Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Piątek, 26 kwietnia 2024 r. Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda
 Wiadomości lokalne
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / News

Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 11:13     /ATA/
Zbliża się koniec tanich zakupów w sobotę?

Czy uda się pogodzić interes stalowowolskich kupców z handlującymi tu obcokrajowcami?
Czy uda się pogodzić interes stalowowolskich kupców z handlującymi tu obcokrajowcami?
Fot. Jacek Rodecki
Prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny zapowiedział, że będzie walczył w imieniu stalowowolskich kupców o równe traktowanie handlujących na terenie miasta. Jak podkreśla, nie chce nikogo dyskryminować ze względu na narodowość, ale jego zdaniem warunki konkurencji w Polsce, są bardzo nieuczciwe.

- "Zdaję sobie sprawę z problemów z jakimi borykają się nasi kupcy w okolicy Hali Targowej i nie ma co ukrywać, że wiąże się to m.in. z funkcjonowaniem nieuczciwej konkurencji" - stwierdził w czasie sesji rady miejskiej prezydent Lucjusz Nadbereżny.

Prezydent dodał, że ma świadomość tego, że ludzie chcą kupować tanio, a nawet bardzo tanio, dlatego nieuczciwa konkurencja to trudny i przemilczany jak do tej pory temat.

- "Trzeba jasno powiedzieć, że w Polsce obowiązują dwa standardy. Polak musi mieć kasę i faktury na zakupiony towar a obcokrajowiec nie. To jest zdecydowany problem naszych kupców" - ocenił.

Dlatego Nadbereżny planuje w najbliższym czasie wystąpić do Izby Skarbowej i innych organów kontroli z tą sprawą. Jak zaznaczył, nie chce nikogo dyskryminować ze względu na narodowość, bo jesteśmy w Unii Europejskiej, ale chce by Polacy w swoim kraju byli traktowani tak samo jak obcokrajowcy.

- "Obowiązujące warunki konkurencji w moim przekonaniu są bardzo nieuczciwe" - podsumował prezydent.

Dzisiaj w urzędzie miasta o godzinie 18:30 ma odbyć się spotkanie Nadbereżnego z małymi i średnimi przedsiębiorcami, również kupcami. Prezydent zaprasza na nie wszystkich zainteresowanych, a zwłaszcza tych, którzy chcieliby podzielić się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Piątek, 6 marca 2015 r. godz. 09:11
~eee
Wolę kupować u Bułgarów! Tanie i ładne rzeczy, za które u "naszych" trzeba zapłacić 2 razy więcej, chociaż są identyczne. Mają swoje stoiska, nikomu nie zajmują miejsca i płacą ogromne "placowe"!!! Straci miasto baaardzo dużo jak ich stąd wygoni......
+0-0
Czwartek, 5 marca 2015 r. godz. 01:05
~kupujaca
Niech nasi zrobia normalne ceny a nie kazdego stac sie ubierac jak prezydenta w irginalnych sklepach chociaz sam nie dawno kupowal na bulgarach ale jak sie do koryta dostal to co czarnych bedzie wspieral.
+0-0
Środa, 4 marca 2015 r. godz. 20:11
~stalowiak
Najgłupszy pomysł!!!!!gdzie maja kupowac biedniejsi?????
+0-0
Środa, 4 marca 2015 r. godz. 18:58
~obcy
W Stalowej ludzie są dziwnie zawzieci i w dodatku srają na swoich,nie wiedzą o tym że za kilka lat to g..no spadnie na nich samych albo na ich dzieci.
+0-0
Środa, 4 marca 2015 r. godz. 17:04
~aga
Wielu z was oczernia polskich kupców uważając ich nawet za złodziei a chwali Bułgarów dziwię się temu bardzo.Jestem z Kraśnika i na naszych bazarach Bułgarów nie ma Bazar jest 4 x w tygodniu. Dlaczego? Bo tu kontroluje Urząd Skarbowy każdego.W sobotę Bułgarzy jadący z Lublina omijają Kraśnik i jadą na Stalową Wolę.Gdyby mieli papiery ok to w Kraśniku też by handlowali ale nie mają a wystawiane mandaty o tym świadczą.Stalowa Wola to toleruje i jest jak jest.Wielu z Was s...... we własne gniazdo.
+0-0
Środa, 4 marca 2015 r. godz. 12:19
~bulgariano :)
of course, foreigners steal your job....... but maybe, if someone without contacts, money or speaking the language steals your job, you are shit hahahhahah.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 23:28
~malachito
ze swoim zeszłowiecznym archetypowym ,uwarunkowanym postrzeganiem możesz się skryć ,i wciąż będziesz komentował na poctawie wiedzy jaką zdobyłeś czyli ,medialna śmieszna pantomima'' ,,Ona oczarowała cię ,jak gówniarz dałeś wkręcić się''
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 22:38
~elżunia
Czytając poniższe komentarze jestem pełen uznania dla znawców zasad rozwojowego gospodarowania, ileż liberalizmu w tych wypowiedziach, jednym słowem w Stalowej Woli nastąpił wysyp Balcerowiczów
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 21:34
~janek
wściekła wydaje mi,że lekarze to jedna z grup zawodowych,która od 1 marca ma obowiązek posiadania kas fiskalnych i tylko od nas będzie zależeć czy dochody wykazane na kasie będą prawdziwe,wystarczy brać paragony po wizycie na taką kwotę,którą się zapłaciło lekarzowi a nie na mniejszą.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 20:44
~wściekła
piszecie, ze pracownicy Urzędu Skarbowego mają się wziąć za Bułgarów na hali.OK, niech się wezmą, ale większe żniwo zebraliby, gdyby się zabrali za tych lekarzy stalowowolskich,którzy to przyjmują prywatnie " tylko 2 godzinki" a w praktyce do oporu. Nie wydają paragonów. Odprowadzają podatek od ryczłtowej minimalnej staweczki zadeklarowanej. Tu jest kasa do budżetu miasta. Ale tego nie chce się widzieć i ścigać.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 20:36
~ja
Prezydent Stalowej Woli jest bardzo inteligentnym i mądrym człowiekiem o wsoaniałej skromnej osobowości. Jest młody, a jakże ludzki. Brawo Lucjusz, o takim prezydencie jak Ty, marzyło miasto od dawna!!!!!Obyś był prezydentem , jak najdłużej!!!!!Bronisz polskich kupców, znasz problemy, jesteś wspaniały!!!!
