|
Niedziela, 12 stycznia 2020 r. godz. 11:24 ~belmondo | Będziecie widzieć osiedle jak świnka niebo hahaha za biedne miasto na taką inwestycję. Smutne ale prawdziwe. Postawcie sobie kilka placów zabaw i fontann. Z tego jest zysk. Ale się uśmiałem. |
00 |
Niedziela, 17 listopada 2019 r. godz. 23:17 ~Toja | Coraz mniej lasu wokół syfiących zakładów. Trzeba uciekać z tego miasta. |
00 |
Środa, 13 listopada 2019 r. godz. 12:02 ~Andrzej | Hotel jak najbardziej potrzebny delegacje nie mają gdzie nocować w Stalowej. |
10 |
Środa, 13 listopada 2019 r. godz. 00:05 ~gość | oj bo wy ludzie myślcie że hotele zarabiają na turystyce , głównym dochodem hoteli są sale konferencyjne czy delegacje , przy tak rozbudowanej hucie, gości z Niemiec czy Chin dobry hotel to strzał w "dziesiątkę" w Stalowej Woli |
00 |
Środa, 13 listopada 2019 r. godz. 21:10 manukun | Delegacje jeżdżą na noclegi do Sandomierza czy Rzeszowa. Hotelu **** brakuje w Stalowej Woli. |
00 | Środa, 13 listopada 2019 r. godz. 18:56 ~maruda | Sal konferencyjnych to w Stalowej bedzie jeszcze wiecej jak sie stad KUL calkiem wyprowadzi... za rok, dwa, najwyzej trzy! |
00 | Środa, 13 listopada 2019 r. godz. 11:03 ~Haha | Sal konferencyjnych w Stalowej Woli dostatek. Nie wycisniesz z huty więcej niż się da. |
00 |
|
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 20:59 ~Celina K | Dla kogo bedzie ten hotel? Dla "turystek" z Ukrainy? |
00 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 21:29 ~To może ja zadzwonię do Ba.... | Hotel na godziny? Mają już gotowy biznes plan od pancernego Mariana z Krakowa? |
00 |
|
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 19:50 ~Heheheh | Nic nie wybudują, tylko biją pianę. |
00 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 18:00 ~Liljana | I Disneyland :D |
00 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 16:35 ~olo | Do lora [manekina] powtrzasz te brednie pod każdy artykulem a całe miasto i cała POLSKA się z ciebie śmieje. Na nic hejterze twoja propaganda bo mieszkańcy mają oczy i uszy i jeszcze nigdy nasze miasto nie było taką polską elitą. A grajdołkiem to byliśmy 5 lat temu jak przy korycie siedzał SZLEZAK. |
00 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 22:08 manukun | O, to już Polska się ze mnie śmieje? Awans! Pochwal się lepiej, ile wyniosą planowane podwyżki podatków na 2020 na spłatę zadłużenia. Głównie na stadion i kupowanie nieruchomości dla urzędników. |
00 | Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 20:57 ~Celina K | Nadymasz sie i wysilasz (Olo), ale prawdy nie ukryjesz. A ta jest dosyc przykra! |
00 | Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 20:47 ~66 | Ale ty głupi jesteś olo |
00 |
|
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 08:20 ~obs | Ludzie ,czy wy nie widzicie przecież to miasto juz dogorywa.Jeszcze trzyma sie dotacji i tyle w temacie. Kto ma olej w głowie a nie ma znajomosci,juz go nie powinno byc w tym miescie. To juz jest miasto emerytów i rencistów. |
00 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 10:49 ~HEJT STOP | Ile ci zapłacili za ten hejt? |
01 | Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 10:34 ~lora | ... tych ostatnich i przed ostatnich jest też co raz mniej bowiem giną na przejściach dla pieszych. Tak więc miasteczku grozi(za pewnym politykiem) hakatomba! Nie da się zakrzyczeć rzeczywistości, idzie bieda dla tych co ostaną się przy życiu w tym grajdole. Z tych szumnych obietnic ostało się kilka placów zabaw, piaskownic i nie rozwiązany problem kanalizacji burzowej na ulicy Okulickiego i Niezłomnych! Nie ma wielu istotnych dla miasta obietnic chociażby głośno zapowiadanej ITI, terenów pod budownictwo indywidualne itd, itd. |
00 |
|
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 07:19 ~Leon mt60 | Kiedy koniec halasu!? |
10 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 07:18 ~Ferdek z Lenina 30 | Jak mogliscie zlikwidowac gorke za CPNem!? |
