Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Sobota, 20 kwietnia 2024 r. Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha
 Wiadomości lokalne
» Muzeum COP zaprasza na wirtualny spacer
» Usterka usunięta. Tężnia solankowa w Parku Jordanowskim
» Stalowowolski Hackathon rozpoczęty!
» W piątek policyjne działania "Prędkość"
» Dzień otwarty w SLO
» Trzy auta zderzyły się na Chopina. Dwupasmówka zablokowana
» IV sesja Młodzieżowej Rady Miejskiej w Stalowej Woli
» Dlaczego nie działa tężnia w Parku Jordanowskim?
» Drzewko za makulaturę ma już 10 lat
» Ruszają miejskie potańcówki
» Na trasie podskarpowej auto wypadło z drogi. 1 osoba ranna
» Kwietne sadzonki z Parku Jordanowskiego skradzione
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Benefis Jerzego Augustyńskiego
» Grupa MoCarta - Ale Kino!
» Warsztaty motania lalek
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Sygnały Czytelnika

Środa, 25 września 2019 r. godz. 14:43     /Magdalena Rodecka/
Katecheta użył przemocy wobec 11-latka. Zajmie się nim Komisja Dyscyplinarna

Katecheta nie prowadzi zajęć. Przebywa obecnie na zwolnieniu lekarskim. 11-latek jak się dowiedzieliśmy jest zdolnym, spokojnym dzieckiem. Do tej pory nie było uwag co do jego zachowania.
Katecheta nie prowadzi zajęć. Przebywa obecnie na zwolnieniu lekarskim. 11-latek jak się dowiedzieliśmy jest zdolnym, spokojnym dzieckiem. Do tej pory nie było uwag co do jego zachowania.
Fot. Jacek Rodecki
Do redakcji Stalowka.NET dotarły sygnały, że w jednej ze szkół podstawowych w Stalowej Woli, doszło do przemocy wobec dziecka. Na lekcji religii katecheta miał uderzyć ucznia piątej klasy.

Z informacji jakie nam przekazano wynikało, że nauczyciel złapał dziecko za szyję i uderzył głową o ławkę. Do szkoły miało przyjechać pogotowie i zawieźć jedenastolatka bezpośrednio na Oddział Pediatryczny. W międzyczasie na "kardiologii" miał przebywać nauczyciel.

W tej sprawie zgłosiliśmy się do dyrektora szkoły. Który potwierdził, że owszem doszło do zdarzenia, które w jego ocenie jest wysoce naganne i nie powinno mieć miejsca. Wersja zdarzeń różni się nieco od tej, która do nas wpłynęła.

Do incydentu w szkole doszło 10 września 2019 roku. Grupa chłopców, uczniów piątej klasy, wygłupiała się na tyłach klasy, przesuwając ławkę. Mimo upomnień nauczyciela robili to nadal. W pewnym momencie do jednego z nich podszedł nauczyciel i z impetem złapał go z tyłu za szyję. Z relacji matki, która złożyła pisemną skargę na katechetę wynika, że ściśnięcie było bardzo mocne, trwało dłuższą chwilę. Dziecko wystraszyło się, poczuło piekący ból i ciężko mu było oddychać. Chłopiec rozpłakał się a nauczyciel kazał mu przejść do ławki z przodu i usiąść. Nauczyciel miał jeszcze pięścią uderzyć w biurko.

Dziecko nie uznało żadnego uszczerbku na zdrowiu, nie wzywano do niego pogotowia. Rodzice nie byli na obdukcji ani u lekarza. Uczęszcza do szkoły. Jednak w ich ocenie i ocenie dyrektora doszło rzeczywiście do przemocy i naruszenia nietykalności cielesnej. To, że dzieci bywają czasami nieposłuszne, zdaniem dyrektora w żaden sposób nie tłumaczy takiego zachowania. Podczas jednej z rozmów z katechetą miał on przyznać, że "puściły mu nerwy".

Rodzice nie zgłosili sprawy na policję jednak domagają się zwolnienia nauczyciela. Dodają, że jest to w dodatku nauczyciel religii, osoba świecka z wieloletnim doświadczeniem pedagogicznym.

Wyjaśniono nam, że osoba świecka czy ksiądz aby nauczać w szkole religii musi mieć skierowanie od biskupa. Jeżeli zostanie mu ono cofnięte, nie będzie mógł prowadzić zajęć z tego przedmiotu.

Dyrektor szkoły, w którym doszło do zdarzenia po rozeznaniu sprawy zgłosił ten fakt do działającego przy wojewodzie podkarpackim, rzecznika dyscyplinarnego dla nauczycieli, który zadecyduje o jego dalszej karierze w tym zawodzie. Jednocześnie skierował pismo do kurii, informując o podjęciu takiego kroku. Kierujący szkołą nie przypomina sobie aby w ostatnich latach doszło do tak nagannego zdarzenia. Jest to odosobniony więc przypadek.

Katecheta nie prowadzi zajęć. Przebywa obecnie na zwolnieniu lekarskim. 11-latek jak się dowiedzieliśmy jest zdolnym, spokojnym dzieckiem. Do tej pory nie było uwag co do jego zachowania.

Nauczyciel - katecheta oprócz pracy w szkole, pełni dodatkowo funkcję samorządową, przewodnicząc jednej z komisji zajmującej się między innymi edukacją.

Po ukazaniu się artykułu, Ks. dr Adam Kopeć, Dyrektor Wydziału Nauki i Wychowania Katolickiego Kurii Diecezjalnej w Sandomierzu wystosował do nas e-mail: To nie Pan Dyrektor placówki oświatowej zgłosił z własnej inicjatywy sprawę do Kurii Diecezjalnej, lecz Wydział Nauki i Wychowania Katolickiego otrzymawszy wczoraj, 25 września 2019 roku, informację w tej sprawie od Ks. Dziekana Krzysztofa Kidy zwrócił się do Pana Dyrektora w celu uzyskania Jego stanowiska oraz niezbędnych informacji na ten temat. Dopiero po tej rozmowie Pan Dyrektor powiedział, że zgłosi sprawę oficjalnie do Kurii Diecezjalnej. Na chwilę obecną nie wpłynęło żadne pismo z Jego strony. Kuria Diecezjalna podjęła jednocześnie w tej sprawie procedurę wyjaśniającą.

Jak zapewnia dyrektor Marek Kopera, pocztą wysłał zawiadomienie o tej sprawie do kurii.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Niedziela, 19 stycznia 2020 r. godz. 10:04
~Nsnsbdh
Jak się zakończyła sprawa? Czy pan radny nadal uczy?
+0-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 11:53
~Ada
Ja jako rodzic za złe zachowanie na lekcji bym mu jeszczs raz w domu poprawiła. A nie robiła durną awanturę.
+0-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 16:06
~Ada
Za darmo raczej nie dostał
+0-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 13:49
~Miastowy
Czyli jak katecheta będzie nic w mord.ę twoje dziecko to też dobrze ?
+0-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 09:47
~PreczZPiSem
Czy ZUS sprawdzi pana radnego PiS Marka Tyze? Jego zwolnienie chorobowe jest podejrzane. Mój tato jest ciężko chory, bierze chemię. I był wzywany do Stalowowolskiego ZUSu. Jakby nie było dokumentacji, że się leczy w Lublinie. Skur....y jedne. A taki ucieka na zwolnienie lekarskie
+0-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 07:40
~aksmd
właśnie dotarły informacje, że informacje! na temat tego, że podduszanie było nieprawdziwą informacją ! są nieprawdziwe i jednak podduszał uczniaka taka własnie informacja !
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 22:15
~jak wyzej
A szanownemu redaktorowj stalówka.net również możemy pogratulować rzetelności i prawdomownosci w przekazywaniu informacji. Dotarliśmy do świadków którzy mogą potwierdzić że w rozmowie telefonicznej Pan redaktor przyznał że artukul ten miał na celu usunięcie katechety z zajmowanego stanowiska zarówno w szkole jak i w polityce. Drogi Panie redaktorze praca dziennikarza nie opiera się na " prawdopodobnie" " być moze" i " domniemam" oraz na ciągłe zmienianych wersjach wydarzeń ale na faktach, których zbieranie powinno być priorytetowa misją każdego z nas.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 23:31
~Szanowny redaktor stalówka
Szanowny redaktor zapewnia ze jeszcze jutro zostanie skierowane zawiadomienie do prokuraury a opinia publiczna dowie się kto tak robi za farmę trolli :) Do zobaczenia!
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 22:14
~Polecam art z salon 24
Katecheta - radny PiS pobity przez ucznia? Rodzice stają w obronie dziecka. Marek Tyza, bo o nim mowa, jest świeckim katechetą i przewodniczącym komisji edukacji, kultury i sportu w radzie stalowolskiej, do której dostał się z listy PiSu. A bajka zaczyna się tak: 10 września w czasie modlitwy na lekcji religii w piątej klasie szkoły podstawowej nr 12 im. Jana Pawła II, grupa 11 letnich bandytów z ostatnich ławek zrobiła ustawkę, niczym typowe kibole i zaczęli przepychać się między sobą, tym samym naruszając powagę momentu. Katecheta odważnie i z narażeniem własnego życia rzucił się w kocioł ostatnioławkowy, łapiąc jednego z bezbożników za szyję i tak dusząc go jedną ręką, swoim majestatem, niczym Zawisza Czarny w walce z Turkami, rozpędził pozostałą hordę ostatnioławkowych niewiernych w cztery kąty klasy. 11 letni bandyta, w czasie składania sprawozdania przed swoim rodzicami o to dlaczego ma odciśnięte palce na swojej szyi, skruszony przyznał, że przegrał walkę z naszym Zawiszą Czarnym na polu bitwy sali nr 21 na II piętrze szkoły podstawowej im Jana Pawła II. Mógłbym ciągnąć tę bajkę dalej ale prawda niestety jest taka, że po złożeniu zażalenia na brutalne zachowanie pedagoga, wyszło na jaw, że dyrekcja miała już wcześniej co najmniej 2 zgłoszenia o jego zachowaniu, ale po rozmowie z nauczycielem, nie pociągnięto sprawy dalej. Tym razem szkoła musiała zając stanowisko, gdyż rodzice dziecka złożyli pisemną skargę pisząc m.in.: ...nauczyciel poszedł na tył klasy, stojąc za ich synem z impetem złapał go od tyłu za szyję. Ucisk był bardzo mocny, trwał dłuższą chwilę. Syn poczuł silny ból i ciężko mu było oddychać. Marek Tyza przebywa obecnie na zwolnieniu lekarskim. ZUS nie widzi powodu by go skontrolować, więc można przypuszczać, że to on został pobity przez tego 11-latka a nie odwrotnie. Koniec bajki.
+0-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 12:27
~mamuszka
Jeszcze go zrobia jeszcze jakims drugim blogoslawionym ojcem Maksymilianem Kolbe
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 20:48
~konkurencyjny portal
Wlaśnie dowiedzieliśmy się, że cała sprawa to była zwykła prowokacja polityczna. Z oficjalnych wyjaśnień wynika, że nauczyciel ten próbował zapobiec bójce, którą poprzedzała przepychanka na końcu sali i łapiąc chłopca za ramię zwyczajnie odciągnął go od innego chłopca, z którym tamtem toczył zacięty i zagrażający bezpieczeństwu ich obu spór. I oto cała Jego wina. Zarówno katecheta jak i chłopiec stali się ofiarami politycznych zagrywek ze strony opozycyjnych partii politycznych (do których zresztą jak wiadomo należy również dyrektor szkoły- od dawna zawzięty wróg wspomnianego katechety). Wszystkim którzy już ocenili i skreślili tego nauczyciela gratulujemy rozwagi i mądrości życiowej oraz życzymy miłego dnia
+0-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 05:49
~jan
.... oczywiście jak ktoś jest z PiSu to w sposób ,,naturalny" jest święty i nietykalny, bo członkowie pis to naród wybrany, i jak taki wymierzy karę to znaczy Pan Bóg tak chciał, i nic się nie stało bo mesjaszy z PiSu nie dotyczy prawo świeckie ....
