Wiadomości lokalne / Gospodarka
| Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 12:18 /Anna Tomczyk/ | Radni pozwolili na podwyżkę cen za wodę i ścieki
Radni miejscy w Stalowej Woli zagłosowali przeciwko podniesieniu cen za wodę i ścieki, ale podwyżki i tak wejdą w życie 1 stycznia 2014 roku. Fot. Jacek Rodecki
| Miejscy radni w Stalowej Woli zagłosowali przeciwko podniesieniu stawek za wodę i ścieki, ale podwyżki i tak wejdą w życie od 1 stycznia 2014 roku. Wcześniej mieli szansę odrzucenia wyższych cen, ale nie skorzystali z niej.
Prezes Miejskiego Zakładu Komunalnego Robert Chciuk, poinformował, że przyczyną podwyżki cen jest spadek sprzedaży wody. Spowodowany jest on głównie przez gminy Bojanów i Nisko, które do tej pory odbierały znaczną ilość wody, a teraz korzystają z własnych zakładów.
Jak podkreślił prezes MZK, podwyżka dla trzyosobowej rodziny wyniesie miesięcznie średnio 3,59 zł brutto za wodę i ścieki. Chciuk dodał też, że jest to minimalna stawka, jaką mógł zaoferować MZK.
Większość radnych była przeciwko zmianie taryf. Pięciu zagłosowało za podwyżką, a dwóch wstrzymało się od głosu. Uchwała nie została przyjęta, ale wyższe stawki i tak wejdą w życie od 1 stycznia. Przypomnijmy, grupa taryfowa W1 będzie wynosić 2,59 zł brutto za 1 m3, W2 - 3,09 zł. Opłata abonamentowa za wodę wzrośnie o 29 gr z 1 zł brutto do 1,29 zł. Za odprowadzanie ścieków odbiorcy taryfy S1 zapłacą 6,72 zł brutto za 1 m3, a S2 - 6,94 zł. Podwyżki wyniosą od 14 do 32 gr brutto na 1 m3.
Cena za przyłącze wodociągowe do sieci metodą nawiercenia pozostaje bez zmian i będzie wynosić 160,42 zł. Natomiast za podłączenie do kanalizacji sanitarnej będzie kosztować tak jak w tej chwili 139,67 zł.
MOGLI ZABLOKOWAĆ PODWYŻKI
Radni mieli możliwość zablokowania podwyżek, ale nie skorzystali z niej. Jak pisaliśmy już wcześniej, Klub Radnych Prawo i Sprawiedliwość przygotował na dziś uchwałę o odmowie zatwierdzenia nowych taryf za wodę i ścieki. Projekt ten był szansą na pozostawienie stawek za wodę i ścieki na dotychczasowym poziomie, ale głosami radnych z koalicji, został odrzucony.
- "To był jedyny sposób na zatamowanie tych podwyżek" - podkreślił przewodniczący Klubu radny Lucjusz Nadbereżny. - "Ta uchwała trafiłaby do wojewody i on po ocenie zdecydowałby o tym czy jest prawidłowo skonstruowana czy należy ją unieważnić. Teraz niezależnie od wyniku naszego głosowania podwyżki wejdą w życie" - dodał.
Zdaniem Nadbereżnego koszty wody i ścieków dla mieszkańców miasta można było nie tylko pozostawić na aktualnym poziomie, ale nawet je obniżyć. Radny podał, że po wprowadzeniu podwyżek Stalowa Wola będzie zajmować 40 miejsce pod względem cen wody i ścieków w rankingu 250 miast.
