|
Piątek, 31 lipca 2015 r. godz. 17:14 ~Bonus | do Małysz:
Widocznie gów..o wiesz o życiu, ty mały popaprańcu. Widocznie nie dopiekło ci dostatecznie. Zwłaszcza, że śmiesz oceniać innych, i masz siebie chyba za nieomylnego. |
00 |
Niedziela, 18 maja 2014 r. godz. 10:44 ~Son | do zgred. Masz całkowitą rację. To wszystko nasza wina. To my napiętnujemy ludzi ze względu na ich wady, choroby, status materialny a potem gdy stanie sie tragedia to przychodzi chwila refleksji ale nie nad naszym postępowaniem tylko nad życiem. Myślimy o tym jak jest ciężko itd. a potem o tym zapominamy postępujemy tak samo. Dzisiaj człowiek dla człowieka się nie liczy. Przykre. |
00 |
Piątek, 16 maja 2014 r. godz. 11:27 ~zgred | Nie szanowni Panstwo. To nie wina rzadu, to nie wina miasta, bezrobocia czy lamanie zasad BHP. To MY, MY ponosimy odpowiedzialnosc za te tragedie.
Gdzie my k..rwa mamy oczy? Przed komputerem, przed najnowszym iphonem czy przed serialem 'M jak milosc'?! Pytam sie GDZIE??? Gdzie jak sie dzieja nieszczescia?
Udajemy, ze nie widzimy, przymykamy oczy, jestesmy slepi i glusi.
Wiec ruszcie Wasze szanowna cztery litery, otworzcie oczy i cos zrobcie dla drugiego czlowieka zamiast potem gegac i wyzalac sie, gdy dojdzie do tragedii, jaki ten swiat jest zly, bo potem to juz jest za pozno! |
00 |
Piątek, 16 maja 2014 r. godz. 11:16 ~Małysz | Zima się skończyła a skoczkowie dalej trenują, jak widać nawet wśród 60 latków ten przepiękny sport cieszy się wielkim uznaniem.
A tak poważnie to nie mam nawet źdźbła szacunku do samobójców to zwykłe tchórzostwo nie ma takiego problemu z którego nie da się wyjść ludzie! damn. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 22:36 ~MAMUŚKA | życie jest tak krótkie ma sie rodzinę dzieci... jak teraz cierpi ta rodzina co za egoistyczne podejscie NIE MA SYTUACJI BEZ WYJŚCIA NIE MA !!!!!! NAJGORSZY BŁAD TO SIE PODDAĆ WIARA I JESZCZE RAZ WIARA !!!! |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 21:33 ~maria | Nie oszukujmy się w naszym mieście nie dzieje się najlepiej, jest coraz więcej banków ,ludzie biorą kredyty a później sobie nie radzą z ich spłatą .Idą do apteki bo tez jest ich od groma ,leki na depresje zakupują i nic nie daja wiec kończy się tak jak tej kobiety.Kochani z każdego problemu można wyjść ,trzeba logicznie myślec |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 18:59 ~Alex10 | Niech spoczywa w pokoju. Niepotrzebne są tu wasze jady. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 14:26 ~Widz | Miała 59 lat niech spoczywa w spokoju |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 14:16 ~Kacper | "Śledczy" a co sądzisz o honorze złodziei od spółki Srebrna czy Telegraf? Nakradli i dalej pchają swoje ryje do koryt. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 12:28 ~Dziad Proszalny | @dec: Zamknij doopę! |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 12:05 ~lwiątko | Dec ty chyba musiałeś się zamienic się z mózgiem z Normanem bo pierdoły piszesz co ma konfesjonał do samobójstwa ?? zal mi ciebie a może to twoja zona z brodą nie mogła z tobą wytrzymać i siu z wieżowca ???? |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 11:48 ~Dec | @Śledczy, nie ma to to ŻADNYCH dowodów. Śledztwo zamkięto, chyba, że nie zauważyłęś, bo siedziałeś w konfesjonale. Wsadź sobie tę "rewalację" z powrotem skąd to wyciągnąłeś. