Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Poniedziałek, 29 kwietnia 2024 r. Imieniny: Hugona, Piotra, Roberty
 Wiadomości lokalne
» Niech się święci 3 Maja!
» Pokaz mody inspirowany Stalową Wolą
» Chcą do Brukseli. Liderzy list w eurowyborach na Podkarpaciu
» Rozwój gospodarczy miasta. Nadleśnictwo apeluje o poszukiwanie alternatywnych rozwiązań
» Podsumowanie działań sfinansowanych ze środków norweskich
» Częste awarie sygnalizacji na skrzyżowaniu Chopina i Okulickiego
» Na Swołach zawalił się mostek
» Sklep Gentleman obchodzi 15 urodziny!
» Dyskusja nad wycinką lasu pod nową strefę gospodarczą. Jak przebiegała?
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 17:54     /Jarosław Jarecki/
DK77: zderzenie BMW z mercedesem. 2 osoby ranne

Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.
Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.
Fot. Jacek Rodecki
W piątek, 4 lipca 2014 r. około godz. 16:00 na Drodze Krajowej nr 77 doszło do wypadku drogowego, w którym jedna osoba została ranna.

Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej. Początkowo pierwszej pomocy udzielali policjanci ze stalowowolskiej drogówki. Chwilę później dwie osoby przetransportowano do szpitala w Stalowej Woli. Poszkodowani to chłopak i dziewczyna w wieku 19 i 18 lat. Przybyli na miejsce strażacy odłączyli w pojazdach zasilanie z akumulatorów oraz zneutralizowali niebezpieczne płyny, które wyciekły z aut.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, samochód osobowy marki BMW jechał w kierunku Sandomierza. Pojazd przed skrzyżowaniem rozpoczął zmianę pasa ruchu z wewnętrznego na zewnętrzny. Kiedy kończył zmianę pasa uderzył w tylną oś mercedesa sprintera, który wjeżdżał od Sandomierza na ul. Poniatowskiego.

- "Usłyszałam potężny pisk a później huk. Odwróciłam się i zobaczyłam porozbijane samochody" - relacjonowały zdarzenie kobiety, które przybyły na miejsce zdarzenia jako jedne z pierwszych.

Mimo zablokowanego jednego z pasów jezdni ruch odbywał się płynnie. Na miejsce zbiegło się wielu gapiów. Także wielu kierowców było ciekawych co się wydarzyło. Nie trzeba było czekać długo na kolejne zderzenie, spowodowane przez nieuwagę kierowców - doszło do niegroźnej kolizji, gdzie mitsubishi zderzyło się ze skodą.

O zdarzeniu poinformowała reporterów Stalowka.NET Pani Monika. Dziękujemy!
Zdjęcia
Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.
Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.Do wypadku doszło na Drodze Krajowej nr 77 na skrzyżowaniu ul Chopina z ul. Poniatowskiego. Na miejsce przyjechały trzy radiowozy policji, karetka pogotowia oraz jeden wóz bojowy straży pożarnej.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 7 lipca 2014 r. godz. 22:35
~Uczuciowa Asia
Polski naród każdy potrafi oceniać, miał drogę z pierwszeństwem i nie udawajcie wszyscy hejterzy, że aż tak przestrzegacie prawa dotyczącego km na danym obszarze bo w tym momencie robicie się śmieszni, BMW marka jak każda inna, zasada ograniczonego zaufania nie zachowana, widocznie nie Kolega z BMW, lecz Koleżka z MRCDS prawo jazdy za masło! Wszyscy naciskacie, ze młodzi źle jeżdżą a to co dzieje się na polskich drogach to paranoja jakaś ! zanim zaczniecie oceniać innych popatrzcie w lustro czy sami jesteście takimi SUPER KIEROWCAMI, bo nawet najlepszemu może się zdarzyć, a co do zmiany pasa nawet jeśli ona była to gdyby chciał skręcić na poniatowskiego jest takie coś jak kierunkowskazy więc nie ma się co patrzeć na zmianę pasa, z tego co mi wiadomo z tego pasa można też jechać prosto, więc bez zbędnych ośmieszeń i hejtów w stronę młodego chłopaka bo to nie jego wina ~`
