Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 4 maja 2024 r. Imieniny: Floriana, Michała, Moniki
 Wiadomości lokalne
» Krzyszot Faraś na torze wyścigowym w Kielcach
» Donice i ławki na Wojska Polskiego do przeglądu
» Zaśpiewali koncertowo
» Społeczny ogródek przy "Siódemce" już zachwyca
» Z Sejmiku do Brukseli? Renata Butryn z 10 miejsca ubiega się o mandat
» Mieszkańcy mają głos. Ruszają konsultacje w sprawie powstania Strategicznego Parku Inwestycyjnego Euro-Park Stalowa Wola
» Kochany: myśliwi upamiętnili 80. rocznicę zamordowania żołnierzy Armii Krajowej
» Komunikat MZK: bieg uliczny przyczyną wyłączenia przystanków z obsługi pasażerskiej
» 60-letni kierowca miał blisko 2 promile alkoholu
» Stalowa Wola straci posła? Rafał Weber (PiS) startuje do europarlamentu
» Setki tysięcy złotych na budowę chodnika z Działkowej do VIVO! Mieszkańcy mają inny pomysł
» Pożar auta na stacji paliw
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Kabaret Młodych Panów
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Gospodarka

Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 10:20     /Anna Tomczyk/
Kupcy protestują przeciwko likwidacji targu

Kupcy w Stalowej Woli protestują przeciwko likwidacji targu na rzecz budowy dwóch hal między ul. Okulickiego a torami.
Kupcy w Stalowej Woli protestują przeciwko likwidacji targu na rzecz budowy dwóch hal między ul. Okulickiego a torami.
Fot. Anna Tomczyk
Kupcy w Stalowej Woli, którzy na co dzień zajmują się handlem owocami, warzywami i innymi drobnymi artykułami, głównie spożywczymi, protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy, jakimi są stragany w obrębie ul. Okulickiego. Pod swoim protestem zbierają podpisy handlujących oraz klientów, którzy także zapowiadają obronę placu targowego.

Handlujący na stalowowolskim targu między ul. Okulickiego a torami kolejowymi zapowiadają ostrą walkę z władzami miasta, które swoimi decyzjami doprowadziły do likwidacji ich jedynych miejsc pracy. Wczoraj kupcy dostali wypowiedzenie umów.

- "To źródło utrzymania naszych rodzin. Nie stać nas na inwestycje, które będą kosztować po ok. 70 tys. zł" - podkreślają kupcy. - "Zubożałe społeczeństwo Stalowej Woli i okolicznych miejscowości zaopatruje się u nas w podstawowe produkty, bo są tu najtańsze w okolicy" - dodają.

Kupcy apelują do rady miejskiej i prezydenta o uchylenie uchwały pozwalającej stowarzyszeniu "Zieleniak" na dzierżawę nieruchomości, na której zlokalizowane są ich stragany. W przyszłości ma powstać w tym miejscu hala, w której sprzedawane byłyby warzywa, owoce i inne produkty spożywcze. Obok, w tzw. "lasku" ma stanąć podobny obiekt, gdzie będzie można nabyć odzież i produkty przemysłowe. Kupcy zaznaczają, że o tych planach nic nie wiedzieli, dopóki nie zrobiło się o tym głośno.

KLIENCI I KIBICE POMOGĄ?

- "Interes wąskiej zamożnej grupy nie może być stawiany ponad źródło utrzymania ogromnej rzeszy mieszkańców miasta i okolic" - uważają. - "Niech prezydent pomyśli o nas" - dodają.

Kupcy informują, że aktualnie na targowisku handluje około 200 osób, a dwie hale buduje łącznie 30 spośród nich. 12 osób jest stowarzyszonych w "Zieleniaku" i 18 w "RESKO". Pozostali handlujący na stalowowolskim targowisku prawdopodobnie mają być przeniesieni na deptak za PKS lub na znacznie mniejszy, piaszczysty teren pod wiaduktem przy ul. Okulickiego, po jego wyrównaniu, ale kupcy chcą zostać tu, gdzie są.

Protestujący przypominają, że dzięki opłatom jakie wnoszą za korzystanie z targowiska, utrzymywany jest Klub ZKS Stal. Dlatego chcą zainteresować tą sprawą kibiców Stali Stalowa Wola, aby wsparli ich w walce o miejsca pracy. Jedna z klientek, która zatrzymała się przy grupie dyskutujących kupców, stwierdziła, że trzeba o tym poinformować ogólnopolskie programy interwencyjne, aby nagłośniły ten temat.

- "Ja chodzę tutaj dzień w dzień. Czy wy zdajecie sobie sprawę co robicie chcąc likwidować targ, co robicie nam, starym, chorym, biednym ludziom" - krzyczała klientka.

