Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Czwartek, 28 marca 2024 r. Imieniny: Anieli, Kasrota, Soni
 Wiadomości lokalne
» Wielki Czwartek w Pysznicy
» Polski Elvis Presley na fotelu u Doktora Piotra Trafidło!
» Pierwszy Festiwal Kwiatów za nami. Jeszcze w tym roku druga edycja
» Zapomniane Zasanie
» Stalowowolskie Porozumienie Samorządowe: co mają do zaoferowania mieszkańcom?
» Odebrano prace konserwatorskie w zabytkowym kościele w Woli Rzeczyckiej
» Komunikat MZK
» Pijany rowerzysta zderzył się z motorowerem
» Kamila Piech, kandydatka do Sejmiku Województwa Podkarpackiego
» Komunikat MZK
» Renata Butryn: Podkarpacie w naszych sercach
» Plac Piłsudskiego będzie zielony. 8,8 mln zł z Funduszu Ochrony Środowiska
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Metallica symfonicznie
» Koncert Wiedeński - Orkiestra Księżniczek
» Grupa MoCarta - Ale Kino!
» Kabaret SMILE
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
» Wieczór panieński plus
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
»Akcja sadzenia drzew w Stalowej Woli
»PiS agitował na rynku w Rozwadowie
»Damian Marczak (KWW SPS) zaprezentował swoją drużynę
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Sobota, 12 września 2020 r. godz. 12:54     /Jarosław Jarecki/
Rowerzysta w ciężkim stanie po wypadku na drodze powiatowej

W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.
W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.
Fot. Jacek Rodecki
W sobotę, 12 września 2020 r. około godz. 11:30 doszło do wypadku na drodze powiatowej na moście na Pysznicę, w którym potrącony został rowerzysta. W ciężkim stanie trafił do szpitala.

Do zdarzenia doszło na przejściu dla pieszych na ulicy Stefana Czarnieckiego w Stalowej Woli, za mostem w kierunku Pysznicy. Na miejsce przyjechały dwa wozy ratownictwa technicznego straży pożarnej, trzy patrole policji oraz karetka pogotowia. Poszkodowany z poważnym urazem głowy trafił karetką na sygnale do szpitala w Stalowej Woli. Był w ciężkim stanie. Droga została zablokowana. Tworzyły się gigantyczne korki. Policjanci zawracali pojazdy jadące od Stalowej Woli na nowym rondzie przed mostem i jadących od strony Pysznicy przy stancji benzynowej.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, ścieżką dla rowerów w kierunku Pysznicy jechał rowerzysta w wieku około 50-lat. Po przejechaniu mostu wjechał na przejście dla pieszych, wprost pod najeżdżający samochód osobowy marki Nissan Sentra, który jechał w kierunku Pysznicy.

Na miejscu zdarzenia pozostały ślady hamowania ciągnące się przez kilkanaście metrów. Widać było, że kierowca próbował odbić w lewo jednak było już za późno. Tłumaczył się, że rowerzysta nawet się nie oglądnął i nie mógł nawet przypuszczać, że odbije w lewo na przejście.

Na miejscu pracowali policjanci ze stalowowolskiej drogówki. Zabezpieczane są ślady z miejsca wypadku. Wezwano grupę policyjnych techników.

O wypadku reporterów Stalowka.NET poinformował Bartosz i Damian. Dziękujemy!
Zdjęcia
W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.
W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.
W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.
W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.