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 19:23
~mamuszka
Cos mi wydaje ze wracaja sredniowieczne metody wychowywania katolikow gdzie milosc blizniego i do Boga tlumaczona byla sila.Po co pytam sie dzisiaj w XXI wieku tyle lekcji religii w szkole czyzby panstwo potrzebowalo takiej ilosci teologow nie lepiej uczyc logicznego matematycznego myslenia.Po kiego grzyba komu zywoty swietych i blogoslawionych?
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 16:15
~Grzesio
To nie pierwsza afera w tej szkole ,nie tak dawno była afera stomatologiczna gdzie wyciekły dane dzieci. Czy sekretariat poniósł za to konsekwencje???
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 21:20
~Rodzic
Z tego co pamiętam to stomatolodzy grasowali w PSP Nr 7.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 12:08
~Rodzic
Praca w szkole z dziećmi jest bardzo ciężką pracą i właśnie dlatego do takiej pracy trzeba mieć predyspozycje psychiczne. Jeśli nie potrafisz emocji utrzymać na wodzy, nie radzisz sobie ze stresem i hałasem (przerwy), nie masz cierpliwości, nie potrafisz zainteresować uczniów przedmiotem i wrzeszczysz, że cię nie słuchają to się nie nadajesz by pracować z dziećmi czy młodzieżą. Dziś dobry nauczyciel potrafi tak poprowadzić lekcję, że choć minimum tego zainteresowania przedmiotem rozbudzi u dziecka i je zmotywuje do nauki. Wrzaski czy szarpanie nic nie da a rodzi tylko bunt i zniechęcenie u młodych ludzi.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 15:46
~Zdenek
Chyba za dużo u Ciebie teorii, a zdecydowanie za mało "życia".
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 09:24
~Rodzic
Jeśli upomnienia słowne nie pomagają i uczeń nadal rozrabia , nauczyciel powinien wezwać wychowawcę klasy lub pedagoga lub dyrektora, jednocześnie wraz z wychowawcą lub pedagogiem zabrać powinni ucznia do dyrektora, wezwać odrazu rodziców do szkoły na rozmowę odnośnie zachowania czy zachowań dziecka. Dyrektor z pedagogiem odrazu powinni zapytać innych uczniów o to co się wydarzyło i sporządzić notatkę. Dyrektor postąpił słusznie gdyż takie jest prawo i musi go przestrzegać. W żadnym wypadku nauczyciel nie ma prawa sam wymierzać kary. Nie ma prawa dotknąć dziecka ani słownie choćby od gówniarzy zwyzywać. Gdy ja chodziłem do szkoły było po 40-45 uczniów w klasie i każdy uczeń siedział cicho. W tamtych czasach nauczyciel mógł stosować kary cielesne wobec ucznia, który źle się zachowywał jednak nigdy żaden nauczyciel nie pociągnął choćby za ucho nikogo bo nauczyciele mieli wtedy autorytet. Dziś nauczyciele oczywiście nie wszyscy tego autorytetu nie mają dlatego tak się dzieje.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 12:36
~Mozets
Sprawa nie jest tak prosta jak komentator "Rodzic" pisze. Pedagodzy, psychologowie, obsiedli polską szkołę jak pluskwy a młodzież i tak robi swoje. Dyrektor szkoły nie spełnia takiej funkcji jak dawniej. Gdy nauczyciel zgłasza mu np. taki problem jak opisany w artykule - dyrektor najczęściej doradza podwładnemu by zmienił pracę jak sobie nie daje rady. Dyrektor nie chce sobie dodawać pracy i kłopotów. Dyrektor (często kobieta, dawniej rzadkość) boi się skomplikowanej sytuacji uczeń-nauczyciel. Kobiety dodatkowo boją się agresji wyrośniętych uczniów. Faceci mniej choć także szkoła zniewieściała i mężczyźni stracili tzw. "jaja". Których nie stracił katecheta. Mimo, że stracił panowanie nad sobą. Nauczycielki boją się "uczniów" bezczelnych i nie wychowanych. Ordynarnych, rzucających wulgarnymi słowami (k..mi, pie...ę, zaj...y) zagapionymi w ekraniki komórek jak autystyczni pacjenci . Często z domów patologicznych, narkomanów, alkoholików, karanych sądownie, przestępców. "Uczniowie" , którzy "przychodzą do szkoły" by spotkać się z kolegami. Uczyć - już mniej. Może przy okazji coś zapamiętają. Pewnie, że część młodych ludzi uczy się od podstawówki solidnie - bo wie czego chce. ( I ich rodzice to im z miłością uświadamiają). Nie dotyczy to już Liceum - bo tam już trwa wyścig szczurów. I kto jest słaby odpada. Na studiach nikt nie prosi o dyscyplinę, ani o naukę tylko wstawia oceny w indeks. I ( po wywaleniu z UJ) idzie się wtedy uczelni prywatnej prowadzonej przez jakiś postpezetporowski odrzut lektorów marksizmu-leninizmu. ( Wielkich ekonomistów szkoły Balcerowicza). Nikt na auli uniwerysteckiej nie hałasuje i nie zachowuje się niewłaściwie. Bo profesor grzecznie pokaże mu paluszkiem drzwi. Albo tylko przerwie na chwile wykład i przeciagle popatrzy na studenta. ten zbiera graty i cichutko na palcach się wynosi. Opisywany przeze mnie przykład z lat 50 nie oznaczał, że nauczyciele wyzywali uczniów ani ich bili systemem stadnym. Przykład nauczycielki od "bicia kijkami" był odosobniony, ale doskonale wpływał na dyscyplinę. Mówiono o tym w całej szkole i miało to pozytywny wydźwięk wychowawczy.Proszę poczytać wspomnienia sławnych już dzisiaj osób kończących LO 44 w Stalowej Woli w monografii ( 70 lat LO). Profesorów, ludzi nauki , którzy wyszli spod ręki brutala od fizyki, satrapy dyr. Sajdłowskiego czy tez uderzeni pękiem kluczy w głowę przez woźnego. Ale i też wielkich pedagogów jak prof. Baran, prof Surmacz, prof. Czerwińska , prof.dr Durkacz ( po lwowskim UJK). Fizyk dwumetrowy żylasty dryblas nagminnie "upominał" na przerwie, na korytarzu - młodzieńców zbyt hałaśliwych- poprzez silny ucisk mięśnia ramienia biegnącego od szyi do barku. Ból był tak niesamowity, że uczeń najcześciej klękał z bólu na podłogę. Najbardziej twardzi - wytrzymywali z trudem torturę i patrzyli hardo w oczy egzekutorowi. Ten na swój sposób szanował ich za to. A reszta ogladających uczyła się życia i dyscypliny. Znoszenia bólu. Nie było psychologów, pedagogów, a dyrektorem szkoły był własnie ten egzekutor. Mozna było mu się poskarżyć, i rozpłakać się jak tzw. baba. Co to jest autorytet i szacunek. To nie jest jakieś wyimaginowane pojęcie. Bo szacunek to szlachetna odmiana strachu. Co czuje drużyna siatkarzy przed meczem z doskonałą drużyną??? Powiecie: wolę walki, zapał, energię rozpierającą zawodników. To także. Ale przede wszystkim czuje strach przed przegraną. Choć nikt ich tam bić pasem nie będzie. Na całym swiecie szkoły takie Eaton, Berkeley i wiele szkół azjatyckich średnich nawet stosuje mundurki i surowy regulamin ucznia (nie nauczyciela) . Nauczyciele wiedzą jak postępować i nie trzeba im przepisów. Po to są szkoleni na studiach. Dziś nauczcyciel jest czesto wyrobnikiem nie pedegogiem, przewodnikiem młodych ludzi- bo tak go wtłoczono w postbolszewicki ( Broniarzowy) system nauczania. Obłędną fabrykę niedouczonych rozwydrzonych często młodych ludzi. Czy to ich wina??? Nie. Przynajmniej w 90%. Nie ma czasu na wychowanie. I nie ma etosu kształcenia. Jest etos posiadania papierka z napisem mgr. Który nic nie znaczy. Bo właścicielka przekrętowej hurtowni ( mgr po uczelni w Konkolewie Dolnym) potrafi powiedzieć własnemu synowi o jego nauczycielce: "TA DZIADÓWA".
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 11:27
~Bolo
Tu nie chodzi o żaden autorytet. Chodzi o relacje-współpracę nauczyciel - rodzic. Dawnej jak nauczyciel poskarżył na gówniarza, to ten wiedział, że u starych ma jeszcze bardziej przesra.. Dziś rodzic ma pretensje do nauczyciela, że się czepia ich idealnego przecież dziecka. Gdyby stosować podane przez Ciebie zasady, to lekcje by się nie odbywały, a rodzice musieliby się zwolnić z pracy i czekać w kolejce do dyrektora! Kto nie wierzy, niech się przejdzie po szkolnym korytarzu w trakcie przerwy. Wystarczy. I dodam, że absolutnie nie jestem nauczycielem.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 00:08
~Zdenek
Zwracam się z pytaniem do pedagogów szanownych: w jaki sposób można zapanować/uspokoić grupę szalejących wyrostków, nie reagujących na słowne upomnienia? Wezwać policję? Straż pożarną z gaśnicą? Bo ja osobiście uważam, że w takiej sytuacji dopuszczony powinien być liść wychowawczy lub kop w d... a dla rodzica takiego gnojka kara finansowa. Jak zapanować nad stadem? Pasteż używa kija, bata czy innej pały. A co ma nauczyciel?
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 11:29
~Zdenek
Ewa i rodzic - lekki wpie...l jeszcze nikomu nie zaszkodził, a w 99,99% przypadkach pomógł.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 09:42
~ewa
najlepiej pobic??????