00 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 20:08 ~40 latek | Mam prace ale brak pespektyw w tej Stalowej mamy Błonia i nic więcej .Decyzja zapadła na Wrocław I to już niebawem jak by nie obowiązywał mnie taki długi okres wypowiedzenia święta bym spędził myślę że w nowym stałym miejscu. |
10 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 21:05 ~byly_mieszkaniec | Ja tez juz wyjechalem z tego zatechlego, ciemnego PiSowskiego matecznika... I wcale tego nie zaluje! |
00 |
|
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 18:28 ~Obywatel | Żadnego osiedla nie będzie. Król jest nagi, a kasa na minusie. Będzie za to pitolenie na lansach namiocikowych i makietka. To wszystko. I chociaż zjedzą tonę wazeliny, nic tego nie zmieni. Cytując klasyka, że tak będzie że nic nie będzie. a propaganda poszczeka, powyje, poujada taka jej rola, za coś kasę biorą. |
10 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 10:39 ~take | Dlaczego nic się nie mówi o kondycji spółek miejskich z wiodącą MZK? Co tam w PEC-u słychać czy MZBM? Nic tylko głucha cisza! Wydaje mi się, że gdyby nawet były takie chęci to braknie szmalu na tzw. wkład własny miasta. Było przez 5 lat rozpasanie ogromne i nie liczenie się z publicznym groszem. Teraz idzie "spowolnienie" co przekładać należy na kryzys gospodarczy. Pozyjemy, zobaczymy! |
10 |
|
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 16:59 ~barszczon | Nie czekajcie na te obietnice,ja juz dawno wyjechałem i mam co chciałem.Banda urzednikow obiecuje i nigdy nie daje.Jak juz to tylko swoim znajomym. |
10 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 16:36 ~Nick | Najpierw wywalcie tych Włochów z bloków za liceum:) |
00 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 16:24 ~pytanie | Czy opozycji podoba się coś w Stalowej Woli? Bo tylko hejt i hejt. W każdym temacie. |
01 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 14:24 ~Ania | Panie Prezydencie szefowie spółdzielni mieszkaniowych budujcie jak najszybciej ludzie mają już dosyć czekania. |
00 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 12:47 ~Ungang | Słychać opozycyjnych hejterów wycie? ZNAKOMICIE! |
11 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 17:17 ~Ballada | Wciaz ta sama zdarta plyta??? |
10 |
|
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 12:24 ~olo | Do hejtera manekin , pamiętam jak budowaliśmy tunel pod ulicą SOLIDARNOŚCI a ty ujadałeś że w tej drodze pod tunelem bedzie basen pływacki. A co mamy dziś po 2 latach od oddania tego pięknego tunelu jeszcze nigdy nawet nie było malutkiego podtopienia.Tyle są warte twoje wypociny ale mnie to nie dziwi bo nie masz zielonego pojęcia o niczym a gęgasz aby gęgac. |
00 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 00:18 manukun | Udowodnij, w czym nie miałem racji. Ja, podpisany tą nazwą użytkownika. Nie randomowy komentator. Tylko nie zmyślaj swoich bajek, bo dalej nie wiemy, w którym miejscu jechałeś S19 koło Jeżowego |
00 |
|
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 12:19 ~olek | W moim poprzednim komentarzu omyłkowo komentowalem , ze PAN PREZYDENT L.N. wybudował 20 mieszkań w Stalowej przez 4 lata. A wiadomo , że wybudował więcej niż 200 mieszkań tylko na ulicy ORZESZKOWEJ w ciągu 4 lat. A jego poprzednik SZLEZAK w ciągu 12 lat wybudował jeden [1] blok na tej ulicy dla 30 rodzin. Tak że na temat budownictwa hejterzy ja na waszym miejscu bardzo cichutko bym siedział. A to osiedle LEŚNE będzie budowane z programu mieszkanie plus i pieniądze na tą inwestycje będziemy mieli z budżetu państwa, miasto nawet złotówki do tego nie dołoży.Kiedy skończymy to osiedle to zaspokoimy potrzeby mieszkaniowe na najbliższe 50 lat. Bo według hejterów wszyscy uciekają z naszego miasta a ja się pytam skoro uciekają to skąd takie długie kolejki oczekujących na mieszkania. Kiedy skończy się to pajacowanie ciągle przez tych hejterów bo już cała POLSKA się z nich śmieje. |