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 20:27
~kaczka na obiad
Przewodniczący Weber już dzwonił w tej sprawie do radia tylko automatyczna sekretarka się włączyła i nie nagłośnił chłopina sprawy:(
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 20:03
~kamil
Do t6w5 ; zakładaj firme i będziesz zarabiał po 12000,a morze więcej.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 20:00
~stwaaaaaa
ludzie jak w tych czasach kogoś stać ubierac sie u polaka to niech sie ubiera ja wole u czarniochów a dlaczego bo zarabiam 1200zł i mam 2 dzieci i skad mam wziasc na ubrania u polaków wiec ja jestem zeby czarne dalej sprzedawały a lucjusza teraz to nawet stac na galerie w rzeszowie sie ubierac albo niech podniesie płace na 2500zł to bedizemy u polaków kupowac
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 19:58
~KAMIL
Popieram to co robi nasz nowy Prezydent,cały czas chodzi o miejsca pracy polaków którzy prowadzą działalość na rynku.Zastanawiam sie gdzie jest nasza [nasza polska] świadomość patriotyczna.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 19:44
~klient
jestem zaaaa zlikwidować Bułgarów koniec z oszustwem niech płaca podatki i zakładają firmę jak każdy normalny Polak wtedy zobaczymy jak długo tu będą handlować
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 19:40
~t6w5
Efekt działań małpiszona będzie taki , że garstka kupców będzie się bogacić naszym kosztem. Wykoszą innych i będą sprzedawać po wyższych cenach. Dla małpy to nie ma znaczenia bo zarabia ponad 12000 ale dla zwykłego Kowalskiego to będzie tragedia.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 19:37
~bea
piszecie głupoty ludzie jak chcą handlować niech robią to tak jak każdy płacą podatki i rejestrują firmę wystawiaj paragony i wtedy nikt nikomu nie zabroni
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 19:35
~stalowiak
większość z Was źle wyraża się o kupcach polskich ,że tak zdzierają ,jak to zarabiają . Jeśli Polacy robią taki biznes to załóżcie sobie działalność a wtedy zobaczycie jaka jest prawda . Urząd Skarbowy równo powinien traktować Polaków i obcokrajowców . Niestety w Stalowej Woli kontroluje się Polaków ,Bułgarzy są poza kontrolą. Opłata targowa dla Polaka za 3m jest 25zł a dla Bułgara za 6m 15 zł . Policja mogła by sprawdzić ilość osób przewożonych w samochodach Bułgarów. Oj mandaciki by się posypały, oj posypały. Dziwne .że tylu policjantów tam chodzi i nie widzi tego.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 18:18
~dfgh
popieram polaczki maja te same ciuchy co bułgary a w 2 x wyzszych cenach gdzie tu popierac swojego jak nawet w polsce polak polaka nie szanuje . zostawic obcy w spokoju niech sobie bedą :P
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 17:45
~qwe
Aborygen, to początek twojego końca
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 17:10
~kęs
"John" weź i sobie go wyślij do strefy dolarowej i niech jeszcze więcej zarabia a my chcemy normalnego prezydenta. Nie opowiadaj głupot o jego "skromnym" uposażeniu. Jego wysokość była przed kilkoma laty przedmiotem "donosu" do jednej z rozgłośni radiowych o "Nieprzyzwoitości" kwoty. Dotyczyło to nie tego prezydenta.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 16:51
~mnjt
To dopiero początek głupich pomysłów cara Lucjusza.Wyobrażam sobie co to będzie za rok. Zamiast zabrać się za organizację miejsc pracy,po to żeby ludzie mieli pieniądze i kupowali w normalnych sklepach.Pan Prezydent odetnie możliwość zakupów najbiedniejszym ludziom.Myślę jednak.że ta krowa która dużo ryczy mało mleka daje.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 16:22
~Mniodek
Jagna - zainteresuj się korepetycjami z polskiego albo lepiej nie pisz.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 16:03
~jagna
amoze prezydent by sie zainteresowl osiedlami miasta gzie panuje brud nisz ciuchami wstyd
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 15:59
~baw
Przynajmniej w soboty widać, że w tym biednym mieście ktoś jeszcze został.... Chodzą smutni ludziei kupują tanie rzeczy, bo tylko na takie ich stać!!!
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 15:06
~czarnula
Popieram "feniksa". Polacy to taki naród, który musi się "nachapać". U Polaka sukienka kosztuje 120 zł, a taką samą u Bułgara nawet za 50 zł dostaniesz. A jakość ta sama. Ja rozumiem, że każdy chce zarobić, ale marże narzucane przez Polaków są naprawdę wysokie. Skoro paniom (Polkom) w budkach z jeansami opłaca się sprzedawać je po 35- 50 zł, to i pozostałym nic by się nie stało, gdyby trochę ceny obniżyli. Ale zamiast szukać przyczyn niepowodzeń u siebie, łatwiej obwinić Bułgarów. A Panu Prezydentowi gratuluje absurdalnych zmian- wykończyć najuboższych by bogaczom żyło się lepiej. Stalowa miasto rowerów zmienia się w miasto samobójców. I podejrzewam, że przyszłość jawi się już tylko w czarnych kolorach.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 14:36
~John
A...i jeszcze się zastanawiam, jak można zazdrościć pensji Lucjuszowi? Przecież on dostaje tyle, ile przeciętny polski robol w budowlance na Zachodzie Europy. Ci co mają "fach w ręku" nawet by się za taką "kasę" nie schylili. Ale oczywiście najlepiej nic nie umieć, nic nie robić, a komuś zazdrościć. Do tych co zazdroszczą komuś zarobków, czy pozycji: próbowaliście kiedyś czegoś w życiu? Startowałeś/łaś kiedyś na prezydenta? Prowadziłeś/łaś jakąś firmę? jak nie, to weź się do roboty, a nie zazdrościsz!!!
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 14:31
~Tak myślę
Nikt mi nie będzie wmawiał że u polskiego handlarza są takie same ceny jak u Bułgara Rozumiem że nasz handlarz musi sobie podnieś marże ale nie aż tyle Np sukienkę u Bułgara kupiłam za 80 zło a taka sama u naszych była po 260 zł i gdzie tu logika Każdy się wykłóca ,a taka jest prawda że każdy z nas ma w szafie ciuchy od Bułgarów bo nas na nie stać
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 14:25
~John
Podsumowując komentarze: Myślałem, że słowa piosenki Braci Figo Fagot pt. "Bożenka", to jakiś żart. Wychodzi jednak, że mamy takie głupie baby, że dociera do mnie, iż tekst tej piosenki został oparty na faktach autentycznych!
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 13:18
~fifko
Niech sie Lucjusz o-------li od Bulgarow gdybym mial taka pensje jak on to nie chodzilbym tam na zakupy, a tak to przynajmniej mozna sie niedrogo ubrac, bo nie wszyscy lubia uzywane z ciucholandu
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 12:49
~polski handlowiec
do ktosia ;zorientuj sie lepiej czlowieku kiedy jest obowiazek kasy fiskalnej bowiesz ze gdzies dzwonia ale nie wiesz w ktorym kosciele ja moge miec towaru na50000 tys.i co z tego jaknie mam obrotu bo ty kupujesz u czarnego po drugie skad ta zawisc do polskiego handlowca skoro ma on takie kokosy zakladaj dzialalnosc i zbijaj kase inie placzcie ze nie ma pracy kazdemu wolno
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 12:00
~ghhdfdf
Bułgarzy zabierają wam prace nieuczciwie bo przyjechali na zarobek? A jak rodacy jadą na zachód i ktoś im mówi tam mówi że zabierają prace nieuczciwie bo pracują za niższe stawki to już jest wielkie halo...