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 11:21 ~obserwator | Po tragedii smoleńskiej Prezes też był pod wpływem psychotropów, czy to jest równoznaczne z leczeniem psychicznym? Chociaż jak oglądam telewizornię to mi sie wydaje, że większość polityków jest po jakimś ziele. Tylko skąd mają taki towar? |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 09:52 ~Śledczy | Barbara Blida brała udział w zorganizowanej grupie przestępczej a konkretnie w przekręcie polegającym na dostawach do kopalń starego, zużytego sprzętu górniczego, w tym sprzętu BHP zamiast zamawianego fabrycznie nowego po cenach fabrycznych. Brała za to bokiem ciężkie pieniądze, a w kopalniach dochodziło do śmiertelnych wypadków. Gdy weszło do niej ABW - poczuła że to koniec i sama wymierzyła sobie sprawiedliwość. Nie płakałem po Blidzie, chociaż trzeba przyznać że akurat ta złodziejka miała honor. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 09:51 ~zxc | hehe śmieszą mnie boty platformowe. Wystarczy coś powiedzieć na rząd nie ważne jaki a oni już do siebie to biorą i od pismaków wyzywają... Widocznie wiedza że to o nich mowa. Dla wiadomości ktoś kto nie lubi PO to nie jest odrazu PISowiec. tępaki |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 09:47 ~Zead | do jan no więc pewnie mnie rozumiesz :> bo logika ta sama tylko władza inna. Tamta nie była lepsza wręcz taka sama więc stanowisko pewnie podtrzymujesz ? |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 09:39 ~kola | Samobójcza Wola..Opustoszała Wola...Pora wyjechać bo mi moich dzieci szkoda nic z nich tutaj nie wyrośnie! |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 09:07 ~ola | Moim zdaniem komentarze powinny być zablokowane, bo nie umieja tutaj sie wypowiadac.. chamstwo prostactwo...tylko polaczki maja tyle jadu. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 08:44 ~iluminat | na co ludzie narzekają niemoge w to uwierzyc , ludziom sprawia problemy ich wlasna psychika EGO, choroba psychiczna |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 07:31 ~Rob R. | fakty są takie że nikt nie popełnia samobójstwa z wyłącznie jednego powodu,to jest swego rodzaju kumulacja,splot wielu zdarzeń występujących niekiedy jednocześnie,i to wtedy osoba której wytrzymałość psychiczną zbytnio nadszarpnęło życie przestaje dostrzegać gdzieś na horyzoncie sens dalszego bytowania na tej planecie.do tego dochodzi brak bliskiej osoby,kogoś kto trochę wcześniej dostrzeże problem tego człowieka.choć niekiedy przyczynkiem może być obecność człowieka obok którego życie jest koszmarem.dlatego też nie wydaje mi się żeby ktoś jeszcze oprócz tej kobiety mógł wiedzieć dlaczego.dajmy jej to czego na pewno chciała tj.święty spokój.... |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 07:24 ~jan | .... do Zead... Barbara Blida nie miała choroby psychicznej, nie miała też problemów finansowych, a nie żyje dlatego że Polską rządziła wtedy mafia zwyrodnialców i degeneratów. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 07:18 ~olek | jak sie nie targnac na zycie ja skonczylam 50 lat zycia jak mnie z huty po 38 latach pracy wypchali na OCHLAPY inaczej tego nie nazwe nigdy bo to byla wtedy kwota do wyplaty 670 zl Prosze jak ktos ma recepte jak za taka wyplate zrobic oplaty zyc, nie daj Boze chorowac.Ktos powie masz meza, co z tego ze mam w tym wieku co ja jestem i ta kobieta co byla to mezowie nie kwapia sie utrzymywac zony.Umiesz liczyc licz na siebie ajak CI nie wystarcza na oplaty ina zycie to najlepszy skok z x pietra innej rady nie ma. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 07:15 ~olek | jak sie nie targnac na zycie ja skonczylam 50 lat zycia jak mnie z huty po 38 latach pracy wypchali na OCHLAPY inaczej tego nie nazwe nigdy bo to byla wtedy kwota do wyplaty 670 zl Prosze jak ktos ma recepte jak za taka wyplate zrobic oplaty zyc, nie daj Boze chorowac.Ktos powie masz meza, co z tego ze mam w tym wieku co ja jestem i ta kobieta co byla to mezowie nie kwapia sie utrzymywac zony.Umiesz liczyc licz na siebie ajak CI nie wystarcza na oplaty ina zycie to najlepszy skok z x pietra innej rady nie ma. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 04:03 ~janek | Do @Ania, realista, lekarka. Pewnie, że pięknieje, że się rozwija - cieszmy się, że NATO mamy, bo inaczej byłby tu już dawno putin. Leczenie psychiatryczno-psychologiczne tylko w naszym kraju jest tak postrzegane. W krajach o wysokiej kulturze i rozwiniętej demokracji obowiązkowy nakaz wizyty u tych specjalistów mają np. wszyscy kandydujący do różnych wyborów, co by udowodnić wyborcom swoją zdrową psychikę. Jest to konieczne ponieważ będą w przyszłości podejmowali decyzję za nas wszystkich !!!. Co wy na to żeby taki obowiązek u nas zaistniał ?. Mało tego, dotyczy to też wszystkich, którzy w jaki kolwiek sposób kształtują opinię społeczną. Pozdrawiam, taką opinię mam. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 01:55 ~Mirek z Toronto | Tyle "samobójstw" zostało popelnich za Tuska i reszty , ze włos jeży sie na głowie.no chociażby premier A. Lepper czy General Petelicki już nie mówiąc o tych co mieli jakaś wiedze związana z tragedia smolenska. |
00 |
Środa, 14 maja 2014 r. godz. 01:10 ~Maciek | Przestan opowiadac o mozliwosciach, gdyby byly to ludzie mlodzi by nie uciekali z Polski samym sobie na zlosc. Takie wnioski nie ida w parze z realna sytuacja w kraju. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 22:38 ~sprawdzonyiskuteczny | prośba - usuńcie możliwość dodawania komentarzy bo wszystko sie za bardzo nakręca |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 22:17 ~wPiSdu | ale tych PiSiaków to dupsko ciśnie , wysrać sie juz nie moga |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 22:07 ~ania | Tragedia straszna,ale przy okazji napisał sensownie realista,popieram go w pełni.Widzę wiele pozytywnych zmian.Kiedy z końcem lat 80-siątych byłam w Austrii ,to widziałam totalną przepaść między naszymi krajami.A dziś Polska naprawdę wypiękniała i trzeba złej woli,żeby tego nie dostrzegać.A jeśli chodzi o poziom życia,to też jest lepiej,należy się tylko zabrać do roboty. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 22:01 ~Zead | zgadzam się z Marią. To że ktoś miał problemy nie oznacza że był chory psychicznie. Jest wiele powodów dla którego odwiedza się psychologa czy psychiatrę. Np nerwica lękowa lub inne tego typu drobne zachwiania nerwowe często spowodowane złą sytuacją rodzinną lub majątkową. W wielu przypadkach jest to spowodowane naszą sytuacją finansową, brakiem pracy czy perspektyw. Więc uważam że rząd ma krew na rękach. A osób z podobnymi problemami jest setki tysięcy w tym kraju. Mafia rządzi krajem okradając wszystkich więc co się dziwić że nie ma pracy czy kasy na chleb. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 21:27 ~krzywyzgryz | Pomijając ogromną tragedię, jaką jest (każde) targnięcie się na własne życie, to tak źle napisanego artykułu dawno nie czytałem na Stalówce... Jakiś mop, jakieś wiaderko, grafik sprzątaczki, ktoś przyszedł do wieżowca (sprawdzić, czy aby pod klatką nie stoi "obcy" rower)... O co chodzi? Nauczże się pisać, człowieku!
