|
Poniedziałek, 28 maja 2012 r. godz. 21:35 ~JAJO  | BRAWO DAL LEKARZYTAK TRZYMAĆ !!! |
0 0 |
Poniedziałek, 28 maja 2012 r. godz. 06:48 ~Konus krzywonogi z malinowym..,nosem  | Panie Surmacz!!!Wróć i zdyscyplinuj lekarskich nygusów!!
Cymes jest za miękki dla lekarzy.Nie da sobie rady. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 21:35 ~gas  | xy; to z tymi zlotówkami w Nisku to prawda, niestety podejrzewam, że to co wszyscy płacili już dawno zagrabiło państwo...nie będzie na dalsze leczenie starzejącego się społeczeństwa, to co nas czeka to niestety w niedalekiej przyszłosci medycyna opłacana przez niezależnych ubezpieczycieli i tak jak szpital wszyscy staną przed faktem dokonanym...wg PO harować do 65 rż a później do piachu, bo tyle nam się będzie należało od państwa. Skończy się żarcie i palenie bezkarne bo otyłym i palącym BY- Passy nie będą się należały... wg ubezpieczycieli jest to świadome szkodliwe działanie na zdrowie. Nic tylko dupa pod siebie i spier.... z tego durnego kraju. Nie wiem co sobie myślałem, jak tu świadomie zostałem, teraz wiem że głupi byłem. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 21:09 ~Jacuś  | AB o czym Ty piszesz?Jakie działania dyscyplinujące lekarzy?! |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 19:48 ~xy  | @rst; albo pracujesz w sluzbie zdrowia , albo jestes na tyle nierozjasniony/a,ze wypisujesz glupoty,ktore nie mozna zostawic bez komentarza. Kto ci dzisiaj da chodzby i zlotowke,jak prawie 90 procent to biedota ,ktora z olowkiem w reku mysli jak przezyc od wyplaty do wyplaty. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 19:05 ~AB  | Może mi Ktoś wskaże w Polsce drugi taki szpital, gdzie organ założycielski za działania dyscyplinujące lekarz dyskredytuje dyrektora, a końcu go odwołuje. Na jakiekolwiek plany restrukturyzacyjne wszelakiej maści związki stawiały veto, Stan taki trwa ok 5 lat. Tajemnicą Poliszynela stały się opowieści w starostwie na temat /"tego zbója, bercika, dyrektora"/.Nowości te zapewnie p0rzynosile wielce uciemiężeni /lekarze w domyśle/ Można było dowiedzieć się jak to dyrektora wwożono w nocy na tylnym siedzeniu pod kocem na kontrolę pracy, innym razem jak to derektor macał czjniki, czy są gorące w dyżurkach itd. itd. Plan jak widać przebiega zgodnie z wytycznymi na górze ?w nazwie 2 lub 3 litery/. Nie trzeba być ekspertem z organizacji ochrony zdrowia do czego zmierza starostwo, przy wydatnej pomocy Zw, Zaw - w myśl. zasady : im gorzej i krócej tym lepiej i bardziej pewnie,Jedynym logicznym rozwiązaniem jest uzyskanie większości arytmetycznej w Radzie Powiatu i podjęcie radykalnych działań, skutkujących w zapewnienie mieszkańcom tego, co im gwarantuje Konstytucja, mianowicie nie skazywanie na niepotrzebną wczesną śmierć. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 18:17 ~Pacjent  | Czy dyrektorstwu nie zależy na jakości tylko na ilości?!Przyjmują emeryci po 70-tce a nawet 80-letni,bez obrazy ale wiek ma swoje prawa i organizm się niestety starzeje.Wydolność już nie ta,cierpliwość też już nie ta.Nieważne kto byleby tylko "robił"punkty dla NFZ-tu?!Dajcie szansę młodym lekarzom. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 17:51 ~j23  | @jutu, to właśnie przez takich jak ty, co dają w łapę tym bucom co się zwą lekarzami, te ćwoki mają uszy w kieszeniach |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 16:07 ~olaf  | odnośnie porozumienia się z dyrekcją to wcale to nie jest do końca tak jak media piszą pielęgniarki zostały postawione pod ścianą albo się zgodzą na warunki dyrektora albo bruk więc co miały robić pozostawiono im wybór jakies negocjacje ? |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:51 ~elf  | nawet pod nieobecność surmacza szpital istnieje czyli jego obecność nie jest konieczna a gdyby tak jeszcze dwóch zachorowało na dłużej to też by sie nic nie działo przecież tu nie lecza skomplikowanych chorób co mądrzejsi jadą do niska albo dalej leki te same od lat a zamienniki nie są grożne pielęgniarki wykwalifikowane wiedzą co robić i nie wpędza szpital w czarną dupę z długami |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:47 ~fudżi  | czy na mafię lekarską nie ma sposobu?nawet lekarz z mały starzem parę miesięcy popracuje i już jeżdzi porządną furą może i kupioną na raty alE I NA RATY TRZEBA MIEĆ A PERSONEL NIŻSZY SPŁACA DŁUGI ZŁYCH RZĄDZĄCYCH. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:41 ~olo  | panie starosto a może by tak zająć się zwolnieniem lekarski dyrektora surmacza i lekarza który je wystawia co to za choroba że nawet nie podlega kontroli zusowskiej |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:28 ~jutu  | a ja nie narzekam całe zycie płaciłem duży sus teraz mam taką emeryturę ę do szpitala już 2 razy byłem przyjęty choć nie powinienem ale kto płaci przyjmującemu ten ma co chce i 4 dni muszę być jak nic |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:25 ~ola  | nie trzeba specjalnego zespołu powoływać żeby uleczyć szpital przyjmować chorych tylu za ilu płaci nfz a nie piernie krzywo i już w szpotalu co niektórzy jak się ockną to pytają jak sie tu znależli |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:10 ~el  | w tej wykańczalni napewno nie będzie dobrze jak pracują takie stare pudła po 70i 80 lat zamiast zrobic miejsce nowej wykwalifikowanej kadrze jakby nie było to opłacalne finansowo dla nich to nie trzymali by sie zębami tych posad. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:04 ~eldżi  | do róży coś ty naczelna mało chodzi po szpitalu bo ona ma chód taki jakby ją szpitalna posadzka parzyła w stopy mieszkam z nią na jednym osiedlu to widze jak sie stara pion utrzymać. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:02 ~rni  | gienek, trza było płacić normalny zus, a nie kombinować minimalny, tak to. Jak płaciłeś, tak masz. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 15:01 ~róża  | a ja byłem ostatnio w rejestracji przy szpitalu i tam nie ma żadnej kontroli .panie w rejestracji bez przerwy gubią karty jedna pracuje reszta siedzi na zapleczu a telefon nie działa bo słuchawka leży obok aparatu .czy tam pani naczelna kiedykolwiek dyskretnie się przyjrzała tematowi czy tylko jak klakier przytakuje panu dyrektorowi a może czas byłoby odpocząc i zwolnić miejsce komuś bardziej kompetentnemu. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 14:55 ~ax  | ax do gienka Gienek masz całkowitą rację nie martw sie o emeryture bo napewno jej nie doczekasz chyba że zmienią lekarzy i ich podejście do pacjenta .byłem pacjentem przechodziłem przez sor i miałem do czynienia z tymi osobami co się zwą lekarze a powinny szarlatany.zajmują się tylko biznesami prywatnymi są na bierząco w markach nowych samochodów i materiałami na nowe domy a tam też jest taka gruba oddziałowa całymi dniami tam jest i albo ona nie ma mieszkania albo chłop z nią wytrzymać nie może .bo z reguły tak jest że jak ktoś nie ma władzy w domu to ma ja w pracy. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 14:34 ~gienek  | złamanego grosza nie dołożę do tego burdelu na kółkach, miałem własny biznes, odnosiłem w zębach co miesiąc kasę do zus na tzw ubezpieczenie, teraz dostałem pismo, że na dzień dzisiejszy mam 86 zł emerytury, 4 miesiące czekam na wizytę u ku.wa tzw specjalisty, tyle samo na fizjoterapię, pocałujcie mnie w du.