W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.W wypadku poszkodowany rowerzysta doznał urazu głowy.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 6 października 2020 r. godz. 13:57
~kisiel
Policja lub miasto powinno już dawno wyciągnąć wnioski z tych wypadków: 1) na najbardziej niebezpiecznych odcinkach postawić radary, bo przykro mi, ale tą drogą RZADKO kto jedzie 50km/h, jak ja jadę - to jeszcze ci taki skurwys...n siedzi na zderzaku. 2) Edukować starszyznę - robić regularnie spotkania w salach urzędu miasta czy w bibliotece - jak się zachowywać podczas jazdy rowerem i czym grozi taki wypadek - zachęcać a nawet nakazywać zakładanie hełmu. Kiedy tu ktoś zacznie wreszcie w tym mieście sprzątać! Iluż młodych i starych musi zginąć? Noż ilu jeszcze? Nie ma się naprawdę kto tym zająć? To po cholerę tyle urzędników, organizacji i nie wiadomo co jeszcze. Zapobiegać i edukować!!!!!!!!!!!!!! Niech się ktoś wreszcie tym zajmie!!!!!!!
+0-0
Wtorek, 15 września 2020 r. godz. 16:31
~Tomahawk
Jeżeli technik policyjny po pomiarach stwierdzi bez wątpliwości, że kierowca przekroczył prędkość to kierowca i rowerzysta powinni zostać ukarani. Bo co do tego, że rowerzysta złamał prawo to nie ma wątpliwości?
+0-0
Wtorek, 15 września 2020 r. godz. 15:30
~matylda
działkowicz....
+0-0
Wtorek, 15 września 2020 r. godz. 10:43
~apollo
Jeżeli rowerzysta nie szanuje swojego życia i zdrowia to śmiało proszę wjeżdzajcie prosto pod koła aut (tylko nie pod moje) bo przeciez macie pierszeństwo.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 08:05
~Kefir55
Apel do ciemnoty umysłowej na rowerach: 1. droga hamowania przy 50 km/h na suchym - ok. 13 m 2. prawidłowa reakcja kierowcy i układu hamulcowego -o k. 1,3 sek. 3. dystans pokonany w ciągu 1,3 sek - ok. 15 metrów Droga hamowania = ok. 30 metrów Więc proszę łaskawie nie wpie*dalać się pod maskę bo nie mamy szans na reakcję.
+0-0
Środa, 16 września 2020 r. godz. 12:18
~Mia
Rowerzysto pewnie z tego samego powodu co rowerzyści i piesi do swoich obowiązków. Pozostaje nam tylko edukować jednych i drugich. I dbać o to żebyśmy sami zachowywali się wporzadku wobec innych.Ale czasem trzeba też być wyrozumiałym względem siebie bo nawet najmądrzejszy człowiek na świece moze popełnić błąd. Nigdy nie posądzam nikogo o złośliwość w stosunku do mnie bo wiem że ktoś może nie miał złych intencji tylko jak to się mówi wyszło jak zwykle.
+0-0
Środa, 16 września 2020 r. godz. 09:10
~Rowerzysta
Mia wszystko się zgadza tylko dlaczego kierowcy do tego co napisałaś się nie stosują?
+0-0
Środa, 16 września 2020 r. godz. 08:21
~Mia
Nick, no nie wiem, jak człowieka coś walnie z prędkością 50km/h to mi się wydaje że jest to dość duża siła. Czasami można się na prostej drodze przewrócić i głową uderzyć i w stanie ciężkim się znaleźć.
+0-0
Środa, 16 września 2020 r. godz. 07:06
~Mia
Rowerzysto jak nie ma przejazdu dla rowerów to nie ma też pierwszeństwa. Ponadto od kiedy rowerzysta/pieszy ma pierwszeństwo przed zebra? Zdaje się że ma juz będąc na niej, ale zanim na nią wejdzie ma obowiązek zachowania ostroznosci, upewnienia się że może z niej bezpiecznie skorzystać nie narazajac siebie i innych. Ponadto zabronione jest wtargnięcie, przebieganie itd. Jedyna sytuacja gdzie rowerzysta/pieszy mają pierwszeństwo jest wtedy kiedy auto przecina ciąg drogi pieszego/rowerzysty jeżeli ten ciąg biegnie wzdłuż ulicy. To jest logiczne i uzasadnione. Np. Kiedy jadę ulica i skręcam w prawo lub lewo czyli opuszczam drogę z I muszę przejechać przez ciąg drogi dla rowerow to muszę przepuścić rowery jadące wzdłuż ulicy czyli będące na pierwszeństwie. Ale jeżeli rowerzysta czy pieszy przechodzi przez jezdnie to on nie ma pierwszeństwa bedac przed pasami. Ma oczekiwać na włączenie się do ruchu tak jak auto z podporządkowanej. Zapis o pierwszeństwie pieszego na pasach też jest logiczny, bo jak już na nich jest to wiadomo że dla porządku musi go opuścić żeby auto bezpiecznie przejechało. Upraszczając kiedy auto przecina drogę dla rowerów to rower moim zdaniem na pierwszeństwo, ale kiedy rower przecina jezdnie dla aut to nie ma pierwszeństwa. To jest wyjaśnione w przepisach, poczytaj jeśli ja nie wyjaśniłam tego zrozumiale. Ale wracajac do tego artykułu, to przypominam że tu rowerzysta wtargnal na przejście bez przejazdu jak wynika z opisu.