Pytanie za sto punktów: jakiego koloru było wiadro? |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 21:15 ~antykomor | to potwierdza ze zle jest nam w kołchozie unijnym i w telewizji klamstwa sa ze niby kazdy ma lepiej jak za Gierka. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 20:50 ~Jałowy kaczor | OLO.Jakiś ty mądry.Taki sam jak twój guru.Ten stary kawaler bez rodziny bez prawa jazdy,normalny nieudacznik przebierający krótkimi nóżkami do władzy.Niedoczekanie wasze zacofane ćwoki z byłej Galicji. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 20:25 ~wert | więcej miejsca dla nas |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 19:52 ~Maria | Lekarka ma rację, nie można pisać,że leczyła się psychiatrycznie,bo dla wielu ludzi tych mniej wykształconych leczenie psychiatryczne jest czymś nie do przyjęcia,nie rozumieją,że człowiek zupełnie normalny,w trudnej sytuacji może przejść załamanie nerwowe i potrzebuje wsparcia lekami lub psychoterapią co nie znaczy,że jest chory psychicznie czy nienormalny!!!Niektórzy w takich trudnych sytuacjach piją a niektórzy idą do lekarza po pomoc. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 19:18 ~Alealeale | olo a skąd owe dane? Po drugie, że ktoś popełnił samobójstwo nie znaczy że miał problemy pieniężne. To jest wg mnei najmniejszy problem. Najczęściej ludzie zabijają sie z przyczyny chorób, bądź przez innego człowieka, który mu zepsuł życie. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 18:36 ~olo | 2007 r. - liczba samobójstw w Polsce za rządów PIS - 3.500 . 2013 r. - liczba samobójstw w Polsce za rządów popaprańców - 6000 . Naukowo udowodnione , statystyki policyjne . Czy jest jeszcze jakiś leming który chce z tymi faktami dyskutować ? |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 18:22 ~plewniak | ana opanuj sie i nie politykuj o Tusku w takim temacie. Wg. statystyk samobojstwa z powodów materialnych to tylko okolo do 20% samobojstw w Polsce!. Główone przyczyny to choroby nie tylko fizyczne! |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 18:21 ~realista | baba popełniła samobójstwo - wina Tuska! Piotr i jemu podobni pisowcy weźcie się do roboty zamiast siedzieć na necie i narzekać na PO. Tak się składa że z roku na rok sytuacja w Polsce się poprawia. Ale chyba żyjemy w innej Polsce skoro tego nie dostrzegasz. Idealnie w naszym kraju nie będzie jeszcze długo bo twoi ojcowie i wujkowie komuniści tak zapuścili Polskę że trzeba wielu wielu lat żeby to ogarnąć. Ja osobiście widzę bardzo pozytywne zmiany oraz morze możliwości jakie daje nasz kraj z których korzystam i odnotowuję progres z roku na rok. Nasze dzieciaki mają mega możliwości, sale multimedialne, świetnie wyposażone pracownie IT, nowoczesne obiekty sportowe, korty tenisowe, orliki czego jeszcze 5-6 lat temu nie było. Polska się rozwija. Piszesz o podatkach. Byłeś kiedyś w krajach zachodnich do których tak się nam spieszy? prowadziłeś tam działalność? płaciłeś tam podatki? bo piszesz totalne głupoty. co do warunków życia - you got for you pay! Zawsze znajdzie się ktoś kto będzie narzekał!! zapominacie o jednym! jesteście kowalami swojego losu. macie to na co sobie zapracowaliście! |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 17:47 ~ana | chore jest pisanie ze rudy zaplaci za wszystko;on jest jeden i rodzina ;a ginie wiele wiec nie piszcie ze ktos za to zaplaci,tylko zalatwcie go i tyle ;glosujecie sami na takich szujow a teraz pierd...cie,zrobcie cos z tym |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 17:10 ~Stalowiak ale ten normalny | Do piszacych tu ponizej
Zalosne glupie i zblazowane spoleczenstwo stalowskie. Buractwo totalne. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 17:02 ~Sylwek | "Piotr" idź się leczyć szybko bo będziesz kolejnym samobójcą. Ale skocz z mostu to może zimna woda dobrze ci zrobi byś nie zapaskudził podłoża. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 16:58 ~Ada | "Piort" - radzę czym prędzej spacer na oddział psychiatryczny bo będziesz kolejnym skaczącym. Nikt z takich osobników nie uważa że ma coś nie tak pod sufitem. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 16:46 ~to on | zamiast pisac dyrdymały ze "zaplaca wam za wszystko" to w koncu byscie zrobili cos w tym temacie, a nie tylko pisac, pisac kazdy potrafi. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 16:44 ~Lek. Arnoldzik | Przed użyciem skonsultuj sie z lekarzem lub farmaceuta gdyz kazdy lek nie wlasciwie stosowany zagraza twojemu zyciu lub zdrowiu |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 16:34 ~Stalowowianin | Lekarka- ma Pani rację. Nie powinno się pisać czy ktoś byłe leczony czy nie. To tak jakby dziennikarze napisali, że ostatnio była chora na grypę, albo wyrwała zęba. Co ma piernik do wiatraka.