ZBIERAJĄ PODPISY

Zdaniem kupców Stalowa Wola nie powinna wstydzić się bazarów "pod chmurką", bo są one obecne nawet w największych aglomeracjach Europy. - "Ten targ to centrum trzech województw. Na handel tu przyjeżdżają z województwa świętokrzyskiego, lubelskiego i podkarpackiego" - podsumowuje jeden z kupców.

Dzisiaj rozpoczęła się zbiórka podpisów pod protestem kupców. W ciągu kilkunastu minut zebrali ich przeszło 100. Swoje poparcie wyrażali nie tylko sami zainteresowani, ale także klienci, którzy są oburzeni pomysłem likwidacji targowiska. Zbiórka podpisów potrwa przynajmniej do soboty. Kupcy liczą, że uda im się uzyskać poparcie przynajmniej tysiąca osób.

Do likwidacji przeznaczony jest niemal cały plac między ul. Okulickiego a torami, łącznie z blaszanymi budkami w pasie za Halą Targową do galerii handlowej. Dwa stowarzyszenia chcą na tym terenie wybudować hale, które mają poprawić estetykę tego terenu oraz warunki pracy kupców. Niestety, okazuje się, że większości kupców nie stać na handel pod dachem.

Zobacz więcej:
- Kupcy chcą postawić halę w "lasku"

