Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 20 kwietnia 2024 r. Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha
 Wiadomości lokalne
» Muzeum COP zaprasza na wirtualny spacer
» Usterka usunięta. Tężnia solankowa w Parku Jordanowskim
» Stalowowolski Hackathon rozpoczęty!
» W piątek policyjne działania "Prędkość"
» Dzień otwarty w SLO
» Trzy auta zderzyły się na Chopina. Dwupasmówka zablokowana
» IV sesja Młodzieżowej Rady Miejskiej w Stalowej Woli
» Dlaczego nie działa tężnia w Parku Jordanowskim?
» Drzewko za makulaturę ma już 10 lat
» Ruszają miejskie potańcówki
» Na trasie podskarpowej auto wypadło z drogi. 1 osoba ranna
» Kwietne sadzonki z Parku Jordanowskiego skradzione
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Koncert Wiedeński - Orkiestra Księżniczek
» Benefis Jerzego Augustyńskiego
» Grupa MoCarta - Ale Kino!
» Warsztaty motania lalek
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 09:29     /Jarosław Jarecki/
42-letni rowerzysta potrącony na skrzyżowaniu przy Patriocie

Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.
Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.
Fot. Jacek Rodecki
W piątek, 13 sierpnia 2021 r. o godz. 7:19 na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.

Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z ul. Komisji Edukacji Narodowej. Na miejsce przyjechały dwa wozy ratownictwa technicznego straży pożarnej, dwa patrole policji oraz dwie karetki pogotowia. Poszkodowany 42-letni rowerzysta z poważnymi obrażeniami trafił do szpitala. W zdarzeniu ranna została także kierująca Oplem. Pojazd posiadał automatyczną skrzynię biegów. Kiedy wyszła do poszkodowanego udzielić mu pomocy auto ruszyło przejeżdżając jej po nodze. Kobieta pobiegła za pojazdem zatrzymując je kilkanaście metrów dalej. W wyniku zdarzenia pas do skrętu w prawo z ul. KEN w kierunku Niska wyłączono z ruchu.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, 42-letni rowerzysta jechał od strony bloków przy krzyżu milenijnym w kierunku Sandomierza. Wjeżdżając na zielonym świetle na skrzyżowanie został potrącony przez samochód osobowy marki Opel Corsa na stalowowolskich tablicach rejestracyjnych, który nie zatrzymał się na zielone strzałce do skrętu w prawo

Na miejscu pracowali policjanci ze stalowowolskiej drogówki. Wezwana została grupa policyjnych techników. Zabezpieczone ślady pozwolą odtworzyć przebieg zdarzenia. W pojeździe znajdowała się kamera. Zabezpieczony został także okoliczny monitoring. Po zakończeniu policyjnych czynności strażacy usunęli plamę krwi na skrzyżowaniu.
Zdjęcia
Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.
Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.
Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.Na skrzyżowaniu przy rzeźbie Patriota doszło do potrącenia rowerzysty. W wyniku zdarzenia dwie osoby zostały ranne.
Video

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Piątek, 20 sierpnia 2021 r. godz. 14:43
~_Także stalowowolanin
@Bobo: Odpuść mu. Jest tak zacietrzewiony, że nie nawet nie widzi, na czyje komentarze odpisuje. Po co kopać się z koniem, kiedy od razu widać, że nie jest to koń, a tylko zwyczajny o....
+0-0
Piątek, 20 sierpnia 2021 r. godz. 14:58
~J 23
Tak bardzo chcesz wybielać rowerzystó, że aż sikasz po nóżkach i sugerujesz, że DDR przy "rondzie" jest oznaczona, tym samym byłaby chodnikiem więc tym bardziej rowerzysta nie powinien nim jechać - takiś mądry - szach i mat - dziękuję dobranoc.
+0-0
Piątek, 20 sierpnia 2021 r. godz. 14:54
~J 23
No tak, argumentów brakuje na wybielanie rowerzystów, to w grę wchodzą inwektywy...
+0-0
Piątek, 20 sierpnia 2021 r. godz. 09:18
~J 23
Do ~Bobo - Prawda boli? 132 osoby zginęły w 2019 roku w wypadkach spowodowanych przez rowerzystów i jakoś minister weber nie podnosi im mandatów. Może ty to bagatelizujesz, ale dla mnie każde życie jest bezcenne. Co do znaków C13 jeżeli uważasz, że te drogi dla rowerów nie spełniają wymogów oznaczenia to w istocie są chodnikami, zatem rowerzysta, który wjechał na przejazd powinien ten rower na przejazd wprowadzić bo po chodniku jeździć nie może. Ty jednak jesteś jakiś upośledzony, że tak zaciekle bronisz łamiących prawo rowerzystów. Ale ok. Dzięki takim jak Ty śmierci i jeżdżących na czerwonym rowerzystów będzie coraz więcej. Już jakiś piter pisał, że słynna rowerzystka jadąca na czerwonym mogła jechać bo kierowca nie powinien skręcać czy coś - no głupoty totalne. Tak się kończy wybielanie rowerzystów i pobłażanie im we wszystkim. Rób tak dalej.
+0-0
Piątek, 20 sierpnia 2021 r. godz. 13:27
~J 23
Bobo - Jeżeli już chcesz oceniać czyjąś mentalność, to może ja też ocenię Twoją. Gdy brakuje Ci argumentów lub wiedzy to zaczynasz obrażanie innych lub "łaskawie" ustępujesz "głupszemu".
+0-0
Piątek, 20 sierpnia 2021 r. godz. 11:28
~Bobo
Masz typową mentalność Kalego: Jak Kali obrażać, oj to bardzo dobrze! Jak Kalego obrażać, oj to bardzo źle! Jak napisałem na innym portalu, mądrzejszy musi ustąpić głupszemu. I ja więcej się do Ciebie nie odezwę. Nie będę uwłaczał samemu sobie.
+0-0
Czwartek, 19 sierpnia 2021 r. godz. 11:13
~_Także stalowowolanin
@J23: DDRy są oznakowane odpowiednimi znakami C13 i C13a. Zauważ, że na samym "rondzie" ich nie ma.
