Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Poniedziałek, 29 kwietnia 2024 r. Imieniny: Hugona, Piotra, Roberty
 Wiadomości lokalne
» Niech się święci 3 Maja!
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Sygnały Czytelnika

Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 11:44     /Anna Tomczyk/
Miejskie parkingi znowu płatne?

Urząd Miasta w Stalowej Woli rozważa możliwość powrotu do stref płatnego parkowania m.in. wzdłuż ul. Okulickiego.
Urząd Miasta w Stalowej Woli rozważa możliwość powrotu do stref płatnego parkowania m.in. wzdłuż ul. Okulickiego.
Fot. Jacek Rodecki
Jak dowiedział się portal Stalowka.NET, urząd miasta rozważa możliwość wprowadzenia płatnych parkingów w Stalowej Woli. Strefa płatnego parkowania miałaby obowiązywać m.in. wzdłuż ul. Okulickiego w okolicy Hali Targowej i PKP.

Do naszej redakcji napisał pan Rafał, który uważa, że miasto powinno zająć się parkingami przy ul. Okulickiego, w pasie od dworca PKS do Hali Targowej.

- "Jestem zbulwersowany sytuacją jaka panuje na parkingach wzdłuż obiektów handlowych przy ul. Okulickiego" - pisze nasz czytelnik. - "Chcąc zrobić zakupy w godzinach porannych czy popołudniowych niemożliwe jest zaparkowanie auta, ponieważ na parkingu całymi dniami stoją samochody mieszkańców bloków z drugiej strony ulicy" - dodaje.

Trudno temu zaprzeczyć, ponieważ parkingi przy sklepach są długotrwale zastawiane nie tylko w ciągu dnia, ale także wieczorami i nocą, a w okolicy nie ma całodobowych sklepów. Zdaniem pana Rafała, miasto powinno zamontować w tym rejonie urządzenia do pobierania opłat za postój.

- "Pierwsza godzina mogłaby być bezpłatna, ale za każdą kolejną powinno pobierać się opłaty. Może to pomogłoby w płynności parkowania pojazdów w tym miejscu" - sugeruje czytelnik. - "Jeśli mieszkańcy bloków nie mają, gdzie parkować samochodów, niech zgłoszą się do spółdzielni żeby wybudowali im parking" - dodaje.

MIASTO ZASTANAWIA SIĘ

Pan Rafał poprosił nas o interwencję w tej sprawie. Skontaktowaliśmy się z Wydziałem Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miasta Stalowej Woli, ponieważ wskazane przez czytelnika parkingi są własnością miasta.

Dowiedzieliśmy się, że prezydent Stalowej Woli rozważa możliwość powrotu do płatnych parkingów. - "Nie jest to jednak takie łatwe. Sprawa jest bardziej skomplikowana niż się wydaje" - informuje zastępca naczelnika WGK Andrzej Wojtaś.

Zanim strefa płatnego parkowania zacznie funkcjonować konieczne jest przyjęcie przez radę miejską stosownej uchwały i stworzenie systemu poboru opłat oraz oszacowanie jego kosztów. W tej chwili jak usłyszeliśmy - nie wiadomo ile kosztowałaby taka inwestycja.

- "Wszystko będzie zależeć od ilości zainstalowanych urządzeń, a także rodzaju i dystrybucji kart parkingowych" - wyjaśnia Wojtaś. - "Nie sądzę, aby cokolwiek w tej sprawie zmieniło się w ciągu pół roku" - dodaje.

Płatne parkingi w Stalowej Woli już kiedyś funkcjonowały, ale kilka lat temu miasto zrezygnowało z poboru opłat. Sytuacja na wielu parkingach, zwłaszcza w okolicy obiektów handlowych, zmusza jednak do powrotu do wprowadzenia stref płatnego parkowania. Wcześniej miasto chce, porozumieć się ze spółdzielnią o możliwości stworzenia przez SM alternatywnych miejsc parkingowych dla swoich mieszkańców.