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Piątek, 11 kwietnia 2014 r. godz. 21:53
~marek
Proponuję Włodarzom Miasta zajrzeć na stronę - "Mój Rynek wynajęty prawie w całości-Hrubieszów" i obejrzeli zdjęcia z nowo wybudowanego nowoczesnego w/ g standardów europejskich Rynku-Targowiska z pozyskanych Funduszy Unijnych, to może da Im i Kupcom wiele do myślenia.... choćby to, że za niewielkie pieniądze można zrobić wiele ku zadowoleniu obu stron.
+0-0
Niedziela, 6 kwietnia 2014 r. godz. 18:37
~interesant
@allon Ten teren już jest zarezerwowany jako teren zastępczy dla osób budujących hale ;) Teraz będzie tam stało wesołe miasteczko a później będą tam stać pracownicy ludzi z tych dwóch stowarzyszeń... Bo oni jako tako sami nie stoją tylko zajmują się kupnem i dostarczaniem towaru
+0-0
Piątek, 4 kwietnia 2014 r. godz. 16:11
~y
bebe idz do Bułgara i nie wracaj wiecej. Nie masz zielonego pojecia o kosztach polskich kupców t. ubezpizcenia podatki rezerwacje itd. Bułgar ma tylko czysty zarobek ,za który buduje chałupę w swoim kraju . Pozatym , zostawiaja po sobocie cały pas wzdluz torów obsrany , bo szkoda wydac 2 zeta na kibel.
+0-0
Piątek, 4 kwietnia 2014 r. godz. 10:46
~Bebe
wolę isc do Bulgara i zapalcic 20 zl za tę samą bluzkę co u Polaka 60zł - sorry Bułgar zarobi na 20 zl a Polak placze ze nie zarabia przy 60 zl gdzie bluzki te same z ta samą metka z tym samym składem - smieszne
+0-0
Piątek, 4 kwietnia 2014 r. godz. 10:14
~allon
Nie rozumiem problemu. Ci ktorzy chcsa sprzedawać "pod chmurką" bedą mieć widzielony plac pod wiaduktem od ul.Okulickiego po same tory. Nawierzchnia placu zostanie do tych celow pzrebudowana.
+0-0
Piątek, 4 kwietnia 2014 r. godz. 10:12
~iks
przecież dzisiejszy targ art. spożywczymi - to typowa Białoruś. Mnostwo babek ze wsi sprzedajacych jaja, sery, mleko ,śmietanę ale też kiełbasy i inne wyroby wędliniarskie. Nikt tego nie bada, a każdy kupuje na własne ryzyko. Służby państwowe udają chyba ,że problemu nie ma. Wiem,z ejest bieda i ludzie ze wsi dorabiaja sobie w ten sposob do skromnych rent czy też emerytur -ale to nie moze byc usprawiedliwieniem dla akceptacji warunków sanitarnych w jakich jest prowadzona ta sprzedaż nie mowiac, że same produkty nie sa pzrez nikogo badane.
+0-0
Piątek, 4 kwietnia 2014 r. godz. 09:11
~ellan
interesant chodzi o tych handlarzy, którzy stoja w soboty na pasażu. ciekawe czemu nikt nie bojkotuje, ze w St. Wpli coraz więcej jest ,bułgarów. Oni tez nie wiszą w powietrzu tylko zabieraja miejsca innym, rodzimym kupcom i jest ok.no ale ludzie wola tam kupować choć wcale nie jest taniej.Napychają im porządna kasa kieszenie nie zastanawiając sie nawet dokąd wędrują ich pieniadze. Wywalcie wszystkich Polaków i zostqawcie samych Bułgarów. będzie super rynek
+0-0
Piątek, 4 kwietnia 2014 r. godz. 00:00
~ariel
to nie jest nagonka:) prezydent sam sobie" strzelił w kolano", chcąc pozbawić prawie 200 osób źródła dochodu. Kolejna fanaberia i świadome działanie miasta. Tam trzeba doinwestować zmodernizować teren a nie budować kolejne hale paru koleszkom.
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 17:56
~interesant
@ellan Ci posiadający po 2-3 miejsca a niektórzy nawet 6 są właśnie w owym stowarzyszeniu pod piękną nazwą "Zieleniak" i to właśnie oni planują na połowie owego "Zieleniaka" postawić BAR. Czy ktoś widział plany? Dlaczego na wizualizacji jest większość ludzi rasy czarnej i żółtej? Kolejny Liu Gong? Widocznie tak to ma właśnie wyglądać
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 17:54
~elha12
Podobnie, tylko w skali makro było z likwidacją bazaru na stadionie X-lecia by w jego niecce mógł powstać stadion narodowy. Też było dużo krzyku i hałasu. Nie lepiej wygląda teraz ten rejon Warszawy? Tak będzie i w Stalowej Woli. Wszystko co służy "Pro publico bono"/ dla dobra publicznego/, popieram!
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 13:35
~siwa z majtek
siwy,elan popieram wasze wpisy.
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 11:06
~ellan
Jeszcze się taki nie urodził aby wszystkim naraz dogodził. Pewna część sobotnich kupców posiada po dwie,trzy rezerwacje w różnych miejscach targowiska. jeśli sami na nich nie staja , to znaczy,ze nie sa im aż tak niezbędne. Mozna je przydzielic tym, którzy byc moze stracą swoje. Od razu będzie mniej machlojek.
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 08:34
~janek
a jakie to zaskoczenie? już w 2013r wiadomo było ,ze beda zmiany. J to ogladałem na stelli, pisali w sztafecie i na stalówce.
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 07:51
~jojo
do handlarz- co ci się stanie jak będziesz sprzedawać iles tam metrów dalej? Jak masz dobry towar to i klienci cię znajdą.
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 07:43
~siwy
No i wszystko jasne. To przedwyborcza nagonka przeciwników prezydenta.Zrobić dużo hałasu i tyle.
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 07:34
~*****
