Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Czwartek, 20 marca 2025 r. Imieniny: Joachima, Kiry, Maurycego
 Wiadomości lokalne
» Czy warto skorzystać z jazdy próbnej?
» Grzegorz Braun zaprasza na spotkanie w Stalowej Woli. Otwarte dla każdego
» Osiedlowa modernizacja dróg
» Opozycja chce obniżyć pensję prezydentowi. Uzasadnienie na kilka stron
» Jak zapewnić sobie bezpieczeństwo podczas zagranicznego wyjazdu?
» Po 77-latach legendarny Hotel Hutnik przestał funkcjonować
» Centrum Sportów Młodzieżowych w połowie 2027 roku. Aquapark poczeka na wykonawcę
» Zatrzymany 33-letni Krzysztof P. Miał zgwałcić 17-latkę
» Nietrzeźwi kierowcy na drogach powiatu stalowowolskiego
» Inwestycja w przyszłość - dlaczego warto postawić na dom prefabrykowany od Danwood?
» 3 sposoby na stylowe połączenia z czarnymi sneakersami dla kobiet
» Rowery elektryczne - zadbaj o zdrowie i środowisko
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Poezja, przyroda i muzyka w MBP
» Wystawa Pamiętniki z podróży - Jarosław Sekuła
» Blask art déco. Kolekcja Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
» XVI Zdarzenia Teatralne
» Koncert Grzegorza Niemczuka
» Domowroty. Włodzimierz Puchalski
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Nowa jakość na Siedlanowskiego 2
»Nowa jakość na Siedlanowskiego 2
»Retrospektywy: Festiwal Filmowy NNW w Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego
»Naukowym okiem o odzysku energii z odpadów
»Akt erekcyjny pod most wmurowany
»Kongres Armia - Stalowa Wola 2024
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 10:16     /Magdalena Rodecka/
Aquapark "zarobi" na biznesie?

W ofercie pojawi się możliwość wynajęcie strefy na wyłączność, gdzie będzie można odbyć biznesowe spotkania, szkolenia.
W ofercie pojawi się możliwość wynajęcie strefy na wyłączność, gdzie będzie można odbyć biznesowe spotkania, szkolenia.
Fot. UM Stalowa Wola
W Stalowej Woli ma powstać aquapark. Po spotkaniu radnych z władzami miasta wiadomo, że inwestycja nie jest nastawiona wprost na zysk, a na samofinansowanie. Oprócz bieżącej sprzedaży biletów, odnogą, która ma przynieść dochód ma być strefa biznesowa na wynajem.

Pływalnia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (obecnie spółka Sport i Rekreacja Stalowa Wola) ma nie spełniać oczekiwań mieszkańców. Obiekt odwiedza 20 tysięcy osób miesięcznie, tworzą się kolejki, aby wejść na basen i do saun. Podniesienie cen biletów nie wpłynęło na obniżenie frekwencji, wręcz przeciwnie. Dlatego władze miasta zdecydowały się na budowę nowej pływalni. - Żaden basen w Polsce, w Europie, poza obiektami w ośrodkach turystycznych, nie będzie basenem dochodowym. Zawsze będzie przynosił stratę, dlatego tworzymy strefy biznesowe, aby taka działalność mogła się zbilansować - mówi prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny.

W ofercie pojawi się możliwość wynajęcie strefy na wyłączność, gdzie będzie można odbyć biznesowe spotkania, szkolenia. Strefa zakłada atrakcje wodne, sauny, wyjście na zewnątrz obiektu, dostępność barów, restauracji z możliwością zakupu z wody szybkiego poczęstunku. - To zostało tak zaprojektowane, aby mogło stanowić nogę dochodową dla tego obiektu z oddziaływaniem na ościenne gminy - mówi prezydent Lucjusz Nadbereżny.

Radny Mariusz Bajek (klub PiS) również uważa, że obecna infrastruktura nie spełnia oczekiwań użytkowników bo połowa torów jest zajęta przez sekcje, szkółki. Pozostałe 2-3 tory to stanowczo za mało. Podobnie jest z saunami.

Mniej optymistycznie wypowiedział się radny Damian Marczak (klub SPS): - Rozbudowa jest niezbędna. Wybudowanie jednego basenu 25 metrowego u nas, koszt budynku to około 20 mln zł. 220 mln załóżmy, moglibyśmy wybudować 11 takich 25 metrowych basenów. To wszystko wygląda pięknie. Każdy z nas chciałby skorzystać, tylko zastanówmy się czy nas na to stać.

Obecnie trwa analiza ofert, które dwóch wykonawców złożyło na budowę aquaparku na kwoty: 242 miliony złotych i 220 miliony złotych.