01 |
Czwartek, 14 listopada 2019 r. godz. 20:19 ~Adam | Wiesz, że miasto nie powinno budować bloków? Miasto powinno dać możliwości prywatnym firmom aby chcieli wybudować bloki. Jeśli nie chcą to znaczy, że nie są one potrzebne. |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 20:51 ~Liverpool | Ile jeszcze klamstw wyprodukujesz tutaj "olku" ? |
10 |
|
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 07:03 ~Marcin Janicki | Tych hejterów z opozycji zapytam o jedno: co do cholery wyście zrobili dla Stalowej Woli?! Od 5 lat hejt i ujadanie na portalach. Stalowa Wola żyga już tymi nienawistnymi wpisami. Tacy niby grzeczni na oficjalnych profilach i kulturalni... Obłuda i żenada! |
01 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 17:20 ~gorszy-sort | Panie Janicki, ile wazeliny potrzeba by splodzic podobny wpis? Pewnie uwielbial pan kiedys cenzure, w czasach gdy wszystkim zarzadzal PZPR! |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 11:22 ~Były wyborca | @marcinku, nie wycinalem drzew na potęgę, nie zrobiłem długów, nie obiecywałem inwestorów, nie wyrzuciłem 10 baniek na błonia przez które teraz budują drogę, nie obiecywałem przedszkola którego nie ma, nie spartoliłem stadionu którego od ponad roku nie mogą oddać, nie robiłem lansu za pieniądze publiczne itd. To tak na szybko. |
10 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 10:58 ~Lucyfer | A co można zrobić jak się nie ma większości? Kiedy każdy pomysł jest od razu gaszony. |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 10:02 ~Piotrek Żak | Nie należę do żadnej bandy politycznej , ale odpowiadam ci cymbale , iż mieszkam w tym mieście od 60 -ci lat , tzn od urodzenia i tak zadlużonej Stalowej Woli jeszcze nie było ! Nie zrobiliście gnoje nic mądrego dla ludzi tego miasta. Zabrukowaliscie za miliony złotych błonia, aby dwa razy w roku pokazać się z z najmniejszym kurduplem tego kraju , ale po deszczach miasto tonie w wodzie ! Na to kasy nie ma . Komu tutaj tak się polepszyło , by mu stawiać nowe wieżowce ? Bardziej przydałoby się za jakiś czas więzienie. Zgadnij mądralo , dla kogo , bo już kiedyś siedziałem , choć niczego nie ukradłem . Teraz pora na ... |
10 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 23:03 ~ekolog | To już lepiej wybudować te bloki w strefie będą ludzie mieli taka sama atmosferę w bloku jak i w pracy hahah a do pracy pojada na piechotę |
00 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 12:49 ~do manekina - hejtera płatnego | Manekin hejterze co ciebie interesuje stalowa Wola jak tu NIE MIESZKASZ!? Hejtuj na portalach swojego miasta! |
01 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 12:10 manukun | No tak, bo jak ludzie nie chcą oddychać syfem, to już ekologi. Nadbereżny obiecywał rozwiązanie problemu smogu jeszcze w 2014. I co? I nic. Problem coraz większy, a on jeszcze chce budować kolejne osiedle pod tymi fabrykami. I żaden edziu niech nie rozmywa tematu ekranem dźwiękochłonnym, bo on w niczym nie pomoże |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 11:23 ~trawa | wsadź sobie tą ekologie do ekologicznego pupska |
01 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 21:22 ~Wiktor | Do las jeśli mysli myślisz że ten pasek zieleni w magiczny sposób zatrzyma opary z huty to jesteś bardzo naiwny jeśli jest wiatr w stronę miasta nic tego nie zatrzyma. |
01 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 21:12 ~Rafał | Hałas co noc dobiegający z zakładów aluminiowych. Jak można wyrażać zgodę i wycinać tyle drzew i zanieczyszczać powietrze i płuca .
Żałosne jest jak rządzi władza. |
00 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 17:29 ~Gustaw W. | Rafał, masz racje. Ten halas jest męczący. |
00 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 18:17 ~Aga 73 | Opozycjoniści, przestańcie już biadolić i złorzeczyć!
Wieczne tylko niezadowolenie, ileż tak można?!