Czy jest wizualizacja i projekt tych hal?
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 00:50
~ariel
Jak w mieście są tacy mądrzy to niech pokarzą gdzie przenieść warzywniak bo z tego co wiem to większość placu i tak już małego ma rezerwacje! Może znów prezydent czymś zabłyśnie
+0-0
Czwartek, 3 kwietnia 2014 r. godz. 00:46
~ariel
ona coś ty politycznie śmierdzisz, a handlujący nie wiedzieli że prezydent w miejscu ich pracy funduje im budowę? Wczoraj się dowiedzieli. Plac targowy ma ograniczony rozmiar i nie da się przesuwać go w nieskończoność, gdzie ? do Rozwadowa? Przecież pod wiaduktem ludzie mają rezerwacje, na tygodniu i w sobotę, więc co ich wyrzucić. Prezydent narobił bigosu niech go teraz konsumuje.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 23:02
~ha ndlarz
Czy to warzne handlarz - sprzedawca to ludze i ich miejsca pracy.Prezident PUTIN ROZBIERA UKRAINE,Prezident Ślęzak rozbiera nasze miasto a radni zachowują się jak DUMA nie da a zbierze.Czy po powstaniu ty pawilonów będze taniej.Kosztem miejsc pracy.Te osoby mają rodziny,a tak lepiej zgnoić tych co i tak mają mało.Dać tym co chcą jeszcze więcej.DAJCIE ŻYĆ i pracować to niewiele.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 21:42
~ja1
@ona po za tym właśnie w tym lasku w sobotę znajdują się osoby ze stowarzyszenia RESCO ;) tak więc sama powinnaś się domyśleć o co chodzi...
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 21:37
~ja
@Ona powtarzasz się, skopiować każdy potrafi
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 21:11
~ona
Nawet nie wiecie że wszyscy handlujący w soboty w lasku to typowi handlarze,kupują towar na giełdzie,latają z wózkami po giełdzie żeby nie płacić za wjazd i maskują sie tym że są ze wsi.Nikt nie prowadzi działalności,a pole tylko na papierze.Temat lasek,cały tydzień stoi pusty,o co tu chodzi.Przez dwudziestu może trzydziestu przyjezdnych z Zawichostu albo Łychowa nasze miasto w samym centrum ma wyglądać jak śmietnik.P.S...Kierownik placu od dawna wiedział o szykujących się zmianach,rodzi się pytanie ;dlaczego nie zabezpieczył dla tych ludzi miejsca pod wiaduktem.Twierdzi że nie ma tam miejsca, ale wszyscy dobrze wiemy o tym ze odstąpił to miejsce dla wesołego miasteczka,ot i cały problem dwa grzybki w jednym barszczu to chyba za wiele,a można jeszcze coś ugrać politycznie.Dlaczego nie przesunie Bułgarów coś to zle wygląda.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 20:35
~gugu
teraz jest gorzej jak za socjalizmu, teraz mlodzi nie maja pracy za bidne 1200 zl,nie mowic juz ze nie ma juz mieszkan od panstwa,tuskofilia to nowotwor utrzymywany z podakow.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 17:29
~pracownik
@Weronika Część osób ze stowarzyszenia RESCO jest gotowa na własny koszt wyremontować i odnowić swoje budy tylko po to żeby było ładnie i estetycznie ale nie chcą żadnej hali
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 17:13
~Stalowiec
Ta domniemana reorganizacja rynku ma wyglądać następująco... Wyciąć lasek, osoby z pasażu wyeksmitować z ich miejsc, wybudować halę i niech stoi pusta, w najlepszym wypadku będzie tam sobie pracować rodzinka która jest dużą częścią stowarzyszenia które chce tej hali. Bo owe stowarzyszenie jest podzielone na tych którzy chcą tej hali bo się napalili na kasę z "Baru" który ma powstać w owej hali i tych którzy chcieli tylko renowacji bud, wyrównania i utwardzenia terenu żeby się nie kurzyło. A teraz pytanie z czego będzie utrzymywany Klub Stal Stalowa Wola skoro do tej pory pieniążki mieli z działań na placu targowym? Czy Urząd Miasta będzie sponsorował klub? Skoro dotychczas robił wszystko żeby nie dokładać do niego ani grosza?
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 16:00
~swoiski z okulickiego
powinni całkowity zakaz handlu tam zrobić od wiaduktu w stronę przejazdu kolejowego koło policji, bo nawet nie potrafią zostawić po sobie porządku, tylko jeden wielki burdel zostaje, nie wspominając o sobocie gdzie juz jest totalna porażka i tak ma wyglądać centrum miasta, tak jest tylko w stalowej bo w innych miastach tego syfu nie ma po tych handlarzach, a co do cen to nie wiem czy tak tanio maja, np pomidory na targu 20 zł w sklepie 7 -8 zł to czym się różni ten pomidor z targu?
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 15:01
~karolina
Po pierwsze i najważniejsze - to zróbcie coś z tym placem przed domem kultury, bo te budy odrapane to wstyd jakich mało. A targowisko niech zostanie jakie jest, nikogo nie straszy. Zaś jeśli chodzi o budy to zobaczcie ile wolnych jest, do wynajęcia, tam gdzie kiedyś były stragany, za pawilonami przy ul. Okulickiego. Widać, że mało ludzi tam zagląda i dlatego nie ma utargu, stąd te opustoszałe boksy. Dawniej tam był ruch aż miło było patrzeć, a teraz? Szkoda gadać.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 14:29
~byś
Błądek sie przypadkowo zamieszał,a jeszcze Weber,obrońcy.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 13:52