+0-0
Środa, 16 września 2020 r. godz. 06:55
~Nick
Rowerzysta, Mia, zgadza się i generalnie jeden i drugi uczestnik ruchu w takim miejscu powinien zachować ostrożność. Co do prędkości nie zmienia faktu że rowerzysta nie koniecznie wylądował by w ciężkim stanie gdy samochód potrąca go przy 50 km/h
+0-0
Wtorek, 15 września 2020 r. godz. 18:06
~Rowerzysta
Mia wszystko się zgadza tylko że kierowca zbliżając się do miejsca gdzie rowerzysta ma pierwszeństwo, ma również obowiazki nie tylko rowerzysta. Problem w tym że kierowcy wymuszaja strasznie to pierwszeństwo, nie ma dnia człowiek jedźe w zgodzie z przepisami a tu co chwila wjazd wyjazd i wymuszanie. I nikt nic z tym nie robi.
+0-0
Wtorek, 15 września 2020 r. godz. 14:42
~Mia
Nick gdyby człowiek jadacy autem z predkoscia 50km/h widział rowerzystę ktory wyciągnął rękę informując o zamiarze skętu to mógłby rozpocząć hamowanie i pewnie byłby w stanie,ale jak można być w trakcie hamowania kiedy jedziesz jezdnią i nagle wpada na nią rower z jąkąs prędkością? Ropoczynasz hamowanie w momencie wjazdu tego rowerzysty.Nie będąc wcześniej w trakcie hamowania. Jeżeli auto było już bliziutko pasów to to były ułamki sekund.Widzisz różnicę? wydaję mi się że to auto nie mogło być w trakcie hamowania. A to hamowanie zostało na nim wymuszone, w sposób nagły.
+0-0
Wtorek, 15 września 2020 r. godz. 14:36
~Mia
Rowerzysto pisałam że nie jestem go w stanie w porę zauważyc, aby go przepuscić nie musząc gwałtownie hamować jezeli wyjezdza mi zza plecow lub zza jakiejs przeszkody (wyjezdza na pasy zza auta stojacego w korku na przyklad,zza żywopłotu, itp.).Ponadto nigdy nie pochwalałam przekraczania prędkości, a wręcz ganiłam,ale z tego artykułu wynika że rower wpadł mu wprost przed maskę, a jak słusznie zauważył Kefir kierowca też musi miec czas na reakcję który to czas jest kluczowy.Bo nawet jak auto jedzie 40km/h to w miejscu nie stanie. Nie wiemy z jaka predkoscia to auto jechało więc nie rozumiem skąd ta pewność że przekroczyło prędkość,ale wiemy ze na tym przejsciu nie było przejazdu dla rowerów oraz że rowerzysta nie zachował się zgodnie z przepisami.Kiedy napisałam że predkość nie ma znaczenia? Chyba czytalismy inny artykuł bo z tego co ja przeczytałam wnioskuję że rower wjechał "z marszu" na zebrę więc masz rację nie był w stanie ocenić predkości auta.