To jest chore !!! |
01 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 00:33 ~Ecik | @aga, chore to jest obiecywanie inwestycja za ponad 100 milionów jak miasto ma już ponad 200 milionów długu. Czekamy na nowy budżet i zobaczymy co w nim zapiszą po stronie inwestycji? |
10 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 15:46 ~Las | Osiedle Leśna bez drzew jak na ironię, bo wyrąbią resztki drzewostanu z miasta, resztki osłony przed zanieczyszczeniami ze Strefy Ekonomicznej. Ludzie będą uciekać z miasta do innych "zielonych" za zdrowiem, bo nie tylko pieniądz za wszelką cenę najważniejszy, zdrowia nie kupi o zdrowie się dba. |
20 |
Wtorek, 12 listopada 2019 r. godz. 20:59 ~123 | Bolo przemyśl jeszcze raz ten wschód, popatrz na mapę i napisz jeszcze raz z tym Niskiem i drzewami. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 17:56 ~Bolo | Wejdź do Metalowca, wjedź windą powyżej szóstego piętra i spójrz przez okno w stronę wschodnią (na Nisko). Co zobaczysz? Podpowiem: las! Mnóstwo drzew! |
01 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 15:04 ~olek | Do pol, hejterze jakim świecie t żyjesz w samej STALOWEJ powstał ponad 20 mieszkań z programu mieszkanie plus na licy ORZESZKOWEJ. A w całej POLSCE powstało już ponad 200 tysięcy mieszkań z tego programu. Przestań oglądac tą ogłupiającą telewizje TVN24 bo zrobili z ciebie użytecznego idiote. |
02 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 14:41 ~Wow | @olek.Z ciebie pożytecznego idiotę zrobili w momencie poczęcia. |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 03:13 ~nocna_kawa | "olek"...czyli typowy PiSowski ignorant! |
10 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 00:26 ~++++ | @olek, jebn.... się w łeb i mocy nie żałuj. W stw z plusa pozostał dług+, żadnego mieszkania nie zbudowano, nie licząc obietnic na papierze zapisanych. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 19:54 manukun | Mieszkania w Stalowej Woli nie powstały z programu mieszkanie+. Sam Nadbereżny stwierdził, że się to nie opłaca. To tyle na temat twojej wiedzy o Stalowej Woli |
00 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 13:51 ~Zażenowany | Nadbereżny buduje... opozycja hejtuje. Naprawdę... Litości ludzie! |
01 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 17:31 ~Malwa | Nadberezny sie lansuje... i to jedyne co on faktycznie umie robic!!! |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 19:55 manukun | Nadbereżny obiecuje. Opozycja szczeka. |
00 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 13:40 ~Miś | "Wiesz co robi to osiedle, bloki, przedszkole, hotel? One odpowiadają żywotny potrzebom całego społeczeństwa. To jest osiedle, bloki, przedszkole, hotel na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym osiedlem, blokami, przedszkolem, hotelem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo" |
10 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 17:22 ~soxu | W tych co są aktualnie hotelach nie ma pełnego obłożenia w jakim celu budować 'wieżowiec"? Kto do niego przyjedzie i po co? Opamiętajcie się Lucjuszu, Stanisławie, Renato i nie idźcie tą drogą! |
00 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 12:07 ~olo | No manekin, swoją głupotą przechodzisz sam siebieiedy znany szanowany bardzo w naszym mieście komentator ' ' edziu' ' komentował ,że kiey zaczniemy budoowac osiedle LEŚNE z programu MIESZKANIE PLUS to zaraz hejterzy zaczną szczkac, że miasto będeie musialo tam wyciąc kilkaset drzew pod tą budowe. A co się okazało jeszcze te mieszkania nie powstają a już hejterzy o drzewa się martwią, to jest paranoja tych hejterów. Co do hałasu dobiegającego od strefy ekonomicznej to przecież tam bedzie zbudowana bariera dźwiękochłonna, taka jaką się buduje przy autostradach. Moim zdaniem ta blokada powinna byc zbudowana z ogniw fofowolanicznych mielibyśmy darmową energie. A smród tam jeśli będzie dochodził to ze zakladów aluminiowych które do STALOWEJ sprowadził SZLEZAK, więc manekinie do kogo masz pretensje że dzieci masz garbate. Gdybyś nie miał gdzie mieszkac to bardzo byś się cieszył że powstanie takie wspaniałe osiedle bardzo długo oczekiwane przez bardzo rozrastające się miasto w ostatnich 5 latach pod każdym względem. Jeszcze co do parkingów to ci przypomne bo powstał duży parking przy tej nowej uczelni na KWIATKOWSKIEGO i w 90 procentach ten parking ciągle jest pusty, więc po co SZLEZAK tam taki duży parking zrobił? zastanów się jaka głupota rządziła naszym miastem jeszcze ponad 5 lat temu. My oczekujący na mieszkania bardzo się cieszymy że jż w przyszłym roku będą budowane nowe bloki w naszy mieście bo rodziny nie mają gdzie mieszkac bo bardzo nie wiele bloków się buduje w STALOWEJ. jedynie PAN PREZYDENT L.N. wybudował nam mieszkańcom kilka bloków w ostatnich 17 latach. |
