|
Wtorek, 27 października 2015 r. godz. 10:11 ~taka prawda | zasada ograniczonego zaufania dotyczy WSZYSTKICH uczestnikow ruchu drogowego i nie tu miejsca dla swietych krów bo to prowadzi zawsze do zagrozenia w ruchu drogowym, pieszym przypominam ze oprucz deszczu sa jeszcze mgly a u nas nie ma zwyczaju nikt nosic kamizelki odblaskowej, gro osob ma wady wzroku lub odpala i jedzie zanim mu szyby odparują |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 22:06 ~bartek | Nie raz widziałam jak niektórzy ludzie nawet nie obejrzą się w żadną stronę tylko włażą na pasy jakby im życie nie było miłe. Szczególnie trzeba na stare babki w chustkach na głowie uważać, bo moja babka mówi, że słyszy w tej chustce mało. Nawet pociągu nie słyszy to co jak samochód jedzie w pobliżu. |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 21:43 ~ja | bra wo dla amigo ZGADZAM SIE |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 21:37 ~do monia | do monia tobie glupia piz.... powinno sie zabrac prawko JEZDNIA JEST DLA SAMOCHODOW |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 21:22 ~Madzia | a ja pozdrawiam kierowcę EH 33, który jadąc (pędząc) z wiaduktu w poniedziałek w ulewę rozjechałby mnie jak pomidora w keczup - to był szok długotrwały - dobrze, że dzieci nadal mają matkę...
i o dziwo nie szłam jak święta krowa- jak sądzą niektórzy. |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 20:10 ~Amigo | No i słusznie Olga, tak trzymaj, bo co to za satysfakcja mieć przekonanie, że to ja miałem pierwszeństwo, ale leżeć połamanym w szpitalu.
Zdrówka życzę. |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 17:28 ~olga | A wiesz Amigo dlaczego tak uważam na pasach? Ano dlatego, że kiedyś taki Amigo mało mi po palcach nie przejechał w połowie pasów po tym jak kierowca po mojej stronie zatrzymał się abym mogła przejść. Kierowca jadący z naprzeciwka już takiego gestu prawdziwego mężczyzny nie pokazał i śmignął mi tuż przed nosem z prędkością większą jak dozwolona w terenie zabudowanym. Od tej pory boję się zaufać wszystkim którzy poruszają się szybciej jak ja. |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 16:24 ~ludzie | Ale piesza weszła po tym jak samochód ustąpił jej pierwszenstwa, czytajcie ze zrozumieniem, a nie wypisujecie głupoty. |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 16:18 ~awito | czyli widzisz sid jakbyś użyła mózgu za kołkiem to byś wiedziała że noga na hamulcu uchroniłaby pieszego przed efektem domina. Dlaczego tak mało kobiet sięga ponad wyuczone schematy... |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 14:55 ~stefcio | Ja wiem o strzelance. Co ci trzeba wiedziedz olaf ? |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 13:07 ~Amigo | Ja zawsze zachowuję się przed pasami jak Olga, to jest normalna zasada ograniczonego zaufania i kierowcy chyba potrafią to zrozumieć. W każdym razie nikt nigdy za to na mnie nie warczał. Zdrowie i życie najważniejsze ! |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 10:36 ~olga | Wszelakie znaki drogowe , strzałki powinny zniknąć z wysokości na jakiej znajduje się pieszy, bo w nocy pierwszym odbijającym światło jest zazwyczaj taki znak a pieszego kierowca widzi dopiero później. |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 10:31 ~Olaf | Wie ktoś coś o wczorajszej strzelaninie przed budynkiem Wolności 8 ok. godz. 20-ej? |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 09:44 ~taka prawda | @głupiAzyldrogowy
zgadzam sie100% |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 09:34 ~głupiAzyldrogowy | te AZYLE jak to pięknie jest nazwane ograniczają tylko widoczność, nie dość że ciasno to jeszcze znak jest na tyle szeroki że nic nie widać, pieniądze nasze podatników znowu wyrzucone w błoto, nie było tam nigdy potrąceń to się teraz zaczną. Bravo |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 09:19 ~olga | Ja mimo tego że mam pierwszeństwo na przejściu dla pieszych nie wchodzę na nie do momentu, aż upewnię się że samochód nie zwalnia na tyle żeby zdążył się zatrzymać. Kierowcy się wściekają, że nie wchodzę od razu bo tamuję ruch samochodów na dłużej aniżeli wtedy gdybym weszła jak samochód pędzi jak wariat. Fakt że być może zdążyłabym przejść nawet gdyby ten całkiem się nie zatrzymał a tylko zwolnił, ale co ważniejsze??? Moje zdrowie czy wygoda kierowców, którzy muszą dłużej czekać przed przejściem? |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 08:19 ~Adam | Jesień gorsza widoczność, szybciej sie robi ciemno, ślisko, a ludzie słabo widoczni poubierani na szare czy w ciemne kolory.... nie zdają sobie sprawy, że albo ich nie widać, albo wtargną na drogę i nie zdąży kierowca zatrzymać samochodu.. a to o ich bezpieczeństwo chodzi |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 07:50 ~wolf | RST za kierownicą i wszystko jasne |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 07:38 ~tedy | D RST-chyba dla takich mistrzow kierownicy jak Ty!!!! Na powtorny egzamin sie kwalifikujesz,ale poczystce w Word pewnie bys nie zdal !!!! |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 00:50 ~;0 | Z tego co jest napisane, to kierujący zatrzymał się przed azylem (z TABLICAMI), żeby przepuścić pieszego - zatem go widział i dobrze postąpił. Nie widzę związku z azylami - spełniają swoją funkcję. To że tablice są za duże to prawda, można by zastosować takie żółte pylony plastikowe, bo są mniejsze. |
00 |
Piątek, 16 października 2015 r. godz. 00:38 ~franko chlanko | rst* zgadzam się z tą wypowiedzią w 100%!! piesi znajdujący się za tymi śmiesznymi znakami są kompletnie niewidoczni !!!!!!!!!!!! |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 23:41 ~rst | Azyle stwarzają niebezpieczeństwo. Nie widać osób i pojazdów zbliżających się do dużych biało czerwonych tablic. Tablice są za duże. Azyle za duże i za wysokie. W zimie będzie jatka. Takie wypadki będą się powtarzać.
