Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 26 kwietnia 2024 r. Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda
 Wiadomości lokalne
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Czwartek, 27 kwietnia 2017 r. godz. 21:36     /Magdalena Rodecka/
Profesjonalny sport wymaga pieniędzy

Tylko w tamtym roku gmina wsparła Piłkarską Spółkę Akcyjną kwotą 580 tysięcy złotych a Zakładowy Klub Sportowy Stal Stalowa Wola kwotą 120 tysięcy złotych.
Tylko w tamtym roku gmina wsparła Piłkarską Spółkę Akcyjną kwotą 580 tysięcy złotych a Zakładowy Klub Sportowy Stal Stalowa Wola kwotą 120 tysięcy złotych.
Fot. Jacek Rodecki
- Nie da się zbudować profesjonalnej drużyny bez nakładów finansowych - mówił podczas obrad sesji Rady Miejskiej Lucjusz Nadbereżny, wracając do tematu finansowania Stali Stalowa Wola przez miasto.

Kilka dni temu prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny po porażce naszych piłkarzy w Zambrowie 6:2 oraz w kontekście wcześniejszych porażek skomentował na swoim profilu FB, że sytuacja sportowa naszego zespołu wymaga pilnej naprawy. Co więcej, nie może biernie się przyglądać bo w grę wchodzą niemałe pieniądze.

Tylko w tamtym roku gmina wsparła Piłkarską Spółkę Akcyjną kwotą 580 tysięcy złotych a Zakładowy Klub Sportowy Stal Stalowa Wola kwotą 120 tysięcy złotych. Wcześniej zainwestowano w pełnowymiarowe boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią i oświetleniem. Koszt budowy wyniósł ponad 2,8 mln zł, z czego milion złotych dofinansowano z Ministerstwo Sportu. A do października 2018 roku ma powstać Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej za około 50 mln. zł.

Włodarz zapowiedział serię spotkań z szeroko rozumianym środowiskiem piłkarskim, od działaczy PSA po kibicach. Dotychczasowego trenera Rafała Wójcika zastąpił Janusz Białek. Mimo niskiej, 14 pozycji w tabeli, postawiono sobie za cel utrzymanie drużyny w II lidze.

- Formalnie miasto nie ma instrumentów do tego aby zarządzać klubem czy Piłkarską Spółką Akcyjną. Rolą samorządu nie jest też wybieranie trenera czy pierwszego składu drużyny ale tworzenie infrastruktury. I my to skutecznie robimy. Chcemy aby nowy sezon rozpoczął się na zupełnie nowych zasadach - mówił Lucjusz Nadbereżny.

W najbliższym czasie radni i nie tylko będą musieli sobie odpowiedzieć na pytanie czy Stalowa Wola powinna budować profesjonalną drużynę, co wiąże się z nakładami finansowymi, czy też drużyna będzie "posiłkować się półśrodkami".

Najbliższy mecz zostanie rozegrany w sobotę, 29 kwietnia o godzinie 17:00. Stal Stalowa Wola będzie podejmować na własnym boisku Gryf Wejherowo.

Zobacz więcej:
- Kto i czym wkurzył prezydenta?