+0-0
Piątek, 20 sierpnia 2021 r. godz. 13:25
~J 23
Jeżeli twierdzisz, że to są chodniki to tym bardziej rowerzyści nie mogą po nich jeździć. Powinien był zatem, wprowadzić rower na przejazd dla rowerów - no jak tu z Wami rozmawiać? Tylko wybielanie rowerzystów i obrażanie kierowców Wam w głowie.
+0-0
Czwartek, 19 sierpnia 2021 r. godz. 10:44
~Bobo
~J23 Muszę odpowiedzieć Ci na tym portalu, gdyż na drugim wyłączono możliwość dodawania komentarzy pod artykułem na ten temat (ależ musisz mieć wejścia). Obejrzyj dokładnie film, przeczytaj swoje komentarze oraz komentarze innych (np. Także_stalowowolania) i jeszcze raz oceń, kto nie umie czytać, kto jest niedouczony, kto nie zna przepisów, kto widzi tylko to, co chce widzieć i kto nie potrafi przyznać się do błędów. Jak chcesz pisać, pisz, ale i o kierowcach, i o rowerzystach, i o pieszych - najlepiej po równo - niestety wszyscy są niedouczeni i wszyscy w większym lub mniejszym stopniu łamią przepisy. Tylko na tym jednym filmie masz 2:1 na niekorzyść kierowców. Pieszemu jeszcze się udało, niestety rowerzysta już nie miał tyle szczęścia. I proszę, nie porównuj zgonów w wyniku wypadków spowodowanych przez wszystkich rowerzystów tylko do liczby zgonów w wyniku wypadków spowodowanych przez pijanych kierowców. Jeżeli już, to tylko pijanych do pijanych, ogółem do ogółem. Statystyki z 2020 r. chyba już też ktoś przytaczał. Nie wiem, czy rowerzystów jest mniej lub więcej: u mnie w dość licznej rodzinie wszyscy kierowcy są rowerzystami, ale nie wszyscy rowerzyści są kierowcami. Nie wymyślaj, nie naginaj faktów, nie uogólniaj i nie prowadź wojenki - pisz prawdę, a na pewno osiągniesz więcej niż piętnując tylko samych rowerzystów.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 07:35
~_Także stalowowolanin
@J23: Ja nikogo nie bronię. Tylko dokładnie opisuję, to co widzę na filmie. Co więcej, dwukrotnie napisałem, że "lepiej byłoby, gdyby się zatrzymali". Jako wieloletni uczestnik ruchu drogowego (samochodem, motocyklem, motorowerem, rowerem, pieszo) być może nie wiem, co to jest skrzyżowanie. Wiem jednak, że wolałbym 100 razy spotkać na swojej drodze rowerzystów łamiących przepisy w opisany przeze mnie sposób, niż tylko 1 raz osobę, która w jednym ze swoich komentarzy pisze (nawet, jeśli żartem lub pod wpływem emocji) "... ja dziś nie zatrzymam się na zielonej strzałce samochodem (podobnie jak rowerzyści) i też nikt nie ucierpi", a w innych bez potrzeby obraża inne osoby.
+0-0
Czwartek, 19 sierpnia 2021 r. godz. 10:17
~J 23
Bobo oczywiście stara się jak może wybielić rowerzystów łamiących prawo - tak to z Wami jest. Wy możecie łamać prawo, a kierowcy nie. Te DDRy są jednokierunkowe - oczywiście, żaden z Was nie zaglądnął do przepisów lub rozporządzeń ministerstwa żeby to zweryfikować. Czytanie i myślenie boli prawda?
+0-0
Środa, 18 sierpnia 2021 r. godz. 08:34
~Bobo
~J23: Wypatrzyłeś dwóch rowerzystów wjeżdżających na chodnik przy zielonej strzałce (musiała być zielona - patrz ciężarówka po przeciwległej stronie, ale wg Ciebie nawet na czerwonym świetle), ale nie zauważyłeś samochodu osobowego w 12 sekundzie nagrania przejeżdżającego w tym samym cyklu przez pasy tuż przed nosem pieszego (zaraz za ciężarówką). Masz bardzo wybiórczy wzrok.
+0-0
Wtorek, 17 sierpnia 2021 r. godz. 08:17
~_Także stalowowolanin
@J23: Stań na naszym "rondzie" i popatrz na ziemię - na ścieżkach rowerowych są namalowane rowery (kiedyś były i strzałki) oznaczające jazdę w jednym kierunku, a obok na chodnikach - w drugim kierunku. Tam nie ma mowy o jeździe "pod prąd" - na samych "rondzie" jest dozwolony ruch w obu kierunkach. Jeżeli doszukiwałbym się jakichkolwiek oznak współwiny, to tylko z uwagi na prędkość wjazdu na pasy. Myślę jednak, że "krucjata" dla zasady przeciwko wszystkim rowerzystom jest niepotrzebna. Nic nie zmienisz, nikogo nie uratujesz - po prostu nie wszędzie będziesz, nie wszystko zobaczysz i nie wszystkiemu zapobiegniesz. Ludzie muszą przypomnieć sobie, co to jest szacunek dla innego człowieka, jego życia i zdrowia.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 22:16
~J 23
Odnieś teraz te dane za 2020 rok do liczby rowerzystów i liczby kierowców. Przypuszczam, że te udziały procentowe radykalnie zmienią się. Poza tym niestety kwalifikacja odpowiedzialności trochę kuleje, ja na miejscu tej Pani z wypadku domagałbym się co najmniej współwiny rowerzysty z uwagi na to, że jechał pod prąd. Generalnie myślę, że mamy zbieżne zdroworozsądkowe poglądy, jednak za dużo jest tzw. broniących praw rowerzystów, a jak widać oni widzą tylko prawa a obowiązków i przepisów nie znają... dlatego wykonuję syzyfową pracę mając nadzieję, że uratuję tym chociaż kilka żyć ludzkich.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 19:08
~_Także stalowowolanin