- "Tak naprawdę problem jest obustronny, bo pod sklepami parkują mieszkańcy okolicznych bloków, a pod blokami jak mają możliwość klienci sklepów" - podsumowuje zastępca naczelnika WGK.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 2 czerwca 2014 r. godz. 14:35
~k0mar
Będą płatne - nie będę tam kupował. Nie będą płatne - będę kupował. Proste? Myślę, że Pan Rafał jest burżujem i nie liczy się z każdą złotówką jak mniej zamożni, dlatego przeszkadzają mu inni, bo jest zwykłym egoistą. Dlatego pomyślałem sobie: "Nie będę karmił Trola".
+0-0
Niedziela, 30 marca 2014 r. godz. 19:55
~nuda
popieram powinny być platne zdecydowanie
+0-0
Środa, 26 marca 2014 r. godz. 15:04
~królewna
Popieram. Powinny być płatne.
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 22:52
~USA
Pisac poprawnom Polszczyznom , a nie ,,News '' nigdzie na swiecie niepisza po Polskui to I my piszmy po polsku I rozmawiajmy ,bo polski to piekny jezyk ,jestem pare lat za granica I nie slysze ,aby ktos po polsku mowil ani spiewal , a my policy jak Barany wszystko po Angielsku ,moze 3 procent zna jezyk a reszta to slocha I co ztego ,,Nie zapominajmy kim jestesmy,Znad pieknej wisly ,,
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 18:56
~egon
Prezydentowi kurczy się budżet bo dług już sięga 80 milionów to szuka dodatkowych wpływów :) Proponuję opłaty od "chodzenia po chodnikach miejskich" i od "myślenia inaczej niż wódz" Śmieszny cmały człowieczek
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 17:06
~isska
do BarbapapaNJ Masz rację w 100%, ale jak chcesz to osiągnąć- naklejki na auta? :) A może tak , jak zrobiły to niektóre osiedla w Krakowie- istny terror- siostra odwiedzająca syna na stałe tam mieszkającego, za każdym razie się trzęsie wjeżdżając na osiedle, czy przy wsiadaniu nie zobaczy za wycieraczką mandatu ?- A jak Ciebie będzie chciał odwiedzić przyjaciel z żoną- też każesz mu zapłacić? Troszkę zdrowego rozsądku- na marginesie- autor artykułu osiągnął cel- nic w mieście się nie dzieje, a tu proszę -sztucznie wywołany temat budzi tyle emocji :)
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 13:53
~Mozets
Wszyscy włącznie z aktualnym rządem, szukają pieniędzy. A to w radarach, a to w lasach państwowych. W Stalowej zupełnie poważnie proponowałbym jeszcze opłaty za pozostawione psie odchody na chodnikach i tuż przy nich. ( Bo na trawnik nikt nie powinien wchodzić - to istne pole minowe min poślizgowych). Niektóre psie kupy są olbrzymie jakby je wyprodukował wielkolud, typu Yeti. To pozostałości po olbrzymich psach, wielkości małego cielaka - ale nie tylko. Wystarczy policzyć - w Stalowej jest chyba około 1000 psów. Codziennie rano - 1000 x 20 zł mandatu = 20 0000 zł. 20 000 x 30 dni = 600 000 zł . Jasne ,że wszystkich złapać się nie da - ale niechby tylko połowę , to da 300 000 zł. Złoty ( g...niany) interes. Jeszcze można za przeklinanie w miejscu publicznym. Wyrzucanie petów przez okna bloków i butelek po wódce. Pole do pomysłów - otwarte. Ogromna ilość bezrobotnych znalazłaby przy tym zajęcie - lekkie i dochodowe.
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 12:49
~BarbapapaNJ