ę panowie doktorkowie, zrzucajcie się sami razem z panem starostą, a najlepiej niech was wypier..lą na zbity pysk a teren zaorają, żal tylko tych starych dziadków |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 14:30 ~ax  | takie zamordzie jakie panuje w lecznicy stalowowolskiej to jak we więzieniu.lekarze chodzą jak pawiany a pielęgniarki pot z czoła ścierają.wiem bo byłem pacjentem i często jestem.a że mam kłopoty z poruszaniem się nie mam wyboru i korzystam z tej placówki .za co te certyfikaty jak nawet podstawowych środków typu pampersy nie ma nie wspominając o lekach zamiennikach jakiś najtańszych. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 14:25 ~nik  | kto to sieje propagandę że lekarze się zgodzili na jakieś ustępstwa oni są grupą silnie związaną nie dadzą się zastraszyć przez dyrektora w razie czego pracę sobie znajdą. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 13:50 ~lol  | dziadostwo okropne w tym szpitalu nie daj boże zachorować i trafić na oiom winda od 2 tygodni nie działa i nikt się tym nie przejmuje chorzy brudna bielizna śmiecie i gary jeżdżą jedną windą gdzie jest pielęgniarka epidemiologiczna? |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 13:16 ~AB  | Teoretycznie form pomocy może być wiele w każdej dziedzinie, lecz trzeba mieć pewność, że "wdowi grosz" nie zostanie przeznaczony do "kręcenia lodów" Co przyniesie składka mieszkańców na tle grabieży majątku narodowego w skali globalnej / podpisanie długoterminowej umowy niekorzystnej z Rosja na dostawy gazu. rurociąg Nord Stream, zakusy na gaz łupkowy już teraz/. Zasada "Primum non npocere" powinna przyświecać w każdej dziedzinie" W przełożeniu na lokalne zdarzenia : Starostwo zamiast szkodzić i działać pozornie powinno wesprzeć decyzje Dyr, Surmacza. który jeszcze kilka lat wstecz był dyrektorem wiodącym w Polsce, Wyśmiewanie dyscyplinowania pracowników przyniosło taki rezultat. jakiego można byłoby oczekiwać. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 12:45 ~rst  | Każdy płaci podatki, pielęgniarki i inni pracownicy szpitala też. W Przemyślu 1 zł/os nałożona dodatkowo na KAŻDEGO mieszkańca pozwoliła na wyprowadzenie szpitala z zapaści. W Nisku też na szpital zrzucają się okoliczni gminy. Trzeba tak zrobić w St. W. i będzie git. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 12:40 ~AB  | Nieudacznikostwo Platformy :władz centralnych i lokalnych p o r a ż a.Lekceważenie podatników w każdej dziedzinie, dążność do bogacenia się pazernych jednostek - tak można określić głowny kierunek działań, No właśnie, przecięż Ci decydenci to nie samozwańcy. ktoś na nimi głosował. Czytelniku zadaj sobie pytanie. czy nie przyczyniłeś się do tego wyboru ? Demokracja do dobra rzecz. lecz trzeba używać rozumu, aby można było z nie korzystać. |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 12:19 ~XY  | @rst ; cale zycie place ubezpieczenia i podatki. Oczekiwania mam jak kazdy pacjent ;szacunek,wyrozumienie i pomoc ze strony sluzby zdrowia. Problem szpitala jest ich problemem . Zreformowac,przeszkolic na nowo cala kadre albo wymienic na inna ! |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 09:10 ~Pacjent  | Masz rację!!!Ryba psuje się od głowy! |
0 0 |
Niedziela, 27 maja 2012 r. godz. 08:42 ~pracownik szpitala  | Tak po wypowiedzeniu wszystkim pracownikom 13ki, okrojeniu socjalnego, i czystego zysku bo 13 jest wypracowana przez pracowników 3,5 mln + ok 1,5 mln z socjalnego i dyrekcja ma na nagrody i podwyżki dla SIEBIE I LEKARZY
Tu TRZEBA NOWEJ ADMINISTRACJI NOWEGO DYREKTORA bez układów .
Ciekawe ile fundusz NFZ przyzna nagrody RYZNAROWI, w zamian za nagrodę zgodzi się ciul na każdy kontrakt z NFZ, a później jak przepości 5 mln zacznie zwalniać tych najbiedniejszych Pielęgniarki i Ratowników i poboczna obsługę |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 23:07 ~rst  | Jak słodko się oburzacie. No to wpłacajcie na konto szpitala - każdy z was może ratować , wspomagać finansowo wspólne dobro, jakim jest szpital. 1 złotówka od każdego mieszkańca miesięcznie i szpital uratowany. Oczywiście, można wpłacić więcej. Pomożecie?