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 11:01
~tbg
a może by tak w końcu przestać szukać tematów zastępczych i zadać sobie pytanie dlaczego pracownicy urzędu skarbowego przymykają oko na ten problem? Panie prezydencie może jednak audyt? problem jest głębszy! czy naprawdę nikt nie wie jak to jest? przykład: 1. praktykowany i powszechny zakup towaru bez faktury VAT. 2. zakup faktury VAT na posiadany lewy towar. 3. opłata pracownika tutejszego US od 1000PLN w górę. 4. przy takich założeniach osiągamy marżę około 70% do 200%. 5. pozostaje teraz wyszukać temat zastępczy np: obcokrajowcy. Praktyki te wywołują tylko wojnę polsko-polską , silniejszy ten kto wcześniej doniesie. Wiążący się z tymi praktykami lęk, strach powoduje rozpasanie kadry urzędniczej i mnożenie tematów zastępczych. Zapewne pomyślicie że to kalanie własnego gniazda, ale może warto rozmawiać. na koniec takie pytanie: kiedy ostatnio myślałem o zasadach etyki w biznesie i jakie są jej granice? Jaką cenę jesteśmy w stanie zapłacić aby realizować własne plany?
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 10:44
~kaczka na obiad
wiem jak to szybko załatwić niech Przewodniczący Rady Miasta Stalowa Wola Pan Weber Rafał zadzwoni do radia ZET i zgłosi ten problem.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 10:42
~c
ciekawe kto i w jaki sposób rozlicza kolesi którzy zbierają tzw. targowe. Kto ich rozliczy od ilu rumunów wziął kaskę
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 10:40
~limo
BOLO zawsze byłeś taki tępy czy brałeś lekcje??? Dziwne jest to dla Ciebie, że ktoś kto w rodzinie 2 + 3 lub 4 przy zarobkach 2000 na rękę przy pracy jednego z małżonków pójdzie kupić ubrania dla swoich pociech tam gdzie jest taniej. I dal tych, którzy twierdzą że mają gorszy towar i z nielegalnych źródeł mają dokładnie to samo co na hal ten sam materiał ten sam producent te same metki wiec nie pierd....cie głupot pseudo biznesmeni z hali.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 09:40
~cogito
sorry ale jesli nie będzie taniej odzieży u Bułgarów to ja zamiast u Polaka na straganie wolę pójść do sklepu sieciowego i kupić coś w tej samej cenie, troche taniej albo nawet i drożej ale z paragaonem i gwarancją możłiwości zwrotu, wymiany lub reklamacji. Te dusigrosze targowe i tak na postulatach swoich nic nie zyskają.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 09:18
~rrr
Dlaczego kupcy nie dają paragonów za zakupiony towar? Może powinna się tym zainteresować Izba Skarbowa
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 09:10
~Jan
Kupcy musza placic podatki zus 1100 co miesiac a bulgar jest nietykalny kradnie ile wlezie jeszcze go policja pilnuje a urzad skarbowy nawet go niekontroluje bo on nie ma zameldowania,TO TYLKO W POLSCE..........
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 09:08
~Bolo
Babskie myślenie: "nie stać mnie na bluzkę za 50zł" - jak cię nie stać, to nie kupuj!!! Po co ci tyle tych szmat? Piękniejsza będziesz? "mam dużo dzieci i kupuję u Rumunów" - to może pościgaj tych chłopów co ci dzieci narobili, niech oni płacą!!! Ja jestem chłop i też mam dzieci, żyję w szczęśliwym związku na dzieci zarabiam, nie wyciągam ręki po nie swoje, tylko zap....m!
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 08:58
~abC
Marko to skoro Polak prowadzacy biznes moze kombinowac i jest usprawiedliwiony bo mamy chory system to nie odbieraj prawa do kombinowania i kupowania taniej u obcokrajowca klientowi. Taki sam Polak i ma takie same prawa szukać gdzie taniej kupic a gdzie wiecej zaoszczedzic.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 08:56
~ktoś
zgadzam się z 100% z tym co Jacek napisał poniżej. Niby Polaczek taki biedny i nieszczęśliwy a łoi państwo i budżet że aż mózg w poprzek staje. On nie ma na to i na tamto. I rzeczywiści wielu z naszych handlujących ma towaru na ponad 20000 zł czyli kwotę od której obowiązek kasy fiskalnej jest. Niech też przy okazji i nasza skarbówka za naszych się weźmie. Jak była akcja mandatowa z US to tam wielu naszych dostało bo kasy brak
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 08:56
~```
Niech Lucek wywali Wszystkich w tym Mieście i bedzie wiało jak na westernach!!!
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 08:31
~janek
Może na początek niech zajmie się nieuczciwymi inkasentami co wykazały kontrole na placu targowym przeprowadzone jeszcze przez poprzedników.Oni oszukują nie tylko miasto ale i Klub ZKS Stal na co mają ciche przyzwolenie Nadbereżnego bo to właśnie Szlęzak wykrył i z założenia od razu jest złe.Tak właśnie Nadbereżny dba o rozwój sportu w mieście i spełnia obiecanki dane kibicom podczas kampanii wyborczej.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 08:24
~Marko
" Bolo osobiście znam trzy takie osoby w tym jedną ze Stalowej Woli a dwie z Rzeszowa.Poszukaj w internecie a sam znajdziesz firmy,które oferują założenie takiej działalności za odpowiednią opłatą.Polacy niestety słyną ze znajdywania"furtek"prawnych i kombinatorstwa.To można powiedzieć jest naszą cechą narodową. " Sprawa wygląda trochę inaczej: bo Polacy musza kombinować żeby przetrwać - taki chory kraj - jakby zarabiali tyle co Niemcy czy Francuzi to mało kto by kombinował. Jesteśmy bidnym narodem i: każdy orze jak może !
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 08:12
~biedna
Panie prezydencie jakbym misla kase taka jak pan to kupowalabym w sklepach mam kilkoro dzieci i ledwie starcza na cokolwiek wiec kupuje ciuchy w soboty na targu bo taniej Dzieki pana pomyslowi skrzywdzi pan biednych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jak ma pan dzieci to moze pan przemysli ten glupi pomysl
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 08:07
~Romek
Nadberezny jak bronisz tych bazarowych kupcow miejscowych to dlaczego nie maja kas fiskalnych? gdzie ten niby podatek idzie? do ich kieszeni. PiS ma siano w glowie i to samo chce robic ludziom w ich landzie podkarpackim. Macie ciemnoto tego czegoscie chcieli.
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 07:46
~Mira
W porządku nasi kupcy mają pretensje ,że kupujemy u Bułgarów,ale niech ten kupiec nie zakłada marży 150% to na pewno wzrośnie mu sprzedaż.A Prezydenta to mi już żal wszędzie robi czystki na stanowiskach ,nawet zamieni "bułgarów na naszych.Przez cztery lata to kogo on jeszcze pozamienia?
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 06:21
~polski handlowiec
wytlumaczcie mi prosze jak tojest mozliwe ze czarny niejednokrotnie sprzedaje towar w nizszej cenie niz ja kupuje tez prowadze dzialalnosc albo dlaczego wszyscy na czarnym rynku trzymaja mocniej portfele jakis madry kiedys w sztafecie napisal ze polski handlowiec powinien sie uczyc handlu od czarnego tylko n 's...........za granice a ja pojde siedziec
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 06:16
~dziewczyna
Moje zdanie na ten temat jest takie zeby prezydent nie byl taki madry bo nie kazdy zarabia tyle co on!!! Juz nie wie czego ma sie czepiac to czepia sie rumunow poruwnac ceny jakie maja polacy a rumuni to sa bardzo duze chociaz ci co nie maja kasy na bkuzke to kupia sobie za 10 zl u rumunow a u polusa trzeba dac za taka sama 50 i co material gorszy tyle na ten temat
+0-0
Wtorek, 3 marca 2015 r. godz. 02:11
~qwerty
Jest to troche samobój dla "drobnych sprzedawców" z hali bo oni zarabiaja w sobote dzieki Bułgarą którzy sciagaja do siebie tłumy. Nie będzie Bułgarów nie będzie tłumów nie będzie hali.. i naszym sprzedawcą ze "stołu" nic nie spadnie. Co do podatku nie sprawiedliwe ale niech to wprowadzi rząd na terenie RP i bedzie po sprawie. A nie my lokalnie.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 23:34
~Bolo
ASFSGS - (czy jak tam) - masz pojęcie o rozliczaniu "kwitów", masz pojęcie o rozliczaniu producentów? Każdy producent sprzeda ci bez "kwita" jeśli ma do ciebie pełne zaufanie. A po za tym oni nie zaopatrują się u producentów, tylko importerów. Z azjatyckich rynków. A tam 90% produktów pochodzi bez "kwita".