01 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 20:47 ~bez_znieczulenia | Czy "olo" to jakis przyboczny lansera Nadbereznego?? |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 12:12 manukun | Nadbereżny obiecywał rozwiązanie problemu smogu i hałasu. Co zrobił? Nic. Od 2014 tylko obiecuje. |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 10:46 ~Kosiarz umysłów | Olo - Już kiedyś ci przypominałem, że pierwsze zakłady są dzięki Rzegockiemu. |
00 | Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 08:01 ~Gigi | Bariery z ogniw fotowoltaicznych??? - no żeś teraz zablysnął. Mam nadzieję że pierwszy kupisz tam mieszkanie i zwolnisz miejsce normalnym ludziom w normalnej okolicy. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 20:05 manukun | Głupota rządziła za Szlęzaka i za Nadbereżnego dalej jest to samo. Jeden robił miasto akademickie nie mając kadr, drugi robi miasto informatyków i biznesu bez inwestorów. Wywalili pół miliarda złotych i nie widać efektu. Ludzie jak uciekali tak dalej uciekają i jest coraz gorzej. Żadne parkingi ani ściany dźwiękowe tego nie zmienią. Jedno i drugie są ruchami pod publiczkę i tylko zwiększają problemy miasta. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 17:27 ~aldona | "olo" gdyby głupota miała skrzydła to byś szybował w przestworzach niczym sokół maltański! Ręce opadają gdy czyta się takie debilne teksty, ale jaki autor takie i jego wypociny! |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 17:11 ~Lucyfer | A jakich inwestor sprowadził do miasta LN? |
00 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 11:48 ~Pajda | Brawo! Spółdzielniom w Stalowej Woli nie chce się budować tylko żerują na czynszach. Miasto pokazuje że jednak można. No i prywatni deweloperzy. Im też się chce |
00 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 20:07 manukun | Zlikwidować spółdzielnie i po krzyku. A nie czekaj, prezesi to kumple władz, więc się nie dada |
00 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 09:30 ~pol | To mają być mieszkania z programu MIESZKANIE+??? Których przez rok jak obiecał Mateuszek-Kłamczuszek miało powstać 100 tysięcy a powstało zaledwie 8??? |
00 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 08:18 ~Skryba | Nic nie wybudują, to tylko takie trele morele dla ludu. Zaraz powinformuja, że napotkały ich tak zwane trudności zewnętrze od nich nie zależne na etapie projektowania, finansowania, środowiskowe i inne plagi egipskie, które z przyczyn od nich nie zależnych nie pozwolą na realizację inwestycji. Taki bełkot urzędniczo partyjny. Ale będą mieć makietkę, której będą używać przed każdymi wyborami obiecując kolejne obietnice. |
00 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 00:44 ~@czopek lekarz | @lekarzu i ty ten sam lekarz pajac bez imienny genom wazeliną pokryty, a no Adrian nam się szykuje do łamania konstytucji i prawa na kolejne 5 lat. Od takie wybory jakbyś nie słyszał. Pewnie tu zawita na wiosnę, zrobi minkę na mussoliniego, zaśpiewa ojczyznę dojną, dzieci w strojach krakowskich zaśpiewają i zatańczą itd. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 13:52 ~/+\ | A jakież to idioto w mieście wybory przed nami? Głupszy jesteś niż ustawa przewiduje hejterze opozycyjny! |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 13:49 ~Lekarz | Widać , że boli cię tyłek z żalu. Polecam czopki, najlepiej od razu 2. |
00 |
|
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 07:13 ~Jonasz | Nieszkań w stalowej woli brakuje i dobrze że powstaną nowe. Tylko ta zatrzymamy ludzi w mieście |
00 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 20:00 manukun | Pełna zgoda. Ale wybrali najgorsze z możliwych lokalizacji |
00 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 19:37 ~DROBNA ZMIANA | Rząd ogłosił spowolnienie gospodarcze ,gdzie przed wyborami ani słowem nikt nie wspomniał .Wraca PRL jednym słowem. A ludziom trzeba mówić co chcą usłyszeć :) |
00 |
Poniedziałek, 11 listopada 2019 r. godz. 20:43 ~Liverpool | A PiSowski "Lekarz" nie wyszedl nigdy intelektualnie poza poziom "czopkow". Skad oni takich ignorantow biora? Skad?? |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 13:10 ~Ciekawski | To akurat jest fakt. Ale dotyczy on nie tylko fatalnej zmiany ale każdej innej opcji politycznej... Przed wyborami obiecanki, złote góry. Po wyborach 3,5 roku ciszy spokoju i kolejna kampania od nowa.