+0-0
Wtorek, 15 września 2020 r. godz. 07:00
~Nick
Kolega z demotów te dane? Człowiek przy aucie, które jedzie z prędkością 50 km/h i jest w trakcie hamowania, nie kończy w ciężkim stanie ;)
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 19:12
~Rowerzysta
Mia jeżeli auto będzie jechało 200km/h to też tak napiszesz? Piszesz rowerzystom daj się zauważyć, a co z autami, motocyklami jeżeli przekroczysz znacznie prędkość to trzeba się liczyć z tym że nie każdy kto zechce skorzystać z przejscia, zechce włączyć się do ruchu nie będzie w stanie zauważyć czy też ocenić prędkości pojazdu który się zbliża. Auto motocykl , to nie rower i predkosci 150,200 km/h czy wiecej to nie problem. Pisałaś kiedyś że nie widzisz rowerzysty, który zbliża sie do przejazdu rowerowego, taki rowerzysta ma 15 - 25km/h i masz problem bo nie jesteś w stanie go zauważyć, a co dopiero takie predkosci. NIE PISZ BZDUR ŻE PRĘDKOŚĆ POJAZDU NIE MA ZNACZENIA BO MA I TO OGROMNE.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 16:37
~Toktor
Dodaj jeszcze katolickie amen albo alleluja na końcu twojego wpisu kefirku. Nie mogło być bardziej po bliźniemu. Jakie pełne miłości słowa!!!!!
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 16:20
~Mia
Za błędy rowerzysty odpowiada rowerzysta a nie kierowca auta... Rowerzysta ma obowiązek zachować szczególną ostroznosc przed wjazdem na przejazd dla rowerów. Ma obowiązek rozejrzec się i skorzystać wtedy kiedy może z niego bezpiecznie skorzystać. Rowerzysta i pieszy ma zabronione wchodzic/wjeżdżać z marszu na zebrę. A dla ścisłości tam NIE MA przejazdu dla rowerów. Więc nie zasłaniające się domniemaniem o prędkości auta kiedy rowerzysta wjechał w miejscu gdzie wjechać nie miał prawa.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 14:39
~abc
A tak dla ścislości. Tam jest ogranicznienie do 40, a dodatkowo zbliżając się do przejścia dla pieszych kierowca ma obowiązek zmniejszyc prędkośc i zachować szczególna ostrożność, więc tak. Jak ktoś ignoruje swoje obowiązki, jedzie 50-60 km/h i patrzy tylko przed siebie to jest problem jak rowerzysta popełni błąd.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 14:36
~abc
Jasnota za kółkiem potrafi jednak przejechać przez przejazd kolejowy, przez skryżowanie ze światłami i potrafi dostosować prędkośc i myśleć z wyprzedzeniem? To może jasnota niech zacznie brać pod uwagę przejścia dla pieszych?
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 11:00
~pros
A jaki apel wystosujesz do ciemnoty w autach Kefirze?
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 03:50
jarostw
Ludzie! Szanujcie swoje zdrowie i zycie. Zatrzymujcie sie i rozgladajcie , dajcie szanse kierowcy zauważyć wasze zamiary.
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 20:42
~Inz. Wiesiek HSW
Za 3 dni znow ktos rowerzyste potraci, i to by bylo na tyle ciekawostek tego miasta. No chyba ze maszt na rondzie sie zlamie bo jest ze stali HSW.
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 20:34
~stalowianka
Sama jeżdżę rowerem i widzę, że rowerzyści zachowują się arogancko na drodze i ciągle wymuszają pierwszeństwo. Ja zawsze zatrzymuję się i czekam aż przejadą samochody i dopiero wtedy przejeżdżam ścieżką rowerową na drugą stronę. Większość rowerzystów jednak wpada na przejście tuż przed maską samochodu.Chamstwo i głupota. Na drodze pierwszeństwo mają samochody, a przejazd/przejście na drugą stronę ulicy można wykonywać, gdy droga jest pusta.