W zakresie inwestycji zawiera się rozbudowa istniejącej pływalni krytej zwiększająca funkcjonalność o część rekreacyjną, w tym: strefę dla dzieci, basen ze sztuczną falą, rwąca rzeka, basen rekreacyjny z leżankami wodnymi, tubę do nurkowania, zespół zjeżdżalni. Całkowita przemiana nastąpi w strefie basenów zewnętrznych, gdzie powstaną nowe niecki basenowe, plac zabaw dla dzieci i wielotorowa zjeżdżalnia. Nowością będzie strefa saunarium i wellness, gdzie zaprojektowano sauny suche, parowe, strefy schładzania, a także basen floatingowy. W nowym obiekcie znajdą się strefy wypoczynkowe, gastronomiczne oraz ogrody zewnętrzny i wewnętrzny.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 13 lutego 2025 r. godz. 08:04
~Ja
Skoro jest to z założenia deficytowe to dziwię się radnym którzy podniosą palec za budową. Pamiętajcie że bierzecie to na siebie
+0-0
Czwartek, 13 lutego 2025 r. godz. 07:29
~Olek
Pomysł z Aquaparkiem super, popieram. Malkontenci zawsze będą. Trzeba się rozwijać. Brawo Lucek.
+0-0
Czwartek, 13 lutego 2025 r. godz. 08:55
~rst
Olek rozwijaj się sam w ten sposób. Możesz jak ci się uda wziąć kredytów pod korek. Kup sobie nowy samochód i wybuduj dom. Jakoś to będzie :)
+0-0
Czwartek, 13 lutego 2025 r. godz. 07:53
~Rst
Za kilka lat będzie ten aquapark fajny pod względem urbexu jako opuszczony kolos za miliony
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 20:50
~Tekturowe Czeki
Jeden cytat: "Straty przykładowych aquaparków w kilku różnych miejscach w Polsce (w przybliżeniu za rok 2013): Kalisz: 1 mln zł Łódź: 3 mln zł Oława: 791 tys. zł Sopot: 2 mln zł Suwałki: 1,4 mln zł Wałbrzych: 3,5 mln zł" - Może ktoś ma bardziej aktualne dane?
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 20:13
~komuna wiecznie żywa
Oczywiście, miało być "kropka", a nie "kropla"!
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 20:08
~komuna wiecznie żywa
Nie, nie zarobi. Kropla!
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 18:56
~Rst
Nadberezny a można tak za darmo dla mieszkańców miasta ? Jakaś aplikacja jak w MZK
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 14:19
~Tadek
Jak zwykle lewactwo blokuje i zamiast wyjść coś fajnego to wyjdzie bubel z którym zostaniemy na lata. Lewica nie myśli przyszłościowo.
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 19:51
~jan
.... a to co robi pan Nadbereżny to GIERKOWSZCZYZNA, bierze kredyty na nieprzychodowe inwestycje.... dobry gospodarz troszczy się o PRZYCHODY, a gdy je osiągnie decyduje ile z nich może przeznaczyć na zabawę i rekreację, a lwią część przeznacza na ROZWÓJ ..... pan Nadbereżny przez cały okres zasiadania na miejskim stolcu nie przysporzył miastu ani jednego znaczącego PŁATNIKA PODATKU, żaden z jego poprzedników nie odnotował takiego dziadostwa .....
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 16:36
~Modlitwa o Rozum
Tu nie ma podzialu na "lewice" i "prawice". Tu jest troska o stan finansowy miasta. A ten aquapark nigdy nie zarobi - do tego trzeba bedzie dokladac rok po roku!!!
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 08:42
~tak pytam
ja nie pływam i nie popieram. Dlaczego z moich podatków mam finansować zachciewajki innych?
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 20:33
~Hiacynta B.
A co z nauka pływania dla dzieci? To powinno być pierwszoplanowe.
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 07:32
~Daniel
Bardzo dobry projekt, popieram.
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 06:51
~Taled
Podwyżka cen biletów nie obniżyła frekwencji, wręcz przeciwnie. Na pewno tak jest.
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 05:53
~Mech
To już 6 koncepcja tego jak ma wyglądać ten basen i uzasadnianie że się utrzyma. A bedzie tak - jak już powstanie jakimś cudem - wtedy okaże się po powiedzmy roku czy się utrzymuje z tego co zarabia - to jedyny rzetelny kosztorys. Propagande możecie robić w tv republika a obiektywną kalkulacją i bilansem zysków i strat niech siezajmą specjaliści a nie politycy bez wykształcenia technicznego. Osobiście uważam, że jakimikolwiek decyzjami infrastrukturalnymi powinny zajmować się "osoby inżynierskie« - pozwole sobie zażartować w dobie poprawności politycznej.
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 21:37
~Wielka Fabryka Masek
Zarobi na "biznesie"? Bardzo ryzykowna teza~!
