Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Niedziela, 9 sierpnia 2020 r. Imieniny: Klary, Romana, Rozyny
 Wiadomości lokalne
» Na błoniach nad szlakiem pieszo rowerowym runęła duża gałąź
» W centrum miasta zapadła się droga
» Koronawirus. Przybywa zakażonych w powiecie stalowowolskim
» Wyruszył galarem do Torunia na Festiwal Wisły
» Piesi idący na błonia skarżą się na tumany kurzu
» Bezdomny z Tarnobrzega przeprowadził się do Stalowej Woli. Twierdzi, że żyje się tu dużo lepiej
» W Stalowej Woli powstała Straż Ochrony i Ratownictwa Zwierząt
» Dziewięć teatrów weźmie udział w międzypokoleniowych Relacjach
» V12 Auto Detailing - pozwól nam zadbać o swój samochód!
» S74: dlaczego zrezygnowano z wariantu "hucianego"?
» Koronawirus w powiecie stalowowolskim. 4 kolejne zakażenia
» Wypadek na serpentynach. Ranna 74-letnia piesza
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Dieta rządzi każdą sferą naszego życia: prywatną, zawodową, społeczną. Każdy z nas chce się dobrze czuć i dobrze wyglądać".
Sławomir Górny, dietoterapeuta
 Imprezy w mieście
» Pocztówki dźwiękowe
» XXX Międzynarodowy Festiwal Muzyczny 2020
» Elementarz polskiego dizajnu
» AMATOPASJA 19
» Rozwadów - podróż sentymentalna w 330. rocznicę lokacji miasta. Wysta
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: San zalewa błonia w Stalowej Woli
»San zalewa błonia w Stalowej Woli
»Minister Sportu w Stalowej Woli
»KARAKAL-20 w Radomyślu nad Sanem
»Stalowa Wola: Andrzej Duda w Parku Miejskim
»Miejski Dzień Dziecka w Stalowej Woli
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Kronika Kryminalna

Sobota, 11 lipca 2020 r. godz. 20:45     /Jarosła Jarecki/
Zderzenie dwóch rowerzystów. Sprawca wypadku miał ponad 3 promile

Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.
Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.
Fot. Jacek Rodecki
W sobotę, 11 lipca 2020 r. około godz. 19:45 na ścieżce rowerowej na ulicy Energetyków w Stalowej Woli doszło do wypadku drogowego z udziałem dwóch rowerzystów.

Na miejsce przyjechała karetka pogotowia oraz patrol policji ze stalowowolskiej drogówki. Poszkodowany po zdarzeniu był nieprzytomny. Odzyskał ją gdy przyjechała karetka pogotowia. Został zabrany z rozbitą głową do szpitala. Policjanci z drogówki odgrodzili pachołkami teren.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, chłopak z dziewczyną w wieku 17 lat jechali rowerami w kierunku Niska. Na wysokości Elektrowni z naprzeciwka jechał chodnikiem 42-letni rowerzysta. W pewnym momencie rower odbił w lewo wjeżdżając w jadąca z naprzeciwka rowerzystkę. Mężczyzna upadł na kostkę brukową rozbijając głowę. Nastolatka upadła na trawnik nie doznając żadnych obrażeń.

Ustalono naocznych świadków zdarzenia, którzy potwierdzili wersję nastolatków. Policjanci przebadali rowerzystę alkomatem. Jak się okazało był pod mocnym wpływem alkoholu. Wydmuchał ponad 3 promile.
Zdjęcia
Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.
Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.Do zdarzenia z udziałem rowerzystów doszło na ulicy Energetyków w Stalowej Woli.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 17:34
~Jozek Olbuch
Jeden trzezwy. Nie mogl zrobic uniku?
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 11:00
~Loki
Wina trzeźwego,że nie był pijany.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 21:24
~ziuta
skąd tylu pachołków na ozecie?
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 15:31
~Qwerty
Ta radosc kierowców mogących udowodnić swoją negatywną opinię o rowerzystach. Już czują się lepiej.
