Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Niedziela, 28 kwietnia 2024 r. Imieniny: Bogny, Walerii, Witalisa
 Wiadomości lokalne
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 19:35     /Magdalena Rodecka/
Władze miasta planują remont "perszinga"

Władze miasta planują remont bloku przy ulicy 1-go Sierpnia 11, popularnie zwanego perszingiem. Inwestycja miałaby kosztować około 100 tysięcy złotych i rozpocząć się na wiosnę, jeżeli znajdą się środki.
Władze miasta planują remont bloku przy ulicy 1-go Sierpnia 11, popularnie zwanego "perszingiem". Inwestycja miałaby kosztować około 100 tysięcy złotych i rozpocząć się na wiosnę, jeżeli znajdą się środki.
Fot. Jacek Rodecki
Władze miasta planują remont bloku przy ulicy 1-go Sierpnia 11, popularnie zwanego "perszingiem". Inwestycja miałaby kosztować około 100 tysięcy złotych i rozpocząć się na wiosnę, jeżeli znajdą się środki.

Prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny tłumaczy, że będzie chciał blok doprowadzić do stanu jaki powinien on obowiązywać w XXI wieku a osoby tam mieszkające miały godne warunki. Władze będą chciały go również odpowiednio zabezpieczyć przed dewastacją instalując monitoring.

Remont miałby objąć dach, elewację, klatki schodowe i wentylację. - "Każdy kto tam był wie jak to wygląda. Tak nie może wyglądać blok w centrum Stalowej Woli bo to świadczy również o władzach. Dla mnie jest to wstyd jako prezydenta miasta aby takie bloki funkcjonowały w mieście" - stwierdził Lucjusz Nadbereżny.

Remont ma kosztować około 100 tysięcy złotych a prace rozpocząć się na wiosnę o ile znajdą się środki. Te najprawdopodobniej pochodzić będą z oszczędności wewnętrznych administracji budynków.

Blok nie ma dobrej opinii. Często dochodzi tam do kradzieży, pijackich ekscesy i pobić. Może wraz z remontem zmieni się podejście mieszkańców do poszanowania własności.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Piątek, 29 stycznia 2016 r. godz. 03:26
~stalowowolanin na uchodztwie
Kiedys. Mieszkala tam moja laska.Beata ciekawe co uniej jask sobie radzi moze ktos ja znal.
+0-0
Środa, 8 kwietnia 2015 r. godz. 20:48
~prawdomówny
Na Kilińskiego na przeciwko perszola to jest perszol 2 szczególnie 16 letni chłopak jest piromanem za dziewczynami latal z dezodorantem i ogniem chcąc je podpalic
+0-0
Środa, 25 lutego 2015 r. godz. 14:06
~edziu
Do ''piotr'' lemingu Szlęzak za 1 procent sprzedawał mieszkania na Okulickiego ale to lemingu ci nie przeszkadzało.
+0-0
Niedziela, 22 lutego 2015 r. godz. 18:17
~żbik
Czy piasecki taką decyzję podpowiedział ?
+0-0
Niedziela, 22 lutego 2015 r. godz. 13:17
~Gość
kolego Edka - bez jaj. Sam nic nie może? Jakby był uczciwy i służył mieszkańcom to drążyłby temat, zgłaszał uwagi, powiadomił kogo trzeba. A tak powiedział dwa zdania i podniósł łapę wbrew sobie. To co sądzić o takim człowieku? Jest w porządku? Teraz siedzi cicho mimo, że powinien coś w tym temacie zrobić. Ale boi się. To po co tam siedzi? Jak nic nie może zrobić to niech zrezygnuje a nie się ośmiesza.
+0-0
Niedziela, 22 lutego 2015 r. godz. 11:49
~kolega edka
do Gość. Mieszkańcy sami wybrali 19 radnych z PIS, a teraz oczekują od jednego nawiasem mówiąc bezradnego aby coś zrobił ? Przecież wiadomo ze on nic nie możne, a widać to było jak zaprotestował ze sprzedażą tych mieszkań na Żeromskiego a później jak wyciągnął na światło dzienne i nawet nakazał innym radnym aby sprawy z ławkami tak nie pozostawiać, że trzeba rozliczyć winnych. I co nic reszta ma to daleko w ..... . A on sam co możne ? Mieszkańcy są sami sobie winni wybierając radnych z jednej grupy partyjnej, bo jak opozycji nie ma to ustawy idą w/g większości radnych którzy maja większość w radzie, a powinni naprawdę być dla nas mieszkańców a nie opierać się na partyjniactwie. Hausner zwrócił uwagę naprawdę na poważne sprawy ale został zlekceważony przez pozostałych radnych. I to jest własnie w tej radzie nie w porządku, bo Pan prezydent zapowiadał współprace z radnymi z innych ugrupowań a robi co innego, w sumie jak wszystko do tej pory (miały być mieszkania socjalne i nie ma, miały być miejsca pracy i co ?, mieli być zatrudnieni fachowcy a są obsadzani w spółkach miejskich kolesie partyjni, to jest żenada- daliśmy się po prostu oszukać) Biada nam jak ta rada i prezydent działają !