Kto obieca więcej wygrywa, a to tylko jak "mówi" przysłowie... Obiecanki, cacanki a głupiemu radość. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 07:18 ~Lekarz | Zalecam czopki na BUL poniżej krzyża |
00 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 19:12 ~Be | Mieszkania powinny być stosunkowo tanie gdyż w pobliżu największym wrogiem będzie torowisko kolejowe... Ale jak odzbieram chętnie się tam przeprowadzę z PRL'a, którego klatki schodowe i piwnice odstraszają... |
00 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 18:41 ~Sławek | Mieszkałem kilka miesięcy niedaleko torów, aż musiałem przeprowadzić się w spokojniejsze miejsce. To był koszmar z tymi pociągami, ciągłe trąbienie w dzień, w nocy to gdzieś mają że ludzie śpią, a sami wiecie jaki sygnał mocny mają te pociągi,słychać ich nawet na końcu miasta.I nie dajcie się złudzić że okna wyciszą wam ten hałas. |
00 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 20:00 manukun | No właśnie będzie. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 07:12 ~UMMO | Przecież to nie będzie koło torów :D |
00 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 17:19 ~koka kola | Cześć, a jaki jest problem wybudowania takiego osiedla po drugiej stronie sanu? Tam jest mnóstwo niezagospodarowanych działek. |
00 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 19:59 manukun | Są tereny obok osiedla dolina, razem z dojazdem i planem zagospodarowania przestrzennego. Ale Nadbereżny nie zrobi, bo to pomysł Szlęzaka. Więc na siłę przepycha idiotyczny pomysł budowy osiedla pod oknami fabryk |
00 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 16:09 ~xyz | O ciekawe czy Pan Gunia będzie mierzył poziom hałasu ze strefy przemysłowej po wybudowaniu tam bloków, czy posadka od Lucjusza go uciszyła na amen w tej kwestii. |
10 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 15:19 ~Ania | Budować gdzie tylko się da |
00 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 13:32 ~ Price | Wydaje mi sie ze sprzedaz uzywanych mieszkan w takim razie siadzie. Oddadza 600 mieszkam calkiem sporo |
00 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 13:20 ~Tom | kolejny rok opóźnienia a ludzie czekają |
10 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 12:57 ~owad | 600 mieszkań a parking na 120 Aut chyba ktoś zgubił jedno zero chyba miało byc 1200 miejsc parkingowych |
20 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 10:02 ~SW | Nie chciałabym mieszkać tak blisko strefy przemysłowej, tak blisko aluminium, pyłów ze stalowni i dużego hałasu, który daje się we znaki prawie co noc gdy pracują piece w HSJ i zakładach aluminiowych. Jak można wycinać tyle drzew gdy środowisko jest tak zanieczyszczone i zmienia się klimat |
00 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 06:44 ~dojna zmiana+ | Ten hałas nie tylko w nocy ,w dzień też nieżle dają.Teraz na okrągło prawie jadą. |
00 | Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 21:15 ~pylica | a drugiej strony miasta kupa lasu pod poligon nikomu nie potrzebny |
00 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 09:20 ~Rolnik | Spodziewana cena za m2? |
00 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 07:14 ~do hejtera manekina | Manekin hejterze 4000 zł za m2 to kosztują używane mieszkania DO REMONTU. Ale z ciebie hejterski idiota, 4x wstaw sobie komentarz bo 2x to za mało |
00 | Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 11:21 manukun | Jak policza więcej niż 4 tys zł za m2 przy torach kolejowych i strefie przemysłowej, to ich wyśmieję. Nadbereżny miał ponad 5 lat na poprawę sytuacji w mieście, a jak fabryki hałasowały, tak dalej hałasują. |
00 | Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 09:57 manukun | Jak policza więcej niż 4 tys zł za m2 przy torach kolejowych i strefie przemysłowej, to ich wyśmieję. Nadbereżny miał ponad 5 lat na poprawę sytuacji w mieście, a jak fabryki hałasowały, tak dalej hałasują. |
00 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 08:34 manukun | 1. Kto wpadł na pomysł budowy osiedla na terenie lasu oddzielającego tereny przemysłowe od mieszkalnych? Kto będzie chciał sypialnię z widokiem na fabryki?
2. Co za idiota buduje parking dla odwiedzających park miejski? Przecież tam jak najwięcej użytkowników powinno docierać pieszo.
3. Dlaczego nikt nawet słowem nie zajęknął o drogach rowerowych (ale tych porządnych, a nie przemalowanym wąskim chodnikiem) czy skomunikowaniu tego osiedla autobusami?
4. Po co tyle parkingów, skoro najszybciej do centrum/szkoły/szpitala będzie pieszo/rowerem?
5. Gdzie żłobki/przedszkola? Na drugi koniec miasta przy obecnej beznadziei komunikacji miejskiej nie da się sensownie dojechać, więc trzebaby kupić samochód tylko po to, żeby wozić dzieci na Poręby...