+0-0
Środa, 15 lipca 2020 r. godz. 18:45
~Mia
No moze Ty i masz racje,zaufaj mi ze codziennie mam swiezy material, dzisiaj rowerzysta np jechal sciezka dla rowerow a nagle skrecil z niej na jezdnie,przejechal jezdnie w poprzek i kontynuowal jazde ulica (jechal w przeciwnym kierunku niz ja).Chcac przemiescic sie na druga strone ulicy 100m wczesniej mial zebre z przejazdem a 100m dalej mial zebre bez przejazdu,ale postanowil to zrobic tuz przed moja maska na dziko. Machnal reka przepraszajaco wiec chociaz łudze sie nadzieja ze zrozumial ze narazil siebie i mnie. Wiem, ze kazdy madry czlowiek robi czasem cos glupiego.Dlatego wlasnie obie strony powinny przestrzegac zasad bo jak jedna ze stron zachowa ostroznosc w momencie gdy druga straci czujnosc na chwile,to jest szansa na unikniecie nieprzyjemnosci,ale to dziala w dwie strony.I obowiazek zachowania ostroznosci dotyczy wszystkich,ze nie wspomne o zakazie przekraczania jezdni w miejscach nie wyznaczonych i innych zaadach ruchu drogowego.
+0-0
Środa, 15 lipca 2020 r. godz. 06:46
~Qwerty
Skoro masz taj wiele nagran z wykroczeniami rowerzystów, to załóż kanał na you tube, będę wiernym widzem.
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 22:12
~Mia
po czym stwierdzasz ze jestem roszczeniowa?po tym ze uwazam ze rowerzysci tez maja obowiazek stosowac sie do zasad ruchu drogowego?Ze powinni zachowywac ostroznosc na drodze?Ze zamierzajac skrecic powinni zasygnalizowac zamiar wykonania manewru reka?Ze nie moga rozpedzeni wtargnac kierowcy wprost pod auto?Ze tez powinni parkowac swoje rowery w miejscach do tego wyznaczonych?To sa podstawy, ktore sie tlumaczy dzieciom w przedszkolach.Jesli ktos jest roszczeniowy to ta grupa rowerzystow,zachowujaca sie jak swiete krowy w Indiach, ktora uwaza ze oni nic nie musza a tylko na nich trzeba uwazac bo oni nie maja szyby,blachy i poduszki.A zapominaja ze tez maja obowiazki na drodze,jak np. upewnienie sie ze moga bezpiecznie wjechac na zebre albo zapominaja ze nie na wszystkich zebrach maja prawo poruszac sie siedzac na siodelku.
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 21:57
~Mia
Oh Qwerty ja wymagam tylko zeby rowerzysci tez stosowali sie do przepisow,a nie pisali glupoty jak Ty.Bo wedlug Ciebie auto przed kazda zebra ma obowiazek zwolnic a rowerzysta moze jechac na zebre na leb na szyje.Ja jezdze i rowerem i autem,chodze na piechote,biegam wiec nie mam problemu z zadyszka.A wracajac do tematu to niedawno wrocilam ze spaceru i tak sie sklada ze rowerzysta rozpedzony wjechal w wozek mojego dziecka. Na szczescie tylko zahaczyl o przednie kola.i nic sie nie stalo, szlam chodnikiem zapewniam, a Pan jechal sciezka za mna,ale postanowil skrecic przez chodnik i zajechal nam droge,nie mialam szans go widziec.Skonczylo sie na strachu mojego dziecka,moim szoku i na szczescie rowerzysta tez sie nie przewrocil.Przeprosil i pojechal dalej w swoja strone.Ale musze go pochwalic przynajmniej za to ze mial kask,a to tez rzadkosc.Potem udalam sie do tesco na piechote i kolejna sytuacja:rowerzysta tez wracal z tesco ulica, wyjezdzal z parkingu prawa krawedzia jezdni,kiedy dojechal do skrzyzowania z ulica KEN gdzie jest nakaz jazdy w prawo,nagle skrecil sobie porostu w lewo tuz przed kola auta ktore akurat skerecalo do tesco.Pani w aucie