+0-0
Poniedziałek, 7 lipca 2014 r. godz. 06:02
~free
Może jechać nawet 200 km/h a to nie daje prawa komus aby wymuszał pierwszeństwo. A gdy jedzie np. pani 25 km/h to ozn. ze kazdy moze tuz przed nia robic co mu sie zechce? Nie wiem w ogóle czy pojmujesz czym jest pierwszeństwo
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 18:45
~kłw
Sądząc po wyglądzie tej beemki to ona raczej nie jeździła tylko do kościola/i lub kauflandu na zakupy bo ktoś kto ma 3 w coupe nie kupuje jej po to by sobie nią jeździć do o koła osiedla i pewnie nie jechał nią 50 tylko troche wiecej mial na blacie a kierowca mercedesa nie ocenil dobrze sytuacji i byc moze myslal ze ten jedzie troche mniej i że zdąży ale jednak okazało sie inaczej a ten w bumie nie mial juz szans na wyhamowanie .A bmw szkoda bo znając życie juz na zlomie skończy chyba że ją bedzie ktoś jeszcze probowal odbudować bo w POlsce jest wszystko możliwe
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 17:21
~Rafal Londyn
wiem ze w PL jest krytyka na kierowcow bmek [zazwyczaj mlodych kierowcow a wiadomo ze jak sie jest mlodym to sie przyciska] ale tu nie chodzi o bmw tylko o umiejetnosci jazdy. Mozna jechac szybko, nawet bardzo szybko ale bezpiecznie. To tylko i wylacznie kwestia umiejetnosci. zapytajcie Holowczyca jak to robi ze po Olsztynie swoim rodzinnym miescie jeszci po 200km/h ale z glowa
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 13:18
~kierowca-z-bombowca
Miałem BMW e36 w wersji Coupe, nie był to demon prędkości i jakoś szybko nim nie jeździłem. Podobał mi się zarówno wygląd, jak i niezawodność. BMW to solidna firma, mój "szrocik" miał 22 lata, ale był niezawodny, świetnie się prowadził, był bardzo bezpieczny i lepiej mi się nim jeździło niż 10 letnim autem dobrej klasy (nie BMW), które posiadam. A propo wypadku.. nie widziałem, więc się wypowiem: młody na pewno przegiął z prędkością, a busiarz nie ocenił właściwie sytuacji, ale gdyby kierowca BMW miał więcej doświadczenia, to by do tej sytuacji nie doszło - niezależnie, czy jechał z laską, czy miał 70 (jak większość aut na tym odcinku), czy 120 - Kropka.
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 12:13
~observer
Buraki w BMW e36, szczególnie coupe nie mogą jechać normalnie, oni zawsze się gdzieś spieszą...
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 12:08
~LKR Driver
No to już całkowicie rence opadajom co się wyrabia w tej waszej wsi! Jak nie Miszcze RNI w Goolfach albo RTA w Audi A4 to znowu stalowowolskie MISZCZE RST dosiada się kóni mechanicznych BanditenMW TDI i prubuje nieudolnie powozić = znowó wypadek. A ja pisze i pisze żeby capy pasać a nie kónie mechaniczne się dosiadać i nieudolnie powozić!!
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 11:44
~kier
widze ze wiekszosc teoryzuje tu tulko to moze kilka faktow.droga hamowania bmw to 80m jechal lewym pasem i podczas hamowania auto sciagnelo na prawy pas gdzie mialo miejsce uderzenie
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 09:02
~kryha
strasznie leciwe to bmw, pewnie trzymało się tylko na farbie, jednego złoma mniej.