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 09:26
~Rodzic
Nauczyciel powinien mieć autorytet a nie bat.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 21:06
~DROBNA ZMIANA
Dać im podwyżkę ,buty na wyższym obcasie.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 16:18
~Obywatel miasta
Szkoda bardzo ze tak się stało, ale już nic nie odkręcimy, a Marek T. za taki czyn, to powinien natychmiast być zawieszony przez dyrektora szkoły. Niestety ten standard nie obowiązuje jak widać w Stalowej Woli, bo katecheta jest radnym z PISu
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 15:06
~Eugeniusz
To nie jest od osobniony przypadej jak jest to ujęte w tym artykule
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 13:38
~Były uczeń katechety
Toż to wiadomo nie od dziś ze Markowi T. Zdarzały się takie sytuacje
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 12:16
~Rodzic
Takie sytuacje bywają w nie jednej szkole w Stalowej Woli tylko nie są sprawy nagłaśniane w mediach. Tu brawa dla dyrektora szkoły, że odrazu zareagował zgodnie z procedurami jakie narzuca mu ustawa " prawo oświatowe" w takich sytuacjach. Gdyby tak nie zareagował, mógłby być pociągnięty do odpowiedzialności za niedopełnienie obowiązków jakie narzuca mu ustawa.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 12:18
~Gość
Myślę, że szanowna mamusia nie zdawała sobie sprawy jaką aferę medialną rozpęta. Rozumiem, że autor artykułu najpierw chciał zszokować czytelników opisując pobicie jakiego okazuje się nie było. Do tego temat podchwycili przeciwnicy PIS i człowiek zostanie medialnie zaszczuty i zniszczony. Czy ten nauczyciel przez tyle lat swojej pracy nic pozytywnego nie zrobił? Czy ktoś o tym dziś pamięta? Karma wraca. Przyjdzie taki dzień, że mamusia odbierze zapłatę od swojego grzecznego synka. Niestety tego co zrobi temu człowiekowi nie da się już zatrzymać. A co do walenia w pysk przez zdenerwowanych tatusiów, to naprawdę będąc na miejscu tego nauczyciela wolałbym dostać w pysk niż przeżywać to co on teraz przeżywa. Pozdrowienia dla dumnej z siebie mamusi.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 19:00
~olek
dobrze, że rozpętała, dość przemocy wobec dzieci, potem lament, że dzieci agresywne, jak taki nerwowy mógł wyjść z klasy a nie dusić dziecko
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 11:03
~Kyjo
A po co katecheza w szkole żeby zanizyc średnia na koniec roku do sslek katechetyczny a nie w szkole za pieniadze
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 08:47
~Mary Jane
o! Jaka patola wybiła w komentarzach! Wy niby prawicowe, patriotyczne konserwy tak lubujecie się w tłuczeniu swoich dzieci? :) Szkoda, że je w ogóle zrobiliście skoro nie potraficie inaczej ich dyscyplinować. mam nadziejęm, że na starość dostaniecie kopa w mordy od swoich dzieci i będziecie zdychać w odleżynach bez pomocy za to z pustymi rękami pozbawionymi renty. Niech wam ją odbiorą i chleją/ ćpaja, żeby o was zapomnieć. A co do przypadku nie macie pojęcia jak było a już bronicie katechety. mocno wam weszło poddaństwo wobec piewców bozi z ciężkimi rękami.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 08:43
~Jumbo
Koledze synowi kilka lat temu w szkole nr 2 ksiądz też na lekcji religi uderzył go i ułamał zęba.Zadzwonili po niego do pracy .Ksiądz składał się jak scyzoryk.Powiedział żeby nie patrzyć na cene naprawy zęba on wszystko pokryje
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 07:33
~Uczen
Jakie pogotowie jaka kre z teggo co wiem nic takiego nie mialo miejsca.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 07:17
~Zalamay
Dlaczego tyle jadu w was siedzi.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 19:01
~bum czaka laka
podziękuj kościółkowym panom, to ich zasługa
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 00:47
~Arti
Co za brednie, "11-latek jak się dowiedzieliśmy jest zdolnym, spokojnym dzieckiem." Od kogo się niby dowiedzieliście, pewnie od mamusi. Jakby był spokojnym dzieckiem to umiałby się zachować, a nawet jeśli nie to uspokoiłby się po upominaniach nauczyciela. Nie chce usprawiedliwiać nauczyciela, ale dalej przyzwalajmy na chamstwo rozwydrzonych dzieciaków. Niestety dzieci i młodzież nie mają teraz szacunku nie tylko dla nauczycieli ale dla wszystkich dorosłych. Kiedyś jak nauczyciel zwrócił uwagę to człowiekowi było wstyd. Teraz jak zwrócisz uwagę dzieciakowi, że niepoprawnie się zachowuje to w najlepszym przypadku odpyskuje albo zwyzywa.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 00:08
~balbina
To prawda, nie popieram rękoczynu nauczyciela ale dziwne trochę taki spokojny syn a z kolegami ławkę przestawiał na lekcji, na której powinien siedzieć w ławce:) i na upomnienia nie reaguje....dziwne jak to jest spokojne dziecko to aż strach się bać jak się zachowuje kiedy jest niegrzeczne:):) no i teraz nauczyciel kare za zachowanie poniesie i prawidłowo no ale co z niezdyscyplinowanym uczniem może tez powinno!!!!!
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 00:19
~Alojzy
I bardzo dobrze postąpił powinien mu poprawić kiedyś była dyscypliną ,dzisiaj pieniądze robią co chcą i nie wolno tego badziejstwa ruszyć.Szkoda chłopa
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 22:47
~Bocian80
Prowokacja polityczna ze strony totalnej opozycji. Nie dajmy się i nie wierzymy im ! To dziecko(rzekoma ofiara) jest marionetką w rękach Stronnictwa Pruskiego i zaświadcza nieprawdę w zamian za jurgield. Niebawem wybory i wtedy po raz drugi wybierzmy N A S Z E ugrupowanie.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 21:23
~fix
Idź się przewietrz oszołomie a nie oplataj wodnych kawałków. Nie rżnij głupa!
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 21:50
~Obywatel tego miasta.
Marek T..., to podobno truteń w Radzie, jak mówią, który jedynie czerpie z naszych zasobów i nabija sobie kieszenie. Wszystkim wiadomo, że nic nie robi jako radny od wielu kadencji, nie słychać go nigdy na sesjach, a przechodzi jakoś w wyborach bo jest z PISu i od tylu lat tylko pobiera diety. To co zrobił w szkole uczniowi jest naganne, ale w życiu jest zawsze tak, że kiedyś to ucho się urwie. I tak się stało!!!!
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 01:18
~Jacek
to prawda byłem też radnym
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 09:41
~mędrek
podobno... wspaniale opierac swoje sądy na jakims "PODOBNO". To cecha inteligentnych, rozsądnych i myślących ludzi. gratuluje
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 21:26
~PrzejazDniaPrezesa
Pasek TVPiS Info ..Napad nastolatka na przedstawiciela dobrej zmiany oraz obraza uczuć religijnych"
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 11:59
~Knur z Wiosny
wIDAĆ ŻE tWOIM MENTOREM I NIE TYLKO JEST bIEDROŃ Z rABIEJEM.zALECAM LEWATYWE Z ZIMNEJ WODY TRZY RAZY DZIENNIE.nAPEWNO TAKIEMU MĘDRCOWI poMOŻE:)
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 20:12
~melon1010
dzisiaj gnoje potrafią wyprowadzić z równowagi nawet mnicha, chodziłem do szkoły różne numery się robiło.Podpadliśmy belfrowi to mnie za rękę do pokoju nauczycielskiego kabel od czajnika i przez dupę trzy razy żartów mi się odechciało , poskarżyłem się ojcu to mi jeszcze poprawił .Dzisiaj rusz gnoja to afera na całą Polskę to są jaja niedługo w szkołach będą zatrudniać firmy ochroniarskie bo nauczyciele z pseudo uczniami sobie poradzić nie będą mogli bo zabogacona mamusia albo tatuś po sondach będą nauczyciela targać.
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 16:23
~Mozets
Istotnie, kowboj używa wobec swojego konia ostróg ( bardzo bolesnych) , ale także dba o niego karmi, leczy i są oni razem nieodłączną całością. Koń chodzi za nim jak piesek. Oczywiście to metaforyczne porównanie. I nie dotyczy tzw. bicia ucznia. Ale skarcenie go - nie powodujące żadnych obrażeń często jest skuteczne. Na defiladzie tysiąclecia w 1965 roku podczas przygotowań, jeden oficer bił po szczękach żołnierzy ćwiczących godzinami na pasach startowych Okęcia -krok defiladowy - całymi dwunastkami. Wszystko musiało być w idealnej równej linii. Jeśli któryś tylko lekko wychylił się- obrywał. Czasem taka dwunastka kręciła się 20 minut w lewo i 20 minut w prawo. W idealnej prostej linii. Poskarżono się generałowi dowódcy defilady. Generał oświadczył: "że morda nie szklanka" nie pęknie, a defilada musi wyjść wzorowo.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 19:51
~Jarek
Przyklad idzie z góry. Wybierajcie dalej tych z pisu
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 19:17
~moherowa babka
cyt. "Jak podaje rzeszowska "Gazeta Wyborcza", katecheta jest także samorządowcem. To Marek Tyza, który został wybrany do rady powiatu Stalowej Woli z listy Prawa i Sprawiedliwości. Przewodniczy jednej z komisji, które zajmują się edukacją i sportem. W rozmowie z "Wyborczą" rodzice uczniów, którzy wcześniej chodzili do Szkoły Podstawowej nr 12, potwierdzają, że podobne incydenty z jego udziałem mają już miejsce." Typowy pisiak, wali żonę w ryj bo zupa za słona.
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 13:18
~moherowa babka
@xxl, nie strasz, nie strasz bo się zes..sz, wszyscy wiedzą o kogo chodzi , podaj do sądu gazetę z której pochodzi cytat, za cytat do sądu ale za wielokrotne używanie przemocy fizycznej wobec dzieci to już niekoniecznie, głupia babo
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 11:54
~MEDIA
HAHA JAKIE RODO? NIE DOŚĆ ŻE NAUCZYCIEL TO JESZCZE RADNY. TO OSOBA PUBLICZNA. OBY NIE ZAMIETLI POD DYWAN. WSZYSCY SIE BEDZIEMY TEMU PRZYGLADAC
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 09:44
~xxl
Jak mozesz pisac takie rzeczy nie znajac człowieka!!!! Takiego Męza moze zyczylabym kazdemu! A poza tym mamy RODO wiec ujawnianie danych jest zabronione. Zostanie Pani pozwana do sądu. Sprawa idzie na policje
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 22:19
~Gość
Nic takiego o nim nie słyszałam! Wręcz przeciwnie same dobre rzeczy.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 18:41
~jabar
Za czasów komuny taki szczyl dostałby wpierdol nie ręką a pałką po dupie, najpierw do nauczyciela a potem dyrektor by poprawił. Gdyby wezwali milicję to oberwałby nie tylko ten gówniarz ale i jego rodzice. A teraz, złapał gówniarza za kołnierz żeby go do porządku doprowadzić to wielki wrzask i raban bo nauczyciel zastosował przemoc. Jaka przemoc? W dupie miałbym taki zawód żeby mi byle kałamarz skakał po głowie.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 17:49
~sowa
Dzieciom pozwala się na zbyt wiele .obawiam się że taka sytuacja jeszcze bardziej to wzmocni
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 16:49
~Kola75
Nie rozumiem jak z taką facjatą można w szkole pracowac i dzieci od maleńkosci straszyć. Pasował by na strażnika więziennego
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 15:51
~York
Ludzki pan.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 15:27
~Wszawy Leoś
A potem belfry miałczą, że nie mają poważania u uczniów. To całego świata wina kiedy kosz na śmieci ląduje na głowie.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 15:09
~eryk
Prawda jest taka ze dzieci robia dzis co chca a nauczyciel nie ma prawa sie odezwac albo interweniowac. Nie popieram takiego zachowania wychowawcy ale po glebszym zastanowieniu staram sie go zrozumiec. Dzieci moga ci wejsc na glowe a Ty i tak nic nie mozesz zrobic. Odworcmy sytuacje ze to dziecko uderzy albo zlapie za kark nauczyciela - czy tez bedzie wydalone ze szkoly i odbiora mu prawa ucznia? Dzieci dzis sa bardziej cwane niz nam sie wydaje. Kiedys to byly szkoly a dzis to przechowalnie.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 14:47
~Andrzej Kocham was
Nic się nie stało. Prezes i biskup wybaczą po katolicku.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 13:18
~Łukasz Dureń
Oj tam to było po katolicku. Przecież to katecheta.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 18:42
~jabar
dureń to ty jestes bo napewno rozumu nie masz
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 13:10
~prezes
Autentyczne.Pewien młody ksiądz,katecheta miał problem z młodzieżą gimnazjalną,bo to takie niby wyrośnięte,ale jeszcze mech pod nosem. Nie pomagały,ani prośby,ani interwencje dyrektora...byli tacy,zwłaszcza jeden,który rządził,a nawet się stawiał...do czasu... Pewnego takiego spięcia wikary zdjął sutannę i zaprosił delikwenta na stronę...dzieciuch zbladł,łepetynę spuścił...i był już spokój.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 18:53
~olka
ileś prezes nad tym myślał, żałosne
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 13:07
~Stanisław SobieDaj imi
Bądź dobrym katolikiem na plakacie i ulotce. Resztę wyborcy nie zobaczą
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 13:05
~gosc
Wiedzac jaka patologia chodzi/chodzila do 12 nie czepialbym sie tak tego nauczyciela
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 19:06
~bum czaka laka
kieckowych też bym się nie czepiał, tacy wyposzczeni to muszą pchać dzieciom łapy do majtek, biedacy
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 12:20
~grzesiekjaskowski
nieee,powinien przed gn...jem ukleknac i prosic o spokoj,gdzie ten swiat zmierza..i jeszcze tatus i mamusia skarza sie,jaki to synek przestraszony...gdyby moj syn nie sluchal polecen nauczyciela to by popamietal...psychologi,adhd...itp...mnie tata szybko wyleczyl w wieku 6-7 lat..pasem..i do dzis nic nie ukradlem pomimo ze bieda byla w domu,nikomu krzywdy nie zrobilem,a dzis jestem porzadnym obywatelem,i tak samo moje dzieci,tych rodzicow na leczenie wyslac..