+0-0
Niedziela, 22 lutego 2015 r. godz. 10:13
~podżegacz wojenny
Perszingowcy na Madagaskar!
+0-0
Niedziela, 22 lutego 2015 r. godz. 09:55
~bydłowchlewiemusimieszkać
żulą i darmozjadą wyremontują na nasz koszt chlew!!! Będą mieli co dewastować!!1 Będziemy patrzeć jak w krótkim czasie nasze pięniądze zmieniają się z powrotem w chlew!!! Monitoring nic tu nie zmieni to też zniszczą i nikt i nic im za to nie zrobi!!!!
+0-0
Niedziela, 22 lutego 2015 r. godz. 07:11
~Gość
Piotr - pan Hausner miał rację? A jak zagłosował? Tak jak mu kazali. Bezradny. Potem miał coś z tym robić, ale siedzi cicho. To on jest dla mieszkańców a nie odwrotnie. Kompletnie niewiarygodny człowiek.
+0-0
Sobota, 21 lutego 2015 r. godz. 22:35
~Piotr
Wyremontować i sprzedać patologii za 1% wartości to miasto zyska bo nie będzie już narażone na koszty związane z remontem i zadłużaniem tak powiedział Lucjusz Nadberezny Hausnerowi jak zwrócił uwagę Hausner ze blok przy Żeromskiego 7 jest za nowy i za młody żeby go sprzedawać i za 1% wartości, czy miał racje Pan prezydent czy Pan Hausner ?
+0-0
Sobota, 21 lutego 2015 r. godz. 21:31
~Iza
To już właśnie nie chodzi nawet o mieszkańców tego bloku bo są różni są i dziady są i normalni jak w każdym bloku na każdym osiedlu - ludzie dzielą się jedni piją , drudzy nie piją, jedni się awanturują inni zas nie i chcą spokoju . Jakby tak miało się wywalać takich na obrzeża miasta to większą połowę Stalowej Woli trzeba byłoby przenieść Ale tak jak wspomniał Mieszkaniec osiedla Dom Kultury ,organizowane są Dni Stalowej Woli przyjeżdżają artyści,to jest wizytówka miasta nasz Prezydent ma rację ,nie może być takiego obskurnego bloku w centrum miasta i popieram te słowa , bo wstyd by w takim miejscu artyści oglądali szare bloki przypominające więzienie . Te naprzeciwko między fontanną a perszingiem też przydałoby się odrestaurować bo wygladają wręcz okropnie . Koło Domu Kultury powinno być kolorowo , radośnie tak jak latem świeci słońce tak powinno zaświecić się koło Domu Kultury
+0-0
Sobota, 21 lutego 2015 r. godz. 17:44
~Mieszkaniec osiedla
Uważam ,że remont tego bloku jest niezbędny mamy obok piękny Dom Kultury ,organizowane są Dni Stalowej Woli przyjeżdżają artyści,to jest wizytówka miasta nasz Prezydent ma rację ,nie może być takiego obskurnego bloku w centrum miasta.Wielki szacun dla Gospodarza Miasta.
+0-0
Sobota, 21 lutego 2015 r. godz. 15:23
~Żeromskiego 1%
Znajoma - a dlaczego wprowadzić ludzi którzy są nierobami? Mieszkania socjalne i komunalne powinny być w jednym miejscu, z dala od centrum. Dlaczego ludzie którzy płacą kredyty, nie wyżebrali mieszkania, tylko ciężko na nie pracują, mają mieszkać z patologią? Tak. Z patologią. Jak na Żeromskiego. Tam już nikt normalny nie kupi mieszkania po cenie rynkowej, bo ta ulica będzie się kojarzyła z nierobami, żebrakami, marginesem. I nic dziwnego. Socjalnych i komunalnych na obrzeża.
+0-0
Sobota, 21 lutego 2015 r. godz. 12:51
~ZNAJOMA
O wypraszam sobie obrażania mojej kuzynki która mieszka z rodziną i dziećmi , podziękować Bogu w tej normalnej klatce od drogi. Mieszka tam , ale tak jak wszyscy płaci czynsz , wodę , śmieci i media . Co wy myślicie że w Perszingu ludzie żyją nie płacąc ? Ci co płacą powinni zostać , a Ci żule z tej drugiej obskurnej i śmierdzącej klatki powinni być wypierdzieleni na bruk w trybie natychmiastowym , bo tylko zajmują lokum i ciągle się tam coś dzieje Blok wyremontować i wprowadzić rodziny normalne a nie dziadów zasyfiałych trzymać wtedy byłby i spokój .