+1-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 08:39
~olo
Prawdę napisała pustaku
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 08:18
~przybysz
do 123 co ty wiesz o przepiach gorszego idioty nie ma ktory slepo wierzy w to co mu najebali do lba ze wszedzie jest uprzywiejowany.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 08:16
~przybysz
Jeden sensowny i wlasciwy wpis na tej stronie zgadzam sie z Toba w 100 % jadac rowerem tez trzeba wlaczyc myslenie.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 08:10
~Bodek
Do 123 Przepis nie wróci Ci zdrowia.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 06:53
~123
Pusta jesteś i nie znasz przepisów, co nie znaczy, że nie należy się pilnować.
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 18:42
~Kiero
Dzisiaj godz. 18:30 troje dzieci weszło na czerwonym świetle koło dużego ronda na pasy, czwarta dziewczynka która z nimi była została i czekała na zielone. Gratuluję rodzicom czwartej dziewczynki.Macie mądre dziecko umiejące korzystać z własnego rozumu. Rodzice takich dzieci jak ta trójka mają chyba temat do rozmowy, chyba że robią to co samo.
+0-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 10:35
~Adam i Ewa
jabłko od jabłoni daleko nie pada
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 13:20
~miszkafiszman
Kochani! Logika. Jadę rowerem, nie obchodzi mnie to czy mam pierwszeństwo czy nie. Nie obchodzi mnie prawo. Jeżeli jestem człowiekiem odpowiedzialnym za siebie, swoje życie jak i za bliskie mi osoby, biorąc pod uwagę ich reakcję na tego typu zdarzenie z moim udziałem nie wyłączam mózgu tylko dlatego że prawo ewentualnie pozwala mi go wyłączyć. Jadę rowerem, w każdej sytuacji nie mam szans z rozpędzoną minimum toną.
+1-0
Poniedziałek, 14 września 2020 r. godz. 08:12
~Bodek
Mądre słowa.
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 13:08
~kibic
A może by tak zainstalować barierki, aby każdy rowerzysta przed wejściem na przejście musiał zsiąść z roweru. Proste !!!
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 11:46
~Carbon
Dopóki samochód nie będzie miał bezwzględnego pierwszeństwa nad pieszymi i rowerami, będą wypadki takie jak ten
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 13:22
~Mia
Dokładnie tak jak pisze www nie może być czegoś takiego jak bezwzględne pierwszeństwo dla jednego z uczestkow ruchu. Zasada zachowania ostrożności ma dotyczyć wszystkich. I wszyscy mają stosować się do zasad, więc jak jest ograniczenie do 50km/h to nie jedziesz więcej, a jak jest zebra to stajesz rozglądasz się i jak jest bezpiecznie idziesz jak jest przejazd dla rowerów to zwalniasz rozglądasz się i jak jest bezpiecznie jedziesz, a jak przejazdu nie ma to przed zebra złazisz z roweru i jesteś pieszym. Miło by też było że jak jedziesz autem i widzisz że pieszy/rowerzysta oczekuje to się zatrzymujesz i przepuszczasz.
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 12:41
~www
Samochód zachował się tutaj jakby miał pierwszeństwo i był wypadek.Wypadki się zdarzają jak ktoś popełni błąd, dlatego tworzy się prawo tak, aby dwie osoby musiały uważać. Przy pierwszeństwie pieszych kierowca uważa bo w razie wypadku może za to odpowiadać. Pieszy uważa, bo w razie wypadku może zginąć lub zostać kaleką i to też nie jest w jego interesie. Wtedy do wypadków dochodzi wielokrotnie rzadziej. Jak się zagapi kierowca to najprawdopodobniej pieszy sie rozglądnie. Jaz się nieuważnie wejdzie pieszy to kierowca będzie najczęściej już stał przed pasami. Jeżeli pierwszeństwo na przejściach dla pieszych mają kierowcy, całe ryzyko i cała odpowiedzialność jest skupiona na jednej osobie i błąd jednej osoby kończy się najprawdopodobniej wypadkiem, bo kierowca jest zwolniony z odpowiedzialności prawnej jak i z ryzyka (bo jedzie w samochodzie)
+1-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 11:09
~max
Też jestem rowerzystą i też kierowcą. Często jeżdżę na działki Hutnik II i równie często widzę jak rowerzyści łamią przepisy i jadą po pasach właśnie w tym miejscu bo nie chce się zejść z roweru i często też nie patrząc czy droga jest wolna lądują na szybach. Ludzie włączcie myślenie, gdzie podziała się rozwaga i zasada ograniczonego zaufania.