Kolejny kwas w Rozwadowie. Ekrany zasłaniają pieszych. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 22:08 ~MIESZKANIEC | PRZEJSCIA POWINNY BYC W DALSZEJ ODLEGLOSCI OD SKRZEZOWAN TO JEST PARANOJA WJEZDZAJAC NA DROGE GLOWNA I ZARAZ HAMOWANIE BO PIESZY A TU DZWON |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 22:00 ~I pieszy i rowerzysta. | Mądrali ci u nas wysyp jak grzybów po deszczu! |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 21:37 ~pieszy | no ja akurat sie wpatruje i nie jestem świętą krową!!a wszystkim takim wlepiałbym mandaty!! |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 20:54 ~. | @Amigo a czy ty za każdym razem, gdy przechodzisz przez przejście dla pieszych wpatrujesz się w samochody? Przechodząc przez pasy raczej nie myśli się o tym, że może potrącić cię auto, zwłaszcza, gdy ustąpiło Ci pierwszeństwa. Nie nazywaj od razu przechodniego świętą krową, bo nie wiesz, jak Ty zachowałbyś się w takiej sytuacji, a na pewno strach przyczepiłby Cię do gruntu :) |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 20:03 ~Amigo | Bo pewnie przejściem szła sobie święta krowa, która uważała, że jak ma pierwszeństwo, to wystarczy. Ale zapomniała, że może byc różnie, a samochód jest cięższy i większy. A teraz co z tego, że ona miała pierwszeństwo jak leży w szpitalu. Tej prostej prawidłowości trudno wielu osobom zrozumieć. Nie usprawiedliwiam tu absolutnie tego kogoś, kto walnął w stojący samochód, chcę tylko zwrócić uwagę, że pieszy nigdy nie może czuć się w 100 % bezpieczny mimo że ma pierwszeństwo i też powinien się rozglądać. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 19:59 ~kabi | i znów co drugi komentarz to wiocha, lepiej byś jeden z drugim książkę poczytał to przynajmniej coś się dowiesz |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 19:13 ~bezstronny | Zrobic tam rondo i po problemie |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 18:48 ~baba | Zmokły dziewczyny i chłopaki kierując ruchem ale radzili sobie sprawnie chociaż niektórzy kierowcy się motali .Przez te wysepki będzie więcej wypadków bo niskiego pieszego nie widać jak stoi za znakiem ,wystarczyła by sama strzałka nakazu jazdy. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 18:22 ~emil | czemu zawsze wszystkie monie sa głupie. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 17:38 ~luu | u nas sie nie ustępuje pieszym , a jak ktoś sie zatrzyma to sie w niego wjeżdża , (karetką , ani straży też) ... |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 16:57 ~mieszkanka | oczywiście dużo kierowców jest chamskich i źle jeździ ale nie oszukujmy się mnóstwo pieszych nawet nie patrzy (chyba że w komorke) wchodząc na pasy albo rowerzyści nie wiadomo skąd... nie wszyscy oczywiście tak jak nie wszyscy są złymi kierowcami ale warto z dwóch stron spojrzeć na sprawę |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 16:44 ~balbina60 | ta mloda pewnie myslala ze kazdy ustapi jej pierwszenstwa,to pomylila sie .Nie zatrzymujcie sie przed przejsciami dla pieszych,bo juz nie jeden wypadek byl z tego powodu.Pieszy niech czeka az bedzie pusto. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 16:04 ~ABC | Po co te azyle śpiący policjant zslatwia sprawę duzo skuteczniej, wszyscy grzecznie zwalniają. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 15:56 ~Sid | @awito, nie tak mocno, jak ty trzymasz na swoim intelektualnym hamulcu. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 15:52 ~Monia | Co jest nie tak z kierowcami? Czy kierowca Opla był ślepy czy głupi i nie skojarzył czemu stoi przed nim samochód! Paranoja. Takim zdecydowanie powinno sie na 3 mce zabierać prawo jazdy. |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 15:21 ~awito | Czy pani z Peugeota trzymała nogę na hamulcu? |
00 |
Czwartek, 15 października 2015 r. godz. 15:07 ~DSP | Z tym przejściem jest wiecznie problem i albo wyczekasz moment i przebiegniesz albo stoisz wieki bo burakom w autach się spieszy. |
00 |