~Weronika
Jaka likwidacja?! badylarze z pod Sandomierza udaja "biednych" haha..i chcą zbierać podpisy haha..Przeciez nikt na tym nie traci a estetyka będzie sprzyjać handlowi dla obu stron - pomyślcie tylko..a Ci co najwięcej krzyczą akurat nic z tym nie mają wspólnego..tylko jak to w naszej kochanej ojczyżnie..siać zamet..jakby go było już mało...ręce opadają!
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 13:46
~lolek
To się załatwili, albo lepiej załatwił ich prezio. Jakim trzeba być głupkiem żeby likwidować targowisko? To tylko w Stalowej. Ludzie na bezrobocie niech idą .... bo prezia to wali.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 13:18
~were
Smieszny prezydent , śmieszne decyzje, a rada bezradnych mędrców klepie mu wszystkie głupoty. Ludzie litości!!!
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 11:43
~nikolas
Prosze wskazac gdzie miasto ma teren ,na nowe miejsca handlowe i nie opowiadac o reorganizacji Placu Targowego,bo miasto swoje grunty w tym terenie juz rozdysponowalo.To miasto jest odpowiedzialne za lokalizacje targowiska.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 11:15
~meryyy
tak fifi masz rację te budy w oplakanym stanie sluża tylko na magazyny do przechowywania nielegalnego towaru tj.papierosów i alkoholu,a sprzedaż na straganie to dla tych zza wschodniej granicy to przykrywka. ja często bywam w tych okolicach i nie widzę zeby coś sprzedawali
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 10:25
~fifi
Jacy to kupcy ta pani po prawej to pani z za wschodniej granicy, ktora handluje papierosami bez akcyzy
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 09:35
~Mozets
Zaniedbany teren za halą targową można zagospodarować budując hale do sprzedaży- dla chętnych handlarzy. Obecnie plac pomiędzy nowymi pawilonami od wiaduktu aż do galerii przedstawia opłakany widok. Szczególnie nawierzchnia - a właściwie zupełny jej brak. Natomiast cały pas brukowego chodnika od przejazdu kolejowego aż do Rozwadowa - należy pozostawić dla dotychczasowego handlu na wolnym powietrzu. Coś należy zrobić z kilkupiętrową ruderą w stanie niewykończonym przy hali. Albo zburzyć - albo dokończyć.
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 08:32
~jojo
chłop potęgą jest i basta
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 08:23
~modest
to nie jest likwidacja tylko reorganizacja targu i po co siac panikę i robić tyle rabanu.najpierw trzeba wiedzieć co tam ma być i w jaki sposób zostaną przeprowadzone te zmiany przecież jak powstawał city park to też kupcó przeniesiono i żyją jak nie nasi rodzimi kupcy postawią obiekt to przyjdzie obcy inwestor i nie będzie starał się wszystkich zadowolić tylko zrobi swoje takie problemy rozwiazuje sie metodą dialogów a nia krzykiem i nagonką najpierw dowiedzcie się jakie sa plany zmian a potem zabierajcie głos na ten temat bo ztego co widze to kilku krzykaczy chce robić zadymę zeby było głośno
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 08:04
~ellan
ciekawe kto tym klientom tak miesza w glowach że będzie likwidacja rynku, z tego co wiem to ma byc reorganizacja a to jest różnica.ktoś popełnił błąd ,ze przed rozplanowaniem nowych miejsc za szybko wręczył wypowiedzenia. zeby dac nowe umowy trzeba wypowiedzieć stare i to tyle.ludzie nie siejcie paniki i nie róbcie takiej zadymy. trzeba uspokoić emocje i dialogiem rozwiązujcie problemy a nie krzykiem i napuszczaniem na innych. wynika to z zupełnego braku świadomości co tam ma być i jak funkcjonowac.pozdr
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 02:55
~zyzn
Sytuacja wygląda jak Polska, paru co ma chce mieć wszystko... a szczególnie brak konkurencji haha
+0-0
Środa, 2 kwietnia 2014 r. godz. 01:04
~tomalla
Przekupki z tego targu uczciły pomysł likwidacji tego bazaru nanosekundą ciszy.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 23:50
~Facom
Mieszkam od kilku lat w Niemczech, i tutaj w jednym z małych ryneczkow jest tez taki rynek warzywno owocowy, a w kolo zabytki. I wcale nie jakiś tam super rynek, normalne budy z parasolami stoly drewniane. Nikomu to nie przeszkadza, bo.... Np. kg jabłek kosztuje w Rewe, Toom, Aldi etc 1,5 do 2,00 Euro. A na tym rynku kg jabłek min 3,00 euro. Ale wszyscy wiedza ze te owoce warzywa sa normalne, ba smaczne. Maja zapach i smak. Tam kg pietruszki kosztuje 4,00 euro ale nikt nie mowi drogo. Wiec dopóki istnieje ten nasz rynek stalowowolski możemy zjeść cos normalnego, nie tak sztucznego jak z supermarketu . Nie mogę podac linka bo nie pozwola go wstawić, ale jeśli ktoś chce zobaczyć jak to wygląda wystarczy wbic Marktplatz und Altes Rathaus Darmstadt. Pozdrowienia
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 23:01
~ariel
Tak czy siak targowiska na świeżym powietrzy są na całym świecie i powinno też być w Stalowej. Jak będę chciał kupić warzywa w blaszance to pójdę do tesco. Kolejny poroniony pomysł prezydenta Sz. a rada bezradnych przyklaskuje. Ludzie tam trzeba trochę zainwestować w oświetlenie chodniki i posprzątać a nie blaszankę robić dla paru kolesi co zwietrzyło interes i się dogadało z szefem.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:52