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:50
~Ja wam pokaże
Handlowcy czy cwaniacy?? otojest pytanie. Jak sie nie opłaca to weż sie jeden z drugim za robote, ale konkretną, która przynosi dobro narodowe, ma jakąś wartość dodaną, a nie przelewanie z pustego w próżne. Nie??/, to kopać rowy. Jazda...
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:45
~Jaromir
Czysty idiotyzm! Jeszcze trochę i tym naszym handlarzom będą przeszkadzać przyjezdni sprzedawcy z Sandomierza czy innych miast. Najlepiej jak tylko oni za marne grosze zatrudnią dziewczynę a sami będą zgrywać qurwa wielkich biznesmenów!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:43
~olek
Nadbereżny jak Szlęzak na wszystkim się zna najlepiej i na siłę będzie teraz uszczęśliwiał swoimi pomysłami mieszkańców. Do tego karierowicz Weber i mamy komplet niekompetencji i nieudolności.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:42
~ADSFGS
do moki: Czyli jak producent sprzedaje czarnemu to już nie wypisuje kwita? I kontrola to oleje? Sam nie wiem co sądzić o takich głąbach. To może niech lepiej skontrolują producenta?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:28
~elżunia
Przecież tytuł podaje koniec tanich zakupów w SOBOTĘ i słusznie należy zerwać całkowicie z ideą założycieli Stalowej Woli. Huta -praktycznie już zlikwidowana jako Zakłady Państwowe z kombinatu został tylko kadłubek.Ustalony przed wojną dzień handlowy w sobotę miał taki antysemicki wydżwięk Najwyższy czas świętować szabas i gojom nic do tego - płacz i płać.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:26
~jacek
Oj drodzy handlowcy, ale jesteście zakłamani :) bo na pewno nie biedni. Połowa z Was jest na KRUZIE, 90 % nie ma kas fiskalnych i nic nikomu w postaci żadnych podatków nie płacicie !!! Zapomnieliście że już od paru lat każdy płaci na własną emeryturę i wasz wkład w moja równa się 0. Oszukujecie jak możecie, a płaczecie bo nie handlujecie już tyle co 10 lat temu . Macie w namiocie niejednokrotnie więcej niż wynosi minimum do przejścia na kasę fiskalną a do tego towary pochowane w garażach i piwnicach. Sami zarżnęliście plac targowy bop zamarzyły wam się idiotyczne pawilony, a na parkingach zamiast zrobić miejsce dla kupujących trzymacie swoje dostawczaki. Pochwalcie się ile macie stoisk, ile pawilonów kupiliście, ile płacicie ludziom u Was pracującym i czy płacicie ZUS. Ja tam do Bułgarów nie chodzę, ale handlowałem w 90-0tych latach w Berlinie i wiem jak to jest. Problemem są hipermarkety i Wy sami, a nie Bułgarzy, dzięki którym być może ktoś jeszcze na to zdziadziałe targowisko zagląda.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:23
~Bolo
janek - widzisz, to jest tak: Ja od 10 lat prowadzę działalność sprzedając swoje produkty firmom i świadczę też dla nich pewne usługi. Jeszcze nie spotkałem firmy zarejestrowanej po za Polską. Może nie ta branża? Pewnego czasu czytałem o korzyściach zarejestrowania działalności w Czechach. Sam to rozważałem, ponieważ jestem z Czechami w pewien sposób związany, nawet myślałem o przeprowadzeniu się do Czech na stałe. Mam mnóstwo kolegów, znajomych, którzy mieszkają blisko granicy czeskiej, prowadzą swoje firmy, ale nikt nie ma tam zarejestrowanej działalności!!! Korzyść jest mniej więcej taka, że u nas ZUS to ok. 1100 zł, a tam ok. 300 zł i od osobówek masz pełne odliczenie vat, bez jakichś kilometrówek itp. Służba zdrowia na nieporównywalnym poziomie! No i Czesi są troszkę bogatsi i żyją trochę inaczej. Wracając do sedna sprawy, pewnie są firmy, które mają siedzibę na Cyprze czy w Czechach, jednak jest to promil w całości, a te firmy widocznie mają w tym interes.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:10
~zenobiusz
do mala. Zapytałaś jak to możliwe, że aż tyle idzie na podatek? Ano możliwe, wyjdzie nawet, że Bułgar ma więcej zysku niż Polak. Bo wyobraź sobie, gdy prowadzisz działalność gospodarczą, to nie jest tak, że tylko VAT doliczysz do ceny ów bluzek czy płaszczy, dolicz także koszty prowadzenia działalności, nawet te minimalne czyli w roku 2015 jest to blisko 1100 zł miesięcznie, ba do tego dolicz podatek od Twoich zysków który musisz oddać, nawet jeśli oszukujesz trochę państwo - US nie uwierzy Ci, że nic nie zarabiasz. Nagle okazuje się, że ów Polak płacący składki zarobi dużo mniej niż Bułgar i ma dodatkowo wyższe ceny. Nie chcę aż tak bronić naszych krajanów, bo często też prawda jest taka, że "najgorszy wyzysk to u polskiego prywaciarza" i się to sprawdza, ale podlicz sensownie co trzeba oddać w podatkach, to zobaczysz jak cena skoczy do góry. A i spróbuj zatrudnić osobę, ty dostaniesz 1286 zł do ręki a pracodawcy ubędzie 2113 zł czyli dostajesz niecałe 61% kwoty. Bo kwota minimalna 1750 zł brutto to mit, pracodawca płaci dodatkowo.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:08
~Anna
szczerze mówiąc - kupuję od czasu do czasu u Bułgarów, bo Polacy mają to samo tylko drożej. A swoją droga nie przypominam sobie żebym od Polaka pod namiotem dostała kiedykolwiek paragon - czy to na odzieżowym stoisku czy to na warzywach i owocach.... A opłaty za stanowiska płaca i jedni i drudzy tak samo. MAło tego u Bułgara prędzej coś wymienię lub oddam jesli mi nie pasuje niż u Polaka.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 22:00
~Nefretete
Do Pana/ Pani GL 1) widać że nie ma Pan Pani własnej firmy. W Polsce trzeba się zdrowo napracować żeby interes prowadzić całkowicie legalnie a to naprawdę graniczy z cudem 2) mowa jest o wyrobach sprzedawanych przez obcokrajowcow, zazwyczaj pochodzą one z Chin lub z kradzieży, więc tutaj nie można mówić o jakim kolwiek porownywaniu! jakoś nie widziałam bluzki za 5 zł w sklepach stacjonarnych, a kupowanie podróbek polskich firm w kiepskich materiałach i jakości szycia poniżej krytyki na pewno nie jest ceną ze sklepu stacjonarnego. 3) kto tu robi kogo w konia ? jesli już to Sieciówki wszystko z Chin i nawet 900% zysku na jednej sztuce, to mogą sobie pozwolić na wydanie paragonu, podatek i tak idzie do innego kraju.. I to sieciowki " dymaja " nas na jakość i na kasę oraz Państwo Robię zakupy u Polaków na hali jestem zadowolona z jakości, ceny, obsługi , i nie boli mnie że nie dostanę paragonu niech sobie zarobią bo i tak lepiej. Spozytkuja te pieniądze niż nasze chore Państwo :-)