6. Ile miasto weźmie kredytu na fanaberie prezydenta i jego świty, żeby zrealizować powyższy bubel urbanistyczny? |
10 |
Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 22:20 ~look | Dalej... co z parkiem i budynkami w Charzewicach, gdzie terenu dla budownictwa indywidualnego, kiedy wreszcie główna arteria miasta czy Okulickiego uzyska nową nawierzchnię? |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 19:17 Zbigniew | zgadzam się jest to najgorsze miejsce w całym mieście do realizacji tego projektu. Niestety PIsowskie trolle nie widzą obiektywnych słów krytyki, ci ludzie to stan umysłu, wyznawcy, wręcz sekta. |
00 | Niedziela, 10 listopada 2019 r. godz. 07:15 ~Do hejtera manekina | Na pewno nie twoi ulubieńcy z PO, oni od roku budują park dla psów. Na razie bez efektów. |
00 | Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 09:44 ~DziadezCzarneckiego | Manekin wyluzuj. Bo ci się zajady POwiększą. Ty już lepiej się zajmij swoją kwaterą na wandziWasiułkowskiej ulycy. Haj! |
10 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 05:34 ~jan | .... powstał projekt urbanistyczny, to nie jest projekt techniczny do realizacji budowy, ale dobrze że że powstał, to znaczy że po pięciu latach bełkotu o rozwoju pan Nadbereżny zaczął w końcu coś realizować. Ładnie pokazane ile bloków, ile pięter, mieszkań, miejsc w żłobkach... teraz niech pan Nadbereżny powie w jaki sposób będzie finansowane UZBROJENIE TERENU, DROGI OSIEDLOWE, BUDOWNICTWO TOWARZYSZĄCE, czy pieniądze wyłoży kochający Stalową Wolę pan Morawiecki czyli rząd, czy może równie nas miłujący Marszałek , czy pan Nadbereżny weźmie kolejny kredyt na setki milionów złotych .... |
00 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 09:36 manukun | Po co? Przecież kolorowa prezentacja była zaprezentowana na konferencji, więc o co chodzi? |
00 |
|
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 05:04 ~Order | Prezydent buduje, opozycja łazi ze świeczkami pod sąd i udaje zatroskaną... Widać różnicę? |
02 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 11:58 manukun | Prezydent niczego nie buduje, tylko obiecuje. Tak jak Szlęzak. |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 21:48 ~Pisland | Już powstało zlobko-przedszkole z basenem na KEN :)
Bob budowniczy dalej obieca ! |
00 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 08:16 manukun | Tak, tak, prywatny deweloper wszystko wybuduje w tym upadającym mieście. Ciekawe, kto będzie kupować mieszkania, jak nie ma tutaj perspektyw? Młodzi wyjeżdżają, miasto się wyludnia a władze uśmiecha się do kamer. |
00 | Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 21:59 ~Narodowiec | I powstanie bo to buduje prywatny deweloper a nie miasto |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 21:10 ~Obiecanki cacanki | Mam wrażenie że o co się upomną wyborcy temat zaraz wraca.PRL też wraca przecież rząd ogłosił spowolnienie gospodarcze :) |
10 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 08:18 manukun | Konferencja prasowa odbywa się zaraz po fali negatywnych komentarzy. I zamiast robić to, co zostało obiecane dawno, dalej robią kolorowe obrazki i gadają w kółko o tym samym. |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 20:34 ~Kass | Brawo, stalowa Wola niech się rozwija, |
00 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 09:55 manukun | Przecież nie ma żadnych szczegółów. Ani finansowania, ani podziału ryzyka, ani ram czasowych. |
00 | Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 09:37 manukun | Przecież nie ma żadnych szczegółów. Ani finansowania, ani podziału ryzyka, ani ram czasowych. |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 20:10 ~stslowaw | gdzie na wieś ma się wyprowadzać jak stalowa to wieś |
00 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 19:53 ~STW | Jak widać z powyższego tekstu artykułu , kompetencje i fachowość dyrektora projektu gwarantują duże problemy . Jeden z filmowych poprzedników stawiał blok mieszkalny w jeziorze osiedlowym. |
10 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 19:09 ~Nie bój się zmiany na lepsze | A kiedykolwiek będzie komuś tu coś pasować ???!!!!! Tylko narzekają i narzekają, wszystko nie tak. Nie pasuje to się wyprowadź na wieś i nie truj jeden z drugim powietrza.