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 11:53
~Darek Przytula misia
To jest właśnie efekt bezstresowego wychowania i owsiakowego "róbta co chceta". Gnoje na łeb chcieli by wejść nauczycielowi.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 20:54
~RAE
@Darek Przytula misia Najpierw dowiedz się skąd wzięło się "róbta co chceta" a nie pisz głupot. Żebyś nie szukał: "Róbta, co chceta, czyli rockandrollowa jazda bez trzymanki" to była nazwa programu nadawanego przez TVP2 od końca 1991 do 1994 r., kiedy zmienił nazwę na "Dziura w koszu" a potem "Kręcioła" NIGDY to nie był slogan, hasło, ale gawiedź wie lepiej.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 11:52
~niestad2
złapał za kark i o mało go nie udusił, że dziecko nie mogło oddychać... rety! To dziecko to ma tętnicę i tchawicę na karku???? Złapał dzieciaka by go usadzić! Powinna być zrobiona obdukcja!!!!! Między innymi po to, by stwierdzić, czy dziecko było duszone!!!! Przesada!
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 11:11
~republikanin
informacja poszła do publicznej telewizji nie tvp….
+0-0
Sobota, 28 września 2019 r. godz. 09:45
~prawda zwycięży
A sprawa do sądu o zniesławienie i rozsiewanie fałszywych informacji. dziekuje
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 11:10
~kuzynka Basia
Ludzie! Jakiej przemocy? jakiego pobicia??? Co za słowa i oskarżenia tu padają? Aż ciezko sie to czuta!Kochani Rodzice! może zanim ocenicie człowieka zrobcie sami rachunek sumienia czy nie zdarzyło Wam sie nigdy potelepać , szarpnąc tudzież dać klapsa dziecku które potrafi niezle wytrącic z równowagi! przeciez nikt nie jest ze stali czy jakims robokopem! Czy tacy jestescie wszyscy święci? moze warto napierw stanac w prawdzie przed sobą znim zbeszta sie innych i zniszczy im zycie takimi ocenami. Czy taki czyn na prawdę warty jest takiego potepienia i hejtu? Zrobienia z dobrego czlowieka, ktorego przeciez jak kazego z nas ponoszą czasem nerwy (nie bezpodstawnie zresztą). A prosze sobie wyobrazić, że ta "dzika bestia" o ktorej piszecie jest w cieżkiej depresji i ma stan przedzawałowy przez całą acje. Ze ten "bezwzgledny cham bez uczuć" sam przyznał się przed rodzicami ze złapał tego chłopca za ramie i przytrzymał by sie uspokoił ( co zreszta rodzicom doradzaja pedagodzy i psychologowie - aby dziecko przytrzymac mocno i stanowczo aż sę uspokoi, za to nauczyciel nie wiadomo dlaczego nie moze nawet dotknac dziecka bo zaraz pedofil albo jakis dzieciecy bokser!!!), przepraszał i chlopca i rodziców w prywatnej rozmowie ... kogo to obchodzi??sensacja sie liczy!!! bo katecheta (bo przeciez ksieza i katecheci to zupelnie inny rodzaj czlowieka z innej gliny ulepieni) .Kto pomyslam ze gdyby zalozyli kamery w jego domu to i on moglby znalezc sie w identycznej sytuacji w tej chwili? Kogo obchodzi ze rodzina przezywa teraz koszmar jest na skraju załamania bo jst szykanowana w pracy w szkole i wszedzie gdzie sie nie pojawi? Za co jak sie pytam??? za co??? Za bycie przez 30 lat swetnym chwalonym nauczecielem, za bycie cudownym mężem i ojcem, za bycie po prostu dobrym człowiekiem? nie! za ten jeden "straszliwy" incydent ktory po prostu czyni z niego "bandyte i kryminaliste"!!! przykre... przykre :(
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 15:21
~Mozets
Potwierdzam - mój znajomy w Szwecji gdzie dziecka nie wolno nawet dotknąć , ani krzyknąć na niego - jest rehabilitantem w Ośrodku dla młodzieży z zaburzeniami ruchowymi, autyzmem, nadpobudliwością. Zasady postępowania w Ośrodku (Falun) nakazują w razie silnego pobudzenia przez wychowanka- unieruchomić go na podłodze do czasu uspokojenia przy pomocy chwytów obezwładniających. W razie ataku nerwowego decyzje o podaniu środka iniekcyjnego uspokajającego podejmuje pięlegniarka z wyższym medycznym wykształceniem. Znajomy ma takie również studia ukończone poza AWF, psychologią i II stopniem rehabilitacji.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 10:49
~Gość
Uczy mojego syna. Syn bardzo Go lubi i mówi, że jest za dobry dlatego nikt Go nie słucha i że nie może normalnie prowadzić lekcji. Każdy ma swoje granice wytrzymałości. Nie popieram przemocy, ale ileż można wytrzymać z takimi dziećmi jakie są dzisiaj. I to my wszyscy rodzice jesteśmy temu winni jakie są dzisiaj nasze dzieci!
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 19:00
~ewcia
Przecież nie musi tkwić w tym fachu do emerytury. Może sobie zrobić inną specjalizację np. zostać pedagogiem, matematykiem, muzykiem czy astronomem. Dzieci go polubią w innym wcieleniu i przekazie wiedzy nowo zdobytej. Nie można skazywać faceta na golgotę zawodową. Teraz z wypalenia się może mu grozić np. roczny urlop dla poratowania zdrowia. Gdy wróci tej młodzieży może już nie spotkać.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 07:51
~rodzic
Mój syn miał lekcje religii z tym katechetą. Dzieciaki go lubiły, ale z dyscypliną to średnio sobie radził. Ale chyba on lepszy niż katechetka, która każe dzieciom modlić się na kolanach przez całą lekcję i kolejny rok pisać tłumaczenia ewangelii. A że dzieciaki są coraz bardziej rozpuszczone, a rodzice coraz bardziej roszczeniowi to już inna bajka.
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 11:08
~Ciemnota i koniec komentarza
Serio? Na kolanach? A co te dzieci komu zrobiły? Zabiły kogo, żeby je tak dręczyć? Współczuje serdecznie tym bezbronnym dzieciom, że ich bezmyślni rodzice na to przyzwalają!!! Toż to jawne dręczenie i znęcanie się i powinno zostać natychmiast zgłoszone!!!
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 23:59
~Liljana
Czyli T przemocy się dopuścił. Ładnie ładnie. A ZUS wie o tym ciekawym zwolnieniu lekarskim? Może jakiś nalot?
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 23:34
~TeżPedagog
Radny MILCZEK PiSowiec, a taka bestia, że na 11 latku trzeba się mścić !! PEDAGOG !!
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 09:07
~Życzliwy
Darek... Nie łap ciśnienia
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 23:32
~PrezesZkotemToRodzina
Nic mu nie zrobią, bo katecheta jest z PiSu i jeszcze przewodniczącym komisji edukacji w stalowowolskim samorządzie. Katolicka Rodzina, Katecheta świecki, ojciec.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 22:34
~mieszkaniec
Lewak!!! Sam jesteś debilem!!!Sam pamiętam czasy gdy nauczyciel miał poważanie i szacunek.Ci uczniowie w szkołach są obecnie za bardzo rozpuszczeni i trzeba wprowadzić odpowiednie przepisy i dyscyplinę.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 22:26
~:(
Jeszcze trochę to będzie strach popatrzeć na dziecko. Kiedyś uczeń czuł respekt do Rodzica ,Nauczyciela ogólnie do Osób dorosłych. Dużo Cierpliwości życzę Nauczycielom i Zdrowia W dzisiejszych czasach praca w szkole to spore wyzwanie .
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 22:26
~Antena
Spokojny gość , lubiany przez dzieci !
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 22:21
~Belfer
Czy aby na pewno uczeń był taki idealny? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Dzieciaki są rozpuszczone wydaje im się że wszystko im wolno, nie potrafią się zachować ani na lekcji ani na przerwie. Nie mają za grosz szacunku dla nauczyciela, a przypomnijmy że nauczyciel to funkcjonariuszowi liczby chroniony prawem. Może czas by nauczyciele zaczęli korzystać ze swych przywilej. A tak z innej beczki, to czemu nikt nie zainteresuje się warunkami panującymi w świetlicy szkolnej w PSP 12, gdzie przebywa około 300 uczniów panuje ścisk hałas a opiekunów jest 4. Tutaj nikt nie widzi łamania przepisów prawa i BHP czy PPoż?
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 17:02
~bum czaka laka
kurwia podjęła procedurę... tak jak w sprawie kieckowych pedofili, ciągałabym "nauczyciela" po sądach, aż wyleciałby na zbity pysk, takie rzeczy tylko na buraczanym podkarpaciu, skuweren ma to w dudzie, wszystko łyknie bez popitki
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 06:44
~Gość
A do uczniów nic?ale boli tą religia.bez względu na przedmiot,wszyscy nauczyciele są w szkole w pracy i podczas wykładania tematu nawet z muzyki czy plastyki wymagają te 45 min przynajmniej ciszy,gdy nie ma szacunku.gnoje wyraźnie wiedziały na jakiej lekcji są, wiedziały,że np z wychowawcą tak sobie nie pograją.nie wolno oceniać mi ich rodziców,bo nieraz oni nie mają pojęcia że ich dziecko to dwie różne osoby,inna w domu inna w szkole.ale na litość Boską jeśli już w piątej klasie pokazują rogi, obojętnie na której lekcji,co będzie w następnych klasach?
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 16:40
~Major
Hui z tym czy to była lekcja religii czy wf-u czy techniki , szczylom się we łbach przewraca wariują wyzywają nauczycieli , i innych biedniejszych czy też słabszych uczniów. To jest to kurlla e papierosy , głośniki , muzyczka , rurki . Chłop dobrze zrobił , nie ma co go potępiać i karać . A no i popatrzmy napewno zadziałało na rozrabiakę i cała resztę . Napewno był spokój do końca . Powinny wrócić stare zasady . Ból jest najlepszym nauczycielem . Ból jest dobry !