Myślę, że rację mają ci którzy twierdzą iż wprowadzenie płatnych parkingów w strefach "sklepowych" może pomóc zniechęcić mieszkańców okolicznych bloków do parkowania i pozostawiania tam samochodów. Jednak jest to rozwiązanie co najwyżej połowiczne. Urząd miasta musi w tym samym momencie umożliwić mieszkańcom tych okolic obronić się przed parkowaniem klientów sklepów na parkingach teoretycznie przynależnych mieszkańcom. Oczywiście umowne wyznaczenie granicy "przynależności" może być kontrowersyjne ale nie niemożliwe. Od czegoś trzeba zacząć. Sposób na wyznaczenie/oznaczenie i egzekwowanie zakazu może podlegać społecznej konsultacji. Przede wszystkim muszą być tym zainteresowane wspólnoty mieszkaniowe. Przy dzisiejszych możliwościach technologicznych egzekucja i weryfikacja wcale nie musi być pracochłonna ani kontrowersyjna. Jedno jest pewne, samym sporem pomiędzy obiema stronami sytuacji nie rozwiążemy, za to dajemy pole Urzędowi Miasta do podjęcia dającej się uzasadnić decyzji która de facto jest, jak pizza niektórzy, poprostu dodatkowym opodatkowaniem mieszkańców miasta i okolicy.
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 10:34
~isska
Jak słusznie ktoś zauważył, sprawy nie można rozwiązać. Pan Rafał prawdopodobnie nie mieszka w rejonie Okulickiego,a tylko tam bywa robiąc zakupy, lub, co jest bardziej prawdopodobne, jest lokalnym biznesmenem. Sama chętnie parkowałabym pod własnym blokiem, co jest niemożliwe, bo miejsca parkingowe zajmują amatorzy marchewek i bluzeczek z wyprzedaży ...:) Dwie, trzy rundki przed zaparkowaniem w godzinach popołudniowych to już prawie standard - ciekawe dlaczego nie ma problemu z parkowaniem na mikroskopijnym parkingu przy O. 16/18 w sobotę wieczorem i w niedzielę- czyżby kupcy wyczerpani praca wrócili do domu, a kupujący już wszystko nabyli ? :)
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 09:03
~KRK
Zwróćcie jeszcze na jedną sprawę. Niektórzy cieszą się ze powstaje kolejna Galeria (oczywiście o parkingach zapominają albo robią tylko parking bo wg przepisów ma być). Weźmy Galerię Primę. Parking tam nie jest czynny a poza tym popatrzcie jak był parking robiony - jak najmniejszym kosztem. Parking na 30 miejsc parkingowych. Na całą Galerię?! no przecież 30 osób w sobotę to tam na holu stoi? To jakaś masakra. No a weźcie Tesco i Galerię City Park i Społem. Trzy duże "sklepy" a ile jest miejsca na samochody? To musi być wymuszone i to musi być już w projekcie że duży sklep musi mieć Duży Parking. To chyba Normalne. No a teraz powróćmy do tego co chciałem na samym początku powiedzieć. Prezydent się chwali że będą nowe miejsca pracy( Buuhahahah ). Jeśli ja dojeżdżam do tej galeri do pracy to gdzie mam samochód postawić? W galerii Prima te 30 miesc co jest w podziemiach to sami pracownicy by zajęli - i tak to jest z parkingami.
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 08:22
~elha12
Kiedy Stalowa Wola była "Miastem rowerów", nie przypominam sobie problemów z parkowaniem samochodów. Może warto /tylko na czas zakupów!/ wrócić do tamtych lat, wybierając się w okolice hali targowej rowerem, a nie autem.
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 07:56
~Pawełek
Pan Rafał powinien rozpędzić się i stuknąć główką w murek (najlepiej żelbetonowy).
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 06:59
~obserwator
Najpierw trzeba powiękrzyć parking między blokami 16 a 18 przy ul.Okulickiego to uniknie się parkowania po drugiej stronie ulicy.
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 06:24
~Pablo
Jeśli mogę dorzucic "5 groszy "do tematu.Parkingi sa wykonane jak są, ok ale, co do miejsc wytyczonych przez innego koloru kostkę brukową są żle zaprojektowane.Przy zaparkowaniu auta zgodnie z wytyczonym miejscem, auto na szerokośc (licząc od przedniego prawego koła do lewego tylnego) wynosi ponad 230 cm przy normalnym kompaktowym aucie.Zatem jeśli stosowac się do wytyczonego sposobu zaparkowania zmiesci sie mniej aut, niż jakby parkowac nie stosując sie do linii wytyczonych przez ową kostkę brukową.Na dwa auta zaparkowane wg.linii zmieszczą się 3 i poł auta czyli na 4 dobrze zaparkowane mozemy miec 7 "zle "zaparkowanych aut.Proszę pomyślec o tym bo nie o brak miejsc chodzi ale o początkowe zle zaprojektowanie.Osobna sprawą jest ze kupcy,sprzedawcy jak i handlarze z Hali Targowej czy z "Rzemieślnika" parkują swoje auta nie zostawiając miejsca dla potencjalnie swojego klienta.Prosze na siebie nie "jechac" bo bedzie tak, że tylko coś błyśnie na niebie i zdmuchnie zarówno auta jak i parkingi oraz bloki z mieszkańcami .Miłego Dnia