Za każdym razem piszesz o czymś innym. Z rowerzystami pędzącymi po ścieżkach rowerowych, chodnikach, przez przejścia dla pieszych miałem do czynienia nawet dzisiaj. I też tego nie popieram, nie pobłażam takim zachowaniom, ale też nie relatywizuję. Staram się podchodzić do tego obiektywnie. Nie wybieram danych pasujących do mojej tezy. A skoro już mowa o danych: w roku 2020 wypadków spowodowanych tylko przez kierowców samochodów osobowych było 15429 (73,5% wszystkich), przez rowerzystów 1396 (6,6%). W wypadkach spowodowanych tylko przez kierowców samochodów osobowych zginęło 1432 osoby (70,9%) a 18205 (75,5%) osób było rannych. W wypadkach spowodowanych przez rowerzystów było to odpowiednio 111 (5,5%) i 1331 (5,5%). Aż 1830 wypadków z udziałem rowerzystów spowodowali kierowcy samochodów osobowych, zginęło w nich 88 osób, rannych zostało 1748 osób. W 2020 roku rowerzyści uczestniczyli w 3768 wypadkach drogowych, w których zginęło 249 rowerzystów, a rany odniosły 3403 osoby (3393 kierujących rowerami i 10 pasażerów). To są dane z raportu policji z 2020 r.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 15:48
~J 23
Jak nazwiesz rowerzystę, który pędzi drogą dla rowerów wzdłuż poniatowskiego, gdzie obok jest chodnik i na centymetry przejeżdża obok małych dzieci z rodzicami i pieszych na chodniku? Czy on dostosowuje prędkość do warunków ruchu? Ja śmiem twierdzić, że jedzie z prędkością niebezpieczną.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 15:45
~J 23
Do ~_Także stalowowolanin Zachowujesz się dokładnie jak większość rowerzystów tj. relatywizujesz łamanie przez nich prawa. Uważasz, że nic się nie stało itd. Natomiast bezsprzecznie wymagasz bezwzględnego stosowania się do przepisów przez kierowców. To napiszę Ci, że według danych Komendy Głównej Policji w 2019 roku w wypadkach spowodowanych przez rowerzystów zginęło 132 osoby (dla porównania w wypadkach spowodowanych przez pijanych kierowców zginęło 147 osób). Nadal uważasz , że życie tych 132 osób nic nie znaczy? Rowerzyści powinni przestrzegać przepisów jak każdy inny uczestnik ruchu i nie ma zgody na relatywizowanie i obronę ich gdy łamią prawo narażając siebie i innych na śmierć.
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 17:56
~Powiem wam
Kobiety potrafią i powinny: gotować, zmywać, prać, zmywać, sprzątać i zmywać. Kobiety nie potrafią i nie powinny: cała reszta.
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 05:50
~Qwerty
Dużo jeżdżę po stalowej rowerem. Zazwyczaj po drodze dla rowerów i chodniku bo, po ulicy boję sie jeździć. Dlaczego?, bo jako kierujący rowerem nie jestem uważany za uczestnika ruchu przez innych. Sytuacja z czwartku: Ja jade prosto, gość w lewo, zajeżdża mi drogę i jeszcze drze jape. Dziesiątki takich sytuacji tygodniowo. Standardem jest nieprzepuszczenie na przejazdach dla rowerów.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 15:39
~J 23
QWERTY jeżeli trzymać się kodeksu to jadąc chwilę przez przejście czego nie powinni robić to jechali też kawałek chodnikiem - tego też nie wolno - "tłuczku". Ja nie ma nic przeciwko temu, że jeżdżą po chodnikach byleby nie narażali pieszych na niebezpieczeństwo czyli ustępowali im pierwszeństwa i jechali wolno.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 15:36
~J 23
QWERTY Sam jesteś tłuczkiem, jechali jezdnią i powinni się stosować do znaków w tym do sygnalizatora ze światłami prawdopodobnie już nawet nie świeciła im się zielona strzałka tylko czerwone więc wjechali na czerwonym za sygnalizator - to jest złamanie przepisów. A jeśli była zielona strzałka to powinni się zatrzymać przed przejechaniem. Ale wiem QWERTY, że Ty uważasz, że rowerzyści nie muszą się stosować do sygnalizacji świetlnej i powiem Ci, że to bardzo widać na mieście jak jeżdżą na czerwonym - szczególnie Ci w leginsach na kolarzówkach.
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 10:06
~Qwerty
Tłuczku zjechali prawidłowo bo przez aleje mieli przejazd rowerowy
+0-0
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021 r. godz. 07:55
~J 23
QWERTY Tłuk to ty jesteś, tych dwóch rowerzystów jedzie jezdnią, a nie drogą dla rowerów i obowiązują ich znaki drogowe jak każdego innego uczestnika ruchu. Mogło nawet być tam już czerwone światło w momencie gdy przejeżdżali (zielonego z pewnością nie mieli bo samochody jeszcze nie ruszyły) - tego nie widać. Wszyscy tłumaczą, że jest inaczej? Pewnie Ci "wszyscy" to rowerzyści tacy jak Ty, którzy nie mają pojęcia o przepisach ruchu drogowego. Oglądnij na filmie lewy górny róg ekranu.
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 18:55
~Abc
J23 z ciebie zwykły tłuk, wszyscy ci tłumacza ze dla rowerzystów w tym miejscu nie ma zielonej strzalki, a ty dalej swoje
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 12:43
~J 23
Qwerty rowerzyści sami siebie nie uważają za uczestników ruchu - dowód: nie przestrzegają bardzo wielu przepisów. Nawet nie ma co porównywać z kierowcami. Ilość łamanych przepisów jest ogromna. Nawet na filmie z tego wypadku widać dwóch rowerzystów, którzy nie zatrzymują się na zielonej strzałce. Nigdy nie wiadomo jak się zachowa rowerzysta. Nie sygnalizują manewrów.