+0-0
Piątek, 27 września 2019 r. godz. 18:49
~kabi
lewak ty napewno jestes niepełnosprawny na mózgu, to widać
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 22:13
~Lewak
Tobie jakoś ten ból nie pomógł. Pierdzielisz takie glupoty, ze aż oczy bolą od czytania. No chyba ze jesteś miłośnikiem sm to ok,
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 15:46
~luka
W jednej ze szkół a było to dawno, dawno temu był sobie nauczyciel(profesor) bardzo uczony bo znający perfekt języki romańskie oraz łacinę. On uczył, uczył a wiedzy młodzieży nie przybywało, daremny to był trud. Młodzież tak się zorganizowała, że na początku jego lekcji połowa klasy obstępowała stół i go zagadywała na różne tematy a połowa w tym czasie cichutko wychodziła na boisko sportowe. Gdy tamci wracali z boiska to ci odchodzili od stołu i wówczas rozlegał się dzwonek na przerwę. Następnym razem było odwrotnie. Z nauczyciela/nie nauczyciela dyrekcja szkoły zrezygnowała potem inna to zrobiła aż pan nauczyciel znalazł się na rencie a potem doczekał spokojnie... emerytury. Nauczyciel to misja a skoro tej misji nie ma ten pan no to krótka piłka.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 15:31
~alima
Przypadek ten jak też inne o których pisze wiele tu ludzi to nic innego jak płatne usługi rytualne a ci co je świadczą są tylko sprzedawcami. Każdy powinien się zastanowić czy kupować taką czy inną usługę wyjętą z rytuału a wowczas znikną problemy.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 14:56
~Matka
Na prawdę "Kierujący szkołą nie przypomina sobie aby w ostatnich latach doszło do tak nagannego zdarzenia. Jest to odosobniony więc przypadek."??????????? A jak pan Kopera wiciszył sprawę nauczycielki która spoliczkowała ucznia? W klasie mojego syna to się zdarzyło w gimnazjum. Kopera Kłamca!!!
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 13:43
~Mozets
Cyt. z artykułu: "Nauczyciel miał jeszcze pięścią uderzyć w biurko". Miał. >>>>>>>>>>>>>>Nie została określona siła uderzenia w Kgm i w decybelach powstałych przy uderzeniu. Nie został opomiarowany stress uczniów spowodowany hałasem uderzenia. Stolarnia, która wyprodukowała biurko winna zgłosić do zrzeszenia producentów mebli biurowych ten fakt z żądaniem ukrania katechety. (Stress mebla, ręczna mowa nienawiści w stosunku do mebli i dobrego imienia zrzeszenia stolarzy). Złe traktowanie ławek przez ucznia winno być umorzone przez stolarzy, ze względu na wiek małoletni ucznia i nieświadomość popełnianego czynu. Prokurator winien sprawdzić pod jaki paragraf to podlega. ZUS i izba lekarska winny sprawdzić czy stress katechety nie spowodował u niego symptomów nerwicy upośledzającej sprawność ustroju. Przyczynków do zawału zagrażającego śmiercią lub trwałym uszkodzeniem zdrowia ( kardiolog potrzebny). Również przy pomocy tomografu należy sprawdzić stan kości śródręcza i nadgarstka w/w. Być może należy przyznać katechecie procentowy uszczerbek na zdrowiu. Sprawa winna się znaleźć w Sądzie i zdolny adwokat jest w stanie wydębić dla nauczyciela rentę chorobową. Szkoła na Radzie Pedagogicznej winna przyznać uczniowi status osoby represjonowanej przez Kościół Katolicki i żądać ustąpienia Papieża Franciszka ze stolicy Piotrowej. Opozycja o mało co nie obywatelska winna wystąpić do Brukseli i Prezydenta Europy UE o rozpatrzenie tego przypadku na najbliższym posiedzeniu. W związku z notorycznym łamaniem Praw Uczniów w Polsce i Karty Nauczyciela. Marek Mozets
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 13:03
~Aleksandra
Znam tą klasę i chlopca o ktorym mowa. Zdolny i grzeczny chłopiec???kpina! nie jeden raz byłmupominany za swoje "wzorowe" zachowanie! Przykre jest ze pani redaktor skontaktowala sie tylko z jedną stroną, gdyż jest to bardzo krzywdzące dla nauczyciela, ktory nie mogl wyrazic swojej wersji wydarzen. A z tego co wiem od kolegów chłopca, pan katecheta tylko złapał chłopca za ramie aby sie "łaskawie" odwrócił gdyż stał tyłem i wyśmiewał się z nauczyciela , nie mając zamiaru uczestniczyc w lekcji. Ale teraz oczywiscie ani dotknąć dziecka nie wolno bo od razu kryminał!!!!!!!! Dzieci rodzicom odbierac, a nauczycieli zwalniac! Niech dzieci robią co chcą! hulaj dusza! Wspaniale sie zapowiada! Strach teraz z dziecmi pracowac!!! Ja tez ucze i znam tego Pana katechete! To wspaniały i uczynny człowiek. Ja na jego miejscu złożyła bym pozew o zniesławienie !!!!!
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 19:46
~Lili60
Pani uczy i błędy robi?
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 15:27
~laki
tak i zapewne rodzice opowiedzieliby sie przeciwko swemu synkowi, taaa jasne
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 15:21
~amelinum
nie nadaje sie do aluminium,nie jest odporny na stres!tam potrzeba twardych chłopów
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 14:46
~Mozets
Dawniej kiedy młodzi ludzie szanowali starszych, nauczycieli, kobiety - gdy uczeń źle się zachowywał -był wysyłany z lekcji do dyrektora szkoły. Taki dywanik groził poważnymi konsekwencjami włącznie z przeniesieniem do innej szkoły. Nawet do innego miasta. Dzisiaj dyrektorzy nie chcą słyszeć o problemach. I nauczyciel wysyłający ucznia na dywan jest od razu na cenzurowanym u "dyra".
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 13:23
~Lena
Gdyby wersja zdarzeń była inna to zapewne dyrektor i rodzice by wiedzieli gdyż były wspólne rozmowy. Nie ma co bronić tego człowieka. Dużo osób zaczyna teraz mówić i wspominać jak byli ciągnięci za uszy, szarpani. Jak nie radzi sobie ze sobą i nie panuje nad nerwami to może iść do fabryki aluminium. Nikt mu nie każe być nauczycielem.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 12:03
~Technik
Dzieciom teraz wszystko wolno.Kiedyś nie raz oberwało się w technikum za długie włosy i nikt nawet nie przyznał się rodzicom,bo jeszcze by od nich oberwał.
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 11:58
~angelika54
to ten radny z 12 ?
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 11:31
~Rychu
nie ważne jakby był "bachor" rozwydrzony są inne metody! czego uczy szkoła że na nierozwiązywalne problemy jest przemoc? Jak można cudze dziecko bić? Taka osoba reprezentuje samorząd i BOGA? Wstyd dla samorządu!!!! i nie róbmy z dziecka patologi i od razu rozwydrzonego bachora który jest bezstresowo wychowywany... pedagog powinien być tym bardziej osobą która powinna sobie w takich sytuacjach kryzysowych radzić .. w szkole 12 wiele lat się mówilo juz o praktykach tego pana i nikt nic z tym nie robił.. mam nadzieje że wiecej rodziców zgłosi się i powie jak naprawdę wyglądały takie lekcje i ujrzycie w końcu, że to nie jest bezstresowe wychowanie a zwykła kpina i z edukacji i samorzadu mając kogoś takiego w swoich szeregach
+0-1
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 11:22
~Obserwer
Obyś czyjeś dzieci uczył.Bezstresowe wychowanie przez rodziców i brak szacunku do osób starszych i mamy obraz gimbazy.
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 11:07
~Kami
Szkoda mi katechety a jeszcze bardziej szkoda mi komentujących na temat uczęszczania dzieci na lekcje religii, jeśli ktoś się sprzeciwia nauce o Bogu , niech nie pyta gdzie jest Bóg kiedy dzieje się źle, gdyż wybrał sam sobie zło. A rodzice chłopca może zamiast walczyć o zwolnienie katechety, niech przepiszą chłopca do integracyjnej klasy skoro nie rozumie poleceń nauczyciela i potrafi doprowadzić człowieka do takiego stanu. Ja nie szalałam jak nauczycielka ze szkoły podstawowej nr 7 uderzyła mojego syna w twarz bo odwracał się do kolegi, dyrektor też na to nie zareagował i sama sprawę zalatwilam z nauczycielką, kończąc na obustronnych przeprosinach.
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 15:20
~gula
Nauką o Bogu byłoby religioznawstwo, a tu akurat jest religia czyli nauka wiary? To nie jest dziedzina wiedzy a tylko dogmat wiary! Więc nie uogólniaj i nie popadaj w skrajność. Jakby nie patrzeć to po "zreformowaniu" ostatnim po strajkach, Karty Nauczyciela sejm znalazł bat na... nauczycieli. Polega to na tym, że kto(nauczyciel/ka) narusza dobro ucznia podlega karze... Jednocześnie nie dokonano zapisu co ten wyraz "dobro" znaczy konkretnie czyli pozostawiono dowolną interpretację litery prawa. Można z tego wyciągnąć wniosek, że dobro zostało naruszone ale też można powiedzieć, że dobra nauczyciel nie naruszył. Tak mamy niechlujnie ustanawiane prawo przez ten sejm , niewykluczone, że nowelę wprowadzono w porze nocnej jak zwyczaj nakazuje. Nikt nie przypuszczał, że jednym z pierwszych może być katecheta Marek T. Panie Anders dlaczego ten pan został przewodniczącym komisji rady powiatu? Pan nie miał w tym żadnego udziału?
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 10:33
~Uczniowie
Ten Katecheta uczył nas religii i właśnie byliśmy na tej lekcji i ten chłopak to jest nasz kolega z klasy . kl V e
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 17:04
~bum czaka laka
to po ch łazicie na taką religię
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 11:14
~ajwaj
Łał, no ku*wa łał...
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 10:26
~Mozets
Cytat z felietonu Stalowa Wola 1958 - 2018 (urywek). ******************* Naprzeciw szpitala - nowa szkoła podstawowa, w której było także Liceum o dumnej nazwie "44". Jedną z wychowawczyń była starsza kobieta. Siwa, duża, gruba i bardzo silna. Surowa jak sierżant w wojsku. Dyscyplina w klasie przypominała koszary wojskowe. Uczniowie siedzieli nieruchomo w ławkach po trzech. Cały czas musieli mieć ręce za plecami i plecy przyciśnięte do tylnego oparcia z desek. Nie wolno było rozmawiać, patrzeć należało na nauczyciela. Chyba, że pisali w zeszycie, lub czytali z podręcznika. Nie pytani - nie odzywali się. W klasie było cicho jak makiem zasiał. Dyscyplina jak w obozie. W czasie odpowiedzi należało stanąć koło ławki na baczność i mówić bez jąkania głośno i wyraźnie. Gdy ktoś popełnił wykroczenie (np. rozmawiał w ławce) musiał podejść do tablicy. Kładziony był na ławce i bity wiązką kijków od chorągiewek 1-majowych, które stały w doniczkach z kwiatami. Kijki nie były takie jak patyczki od lizaków, ale solidne kije znad Sanu wycięte z faszyny przybrzeżnej (wikliny). Nikt się nawet nie przyznawał do tego w domu - bo ojciec by poprawił. Było to z reguły kilka (4-7) uderzeń z całej pedagogicznej siły. Pani po egzekucji była spocona, zadyszana i czerwona na twarzy. Nad tablicą wisiały 3 portrety. Gomułki - z końską, długą twarzą, łysego jak kolano Cyrankiewicza i Spychalskiego - w mundurze marszałka. 1 maja wszystkie dzieci miały obowiązek brać udział w pochodzie. Dzień wcześniej ulicami miasta przechodzili wieczorem, wraz z całą szkołą w capstrzyku. Starsi uczniowie nieśli na długich kijach płonące kaganki wypełnione pakułami i naftą. Wszyscy skandowali antykapitalistyczne, buńczuczne hasła, podawane przez jedną wysoko upartyjnioną nauczycielkę (spełniającą rolę "zapiewajły"). Przypominało to niemieckie partaitagi z czasów niemieckich, przed II wojną. W Boże Ciało zaś, by dzieci nie szły na procesję - pod szkołę zajeżdżały ciężarowe samochody z pobliskiej Huty. Miały ławki w poprzek skrzyń i przykryte były plandeką. Wszystkie dzieci wywożono daleko od miasta, kilkadziesiąt kilometrów - w Góry Pieprzowe, gdzie pół dnia włóczyły się po chaszczach i zaroślach. Na obiad przywożono je z powrotem do miasta. Dzieci, które nie były na capstrzyku, pochodzie 1-majowym lub na obowiązkowej wycieczce - musiały przynieść na piśmie usprawiedliwienie od rodziców. Nie zdarzało się, by rodzice podawali rzeczywiste powody (rzadkie) nieobecności. Mogło to działać w dwie strony. Szykany ponosiło wtedy dziecko i tato w pracy. ********************** Nie jestem zwolennikiem przemocy wobec dzieci czy kogokolwiek. Jednak każdy rodzic ma w swoim życiu momenty, że nie zapanuje nad zachowaniem młodego człowieka szczególnie w wieku dorastania. I mu potocznie mówiąc "przyłoży po plecach". Dziewczęta są łagodniejsze. To oczywiste. Za wyjątkiem patologii. Tutaj akurat artykuł jest wykorzystywany do ataku konkretnie na osoby związane z religią katolicką. Marek Mozets. P.S. Poczekajmy na kalifat. Tam można zabić nawet kobietę dorosłą jeśli sprzeciwi się mężczyźnie.