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 07:39
~verso
jednej beemki mniej.tak trzymać
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 07:31
~Kierowca
Chłopki ze wsi Stalowa Wola to potrafią nawet ocenić człowieka po tym jakim samochodem się porusza:):)Liczniki prędkości maja w oczach .Małostkowość,zawiść i wystająca słoma z butów to głowne atrybuty wieśniakow ze stalowej :)
+0-0
Niedziela, 6 lipca 2014 r. godz. 02:04
~golfNiemiecPlakaljakSprzedal
Do Gall - ale to samo dotyczy kierowcy merecedesa gdyby ograniczył zaufanie do nadjeżdżającego pojazdu uniknął by tego wypadku! nie sadzisz ??? ps. śmieszy mnie ten fakt waszego upierdliwości do marki BMW, zazdrość? że Was nie stać na BMW tylko jeździcie GOLFem ? tez mam serii 5 BMW, i jest to bardzo bezpieczny samochód i wygodny i super limuzyna.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 23:42
~STW
ale glupoty pisza , siedzialem w domu przy otwartym oknie i slyszalem ze przed uderzeniem z 2,3 sek hamowal wiec musial duzo wczesniej zaczac hamowac ,a gosciu merceden perfidnie wymusic pierwszenstwo
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 23:05
~Gall
Do free : Nie oszukujmy się gdyby jechał 50km/h wyhamował by ;) Ale najwidoczniej na liczniku było 2x tyle ;)
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 22:34
~free
Nie wierze - serio mamy debilny naród !!! Przecież BMW jechało na pierwszeństwie to dlaczego niby ma byc jego wina??? Pseudo kierowca z busa źle ocenił sytuacje i wymusił . Proste jak drut. A że zmieniał pas to mógł sie ratować przed uderzeniem widząc jak mu jołop droge zajeżdza
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 21:26
~kasia
do kierowca audi: jestem 27 letnią kobietą z 2 dzieci, i co oznacza ze jestem szpanerem? burakiem? cwaniakiem? ja jestem sympatyczką tej marki bo nigdy mnie nie zawodzi posiadam x5 i 316 codziennie dbam o samochód i nie jest to stary złom bity itp poprostu mam prawo kochać te samochody i nie musi to oznaczać szpanerstwa bo ja się nie popisuje nimi nie ruszam z piskiem opon !!!! grzebie sobie przy nich w garażu po godzinkach moja cała rodzina posiada bmw i moja 57 letnia ciocia to też nie jest szpanerka ani moj 81 letni dziadziu też sie nie buja poprostu mamy zaufanie do tej marki- nigdy nie widziałam kobiety szpanerki w bmw a Ty widziałeś kobietkę w bmw ruszającą z piskiem ? ps. a ja ostatnio widze ze buraki lubią golfy ale nie uważam zeby kierowcy golfów byli wieśniakami bo to nie od marki zależy
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 21:20
~BMW-miszcz
my debile z bmw eliminujemy się sami
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 20:57
~Ostrzeżenie
@sędzia: Każdy dres w aucie jest nic nie wart. Tak samo każda blachara, co leci na samochody.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 20:17
~sędzia
ja też myślę, że wina jest oszołoma z beemki co popisywał się przed laską, wyszedł na idiotę, powinna mu zasadzić kopa w tyłek, bo nic jest nie wart. Zabrać mu prawo jazdy dożywotnio !!!!
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 18:26
~4 osiemnastki tylko w moim wozie
No bo to takie za.ebiste jechać szrotem, lans, moda, to telewizja nas uczy, że musimy mieć 4 kółka.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 15:31
~radna
definitywna wina kierowcy bmw, miasto to nie tor wyścigowy. Kierowca busa nie przewidział że bmw w mieście jedzie z taką prędkością. Odbierać szaleńcom prawka na zawsze.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 15:11
~lacio
CHCIAŁ POKAZAĆ SWOJEJ LALI JAKIM TO JEST DOBRYM KIERO I POKAZAŁ, HE, HE. TERAZ WIE CO TO JEST NADMIERNA PRĘDKOŚĆ. WINA PO OBU STRONACH.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 14:49
~juzsieniepodpisuje
Tak po za tym to powinno być zderzenie BMW z Mercedes, bo to imie kobiece, no ale żyjemy w Polsce...