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 4 maja 2017 r. godz. 14:26
~marek
do afis, lemingu co ty pleciesz i robisz za idiotę nie masz zielonego pojęcia o piłce nożnej a próbujesz coś się wymądrzać to przecież jest schizofrenia. Ty nic nie doradzaj ani nie pisz wypocin w imieniu mieszkańców czy kibiców bo my mieszkańcy nie możemy się doczekać tej nowej trybuny z zapleczem a także podgrzewanej płyty boiska i jupiterów.
+0-0
Wtorek, 2 maja 2017 r. godz. 16:04
~vivo
Lucek na tym wspieraniu piłki jut traci, nie zyskuje.
+0-0
Wtorek, 2 maja 2017 r. godz. 15:40
~vivo
Inwestowanie w TĄ piłkę jest widziane w mieście jako wywalanie pieniędzy w błoto. To nie jest kupowanie głosów. To są głosy ujemne. Jeśli ktoś na przyszłych wyborach zmobilizuje wyborców, którym nie podoba się to całe wywalanie kasy w piłkę to Lucjusz 20% nie uzbiera. Przecież Stalowa ma już tego dość. Grube miliony idą na kilkudziesięciu piłkarzy, działaczy i trenerów. Miliony z pożyczek. TO całe centrum piłki to Lucka mogiła.
+0-0
Poniedziałek, 1 maja 2017 r. godz. 09:39
~obserwator 48
Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego sekcja piłkarska ma być pod szczególną "opieką" Miasta ? ( czytaj wszystkich mieszkańców Stalowej Woli) A może nas po prostu nie stać na wysoki poziom sportowy klubu? Niestety, pewnie znowu chodzi o "głosy wyborcze" w przyszłym roku.... Tylko dlaczego za pieniądze mieszkańców..(czyli z budżetu miasta)
+0-0
Poniedziałek, 1 maja 2017 r. godz. 01:13
~@Dmopoki
zwłaszcza Kolarstwo! Coraz więcej mamy przykładów u rządzących na górze jak pedałowanie staje się popularne....
+0-0
Niedziela, 30 kwietnia 2017 r. godz. 14:59
~wp@pl
Decyzją miłościwie nam panujacego prezydenta Stalowej Woli Lucjusza Nadbereżnego 11 kazdego miesiaca ( dzień po oficjalnych miesiecznicach smoleńskich w Warszawie lub Krakowie w zaleznosci gdzie bedzie prezes Jarosław K.) w Stalowej Woli we wszystkich szkolach podległych pod urzad miasta zostaną przeprowadzone lokalne miesiecznice smoleńskie wraz z apelem tych którzy zgineli w katastrofie samolotu pod Smoleńkiem. Proponuje zrobic świeto narodowe 10 i 11 każdego miesiąca, nikt by nie pogardził dwoma dodatkowymi dniami w każdym miesiacu. A gdyby wypadało to w sobote i niedziele należałoby zrobić jeszcze dwa dodatkowe dni wolne w miesiącu od pracy napewno ten ruch przysporzył by Pisowi elektoratowi i zwiększyło poparcie w sondażach., które znalazło się na równi pochyłej, pomysł warty rozważenia
+0-0
Niedziela, 30 kwietnia 2017 r. godz. 11:30
~Obiektywny
Koniecznie, trzeba powyrzucać, tych " starych" działaczy, oni psują stalowowolską piłkę nożną. Trzeba młodych, zaangażować i zacząć ponownie od naszych wychowanków ( tylko już młodych), mogą grać nawet w klasie IV razem z Niskiem za mniejsze dotacje z miasta. Pozostałe te większe dotacje, lepiej przeznaczyć na męską koszykówkę. Tam jest "czyściej" mniej " pod stołem".
+0-0
Sobota, 29 kwietnia 2017 r. godz. 22:43
~Dmopoki
Lucjan ! A może by tak zainwestować w sport typowo indywidualny. Lekkoatletyka ,Pływanie, Kolarstwo????
+0-0
Sobota, 29 kwietnia 2017 r. godz. 22:18
~Afis
Panie Nadbereżny! Kibice nie zapomną Panu grania w politykę PiS z nami. Dla nas Stalówka jest ważniejsza niż pańskie pieniądze i próba nas kupienia. Jesteśmy na NIE dla pana prezydentury i nie zapomnijmy aby przeszkadzać w wyborach. NIE DLA LUCKA
+0-0
Sobota, 29 kwietnia 2017 r. godz. 17:33
~KIBIC
Trzeba zmienić Prezesa Stał Stalowa Wola. Widocznie Pan Mariusz Szymański bardzo słabo zarządza klubem. Wiele lat zarządza i dalej są słabe wyniki. Trzeba szukać Panowie nowego Prezesa ZKS STAL STALOWA WOLA. WYBRAĆ NOWEGO PREZESA
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 23:41