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 10:21
~Realista
Dobrze ze tylko tyle mu zrobil, dzieci sa dzisiaj wychowywane bezstresowo a w szkole daja upust swojemu bezstresowemu wychowaniu. Wspolczuje nauczycielowi ze dal sie wyprowadzic z rownowagi i musialo dojsc do takiej sytuacji. Rodzicom gratuluje wychowania syna, napewno jego czyny dobrze rokuja na przyszlosc, zapewne juz wkrotce zajmie sie wandalizmem
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 09:59
~liu
Do wszystkich mądrych dostajesz kartkę czy wyrażasz zgodę na lekcje religii bądz etyki albo tak albo nie
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 09:45
~rodzic
U mnie byloby tak. Zle sie zachowuja uczniowie? Wzywam wszystkich rodzicow i przedstawiam sprawe - jak mozna - wymieniam przed wszystkimi nazwiska uczniow, tak aby rodzice sie zaczeli wstydzic. Kontynuuje, ze przez ta garstke 'gowniarzy' inni sa zastraszeni, poziom nauczania spada, oceny leca w dol, bo nie mozna zrobic spokojnie programu i w ogole poziom klasy jest zagrozony i jak sobie rodzice wyobrazaja, jak ma to dalej funkcjonowac - bo z mojej strony za brak wiedzy nie z mojej winy beda paly, moze pare uczniow nie zdac, reszta bedzie miala problemy w nastepnej klasie a badz i w szkole i albo rodzice miedzy soba cos zrobia albo niech sie przygotuja, ze ich dzieci niedlugo beda w rowach kopac albo czyscic lakierki tym, co uczyc sie chcieli i sa na wysokich stanowiskach. A tych cudnych przeszkadzajacych gowiarzy do pedagoga wyslac i podpytac, jak tam w domciu leci, bo moze tatus mamusie bije albo wyzywa, a moze nawet biednego synusia czasem szturchnie albo klapsiczka da. A moze dziecko zaniedbane? Juz by sie haki na takie rodziny znalazly. Nie chca wspolpracowac rodzice-patolodzy - tepic.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 08:53
~Aaa
Bardzo dobrze zrobił. W domu rodzice nie potrafią wychować to teraz problem bo ktoś za nich chciał to zrobić. Jakby siedział na dupie A nie zachowywał się jak małpa to nie byłoby teraz sprawy. Ciekawe czy w domu też przesuwa meble. Już to widzę jak ojciec je zupę A przysłowiowy Brajanek przesuwa mu stół z talerzem przed nosem haha. Ale przecież Brajanek może bo to złote dziecko. Dziecko 500+.
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 15:53
~wyborca
a jakby uderzył Twoje dziecko to co byś zrobił????
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 08:35
~krewny
MT katecheta ze szkoły podstawowej numer 2 powinien zostać natychmiast powinien zostać odwołany z przewodniczącego edukacji komisji kultury i sportu oraz komisji rewizyjnej powiatu stalowowolskiego
+0-1
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 12:00
~wiktoriaxyz
katecheta (MT) szkoła 12 - radny
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 10:18
~Mieszkaniec
Szkoła nr 2 nie ma katechety
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 08:26
~Senior
Te niektóre BACHORY są tak rozwydrzone że profilaktycznie powinny dostawać po 25 batów dziennie bo inaczej nic dobrego z nich nie wyrośnie Jak chodziłem do szkoły to nauczyciele się nie patyczkowali tylko lali łobuzów ,wezwali Matkę do szkoły która jeszcze poprawiła pasem po grzbiecie synalkowi i na drugi raz już wiedział jak ma się zachowywać .
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 08:04
~allo
Gowniarze pod protektoratem rodziców utwierdzeni w swojej wyższości nad innymi fryzurki wystylizowane przez mamusie nie mający szacunku do nikogo żyją sobie bez stresowo i czy to podwórko szkoła autobus zachowują się jak małpy którym wszystko wolno I niedaleko spada jabłko od jabłoni
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 08:27
~kropka
mimo wszystko nikt nie ma prawa naruszać a tym bardziej PEDAGOG nietykalności cielesnej.. skoro sobie nie radził to są inne sposoby i metody. Tacy nie powinni w ogóle uczyć w szkołach.
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 08:02
~rodzic
Mamy dzieci, posyłamy je do szkoły i obdarzamy zaufaniem nauczycieli,ze będą szkole bezpieczne. Są rożne naganne zachowania uczniów, ale nic nie usprawiedliwia przemocy fizycznej, naruszania nietykalności cielesnej. Albo pan katecheta sobie radzi, albo nie i się nie nadaje do uczenia i wychowania dzieci. Powinno być dyscyplinarne zwolnienie z pracy.
+1-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 21:52
~Rodzic.
Popieram. Jeżeli ten pan nie radzi sobie z dyscypliną w klasie to powinien zmienić zawód. Nie każdy nadaje się do pracy z dziećmi. Nikt nie ma prawa by wyciągać ręce do bicia.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 07:49
~Witek
Ja też chodziłam do szkoły nikt nikogo nie bił ale jedzenie było eko i grało . Dawniej jak dziecko zobaczyło nauczyciela to matka nie utrzymała przez ulice przez skrzyżowania biegło do niego taka była miłość do pedagogów.A dziś Kochani rodzice dzieci sobie pilnujcie ja widzę przychodzi na ławkę siada coś tam pali za chwilę drugiego papierosa telefon głupia muzyka mówiona coraz głośniej no i się zaczyna .Dzieci należy ratować to starszym będzie lżej niewolno ich niszczyć nigdy.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 06:27
~Bardzo dobrze
Dobrze zrobil! Karynka nie potrafi wychowac Brajanka to kto inny go wychowa! Brawo!
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 06:25
~Oburzona
Możecie pisać że bezstresowe wychowanie, gówniarze rozwydrzeni alekto nie zna pana Marka T. I jego dziecko nie miało lekcji z tym panem niech się nie wypowiada tylko zasięgnie opinii jak wyglądały z nim lekcje religii
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 11:32
~kropka
nie mam dziecka ale koleżanki syn miał podobne zajścia, było zgłaszane do dyrekcji i poruszane na wywiadówkach.. nikt z tym nic nie z robił.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 10:20
~Jedrus
To ty o tym wiedzialas i mimo to puszczalas swoje dziecko do tego pana??? Jaka wredna i bezlitosna matka trzeba byc! Poza tym religia nie jest obowiazkowa! Ale jak sie jest taka tchorzliwa baba, co sie boi, lojejku, co powie sasiad z drugiego pietra a moze rodzina, co by cie i tak zywcem za twoimi plecami obdarla - to sama sobie winna jestes. Nie katecheta, nie dziecko - tylko TY. Bo nie dbasz o bezpieczenstwo wlasnego dziecka. Wie, ze jest zle, ale dalej wysyla swoje dziecko. Smiech na sali.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 06:03
~Qwerty
A w ogóle po co kazać dziecku chodzić na religię, jak ono nie chce? Bo tak wypada? Bo ślubu bez bierzmowania nie będzie, bo wszystkie idą do Pierwszej Komunii? Dwulicowość, tchórzostwo i patologia rodziców. Chcesz to chodź, nie to nie i nie przeszkadzaj innym, którzy chcą chodzić - zrozum stalowowolska patologio
+0-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 16:13
~Mozets
Po co kazać dziecku w ogóle chodzić do szkoły. I czy rodzice winni mieć w ogóle prawo do wychowywania dziecka, nakazywania mu czegokolwiek. Jak nie chce się uczyć - niech się nie uczy. Jak nie chce się myć - niech się nie myje. Jak nie chce wstać z łóżka 3 dzień - niech leży. Teraz przejdźmy do tego co chce nasze ukochane rodzone dziecko: A- jak chce pić wódkę - niech pije B - jak chce nam zabrać cała pensję i przegrać na grach - niech zabiera C - jak chce zgwałcić młodszą siostrę - niech gwałci D- jak chce skopać na śmierć emeryta z drugiej klatki - niech skopie, E jak chce podpalić mieszkanie - niech podpala F - i na tym skończę bo musiałbym cytować kodeks karny. I tutaj mamy problem. Nasze ukochane dziecko dość szybko trafia pod czułą opiekę prokuratora, kuratora, sądu dla nieletnich, wychowawców z poprawczaka ( już nie tak łagodnych jak katecheta), sądu wydziału karnego, więzienia o zaostrzonym rygorze. Zostaje rasowym przestępcą i na przepustce podrzyna gardła tacie i mamie - bo nie chcą ( lub nie mają z czego ) dać na papierosy, wódkę i dziewczyny lekkich obyczajów. Ostanimi słowami nas rodziców przed wykrwawieniem są : "Synku kochany co ci złego zrobiliśmy, przecież na wszystko ci pozwalaliśmy". Broniliśmy cię przed wszystkimi. Nie dotknęliśmy cię nawet palcem... I umieramy pełni zawodu i nienawiści do wszystkich tylko nie do siebie.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 11:00
~Jedrus
Bo tu chodzi tylko i wylacznie o kasiorke. Chrzest - rodzice juz wyliczaja po rodzinie ile dostana pieniedzy. Komunia - nie dasz tysiaka - to wypad - rodzina juz nie jestes. Slub? Noz kur...a wyciagnij te dwa tysiaki, bo taka teraz cena na rynku. Religia rodzicom zwisa i powiewa. Bo tak ladnie to na zewnatrz wyglada, zem katolik. A prawda jest, ze im bardziej swiecki i 'poganski' kraj - tym lepsze czlowieczenstwo i czlowiek tam dba o czlowieka, nie dla ksiedza, nie dla sasiada - tylko tak sam z siebie. Popatrz na Skandynawie.
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 00:31
~Brzeczyscykiewicz
Wilkie larum.pamiętacie lata 70e? Wy howawca był panem i Bogiem za wygłupy na lekcji bylo bicie dziennikiem po głowie, długim linniałem na sztorc w otwartą dłoń, kleczenie w kącie i na dobre wyszło a dziś? Róbta bachory co chceta a jak coś to mamusia wstawi się za biednym synkiem. Bo synio aniołek z czarną dup. który nie podlega karze. I oto mamy skutki beztresowego wychowania.