~Bebe
ja- wez mnie nie rozsmieszaj ci co tam sprzedaja maja towar z gieldy w Sandomierzu - wiec mi tu nie pitu pitu moze mi jeszcze napiszesz że jak sprzedaja winogrona białe z importu to tez maja je rodzimi sadzic na balokonie - mysle ze tez tam sprzedajesz i z tąd obrona tego bajzlu - dobranoc
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:48
~Bebe
JA- wyobraz sobie że moje dziecko chce isc tatędy bo jezdza pociagi - centrum miasta to nie miejsce na taki syf - koniec kropka - w domu ja pewnie tez masz jak w kotłowni skoro ci nie przeszkadza ten "obrazek" za halą !
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:46
~ja
@Bebe po za tym wyobrażasz sobie rodzimych sprzedawców producentów? Gdzie oni mają niby te warzywa zasadzić? Na balkonie?
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:46
~Bebe
ja --- przechodzę obok hali więc widzę - sprzedawcy-rolnicy stoja pala fajki,rzucaja pety,śmieci , robią syf, przekleństwa jakie tylko świat słyszał - strach z dzieckiem isc - jak napisałam wczesniej syf i brud - ilu tam sprzedaje rodzimych sprzedawcow tj ze Stalowej Woli - dwoch , trzech reszta z wiosek i Sandomierza , niech u siebie handlują
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:44
~ja
@bebe ale kto Ci każe tamtędy chodzić? Skoro robisz zakupy w supermarketach to chociażby do Tesco czy Centrum masz bliżej wiaduktem gdzie omijasz "cały ten syf" który starasz się tu wmówić
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:42
~nick
@hepri To właśnie na obrzeżach miasta powinny powstawać galerie i hale takie jak te , tak jak w innych krajach...
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:29
~Bebe
ja --- przechodzę obok hali więc widzę - sprzedawcy-rolnicy stoja pala fajki,rzucaja pety,śmieci , robią syf, przekleństwa jakie tylko świat słyszał - strach z dzieckiem isc - jak napisałam wczesniej syf i brud - ilu tam sprzedaje rodzimych sprzedawcow tj ze Stalowej Woli - dwoch , trzech reszta z wiosek i Sandomierza , niech u siebie handlują
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:26
~hepri
W sandomierzu tez jest taki handel ale nie na rynku starego miasta.Prawda?Dlaczego w Stalowej Woli baby z koszykow sprzedaja w centrum miasta ?Tego nie rozumie i nigdy nie zaakceptuje.Takie handlowanie to na specjalnym placu na obrzezach miasta.Tu powinno sie wybudowac budynki na miare centrum miasta a nie handlowac pietruszka.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:05
~nick
Poprzez cały sezon przez plac targowy przewija się około 1000 rolników i producentów z okolic 3 województw i likwidując te miejsca pracy pozbawiają chleba conajmniej 3000 osób, tłumaczą się że nie wiedzieli że tyle osób tam pracuje. Może państwo z urzędu wybrali by się kiedyś na halę targową a nie wygrzewają tyłki na stołeczkach łącznie z Panem Prezydentem stołującym się w restauracjach bo nie ma mu kto ugotować
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 22:03
~Jula
kiedys kilkanascie lat temu handel przynajmniej w sobote odbywal sie w zdluz ul. okulickiego ludzie nie mieli samochodow nie kazdy mial dosyep do neta i bylo ok a teraz co sie porobilo masakra kazdy dupe wozi pare metrow ciezko przejsc najrzekajcie dalej na brak miejsc
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 21:40
~marcela
Widze ze społeczność stalowowolska godzi się na wszystko. Az przykro na to patrzeć. Mam nadzieję, że ktoś w końcu coś z tym zrobi. Tak być nie może! Dla wielu osób to jedyne źródło dochodu!
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 21:36
~sylwia
to nazywcie demokracją? 30 osób na 200 jest za tym aby z targowiska gdzie zawsze sa swieze pordukty wybudowac balaszaka? pytam co to ma byc? kolejna kasa za tym stoi? malo wam primy city pary i tej nowej stali gdzie sa pawilony do wynajecia? chciliscie meic unie europejska i standardy ? to macie szczęki, które przypomniają budki z lodami!
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 21:30
~Alelokomotywa
A Ci przy kraweznikach co jajkami handluja niby swoje mama? Moze przez godzine w sobote a pozniej ida do innych sprzedajacych 'hurtowo' i udaja ze swojskie. Najpierw poznajcie a pozniej 'doceniajcie'
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 21:08
~gosiunia
ta to wszystko za sprawą chłopa co dżinsami handluje! chłop chce mieć ekskluziw ? niech w primie i w stali otowrzy sklepy! juz jedne szczęki zmodernizowali! i co z tego? skoru ludzie w ogóle nie robią tam zakupów?!! w stalowej ludzie sa przyzwyczajeni do takiego targowiska i tak pozostanie!
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 20:56
~Zbędna inwestycja