Zobacz więcej: - PiS chciał odrzucić podwyżki MZK. Koalicja nie zgodziła się - Woda i ścieki będą droższe
| |
Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego, coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net |
|
| Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 21:11 ~Moher | Tłumaczenie konieczności podwyżek mniejszym zużyciem wody jest idiotyczne. A co to będzie kiedy w mieście zostanie sam prezydent z durnymi radnymi? Ceny, opłaty rosną i rosną. Pensje stoją w miejscu albo ich wcale nie ma. Nie po to wybieramy radnych aby działali na naszą szkodę. Rozliczymy się z każdym radnym osobno. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 16:31 ~pokser | Tak oto ostatnie decyzje wyborcze doprowadziły do decyzji części wybranych wtedy radnych do zagłosowania za podwyższeniem cen wody w mieście. Tak oto teraz może sobie każdy zobaczyć do czego prowadzi jego decyzja w głosowaniu. Teraz się każdy przekonał. Za rok kolejne wybory. Trzeba to naprawić. Lucjusz jest z mieszkańcami, głosujmy na niego i wybierzmy go na urząd prezydenta miasta. Głosujmy na Prawo i Sprawiedliwość. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 14:18 ~marcela | kaz, nie napisałeś dosłownie, ale skoro twierdzisz, że aktualna oodwyżka cen wody i ścieków to konsekwencja tego, że w STW mieszka 10 tys ludzi mniej, to chyba o to Ci chodzi... Bo ostatnia podwyżka była dwa lata temu, czyli wg Twojego argumentu w ciagu tych dwoch lat musialo ubyc 10 tys osob dlatego sa od stycznia podwyzki. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 14:09 ~kaz | do marcela a gdzie napisałem , że w dwa lata? |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 13:23 ~sbmka | No to czekamy wystąpienie radnych do ich kolesiów z PIS-u w sprawie podwyższenia nam czynszów, o tyle co za wodę, ale na każdy metr kwadratowy maszego mieszkania!Czyli w sumie kilkadziesiąt razy większą podwyżkę! |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 13:04 ~marcela | kaz nie rozumiem z czym masz problem. Jesli ktoś jest zameldowany a nie mieszka tu to nie zużywa i nie płaci, jeśli nie jest zameldowany a mieszka to zużywa tak czy siak. A poza tym nawet jesli pijesz do tego, że maledowanych jest więcej niż mieszkającch to powiem tak - nie jest to nic dziwnego skoro większośc młodziezy studiuje poza Stalową Wolą... Są też ludzie, którzy tu mieszkają a pracują poza naszym miastem i bywają tu tylko w weekendy. Nie wiem co w tym złego i dziwnego. Taka sama sytuacja jest w setkach innych miast. I nie myśl sobie, że nagle 10 tys ludzi w ciągu dwóch lat przestało tu mieszkać, bo to zwykła bajka. Najlepszy dowód na to to dane PUP - gdyby 10 tys ludzi wyjechało z naszego miasta to bezrobocie nie wynosiłoby 15 proc., bo 10 tys absolentów szkół w ciągu dwóch lat Stalowa napewno nie miała. Jesli było ich 2 tys to góra. A jesli wyjechali ludzie do pracy to nie sa bezrobotni i musza sie wyrejestrowac. Jeśli porzucili miasto ludzie zmieniajac prace to zostawili tu wolne miejsca pracy dla bezrobotnych. Chyba sam nie wierzysz zatem w to co uslyszales i bezmyslnie przekazujesz dalej. Te 10 tys. ludzi to nie jest liczba z ostatnich dwóch lat, ale kilkunastu. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 12:45 ~kaz | do marcela mała różnica, mieszkający a zameldowani |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 12:38 ~marcela | kaz - no bez jaj! Twierdzisz, że 10 tys ludzi w Stalowej ubyło w ciągu dwóch lat? Litości! Ogarnij się i zacznij myśleć, rozglądać się dookoła zamiast powtarzać bezsensownie to co ktoś powiedział. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 12:35 ~kaz | Kochani , podwyżka jest dlatego , że w stalówce mieszka około 10 000 mniej osób |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 12:32 ~Dec | złotówka tu, złotówka tam, gdzie indziej kolejna i w skali roku uzbiera się kilkaset złotych, a to już jest różnica! Tym bardziej, że większość zarabia wciąż tyle samo albo i mniej. Te marne 80 zł do pensji minimalnej, które dostali ludzie w styczniu to niewielka kropelka w morzu podwyżek, które przerosły już te 80 zł!!!! I o to chodzi. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 12:26 ~złotówka | Myśl człowieku- nasza gmina przeznacza ogromne środki na opiekę społeczną. Każda znajdująca się w niedostatku rodzina korzysta od wielu lat z dopłat do czynsz, prądu, gazu i wody.