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 08:29
~Jasnota
I tu masz rację w 100%,i nieważne czy rower oswietlony czy nie kierowcy mają w powazaniu, oni by chcieli żeby co każdy wjazd/wyjazd przeprowadzać rower - przepisy nieważne bo i tak nie ma kto ich egzekwować, zresztą ci co powinni poruszają się autami a jak wiadomo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 00:21
~Ete
Kompletnie nie rozumiem dlaczego na tym skrzyżowaniu nie ma jeszcze świateł bezkolizyjnych. Przecież wypadek tego typu jest tam co tydzień czy dwa, wszelkie warunkowe strzałki powinno się zlikwidować i zastąpić bezkolizyjnymi strzałkami.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 18:58
~kierowca zawodowy
Uwzględniając skutki najgrożniejszych wypadków głównymi przyczynami są ; alkohol, narkotyki i związana z tym brawura; Należałoby prowadzić akcję profilaktyczną w tym kierunku. Zwiększanie kar to droga donikąd.. Należałoby zwrócić uwagę na skuteczność przekazywania wiedzy na kursach. Duża ilość "oblanych " wcale nie świadczy o poziomie.Wielu wsiadających do samochodu nie wie co ta strzałka znaczy. I Do tematu : wina Opla oczywiście - bez dyskusji.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 17:25
~Lena
Ja byłam świadkiem tego wypadku. Jak rowerzysta został potrącony to kobieta wysiadła i tak jakby zapytała czy wszystko w porzadku ( nie okreslilabym tego mianem pierwszej pomocy). Tego czy samochód, którym jechała przejechał jej stopę to nie wiem, bo szczerze mówiąc to tego nie zauwazylam, a samo potrącenie rowerzysty widziałam vis-a-vis, bo akurat stałam na przejściu czekając na zielone swiatlo. Widziałam natomiast, że samochod po tym jak kobieta wysiadła, zaczął powoli odjeżdżać nie ulica, tylko chodnikiem, który jest po lewej stronie od tego zakrętu o którym mowa. Jak odjeżdżał to kobieta próbowała na tym chodniku dla pieszych wsiąść, ale jej się to nie udało i samochód ' obrysował ja bokiem'. Jak doszło do potrącenia rowerzysty to kilku kierowców zaczęło trąbić. I jak samochod, który potrącił zaczął powoli odjeżdżać to jeden kierowca zaczął krzyczeć. Nie słyszałam co dokładnie, ale można się domyśleć, że żeby nie uciekał itd. Inni kierowcy odjechali, a ten jeden kierowca co krzyczał, zatrzymał się , zapytał tego starszego Pana, którego okulary poszły z drobny mak, czy wszystko w porządku i to on wezwał pomoc jako pierwszy. Więc jeżeli ktoś probowal udzielić pomocy, to nie ta kobieta tylko ten kierowca. Ona siedziała w samochodzie na chodniku i darła się na tego kogoś z kim jechała. Może wtedy jej ta stopę przejechał, bo wcześniej to nie. Po tym jak jej się nie udało wsiąść do samochodu w ruchu to samochód się zatrzymał i gdzieś zadzwoniła. Ale nie wiem czy nie bardziej w swojej sprawie. Choć pewnie o tym drugim poszkodowanym też może wspomniała. Ona w końcu wysiadła zapytać czy wszystko ok. To raczej osoba, z która jechała wykazała się znieczulica.
+0-0
Sobota, 14 sierpnia 2021 r. godz. 14:38
~:x
42 lata to nie taki starszy pan..
+0-0
Sobota, 14 sierpnia 2021 r. godz. 08:36
~Lena
Kinia- takie uwagi, że dziwne rzeczy opowiadam to sobie daruj. No tak, zawsze znajdzie się ktoś kto wie lepiej. Na początku chwilę jechał ulica, ale potem wjechał na to miejsce łączące 2 przejścia ( może to akurat niepotrzebnie nazwałam chodnikiem, bo ktoś mógł to inaczej ziinterpretowac). Jeśli chodzi natomiast o stronę, w która pojechało auto, to ja mówiłam z mojej perspektywy, w której się wtedy znajdowałam. I lewo od prawo potrafię odróżnić. Życzę miłego dnia i zachowywania dla siebie takich głupich tekstów. Z księżyca nie wzięłam tego co napisałam, tylko z naocznych obserwacji.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 19:56
~Kinia
Dziwne rzeczy opowiadasz bo na nagraniu widac jak Pani wysiada przy rowerzyście, a jej samochód jedzie ulica a nie żadnym chodnikiem, przekracza całe rondo, drogę prostopadła i dopiero wjeżdża na chodnik, a wlasciwie na przełęcz między jedna zebra a druga o to zjeżdża na prawo raczej niż na lewo.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 17:02
~ja2
@www - bardzo mi Ciebie żal. I to nie jest złośliwość. Widzę Twoje wpisy, analizuję i wyciągam wnioski. Jeszcze raz: BARDZO MI CIEBIE ŻAL. Jeśli potrzebujesz realnej pomocy, to napisz.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 18:52
~edziu, olo, itd
@www - każdy chory umysłowo człowiek mówi, że nie potrzebuje pomocy. Daj sobie pomóc. Skorzystaj. Kiedyś będzie to odnotowane.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 17:31
~www
Niepotrzebnie, nie potrzebuję żadnej pomocy, doskonale sobie radzę. Zarówno jako kierowca jak i pieszy. Ale jak widzę komentarze ludzi którym marzą się rosyjskie lub azjatyckie standardy na drogach to nie zamierzam milczeć. Jeździć bezpiecznie się da. Jak 99,99% kierowców potrafi zobaczyć czerwone światło i się zatrzymać to nie bardzo rozumiem czemu niby 50% nie potrafi się zatrzymać jak pod czerwonym światłem jest mała zielona strzałeczka. Otóż potrafią, widzą, tylko nie chcą i zwalanie winy na pieszych, że to oni powinni patrzeć bo kierowcom zdarzają się pomyłki to zwykła beszczelność choćby wobec ofiar tych wypadków.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 16:56
~Wolska Podkarpacka
Ktory to juz w tym roku?
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:34
~J 23
1. Dwóch rowerzystów nie zatrzymuje się na zielonej strzałce (film lewy dolny róg ekranu - jadą ulicą KEN od strony Hotelu Stal). 2. Rowerzysta biorący udział w wypadku jedzie drogą dla rowerów pod prąd - popełnia wykroczenie - moim zdaniem powinien bardziej uważać na samochody skoro jedzie pod prąd. Ale czego wymagać od rowerzystów...
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 13:08
~J 23
Tak lewy górny róg ekranu. Stalowolanin - poczytaj sobie co to jest skrzyżowanie bo nie masz pojęcia. Dowiesz się nawet, że nie ma czegoś takiego jak skrzyżowanie z drogą dla rowerów i jakie są tego konsekwencje np w odniesieniu do znaków drogowych dotyczących skrzyżowania. Ale zakładam, że Ty oraz jasnota ciemnota nie macie o tym pojęcia. Zwłaszcza po tym co piszesz i jak bronisz rowerzystów łamiących przepisy. Taką postawę ma większość rowerzystów - nie znają przepisów, nie stosują się do nich i jeszcze uważają, że nic złego nie robią.