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 14:49
~juzsieniepodpisuje
BMW - to brzmi dumnie, w porównaniu z "mercedesem" <- cytuję temat "artykulu"
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 14:47
~al
dzien dobry, kupię kola z tego samochodu bmw prosze o kontakt na gg 2952331
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 14:37
~kierowca Audi
BMW jeżdżą ludzie którzy mają kompleksy, a tak naprawdę to w 95% sa to buraki głównie w bitych bmw serii 5 lub zakatowanych BMW 3 które jakiś niemiec sprzedał do polski po złomowej cenie bo w niemczech drożej kosztowało by jego złomowanie.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 14:36
~Metoda Na Smroda
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że w wypadkach drogowych zginęło ponad 35 milionów ludzi. To prawie 6% ludności Europy. Według ONZ rocznie na drogach ginie 1,2 mln osób (co 25 sekund 1 człowiek), a 30-50 mln jest rannych (co sekundę prawie 2 osoby). Na polskich drogach dziennie ginie 15 osób. Straty wynoszą rocznie 2% PKB. W roku 2007 młodzi ludzie w wieku 18-24 lat spowodowali ponad 7000 wypadków samochodowych, w których zginęło 860 osób. Za 10-20 lat rocznie 1,3 mln będzie ginąć na drogach. Prognozy są niepokojące, wypadków coraz więcej, a tak drastycznym statystkom sprzyja coraz większa liczba aut i coraz więcej niewyedukowanych kierowców bez doświadczenia, którzy ulegli manii motoryzacyjnej (efekt stada).
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 12:36
~dzastiin92
`wina mercedesa, to on wyjeżdżał z podporządkowanej więc powinien ocenić czy zdąży przed innym samochodem czy też nie
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 12:27
~fan
natura człowieka wszystkich szufladkować do 1 wora, bo bmw to musi winny, musi być to burak, cwaniak, pirat drogowy :-) ale gdyby to było audi, mazda, opel to juz cisza, może zazdrość? nie każdego stać na taki samochód. nikogo tutaj nie usprawiedliwiam, ani nie obwiniam od tego jest policja !
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 12:05
~kasia
dlaczego wszyscy kierowcy uchodzą za wariatów i szpanerów? ok zgadzam się ze 90% to cwaniaczki ale nie wolno ładować wszystkich do jednego wora bo kurczę są jeszcze ludzie którzy cenią sobie jakość i są też sympatycy marki znam kilka takich osób
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 11:50
~Świadek
UWAGA do RNI. Jak Wam nie zrobią ronda w Kopkach to już kur*a miejsca dla nas nie będzie bo wypełnicie wszystkie M1 na cmentarzach. Ile razy tam jadę to ciągle rozje8any RNI leży.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 11:45
~Świadek
Gail = Matole. Można se jeździć jakąkolwiek prędkością i ponosić z tego konsekwencje. Jeżdżę, zatrzymują, pstrykają, karają. Ale Tak jak pisałem wcześniej, matoł z busa powinien przewidzieć nadjeżdżającą rakietę i dostosować swój manewr skrętu. Nie zrobił tego wyjeżdżając mu pod maskę. Kur*a jakbym był biegłym to bym uwalił sprawę z zapiskiem" Baran się podstawił chcąc wyłudzić odszkodowanie za starego zrypanego busa"
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 11:26
~tola
Gall, a gdzie jest jest ograniczenie zaufania ? Gdy ktoś nie przestrzega przepisów, to mamy się pod niego pchać? Gdy jeszcze nie mamy pierwszeństwa? Tutaj też liczy się własne zdrowie, ja wole przeczekać aż ktoś przejedzie, a nie pchać się prosto na niego i przez kogoś takiego stracić życie, tym bardziej podróżuje z dziećmi.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 11:02
~I <3 Honda EG
OJ Jaka szkoda kolejny szpanowóz rozwalony heheh gość z nożem do tego drugiego z dostawczaka nie wyleciał??
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 10:51
~123
Świadek, zgadzam się że powinien mieć ograniczone zaufanie, ale kierowca bmw popełnił też błąd zmieniając pas przed skrzyżowaniem. Najwidoczniej kierowca merca uznał że kierowca bmw będzie również skręcał w ul Poniatowskiego i prawdopodobnie też po to się zatrzymał aby go przepuścic w ten zjazd. Wyszło inaczej
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 10:51
~Gall
Świadek "Nie ważne jaką prędkością jechał kierowca BMW" Bardzo piękne zdanie to co tam on może sobie jeździć i 120 po mieście gdzie jest ograniczenie do 50. Zastanów się co piszesz ..