+0-0
Sobota, 21 lutego 2015 r. godz. 09:15
~miki
Lepiej niech władze miasta nie planują głupot
+0-0
Sobota, 21 lutego 2015 r. godz. 00:42
~Sylwek
Jakim prawem jakiś Nadbereżny ma pieniądze z naszych podatków wydawać na meneli i bandziorów tam mieszkających? Niech tam się przeprowadzi na kilka miesięcy i zamieszka to może go "oświeci" to towarzystwo. Niech nie robi się dobrym wujkiem z naszych pieniędzy.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 20:27
~Ania
Uwaam,ze ten blok nalezy wyremontowac wtedy gdy patologie yprowadzi sie do innego bloku, poswieconego dla nierobow i pijakow .Od nich nalezy tez pobierac czynsz i oplaty.Nie ma ludzi gorszych i lepszych.Sa ludzie pracy ktorzy tak nrawde wiaza koniec z koncem placac podatki i lenie pasozyty.Zostawic w tym bloku rodziny normalne z dziecmi bo nie powinny sie wychowywac w takim srodowisku Wtedy wyremontowac ten blok i wprowadzic ludzi normalnych ,gdyz ten blok jest bilisko Domu Kultury a to o czyms swiadczy.Cholote ktora praca sie nie schanbi wyslac w miejsce mniej widoczne.Jesli beda mieli choc troche ambicji to sie wezma za prace i wyjda z takich blokow.Na Calym Swiecienie ma nic bez pracy...Pieniadze wydac na stworzenie warunkow do pracy.Stawiac na mieszkancow Stalowej Woli ,ktorzy pracujac tam beda placic podatki dla Stalowej Woli a nie na molochy ktore wyprowadzaja kase z miasta..Jak ludzie beda docenieni jako pracownicy wlasnych ,drobnych ,zdrowych biznesow to sie bedzie mieszkanic bogacil i zarazem miasto.Z pustego nie napelni sie nigdy.Im dac ulgi , tereny na budowe wlasnego potecjalu a nie obcego ,ktory tylko wykorzystuje tania sile robocza!!!.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 20:13
~Max
Sensowny byłby taki kosztowny remont, ale tylko pod warunkiem przeniesienia dotychczasowych mieszkańców gdzieś na obrzeża miasta, a przydzielenie mieszkań normalnym, płacącym czynsz lokatorom, bo mieszkanie w takim miejscu miasta powinno być wyróżnieniem i nagrodą.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 20:01
~weronia
Niżej przeczytałam ze pan prezydent myśli o mieszkaniach i nieźle się uśmiałam :)) Owszem myśli ale o sprzedaży za 1% wartości Teraz wyremontuje i wywali element z tego bloku żeby stal się porządny ale tam wejdą pewnie jego znajomi i im sprzeda za 1 % wartości w centrum miasta i ot polityka i rządy gówniarza !!! Może się mylę bo jeśli tak to remontuje menelom i wyrzuca pieniądze w błoto a są to pieniądze nie z jego kieszeni !
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 19:58
~zła
Heh myślą że jak odświeżą perszing to i mieszkający tam będą lepsi...
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 18:41
~jak można?
Paweł - wszystkie pomysły od początku kadencji są beznadziejne. Jak można tak rządzić miastem? Czy wybrana rada nie ma nic do powiedzenia? Czasy komuny minęły. A prezydent nastawił się na rozdawanie. Ze swoich nie rozda, bo nie ma ani złotówki (oświadczenie majątkowe), ale dlaczego rozdaje czyjeś? Zrobi jeszcze drogę i park dla PIS-owca, rozda mieszkania za 1%, wyremontuje kolejnym nierobom blok. No bo przecież ze swojej kieszeni nie wyciąga. A ty mieszkanko pisząca pod wieloma nickami ciesz się. Już niedługo twój władca nie będzie władcą. Na pewno nie dotrwa do końca kadencji, bo mieszkańcy nie wytrzymają takiego "rządzenia". Najpierw TVN, potem Interwencja, będą mieć temat jak jeden z najmłodszych prezydentów rządzi.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 18:16
~Paweł
to jest kpina, ludzie płacący czynsze niejednokrotnie mieszkają w obskurnych blokach (choćby przy głównej ulicy Jana Pawła), których docieplenie przewidywane jest za 2 - 3 lata, a patologia z "perszinga" będzie miała odnowiony blok znacznie szybciej ..... chyba po to żeby było co niszczyć !!! co za beznadziejny pomysł !!!!