+0-0
Niedziela, 15 sierpnia 2021 r. godz. 12:47
~J 23
Jasnota ciemnota - Ty jesteś ślepa. Na filmie widać wyraźnie jak dwóch rowerzystów nie zatrzymuje się na zielonej strzałce lub czerwonym (lewy dolny róg ekranu) Nadal tego nie widzisz? Zapewne nie chcesz widzieć. Mam nadzieję, że nie masz prawa bo byłaby to tragedia...
+0-0
Sobota, 14 sierpnia 2021 r. godz. 11:05
~Jasnota
A swoją drogą nie umieć odróżnić zielonej strzalki od zielonego światła J23, stąd te wypadki jeżeli większość kierowców ma takie samo pojęcie o przepisach ruchu drogowego. A i jeszcze jedno nie widzę twej aktywności przy artykułach wyżej z udzialem tylko kierowców i motocyklisty, to jakaś fobia, frustracja wobec rowerzystów?
+0-0
Sobota, 14 sierpnia 2021 r. godz. 10:18
~_Także stalowowolanin
@J23: Dolny czy górny róg ekranu? Wg mnie chodzi górny, ale Ty ponownie piszesz o dolnym. Z uporem twierdzisz, że złamali przepisy. Zwróć uwagę, że jechali prawidłowo ulicą (chodnikiem nie można), nawet nie najechali na pasy (zjechali na chodnik przed nimi), nikomu nie utrudniali przejścia/przejazdu (ani na pasach, ani na chodniku), nie wjechali na ulicę w kierunku Rozwadowa. Uogólniając, można nawet powiedzieć, że nie wjechali na skrzyżowanie. Owszem lepiej byłoby, gdyby się zatrzymali. Jednak, gdybyś tak zrobił samochodem (o czym piszesz w jednym ze swoich komentarzy), to efekt mógłby być dokładnie taki sam, jak po przeciwległej stronie ronda.
+0-0
Sobota, 14 sierpnia 2021 r. godz. 09:20
~Jasnota
O przepraszam bardzo o czerwonym świetle nie wspominałeś, jak już coś opisujesz to pisz rzeczowo bo te twoje opisy sytacji całkowicie nie związanej z wypadkiem to jakaś porażka. Ty masz człowieku jakąś fobię na punkcie rowerzystów.
+0-0
Sobota, 14 sierpnia 2021 r. godz. 08:27
~J 23
Do ~Jasnota. Mówiłem Ci, że Ty nic nie rozumiesz i nie potrafisz czytać. Pisałem wyraźnie na filmie widać jak dwóch rowerzystów jadących ulicą KEN od strony Hotelu Stal w stronę wiaduktu nie zatrzymało się na zielonej strzałce lub nawet na czerwonym świetle (lewy dolny róg ekranu - lewa strona to po tej ręce na której nosisz zegarek). Zobacz, zrozum i dopiero komentuj. Wypadałoby Ci mnie przeprosić, bo zarzucasz mi nieprawdę a to jest fakt. Oni złamali przepisy. A Ty i ~www szykanujecie tylko kierowców natomiast zaciekle stoicie po stronie tego, że rowerzyści mogą łamać prawo. Ogarnijcie się.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 19:46
~Kiero
Stalowowolanin, masz rację :) fajnie ze poruszyłeś dwa inne problemy o których nikt nie mówi po pierwsze że nie wiadomo czy w ogóle ta strzałka była jeszcze (bo mogło być już w ogóle zwykle czerwone) , i nie wiadomo czy aby zielone dla rowerzysty jeszcze było a nie migało, bo piesi też zapomnieli już dawno że migające światło oznacza "opuść zebrę" a nie wbiebgnij na nia ja jak najszybciej. Tylko jak oglądam to nagranie to mam wrażenie jednak ze ta Pani wjechała na zebrę chwilę przed rowerzysta(chyba że perspektywa oka kamery coś zmienia) i ciężko mi zrozumieć że rowerzysta nie widział że auto już dojechało do zebry, a w miejscu przeciez nie stanie. Jak Pani przekroczyła linie zatrzymania to nie było nikogo wkraczającego na przejście,a i rowerzysta nie do końca wyglądał jakby chciał przejechać przez zebrę, raczej jakby chciał kontynuować jazdę ścieżka po stronie Krzyża. Mam tez wrażenie że poruszają się z podobna prędkością. Ale nie podważam oczywiście faktu że auto najpierw powinno się zatrzymać bo w pierwszej kolejności obowiązuje znak stop. Kierowcy którzy nie zatrzymują się przed strzałka poprostu proszą się o kłopoty.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 18:28
~_Także stalowowolanin
@Kiero: Masz rację jeżeli chodzi o rowerzystów zjeżdżających z ulicy KEN na chodnik. Lepiej byłoby, gdyby się zatrzymali. Zwróć jednak uwagę, że zjechali przy samej krawędzi pasów bez przejeżdżania przez nie, na samych pasach nie było nikogo z pierwszeństwem przejścia/przejazdu - dla nikogo więc nie stwarzali zagrożenia. Po drugiej stronie ronda sytuacja była całkowicie odmienna: kierowca na pewno miał zieloną strzałkę (o ile już nie zgasła) i po prostu nie przepuścił rowerzysty (jadącego prawidłowo, o ile jeszcze miał zielone światło, jednak zbyt szybko wyjeżdżającego spod krzyża). Piszę "o ile", gdyż na filmie nie widać, czy rowerzysta miał zielone, migające zielone, czy już czerwone światło. Natomiast faktem jest, że na tym naszym "rondzie" mało kto zatrzymuje się na zielonej strzałce - sam już wielokrotnie musiałem uciekać pieszo/rowerem przed jadącymi samochodami.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 17:21
~Jasnota
@J23@, Zielona strzałka nie dotyczy rowerzystów poruszajacych się po ścieżce rowerowej która jest umiejscowiona poza obrębem jezdni. Inaczej jest z sciezką rowerową która biegnie po jezdni, doucz się bo pouczasz innych a widzę że ciebie na drodze spotkać to jakaś masakra niewiadomo jak się zachować czy zgodnie z przepisami czy nie, zawsze będzie źle.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 16:58
~Kiero
Nie ważne czy złamał prawo rowerzysta czy kierowca innego pojazdu czy pieszy, nie wolno tłumaczyć łamania prawa argumentem "bo innym zrobi mniejsza krzywdę niż kto inny" rowerzysta jak jedzie ulica to ma tak samo jak auto przepuścić pieszych na pasach i koniec. Tamtych dwóch rowerzystów nie miało związku z tym wypadkiem, ale lamiac prawo równie dobrze mogli doprowadzić do innego. J23 ma chyba na myśli że nie tylko kierowcy aut mają za uszami takie grzeszki ale i kierowcy rowerów. Jeśli rowerzysta porusza się na jezdni to jest takim samym pojazdem jak auto. I zdaje się że też nie może z jezdni zjeżdżać przez pasy na chodnik na zielonej strzałce bez zatrzymania bo też obowiązuje go najpierw czerwone. No ale rowerzyści nie mają tablic więc w ogóle nie boją się nie przestrzegać zasad i robią co chcą.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 16:42
~_Także stalowowolanin
~J23: chyba już najwyzszy czas na solidną poprawkę z przepisów Ruchu Drogowego
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 15:14
~www
Jakie umiejętności kierowców uratowały tych dwóch rowerzystów którzy zjechali z jezdni na ścieżkę rowerową? Czy ci dwaj rowerzyści wpłyneli na to, że po drugiej stronie skrzyżowania kierowca wjechał w rowerzyste na czerwonym? A teraz mi powiedz ile postronnych osób zginęło gdy wypadek był z winy rowerzysty, a ile postronnych osób zginęło gdy sprawdcą był kierowca samochodu?