+2-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 07:52
~Marek
Może to da niektórym do myślenia, że komuna właśnie wraca, tylko elektorat władzy tego nie rozumie.
+1-1
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 00:05
~Kalisz
Prawda jest taka, że to nie istotne kto czego uczy, dzieciaki są coraz bardziej rozwydrzone i kompletnie nietykalna, nawet przez rodziców, co najwyżej możesz sobie pomachać paluszkiem. Ja się nie dziwie, czemu coraz mniej dzieci. U mnie jak syn wybił 23 lat temu szybę u sąsiada, to dostał lekko w buzie otwartą dłoniom, i przez miesiąc żadnych słodyczy, wychodzenia na podwórko. Dwa lata później dowiedziałem się, że w szkole dokucza jakiejś dziewczynce, argumentował to że inni tez tak robili, to pokazałem mu co to znaczy dokuczać innej, słabszej osobie, ten dzień był dla niego nauczką, że już nigdy więcej nie sprawiał problemów i nie zrobił krzywdy. Teraz gdy jest dorosły i samodzielny, dobrze wie czemu byłem czasami bardzo surowy i nie raz wspomina, że wybrałby przez wpływ innych niewychowanych dzieci złą ścieżkę Inaczej nie nauczy się dziecka samą miłością, czy tłumaczeniem.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 23:39
~Yeti
Jak taki krewki to może w MMA powinien brać udział, a nie uczyć i to jeszcze religii. Nie ma co, pokazał miłość bliźniego i to do słabszego. Frustratów nie brakuje..
+1-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:44
~Ekstrakt
Ta osoba nie nadaje się do pracy w szkole, skoro nie potrafi zainteresować uczniów przedmiotem i nie daje sobie rady w stresującej sytuacji. To on jest dorosły i używa przemocy wobec dzieci.
+1-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:28
Nowy
Zdolne i spokojne dziecko w 5-tej klasie, o tak o nie odstawia szopki w ostatniej ławce że prowokuje osobe duchowną do takiego zachowania. Komu ciemnote wciskacie ?, każdy w szkole był (niestety niektórzy bardzo rzadko) i wie kto sie czasem 'zawinał' nauczycielowi pod rękę... za darmo nigdy nie było, wtedy dla wszystkich to smiech był ale prawda jest taka że za darmo nie było.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:17
~greg
do takie tam. ty chyba upośledzony jesteś.nawet nie wiesz jak "on taki grzeczny, zdolny" są yebnięci w szkole. ja tam jestem za praniem po ryju i naczej bedzie takie dziadostwo jak teraz w zakladach pracy
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:40
~Takie tam
Ja upośledzony? Może w tym chorym z nienawiści społeczeństwie- tak. Tylko że ja nie rozpoczynam zdania z małej litery. Trzeba było do szkoły chodzić a nie rzucać w nią kamieniami.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:14
~senior
takich bachorów bez wychowania widzę codziennie w komunikacji MKS, a zwróć mu uwagę by ustąpił miejsce starszemu...obraza
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:40
~Takie tam
A co by było jakby mi ,jako ojcu tak potraktowanego dziecka puściły nerwy? I na ten przykład obił gębę takiemu katechecie? Też byście mnie usprawiedliwiali czy potępiali? Prawda jest taka. Nie ma czegoś takiego jak ,,puściły nerwy". Jest to człowiek dorosły jako taki powinien się zachowywać. Miał przewagę siłową nad dzieckiem ,wiec ją wykorzystał . Miał przewagę intelektualną nad dzieckiem i jej nie wykorzystał. Wniosek nasuwa się sam. Nie powinien być w żadnym przypadku dopuszczony do pracy z dziećmi. Praca nauczyciela jest pracą specyficzną i do jej wykonywania nie każdy się nadaje. Jakimś sposobem niektórzy nauczyciele potrafią utrzymać porządek i dyscyplinę na swoich lekcjach bez stosowania przemocy fizycznej i wyzwisk. Czym oni się różnią od tych mających problemy? CZYŻBY DOBRYM PRZYGOTOWANIEM PEDAGOGICZNYM ? A może po prostu silną osobowością?
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:56
~muza
Zresztą dla katechety nastały złe czasy bo po wiosennych strajkach sejm znowelizował ustawę Karta Nauczyciela w ten sposób, że gdy naruszone zostało dobro dziecka dyrektor natychmiast zawiesza w czynnościach nauczyciela by potem doprowadzić go do zwolnienia. Ta nowelizacja jest batem na... nauczycieli. Więc panie katecheto, pana formacja polityczna pana grilluje. Jeśli dyrektor tego nie zrobił tzn. że złamał ustawę Kartę Nauczyciela. Kij ma dwa końce!
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:54
~Takie tam
Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Ale wyjaśnię. Jeśli ja jako ojciec będę zachowywał się jak cywilizowany dorosły człowiek ,szanujący swoją rodzinę oraz inne osoby. I nie będą mi ,,puszczały nerwy". To mój syn od najmłodszych lat, obserwując mnie jako wzór do naśladowania jest wychowany w szacunku dla drugiego człowieka. Bo rolą rodzica a nie nauczyciela jest wychowywanie dziecka i dawanie mu przykładu swoim zachowaniem. Przemoc nigdy i w żadnym przypadku nie powinna być sposobem na rozwiązanie konfliktu. Co więcej, to właśnie przemoc rodzi konflikty.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:44
~jzm
jasne , biedne spokojne dziecko, a wredny nauczyciel je napadł. Niech rodzice zaczna w końcu wychowywac te swoje wspaniałe dzieci.Dawniej linijką po łapie by dostal i jeszcze na dywanik do dyrektora i rodzice do szkoly wezwani, a teraz rozpacz nad rozpuszczonym chłoptasiem
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:58
~Mama
A ja myślę że nie każdy powinien być rodzicem. Niestety, nieraz gumka pękła. I mamy to co mamy. Patologię.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:55
~Mieszkaniec
A jak Twoje dziecko czyta to co piszesz i myśli że nie ma potrzeby szanować innych? Nawet rodziców? A co jak dostaniesz "po ryju" od synka? Bo przecież nie ma obowiązku zachowywania się jak cywilizowany człowiek?
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:18
~Rrrr
Kiedyś dostało się wpierdziel od nauczyciela i drugie w domu. Szacun musi być.
+1-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:15
~Jan Paweł
Załatwił go po bożemu...
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:01
~Tata
W dzisiejszych czasach dzieci .nie słuchają nikogo...nawet "dzień dobry" czlowiek nie usłyszy, nie znają kultury i szacunku
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 07:21
~...................
na dzień dobry i szacunek trzeba sobie zasłużyć, tato
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:46
~Zorro
Rodzice powinni pozwać pana T.. za naruszenie nietykalności cielesnej zagrażonej karą więzienia. Może pan świntoebliwy otrzyma tam odpowiednią terapię.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:40
~Tug
I co jeszcze naucz lepiej swoje dziecko kultury
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:59
~M
Mam nadzieję, że zrobią to co mówisz. I odpowiedzą.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:41
~a
kiedyś w jednej ze szkół też incydent ze katecheta złapał za szyję ucznia i trochę szarpał i się póżniej dziwić ze ludzie są nie wierzący
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:22
~jan
.... niestety katecheta, czy to kapłan czy świecki, to zupełnie ,,inny'' rodzaj nauczyciela, gdyby to zrobił nauczyciel innego przedmiotu dyrektor w trosce o własną d..ę sam zgłosił by zdarzenie na policję bo on odpowiada za nauczycieli których zatrudnia. A tutaj dyrektor zadzwonił do biskupa żeby zabrał kolesia do kurii i najlepiej przysłał kogoś innego, nie jego pracownik, nie musi ,,zgłaszać"..... czekam co zrobi policja czy prokuratura, bo jak będą udawać że nic NIE WIEDZĄ, to będzie żenada, to się nie zdarzyło na prywatnym terenie tylko w PUBLICZNEJ SZKOLE.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:05
~BlackWing
7 la temu gdy chodzilem do tej szkoly juz nie bede mowic jaka to szkola Pan Marek T tak samo na lawce dusil mojego kolege do czerwonosci i walil pięscia w biurko no ale wkoncu po tylu latach sie doigral
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 13:42
~Alex
taaa i pewnie z uszu leciła mu para, a z ust toczyla sie ślina, zamieniał sie w wilkołaka a jak sie dziecko nie słuchalo to brał pałę i walił po głowie aż do nieprzytomności... i dusil usil dusil, prawie ze udusił!!! koniec bajki :) normalnie psycopate z każdego ludzie zrobić potrafią... gratuluje wyobraźni
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:03
~Chicago
A w takim kraju jak USA nie ma zadnych lekcji "religii" w szkolach publicznych! Moga byc, ale tylko w szkolach prywatnych...
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:18
~Jan Nowak
W takim kraju jak USA są całe szkoły katolickie, i to są bardzo dobre szkoły.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:59
~Edward
Religia WON ze szkół!! Dzieciaki, weźcie sprawy w swoje ręce i przestancie się narażać! Odmawiajcie chodzenia na religię.
+0-1
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:45
~Karolina
Jeśli ten nauczyciel religii jest wyznawcą PiSu (a tak mniemam) to przejdzie na chorobowe i na urlop i tak się sprawa rozmyje jak u innych pisiorów!
+1-1
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:13
~Celina K
Legitymacja PiS-u to teraz najlepsza gwarancja bezkarnosci !
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:22
~Kk
Gnoje robią co chcą. Nie wierze też aby od zlapania za kark ktoś zaczął się dusić. Jestem za nauczycielem, każdemu mogly puścić nerwy przy takich uczniach
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 21:08
~PacMan
Jak mu "puszczaja nerwy" to niech znajdzie sobie mniej stresujaca prace - praca w szkole nie jest odpowiednia dla kazdego!@
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:23
~kultura
tak jest - robią co chcą jeszcze nowobogacka mamusia z tatusiem podkręca ucznia do "odpowiedniej"=nieodpowiedniej postawy. Czy ktoś zadał pytanie czego młodzież 5 klasy nie reagowała na upomnienia nauczyciela- czyżby tak dobrze wychowana?
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:36
~StaryStalowy
Masz rację
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:06
~Ballada
Dziecko uderzylo glowa o lawke! P.S. A per "gnoje" to zwracaj sie do swoich wlasnych dzieci, szmaciaku.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:04
~BlackWing
ale gosciu jakim prawem w ogóle ktos ma dotykac czyjes dziecko ? weź sie zastanów
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:57
~Piotr
@kk, jak mu puszczają nerwy, to niech się zwolni, bo nie nadaje się na nauczycila. Puszcznie nerwów nie jest usprawiedliwieniem. To wie nawet średnio intelktualnie rozwinięty osobnik.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:18
~rodzic
O tym, że pan Marek używał przemocy wobec swoich podopiecznych wiadomo nie od dziś. Ma dużo szczęścia, że nie zrobił nikomu krzywdy. Gratuluję rodzicom odwagi, którzy odważyli się tą sprawę nagłośnić. Nadużywanie przemocy wynika wyłącznie z jego nieporadności i braku autorytetu wśród uczniów, bowiem przemoc rodzi przemoc. Dlaczego inni nauczyciele tej szkoły potrafią sobie poradzić i nie mają takich problemów jak pan Marek?
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:29
~Barbie
nie miał prawa uderzyć, jak jest nieporadny to niech idzie zamiatać ulice, siłą nic nie zdziałasz ale wszystko można sposobem, religia WON ze szkół!