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 17:08
~Elmore
PiSowska gnida.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 16:31
~Gino
beznadziejna rada, beznadzieny prezydent, niepotrzebny powiat, beznadziejni parlamentarzysci taka gmina... trzeba wybierać odpowiedzialnie i nie łykać tego PR, którym dzień w dzień karmi nas pis... a Ty go Moniko łykasz bez refleksji, tak jak sobie to zaplanowali... Moniko czytaj między wierszami a nie to co przedstawiają bo inaczej jak ładna jesteś tak głupiutka:) sorry:)
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 15:41
~Do Gino
Chociaż tu mogę Cię poprzeć oby nie było jak za kadencji Szlęzaka
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 15:27
~Gino
czyli Moniko rozum nie nadąża za urodą, ja mam nadzieję, że Lucjusz odejdzie po tych wyborach parlamentarnych jak ma w planach i miasto stać będzie na wybór poważnego człowieka, radę też trzeba odwołać żeby nie było jak za Szlęzaka
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 14:54
~adaśko
Przecież ZAB nie ma oszczędności, bo ma 6 mln długu.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 14:29
~Do Gino
Mój e-mail moja sprawa . Każdy miał tu prawo się wypowiedzieć . Ja popieram decyzję i zdania nie zmienię . Tak samo jak się cieszę że Prezydentem został Pan Lucjusz . I tyle w temacie Pozdrawiam
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 14:22
~Gino
które mają tego samego maila, którego tu używasz:) ojojoj
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 14:14
~Do Gino
Wiesz facebook to ma tysiące ludzi na tym świecie
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 14:07
~Gino
kłamczuszka, masz na imię Monika, facebook masz nawet dwa profile, aha to dałaś się złapać na jego chaotyczny PR a to niebyt o Tobie świadczy, przemyśl to żeby intelekt dorównywał Twojej urodzie:)
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 14:03
~Do Gino
Stara się stara trzeba czasu i nie mam na imię Monika :) Miło mi Bernadeta jestem dla Twojej wiadomości
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 13:56
~śmieciarz
Moniko przetarg śmieciowy jest do marca 2016. Nadbereżny planuje być już wtedy w parlamencie, on się nie martwi po ile będą śmieci od kwietnia 2014.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 13:37
~Gino
po czym widać, że się stara? ja widzę nepotyzm, partyjniactwo, prywatę, puste obietnice, wyrzucanie lekka ręka pieniędzy, które mogą być przeznaczone na cele potrzebne rzeczywiście mieszkańcom. O śmieciach doczytaj, bo się ośmieszasz Moniko, czas by właśnie ludzie zainteresowali się na co są wydawane nasze pieniądze, bo ta rada nie wywiąże się ze swojej roli, bo jest strasznie słaba... ja zaś chcętnie podpiszę się pod każdą listą kończącą ten chocholi taniec pisu w Stalowej i chętnie zagłosuję za kimś innym
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 13:31
~edek
Mamy już pierwszy efekt pisowskich nominacji - centrala ciepłownicza nie działa. Przynajmniej przez 14 godzin nie będziemy mieć ciepła. I co ty na to Zarzeczny? Potrzebne jest alternatywne ogrzewanie dla szpitala czy nie ? Twoim zdaniem wszystko co zrobił dyrektor Leśniewski jest złe? Nie przewidziałeś , że pecem będą się zajmować pisiory? A nawet Radosław synalek samej Sagatowskiej?
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 13:21
~Dobra decyzja
Tak czytam te wszystkie wypowiedzi i nie rozumiem skąd w was tyle jadu ludzie tyle nienawiści do drugiego człowieka . antypis poczekaj może daj Ty czas temu Prezydentowi nie odrazu jak to się mówi Kraków zbudowali . On dopiero rozpoczoł kadencję , napewno spełni i obietnice nowych miejsc pracy . Nie w każdej podejmowanej decyzji musi się liczyć ze zdaniem mieszkańców , bo wam ludzie przecież niczym w tych czasach nie dogodzi . Przecież człowiek jak widać się stara . Płacę obecnie mniej za śmieci , a to że chce wyremontować blok ? A co w tym złego ? Przecież to nie własność ludzi którzy w nim zamieszkują , tylko własność miasta i miasto ma prawo swoje lokum wyremontować czy się wam to podoba czy nie . Ja popieram tą decyzję bo aż żal patrzeć jak się przechodzi koło tak pięknego miejsca latem jakim jest plac , fontanna , kino i stoi taki szary , obleśny blok . Bardzo dobra decyzja . Gdy trzeba będzie podpisać listę - podpiszę bo popieram
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 13:09
~antypis