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 15:05
~J 23
Do ~www ja dziś nie zatrzymam się na zielonej strzałce samochodem (podobnie jak rowerzyści) i też nikt nie ucierpi.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 15:02
~J 23
Do ~www Pisałeś, że są "mityczne wybryki rowerzystów" - otóż oświadczam Ci, że rowerzyści łamią tak wiele przepisów na każdym kroku, że tylko dzięki umiejętnościom kierowców nie giną jak muchy. Według statystyk Komendy Głównej Policji rowerzyści w 2019 roku spowodowali wypadki w których zginęło 132 osoby, to mniej więcej tyle co pijani kierowcy (147 osób zginęło). A Ty nadal twierdzisz, że nic się nie dzieje bo to biedni rowerzyści, którzy mogą łamać prawo.
+0-1
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:50
~www
Zresztą jakby ktoś z tego powodu ucierpiał (w co wątpię) to dalej zmieniasz temat. Kierowca na czerwonym wjechał w rowerzystę na zielonym a ty szukasz jakichś innych przykładów. Ja samochodem jeżdżę co dziennie i mam prównanie ile razy rowerzysta spowoduje niebezpieczą sytuację a ile widzę na przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów spowodowanych przez kierowców. Tu sprawa jest jasna, tylko do ciebie to nie dociera.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:50
~janek82
Nie ma czegoś takiego jak zielona strzałka dla rowerzysty na przejeździe dla rowerów, albo jest czerwone, albo zielone. Tu zielone miał rowerzysta. Czerwone miało auto, z WARUNKOWYM wjazdem na skrzyżowanie po obowiązkowym zatrzymaniu się i upewnieniu, że przepuści pieszych, rowerzystów i auta. Kierowca auta nie zatrzymał się i potrącił rowerzystę.
+1-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:42
~www
Bo zjechali na drogę rowerową. Ile osób ucierpiało w tym procederze?
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:04
~cit
rowerzysta jechał pod prąd i wszystko jasne
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:49
~janek82
Na skrzyżowaniu nie ma czegoś takiego jak jazda pod prąd. Kierunkowe drogi dla rowerów zaczynają się kilka metrów po opuszczeniu skrzyżowania.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:29
~szok
Teraz zdecydowanie nasz poseł powinien forsować ustawę która daje pierwszeństwo samochodom przed pociągiem. A milicja nie powinna wtedy karać kierowców samochodów. Wprawdzie będzie trzeba skorzystać z reasumpcji ale da się. Jak nie raz, to dwa czy trzy. Do skutku.
+1-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:50
~Bolek
No nie szokuj się tak bardzo i nie odwracaj kota ogonem. Doświadczeni kierowcy dzielą się doświadczeniem i do tego prawo mają będąc użytkownikami internetu.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:49
~Gengar
Kierowcy nie są tacy durni jak pedalarze i nie będą wskakiwać prosto pod pociąg mordeczko ;) widzę, że twoja nieposkromiona zawiść sprawia, że życzysz ludziom śmierci… brawo.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:04
~Dende
Wina kierowcy bez dwóch zdań, ale gdyby rowerzysta nie myślał o niebieskich migdałach i był bardziej świadomy zagrożeń drogowych to całego zdarzenia by nie było. Jeżdżąc rowerem i mając to wg mnie głupie pierwszeństwo to i tak patrze na zbliżający się samochód i przyhamowuje bo nie wiem czy kierowca się zatrzyma czy nie. Troche to głupie że kierowcy mają uważać na setki rzeczy, przewidywać ruchy wszystkich uczestników ruchu, znaki pionowe poziome itd… a taki rowerzysta to jak koń z klapkami na oczach i on nic nie musi…
+1-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 16:23
~www
Może nie zatrzymam się raz na 500, może raz na 1000 - popełnię błąd. A teraz stań sobie tam na skrzyżowaniu i zobacz ilu się nie zatrzymuje na zielonej strzałce. 5 na 10. To nie jest kwestia pomyłki, zagapienia. Niektórzy tak po prostu jeżdżą. A ty jak dochodzisz pieszo do tego skrzyżowania przy patriocie, zapala ci sie zielone a samochody dopiero dojeżdżają. To czekasz aż wszystkie samochody dojadą na 4 pasach do skrzyżowania i dopiero wtedy ruszasz?