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 21:55
~ziuta
Już wiem dlaczego kupujecie u bułgarów. Marzy się wam egzotyczna przygoda!!!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 21:45
~janek
Bolo osobiście znam trzy takie osoby w tym jedną ze Stalowej Woli a dwie z Rzeszowa.Poszukaj w internecie a sam znajdziesz firmy,które oferują założenie takiej działalności za odpowiednią opłatą.Polacy niestety słyną ze znajdywania"furtek"prawnych i kombinatorstwa.To można powiedzieć jest naszą cechą narodową.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 21:44
~grześ
do"Jolka" jak wolisz kupować u obcokrajowców to niech oni potem płacą tobie świadczenia, a żale że w tym mieście nic niema zanieś temu któremu zapłaciła.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 21:40
~Spokojny
Powtarzam Kolejny raz Wy downy debile i buraki ze stalowowolskiej wsi Ogarnijcie się!!!! Czego By dla was nie robili zawsze będzie wam źle i zawsze będziecie narzekać na wszystko i pisać jakieś durnoty które tworzycie w waszych dyrnych łbach. Żałuje że się tu urodziłem i tu mieszkam i patrzę jaka nienawiść w tym mieście kwitnie.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 21:33
~Bolo
janek - ilu znasz osobiście takich Polaków?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 21:27
~janek
A czy Polacy nie rejestrują swoich firm na Cyprze czy innych rajach podatkowych?Czym się oni różnią od obcokrajowców na naszym rynku.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 21:26
~filozof
Jak ktoś był za granica w cywilizowany kraju to widział ze taki handel jest ścigany, wiec inicjatywa jak najbardziej trafiona.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 20:56
~rafik
Wszyscy płacą podatki nie tylko vat ale dochodowy i zus idzie to na utrzymanie naszego państwa i was kupując u kogoś kto tego nie odprowadza z czego to państwo się utrzyma jak druga strona nie płaci i robi konkurencje tym co płacą
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 20:31
~grześ
do"gocha" to jeżeli Bułgaria i inni działają jak magnes i przyciągają tłumy kupujących to niech za rejestrują działalność i płacą tak jak my płacimy i będzie git. My w unii musimy płacić jak nie to wypad, dlaczego w tym osranym kraju NIE?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 20:15
~GL
Kupując na rynku tą samą rzecz kupujecie za tą samą cenę co w sklepie stacjonarnym lecz bez paragonu i tym samym nie macie gwarancji na kupiony towar, a zawodnik z rynku dyma Was i Państwo . Porównajcie sobie ceny tego samego producenta i ten sam model rzeczy i zobaczycie jak rynkowi Was robią w konia
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 20:07
~grześ
do"Rocky Balboa" to może Bułgaria się dołoży do emerytury, ja się z tego chorego kraju zabieram a zwolenniczki "taniego kupowania" niech robią zakupy u "natanio". Ostatni gasi światło.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 19:50
~jakaś
i co mu to da że ich złapie bez faktur?????? sama osobiście znam obcokrajowców którzy normalnie kupują na legalu. Jakiś czas temu kupiłam u nich klasyczną białą bluzko koszulę. U Bułgara kosztowała 30 zł a u naszego dokładnie ta sama 85 zł (nawet cholera na metkę patrzyłam:P). Jakbym zarabiała tyle ile Lucjan to bym się nie odzywała. A tak nawiasem to niech Prezydent zacznie od sprawdzania też i naszych polaczków. Wystarczy zobaczyć ile mają wyłożonego towaru i szybko przeliczyć ile on może kosztować i czy wtedy ma obowiązek posiadania kasy fiskalnej. Jak przyjdzie co do czego to Polaczek biedny a jak trzeba halę stawiać to nagle w huk kasy ma. Znam gości co strasznie narzeka jaki to on biedny handlujący i wszystko w ten deseń. A pod blokiem 3 autka i w domku full serwis. Co tu dużo mówić i jeden i drugi kradnie
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 19:49
~baenaba
Nie rozumie większości z was-jesteście Polakami, to dlaczego nie promujecie swoich? Niewiele zostało nam już swoich produktów bo wszystko zostało wyprzedane na zachód(najczęściej),choć zdarza się i wschodni inwestor(np huta). Wspierajcie więc swoich bo niedługo to skończymy tak ze w sklepie nie będzie się do kogo odezwać,bo za ladą będzie Arab,albo Rumun czy jakiś inny człowiek z bliskiego wschodu! Opamiętajcie się
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 19:46
~Bolo
Polacy to straszni hipokryci. Chcieliby, żeby każdy dobrze zarabiał, ale dać komuś zarobić, to już nie! Chcieliby pięknych parków, ulic, chodników itp, ale płacić podatki, to już nie! Chcieliby, żeby nie wykorzystywano dzieci do pracy w Azji, ale kupują wszystko co chińskie, indyjskie czy inne wietnamskie (tanie, bo kosztem ciężkiej pracy tych dzieci!!!). Widziałem takie przypadki, gdzie chłop żałował kelnerki, że ma 5zł na godzinę, ale za schabowego 12zł było mu za drogo! A gdyby dał za tego schaba 20zł, to kelnerka miałaby może i 10zł na godzinę. Dlaczego Niemcy są bogaci? Bo Niemiec jak coś kupuje, to w pierwszej kolejności musi to być niemieckie albo przynajmniej opodatkowane w Niemczech!!! A Polak? Wolałby, żeby kolega zdechnął niż zarobił złotówkę na mnie. PS komentarze kobiet tu piszących są IRYTUJĄCE. Chciałyby mieć wszystko za darmo, byle nic od siebie nie dać. A po co Wam baby tyle tych szmat???
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 19:41
~Mik
Wreszcie, ktoś się może weźmie za ten nielegalny handel. Czy Państwo nie rozumieją, że polskim kupcom nie chodzi o wyeliminowanie cudzoziemców z naszego bazaru. Chodzi jedynie o sprawiedliwe traktowanie i jednych i drugich, czyli: wprowadzenie kas fiskalnych dla wszystkich, płacenie comiesięcznych podatków i opłat za dzierżawę gruntu - co nie jest wcale małą kwotą (nie myślę tu oczywiście o biedulkach sprzedających po parę jajek, troszkę mleka, czy sera).