O przepraszam bardzo, ale Nadbereżny obiecywał liczyć się ze zdaniem mieszkańców. Zamiast marnotrawić pieniądze na remont perszinga albo głupie audyty i nominacje pisowskich zyciowych nieudaczników powinien się wreszcie skupić na kreowaniu powstawania nowych miejsc pracy, co obiecywał w kampanii wyborczej. Miał wspomagać przedsiębiorstwa tworzące miejsca pracy i przyciągnąć inwestorów. Jak dotąd pisiorstwo tylko się lansowało na imprezie VIVO, przeciwko której tak chętnie głosowali.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 13:07
~DO GINO
nie jestem " on " tylko ona po pierwsze . Po drugie nie mam naście lat tylko jestem po 30-stce , mam rodzinę , dzieci i troszkę życie rozumiem . Najłatwiej się wypowiadać tym, którzy biedy nie zaznali . Wiesz chciałabym żeby Ciebie spotkała taka przykra sytuacja i żebyś znalazł się nawet nie w perszingu , ale na ulicy z poduszką i kołdrą jak na Dominkianie pod golym niebem :) A pamiętaj że kiedyś może Cię to spotkać zobaczymy czy się tak bedziesz wymądrzał . Wujek zagłosował na obecnego prezydenta i bardzo dobrze zrobił , bo ten chociaż się interesuje losem innych a nie tylko myśli o sobie żeby spaść tyłek jak poprzedni , co mieszkańców miał za nic ważne by jemu było dobrze i by Stalowa Wola świeciła pięknością . Widzisz ja potrafię zrozumieć ciężką sytuację bo kiedys byłam w podobnej , dlatego nie obrażaj wszystkich jak nie znasz
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 12:51
~sympatyk biednych
Do ''ralph'' lemingu nie dolewaj oleju do ognia, nikogo nie interesuje twoje zdanie w tej sprawie. Jak opuścisz mieszkanie mamusi i tatusia to też zostaniesz bezdomnym i wtedy zobaczymy jak będziesz gęgał.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 12:47
~Gino
jesteś małolatem, aż szkoda do ciebie pisać... jaka większość, większość wpisów popierających sam piszesz, jesteś w pisie, że wymyślasz takie androny? pamiętam jak nieszczęśliwie chcieli ratować sytuację tego bloku dokawterowywując tam policjantów, byli w pracy 24h na dobę i szybko stamtąd uciekli... jak mam się nie interesować pieniędzmi z moich podatków:) lecz się małolat, wcześniej zaczniej tym lepiej... nie tylko ortografii nie znasz, nie znasz podstawowych rzeczy jak to miasto funkcjonuje, zresztą ten prezydent twojego "wójka" też
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 12:19
~RaLph
Za NASZE PIENIĄDZE tym nierobom i degeneratom remont? Jaja jakieś.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 12:19
~Do Gino
Jak jesteś ślepy to przejdz się do okulisty bo jak widać większość osób popiera inwestycję . A co ty chcesz od nowego Prezydenta co ? Zle Ci że np zaczołeś płacic mniej za śmieci ? Zle Ci że Prezydent Nadbereżny myśli nie tylko o pięknym wyglądzie miasta , ale także o mieszkańcach ? Widziałeś jak kiedyś wyglądał blok Rotacyjny na Poniatowskiego ? Jak slums zobacz jak teraz wygląda , a też tam żulernia mieszka , młodzież stoi po klatkach , nie ma monitoringu i jakoś nie niszczą . Tu będzie to samo , spokojny twój rozczochrany ludzie napewno zadbają jak przestaną te dziady z innych osiedli tam wpadać . Niewiem czy wiesz , ale tam kiedyś mieszkali policjanci . Pozatym nie będz taki do przodu bo Ci tyłu zabraknie i nie interesuj się na co Prezydet przznacza pieniądze . To jego sprawa na jakie cele je przeznaczy przecież nie wsadzi Tobie do kieszeni do roboty tyłek rusz . I nie poprawiaj mnie z ortografii nauczyciel się znalazł
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 11:16
~Gino
to jesteś nielicznym wyjątkiem, który tę inwestycję popiera... wujek tak się pisze:) powtarzam Nadbereżny więcej straci niż zyska, blok po miesiącu wewnątrz będzie wyglądał tak jak przed remontem, kamery będą pewnie z kilka dni, menele nie beda chcieli być monitorowani:) i dobrze jak tak dalej pójdzie to Nadbereżny nie dotrzyma do końca roku i niech twój "wójek" głosuje przeciw odwołaniu:)
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 10:53
~Do Gino
Menele nie głosują ? A co ty myślisz że tam same menele mieszkają ? W d*** byłeś i gówno widziałeś to się nie udzielaj bo mój wójek z bloku Perszing nie pije i na wyborach był . Co ciekawsze zagłosował na obecnego Prezydenta zatkało kakao ? Jak niżej ktoś napisał nie wkładaj wszystkich do jednego wora , polowa miasta to menele , zule i dziady nie tylko w tym bloku . Pamiętam jak szłam do Lidla , jak się babka koło tej tzw rotacyji na Poniatowskiego wywracała po chodniku . Rotacyjkę na Poniatowskiego też odremontowali i co menele jakoś tam szanują bo i tam nie tylko tacy mieszkają i blok bardzo ładnie się prezentuje , dlatego ja równiez popieram tą inwestycję , czas najwyższy odnowić blok w tak ważnym miejscu jakim jest Dom Kultury
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 10:38