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 20:27
~Rudek
Marczak który mieszka w pysznicy i kompie się w pyszynce z zazdrości sabotuje budowę aquaparku ze u nich nic nie ma. Czlowieku .. ty tez bedziesz mógł wejsc w stalowej na basen .. mieszczuchy nie sa takimi samolubami jak wy.
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 20:12
~Podkarpacka Ciemnota
Czy w dalszym ciagu nie dociera do ciebie, ze to miasto jest ZADLUZONE i coraz blizej do bankructwa? Tu potrzebny jest nowy 50-metrowy basen do plywania, a nie "osrodek zabawy" dla wybranych! # P.S. Nie nazywam sie "Marczak".
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 07:29
~Rudek
W duie to ma większość ludzi. Podatki i tak się płaci i tak podnoszą czy czy coś łaskawie ktoś wybuduje czy nie. Najlepiej to pozamykać wszystkich w "kurnikach" zwanych blokami dać darmowy autobus to kołchozów na strefie i niech zapierają ? Ciemniakiem podkarpackim to własnie ty jesteś bo gadasz to co ci system wmówił - że drogo, że nie ma pieniędzy - że to tylko dla bogatych itd. A w tak dużym mieście jak Stalowa Wola ludzie z miasta i okolicznych wiosek ciapią się w baseniku z lat 60tych. Weź przestań szczuć Marczaku ludzi i siedz gdzie ci dobrze.
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 21:07
~Podkarpacka Ciemnota
Kto tu "sabotuje", czlowieczku? Tu chodzi o dyskusje projektu, do ktorego (mocno zadluzone) miasto bedzie musialo wciaz doplacac! I tacy jak ty tez beda doplacac (w postaci zwiekszonych podatkow)!
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 19:45
~rolnik
już wiedzo że zarobi a to ciekawe i kto na tym wałku zarobi ?
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 17:30
~Ja2
On jest tak oderwany od rzeczywistości, że aż biedaczka mi szkoda jest. Kosmita. W ogóle nie ma pojęcia o biznesie. Całe życie z koryta mu było dane brać. Nie przepracował ani dnia, aby móc się z rzeczywistością zapoznać. Mega odklejony jest LN.
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 21:57
~Lotnisko w Radomiu
I do tego ten dyplom "MBA" z niedzielnej szkolki ojca-oszusta, Rydzyka!
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 19:39
~jan
.... a skąd ma to wiedzieć ?.... zaraz po maturze poszedł ,,pracować" do biura posła, senatora, i przebywał tam prawie do czasu wyborów samorządowych, aż pan Ortyl uznał że pisowski kandydat na prezydenta ma mizerny życiorys i postanowił pomóc panu Nadbereżnenu w jego skorygowaniu, pół roku dyrektor w WORD, pół roku jakiś tam dyrektor w urzędzie marszałkowskim, i kandydat przerodził się w ,,doświadczonego menadżera"..... niestety obce są mu pojęcia PRZYCHÓD, KOSZTY, KONKURENCJA, KLIENT, CENA, ale wie co to referat, rocznica, konwencja, zjazd,wstęga i nożyczki, agitacja, propaganda .... a mieszkańcy ?... mieszkańcy nadal będą go wybierać, teraz pewnie na posła, bo nikt tak jak on nie zasadził w mieście tyle pięknych róż ....
+1-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 17:28
~bajki z mchu i paproci
"Zawsze będzie przynosił stratę, dlatego tworzymy strefy biznesowe, aby taka działalność mogła się zbilansować - mówi prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny." > Czyli - nowe fantazje lokalnego "cezara" Lucjusza Utracjusza!
+1-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 22:19
~Alternatywy-4
Moze pani Pachacz mu doradzi jak "sie robi biznes"?
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 17:09
~jasio
jak komus basen sie nie podoba moze sie przeniesc tam gdzie nie majom basenu np na grelanbie a jak zrobi to szypko to wylonduje w ameryce
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 16:22
~Buchalter
"Samofinansowanie"? To jak wysokie ceny trzeba bedzie ustalic? Kolejne bajki, pozbawione wartosci!
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 17:07
~Brawo
Wysokie ceny to 50% mniej klientów i wyjdzie na to samo. Straty będą na bank . I oczywiście całe koszty budowy tego cuda pokryją podatnicy ze Stalowej Woli tylko i wyłącznie.
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 15:49
~Kobra
Tak samo na siebie zarobi jak fabryka maseczek. Na takie atrakcje to trzeba mieć bogate społeczeństwo. Już to widzę jak ktoś zarabiający w przedziale 3500-4000 zł netto bo 90% firm w Stalowej Woli i okolicy tyle płaci będzie chodził do Aquaparku. Może zabierze dziecko dwa razy w roku na szczególną okazje typu urodziny albo dzień dziecka. To jak to niby ma się utrzymać? Chyba ,że Lucjusz liczy na tych przybyszy z krainy na U co uciekli z walizkami dolarów i jeszcze ciągną bez skrępowania socjal z naszych podatków.