Ale łatwiej napisać "była leczona" i podtekstem ocenić, niż dotrzeć do powodu, z jakiego została do tego zmuszona... |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 16:25 ~andi | Piotr, Leon i Alojzy - faktycznie zostałaliście porażeni "piorunem"? W dnu jutrzejszym mają byś ulewy też pewnie znajdziecie kretyńskie uzasadnienie i to bankowo polityczne. Trochę szacunku dla zmarłych i umiaru w przebieraniu nóżkami do władzy - nie po trupach, przepraszam za stwierdzenie, ale nie lubię hipokryzji. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 16:15 ~smutna | czy ktoś może napisać na jakiej ulicy mieszkała |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 16:00 ~sporovic | Stalowa Wola miasto rowe... Samobójców :) |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 15:46 ~loop | Piotr naprawde trzeba byc niewychowana osoba aby po semrici czlwoieka nei znajac przyczyn wykorzystywac tragedie do politykowania. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 15:23 ~real | Piotr - pierwszy raz ci oplaty wzrosly?????? Od lat, zawsze sa podwyzki, zobacz stare kwity!!! |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 15:19 ~nik | leon opanuj się i odstaw prochy |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 15:18 ~stalowka | co wy piszecie nie wstyd wam kobieta miała problemy i nie umiała sobie z nimi poradzic a wy sie z niej nabijacie jak wam nie wstyd i brak pochamowania |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 15:08 ~Piotr,, | Cuda tuska zielona wyspa. W tym kraju jest.coraz gorzej ludzie nie mają perspektyw, młodzi uciekają, Amber goldy powstają jak grzyby po.deszczu i rujnują Polaków a w tefałenie będą mówić jak to jest dobrze peło to dno i ci co na nich głosowali przez ten bałagan niedojezdzaja karetki do horych, brakuje leków na raka, inspekcje pracy nie dokonują właściwych inspekcji ostatni przykład ze stalowej, te przypadki można by mnożyć ale tak to jest jak amatorzy i nieudacznicy rządzą, ludziom tylko podatki w górę, opłaty. Za wodę śmieci, kto ich jeszcze popiera? |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 14:55 ~obserwator | Do "jp" - jesteś beznadziejnym kretynem |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 13:40 ~jp | Chciala moze polatac jak Batman hehe |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 13:38 ~Alojzy Piorun | Za PiS-u samobójstwa popełniali aferzyści za PO samobójstwa popełniają zwykli obywatele. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 13:36 ~Lekarka | Niebywałe chamstwo, jak można ujawnić dane, które nawet w drukach medycznych są zastrzeżone? Jakie to ma znaczenie?! Leczenie psychiatryczne nie oznacza niepoczytalności. Osoby znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej jak bieda, tragedia osobista, osoby cierpiące na depresję są "leczone psychiatrycznie" ponieważ podaje im się leki stymulujące wydzielanie "hormonu szczęścia" lub hamujące ich wychwyt zwrotny aby mogły nie płakać całymi dniami tylko normalnie funkcjonować.. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 13:31 ~leon | Polska jaki to wspaniały teraz kraj.. Dziękujemy ci rudy poniemiecki szczurze !!!!! Zapłacisz za wszystko !!!! |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 13:23 ~Klara | Dziś dużo ludzi ma problem ze sobą. Pytanie dlaczego nikt z bliskich osób nie jest w stanie pomóc? |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 13:12 ~Marcin | Polecam wszystkim przeczytanie w wikipedii co to jest "Efekt Wertera". Pozdrawiam tych co daja codziennie rade. |
00 |
Wtorek, 13 maja 2014 r. godz. 13:03 ~Mozets | Ciężkie czasy. Ludziom wysiadają najpierw nerwy. A potem to już leci.
To smutne. Bieda i beznadzieja pchają ludzi w objęcia śmierci. W TV natomiast sami szczęśliwi redaktorzy mówią jak to wspaniale się żyje... (IM). |
00 |