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 10:32
~Ewcia
Proszę Państwa. Wiele osob oskarża rowerzyste. Niejednokrotnie zdarzali mi sie spacerowac w okolicy mostu. To z jaka predkosca jezdza kierowcy przekracza normy zdrowego rozsadku. Wydaje sie niektorym ze juz z miasta wyhechali i gaz do dechy. A najwazniejsze to jest ze byl znak.i przejscie dla pueszych wiec w takim miejscu obowiazuje kierowcow zachowanie szczegolnej ostroznosci. Powinni obesrwowac obie strony szosy i przygotowac sie ze ktos moze wejsc na jezdnie a wiec noga z gazu...
+1-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 11:18
~Mia
Ewciu z całym szacunkiem dla Pana Rowerzysty który ucierpiał w tym wypadku, ale po pierwsze jak sama napisałaś przejście dla pieszych, a nie przejazd dla rowerów... A po drugie przed wejściem na zebrę pieszy i rowerzysta jest zobowiązany do upewnienia się że może na tą zebrę wejść...poza tym czy naprawdę trzeba do tego przepisu żeby ludzie przed wejściem na pasy rozglądali się i upewnili ze nie zrobią sobie i komus krzywdy? Jeżeli auto jedzie z nadmierna prędkością to jest to zachowanie złe i nie ma dyskusji, ale gdyby rowerzysta sam zachował się dobrze to by uniknął tych nieprzyjemności. A ponieważ jasno z artykułu wynika że rowerzysta wtargnal na jezdnie to nawet przy prędkości 30km/h kierowca moim zdaniem nie miałby szans żeby zatrzymać pojazd w miejscu.
+0-1
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 08:20
~Ale
W tej Stalowej to ostatnio rowerzyści padają jak muchy...
+1-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 07:39
~Zapoznał
Kolejny debil na rowerze!
+1-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 10:22
~Ela24
Inaczej byś krakał gdyby chodziło o twojego ojca
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 07:21
~boby
Rowerzysta wtargną na przejście bez oglądania się inaczej by się zatrzymał. Proszę go ukarać !!!
+1-1
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 09:11
~Oleole
Kierowcę również. Albowiem nie mógł wyhamować na kilkunastu metrach, więc prędkości < 50 nie mial .
+1-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 05:40
~Kanadol
Co sie dzieje w tej Stalowej Woli? Wyglada, ze nie ma tam teraz tygodnia bez potracenia rowerzysty...
+1-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 21:34
~paw
Ile miał Nissan na liczniku?
+1-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 19:09
~Mecenas
Ee pewnie blisko 300 tysięcy.
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 19:03
~biegły
Jaką on miał prędkość, że ślady hamowania były kilkanaście metrów? Niektórzy tą drogę traktują jak tor wyścigowy.
+1-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 18:30
~JoannaM
Kilkanaście metrów to nawet 11m a to nie dużo. A najlepiej spojrzeć na zdjęcia. Auto zatrzymało się zaraz za pasami. Jadąc 50 na godzinę zrobisz krzywdę rowerzyście i pieszemu. Pozatym samo to, że to przejście dla pieszych a nie przejazd rowerowy
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 18:46
~antydeb
przypominam, że na czas remontu jest tam ograniczenie do 40, ale co tam blachosmrody jeżdżą na pamięć
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 18:44
~qwerty
proponuję zarówno rowerzystom jak i kierującym stanąć za mostem przy przejściu dla pieszych i obserwację jednych i drugich. Prawdą jest, że rowerzyści nie oglądają się za siebie. Prawdą jest również nadmierna prędkość, tym bardziej, że teraz jest tam ograniczenie do 40 km/h więc jakie kilkanaście metrów hamowania??? Mam nadzieję, że pójdzie siedzieć
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 09:20
przybysz
Kto rowerzysta jak go wylecza i za leczenie i straty moralne i finansowe kierowcy powinien zaplacic.