Jeżeli chcesz dodatek mieszkaniowy to zgłoś się do MOPS-u. Są też przyznawane zapomogi i inne dopłaty celowe.
Czy złotówka miesięcznie na osobę ( raz na dwa lat) to dla ciebie problem? |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 09:52 ~myślczłowieku | Ludzie nie mają pracy, ludzie nie mają pieniędzy, wielu żyje w nędzy i w takim mieście są radni którzy głosują za podwyżkami cen wody albo poprzez wstrzymanie się od głosu również są za podwyżkami. Wyborcy, wyciągnijcie wnioski. Prawo i Sprawiedliwość głosowało przeciw podwyżkom. Głosujmy na Prawo i Sprawiedliwość. Głosujmy na Lucjusza w wyborach na prezydenta miasta. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 09:45 ~Ola | Jeżli umiesz liczyć to zobaczysz, że zużywacie wody tyle ile statystycznie przypada na 5 i pół osoby. Średnie zużycie na osobę wynosi 3 metry sześcienne miesięcznie.
Jeżeli mieszkasz w domku, to sobie załóż wodomierz ogródkowy, aby nie płacić za ścieki tylko za wodę zużytą do podlewania ogródka. Jeżeli mieszkasz w domku to za wodę W2 i ścieki S2 zapłacisz więcej 15 groszy i 25 groszy. Razem o 40 groszy za każdy metr. Podwyżka wyniesie 4,1 procenta. Z twojej kwoty 280zł podwyżka wyniesie około 11,48zł miesięcznie. To jest 2,87 na osobę. Przy zużyciu średnim na osobę czyli 3 metry podwyżka miesieczna wynosi 40groszy razy trzy czyli 1,20zł na osobę na miesiąc. Podwyżka która będzie w 2014 roku została wprowadzona po dwóch latach bez zmiany cen. Czyli podwyżka wyniosła 2 procent rocznie.Gdyby wszystko tylko "tak drożało", to przy obecenej inflacji w efekcie by taniało. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 09:06 ~Kika | Po co sobie ubliżacie - bardzo to płytkie.
Nie rozumiem tych którzy w imię politycznej doktryny płacą coś nieuzasadnionego kosztem swojej rodziny i mówią że jest ok.
Liczą się fakty. Mam 4 osobową rodzinę i za wodę płacę 280-320 zł/2m-ce. Od stycznia jakieś 25 zł więcej.Warunki techniczne dostarczania wody nie zmieniły się. Dla mnie to oznacza podyżki w MZK. Idąc tym tropem też bym chciała podyżkę, choć inflacyjną w moim miejscu pracy, gdzie od 4 lat nie było podwyżek. JEST DROŻEJ a w tym niby rozwijającym sie mieście żyje się coraz gorzej, z trudem wystarcza na bieżące potrzeby- ruina emocjonalna matek i ojców, którzy zapieprzają na rachunki muszą odmawiać dzieciom czegoś co by dawało im rozwój intelektualny i społeczny- a to niby ma być przyszłość miasta- bo te uniwersytety to chyba nie dla emerytów?
PANIE PREZYDENCIE POPATRZ NA POZIOM ŻYCIA LUDZI W TYM MIEŚĆIE I DOPIERO MÓWMY O ROZWOJU. |
00 | Niedziela, 1 grudnia 2013 r. godz. 00:25 ~marimbo | Pracy i chleba a nie podwyżek. Jesteśmy z Lucjuszem. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 23:27 ~JKoperek | Dlaczego jest drożej? |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 23:25 ~oversi | Ani na prezydenta ani na koalicję co go popiera nie głosujemy. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 22:33 ~juz mam dosc | potraficie tylko wszystko przeglosowywac w sprawie podwyzek i tego co nie potrzebne " LUDZIE DAJCIE NAM MLODYM PRACE " nad tym nie myslicie tylko aby wam nie braklo |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 22:24 ~stalowka | na a jak stac ich !!!!!! nie patrza na tych co nie maja !!!!!!! gadacie ze po sld pis oni wszyscy sa tacy sami !!!!!! FALSZYWCE i nic wiecej !!!!!!!! |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 20:47 ~Głupawka | Faktycznie "populistyczne bycie przeciw nie wystarczy", liczy się to kto naprawdę pracuje dla dobra naszego lokalnego społeczeństwa. Jeżeli radny nie był na żadnej komisji i pięć minut przed sesją zgłasza prawnego bubla i obraża wszystkich krytykujących jego wniosek to nie jest w porządku.