~Gino
jest to wyrzucenie pieniędzy, kiedyś był remontowany blok jak mieszkali menele za "wzorcówką", obok był remontowany na Kilińskiego i to wyrzucone pieniądze lekką ręką wydawane przez człowieka z awansów partyjnych, który bawi się miastem i pieniędzmi z podatków, Nadbereżny menele nie głosują a reszta jest przeciwko wywalaniu kasy na głupoty
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 10:31
~DO GLONTONON
Ja tam wolę by właśnie odrestaurować bloki . Perszing jest blokiem gdzie nie zapominaj są też sklepy , jest kantor , jest z tyłu dyskoteka i mieszkają ludzie . Jest to blok koło Placu na którym odbywaja się imprezy okolicznościowe i Sylwester . Szlęzak już dość ławek nastawiał , parków narobił i pomników tyle podczas jest kadencjii . Dla niego liczyło się piękno miasta a nie mieszkańców . Tu chociaż nowy Prezydent wie w co inwestować bo nie oszukujmny się blok w którym są też sklepy wygląda jak zakład karny Załęże w Centrum miasta . Ja popieram w 100 % zaplanowaną inwestycję
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 10:19
~Do wyborca
Uważaj żebyś ty przypadkiem żulem nie został jak ci kiedyś kasy zabraknie . A pamiętaj sytuacja czasem jest taka że się odwraca i śmieje się ten co się śmieje ostatni. Byłeś ? Widzialeś ? kto tam mieszka ? Bo ja byłam , mam koleżankę w pierwszej klatce od ulicy , mam znajomego tatę koleżanki , znam tam w pierwszej klatce sporo osób . Fakt jest jeden typ którego bym wyeliminowała , bo lubi zapuścić muzykę na full i meneli z innych bloków przyprowadzić , i gdyby go nie było w tej klatce byłoby spokojnie , ale niestety we wszystkich blokach znajdzie się menel , żul czy żulica więc nie oszukujmy się , ale połowa miasta to menele , żule , ćpuny i nieroby nie tylko blok przy Sierpnia .
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 09:02
~wyborca
Żulom i Bandytom Lucek będzie remontował teraz "Perszing: !!! Jezjku co to za decyzje?!!!! Broń Panie Boże od takich decyzji.
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 08:57
~DO WYBURZYĆ PERSZING
Człowieku zanim zaczniesz kogokolwiek obrażać zastanów się pajacu czy kiedyś przypadkiem sytuacja cię nie zmusi tam zamieszkać . Mam nadzieję że spotka cię gorsza i wylądujesz na ulicy haha. Wyburzyć to raczej tobie ale głupotę z pustego łba
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 08:39
~prawica
Obierzyświat:) nawet jaęzyka polskiego nie zna:) to kolejne wyrzucenie pieniędzy przez robiącego sobie kampanię do sejmu pisowca, miasto już ma doświadczenia w remontach bloków dla meneli, ale trzeba mieć trochę doświadczenia i wiedzy...
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 08:38
~WYBURZYC PERSZING
Remont dla tej patologii? to chyba jakas kpina Buldozer i niech wyburzy te slamsy razem z tym całym dziadostwem!!!!!
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 08:25
~jasiek
Eh, niezły populista z tego Lucka. Gdzie nowe miejsca pracy? Czy coś myśli nad ściągnięciem inwestorów? Co ze stacja monitoringu zanieczyszczenia środowiska? Czcze gadanie...
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 08:23
~Do bobka
Ty uważaj żeby Ciebie kiedyś to nie spotkało i żebyś nie wylądowała na bruku czego ci życzę z całego serducha . Nie mądrzyjcie się ludzie bo w każdym bloku mieszkają menele . Nie ma bloków idealnych gdzie mieszkają sami porządni ludzie . Wszędzie jak nie z dachów skaczą , to po klatach stoją jak np w Rotacyjnym koło torów czy tym koło Lidla. Wszędzie znajdzie się rodzina co chla , co się bije i awanturuje . Proszę jacy wszyscy nagle Święci się znalezli heh a ciekawe czy wy jesteście wszyscy tacy idealni . Brak słów cieszcie się że blok koło takiego miejsca jak Dom kultury , gdzie odbywają się imprezy będzie wreszcie ładnie wyglądał i nie wkładajcie wszystkich do jednego worka bo nie każdy w tym bloku pije i nie każdy jest menelem . Niektórzy mieszkają tam z dziećmi bo tylko tam dali im przydział a to chyba lepsze niż mieszkać z teściami na kupie , a zapewne wiele rodzin tak się gniecie . Ja wolałabym np iść z rodziną tam gdzie mi dają mieszkanie , nawet do Perszingu niż jak inni siedzieć na łasce teściów . A ja np jestem abstynentką i co też powiecie że jestem menelem bo tam bym np mieszkała ? Ogarnijcie się ludzie bo aż żal czytać te bzdury
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 07:44
~Obierzyświat
Zastanawia mnie stan niektórych osobników z naszego miasta tu wypisujących swoje wypociny.... CO BY NIE ZROBIŁ TO ŹLE.... to już wchodzi w taki stan że trzeba leczyć farmaceutycznie...