+0-0
Wtorek, 25 marca 2014 r. godz. 04:59
~RST
Najwyższy czas, żeby Spółdzielnia Mieszkaniowa zaczęła budować parkingi dla mieszkańców bloków sąsiadujących z halą targową i placem. Przez cała noc parkingi są zajęte. Nad ranem wypełniają się po brzegi samochodami kupców i ich pracowników. Dla klientów miejsca nie ma . Zbudowanie dodatkowych parkingów dla tych grup jest w interesie kupców. O interes mieszkańców powinna zadbać spółdzielnia. Problemy mieszkańców zostały rozwiązane przez kilka ostatnich lat możliwością parkowania wzdłuż Okulickiego. Ta droga została wybudowana z udziałem środków unijnych i dlatego nie pobierano żadnych opłat. Pięcioletni okres trwałości projektu się kończy i trzeba znowu udrożnić tę ulicę. Wprowadzenie strefy płatnego parkowania jest moim zdaniem niezbędne. To wymusza rotację pojazdów.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 21:41
~centuś
Bieda biedą a furmankę każdy ma!
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 21:23
~Mad Cheesburger
Bardzo dobrze, pamiętam jak był płatny 1zł/godzinę i było puściutko, można było podjechać kiedy się chciało. Jak to jest, że szkoda 1zł za parking, ale na podjazd samochodem (paliwo) to już nie szkoda?
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 20:36
~guyg
nie dość że bieda to miasto tak pomaga że za parkingi opłaty wymaga!!! jeszcze trochę to za chodzenie będziemy płacić i nie powiem kogo bogacić !!!
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 20:09
~Get Real
Zgoda masz racje, poruszam inny temat. To może są to przymiarki do "zapełnienia" płatnych parkingów w budowie lub już istniejących......? Najlepsza metoda to wrzuć monetę co godzinę. Rozwiązanie parkowania na Okulickiego jest KRYTYCZNE, nowa galeria na błoniach ma hektary i sami zobaczycie ze szybko zacznie wygrywać wygodnym dojazdem... Wiec jedyne pytanie to: jak 'miasto' do tego podejdzie? Ile kasy wyciągną inwestorzy żeby zadbać o przepływ klienta i co z osiedlowymi parkingami. Założenie parkomatów to chamska metoda na pozbycie się parkujących mieszkańców dla wzrostu obrotów kupców.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 20:01
~kabi
barack jesteś pusty, ja też mówię
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 19:34
~Barack
kasia!!! Pusta(y) to jesteś ty! Ja wiem o czym piszę! Nie mam zamiaru dyskutować z tak pustymi mamutami jak ty.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 19:31
~Metoda na smroda
@Get Real: Stalowa Wola to jeden wielki parking. Nie ma więcej miejsc pod budowę. To nie problem miasta, że motłoch kupuje auta na potęgę. Obejrzyjcie filmy z początków lat 90. Aut było kilka razy mniej i wszyscy żyli. Nie powtarzajcie błędów zachodu. Wokół każdego budynku duże parkingi przy wszystkich ścianach. Taką wizję ma niejeden smrodziarz. Niektóre miasta istotnie tak wyglądają. Odległość do pokonania z punktu źródłowego A do punktu docelowego B rośnie w nieskończoność. Zachód już przeżył bum motoryzacyjny. Obecnie wydaje fortunę na rewitalizację zniszczonych miast. Zamiast budować miasto, budujecie parkingi!
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 19:28
~Marcin
Podziemny parking? Nie zartujcie. Pod PRIMA jest podziemny parking, do pol godziny chyba za darmo a dluzej zlotowke i co? i jest pusty nawet w sobote o 12. Odzyskajmy tem iejsca co sa.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 19:26