~@stalowka
Nawet jeśli Stal będzie grać w 5 lidze - i co z tego?
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 19:19
~pilka nozna
@kibic Masz racje Przydupasow prezesow nie brakuje Ten Stalowka nie czai ze stojac za szymanskim i zajacem soja tak naprawde za ruinowaniem pilki noznej w tym miescie Żak sie smieje i pociaga za sznurki od lat Smieje sie i cieszy ze ma takich idiotow jak zajac i szymanski w klubie Kibice musza sie wreszcie otrzasnacze bo ci pseudo prezesi tylko w konia ich robia
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 18:43
~kibic
ty stalowka Pastujesz to ty buty Szymanskiemu i Zajacowi tyle wiesz o sporcie Tyle ile ci powiedza albo pozwola ci powiedzic Znawca sportu sie znalazl Jednego Prezydenta przekrecili teraz drugiego chca kiwac Jestes przydupasem tych pseudo prezesow widac wlasnie Takim jak ty wkrecaja i ty w to wiezysz A jak sie postawisz to w leb zarobisz od Prezesa Zajaca
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 14:54
~dobra muzyka
Prezydent ma rację..... Profesjonalny sport wymaga pieniędzy..... To tak jak profesjonalna polityka wymaga pieniędzy. Więc odpowiedź jest jednoznaczna. Na sport nakład finansowy jest ogromny a jaki efekt? Taki sam jak w polityce. Ile pieniędzy,, przejadają" politycy? partie? Co rusz słyszymy o finansowych wyglupach od 28 lat. Po 89 wszystko padło i jakoś cały czas Ci sami ludzie przy korytach. Niektórzy już umarli. Była Huta był obiekt i sport. Nie ma Huty mówimy o profesionalizmie? Tyle planów na przyszłość że już powoli się gubię. Ciekawe czy będzie to profesjonalnie zrobione tak jak mówione.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 14:12
~STALÓWKA
do stalówka, lemingu nie podszywaj się pod mój nick bo ty masz tyle wspólnego z prawdziwym znawcą sporty ''STALÓWKĄ'' wspólnego co ja ze zeszłoroczną zimą. Buty możesz prawdziwemu STALÓWCE pastować , prawdziwy STALOWKA nigdy nie narzeka tylko na problemy ma mądre sposoby. Do ;;mieszkaniec'' już 100 razy wszyscy kome3ntowali że miasto musi sponsorować naszą STALÓWKĘ bo bez tego sponsoringu będziemy grali w obecnej 5 lidze. Tak że lemingu nie psuj atmosfery bo dobra atmosfera w klubie to połowa sukcesu. A sukcesem będzie utrzymanie w obecnej 2 lidze.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 12:13
~mieszkaniec
Sport profesjonalny(zawodowy) wymaga niewątpliwie środków finansowych i tu nie ma dyskusji.Ale czy te środki powinny pochodzić z budżetu miasta to dla mnie bardzo wątpliwe.ZKS STAL jak sama nazwa wskazuje był finansowany głównie przez hutę.Pracownicy przekazywali dobrowolnie część płacy na klub.Zawodnicy byli zatrudnieni na intratnych stanowiskach. Część z nich o hucie wiedziała tylko gdzie mieści się kasa.Obecnie klub chce z miasta zrobić dojną krowę aby paru "działaczy" i reszta biurokratów miało pewne żródło dochodów.Pytanie czy miasto "MIESZKAŃCÓW" stać na to.Moim zdaniem to klub chcąc być profesjonalnym powinien zadbać o swoje dochody,a nie żebrać.Miasto powinno dbać o mieszkańców ,a głównie o dzieci i młodzież.Żadna sekcja sportowa nie powinna być finansowana przez budżet.Miasto powinno dopłacać tylko do sportu amatorskiego.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 11:58
~STALOWKA