Jeżeli chciał dobrze, to dlaczego nie złożył wcześniej propozycji uchwały do opracowania na posiedzeniach komisji i do oceny radcom prawnym urzędu ? Dopiero przed kamerami na sesji strzelił popis.
Cała ta sytuacja powinna zostać dokładnie wyjaśniona społeczeństwu.
Do wyborów jeszcze szmat czasu, który powinien być wykorzystany na pracę dla dobra naszego miasta.Widać, że niektórzy już mocno popuszczają. Obecność kamer i dziennikarzy sprawia, że radni dostają głupawki, jak w tym przypadku, o złotówkę na twarz... |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 20:42 ~JKoperek | Dlaczego jest drożej? |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 19:35 ~temb | Nie głosujcie za rok na tych co teraz byli za podwyższeniem opłat za wodę. Takich radnych nie chcemy. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 15:14 ~wczoraj | jmarchewka masz całkowitą rację i oby wszyscy co chodzą na wybory mieli świadomość na kogo rzeczywiście głosują. Populistyczne bycie przeciw nie wystarczyło trzeba było poprzeć wniosek radnego Nadbereżnego, żeby podwyżki można było uniknąć. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 14:18 ~Andrzejek | jmarchewa!Piszesz sam do siebie"zgadzam się"kurduplu POlityczny i nygusie POstkomuszy:)_ |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 13:31 ~zgadzam się | JMarchewka świetnie napisane też mam obojętny stosunek do opcji politycznych ale gry niektórych radnych że tu są niby przeciwko podwyżkom a tak naprawdę są za nimi są żałosne. Wydaje mi się, że uchwałą która mogła skutecznie zablokować podwyżki nie przeszła po zgłosił ją kręcony Nadbereżny z PiS. Tylko dla mnie to nie ma znaczenia jako mieszkańca kto zgłosił, ważne że była jakaś inicjatywa. Jeżeli nikt z nich nie miał lepszego pomysłu na zablokowanie podwyżek to powinien poprzeć kogoś kto przedstawił pewne rozwiązanie |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 13:13 ~jkonewka | Jmarchewka:Przecież z tekstu wynika z kim sympatyzujesz lemimgu ryżego wala:) |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 13:11 ~Miki | Kiki!Ty byś tylko pociągał no i obciągał ruro POSLDowska |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 13:06 ~jmarchewka | Przyznam, że podczas wczorajszej sesji zrozumiałem wreszcie co znaczy Wałęsowskie "jestem za, a nawet przeciw". Radni, którzy głosowali przeciwko wprowadzeniu uchwały, która dawałaby możliwość zablokowania podwyżek, w drugim głosowaniu byli przeciwko podwyżkom. Tylko, że to drugie głosowanie nie miało żadnego sensu, i ich sprzeciw nic nie dawał, a podwyżki wejdą. A byli przeciwko bo projekt złożył Nadbereżny i to chwile przed sesją. ŻYJEMY W ŚWIECIE ABSURDU. Bareja w swoich komediach by tego lepiej nie wymyślił. Od razu powiem, że nie sympatyzuje z żadną opcją polityczną. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 12:57 ~Antyzbok | Znałem kiedyś pederastę o ksywce Kiki.Czy to Ty misiaczku? |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 11:15 ~Kiki | Widzimy od lat próby manipulacji, oszustwa i nakłanianie do łamania prawa. Najbardziej bulwersujące dotyczyły kwestii krzyża i opłat za przedszkola. Pisowcy w końcu powinni być za to pociągnięci do odpowiedzialności.