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:43
~Dende
Aha i jeszcze jedno @www WSZYSCY dobrze wiemy, że Ty nie zatrzymujesz się na każdej zielonej strzałce… bo wiesz… 100 razy się zatrzymasz a ten 101 nie ^^ elo faszysto
+1-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:38
~Dende
@www robię to zawsze. Trzepnij sie w czajnik i się nie odzywaj jak nie masz nic do powiedzenia poza kłamaniem. A przepisów ruchu drogowego mi nie musisz tłumaczyć bo jeżdżę dłużej niż Ty żyjesz. Kolejny pajac który dziesiąty raz tłumaczy to samo mimo że każdy doskonale o tym wie…. Nie udawaj oświeconego…
+1-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:20
~www
Nie robisz tego zawsze i dobrze o tym wiemy. Przejedziesz 100 razy upewniając się, a 101 nie. Klapki na oczach to tu ma kierowca który ma obowiązek się zatrzymać i jechać może warunkowo tylko jak jest pewien, że nikt nie idzie/jedzie na zielonym.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:01
~Jaro
Zlikwidowac te je .ne strzalki i bedzie po problemie. I zlikwidowac przejazdy dla rowerow bo to glupota zwykla.. wprowadzic obowiazkowe ubezp rowerow by tez niedojdy odpowiadaly za szkody z ich winy. To takie trudne? I ubez rowerow powinny byc drozsze niz aut. A kary za brak oc srogie.
+1-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:39
~www
W ktorym miejscu rowerzysta miał tu zieloną strzałkę i się nie zatrzymał?
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:31
~J 23
do ~www Mityczne wybryki rowerzystów? To na tym samym filmie popatrz jak dwóch "niemitycznych" rowerzystów łamie prawo nie zatrzymując się na zielonej strzałce. Nie pleć więcej głupot o mitycznych błędach rowerzystów.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:25
~www
Ciągle te mityczne wybryki rowerzystów, jakoś jak jest nagranie (a to nie pierwsze z tego rodna) to zawsze kierowca jest winny.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:21
~www
W tym przypadku komu potrzebne jest OC? Kto komu ma coś wypłacać?
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:49
~Mieszkaniec
I jest przykład, wjazd rowerem prosto z krzaków na przejscie. Współczuję osobie z z samochodu... Bo to teraz być kierowca to nie lada wyczyn... A Pan rowerzysta, aby wrócił zdrowy do domu i następnym razem... pomyślał zanim wjedzie na ruchliwa ulica...
+1-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:18
~www
Kierowca ma czerwone. Rowerzysta zielone. To kierowca ma warunkowy przejazd. Ma obowiązek się zatrzymać i upewnić, że nic nie jedzie. Gdyby to zrobił, dostrzegłby rowerzystę bez problemu.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:27
~Bolek
Aby tak totalnie nie pogrążać tego ministra dodam plusa : minutniki na skrzyżowaniach.Uprzednio b. łatwo było zarobić po 4 punkty. szczególnie kierowcom z naczepami.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:17
~Bolek
Czy ktoś w tym kraju odpowiada za celowe narażanie pieszych na śmierć lub kalectwo, a kierowców na karanie? Projekt mój ; wprowadzić dla twórców prawa punkty karne, jak dla kierowców, aby nie czekać do końca wyborów.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:28
~J 23
Do WWW to popatrz jak rowerzyści ogarniają przepisy - dwóch na filmie także nie zatrzymało się na zielonej strzałce. Ale o tym już nie piszesz...
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:47
~www
Może wogóle rozmontujmy światła na skrzyżowaniach dla bezpieczeństwa, bo kierowcy tego nie ogarniają? Tak będzie najbezpieczniej. Jak w Indiach. Jedyna zasada - kto większy to ma pierwszenstwo. Bo widzę, że spora grupa kierowców jest na tym poziomie rozwoju cywilizacyjnego.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:44
~www
Tak, kierowca na czerwonym powinien mieć pierwszeństwo przed pieszym na zielonym. Dobrze rozumiem?
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 11:56
~zlopec
fredek najgłupszy to ty tu niestety jesteś i twoje wpisy :)))) ale swojego nosa nigdy się nie widzi :D:D:D
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:13
~Fredek
No i wiemy, kto jest kto. Głupi jest zlopec, a głupszy J23. Wszystko jasne.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 11:44
~.......
Po za jedna osobą nikt nawet nie wysiadł z samochodu, nie zabezpieczył miejsca stając na pasie swoim autem włączając światła awaryjne. Po zmianie sygnału z czerwonego na zielone wszyscy odjechali jakby nic się nie stało...
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:13
~Hejho
Witamy w kapitalistycznym XXI wieku! Nikt na nic nie ma czasu, kazdy zapier___la tylko za swoim i nic nikogo nie obchodzi. Znieczulica jest wszechobecna, ludzie jak zombiaki…
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 11:39
~kierowca
Twórca "unowocześnionych przepisów o ruchu drogowym" dał bezwzględne pierwszeństwo pieszemu - bez doprecyzowania szczegółów. Pytania ;1/. Jak kierowca z naczepą nagle wyhamuje, gdy pieszy nie sygnalizuje zamiaru przejścia. 2/.Jak kierowca ma rozpoznać zamiar przejścia. czy np jak wyciągnie nogę pieszy? 3/. Czy kierowca ciężarowego widząc pieszego przed przejściem ma czekać w nieskończoność na podjęcie przez niego decyzji ? Rada dla kierowców - zaopatrzyć się w kamerki, bo spraw sądowych przybywać będzie w związku z nieograniczonymi prawami pieszych, przy braku ich świadomości.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:58
~Bolek
Do www : Kierowca znaki drogowe widzi i stosuje się do nich /pod warunkiem, że nie są zasłonięte / W tym przypadku porównywać nie można do pieszego, bo pieszy stojąc może nagle wtargnąć na jezdnię. lub idąc w kierunku przejścia będąc w dużej odległości. Wide ; droga hamowania jest tym dłuższa im większy i cięższy samochód. Mówię to z doświadczenia własnego.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:24
~www
A jak kierowca z naczepą wyhamowuje jak ma znak ustąp pierwszeństwa na skrzyżowaniu z drogą główną? Zresztą to nie ten przypadek. Tu sprawa jest oczywista. Jeden uczesnik ruchu ma zielone, drugi czerwone i przejazd warunkowy. Pod warunkem, że się zatrzyma i upewni że nikt nie jedzie/idzie na zielonym.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:09
~miecz