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 10:48
~Gall
Świadek to nie zmienia faktu że widuje to BMW na stalowej i tam gdzie jest 50km/h gość jedzie min 80.. To go nie usprawiedliwia .. Po 2 po co tu takie dylematy to nie wy będziecie dochodzić kto jest winny tylko Policja :) Może to będzie lekcja dla tego kierowcy że czas zacząć przestrzegać przepisów :) Po 2 widać po zdjęciu jak bardzo skasowana jest Betty więc zakładam że prędkość nie była mała gdzie tam jest tylko 50km/h. Gdyby jechał 50 to max zderzak do wymiany i wyklepanie maski bo by zdążył wyhamować ;)
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 10:33
~lowcakiler
asd, samochód BMW nie zmieniał pasa ruchu to co pisze w artykule to jest brednia.. samochód jechał prosto, dostawczak myślał ze wyrobi przed bmw ale pojawił się pieszy na pasach, i zwolnił, a bmw uderzyło w jego tylną oś. widziałem to zdarzenie z okna - paliłem papierosa i słyszałem pisk opon, i uderzenie w busa ps. zawsze musicie sie przywalic do marki samochodu? ludzie
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 10:23
~BMW
no to jusz calkowicie rence opadajom co sie wyrabia w tych wsiach waszyh jak nie lkr to rta to teraz znowó rst..... muwilem jósz nie ras SLUHAC lkr drivera ma meszczysna racje!
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 10:16
~Dziad Proszalny
I znowu szroty Banditen Matoł Wagen. Pojazdy tej marki nie majo szczęścia do kierowców...
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 10:14
~RNI agrotuning
RST i fszysko jasne...
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 09:57
~Świadek
Nie ważne jaką prędkością jechał kierowca BMW. Baran z Merca wyjeżdżając jest zobligowany do tego by zachować ostrożność nawet przed rakietą. Sprawa druga ale nie konieczna to zasada ograniczonego zaufania. Z tego co widziałem (a byłem tuż za nim Peugeot) to się zatrzymał i wystawił dla BMW. Poj..ało mu się w dyni i nie przeanalizował prędkości zbliżającego się samochodu.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 09:42
~asd
Kierowca BMW zmienial pas z wewnetrznego na zewnetrzny... na skrzyzowaniu... Genialny manewr. Pewnie to zasugerowalo kierowcy busa, ze gosc bedzie skrecal w prawo (tez na poniatowskiego)... A mlody w beemce pojechal prosto, nie patrzac na nic, bo po co, skoro ma pierwszenstwo...
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 09:15
~jozek
To nietylko chlopy powoduja wypadki .Zaprzeczeniem tego jest wczorajszy wypadek w Rzeczycy dwoch mlodych kobiet.Bardzo czest przyczyna jest to ze w czasie jazdy prowadzi sie rozmowy telefoniczne i nie mysli sie o tym co dzieje sie na drodze.Sam osobiscie jezdze duzo i widze nagminnie jak rozmawiaja przez telefon.Za spowodowanie wypadku w czasie rozmowy przez telefon powinni odbierac prawko jak za jazde po pijaku Jadna i druga powoduja zamroczenie umyslu.Pozdrawiam wszystkich ktorzy unikaja rozmów w czasie jazdy
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 08:37
~RST 2
ludzie tam jest 50 na godzinę a taki duży samochód chyba widac z daleka , jakby kierowca mercedesa wymusil to dostalby w przód a nie w tył, poprostu kierowca BMW jechał za szybko i nie wychamował
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 07:52
~ja
Jak te chłopy nie potrafią prowadzić. Siedzieć w domu i gary myć. Większość wypadków powodują faceci.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 05:39
~młody
dobrze, że szalony kierowca bmiw nikogo nie zabił,
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 05:38
~katherine
widziałam parę razy to bmw jak jego kierowca szaleje po ulicach naszego miasta, zastanawiałam się kiedy to się skończy. Biegli powinni mu wyliczyć prędkość z jaką jechał na tej obwodnicy a jak widać była bardzo duża. W tym wypadku wina jest obupólna.