A radni winni takich zachowań powinni być przykładnie ukarani i napiętnowani. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 10:41 ~aaa | do brak słów: oooo WYTYCZNE Z GÓRY PRZYSZŁY CO NA FORACH PISAĆ... LEMINGU!!! ILE CI PŁACĄ ZA TO NAPISZ!!! |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 09:42 ~stan | Tylko PiS |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 09:35 ~Maria | Pan Lucjusz Nadbereżny to porządny człowiek. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 09:02 ~brak_słów | NADBEREŻNY PO SESJI ŚMIAŁ SIĘ I CIESZYŁ, ŻE UDAŁO MU SIĘ ZABŁYSNĄĆ W MEDIACH I W OCZACH MIESZKAŃCÓW, LUDZIE CZY WY NIE WIDZICIE JEGO POPULIZMU >?< jego plan został osiągnięty, pokazał że PiS chce dobrze, a robił to tylko dla POPULIZMU a może się uda i wojewoda nie odrzuci, wiedział, że to nie było zgodnie z prawem. BESZCZELNY GNOJEK KTÓRY OSZUKUJE MIESZKAŃCÓW TAKIMI CHWYTAMI POPULISTYCZNYMI A WY MU WIERZYCIE. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 09:01 ~obywatel | Jest powiedzenie "chińczyk pracuje za łyżkę ryżu", W Polsce za rządów obecnej koalicji po-psl-sld płace są niższe od chińczyków w Chinach. Krótko mówiąc osiągneliśmy dno.Pomijając oczywiście mafijną grupę cwaniaczków. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 08:57 ~czytelnik | świetny komentarz w jednej z gazet dziennych mówiący prawdzie o NADBEREŻNYM I PiSie
Lucjusz Nadbereży promieniał po głosowaniu. Przegrał, ale namieszał wody i pokazał, że jest obrońcą uciśnionych. Będzie miał o czym mówić na przedwyborczych spotkaniach. Nikt go nie przebije w socjalnym populizmie. |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 08:31 ~tena | tylko PIS |
00 | Sobota, 30 listopada 2013 r. godz. 00:57 ~Frank | Wieść gminna niesie ze opłata za lanie wody tudzież za niesione z jej nurtem wszelakiego sortu nieprawości jest po obywatelsku równa! A jak zesz by inaczej, wodolejstwo jest wolnodostępne dla wszystkich i kropka. Uspokoję co lotniejszych czytelników, ze równość ta ma niestałą i ulotną naturę ze nie-jeden i nie-dwóch niezrównoważonych na krzewieniu równości już popłynęło, ze skutkiem wyraźnie przechlapanym dla wszystkich równouprawnionych. Nierówności bowiem uwidaczniają się w nierównym jej laniu. Tu prym wiedzie ten co na palcach dwóch rąk nie zmoże wyliczyć jej kosztu całego dodając do kosztu poboru, kosztu jej nieczystego odbioru. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 23:56 ~12345 | To są (Bez)Radni a nie radni!! |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 22:13 ~Blaszak | A gó.no mnie obchodzi co o tym sądzi Nabereżny. Czy nie możecie mądrzejszych wypowiedzi przytaczać? |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 21:29 ~sbmka | Bronisław, wylicz o ile nam wzrósł czynsz u twojego pisowskiego kolegi Zarzecznego.
Czy to będzie złotówka na osobę? |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 20:43 ~Bronislaw | @Gosiu, tylko dla Ciebie to robię. Tutaj widać znacznie więcej.,,,,,,,,,,,,,, Ceny brutto (woda+scieki=razem) Zwroccie uwage ze cena
wody jest praktycznie dydktowana cena ścieków, gdy natomiast publicznie wałkuje się tylko cenę wody :-0 :
Stalowa (2,94+6,70=9,64)
Mielec (3,51+5,25=8,76)
Nisko (4,13+4,68=8,81)
Jarosław (4,83+4,63=9,46)
Przemysl (4,83+4,63=9,46)
Tarnobrzeg (4,53+4,65=9,18)
Debica (3,67+4,31=7,98)
Krosno (3,46+4,40=7,86)
Rzeszów (4,17+3,32=7,49)
Jasło (3,61+3,27=6,88)
W następnej tabelce może popatrzymy kto jak pobiera wodę i czy ma nowoczesna oczyszczalnie. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 20:23 ~eliksir | Jestem PiS-orem. Tylko popieram PiS! Żadnych malowanych kur.w. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 20:20 ~lechuwalesa | a ciekawe czy ciule obinizyli sobie pensje |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:59 ~kkS | Gosia przez podwyżki wody i ścieków nie zagłosuje nigdy na PO PSL SLD i Szlęzaka choć pisiorem nie jestem ale przekonuje sie powoli, że to jednyni rozsądni ludzie w mieście.