do zd ,popatrz w lustro i powiedz to co napisales ,moge stwierdzic ze jestes jednym z tych rowerzystow jezdzacym na zdezelowanym rowerze ,a jeszcze jedno kierowca mial prawo wyrazic swoj poglad ,ale ty juz takiego prawa nie masz aby go obrazac
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:01
~zd
czytaj baranie ze zrozumieniem kto miał zielone światło a kto miał zieloną strzałkę która nie uprawnia do wjazdu na skrzyżowanie tak jak zielone światło ale skąd taki baran jak ty ma to wiedzieć jak prostego tekstu nie potrafi zrozumieć lepiej politykę uprawiać
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 11:57
~ kierowca także
Czy nie za duże wymagania masz w stosunku do ministra?. Obsługiwał sekretariat biura i nagle polecili mu tworzyć przepisy. ChciaŁ chłopina się wykazać i zyskać uznanie wśród znacznej populacji, jaką są piesi. No i taki efekt.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 11:24
~Aro
Najważniejsze info to, że posiadał automatyczną skrzynie biegów xD
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:53
~J 23
Zwróćcie uwagę, że dwóch rowerzystów także nie zatrzymało się na zielonej strzałce przejechali przez przejście i chodnik jak krowy na polu. (od 3 sekundy lewy dolny róg ekranu) Ale ~www pewnie stwierdzi, że rowerzyści nie muszą stosować się do prawa, bo to kierowcy powinni tylko. w od 3 sekundy filmu :)
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:48
~janek82
Nie ma czegoś takiego jak zielona strzałka dla rowerzysty na przejeździe dla rowerów, albo jest czerwone, albo zielone. Tu zielone miał rowerzysta. Czerwone miało auto, z WARUNKOWYM wjazdem na skrzyżowanie po obowiązkowym zatrzymaniu się i upewnieniu, że przepuści pieszych, rowerzystów i auta. Kierowca auta nie zatrzymał się i potrącił rowerzystę.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 14:26
~J 23
QWERTY popatrz na film i zobacz, że dwóch rowerzystów jechało ulicą KEN od strony Hotelu Stal - na filmie widoczni w lewym dolnym rogu. Obydwaj nie zatrzymali się na zielonej strzałce (jeżeli się nie świeciła to przejechali na czerwonym). Także najpierw przeczytaj coś ze zrozumieniem ale wiem, że tego raczej nie potrafisz...
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:39
~Qwerty
Od kiedy to rowerzyści mają zielona strzałkę na sciezkach rowerowych @J23 gubisz się w swoich manipulacjach
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 11:33
~Fredek
No i głupszy się odezwał. Czekamy na głupiego.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:47
~Xxx
Wiekszosc baranów nawet nie wie co oznacza WARUNKOWY skręt w prawo na strzałce i jadą jakby nigdy nic.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:30
~www
Widać dokładnie, że na zielonej strzałce warunkowego skrętu kierowca się nie zatrzymał żeby rozglądnąć. Co ciekawe widać, że poprzedni kierowca też się nie zatrzymał i tylko dzięki temu że pieszy który miał zielone (!!!) zdążył zareagować i zatrzymać się nie mieliśmy kolejnego wypadku. Jak ci ludzie jeżdżą.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:03
~J 23
Dwóch rowerzystów też nie zatrzymało się na zielonej strzałce (lewy dolny róg ekranu od 3 sekundy).
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:28
~kibic
Koordynacja służb znakomita: dwie techniczne straże, dwie karetki, dwa patrole policji. Przecież mogli wysłać po pięć zespołów, a wysłali tylko po dwa. Brawo !!!
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:59
~Drewnojad
A jak mojego wujeka 2tyg temu zlapaly korzonki i lezal w przedpokoju doslownie sparalizowany i wył z bólu przez 2 godziny to na pogotowiu mówili że jest tylko jedna karetka i tylko dla covidowców… i że jak chcemy to możemy go sami przywieźć do szpitala, ale i tak nie ma łóżek :D absurd
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 12:50
~Drewnojad
A jak mojego wujeka 2tyg temu zlapaly korzonki i lezal w przedpokoju doslownie sparalizowany i wył z bólu przez 2 godziny to na pogotowiu mówili że jest tylko jedna karetka i tylko dla covidowców… i że jak chcemy to możemy go sami przywieźć do szpitala, ale i tak nie ma łóżek :D absurd
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:21
Solniczka
I kolejne potrącenie rowerzysty z winy jakiegoś pustego trzymać za kierownicy. Gdzie jest policja??? Niezatrzymywanie się na zielonej strzałce to plaga, a sługusy jarkacza wolą tylko siedzieć w krzakach i udawać, że coś robią. Lepiej też dawać bezprawne mandaty za brak maski na twarzy niż zająć się realnymi zagrożeniami
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:19
~r_ecydywista
A co się działo wczoraj w Parku Miejskim, koło Szkoły Muzycznej, przy budce z lodami? Była Milicja, Straż Pożarna, mały tłum...
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 13:17
~Mimi
A co sie ormowcu interesujesz? Zajmij sie swoim życiem dziadek…
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:17
~J 23
Kolejny, którego uchroniła ustawa... Rowerzysta tak szybko nie zmieni kierunku jak pieszy jest mu trudniej uniknąć wypadku, ale oczywiście chroni go ustawa.
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:15
~Nowy Rok
Jak by zmniejszyli drogę do jednego pasa to tej tragedii by może nie było. A miejscu pasa posadzić dużo drzew
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:00
~Andrzej
Na waszej kamerze wszystko dokładnie widać. Martwi czas przyjazdu... służb. Straż była po 6 minutach a karetka po 12 minutach..
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:46
~uru
ale za to przyjechali wszyscy i wszystkim co mieli
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 09:57
~fff
jezdza swiete krowy nawet nie patrza na swiatla i czy auto jedzie paranoja
+0-0
Piątek, 13 sierpnia 2021 r. godz. 10:23
~stw-pieszy
Tak jeżdzą święte krowy autami i nie wiedzą że strzałka to nie zielone światło. Cóż niektórzy kierowcy wygrywaja prawo jazdy w paczce chipsów. "Zielona strzałka oznacza warunkowe pozwolenie na wjazdza sygnalizator. Warunek jest taki, że należy ustąpić pierwszeństwa wszystkim innym uczestnikom ruchu.W szczególności chodzi o pieszych, dla których w tym momencie nadawany jest sygnał zielony oraz o pojazdy poruszające się po prostopadłej drodze, również zgodnie z zielonym sygnałem. Zielona strzałka nie jest bowiem zielonym światłem!"
+1-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.