Więcej optymizmu, albo jak już to chociaż konstruktywnej krytyki...co za ludzie... |
10 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 07:07 ~Lolo | Ja sie wyprowadzilem na wies dokladnie za san i to byla najlepsza decyzja w moim zyciu :) mam gdzies to pseudo miasto z pseudomieszczanami :D i zatrutym powietrzem... chodze w majtkach kolo domu griluje leze na hamaku biegam po pieknej murawie i garaz msm tylko dla siebie. Nie chucza mi zaklady i nie trabia klamotami kolo okien po prostu relaks. Balkonu nie mam bo mam ogrod i prywatnosc. Sasiad mi nad glowa nie skacze i nie slysze jak mi nad nia sra.. nie musze szukac miejsca parkingowego i martwic sie czy ktos nie zadzwoni na policje bo zle stoje. 5 min i jessem w pseudomiescie w robocie. Szybko uciekam po pracy stad bo mnie meczy to pseudomiasto i glupota ludzi tu mieszkajavych. Pomysl na osiedle spoko trzymam kciuki ale to nie dla mnie... wole wies gdzie nikt nie truje soba powietrza jak ci sie wydaje :D jak sie nie ma co sie chce to sie lubi co sie ma... powodzenia |
11 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 18:55 ~obywatel | 600 mieszkań a parking na 120 aut. To jakiś idiotyzm. W co drugim mieszkaniu jest przynajmniej jedno auto!! A jeszcze mają tam parkować przyjezdni. No debilizm planujących kompletny.... |
01 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 19:51 ~pomyśl | Podejrzewam, że poza dodatkowym parkinkiem na 120 aut, każdy blok będzie miał swój parking. Taka już nasza natura, że lubimy powyzywać, chociażby bez powodu |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 18:52 ~Pyszniczak | i co da się wcześniej nikt nie chciał budować w Stalowej Woli a teraz deweloperzy aż walczą ze sobą o możliwość budowania osiedli w naszym pięknym mieście |
11 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 08:24 manukun | Dlaczego tyle ludzi ubywa, skoro to takie piękne miasto, a deweloperzy zabijają się za możliwość wydania tutaj pieniędzy? |
11 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 18:46 ~Noż Qrwa Mać | A gdzie to przedszkole przy KEN które Lucjusz demonstrował na tle barwnego baneru. Trawa i chwasty tylko zostały, ale lans był? |
10 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 18:40 ~nn | sadziłem tam drzewa. Daaawno temu,Żal |
00 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 18:34 ~Kolo | Kolejna bariera leśna oddzielajaca odlewnie aluminium od bloków mieszkalnych zostanie usunięta, gratuluję miastu decyzji :D ciekawe kto będzie chciał tam mieszkać wdychajac aluminium. I jeszcze ten parking na 600 mieszkań 120 miejsc śmiech na sali |
11 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 09:47 ~oz | na ozecie wdychane aluminium 24/7, 365 dni w roku, znajomy zapach powietrza, szczególnie wieczorami, i jakoś każdy ma to w ch.. |
00 | Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 19:14 ~dupięga | jechałem ostatnio obok zakładów kiedy padał delikatny deszczyk, oni wtedy największy syf puszczają, w aucie z zamkniętymi szybami śmierdziało tak że musiałem nos w bluzie schować żeby tego nie czuć. dopiero obok radmaxu przestało śmierdzieć |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 18:16 ~Gierek | Deweloper buduje blok maksymalnie 2 lata, zobaczymy ile im to zajmie w stalowce.. |
00 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 17:27 ~Richardo | Lepiej niech Nie buduja parkingów podziemnych bo beda muśieli płacić roczny podatek do miasta za podziemne miejsce postojowe Jeżeli beda parkowali na parkingu albo koło bloku to Nie musza. Taka jest logika w tym mieście Nie wiem dlaczego tak jest może ktoś wie? |
00 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 17:23 ~Radziu | 600 mieszkań do tego biura, a parking dla 120 aut. To wszystko ma wystarczyć jeszcze dla osób odwiedzających park |
00 |
Sobota, 9 listopada 2019 r. godz. 15:28 Dubpit | Plus parkingi podziemne |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 17:17 ~Termnikl | Patrząc na degrengoladę przy budowie stadionu, to za jakies 15 lat będzie gotowe. |
11 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 16:32 ~Speed | Powinni wybudować parkingi pod ziemne pod blokami dla mieszkańców |
10 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 16:00 ~Polak | No wreszcie coś drgnelo podążać należy droga Rzeszowa który szybko się rozbudowuje dzięki Deweloperom Hartbex Apklan w ciągu 5 lat powinno powstać co najmniej kilka takich osiedli |
00 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 17:30 ~begonia | A beda tez jakies nowe miejsca pracy jak w Rzeszowie? |
00 |
|
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 15:54 ~W Lesie | Co to za nazwa "Leśna" kompletny debilizm...
Osiedle Leśne lub Leśna Dolina, Leśny Zakątek, cokolwiek ale Osiedle Leśna??? ja pitole... okropność, ni gramatyki, ni stylu... Ktoś powinien się dobrze puknąć w czoło. |
10 |
Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 17:31 ~Peters | Pelna zgoda. Powinno byc osiedle Lesne.
Jako przyklad podam os. Fabryczne lub Centralne w Stalowej a nie os. Fabryczna czy Centralna. |
00 | Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 16:01 ~jabar | puknij się ty w makówkę |
00 | Piątek, 8 listopada 2019 r. godz. 15:56 ~Polak | Od ulicy madralo |
00 |
|