skrecala wolno i chyba tez ma ograniczone zaufanie do rowerzystow wiec oczywiscie nic sie nie stalo,ale zeby chociaz reke wyciagnal ze chce skrecic i i kontynuowac jazde sciezka dla rowerow.Nie,prostu z prawej krawedzi jezdni nagle zmienil kierunek i przecinajac jezdnie wjechal na sciezke w kierunku stacji bezynowej.I powiem Ci ze gdyby doszlo do zderzenia to tez bys pisal ze wina auta bo auto przecinalo sciezke rowerowa biegnaca wzdluz drogi z pierwszenstwem,tylko tutaj rowerzysta nie korzystal ze sciezki a wtargnal na nia z jezdni (na skrzyzowaniu z nakazem jazdy w prawo) bez zadnego komunikatu dla kierowcy.I dlatego ja mam kamerke w aucie bo tylko tak mozna by udowodnic,ze rower nie jechal po sciezce a na nakazie jazdy w prawo skrecil w lewo.Jesli chodzi o ta sytuacje, a podobnych mam nagranych wiele. Ja zagmatwalam?Ja niczego kolego nie gmatwam.Poprostu uwazam ze rowerzysci nie potrafia korzystac z drog ale pierwsi wypowiadaja sie na temat jak na drogach powinni zachowywac sie inni.I Ty tez nie masz prawka moim zdaniem,bo nigdy nikomu nie przyznales racji ze rowerzysci tez maja swoje za uszami,za to o bledach kierowcow mozesz ksiazke pisac.Ja wierze ze Ty jestes w grupie tych nielicznych rowerzystow,ktorzy staraja sie jezdzic zgodnie z przepisami,ale dobrze by bylo zeby ta grupa sie powiekszala. Ja nie obwiniam rowerzystow bo oklamuje sie ich ze nie musza znac przepisow,a tu sie okazuje ze jezeli jada ulica to sa takimi samymi pojazdami i obowiazuje ich to samo prawo.A na sciezkach rowerowrowych tez maja obowiazki a nie tylko przywileje.
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 18:30
~Qwerty
Kobieto jesteś strasznie roszczeniowa w stosunku do rowerzystów i zagmatwalaś to strasznie , dla Ciebie jedyne wyjście przesiądź się na rower i zobaczysz jak to wygląda, dostaniesz zadyszki po 2km bo co chwila jakis pajac w aucie zajedzie Ci drogę, będziesz nieustannie hamować przyspieszać, a silnika nie masz, puchy która Cię chroni w razie wypadku też, nie siedzisz też w mieciutkim fotelu, nic nie chroni przed wplywem warunków atmosferycznych, większość kierowców traktuje Cię jak wroga. Tylko dlatego że czasami wymagasz od nich odrobiny szacunku, pierwszenstwa tam gdzie je masz zgodnie z przepisami. Sprobój się z tym zmierzyć, bo świat z siodelka wygląda trochę inaczej, mniej bezpiecznie, ale co ty możesz na ten temat wiedzieć.
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 16:58
~Mia
Kierowcy musza gwaltownie hamowac bedac na drodze z pierwszenstwem przejazdu narazajac zdrowie swoje i swoich pasazerow bo kierowcy rowerow maja daleko w powazaniu zasady ruchu drowego i wyskakuja z drog podporzadkowanych jak przyslowiowy filip z konopii,albo wykonuja manewry na drodze w sposob nieprzewidywalny.Ja nie czepiam sie rowerzystow ja tylko oczekuje ze w koncu zacznie sie edukowac rowerzystow z zasad ruchu drogowego,bo Ci rowerzysci ktorzy prawidlowo zachowuja sie na drodze sa nadal w mniejszosci niestety. Wszystkich zdarzen na drodze nie wyeliminujesz bo czlowiek to ulomne stworzenie,ale tylko jesli wspolnie zadbamy o nasze bezpieczenstwo to cos ma szanse zmienic sie na lepsze.Ale rowerzysci tacy jak Ty uwazaja ze maja tylko przywileje na drodze,a nie uczy sie Was ze macie tez obowiazki,i to jest prawdziwy problem.