+0-0
Sobota, 5 lipca 2014 r. godz. 01:17
~robox
szkoda autka bo ładne:) z tego co widać to dostawczy nie zdarzył przed nad jezdzającym autem
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 23:28
~qwerty
wymuszenie pierwszeństwa przed samochodem bmw, wina dostawczego samochodu !!!
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 23:17
~HALNY
Nic na temat skąd ta bryka była - gówniarstwo bmw od tatusia wzięło na wakacje ? , a może swoim jechali ?. Ameryka .....kiedyś na talon 126p czekało się i czekało ..Ja jako nie członek ....mogłem czekać do usr...śmierci , mój kolega z Agatówki błądek dostał talon pewnie nie jeden......U mnie we wsi jeden taki od pewnego czasu mówi do mnie przez hrabio ....ma chyba nosa ?. Może przez to , że pańskim okiem zaczynam co nieco ogarnywać ....przyjdzie czas na papiery... Ps. Czy mogę Ci zaufać ...po prostu wierzyć ....
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 21:41
~AntyPOlak
Oba się wyklepią i znowu będą bezwypadkowe :)
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 21:19
~Polak
harry Bemka do kasacji, a dostawczak się wyklepie i będzie gites. Młody jesteś i jeszcze mało widziałeś.Sandomierz jest pełny takich do kasacji:)
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 21:17
~AntyPOlak
Tak czy inaczej wina dostawczaka. Wyjeżdżał z podporządkowanej i nie opuścił skrzyżowania przed nadjeżdżającymi autami. Najprawdopodobniej jeszcze przyhamował, zamiast próbować uciec. Wymusił. Nieważne jak szybko jechał ten, kto miał pierwszeństwo przejazdu. Przepisy to jasno określają.
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 20:56
~harry
Bemka do kasacji, a dostawczak się wyklepie i będzie gites
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 20:46
~Kornel
Monika, xyz: tylko że mercedes już prawie przejechał o czym świadczy uderzenie w tylną oś. Sprinter to duży i długi samochód więc jak tego można nie zauważyć? A bmw jeszcze zmieniało pas? Yyyy wiec jak dla mnie wina MOŻE lezeć po obu stronach gdzie jeden i drugi kierowca przyczynił się do wypadku
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 20:43
~Iemq
xyz. Nie bądź stronniczy, kolejnym razem z kolega możesz nie wyrobić.
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 20:23
~zyx
Iemq, pouczasz a gó...no wiesz ;] samochód bmw nie zmieniał pasa ruchu, od skrzyżowania jechał lewym pasem
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 20:20
~RST1
tak to jest jak gówniarze dopadną 20letniego szrota i chce pochwalic sie przed zanjomymi jak to rajdowiec z niego,ręce opadają.
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 20:12
~Iemq
Monika/xyz Czy gdyby pan z BMW jechał prawidłowo doszło by do tego wypadku ? Trochę wyobraźni. Zapie..alał i dodatkowo chciał pokazać jak blisko potrafi minąć inne auto przy predkosci... po co zmieniał pas na swoją niekorzyść przed Mercedesem ?
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 19:23
~xyz
monika zgadzam sie z Toba
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 19:16
~xyz
g.wno wiecie a gadacie ;]
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 19:10
~monika
jak dla mnie to mercedesem wymusił pierwszeństwo, tak mi się wydaje.
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 18:43
~Lucjusz
eh.. Dzieciaki. Już jeden rok temu jechał krajówką BMW a teraz kwiatki wącha od spodu
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 18:42
~RST
To jakaś gówniarzeria jechała!
+0-0
Piątek, 4 lipca 2014 r. godz. 18:22
~Iemq
Kierowca BMW rozpoczął swój popisowy rajd już na skrzyżowaniu od "górki". Rozpoczął z piskiem i tak też zakończył. Jechałem kilka aut za nim i jak mniemam przynajmniej 2x przekroczył prędkość w miejscu zdarzenia. Ma chlop szczęście ze w swym popisie nie zrobił nikomu krzywdy.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.