~plissss
chciałam zauważyć, że w Stalowej Woli gdzie się obrócę tam są płatne parkingi, nawet pod szpitalem trzeba zapłacić za miejsce parkingowe, gdzie w innych miastach to jest nie do pomyślenia, nawet w nagłym przypadku jak się chorego wiezie do szpitala trzeba MYŚLEĆ o tym, żeby zabrać "bilecik" .... chore miasto -_-
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 19:24
~Metoda na smroda
Wszystkie parkingi powinny być płatne. Nie może być tak, że kilku cwaniaków trzyma kilka aut, a spółdzielnia powiększa parking. Ograniczymy także ruch aut, bo niektórzy jadą 500 metrów smrodem. Zasadniczy problem do prawników - czy gmina może nakazać spółdzielniom pobieranie opłat na osiedlowych parkingach lub sama pobierać opłaty. Inaczej osiągniemy efekt odwrotny od zamierzonego, czyli spółdzielnie będą powiększać parkingi przyblokowe, bo miejskie w pobliżu staną się płatne, co dla biednego uciskanego ludu z kilkoma samochodami na pokaz sąsiadom, którzy co niedzielę jadą smrodem 500m do kościoła, a po mszy do hipermarketu, stanowi wydatek nie do przeżycia.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 17:23
~Wendy
Miasto ma poważne kłopoty niedowładu myślenia przestrzennego na tym terenie. Podziemne parkingi to przymus. Czy rzeczywiście jest zaklepany parking pod nowa galeria naszych kupców i pod nowa galeria Kolkow? Chyba nie trudno sobie wyobrazić jaki tam będzie ruch, parking powinien być po oby stronach Okulickiego, czyli pod obiema nowymi galeriami. Tam będzie wieczny korek..
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 17:03
~Okulicki_to_matol
Okulicki, to Ty jeździj rowerem cwaniaczku jak nie masz parkingu pod blokiem. Sklepy wzdłuż okulickiego są dla wszystkich a nie dla mieszkańców a także ich parkingi.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 16:46
~okulicki
Skoro wam przeszkadza że ludzie mają pod swoim blokiem parking i nie mogą z niego skorzystać to ja proponuje pobierać opłaty za wszystkie parkingi w mieście! Znaleźli sie obrońcy parkingów pod Halą! jak macie problem z parkowaniem to jeździjcie rowerami.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 16:32
~kasia
Barack ale Ty jestes pusty...
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 16:25
~Get Real
Tam jest potrzebny podziemny parking. I powinni go wybudować właściciele biznesów którzy maja w tym interes. Wprowadzenie parkomatów to nowy podatek miasta na wszystkich. Miejsc od tego nie przybędzie. Niech dziady zrobią osiedlowy parking miedzy blokami AAAAAA dopiero potem płatny parking. Absolutnie idiotyczny pomysł przymuszania ludzi do płacenia za wodogłowie władz miasta które nie wymusiły odpowiednich podziemnych parkingów na wszystkich nowo powstałych sklepach wielkopowierzchniowych a i nie zrobiło parkingu zmuszając ludzi do płacenia. A czy galeria Kolków ma podziemny parking???? A kiedy nasze kupce zrobią ten podziemny parking??? Gdzie to jest Panie Prezydencie ZAGWARANTOWANE???? Dość obietnic, do roboty w magistracie.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 16:22
~Marcin
Pomysl bardzo dobry, ale zeby niepotrzebnie nie utrudniac zycia ludzi powinno sie dospuscic darmowe parkowanie gdy miejsc nie brakuje (niedziela, noce) 1) Pierwsza godzina za darmo 2) W godzinach 18-9 parkowanie za darmo, 3) W niedziele parkowanie za darmo.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 16:16
~po za mieszkaniec
jak by mialy byc platne parkingi to przynajmiej 2 godziny nie platne. bo godzine czasu czasem zakupów nie da sie zrobic jak jest pelno ludzi lub jest się z dziecmi na zakupach. dziecko nie potrafi szybkocho chodzic a tez i osoby starsze.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 15:44