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 16:15
~Mia
Masz pierwszenstwo bedac NA przejezdzie rowerowym a nie bedac PRZED nim.Przede wszystkim . i zawsze jako rowerzyste obowiazuje Cie upewnienie sie ze mozesz na przejazd/zebre bezpiecznie wjechac/wkroczyc.To NIE dziala tak ze Ty rozpedzony mozesz wtargnac a ja musze stanac w miejscu.Rowerzysta tak samo jak Auto ma obowiazek zachowywac szczegolna ostroznosc.A co do wozkow dzieciecych,to jak sam widzisz rowerzystom przeszkadzaja wszyscy inni uczestnicy zycia w spoleczenstwie,auta piesi,inne rowery.A co do wozkow to na wozki nie ma specjalnych stojakow do ktorych mozna by je przypiac, a na rowery sa,a i tak rowery poprzypinane sa wszedzie tylko nie do nich.Ale tak jak powiedzialam to jest mniej istotny szczegol.A jak Ci wozek zawadza to po ludzku porozmawiaj z sasiadem zeby zostawial wozek zlozony na klatce,wtedy nie bedzie zawadzal.Ja jak musze na chwile zostawic wozek na klatce to go skladam i nikomu nie blokuje wejscia do piwnicy.Ale komus latwo wypominac,a jak ktos Tobie zwroci uwage to boli oj boli. I dojezdzajac do zebry nie musisz gwaltownie hamowac,powiniennes zrobic to odpowiednio wczesniej spokojnie,czym dasz kierowcy auta do zrozumienia ze zamierzasz wjechac,a jak trafisz na mnie i dasz mi szanse zebym Cie zauwazyla odpowiednio wczesnie to napewno Cie przepuszcze.Zapewniam Cie i nie potrzebuje do tego zadnego przepisu.Tak jak Ci napisalam,najpierw trzeba samemu przestrzegac zasad a potem wymagac od innych.A Ty widze ze masz trndencje do robienia na zlosc wszystkim kierowcom,bo jacys pojedynczy kierowcy wedlug Twojej oceny zrobili na zlosc Tobie.A ludzmi nie zawsze kieruje zlosliwosc choc mozesz to tak odebrac,ale czasami zwyczajnie nie zdaja sobie sprawy ze ich zachowanie moze komus zawadzac.Jak te rowery pod klatkami,przecie zawsze tak bylo wiec ja rozumiem ze niektore przyzwyczajenia nie zawsze da sie zmienic.Ale co innego rower czy auto zaparkowane w niewlasciwym miejscu,a co innego prowokowanie do niebezpiecznych zdarzen na drogach.
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 14:57
~Qwerty
Czepiasz się rowerów, być może moj ma miejsce w piwnicy, tyle że dostać się do piwnicy, gdy na klatce stoi 3-4 wózki dla dzieci grańiczy z cudem. Co do gealtiwnego hamowania przed, kazdym przejazdem rowerowym na którym mam oierwszenstwo zmuszacie mnue dio hamiwania omijania, wykonywania niebezpiecznych manewrów, tylko dlatego że kierowca ma w powazaniu kierowców
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 12:33
~Mia
Qwerty wlasnie dlatego ze aut jest wyraznie wiecej niz rowerzystow sensowne jest przedstawienie procentowe problemu.bo przez godzine mozesz spotkac 200 aut z ktorych 20 nie wlaczy kierunku,a rowerzystow 10 z czego 9 nie wystawi reki.Procenty policz sam.Poza tym Ty czepiasz sie takich rzeczy jak zle zaparkowane auto,ktote mozesz ominac,ja glupot sie nie czepiam.Ale gdybym miala sie czepiac to przypiete sa rowery pod klatkami do barierek przyogrodkowych,a dwa metry dalej jest nowoczesny stojak na rowery.Te zaparkowane rowery w niedozwolonych miejscach tez utrudniaja mi korzystanie z chodnika np. gdy jade z dzieckiem w wozku.Ale moge ominac i trudno.Trzeba byc czlowiekiem.Ale co innego glupotka,a co innego gdy musze gwaltownie hamowac bo rowerzysta nie wie ze wlaczajac sie do ruchu musi zatrzymac sie tak jak robia to auta,albo gdy jade za nim a on nagle bez zadnego znaku wjezdza na srodek drogi i skreca, nie wystawiajac reki i nie ustawiajac sie wczesniej do lewej strony,a gdybym ja w tym samym momencie zaczela go wyprzedzac?Dlatego nic nie da pomstowanie na kierowcow aut bez edukacji kierowcow rowerow i pieszych.