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 14:56
~jan
.... strefa biznesu, bar, restauracja, atrakcje .... ładnie brzmi.....proponuję panu Nadbereżnemu by te ,,wizje" porównał z podobnymi jakie roztaczał przed budową PCPN, co tam nie miało być, ajak kasa miała się sypać od klientów...... a piłkarze Stali przez rok czasu jeździli autobusem na siłownię do vivo bo w tym ,,europejskim" obiekcie takowej nie było .....
+1-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 14:23
~Brawo
Specjaliści po MBA Toruń City mogą tylko tak uważać. Każdy normalny człowiek wie , że na takich inwestycjach się nie zarabia. Dobrze żeby koszty działalności bieżącej się bilansowały co w tak małym Mieście jak Stalowa Wola będzie trudne. Na początku będzie troszkę lepszy zarobek s później już tylko koszty. Za biedni i mali jesteśmy na taki wydatek. No ale Ja MBA nie kończyłem i mogę się nie znać tak dobrze na ekonomii jak Nadbereźny i spółka Misiewiczów.
+1-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 20:40
~Pod Batem Ordo Iuris
"Wykład inaugurujący poprowadził Pan Czesław Lang wybitny polski kolarz." Kolarz jako wykładowca? Ha, ha, ha!
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 13:56
~Pragmatyk
Pochwal się geniuszu co ty masz za kwity bo jak na razie jedyne co widać to frustrata internetowego z masą kompleksów ...
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 12:34
~Brawo
To co napisałeś Autorytecie Moralny i Zawodowy na temat twojego doświadczenia zawodowego i jakości naukowej wykładowców którzy obrobili taki Diament intelektualny jak Ty nie ma nic wspólnego z jakością studiów podyplomowych MBA po 2017 prowadzonych według ustawy i mających na celu wydawanie lub kupowanie dyplomów wyłącznie w celu zasiadania w spółkach skarbu państwa bez kompetencji i bez konieczności zdawania egzaminu państwowego. Ojciec Dyrektor i Jego Elyta Narodu do której zapewne ty należysz bez tej fikcji nie byliby w stanie takich uprawnień zdobyć.
+0-0
Środa, 12 lutego 2025 r. godz. 11:17
~Pragmatyk
Jestem absolwentem studiów podyplomowych MBA w AKSiM w Toruniu gdzie zajęcia prowadziło wielu utytułowanych profesorów a także wykładowca Uniwersytetu w Berkeley w Stanach Zjednoczonych. Wykład inaugurujący poprowadził Pan Czesław Lang wybitny polski kolarz. Poznałem wielu bardzo mądrych i wartościowych ludzi. Przepracowałem w korporacjach ponad 25 lat i mogę sobie pozwolić na stwierdzenie, iż moja ocena jest w miarę obiektywna. No więc jeżeli nie masz geniuszu nic mądrego do napisania to zostaw w spokoju klawiaturę ...
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 14:01
~Saint
Na jakim biznesie ...? Przypomnę delikatnie, że np. PCNP też miał się finansować, a ile rocznie kasy jest dokładane ? 20000 m-czie to jakieś 660 dziennie czyli nawet na pokrycie kosztów nie wystarczy, można zapomnieć o jakimkolwiek dochodzie. Kolejna skarbonka bez dna do utrzymania przez nas, za to z prezesem, zastępcą itd. ...
+1-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 12:59
~fc kolo kolo
Tak jak zarobi restauracja co miała być w galerii stadio... co ja piszę, zmiany nastąpiły i odchudzanie projektu stadionu i nie ma nawet toalety... Czy miasto zapłaci za analizę tego przedsięwzięcia i czy jeśli wyjdzie negatywnie to odstąpi od całego pomysłu...
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 16:24
~Buchalter
A po pierwsze - brakuje dobrego zespolu pilkarzy i trenerow.
+1-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 13:55
~Pracownik
Stadion będzie budowany etapami i kiedyś zostanie zrealizowany w całości. Już teraz do ewentualnej gry w Ekstraklasie brakuje nam sektora gości i 1 trybuny za bramkami.
+0-0
Wtorek, 11 lutego 2025 r. godz. 12:56
~kaja
aha, czyli nie będzie mnie stać aby wysłać dziecko w lecie na basen albo na naukę pływania bo ceny będą z kosmosu albo basen będzie nieczynny bo dydnitarze stalowowolscy akurat będą mieli integrecyjną imprezę połączoną z wodnymi zabawami . jakiś cyrk
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2025 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.