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 16:15
~Rowerzysta
Co wy bredzicie o wmawianiu komukolwiek o pierwszenstwie co wy sobie w tych głowach upierdoliliscie, nikt nikomu czegos takiego nie wmawia . Wykorzystujecie fakt że rowerzysta, faktycznie w tym przypadku wymusił pierwszenstwo, przejeżdżał tam gdzie rower prowadzić powinien, powinien się upewnić czy bezpiecznie może skorzystać z przejscia dla pieszych skonczylo się to dla niego tragicznie. Dążycie do bezwzględnego pierwszeństwa dla kierowców samochodów, zawsze i wszędzie te kwestie regulują przepisy ruchu drogowego wystarczy że wszyscy uczestnicy ruchu drogowego będą ich przestrzehac.
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 12:13
~Rowerzysta
Mia kiedy pisałem że rowerzyści nie muszą przestrzegać PRD, to jakieś twoje teorie, zawsze piszę przeważnie o nadużyciach i łamaniu przepisów przez kierowców w stosunku do rowezystow i pieszych, bo takie przypadki zdążają się dużo częściej. A do wypadków podobnych do tego nie dochodzi tylko dlatego że pieszy czy rowerzysta ustepuje silniejszemu nie koniecznie będącemu na pierwszeństwie.
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 19:47
~Mdm
Im mniej przywilejów dla pieszych i rowerzystów tym mniej ofiar.
+1-1
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 17:45
~Oladudek
Pal wroty ja zawsze jezdze pierwsza
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 17:42
~Mia
O proszę widzę że nagle uważasz że przepisów powinni wszyscy przestrzegać? A co z Twoja teoria, że przecież rowerzyści i piesi nie muszą znać przepisów i że kierowcy aut są zobowiązani ich przestrzegać za wszystkich bo muszą znać. Prawie każdy rowerzysta którego spotykam w ten sposób korzysta z przejazdu,wiec cieszę się że w końcu postanowiłeś powiedzieć jednak głośno, że rowerzyści powinni jednak upewniać się czy moga bezpiecznie skorzystać z zebry. Miejmy nadzieję, że Pan jednak wróci do zdrowia i że inni wyciągną wnioski.
+1-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 16:06
~jan
... no cóż zatrzymanie roweru i podniesienie dupy z siodełka to wysiłek heroiczny, mi też dzisiaj gościu wyjechał z Rynku w Rozwadowie i wymusił , na szczęście jechałem b. wolno i nie było problemu, no przecież jakby się zatrzymał to pewnie by zapaści dostał ....
+2-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 17:18
~Geriatra
Starsze osoby mają ogromne problemy z tym, aby na rowerze zatrzymać się, zsiąść i wsiąść z powrotem. Dla powolnej i ociężałej osoby starszej to ogromny wysiłek. Staruszki często nie radzą sobie nawet z tym, aby ominąć przeszkodę czy skręcić, większość nie jest w stanie w trakcie jazdy rowerem odwrócić się do tyłu, aby sprawdzić drogę podczas skrętu. Dlatego wolą nie zsiadać i nie zatrzymywać się, nie omijać i nie oglądać się do tyłu - efekty tego są później widoczne... Większość starszych osób nie powinno w ogóle wsiadać na rower, ale wsiadają, a potem jeżdżą jak jeżdżą. Byłem świadkiem tego, jak na pustym szerokim deptaku zderzyły się dwie starsze kobiety jadące rowerami...