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 11:08
~J 23
Jeżeli jesteś tak zaznajomiony z danymi statystycznymi, to napisz ilu procentowo rowerzystów nie sygnalizuje zamiaru zmiany kierunku ruchu ręką w odniesieniu do udziału procentowego kierowców, którzy nie włączają kierunkowskazu. Następnie ilu procentowo rowerzystów nie włącza lub nie posiada oświetlenia roweru (zmierzch, noc, lub w dziań w czasie deszczu lub mgły) - a ilu kierowców nie posiada lub nie włącza oświetlenia?
+0-0
Wtorek, 14 lipca 2020 r. godz. 09:06
~Qwerty
Procentowo to rowerzystów jest garstka w porownaniu do kierowców, to widać na ulicach.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 20:52
~Mia
Masz racje, kierowcy aut bywaja nie wporzadku,ale procentowo takich kierowcow jest mniej niz rowerzystiw lamiacych zasady. Kierowcy sa karani za lamanie zasad,bo maja tablice rejestracyjne i nie sa anonimowi.A co zrobic mam ja kiedy rowerzysta wyjezdza z drogi podporzadkowanej wprost pod kola,mam to nagrane i co?A gdybym go tracnela to bys powiedzial ze moja wina bo autem jechalam,a ja nigdy nie przekraczam dozwolonej predkosci.Ja mam proste zasady jak jade rowerem to sie zachowuje tak jakbym chciala zeby zachowywali sie rowerzysci,a jak jadek autem to jade tak jakbym chciala zeby zachiwywaly sie auta w stosunku do innych uczestnikow ruchu.Zmiany trzeba zaczynac od siebie,ale trzeba pamietac ze zasady obowiazuja wszystkich i na drodze nie ma bardziej uprzywilejowanych albo mniej.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 18:58
~Qwerty
Z tymi kierunkowskazami to jesteś w błędzie, kierowcy np. opuszczajac skrzyżowanie o ruchu okrężnym notorycznie nie sygnalizują tego zamiaru, więc trzeba jako pieszy i rowerzysta niezwykle uważać, wymuszenie pierwszenstwa zajechania drogi, rowerzyscie czy pieszemu to norma, celowe blokowanie przejazdów przejść dla pieszych. Co ma zrobić pieszy czy też rowerzysta w takiej sytacji, kierowca oczywiście użyje klaksonu a pieszy rowerzysta, co ma zrobić krzyczeć machać zwykle jest odbierany jako osoba agresywna. Kierowca wymusza i czuje się bezpieczny w swoim aucie, unika kontaktu wzrokowego bi tak najprościej.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 15:43
~Mia
Tak tak,Ty nawet tutaj sugerujesz ze sprawca jest osoba ktora prawdopodbnie ma prawo jazdy bo wedlug Ciebie 90%rowerzystow ma prawko. Masz racje ja udzielam sie tylko pod artykulami z udzialem rowerzystow.I masz racje to nie jest przypadek.Bo widzisz ja codziennie widze jak rowerzysci wlaczaja sie do ruchu z drog podporzadkowanych,wymuszajac pierwszenstwo,jak korzystaja z drogi jezdzac ulica, nie przestrzegajac zadnych zasad ruchu drogowego, ,np. Chcac skrecic w lewo nie wystawiaja lewej reki i nie ustawiaja sie do lewej krawedzi pasa,jak bezmyslnie wjezdzaja na