Z tymi ludzmi i z tymi prezesami z klubu to trzeba krotko i tyle Tylko sponsor jest potrzebny co tu gadac Ta cala sytuacja w klubie jest chora jak ci ludzie ktorzy tym klubem zarzadzaja. Tych ludzi sie trzeba pozbyc i tyle Oni od lat szukaja sponsorow duzo mowia a malo robia im pasuje ten stan obecny jaki jest w klubie. Dziwna sprawa jest bo klub podzielil sie na stowarzyszenie i zks Pilkarze sa w stowarzyszeniu a reszta nalezy do zks-u czyli np.koszykowka i reszta Chcialem zapytac do kogo naleza karty zawodnikow do klubu czy do pana Chmury?? ktory idiota zgodzil sie zeby karty zawodnikow oddac jemu?? Teraz jak wyrosnie nam taki Lewandowski klub nie dostanie ani grosza tylko on Ma karty zawodnikow i sprzedaja mlodych po wioskach a klub nie ma nic z tego Dlaczego klub pozbyl sie dzieciakow? To jest uklad jakis czy jak? Jakie trenowanie mlodziezy jest w tym klubie?? Przeciez treningi prowadza pseudo trenerzy Niech chociaz jeden z nich pokaze papiery ze ukonczyl AWF nie ma tam ani jednego takiego moze 1 Reszta po kursach jakis Wiec o jakim trenowaniu my mowimy Tylko uklad i po znajomosci tam sa. Burdel tam jest na kolkach i tyle. Dlaczego przez wiele lat pilka nozna zajmowali sie ludzie od koszykowki? Co o pilce moze wiedziec koszykarz Szkoda gadac
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 11:01
~jasio
a jak ktoś wie kto sponsoruje i finansuje taka np. barcelone niech napisze
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 10:18
~podatnik
@kibic Wybudowało miasto Warszawa za rządów Hanny Gronkiewicz-Waltz stadion Legii za pieniądze podatników - to prawda. Tylko, że niestety w stolycy nie ma cywilizowanych obyczajów, czego dowodem jest wysyp afer związanych z tzw. reprywatyzacją za rządów HGW. Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, że pisałem o normalnych, cywilizowanych krajach. To co się dzieje w stolycy za rządów HGW nie jest normą cywilizowanego kraju. Więc ochłoń i nie napinaj się i nie stawiaj stolycy jako wzoru, bo to kompromitacja a nie wzór. Zresztą zapytaj swego idola Lucjusza Nadbereżnego o to, co sądzi o zarządzaniu miastem Warszawa przez HGW. Tyle w temacie.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 09:39
~Qwerty
Panie Prezydencie Nadbereżny, problem nie tkwi w tym żeby spotykać się i debatować nad tym czy w wspomagać drużynę seniorską wielką kasą czy półśrodkami. Problemem jest szkolenie u podstaw.O tym trzeba dyskutować.Jeśli od kilku dobrych lat nie jesteśmy w stanie wyszkolić jednego chłopca który jest w stanie być pierwszoplanową postacią trzecioligowej drużyny to coś jest nie tak. Proszę otaczać się mądrymi doradcami ludźmi którzy mają wiedzę na temat szkolenia czy zarządzania klubem. Prosty przykład,jeśli prezydentem był Pan Szlezak i był do dupy to wybrano Pana na Prezydenta.To czy Pan jest dobrym prezydentem zweryfikują wybory.Więc jeśli szkolenie i zarządzanie klubem jest fatalne to wymiana trenera pierwszej drużyny ktokolwiek by nim nie był tylko i wyłącznie zamazuje obraz bo problem nie leży na samej górze. Jeśli w swoim sadzie nie posadzimy drzewa to nie zbierzemy owoców tylko je będziemy importowac i nie wiadomo jakiego pochodzenia będą i czym będą opryskane identycznie jest teraz z materiałem ludzkim biegającym po boisku.Tłumaczenie że miasto nic nie może że to spółka odpowiada za zatrudnianie trenera itp jest dobre dla kogoś kto urodził się dziś rano.Nikt nie wydaje dziś pieniędzy ot tak masz i się pobaw,pieniędzy podatników.Jeśli osoby zarządzające będą rządzić tak jak to się dzieje dotychczas bez sukcesów a z dużą ilością porażek i konsekwencje będą wyciągane tylko i wyłącznie wobec trenera pierwszej drużyny to nie zmieni się nic. Przecież to Pana partia jest wielce oburzona tym że prezydenci wójtowie burmistrzowie są przyspawani do stołków i są nie do ruszenia i wprowadzacie ograniczenie kadencyjności.Dlaczego tak nie dzieje się w klubie?Odnosisz sukcesy, widać progres zostajesz.Nie, masz problem.Kiedyś infrastruktury nie było było żwirowe boisko mieliśmy wychowanków którzy odgrywali znaczące role w zespole,dziś mamy czarną dziurę.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 09:23
~FF