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 07:40
~Janek
Do @mieszkaniec - to ty jak wychowałeś swoje dzieci lub taką tworzysz rodzinę bez szacunku dla innych i dla mienia - bo skąd niby kibole i domorośli artyści bazgrolący po murach.... to twoje dzieci lub rodzeństwo - takie w domu chowanie, a później idzie cymbał na ulice i dewastując bloki malując... miej pretensje do siebie
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 07:08
~glontonon
Jeden wydaje na luksusowe ławeczki a drugi na odswiezenie bloku "perszing", ktora z inwestycji jest lepsza ?
+0-0
Piątek, 20 lutego 2015 r. godz. 02:06
~ZAINTERESOWANA
jestescie idiotami wypisujac takie komentarze byc moze baranie za niedlugo ty tam zamieszkasz skad wiesz? jestes czarodziejem znasz swoja przyszlosc? BRAWO PANIE PREZYDENCIE---- tak trzymac a pijusy ,menele,wszelaki element mieszka w kazdym blokui nie robcie z siebie idealow bo sory nimi niestety nie jestescie i daleko wam do ludzi idealnych to tez sami siebie mozecie osadzic -----powodzenia przy remoncie ,,PERSZINGU,,
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 23:08
~mieszkaniec
Panie Prezydencie Nadbereżny proszę wydać polecenie Pana kolegom i sojusznikom politycznym - kibolom, aby wyczyścili mury i elewacje budynków, które pobazgrali sprayem sławiąc Stal. Przecież koszta dewastacji murów i elewacji przez Pana kolegów i sojuszników politycznych kiboli, ponosimy my podatnicy. Fajnie, że "Pershing" będzie odrestaurowany. Ale pytam po co? Po to, żeby Pana koledzy kibole mieli świeże ściany do zabazgrania sprayem? To są Pana sojusznicy polityczni ci kibole, więc na pewno Pana posłuchają.
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 23:05
~kaz
Do stalowiaczek. A po co go ocieplać , teraz jest w swoim stylu ładny .Styropian tylko popsułby jego wygląd jak w większości obecnie ocieplanych bloków. Warto zobaczyć te bloki ocieplone kilka lat temu jak pokrywają się porostami i mchem.Może wystarczy tylko pomalować elewację położyć nową papę na dachu , zrobić nowe obróbki blacharskie i nasady wentylacyjne a to chyba nie musi kosztować milionów.
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 22:20
~bobka
powinni cale to towarzystwo wywiezc pod lasek i niech tam sobie mieszkaja w szalasach z pazdziezu.
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:58
~stalowiaczek
100 tyś na dach,elewacje klatki,monitoring,wentylacja?coś za mała kwota na taki zakres-może chodzi o milion?Docieplenie domku jednorodzinnego to kwota rzędu 30tyś,dach na domku to też około 30tyś. Mam swoją firmę i za te pieniądze to może bym klatki pomalował. Trzeba zapłacić ZUS,podatki,materiały też kosztują. Redaktor chyba się pomylił.
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:33
~HAHAHA
STALOWA WOLA! PIERWSZE MIASTO GDZIE MENELOM REMONTUJE SIE BLOK! WNETRZE MIESZKAN TEZ IM ODPICUJECIE?
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:31
~prawica
Do !!! nieszkania się kupuje, nie dostaje, mnie nikt nie dał, ale ja w pisie nie jestem
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:31
~??
cos mi sie wydaje ze prezes tez sie nie ostanie...czyzby wieslaw s??
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:25
~Do ciekawa
To uważaj żeby ci ten kot kiedyś na łeb nie skoczył
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:21
~ciekawa
a koty na glowe dalej wyrzucaja bo doniczek zabraklo?
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:20
~Do ciekawa
A Ty ciekawa to co stoisz tam za rogiem i patrzysz czy policja przyjezdza ? Zaskoczę Cię bo od dłuższego czasu policja tam nie interweniowała , niby taka jesteś ciekawska a jak widać nie w temacie . Więc idz może ciekawska poplotkuj gdzieś indziej
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:17
~Do luk
Przepraszam a czy we wszystkich blokach mieszkają tacy porządni ludzie ? Może gorsze elementy niż w perszingu . Napisałam o części mieszkańców bo takich tam znam , nie napisałam że wszyscy są schorowani , czy mają dzieci . Są też starsi goście do których przychodzą elementy z innych osiedli . Ale żaden blok nie jest przecież Święty , wszędzie znajdzie się jak nie dewotka , to pijak albo awanturnik . Ta cała Stalowa to jedno wielkie miasto meneli co tylko chlają i kasę sępią , za fajkę w ryj w biały dzień można dostać dlatego już tam nie mieszkam i się bardzo cieszę że wyjechałam na zawsze . A pozatym pieniądze na remont pochodzić będą z oszczędności wewnętrznych administracji budynków, a nie z waszych kieszeni czy kieszeni Pana Prezydenta . Powinniście się cieszyć że blok w Centrum miasta i koło kina będzie wyglądał jak blok a nie slums
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:15
~ciekawa
skoro sami tacy tam porzadni mieszkaja to dlaczego ciagle interweniuje tam policja i wyglada to jak wyglada...