+2-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 15:56
~Kornel
Można było zrobić zjazd po prawej i tunel pieszo rowerowy
+1-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 17:08
~gargamel
ciekawe kto by tym tunelem chodził i jeździł, musiałbyś na dwa metry bariery postawić a i tak by próbowali
+1-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 16:59
~Józko
Kornel masz rację i jak nie stać miasta to działkowcy ze wszystkich działek po 5złotych i zarządca drogi zrobi.To dobry pomysł ale nasze władze nie zrobią tego dla bezpieczeństwa naszego.
+1-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 15:53
~Ttt
Powtorze po raz kolejny piepszone rowery. Jak by tych dzialek tam nie bylo to by nie bylo problemu z tymi rowerami i idiota mi na nich
+1-1
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 15:44
~SDF
ROWERZYSTA,PIESZY DALEJ MA PIERWSZEŃSTWO !!!!!! SZOK pieszy rowerzysta przed wjazdem/wejściem na jezdnię zatrzymuje się sprawdza czy jezdnia jest wolna poprzez OGLĄDNIECIE SIĘ W LEWO, W PRAWO I NASTĘPNIE WLEWO I JEŚLI JEZDNIA JEST WOLNA wchodzi na przejście CZY TO TAKIE TRUDNE ABY UŚWIADAMIAĆ SPOŁECZEŃSTWO - TAK POWINNO BYC
+1-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 15:40
~miszkafiszman
większość rowerzystów w tym mieście niestety zastawia mózg pod jednoślad
+3-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 15:33
~kierowcabombowca
rowerzyści pozbawieni jednego bardzo cennego narządu mianowicie mózgu to niestety plaga tego miasta, trzeba nagłaśniać ich głupotę by uchronić chociażby kolejnych..
+2-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 14:34
~jabar
50 lat a rozum niemowlęcia, jeszcze w życiu nie zdarzyło mi się wjechać na przejście dla pieszych nie będąc pewnym że kierowca auta ma zamiar mnie przepuścić.
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 14:29
~kabi
skoro były ślady hamowania kilkanaście metrów to wina również kierowcy bo przy 50-tce na pewno by wyhamował, cyklista tez postradał rozum a resztki zostały na asfalcie i szybie auta
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 14:26
~Aa
Tam jest tylko przejście dla piszych a nie przejazd dla rowerzystów. Rzadkością jest aby przed wjechaniem na przejazd bądż na rondzie rowerzysta sygnalizował wjazd wystawieniem ręki. Nie pamiętam kiedy to widziałam u rowerzystów. Natomiast zauważyłam że zdarza sie o tym pamiętać gościom lekko wstawionym. Wtedy ten ich gest jest taki widoczny. Ręka uniesiona sygnalizjjąca że on tu tylko przelotem. Szacun.
+1-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 13:39
~przybysz
Szkoda kierowcy z rowerami to jest tragedia najwieksza glupota to bylo wmawianie ze naja zawsze pierszenstwo i nie musza na nic uwazac. To jest chore prawo jak zreszta i w innych zagadnieniach.
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 13:35
~Stw
Prawda jest taka, że jedąc ścieżką rowerową wzdłuż drogi przecinają ją na przejściach dla pieszych lub drogach rowerowych, nie oglądając się nawet czy coś jedzie - wystawi tylko rękę i jazda!!! A co najlepsze, nie są to m Łodzi rowerzyści a właśnie w takim wieku!!
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 14:08
~qwe
Raczej ciężko spotkać rowerzystę z Łodzi w Stalowej Woli...
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 13:29
~Zenek Martniuk
Dlaczego nie ma tam sciezek rowerowych?!? A budujemy jakies maszty flagowe...
+0-0
Niedziela, 13 września 2020 r. godz. 16:07
~Gustaw Szurmiej
Co to za sciezka rowerowa jak go auto najechalo?
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 18:42
~jasinek54
Przecież są w tym miejscu i ścieżki rowerowe.
+0-0
Sobota, 12 września 2020 r. godz. 16:12
~K
Sciezki oddalone o 3 metry od jezdni.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.