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:17
~loki
Idę o zakład, że to jest radny z powiatu, ostatnio nie miał farta by zostać członkiem zarządu. Szkoła to może być znana z braku księdza, który był nawet wychowawcą ale przepadł z dnia na dzień i ślad po nim zaginął. Gdzies odpoczywa pod dywanem... Dyrektor szkoły takiemu belfrowi może naskoczyć. Uważam, że czas najwyższy pozbyć się niepoczytalnego nauczyciela. Gdy będzie warunkowo umorzone w jego sprawie postępowanie karne, to szybko ma złożyć mandat radnego.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:10
~jaś
Nie pochwalam przemocy ale w dzisiejszych czasach dzieci są hodowane a nie wychowywane przez rodziców
+1-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:05
~ytikikx
Dlaczego do przemocy w szkole nie została wezwana policja?Dyrektor tej szkoły do zwolnienia !!
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 19:13
~Dill
Szkoła 12!
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:38
~rodzic
Jestem tez za tym. Jak rodzice wzywaja policje na nauczyciela, jesli sie zachowal nagannie - to niech tez nauczyciele wzywaja policje do krnabrnych pyskatych uczniow. I mowie to jako rodzic. A jak chca rodzice usuwac nauczyciela za jego zachowanie - niech nauczyciele maja tez prawo i niech sobie z tego korzystaja - do natychmiastowego usuniecia ze szkoly pyskatego asocjalnego gowniarza. Jestem za dyscyplina w szkole, tak aby nauczyciel mogl w spokoju przekazywac swoja wiedze i aby reszta spokojnych uczniow nie musiala cierpiec z powodu jakiegos debila. Poza tym religia powinna z powrotem wrocic do kosciolkow i jak kto chce, niech se tam chodzi. Jak rodzice maja takie zaufanie, niech sobie tam dzieci puszczaja....
+2-0
Niedziela, 29 września 2019 r. godz. 16:28
~Mozets
W początkowym okresie Polski Ludowej lekcje religii były prowadzone w szkołach mimo wypowiedzenia przez Rzeczpospolitą Polską w 1945 konkordatu. Wynikało to z faktu, że taki obowiązek był zapisany w konstytucji marcowej, którą władze komunistyczne uznawały. Ograniczono nauczanie do 1 godziny tygodniowo (zamiast konkordatowych dwóch) i zlikwidowano obligatoryjność uczestnictwa. Od 1949 władze zaczęły systemowo usuwać religię ze szkół, co usankcjonowano w 1956 roku odpowiednimi przepisami zezwalającymi szkołom na nieprowadzenie lekcji religii (wciąż nie zakazując). W 1961 Sejm uchwalił ustawę o rozwoju systemu oświaty i wychowania definitywnie usuwającą lekcje religii ze szkół. Od tej pory lekcje religii były prowadzone przez księży i katechetów przy parafiach. Jednak do 1981 były one wciąż pod kontrolą władz oświatowych.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:25
~kultura
Popieram
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:22
~Stalowa
Niestety, tak to nie działa. Nauczyciel nie może nic zrobić. Patologia może pluć mu w twarz a on powinien się uśmiechać. Kiedyś jak gówniarz znieważał nauczyciela dostał od nauczyciela, dyrektora, a rodzic poprawił w domu. Dzisiaj rodzic nie widzi a raczej ukrywa wszystko. Do czasu. Jak przyzna rację, to będzie za późno. Strasznie przykre.
+2-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:00
~myślący rodzic
Można to sobie wyobrazić. Dzieciaki demolowały klasę, nauczyciel kilka razy zwracał uwagę, jednak jak wszystkie bezstresowo wychowywane, nie reagowały na PROŚBY nauczyciela. Pewnie lepiej zrobiłby nauczyciel wzywając policję. Rodzice wszystkich dzieci zastanowiłyby się co robi ich grzeczne dziecko w towarzystwie rówieśników.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:54
~ja2
@Barbie - każda patologia podważa autorytety. Jeśli kiedyś Twoje dziecko uderzy Ciebie (a to nastąpi), przypomnij sobie jak go wychowujesz ( a raczej hodujesz). Pozdrawiam.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:23
~Barbie
nauczyciela? żaden z niego nauczyciel, niechby uderzył moje dziecko
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:53
~xxx
Mnie uczył religii Ksiądz ale to był człowiek klasa czytałam jego życiorys w komputerze można się było zapłakać brata jego też był kapłanem jeszcze żyje i całe moje życie toczyło się przy pobożnych Kapłanach. Dziękuję .
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 08:13
~Kot alik
Xxx a mnie uczył ksiądz który spłodzil dziecko uczennicy, miał na nazwisko tak jak gryzoń, szkodnik
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:47
~Ola
Drodzy Rodzice, kiedy Wy zmądrzejecie i zabierzecie dzieci z lekcji, ktora jedynie ogłupia Wasze dzieci i naraża na krzywdę. Ocknijcie się. Bóg nie ukarze Was, a jedynie tych zboków. Miejcie dla swoich dzieci odrobinę szacunku.
+1-1
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:24
~Barbie
von z religią ze szkół!
+0-1
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:43
~Dec
Rzetelna informacja wymagałaby podania w której szkole to bydle pracuje.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 22:10
~Maly anarchista
Przecież dzieci się uczą nie pracują.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:54
~Ela
@Mieszkaniec, jak to co się wydarzyło? Katechata skatował dziecko. Gadasz jak PiS, wszyscy są niewinni, bo sprawdzają czy to prawda, pomimo 100% dowodów, Piebiaki, Banasie... Bydlak, bo zbił dziecko, zidoktrynowany biedaku.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:53
~MMC
Bez przesady z tym bydle, nie znam człowieka ale odrazy tak ostro. Wiem jakie potrafią być dzieci i uwierzcie że wykorzystują swoje prawa doskonale, a szkoły dzisiaj g....moga
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:53
~Mieszkaniec
Myślę, że jednak trochę się zagalopowałaś (-łeś). Czytając jednostronny przekaz wypada powstrzymać się od tego typu inwektyw. A to jak wyglądało zdarzenie dowiemy się. Na szczęście można odpowiadać za znieważanie. Pozdrawiam.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:24
~Monika
Za moich czasów religii uczył ksiądz! Nie rozumiem jak o Bogu może uczyć świecki!? Nie chce mi się wierzyć że nie ma tylu księży któryśmy mogli by poprowadzić katechezę.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:45
~x
śp. ksiądz kanonik Kazimierz Malinowski ma napisane na pomniku: Wieloletni Wikariusz i Katecheta. Pochowali go parafianie. To już ze 20 lat minęło jak zmarł i do dziś mnóstwo zniczy się pali ku pamięci
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:18
~Marek (USA)
W rozwadowskiej Farze wiele pokoleń wychował ksiądz Kazimierz Malinowski. Człowiek legenda. Takich symboli jak on już nie ma i nawet nie próbuje się kultywować
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:48
~Piotr
Ksiądz myślisz nie torturuje dzieci? Obejrzyj sobie na youtube.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:17
~olka
niechby zwykły nauczyciel tak zrobił, byłaby afera jak nie wiem co, może chłopak nie dał sobie wcisnąć łapy do spodni
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:17
~estel
Chodziłem do szkoły podstawowej za komuny i szczerze to gdy upominanie nie skutkowało to obecnie tzw przemoc była stosowana przez nauczyciela w różnej formie. Rodzice byli jeszcze wzywani i w domu poprawili. Po latach z kolegami ze śmiechem to wspominamy i być może dzięki temu wyroslismy na ludzi którzy pokończyli studia, mają firmy, rodziny itd. I nikt z nas nie ma pretensji do nauczycieli, rodziców, przeciwnie doceniamy ich trud. A teraz? Same płaczki i pretensjonalni rodzice...
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:56
~estel
Jaa, czytaj ze zrozumieniem, napisałem, że do nikogo nie mamy pretensji o tamte lata, jak dzisiejsi rodzice i dzieciaki. Przeciwnie uważamy, że dobrze nam to zrobiło szczególnie jak widzimy jak przez te 30 lat wszystko zmieniło się gdzie nauczyciel nie ma nic do powiedzenia
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:55
~Jaa
Dlatego wyrośliscie na pretensjonalnych rodziców, którzy nie chcą by ich dzieci były traktowane jak było kiedyś. Ani w jedna ani w drugą stronę nie należy przesadzać.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:14
~Kate
Marek T. Przewodniczący powiatowej komisji edukacji... Porozmawiajcie z dziećmi i rodzicami na temat religii prowadzonej przez tego pana.. żenada dziwne ze tyle czasu go trzymali jako pedagoga!!
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:02
~alf
musiał go porządnie wkurzyć
+0-0
Czwartek, 26 września 2019 r. godz. 17:06
~olka
jak taki wkurzalny to niech idzie kościół zamiatać
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:00
~Agnessss
Mi tez puszcaja nerwy ale.nie.bije swojego .dziecka sa inne metody . W jakiej szkole.to było ?
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:00
~rtyrty
'grupa chłopców, uczniów piątej klasy, wygłupiała się na tyłach klasy, przesuwając ławkę. Mimo upomnień nauczyciela robili to nadal' - beztresowe wychowanie, a matka jeszcze broni bachorow.
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 18:48
~Qwerty
Olka, a niewychowany gówniarz który nie słucha nauczyciela powinien wylecieć ze szkoły, a matka z ojcem odpowiadać za nie chodzenie do niej! Towarzystwo by zaczęło odrazy słuchać. Co do metod wychowawczych polegających na biciu to nie popieram, ale każdemu czasami nerwy przy gówniarz ach puszczają...a szczerze mówiąc co nauczyciel może zrobić dziecku? Nic!
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:16
~olka
to nie bachory tylko dzieci, tłuku, powinien wylecieć ze szkoły na zbity pysk!
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 15:59
~bl
Rodzice powinni pajacowi dołożyć od siebie a nie robić "modną" awanturę
+1-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 15:57
~mi
a moze by tak ktoregos rodzica przycisnac ,aby sie opamietal co przynosi wychowanie bezstresowe
+1-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 15:48
~Bobsonek
Jak zwykle. Wszyscy winninl tylko nie dziecko. Nie znam tego konkretnego przypadku, ale w dzisiejszych czasach to jest plaga jeśli chodzi o złe wychowanie dzieci. Rodzice kupią kompa i smartfona i zapominają, ze mają dziecko. Dziecko chowa się same, czerpiąc ze złych przykładów. Najgorsi są potem rodzice, którzy nie dość, że nie wychowajá to jeszcze pretensje, że ktoś próbował małego terrorystę uciszyć. Ja nie raz w szkole dostałem i od księdzs i od nauczyciela. Wiedziałem za co, miałem do nich mimo wszystko szacunek. Rodzice - zajmijcie się swoimi dziećmi i pretensje miejcie najpierw do siebie, a nie do nauczycieli.
+1-0
Poniedziałek, 30 września 2019 r. godz. 08:40
~lisek
Popieram. Ci. którzy tak krytykują tego katechetę. niech sami uczą swoje dzieci w domu. '
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 20:15
manukun
Jakie wychowanie?
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 17:21
~moherowa babka
bicie to norma u pisowskich głąbów, tłuczenie baby i dzieci to standard, ale co ja tam wiem, apb michalik stwierdził, ze dzieci same pchają się biednym chłopakom(?) w kieckach do łóżka
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 16:42
~Agnessss
W jakiej szkole.to.sie stalo??
+0-0
Środa, 25 września 2019 r. godz. 15:57
~Kate
pan M.T bo o nim mowa nie powinien mieć kontaktu z dziećmi!! Każdy rodzic i każdy dziecko to powie! Dziwię się kto tak długo tam go trzymał..
+0-1
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.