uprzywilejowanego". Czy duchowny coś takiego miał? Zobaczymy ... |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:37 ~OT TAKA PRAWDA | ODWALCIE SIE OD POSZKODOWANEGO. ON I TAK CIERPI. NATOMIAST KOLO NIE MIAL PRAWA DO TEGO POJAZDU WSIADAC I ODPALAC SILNIKA. PO D.. POWINIEN DOSTAC TEN KTO MU NA TO POZWOLIL. W OGOLE TE OSP TO NIE POWIEM CO...ZABAWA W STRAZAKOW. BRAWA DLA KINGI ZA TRZEZWE MYSLENIE |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:29 ~luja | ... a może to była prowokacja dla duchownego? Czas zbliża się nieubłaganie, gdzie prowokacje będą na porządku dziennym, im bliżej wyborów tym więcej będzie takich zdarzeń! Po co on się położył pod kołem samochodu? Oto jest zagadka! |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:28 ~kabi | i znowu wiocha i palikociarnia dorwała się do kompów, a kto to widział, żeby kłaść sie pod kołem samochodu, sam się prosił o kłopoty i innym też stworzył |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:23 ~tofii | Co robił na pielgrzymce samochód bojowy straży pożarnej? Kto wyraził zgodę na jazdę takim samochodem? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:10 ~Kinga | Nie zgodzę się z Tobą Mozets. Owszem wypadek jak wypadek ale sprawę trzeba monitorować, żeby łba nie ukręcili. Gdyby doszło do odwrotnej sytuacji, gdyby to pielgrzym najechał na księdza, zakonnice, biskupa nikt by mu nie wykazał nawet odrobiny współczucia ani wyrozumiałości. Ludzie tracą prawko za przekroczoną prędkość, w pracy ich przez to zwalniają, za głupotę swoją ponoszą konsekwencję. Tu powinno być tak samo a oliwa sprawiedliwa dla wszystkich bez względu na wykonywany zawód. Poszkodowany na pewno gdzieś pracował. Czy będzie mógł dalej wykonywać swój zawód? A może miał rodzinę którą utrzymywał? Kredyty do spłacenia? Wiesz jaka jest różnica? Że poszkodowany dostanie śmieszne pieniądze z OC, może rentę głodową. A drugiej stronie włos z głowy nie spadnie. Wyrazi skruchę, przeprosi, wyspowiada się. Ok. W porządku. Tylko taka drobna różnica że będzie sobie gdzieś na parafii i trudy życia codziennego jak rachunki, jedzenie obchodzić go nie będą. Przede wszystkim naruszył on czyjąś własność. To był samochód OSP, specjalistyczny w mniejszym lub większym stopniu. Po prostu nie miał prawa nawet gdy chciał dobrze. Po prostu dobrymi chęciami wybrukowane jest piekło.... |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:03 ~Mozets | Prozaiczny, nieszczęśliwy wypadek. Charakterystyczne jest tylko, że na tym portalu pojawia się "ustawowo" spora ilość wypowiedzi atakujących tylko dlatego, że sprawcą wypadku jest księdzem katolickim. Gdyby to zrobił rabin na pielgrzymce Chasydów do grobowca cadyka w Leżajsku - mówienie o tym byłoby aktem antysemityzmu. Ksiądz jak każdy obywatel poniesie odpowiedzialność za spowodowanie wypadku i obrażeń. Bóg nie ma nic do tego - bo dał ludziom wolną wolę i nie kieruje nimi z nieba jak marionetkami na sznurkach. Jednak modlitwa i wiara może zmienić postanowienia Boga. Po to są pielgrzymki (będące rodzajem modlitwy i poświęcenia Bogu) by wyprosić u Boga potrzebne łaski. Bóg nie jest chłopcem na posyłki. Inaczej ćpun miały narkotyki po 3 minutach "modlitwy" a lewak miałby "socjalizm" na "zamówienie". Marksizm kulturowy i manipulacja są na tym portalu tak ordynarne, że aż niesmaczne. I to piszą synkowie, wnukowie, pociotki ludzi , którzy w pięknych wiejskich kościółkach brali śluby przed kapłanem, chrzcili (i chrzczą dzieci) , często manifestują wiarę ( gdy im to pasuje...) . Ich wiara jest słaba i funta kłaków niewarta. J.CH. powiedział - "jaką miarą mierzysz - taką ci odpłacą. Miarą dobrą i natłoczoną." I nie jest to groźba - to pełne miłości ostrzeżenie. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 11:03 ~yabu | kto mu dał takie przyzwolenie i na jakiej podstawie?czy posiadał świadectwo kwalifikacyjne aby mogł wsiadac do takiego pojazdu?każdy kto pracuje zawodowo jako kierowca podczas przyjmowania czy też przejmowania pojazdu dla własnego spokoju obchodzi pojazd dookoła.no i czy w ogóle posiadał uprawnienia na ten typ pojazdów? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 10:42 ~Maciejka | Oby tylko OSP nie miało nieprzyjemności bo zdaje się że nie można sobie ot tak wsiadać bez uprawnień mimo ze ma się prawo jazdy |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 10:19 ~udar | Ciekawe czy ktoś zrobi bilans ile przez te dni pielgrzymów dostało zawału? W mieście zraszaczy się domagają, fontann, basenów a w taki upał idą, ryzykując własnym życiem. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 10:09 ~istotne info | Brakło jeszcze jednej informacji: czy miał w ogóle prawo jazdy???? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 10:04 ~czarls | swiety ksiadz: prowadzi wiernych prosto do Boga najkrotsza droga... |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 10:01 ~Selekcja | hahahhahahahaahha |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:56 ~Matka | do Ela: masz rację. Moja córka jest na pielgrzymce z koleżanką. Znajoma mówi i słyszała, że był jakiś wypadek. Ja za telefon. Brak zasięgu. Wiecie co czują rodzice? Gdy odebrałam usłyszałam tylko: mamo opowiem jak wrócę. Nie tu i teraz. Nie mogę rozmawiać. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:52 ~gwkzs | Ksiądz z Jarocina |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:51 ~Ela | Lepsza modlitwa jest ta cicha, w sercu, nie na pokaz, nie w hałasie. Dlatego nigdy nie byłam i nie będę uczestnikiem pielgrzymki. Wiem, że o zdarzeniu żaden z pielgrzymów nie chciał mówić bo mam kilku znajomych co poszli. Uważam, że na stronie czy FB powinna się ukazać informacja, bo gdy gruchnęła ta wiadomość, niektórzy mieli powyłączane komórki a rodziny odchodziły od zmysłów. Wypadek jak wypadek więc organizatorzy mogli pomyśleć o rodzinach i przepływie informacji. |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:45 ~diabeł | pan bóg nie chroni pątników ??? przecież oni idą , modlą się , modlą i modlą , a tu tragedia się stała - chyba ten pątnik nie miał szczerego serca ...szedł dla jakiejś pątniczki , nie dla boga i co ? kara ! :( |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:43 ~!! | Święta zasada: żony i samochodu się nie pożycza! |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:26 ~Kinga | A gdyby to było dziecko? Jak oni jeżdżą? Szok! |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:24 ~Roman | A bo księża mają takie specjalne prawo jazdy... po mszy jada autem bo pija krew a nie wino |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:23 ~Monika | Jak się ksiądz nazywa? Z której to parafii? |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:23 ~Andrzej | Co jak co ale księdzu to wolno. W stalowej woli pod centrum 4 chłopak najechał cofajac na babcie która zmarła to dostał areszt i dwa lata więzienia. Dla księdza jest jakiś inny kodeks? Chłopak nie będzie już nigdy sprawny. Z tego co wiem co się mówi na miescie wycieli mu sledzione i leży na OIOM |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:22 ~stalowiak | No to ma chłop pielgrzymkę... i jeden i drugi... |
00 |
Wtorek, 11 sierpnia 2015 r. godz. 09:20 ~Jerzyk | Upał nie zwalnia od myślenia! |
00 |