~jupik,pkp.
to chyba dzieci urzedasow nie maja chwilowo zadnej pracy i na lato beda juz mieli,urzedas zawsze ustawi swoje dzieci.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 14:44
~Nocny
Popieram poprzednią wypowiedź, miejsca zajmują głównie właściciele straganów i sprzedający w okolicy hali blokując możliwość przyjechania do nich samych na zakupy.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 14:29
~ja
Większość samochodów to auta handlujących na rynku. Dlatego ja nie robię zakupów na rynku. handlarze parkując tam sami podcinają gałąź na której siedzą. Zrezygnowałam też z fryzjera w tamtej okolicy, bo nigdy nie ma gdzie zaparkować. A ci z bloków gdzieś te samochody muszą parkować. Trzeba było myśleć, a nie wtłoczyć tam Primę, nie zapewniając parkingów (ten w podziemiu to gó... nie parking).
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 13:46
~Tarnobrzeg
Zanim chcesz coś napisać to przemyśl. Jak wiadomo dawniej jak budowali bloki to nie myślano o parkingach. Nie sądzili że ludzi będzie stać na auta. Te bloki to sa jedne z dłuższych bloków w STW. Na tyle ludzi ile tam mieszka to przecież nie ma nigdzie dookoła bloku tyle miejsc parkingowych a tym bardziej że to nie chodzi o jeden blok tylko o bloki. Rozumiem wypowiedź tego nerwowego gościa ale w tym momęcie myśli tylko o sobie. On sam pewnie bod swoim blokiem ma gdzie zaparkować albo co lepsze mieszka w domku. Wielce oburzony. Sam wiele razy chcąc zaparkować muszę wykonać kilka okrązeń albo pojechać troszkę dalej. No ale jak gościowy nie chce się dupy ruszyć i się przejść to niech zakupy robi przez internet. Rozumiem mieszkańców i tego gościa ale parkomaty to nie jest rozwiązanie. Jak coś nie pasuje to trzeba powrócić do "dawnej' koncepcji i przenieść halę targową.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 13:04
~Mozert
To jest parking dla mieszkańców bloku z naprzeciwka. Przegoni ich
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 13:02
~jan69
Znak że to parking dla samochodów do 3,5 tony
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 12:56
~Barack
Mam pytanko! Czyżby pobieraniem opłat za parkowanie pan Szlęzak zamierzał ratować padający na pysk ZMKS?!Może to i byłby dobry pomysł jakby trochę tych nierobów zza biurek w ZMKS-ie przeniósł do zbierania opłat za parkowanie!
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 12:48
~czarls
zdecydowanie konieczne sa tam parkometry... Wojtas: "Tak naprawdę problem jest obustronny, bo pod sklepami parkują mieszkańcy okolicznych bloków, a pod blokami jak mają możliwość klienci sklepów"... Czlowieku gdyby mieszkancy okolicznych blokow nie zajmowali tych parkingow to zadnemu klientowi sklepu nie chcialoby sie nawet zajezdzac pod te bloki i tam szikac miejsca. Wiec sie otrzasnij i zastaniow zanim cos tak idiotycznego mowic.
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 12:29
~Seweryn
Ma ten facet rację, mieszkańcy bloków parkuja tam swoje auta. I jeszcze dodatkowo handlarze z targowiska zajmują ten parkin swoimi pojazdami a sami handlują prawie cały dzień na placu targowym. Człowiek chcący tam na chwilkę się zatrzymać by zrobić zakupy nie ma szans!
+0-0
Poniedziałek, 24 marca 2014 r. godz. 12:04
~anonim
Rozważa się wprowadzenie stref płatnego parkowania a więc są w dyspozycji środki na zbudowanie systemu poboru opłat. Na zbudowanie systemu monitoringu hałasu i innych zanieczyszczeń już środków brak a nawet się jego budowy w magistracie nie rozważa (w każdym razie nic o tym nie wiadomo bo prezydent uparcie milczy).
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.