Chcecie kolejny blaszak jeszcze gorszy od Hali Targowej, gdzie warunki sanitarne nie będą na wysokim poziomie? Z założenia to ma być budynek o niskich kosztach utrzymania. Od lat targowiska w dużych miastach są na świeżym powietrzu. Wystarczy przegonić baby, co handlują pod halą mlekiem w butelkach coli i zainteresować sanepid.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 20:54
~ja
@bebe @moma skoro tam nie zaglądacie to po co się wypowiadacie w temacie? idźcie do tesco!!! i tam wypowiadajcie swoje zdanie
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 19:31
~Kora
Zlikwidujcie najpierw ten straszący niedokończony budynek koło hali i tam możecie wybudować co tylko chcecie.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 18:28
~moma
A ja jako mieszkanie Stalowej Woli protestuje przeciwko temu burdelowi jaki tam panuje i zadam jak najszybszej budowy hal dla handlujacych oraz zagospodarowania w cywilizowany sposob okolicy hali targowej i wyrzucenu tz.bab poza ten teren.Jesli ktos bedzie chcial znajdzie swoja babe w innym miejscu.Zadem tego!!!!!!!!!!
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 18:26
~Bebe
nie ma czego żalowac - tam jest syf i brud - a ceny najtansze to jakas abstrakcja - od wiekow tam nie kupuje bo jest drożej niż w sklepach i nawet nie jest ekologicznie jak 20 lat temu - najwyższa pora zeby zrobić porządek kolo hali , cieszę się że koncu ktos cos robi z naszym szarym ,brzydkim i smutnym miastem !
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 18:23
~rst
A może nasze miasto jest już wystarczająco duże, aby mieć kilka własnych targowisk na świeżym powietrzu? Już dawno wiele osób zrezygnowało z kupowania " na hali", jak to się u nas mówi, z powodu braku miejsc parkingowych. Okolice hali targowej już się dawno "przeżyły".
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 18:08
~Środowiskowy
W tak zwanym "lasku" gdzie ma powstać plac budowy gniazda mają chronione ptaki takie jak kawki i gawrony, mam nadzieję że "Zieloni" się tym zainteresują
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 18:01
~Sara
Jako mieszkanka protestuje na likwidacje targu.Panie Prezydencie zastanów się co chcesz zrobić.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 17:28
~Zbierający
W dniu dzisiejszym udało nam się zdobyć około 800 podpisów klientów którzy nie zgadzają się z decyzją Rady Miasta Stalowa Wola
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 16:53
~nuda
chcą zrobic kolejną beznadziejną hale i tak juz 2 swieca pustkami prima i galeria stal po co nam wiecej taki obiektow chcą zrobic ze stalowej rzym ????
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 16:51
~prima nie prima ganzegal
Chudy_emigrant, nigdy się nie dowiesz, czy zostały dobrze wydane, ja się bujałam bez pracy 4 lata, za to że ją straciłam dziękuję temu arogantowi i bufonowi waleniowi, wkrótce rozpoczynam pracę za granicą i bardzo boleję nad tym, że moje podatki będą wydawane tutaj jeszcze przez rok, bo potem już się na to nie zgodzę i będę je płacić w kraju, w którym pracuję, ten nic dla mnie nie zrobił, a jak widzę jak się bezmyślnie szasta pieniędzmi podatników i jak interes kolesi przedkłada się nad zwykłych uponiewieranych ludzi to mało mnie szlag nie trafi, powtórzę jeszcze raz- pokażmy, barany pastuchom, że mamy jaja
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 16:33
~Okulickiego
Dość już tego brudu, syfu i smrodu w centrum miasta! Na zajezdnię z tymi ohydnymi namiotami!
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 16:20
~ariel
I bardzo dobrze że protestują, powinni prezydenta wywieźć na taczkach. Na całym świecie są targowiska, na ala u nas musi być inaczej bo jaśnie pan tak chce
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 16:06
~ania
Najlepiej wszystko wysprzedac, całą Polskę całą Stalową. Rządy PO.. Sprywatyzować, ceny podnieść. Ale zarobki stawki krajowej są marne, więc marchew ktora kosztuje teraz średnio ok, 1,5 na targowisku ile bedzie kosztowac po wybudowaniu nowej hali 5zl?!?! Chore, chore.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 15:49
~Chudy_emigrant
Jedyne co Stalowa jeszcze miała to targ. Nie mieszkam już tu długo, brak pracy, ale co jakiś czas przyjeżdżam i obowiązkowo odwiedzam ten targ. Wiem, że miasto upada. Upada dlatego, że wyjechał z niego każdy kto coś sobą reprezentował i niechciał siedzieć na bezrobociu. Pracuję, zarabiam, ale mój PIT jeszcze trafia do STW i apeluję, żeby pieniądze moje i innych osób były wydawane z sensem. Dla Stalowej Woli sens jest tylko jeden przyciągnąć wartościowe miejsca pracy. Piękne rzeźby w parkach, podnoszone śmietniki czy nawet setki galerii handlowych wartościowych miejsc pracy dla wykształconych ludzi nie stworzą. Radna Rechorowska i Prezydent Ślęzak są siebie oboje warcie i z jednej planety. Płaciłem PIT przez 5 lat nie korzystając zupełnie z miejskich udogodnień. Teraz będę go płacił w Warszawie, bo tak należy. Mam nadzieję, że moje pieniądze zostały dobrze wydane.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 15:05
~s....a