I o co tyle krzyku. |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 19:15 ~sz  | 13 nastka płacona jest z ZYSKU!.Jaki zysk ma szpital? OBŁĘD |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 18:24 ~Sara  | Moze co powinien szpital odpowiedziec i opowiedziec PIP? Niech opowie jak zlosliwie traktowani sa chorzy ludzie na pogotowiu, czekajac pare godz. poniewaz lekarze pracuja po wlosku. Oni przychodza do pracy tylko po pieniadze a leczenie ludzi jest tylko dla nich ciezkim obowiazkiem, odgrywaja sie za 13-ke. Tak powinno byc, ze chorzy ludzie to zazwyczaj starsi, gdzie cale swoje zycie placili skladki aby miec dostep do przedluzenia im zycia a taki konefal ich tego pozbawia. Inaczej nie jest na oddzialach, arogacja calego personelu, klany rodzinne, chyba, ze przemawiasz do nich inaczej moze uda sie im pomoc. Nawet mlody lekarz z fachowem podejsciem do pacjenta ( tacy tu sa )na dluzsza mete nie bedzie tak sie zachowywal, poniewaz starsza konkurencja go zniszczy.Czy Ministerstwo zdaje sobie sprawe jak sie leczy ludzi na prowincjach? ludzi, ktorzy nie maja mozliwosci leczyc sie w szpitalach gdzie szybko mozna zdjagnozowac chorobe, a jak juz dotrze do kliniki to czesto jest juz za pozno. Moim zdaniem w tym stanie z taka kadra z taka admistracja, tego szpitala nie da sie uratowac i chyba dobrze. Jak sie naglosni panujace warunki leczenia moze powstanie cos normalnego aby ludzi godnie leczyc. |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 17:26 ~Kasandra  | Właśnie współczesna władza wypełniając założenia PO celowo zmierza do upadłości, aby stworzyć niby coś nowego, a właściwie prywatnego przejmując na bezcen majątek szpitala. Jak wyglądałby dobrobyt w zakresie leczenia mieszkańców kilka osób opisywało już. Warto poczytać, szczególnie przed doradzaniem prywatyzacji. |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 16:58 ~Co dalej...  | Wszystkie związki zawodowe działające przy SPZZOZ Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli podpisały się pod rezygnacją z 13-tej pensji za 2010 r. Przed podpisaniem tego dokumentu wcześniej opierał się związek lekarzy. |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 15:57 ~znachor  | Rak organizacyjny wykończy szpital !!!!!!!
Jednym z najlepszych lekarstw jest ogłoszenie
upadłości szpitala i stworzenie nowej jednostki na prawidłowych warunkach organizacyjno- ekonomicznych.
Obecne działania władz odpowiedzialnych za funkcjonowanie szpitala nic nie poprawią. |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 10:34 ~obywatel  | Za tragiczny stan służby zdrowia odpowiada rząd składający się z koalicji PO-PSL. |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 09:25 ~oberek  | Szef związku nie przyszedł bo ma zamiar wziąć się za leczenie a nie politykierstwo zakładowe? |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 07:40 ~aswese  | Czas najwyższy obniżyć wynagrodzenia lekarzom, zliwidować ich nieuctwo i chamstwo w stosunku do pacjentów!!!!!!!!!! |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 07:14 ~IGNAŚ  | @piguła, zawsze był ujemny i zawsze brali na mocy........ porozumień, które sami sobie ustanowili !!!!!!!!!. AMEN !. |
0 0 |
Sobota, 26 maja 2012 r. godz. 06:59 ~Bartosz  | Starosta wypłaca corocznie w terminie 13-stki w starostwie i nauczycielom ??? dyrektorzy szpitala brali nagrody przez ostatnie lata i w tym roku za 'genialne' zarządzanie szpitalem ??? |
0 0 |
Piątek, 25 maja 2012 r. godz. 22:07 ~Poldek  | Obniżyć o te 1500 co dostali w 2007! |
0 0 |
Piątek, 25 maja 2012 r. godz. 21:38 ~nie chorować  | No ja gdzieś czytałem, że wszyscy dostaną wypowiedzenia, by dostać angaż na nowo, z nową umową.
Szpital w Stalowej Woli proponuje pracownikom nowe zasady wynagradzania. Kto nie przyjmie, będzie zwolniony. |
0 0 |
Piątek, 25 maja 2012 r. godz. 21:13 ~piguła  | Jak wynik będzie ujemny to wam na nic te trzynastki. Reformę trzeba było dawno przeprowadzić. teraz to już musztarda po obiedzie |
0 0 |
Piątek, 25 maja 2012 r. godz. 21:02 ~nikoś  | lekarze to dupki |
0 0 |
Piątek, 25 maja 2012 r. godz. 20:48 ~rst  | Odpowie: ZAORAĆ |
0 0 |