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 19:40
~Rocky Balboa
do ''grześ'' emerytua chyba hahaha juz dawno powiedzieli że jak chcecie godziwej starości to dzisiejsi 30-40 LATKOWIE musza opłacać sobie dodatkowe skłądki i ciul wie co jeszcze. za dużo nakradli i teraz lipa !!!!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 19:25
~mieszkanka stw
on jest nie powazny, nie wszytkich stac na ubrania od polakow bo ceny maja oni wygorowane w stosunku do kupowanej rzeczy :)
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 19:08
~duck and horse
Lucek nie zabieraj sie za zmiany w Stalowej od dupy strony. Tutaj na podkarpaciu jest Polska B albo C i ludzie na hali kupuja jedzenie ciuchy meble dywany i Bog wie co jeszcze bo na INNE ICH NIE STAC. Tylko dzieciaki terroryzuja rodzicow zeby zaplacili za to samo 5x tyle bo beda mieli metke i 3 paski = lans w szkole, ale komus 30/40+ to naprawde zwisa i ubieram sie tam gdzie jest najtaniej. Robisz sobie wrogow.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 18:39
~kb
Niech ci nasi kupcy powiedzą ile płacą dziewczynom za prace na rynku czy opłacają ZUS. większość pracuje na czarno i tu jest potrzebna skarbówka
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 18:28
~pytajnik
czy miasto to prywatna wlasnosc prezydenta ?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 18:09
~Monika
jak prezydenta stać to niech kupuje nawet w Nowym Jorku ciuchy, to mu różnicy nie robi, ale mnie za 1100 zł nie stać na zakupy w sklepach, tylko w sobote jak najtaniej na targu....niech sie zajmnie lepiej tą obiecaną pracą dla kobiet...
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 18:09
~olek
Polaczek? jak słysze to określenie szczególnie od takich prymitywów i prostych ludzi jak Ty kkk, to aż żal. Idź do czarnego i oszczędź sobie komentarzy.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 18:07
~olek
do kkk, no i dlatego kobiety powinny zostać przy garach, u czarnego taniej, ale potem dzieci będziesz wysyłać na emigrację, bo w Polsce pracy nie ma tak ? ? to oszczędź sobie wstydu strzało, szczególnie że łatwo sprawdzić jak na prawdę sie nazywasz :)
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 18:01
~baenaba
I bardzo dobrze robi prezydent!!Popieram w 100%
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 17:49
~holo
Bardzo dobrze. Powinien ich wykurzyć w siwy dym.Dlaczego ja jako obywatel RP, który tutaj pracuję odprowadzam składki na ZUS, odprowadzam podatek od dochodu, vat-y itd muszę to robić, skoro jakiś obcokrajowiec tego nie robi? A odnośnie tej biedy w stw. to mi się śmiać chce. Wystarczy popatrzeć w sobotę, jak to biedne społeczeństwo wyjeżdża obładowanymi wózkami z TESCO.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 17:27
~lucek
Nadberezny kasy zarobi to nie zrozumie ludzi co stac ich tylko u zarnych sie ubrac bo polacy ceny z kosmosu
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 16:59
~mala
... u Bulgarow sukienka 40zl. idac od rozwadowa w strone hali kolezanka w namiocie ma taka sama za 80 zl innym razem plasz cczyk kupilam aa 80 zl w namiocie 120zz i co ... taniej to az tyle idzie na podatek to ja dziekuje
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 16:58
~kkk
a ja lubie kupować u nich ;p mają taniej niż polaczek:D każda dziewczyna pojdzie za niższą cena :D szkoda jak ich nie bedzie.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 16:47
~patryk
"Jak zaznaczył [Lucjusz Nadbereżny], nie chce nikogo dyskryminować ze względu na narodowość, bo jesteśmy w Unii Europejskiej" - Czyli gdybyśmy nie byli w Uni Europejskiej to Lucjusz by dyskryminował wszystkich obcokrajowców ? Drodzy redaktorzy, czy to prawdziwy cytat prezydenta Stalowej Woli?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 16:23
~do sprawiedliwych
to samo co dla wojtka
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 16:18
~do wojtusia
wystarczy ze jak za tanio kupisz to pojdziesz do skarbowki i zapłacisz sam podatek od tego co było taniej niz w sklepie jako podatek od darowizny
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 16:12
~Liljana
Nieuczciwa jest też sprzedaż. Jak idzie się przez rynek, to od razu widać, gdzie pracuje Polak - rozglądam się i rozglądam, a sprzedawcy ani widu, ani słychu. Okazuje się, że doskonale widzi, że czekam, ale jest zajęty plotkowaniem z sąsiadką. W końcu łaskawie przychodzi i mówi "proszę" takim tonem, że odechciewa się zakupów...
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 16:11
~Bruner
Tych którzy wynajmują miejsca handlującym w ogóle nie interesują Polacy. Dla nich liczy się hurtowe wynajmowanie miejsc pod handel. Bułgarzy działają w dużych grupach kastach po 100 i więcej osób. Nikt nad nimi nie panuje każdy z nich ma po 10 stołów. Składają się miesięcznie po 30 zł. i ani grosza więcej nie płacą.Byłem wynająć miejsce w okolicy Galerii Primy które jest puste , osoba zajmująca sie rezerwacją oznajmiła mi, że bułgarzy mają to miejsce zaklepane,,wrócą w marcu czekamy na nich". Taki jest porządek w tym mieście obcy mogą więcej.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 15:53
~solo
Jak NFZ nie będzie miał cię za co leczyć , jak nie dostaniesz emerytury bo drobny przdsiębiorca padnie przy niezdrowej konkurencji to idź po świadczenia tam gdzie kupiłes tanio!!!! Tanio czyli bez podatków, kasy fiskalnej i zusu!!! To drobny handlarz musi zapłacić a z tego państwo tobie bezpłatnie zbada dziecko w przychodni i wypłaci jakies pieniadze na stare lata. Jak niebedzie tych co wpłacaja cos do kasy państwowej to dopiero bedziesz musiał byc bogaty żeby się leczyć czy żyć bez emerytury.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 15:51
~Wojtekkkkkkkkkkkk
Wolny rynek jak najbardziej, ale niech każdy płaci podatek równo od sprzedaży. Wiadomo, że jak nie zapłacisz podatku, to możesz sprzedać taniej. Mimo iż Lucka nie lubię, chce on po prostu znormalizować sytuację, by było bardziej uczciwie dla wszystkich.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 15:47
~białymurzyn
a nie mowiłem ze to ruski zyd
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 15:43
~kisonaj
brawo dla kudłatego - w koncu bedziemy kupowac porzadne markowe spodnie w galeriach po 300 zł zamiast te same ale bez metki po 15zł na wolnym rynku
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 15:42
~abba
Wracaja nawyki z PRL
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 15:31
~juzo
do debilizm lucka. Debilu czyli według ciebie wolny rynek polega na tym, że czarny nie płaci a Polak płaci podatki? Jaki wolny rynek cymbale ?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:57
~debilizm lucka
Prezydent idiota. Ludzie kupują tam gdzie jest najtaniej. A że Bułgarzy mają to samo 50% taniej to się nie dziwię. Jeżeli to zlikwiduje to ludzie nie przyjdą kupić ubrać do polaka jak nalicza sobie marżę z czapy. Chyba po to jest konkurencja i wolny rynek żeby każdy miał prawo wybrać. A nie mieć narzucone. Ludzie trzymajcie
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:52
~grześ
Jeśli uważacie że obcokrajowiec ma tak tanio to tylko kupować u niego ale po emeryturę to też idźcie do niego. Polak przynajmniej odprowadza składki, podatki, a wasz obcokrajowiec wywozi gotówkę. PO EMERYTURE DO BUŁGARA.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:42
~siwy
Renata! Za to że cię nie stac podziękuj partii rządzącej w kraju!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:42
~ja
DO BYLEGO HANDLARZA!!!CO ZA BZDURY WYPISUJESZ KURTKI W HURCIE PO 40ZL????????????TOTALNA BZDURA I KTO MA AZ TAKIE PRZEBICIE NA CIUCHACH??MASA CIUCHOW NIEWIADOMEGO POCHODZENIA NA TYM RYNECZKU U BULGAROW.GDY POLSKI DROBNY PRZEDSIEBIORCA ZOSTANIE ZNISZCZONY TO CIEKAWA JESTEM JAK RENTY ,EMERYTURY BEDA WYPLACANE?????POLSKA TO KRAJ W KTORYM PRZEDSIEBIORCA JEST NA SAMYM KONCU I MASE CHETNYCH BY GO ZNISZCZYC I UKARAC .I PROPONUJE POMYSLEC NIZ PISAC POCHWALY W STOSUNKU DO OBCOKRAJOWCOW .