22 miesiące to nie 2 lata i wcale nie kłamałem że podwyżka była w poprzednim roku bo sama przyznałaś, że była.
Dalej będziesz kłamać? |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:57 ~Bronislaw | @Gosiu, ja kobiety puszczam przodem, proszę uprzejmie, dla tych samych miast. A i nie zapominaj ze mamy szczęście i wody rzecznej nie uzdatniamy, mamy studnie głębinowe. Koszt jest inny, bardzo inny, patrz na koszt przetwarzania ścieków do kosztów dostarczania wody nawet w stw.... |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:56 ~Karol | Radni tyle maja do gadania co zyd za okupacji prawo jestn takie co PREZIO chce to zrobi mimo ze nie ma go na Sesji |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:44 ~Felek | ciemnoto nie pisz gdzie sa ceny drozsze tylko nizsze np.rzeszow,lublin ,krakow i inne wieksze miasta- nalezy rowniez ciemnoto porownac zarobki w poszczegoilnych miasdtach.A tak na marginesie moze nalezy sie zastanowic nad obnizka kosztow w placowkach ktore pobieraja oplaty.normalne zaklady zeby wygrac przetarg musza miec cene nizsza chcialbym zarzadzac takim zakladem.Gdzie konkurencja. A za tym stoi Waszniby Prezio NIEROB. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:43 ~Felek | ciemnoto nie pisz gdzie sa ceny drozsze tylko nizsze np.rzeszow,lublin ,krakow i inne wieksze miasta- nalezy rowniez ciemnoto porownac zarobki w poszczegoilnych miasdtach.A tak na marginesie moze nalezy sie zastanowic nad obnizka kosztow w placowkach ktore pobieraja oplaty.normalne zaklady zeby wygrac przetarg musza miec cene nizsza chcialbym zarzadzac takim zakladem.Gdzie konkurencja. A za tym stoi Waszniby Prezio NIEROB. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:12 ~Gosia | kks kłamiesz pisiorze. Obecne ceny są od marca 2012 i obowiązują do końca tego roku, czyli przez 22 miesiące. Dopiero w 2014 będą nowe ceny.
To też masz stronie MZK Stalowa Wola i Urzędu Miasta. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:05 ~Gosia | Bronisław? A ty sobie nie umiesz wygooglać strony MZK Stalowa Wola? |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 19:04 ~kkS | Gosia kłąmie. W tamtym roku była podwyżka wody i ścieków i też przeszła przez radnych koalicyjnych PO Nasze Miasto SLD. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 18:56 ~huciak | a ja wyprowadzam sie na wioche zabije se szpica i wychodek postawie i nie bede robil na nierobow ,w piecu se napale i se rower kupie i bede mial ich wszystkich w d.... |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 18:38 ~Bronislaw | @Gosiu, a ścieki? |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 18:36 ~Alex10 | Każdy temat jest dobry, by internauci się kopali. Żenada. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 18:23 ~Gosia | PiS kłamie. Od dwóch lat nie było podwyżki ceny wody, która u nas kosztuje 2,45 lub 2,94. W Nisku 3,83, w Tarnobrzegu 4,19, w Sanoku 5,62, Rzeszów 3,96, Jarosław 4,47, Sandomierz 3,31, Białogard 14,48zł za metr sześcienny. Mamy tanią i bardzo dobrą wodę. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 18:12 ~Gość | Co oni piep.zą. Mamy chyba najtańszą wodę w kraju i może najlepszą. W dodatku śmieci staniały o połowę.