Do czego nam jest potrzebny klub piłkarski. Jest dużo innych lepszych sposobów na wydanie pieniędzy. Dotowanie piłki nożnej to wyrzucanie ich w błoto.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 08:55
~kibic
Do podatnik, lemingu nie ośmieszaj się bo wypociłeś na temat o którym nie masz zielonego pojęcia. W POLSCE wszystkie kluby zawodowe piłki nożnej od ekstraklasy do B klasy są sponsorowane przez URZĘDY MIASTA czy gminy. Gdyby nie było tego sponsoringu to by nie było zawodowego sportu w POLSCE mam tu na myśli piłkę nożną. Nie wiem czy wiesz lemingu że prezydent WARSZAWY H.G.W. wybudowała stadion dla LEGII za 250 milionów złotych i podatnicy z WARSZAWY będą ten stadion spłacać do końca świata. Ale gdyby tego stadionu nie wybudowała to już po pierwszej kadencji pakowała by się z tego URZĘDU ze swoimi gó..wnami.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 07:58
~musampa
czekam na was o godzinie 17 w sobote szpece internetowi haha:) STAL STALOWA WOLA
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 07:43
~jtrdrtd
jak mozna do nich profesjonalnie podchodzic jak to wszystko w tym klubie to amatorka zaczynajac od zarzadu poprzez trenerow na pilkarzach konczac precz z takimi zawodowcami
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 07:34
~laikat
A ja uwazam wrecz odwrotnie.Na sport i to nawet ten zawodowy miasto powinno dawac i to duze pieniadze .Przyznaje jednoczesnie racje tym ktorzy uwazaja ze ten zarzad,ci ludzie nie potrafia i nie powinni tymi pieniedzmi dysponowac bo tego nie potrafia. Jesli miasto zrezygnuje z finansowania zawodowej pilki noznej to nie wroze Nadbereznemu nowej kadencji nawet gdyby tu wybudowal zamek ze zlota.
+0-0
Piątek, 28 kwietnia 2017 r. godz. 06:17
~Ula
Panie prezydencie za mordę wziąć to całe towarzystwo! Tam jest państwo w państwie. Powodzenia!
+0-0
Czwartek, 27 kwietnia 2017 r. godz. 23:47
~podatnik
Panie prezydencie. Dotować to można sport amatorski, szkolenie dzieci i młodzieży, szeroko pojęte krzewienie kultury fizycznej. To można dotować. Natomiast na całym cywilizowanym świecie sport profesjonalny sam na siebie zarabia, albo sponsorowany jest przez prywatne podmioty. No ale Pan za bardzo na sporcie się nie zna, to może Pan tego nie wiedzieć. Ale teraz Pan wie i jako podatnik oświadczam, że nie zgadzam się na dofinansowanie z moich podatków klubu Stal Stalowa Wola, bo w naszym mieście są inne, większe potrzeby. Panowie działacze niech się wykażą i niech ściągną prywatnych sponsorów do klubu.
+0-0
Czwartek, 27 kwietnia 2017 r. godz. 23:16
~jasio
a ja myslalem ze profiesjonalny sport przynosi dochody , radwanska jako profiesjonalistka zarobila już z 10 min dloaROW , LEWANDOWSKI ZARABIA Z MILION NA TYDZIEN prezydent profesjonalista humanista zarbmia z 15 a pilka tylko wymaga
+0-0
Czwartek, 27 kwietnia 2017 r. godz. 22:48
~pisiak
" Formalnie miasto nie ma instrumentów do tego aby zarządzać klubem czy Piłkarską Spółką Akcyjną. Rolą samorządu nie jest też wybieranie trenera czy pierwszego składu drużyny ale tworzenie infrastruktury." czyli dawanie kasy dresom i nic nie mówienie, niech się dresiki bawią!!!!!!!!!! szok co się robi z naszymi podatkami
+0-0
Czwartek, 27 kwietnia 2017 r. godz. 22:16
~Dzidek aldons Czarneckiego
Dzidek! Jakbyś szukał cepie ro byś znalazł leserze! Weź się za robotę a nie się tu udzielasz!
+0-0
Czwartek, 27 kwietnia 2017 r. godz. 21:59
~Promilowcy
Dzidek szukasz roboty i znaleźć nie możesz uuuu a mama nie mówiła żebyś się uczył w szkole
+0-0
Czwartek, 27 kwietnia 2017 r. godz. 21:52
~dzidek z czarnieckiego
Zlikwidować ten klub a pieniądze pszeznaczyc na budowę nowych miejsc pracy bo ja roboty szukam albo np na dom dziecka
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.