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:38
~gocha
Jestem ze Stalowej ale mieszkam w Warszawie i tutaj tak samo jest ogromny bazar z łachami i butami gdzie oprócz Polaków są Bułgarzy, Ormianie, Wietnamczycy i inni. I tak samo jak w Stalówce Bułgarzy tak tutaj Wietnamcy mają ze dwa razy ładniejsze buty niż Polacy a Bułgarzy mają świetne i tanie koszulki czy spódnice. Pan Lucjusz nie ma pojęcia jak działa taki rynek w Stalowej, to jest jak event, który przyciąga mnóstwo ludzi z poza miasta, którzy oprócz taniego łacha kupią też inne rzeczy, będą zawsze wracać bo jest po co. Ten bazar jest bardziej znany w okolicy niż się panu Lucjuszowi śniło. Nie wie co robi i tyle.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:37
~juzp
W Polsce mówi się, że podkarpacie takie konserwatywne, ale jak czytam niektóre komentarze to widzę więcej zacofania, niż tego rzekomego konserwatyzmu. Nie jestem żadnym handlarzem, ani wyborcą PiSu, ale odpowiedzcie ciemni ludzie, dlaczego Polak przedsiębiorca ma płacić podatki, a obcokrajowcy mają tego nie robić?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:37
~:-(
moze lepiej pomyslec o kupujacych a nie handlujacych jak komus handel nie wychodzi to niech jedzie za granice zapier... i w tedy zobaczy jak sie pracuje naprawde. za najnizsza sie nie da wyzyc, utrzymac rodziny a tu jeszcze mowa by kupowac w naszych sklepach co ceny sa dla ludzi co maja kase. stalowa i okolice raczej nie naleza do bogatych wiec prezydent niech jeszcze raz przemysli swoj genialny pomysl.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:20
~jolka
ja i tak wole kupowac o obcokrajowców bo u polaka mnie nie stac kupic sobie
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 14:19
~wolunia
Jeżeli bede zarabiać tyle co nadbereżny to może zlikwidiwac ten rynek bo bedzie mnie stać kupywać majtki po 50 zl niczym nie różniace sie od tych co kupie za 5 zl. Durny pomysł calkowicie nie bedzie on wszystkim rzadzil nie o nie!!!! nie bedzie tak królował juz nie jeden taki byl i sie na królował!!!!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 13:48
~Renata
Nastepny krok do likwidacji to beda sklepy ciuchlandii!!! tam mnostwo ludzi kupuje a reszta w sobote taniej bo tak sie musi. Tak sie broni tylki miejscowych handlarzy, ktorzy ceny biora z kosmosu!!! Jak komus nie pasuje to niech sie zajmie czym innym a nie handlem. Dlaczego ja mam kupowac drozej jak mnie na to nie stac? firmowe ciuchy to kupuja ci co przy korycie a nam niech nikt nie narzuca gdzie i za ile mamy kupowac. Przewraca sie we lbach tym PiSom, macie tego co chcieliscie. Nieuki nieroby mianowani na kolejne stanowiska w miescie i interes sie kreci!!!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 13:40
~były handlarz
Handlowałem to wiem jak jest. 1. Polacy i Bułgarzy kupują w Wólce Kosowskiej itp. miejscach. 2. POLACY I BUŁGARZY SPRZEDAJĄ PO TAKICH SAMYCH CENACH! Naprawdę, nie ma tak, że u nich jest 2 x taniej. Sprawdźcie w sobotę na dokładnie takim samym towarze. I na odzieży nie ma przebitek 4x, 8x jak ktoś tu pisał. Np. kurtka w Wólce kosztuje 40 zł - i Polacy i Bułgarzy sprzedają ją max za 80-90zł. 3. Bułgarzy mają przewagę w ilości towaru a kobiety uwielbiają się grzebać w stertach szmat ;) chociaż u Polaków jest ten sam towar w tej samej cenie ale ładnie poukładany. No i jeszcze to przekonanie, że u nich na pewno jest taniej (bo pewnie na początku tak było). 4. Jest jedna zasadnicza różnica - Bułgar co zarobi to wyśle lub wywiezie do siebie, a Polak jak zarobi to może zatrudni pracownika albo wyda te pieniądze u nas. Więc jeśli Nadbereżnemu uda się ich pozbyć ze Stalowej to będzie miał dużego plusa (chociaż nie znoszę Pisu). I jeszcze jedno - w galeriach jest taki sam towar jak na bazarze! Tylko ceny 2-3 razy wyższe bo muszę pokryć duże koszty prowadzenia sklepu. Realne ceny za towar w galeriach widać dopiero na wyprzedażach.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 13:25
~Jola
Co za kretynski pomysl!!! jak ludzi mozna zmuszac do do zakupu w sklepach czy bazarach od "naszych" gdzie ceny sa o kilka % wyzsze? co zabronia nas "rzadzacy" kupowac taniej? niech mi miasto dolozy ta roznice. Miasto i okolice ubozeja a nasz dobrodziej chce z nas zrobic bogaczy. To, ze ci ludzie z za granicy handluja to nie jest decyzja miejscowych wladz tylko ogolnej polityki. Owszem jak sie okazuje to ci miejscowi konefaly wymysla jak to zmienic jak ich zgnebic. Dlaczego ja mam placic za ciuchy dla dzieci w sklepie czy u naszych polowe drozej jak dziecko przechodzi sezon i wyrasta. Takich urzedasow to stac na ciuchy markowe ale wiekszosc ludzi nie!!! Wybraliscie nieukow, karierowiczow to teraz spijacie ta smietanke szanowni wyborcy. Tak beda wygladac rzady PiS jak nie daj Boze dojda do wladzy!!! Ten numer nie moze przejsc aby wyciagac nam z portfeli dla tych co chca nas zarobic.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 13:18
~Catrin
"selection" - powiedz nadbereżnemu żeby dał ci połowę swoich zarobków to poprzesz jego idiotyczne pomysły!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 13:14
~feniks
Zarzuca się,że Szlęzak walczył z ZKS Stal ujawniając sprawę z nieuczciwymi inkasentami,a Nadbereżny po cichutku pozbawia ich dochodu osiąganego ze sprzedaży miejsc targowych.Nie będzie obcokrajowców to i naszych"biznesmenów bazarowych"będzie dużo mniej a co za tym idzie spadną dochody Klubu ZKS Stal z tej działalności.A tak nawiasem co ze sprawą nieuczciwego dzierżawcy placu targowego?Naqdbereżny nawet nie zamierza tego sprawdzić bo to Szlęzak wykrył i nagłośnił?Czekamy na wnioski i wyjaśnienie sprawy.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 13:12
~moki
selection nie rozumiesz że ten czarny kupuje ten sam towar ale dużo taniej niż nasz handlarz z hali targowej ??? Czarny nie ma kasy fiskalnej , nie płaci podatków , rozliczenie i kontrole z Urzędu Skarbowego go ...walą. A nasz kupiec mimo że kupuje od tego samego producenta kupuje drożej bo musi miec fakturę zakupu towaru a producent jak mu pisze papier to dolicza vat i inne pierdoły bo sam musi mieć papier że sprzedał w razie kontroli. Siła rzeczy ten sam towar będzie w różnych cenach. Czarny zwinie manele , schowa kasę do kieszeni i go nie na. A kupiec z hali caly tydzień stoi w budzie pinosi opłtaty wynajmu, pradu itp. Robi to wszystko LEGALNIE więc drożej.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 13:06
~Witek
Idż na hale kup sobie jabłek spryskane na wylot 2 tygodnie leżą na balkonie śmierdzą opryskami do pestek .