zebre jakby dostali paralizu w czesci szyjnej kregoslupa i nie rozgladaja sie na boki.I nie pisze tego zlosliwie,ja naprawde uwazam ze wiekszosc rowerzystow poprostu nie umie zachowac sie na drodze i dlatego w kolko pisze ze powinnismy stawiac wreszcie na ich edukacj..A nie ciagle obwiniac wszystkich tylko nie rowerzystow.Bo. dla rowerzystow sa zli wszyscy inni uczestnicy ruchu,auta,piesi,inne rowery.A tacy ludzie jak Ty błędnie ich w tym przekonaniu utwierdzacie. I jeszcze raz podkresle ze codziennie tez mijam rowerzystow ktorzy zachowuja sie wlascwie i jestem z nich dumna naprawde.Droga jest dla wszystkich,ale wszyscy sa zobowiazani do przestrzegania prawa,a nieznajomosc prawa nie zwalnia z jego stosowania.P.S. tak,raczej nie spotykam sie zeby auto wymuszalo pierwszenstwo,albo zeby z prawego pasa skrecalo w lewo ,albo zeby skrecalo bez wlaczonego kierunkowskazu.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 14:00
~Qwerty
Czytam, czytam tyle że ty myślę że nieprzypadkowo tylko przy zdarzeniach z udziałem rowerzystów wypisujesz swoje opinie, gdy chodzi o zdarzenia z udziałem kierowców a tych jest większość, to Ciebie niestety nie ma.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 10:55
~Mia
To slabo czytasz moje wpisy,bo niejednokrotnie podkreslalam ze uwazam ze kierowcy aut tez czesto nie zachowuja sie wporzadku,ale kierowcy rowerow tez powinni byc karani za lamanie przepisow.Ale w tym przypadku nie bede pisac o kierowcach aut poniewaz nie maja nic wspolnego z powyzej opisywanym zdarzeniem. Brakuje Ci obiektywizmu poprostu.Ja nie atakuje rowerzystow jako calosci,bo sa rowerzysci i o tym nie raz pisalam ktorzy zachowuja sie wzorowo. Ale niestety sa tez tacy ktorym powinno sie tlumaczyc co nie co, a Ty ich bronisz za wszelka cene.Zastanow sie czy warto za wszelka cene bronic kogos kto lamie przepisy,bez wzgledu na to czym porusza sie autem czy rowerem.Ale Ty probujesz odwrocic kota ogonem,ciagle probujac nam wmowic ze tylko kierowcy aut popelniaja bledy.A teraz policz sobie ile bylo zdarzen w ostatnich dwoch tygodniach z udzialem rowerzystow a ile z udzialem samych aut.I wez zacznij pisac o tym ze wszyscy na drodze powinni zachowywac sie wporzadku a nie najpierw atakujesz ludzi ze rzekomo bronia pijanych a potem sam bronisz pijanego i sie do tego otearcie przyznajesz.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 09:13
~Qwerty
Bronię bo ciągle ich atakujesz ty i tobie podobni, natomiast nie widzę atakow z waszej strony na kierowców, którzy popelniaja zdecydowanie wiecej wypadków.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 07:07
~Mia
A dlaczego komus kto kieruje rowerem mieliby zabierac uprawnienia do kierowania innym pojazdem skoro wykroczenie popelnil rowerem na ktory nie trzeba miec zadnych uprawnien?nie widze logiki.