O złotówkę miesięcznie takie kłótnie?
To jest głupota pod publiczkę.
Mieszkańcy Niska chcieliby być w naszym położeniu. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 17:08 ~Marta | RST co ty wiesz gnojku! |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 15:54 ~~~jan | Dlaczego mieszkańcom Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego (SBM) liczy się opłatę za wodę i ścieki wg taryfy W2 i S2 a nie tak jak mieszkańcom SM wg taryfy W1 i S1?
Skąd taka dyskryminacja mieszkańców SBM.
Może tym tematem zainteresuję się prezes Zarzeczny! Należy się nam jakieś wyjaśnienie! |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 15:42 ~RST | Śmieci o połowę tańsze a podwyżka o złotówkę na osobę miesięcznie to żadna podwyżka. Wody zużywamy średnio 3 metry miesięcznie na osobę.
Kolejna akcja w celu siania zamętu i oszukiwania mieszkańców i obrażania się nawzajem. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 15:37 ~Roda | I tak tanio gdy policzych ze z miasta ubylo 10000 mieszkancow od 2000. Na koniec 2020 czyli ostatniej perspejtywy unijnego dobrobytu bedziemy jak Krasnik. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 14:49 ~Nygusy z POSLD | eeew:Już niedługo waszych szubrawców,nygusów darmozjadów płodzicieli zboczeńców!!!
Na śmietnik takich radnych,którzy głosują do obciążania kieszeni wyborców za wodę SSE! |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 14:47 ~Z poważniem grubemu | Ludzie, rada tu nie wiele ma do gadania więc nie skupiajmy się na technice lecz na przyczynie. MZK od paru lat podnosi sobie ceny jak chce i jak uważa nie licząc się z mieszkańcami. A MZK jest jednostką podległą Prezydentowi Szlęzakowi więc wniosek jest prosty. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 14:30 ~Miki | Aurela, jeszcze Kłosowski był za z tego co widziałem. No i Przytuła z Danajem, ktorzy się wstrzymali niby, ale tym samym nie byli za więc przyczynili sie do mniejszości w grupie tych ktorzy mogli zablokować te podwyżki. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 13:50 ~eeew | @Wielbicielom kręconego populisty -
przygotował ale jak zwykle nic nie zdziałał i biednemu nie dali. On jest po prostu nieskuteczny i tylko opowiada dyrdymały.
@Wielbicielom PiS-u
Gosiewska 2 500 m-cznie od skoków w 2 lata 60 000 bez podatku.
Nadbereżny 10 000 brutto (?) miesięcznie bez doświadczenia
Jeszcze PiS do władzy nie doszedł, a już kradnie. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 13:48 ~studniarz | Woda z wlasnej studni kosztuje 20groszy za metr szescienny . Kiedy tu bedzie normanie heheheh. |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 13:36 ~J. | Z przyjemnością szanowni radni wam za to podziękuję w najbliższych wyborach. I nie chodzi tutaj o parę złotych w tym konkretnym przypadku, ale o waszą pracę ogólnie, czego wynikiem jest obecny kierunek (niedo)rozwoju tego miasta. Bez poważania |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 13:19 ~aureola | Kto był za podwyżką ?? Czech Jacek - opcja Szlęzaka?, Jadwiga Jankiewucz? - opcja Szlęzaka, Augustyn ? - opcja Szkęzka. Pozostali radni byli przeciw |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 12:44 ~dana | Wszyscy nie powinni wejść do Rady na następne kadencje.Przecież to nie jest miejsce dożywotnie,proszę pozwolić innym popracować a Wam już dziękujemy za wspaniałe dbanie o mieszkańców.Emeryci na leki nie mają a teraz jeszcze podwyżka wody-LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!!!! |
00 | Piątek, 29 listopada 2013 r. godz. 12:39 ~JKM | Jakże się cieszę że w przyszłej radzie miasta zabraknie przydupasów Szlęzaka z koalicji. |
00 | |