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:41
~seletion
No gratuluje durnego pomyslu ;) rynek w sobote rano stal sie chyba tradycja stw ;) przyjezdzaja na niego ludzie nawet z okolic stw. Wszystko po to zeby kupic tanio ciuchy dla siebie i rodziny zebhy moc normalnie przezyc do kolejnej wyplaty. Sorry panie prezydencie ale wiekszosc ludzj w stw zarabia najnizsza krajowa i za to utrzymuja dom dzieci i siebie. Najpierw trzeba poprawic jakosc zycia i zarobkow mieszkancow a potem myslec o nieuczciwej konkurencji bo ktos ma taniej niz Polacy ktorzy za taki sam towar biora dwa razy wiecej!
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:32
~...
Trzeba wyrównać najpierw zarobki, żeby każdego było stać na zakupy w Stalowej ... Nie każdego stać na super wypasione zakupy w Primie itd... Każdy robi zakupy, gdzie chce i jakoś do tej pory nikomu to nie przeszkadzało ...
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:30
~stary
wkurzona a nasi handlujący na straganach czy w budach na hali mają też tanie rzeczy , to tam będziesz kupować bo jak on więcej zarobi to może kogos zatrudni a ten zatrudniony wyda swoje pieniądze u kogos innego i wszystko bedzie się powoli kręcić..... a jak kupisz u czarnego to on twoje ciężko zarobione pieniądze wywiezie z miasta , ten z hali padnie bo nie kupisz u niego i bieda bedzie jeszcze większa dlaczego ten durny naród nie rozumie że trzeba wspierać to co nasze polskie, lokalne ....ale cóż w serialach i idiotycznych programach tego nie uczą
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:28
~JaNa
"feniks" masz rację. Tylko ten pajac naobiecywał wszystkim przed wyborami i teraz sam nie wie co zrobić. A obcokrajowcy powinni zostać bo nie biją się z nikim, spokojnie handlują i możemy taniej kupować niż u tych handlarzy i naciągaczy tzw. "kupców". Niech wezmą się za robotę razem z tym Luckiem.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:20
~wkurzona
Zgadzam się w całości z feniksem gdzie mam kupowac jak nie stać mnie na ciuchy markowe Panie Prezydencie to daj mi pracę i godne zarobki to ja nawet do Warszawy pojadę żeby się porządnie ubrać a tak to co mi pozostało tylko Bułgarzy i szmateksy ale jak widzę że nawet porzadna elita się ubiera na szmateksach bo kazdy chce miec duzo i tanio ale tak zesmy się doczekali demokracji jedni żyja jak milonery a drudzy biedaki i żebraki tak nasz rzad wyprowadził że mamy nie zieloną wyspę tylko czarna wyspę gdzie jest kupa złodzieji i cyganów .......
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:13
~Kot Tip Top
Jeżeli możemy w tym przypadku mówić o dyskryminacji to na pewno nie są dyskryminowani obcokrajowcy tylko Polacy. W soboty bazar jest zabezpieczany przez patrole policyjne.Patrole te nie czepiają się obcokrajowców tylko nas Polaków. W tamtym tygodniu podszedł właśnie do mnie jeden z takich patroli i mówi żebym się przesunął bo stoję w nie właściwym miejscu. Koło mnie było 10 stanowisk bułgarskich które stały w ten sam sposób co ja. Powiedziałem im, że przesunę się jeżeli bułgarzy też to zrobią. Po tych słowach odeszli interwencja zakończona. Miało to miejsce przy torach za górką tuż przy garażach nie opodal piekarni PSS.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:12
~wiktor
I co że ma fakturę czarny kupi za 5zł a sprzeda za 20 razy 4% A Polak kupi za 5 zł tą samą rzecz a sprzeda za4O zł 8%i to jest cały problem w handlu ludzie i tak pójdą tam gdzie taniej .Jeszcze szmateks ma po złotówce i Fraczki Firmowe to się liczy Firma . Sprzedaje firanki światu Bożego przez nich nie widać i mówi fajne. 1 metr firanki 5ozł. a u czarnych uszyta modnie 40 I gdzie my jesteśmy . Idzie kiedyś Profesorka mądra kobieta pytam się a skąd pani idzie z Aldiku na Halę nie idę bo tylko siedzą i czekają .
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:02
~feniks
Lucjan Narożniak to dlaczego Polacy tam się nie zaopatrują?Będą mieli takie same ceny i wtedy będzie zdrowa konkurencja.Zżera mnie ciekawość a czy"szmateksy"to nie jest konkurencja dla naszych "bazarowych biznesmenów.?Może i te trzeba zlikwidować?
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 12:01
~JO i SZrek
FENIKS człowieku ogarnij się !! Idz zwal sobie kapucynka i uspokoisz się a nie wszędzie ujadasz jak pies na łańcuchu na nowego włodarza. Daj sobie na opamiętanie. Nie kop się z koniem
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 11:52
~feniks
Niech Nadbereżny stworzy odpowiednie warunki zatrudnienia i godne wynagrodzenia i obcokrajowcy sami się wyniosą bo stracą klientów.Nadbereżny znowu uderzy w najmniej zarabiających mieszkańców miasta i okolic.Próbuje rehabilitować się za głosowanie nad uchwałą,której nie czytał jak sam przyznał przed kamerami TV a dotycząca budowy hali na placu targu.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 11:47
~Lucjan Narożniak
Bułgarzy na rynku handlują poniżej cen hurtowych, rozkładają całkowicie ,,biznesy"Pytania same się nasuwają czy nie biorą od złodziei z Wólki Kosowskiej. Do zainteresowanych , GPS pod nadwozie Forda i dowiecie się czy to prawda.
+0-0
Poniedziałek, 2 marca 2015 r. godz. 11:32
~hahaha
Ja pierdziu...Szlezak nie lubił tylko Murzynów a ten wsztystkich obcokrajowców? hehe w dodatku konfident? :P ale k.. wybraliscie :)
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.