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 07:02
~Mia
To nie wmawiaj innym ze bronia pijanych jak sam go bronisz mowiac "a czym mial jechac po pijaku samochodem"? No moim zdaniem to nie powinien niczym kierowac w takim stanie ani rowerem ani samochodem ani hulajnoga nawet.Ale Ty za wszelka cene brobisz rowerzystow,nawet kiedy juz na nikogo innego nie mozna zgonic winy bo tylko rowerzysci brali udzial w zdarzeniu.Nie wiem skad masz takie dane ze 90 % rowerzystow ma prawko(skoro tak to aut przynajmniej w lecie powinno wcale nie byc na drodze).Ci ktorzy maja prawko i jada rowerem to widac ze maja prawo jazdy,i sa ostrozniejsi i przestrzegaja zasad bedac na siodelku.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 22:34
~Qwerty
Mia - tak się sklada że 90%rowerzystów ma prawo jazdy, a że jechał po pijaku rowerem, a czym mial jechać samochodem. Zawsze to mniejsza kara, kiedyś za coś takiego również prawko zabierali, teraz nie.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 21:24
~Mia
Tak sie sklada ze nie ma akurat za co chwalic,chyba ze sie nie zgadzasz z tym?ale nie ma jak ukryc ze jeden pijany,a drugi pod prad sobie jechal. Ale juz ktos kiedys pisal ze wmawianie rowerzysta ze nie musza znac zasad ruchu drogowego doprowadzi do tego ze zaczna byc dla siebie nawzajem zagrozeniem.I dlatego uwazam ze nalezy stawiac na edukacje rowerzystow i pieszych.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 08:23
~Stefan
Wina samochodu, który przejeżdżał w tym czasie po drugiej stronie ulicy w kierunku Stalowej, ponieważ wariat kierowca jechał tak szybko, że wytwarzał turbulencje, które spowodowały nagłą zmianę kierunku jazdy u prawidłowo jadącego rowerzysty.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 12:12
~J 23
No tak, zapomniałem, że to przecież wina kierowców samochodów.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 10:46
~Masakra
Tez uwazam ze jak zwykle wina auta jesli moge wyrazic dwoje zdanie. Przeciez rowerzysci nie zdaja egzaminu wiec nie musza wiedziec ze jest prawostronny ruch albo ze nie wolno kierowac po alkoholu.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 08:20
~J 23
Chłopak z dziewczyną jechali pod prąd... Ale przecież rowerzyści nie muszą stosować się do przepisów...
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 15:45
~Masakra
Nikt nie broni pijanych moim zdaniem tylko stwierdza fakt,ze rowerzystka nie zasyosowala sie do znakow i do prawostronnego ruchu.Na Orzeszkowej tez zasuwaja pod prad a znaki i poziome i pionowe sa tylko w jedna strone.Przed chwila widzialam jak piesza weszla na sciezkke rowerowa przed jadacym nie prawidlowa strona rowerzyste,oczywiscie Pania potrafil skomentowac ale jak zwrocilam uwage ze to on jest po zlej stronie to kazal mi sie nie wtracac bezczelny typ.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 09:27
~Qwerty
J23, czyli bronisz pijanych na drogach, wiedziallem że jesteś hieną żerująca na ludzkim nieszczęściu.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 07:36
~P Jaki
Małolaty po mandacie za jazde pod prąd. Tam jest scieżka jednokierunkowa.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 09:32
~ja
a czytałeś przepisy ruchu drogoweo w UE nie ma ścieżek rowerowych jednokierunkowych
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 03:09
~maryś
Jak widać na zdjęciach gość mimo swego stanu jechał prawidłową stroną
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 01:40
~Zlopec
Sami się pozabijaja. innych aut nie będzie potrzeba jeszcze chwilę
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 00:45
~Mia
E nie moze byc...Rowerzysta?wzor cnót wszelakich?
+0-0
Poniedziałek, 13 lipca 2020 r. godz. 09:27
~Mia
Proponuje zebys swoje prymitywne przemyslenia zachowal dla siebie. Ale jak juz koniecznie musisz nimi dzielic to trudno.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 15:44
~Asd
Mia cnotliwa to ty jesteś, chłopa Ci trza.
+0-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 00:30
wiechu
Ponad 3 promile,to jak gościu w ogóle wsiadł na rower.W końcu przyczyną wypadku nie był zły stan ścieżki,a upojenie alkoholowe.Mówią że myślenie nie boli,jednak w tym przypadku jego brak okazał się bardzo bolesny.
+0-0
Sobota, 11 lipca 2020 r. godz. 23:15
~Jan
Czyli ktoś pedził pod prąd
+1-0
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 07:57
~zak
Wychodzi że chłopak z dziewczyną, ale i tak będzie win pijaka.
+0-0
Sobota, 11 lipca 2020 r. godz. 21:57
~Rafał
Wielki minister transportu ze Stalowej a te ścieżki rowerowe i chodniki się rozsypują. Dostrzega to ktoś od lat? Wstyd
+1-2
Niedziela, 12 lipca 2020 r. godz. 13:00
~miecz
poczekaj do nastepnych wyborow
+0-0
Sobota, 11 lipca 2020 r. godz. 23:48
~zmutowana ośmiornica
O wiecznie zalegających potłuczonych butelkach na ciągach pieszo rowerowych nie wspominając...
+1-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2020 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.