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:10
~Do !!!
Menel ? A czy ty byłeś widziałeś kto tam mieszka ? Bo ja mam tam koleżankę , jest fajną normalną osobą . Ma dzieci , 2 pokoje i bardzo ładnie w mieszkanku . Mieszka tam bo tam przyznano jej mieszkanie . Przykład innej koleżanki która złożyła do Urzędu miasta wniosek o przydział mieszkania bo ciśnie się z teściami i dzieckiem . Dostała a wiesz gdzie ? w Perszingu :) Odmówiła bo się boi elementów które wpadają tam z innych osiedli . Więc zanim zaczniesz nazywać kogokolwiek od meneli , spójrz w lustro czy jesteś taki doskonały . Popieram założenie domofonów , bo niestety ale mieszkanka ma rację przychodzą tam typy tez z tej rotacyjki za torami . Tam dopiero jest smród , brud i ubóstwo a karaluchy w biały dzień po ścianach biegają . Zaskoczę cię bo w Perszingu chociaż z robalami ludzie mają spokój . A i uważaj bo kiedyś jak będziesz się np starał o mieszkanie też możesz tam przydział dostać
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 21:06
~LUK
Mieszkanka skoro tam mieszkają sami porządni ludzie,matki z dziećmi i osoby starsze,to do kogo przychodzi ten,jak piszesz element z innych osiedli.Co do pieniędzy to oczywiście ,że są to pieniądze mieszkańców miasta,bo przecież nie Nadbereżnego.
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 20:56
~!!!
Domofon? Jak będzie chciał menel wpuści drugiego menela...
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 20:55
~Olo
strasznie zabawna ta wiadomość:) fajnie się wydaje nie swoją kasę, tu wyrzuca w błoto, Nadbereżny nie fantazjuj, hehe ale to śmieszne
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 20:45
~Mieszkanka
Wspaniała wiadomość Panie Prezydencie , wreszcie ktoś pomyślał o tym bloku i jego mieszkańcach , bo niestety gdyby nie element przychodzący tam do bloku z innych osiedli byłoby inaczej , byłoby spokojniej . Nie zapominajcie też ludzie że mieszkali tam policjanci z rodzinami . Nie mieszka tam żaden element , tylko osoby dotknięci gorszą sytuacją materialną . Mieszkają tam kobiety z dziećmi , starsi i schorowani ludzie . To że przychodzi element z innych osiedli , że kopie ludziom po drzwiach to nie ich wina . Znam tam osoby które chcieliby zaznac spokoju , ale to nie ich wina że Stalowa Wola stała się miastem prywatnym i nie ma tak jak kiedyś wolnych mieszkań , więc siedzą i męczą się w tym bloku siedząc czasem w strachu czy nikt im nie wpadnie z siekierą do mieszkania . Oprócz Monitoringu powinny być tam założone domofony by żadne obce typy nie miały wstępu . Pozatym z tego co sobie przypominam już pisaliście że powinni odnowić ten blok w centrum miasta , a teraz co bo nagle na Element 100 tysięcy ? A co to wasze że tak rządzicie ? Popieram decyzję Pana Prezydenta widać że dla niego nie liczy się tylko i wyłącznie piękno miasta , parki i pomniki . Wreszcie młody człowiek , ale myśli też o bezpieczeństwie i komforcie innych . Szacunek
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 20:17
~kazek
latwo wydawac nie swoje, wysiedlic tamta cholote a nie im remonty robic
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 20:08
~rst
no i może sami mieszkający tam wezmą się za robotę i pomogą przy remoncie? Ekipa remontowa chyba będzie musiała wynająć ochronę, żeby narzędzia nie poginęły ;)
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 20:07
~rst
xxx: pomalować wszystko olejną i zagipsować okna, żeby żyrandole nie wylatywały. Zaspawać drzwi wejściowe i może w końcu będzie spokojnie...
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 19:52
~XXX
co??? 100tys?? Co można zrobić za taką kwotę poza remontem dachu??
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 19:45
~antypiseczka
Mysli...zawsze to pare glosow
+0-0
Czwartek, 19 lutego 2015 r. godz. 19:44
~gosc
no tak bardzo madrze -.-
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.