Ostatnio niektóre osoby szermują ochoczo takimi terminami-zgranymi bardzo dla osób światłych-jak europejskość i cywilizowany handel.Brednie i kłamstwo ,osoby o wybujałym ego chcą wmówić ,że produkty kupione w pięknej hali są lepsze od tych nabytych pod chmurka w dodatku u ''baby'' z koszyka.Zgoda, ale nigdy im nie dorównają,jeśli chodzi o naturalność i pożytek dla zdrowia.Kupic z hali towary nabywa w tych samych ,a nawet gorszych,hurtowniach,co i super sklepy,nafaszerowany sztucznymi nawozami,drozsze i ładnie wyglądające.Jest wolność,chcesz szpanować masłem super prawdziwym czy ogórkiem anielsko symetrycznym za 10 zł.-płać i ciesz się.Wolę śmietanę z mleka od krowy i kurę oskubaną ,którą kupię w alejce przy placu od cudowności.Proszę mnie za to nie ganić,jest wolność wyboru.Dochodzi jeszcze a może przede wszystkim zagadnienie konkurencji w handlu i chęć wyrugowania szaraczków przez kilku cwaniaczków.Wasz europejskość rozdęta monstrualnie znalazła godnego opiekuna w osobie Pana Prezydenta.A taki był kiedyś z niego fajny Gość
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 13:57
~Jagoda
To nie kupcy tylko handlarze, skupują od przywożących ze wsi towar hurtowo i zarabiają na ludziach.Jaki problem by to robili w innym miejscu a nie jak pobojowisko wygląda plac targowy.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 13:54
~Niuniek Pomarańcz
To te same,co sprzedają jajka,smietanę i ser na chodniku:)
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 13:33
~byś
Targu nie zlikwidują tylko ucywilizują,ale jak widze klubowi to nie na ręke
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 12:33
~bitcoin
Mordy ja za prl-u :D
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 12:18
~ona
Myśle że te hale to dobry pomysł,nareszcie cywilizacja.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 12:09
~Mila
Jako mieszkanka miasta popieram protest kupców. Niech każdy ma wybór gdzie chce kupować. Ja chcę kupować świeże produkty w okolicach hali!
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 12:06
~Pan ze Stalowej Woli
To kolejny żart na Prima Aprilis.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 11:50
~bqr
Powinni usunąć tych "kolorowych" bo to przez nich i ich nieuczciwy handel oraz korupcje upadają sklepy.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 11:48
~handlara
Jest dobrze tak jak jest,ludzie są nauczeni gdzie kto stoi,co u kogo kupić.po co to zmieniać?
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 11:36
~Moher
Popieram protest, wszystkie warzywa i owoce kupuję na naszym rynku a nie w Biedronce czy innym Lidlu bo te drugie są jakimś świństwem nasączane i śmierdzą trupem. Pan Prezydent Stalowej Woli w kampanii wyborczej obiecał wspomagać lokalnych kupców i producentów i kłamał jak najęty bo wpuścił do miasta wszystkie zagraniczne sieci handlowe. Będzie w Stalowej majdan jak w Kijowie, pana prezydenta i radnych wywieziemy jak Borynową Jagnę.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 11:04
~aga
popieram protest, lubię tam chodzić, większość zaopatrzenia robię na targu u zaprzyjaźnionych babć, ludzie nie dajmy się, dokąd prykatory będą nam urządzać życie, to jakiś prywatny folwark jest? to nasze miasto, nasze miejsca pracy, źródło zarobku dla wielu ludzi, chyba mamy coś do gadania, kuźwa co się tu dzieje, już naczelny waleń zlikwidował wiele miejsc pracy, czego przykładem jestem również ja, arogancki buc
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 10:52
~hepria
Jestem za targowaniem pod chmurka ale nie w tym miejscu/Likwidacja tego targowiska w tym miejscu i zamiana tego dziadostwa na hale to dobry a nawet od dawna oczekiwany pomysl.Jak najszybcie ti dziadostwo zlikwidowac z centrum miasta.Nikt nie zabiera tym ludziom miejsc pracy.Zwyczajnie przenosi sie ich w inne miejsce stosowne do ich zaangazowania finansowego oraz ich finansowych mozliwosci.Jesli ktos bedzie chcial w takich warunkach jakie oni stwarzaja kupowac marchewke i gruszki to bardzo prosze.Ja chce w tym miejscu robic zakupy w cywilizowanych warunkach i zadne protesty paru handlarzy tego nie zmieni.A kibice?Byliby debilami bronic tych bud bo tak naprawde pieniadze z tego placu zasilaja nie spolke pilkarska a trampkarzy czy druzyny mlodzikow na ktore i tak obowiazek finansowania ma miasto.Wiec kibice nie maja tu zadnego interesu.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 10:40
~mieszkanka
Szkoda, ja lubię chodzić na targ spożywczy... można coś wybrać, spokojnie porozmawiać. Miejsce dla kupców i kupujących dobre. Idą jednak inne czasy. Biednemu zawsze wiatr w oczy.
+0-0
Wtorek, 1 kwietnia 2014 r. godz. 10:38
~juzsieniepodpisuje
w sumie racja, postawią halę to potem będą musieli jeszcze płacić za jej utrzymanie, więc cena najtańszych produktów zrówna się z tymi w marketach i nikomu nie będzie się chciało tam przyjść. Ci ludzie jednym słowem są skazani na ciężkie warunki pracy... co widać po ich zmęczonych twarzach..
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.