Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Środa, 24 kwietnia 2024 r. Imieniny: Bony, Horacji, Jerzego
 Wiadomości lokalne
» Co można podarować mamie na urodziny?
» Majówka 2024 - PROGRAM
» Komunikat MZK
» Andrzej Szlęzak będzie mówił o problemach powiatu. Wiele spraw jest "bagnistych"
» Pędził 132 km ulicą Energetyków
» Co się dzieje z pnączami na ekranach akustycznych?
» Powstanie budynek z mieszkaniami treningowymi
» Roszady w Zarządzie Powiatu?
» Są chętni na przebudowę parkingu przy PCK w Stalowej Woli
» Pożar w bloku na Alejach. Na kuchence spalił się garnek
» Dzień otwarty w SLO w Stalowej Woli
» W piwnicy w bloku na Śródmieściu zapaliła się instalacja elektryczna
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» MBP: na safari z Robertem Gondkiem
» COP: pokazy mody
» MR: rodzinna niedziela
» Majówka 2024
» Jubileuszowa Gala Gałązki Sosny
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Krwią Bohaterskiej Młodzi Zroszony
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Muzeum COP: Matematyczny pociąg
» Z muzealnego skarbca
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Jarosław Kaczyński w Stalowej Woli
»Piknik w Parku Jordanowskim
»Otwarcie Parku Jordanowskiego
»SPS ze wsparciem Elżbiety Łukacijewskiej
»Kamień węgielny pod nowe osiedle Ogrodowe
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 15:11     /Magdalena Rodecka/
Las ogranicza rozwój gospodarczy miasta?

Gmina ubiega się o zgodę na poszerzenie strefy ekonomicznej o 140 hektarów.
Gmina ubiega się o zgodę na poszerzenie strefy ekonomicznej o 140 hektarów.
Fot. Jacek Rodecki
We wrześniu 2018 roku, prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny ogłosił, że gmina ubiega się o zgodę na poszerzenie strefy ekonomicznej o 140 hektarów.

140 hektarów które mają być pozyskane znajduje się w obrębie istniejącej już strefy gospodarczej. Nie jest to teren sąsiadujący z osiedlami mieszkaniowymi. Tereny te znajdują się jak wyjaśnił prezydent "na zapleczu" Huty, w stronę Bojanowa.

Na wczorajszym Pikniku Rodzinnym w Stalowej Woli, podczas wystąpienia prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński, zakomunikował, że las nie powinien być barierą dla rozwoju gospodarczego. Był to przytyk w stronę Lasów Państwowych.

Lasy państwowe zajmują 7,6 miliona ha i na ich terenie możliwe jest zbieranie runa leśnego - jagód, grzybów itp. Jednostka jest reprezentantem Skarbu Państwa w zakresie zarządzania mieniem. Kontrolują również pozyskiwanie drewna z lasów, jeśli wykonanie takiej działalności zleci i opłaci właściwe starostwo powiatowe.

Zapytany o słowa prezesa Kaczyńskiego prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny, odparł, że w swojej wypowiedzi nakreślił on istotę sprawy z punktu widzenia interesu miasta. - Wiemy, że to nie są łatwe procesy, z punktu uzyskania zgód na objęcie takiego terenu nowa strefą ekonomiczną. To kluczowy, bardzo istotny głos, za który bardzo serdecznie dziękuję panu prezesowi - stwierdził prezydent.

Włodarz wyjaśniał, że na terenie Stalowej Woli w granicach administracyjnych Lasy Państwowe posiadają ponad 6,5 tysiąca hektarów lasów, co stanowi 63% powierzchni: - Z punktu widzenia tych terenów, 140 hektarów które chcemy pozyskać to procent w udziale ekologicznym, środowiskowym. Mnie bardzo cieszy, że Stalowa Wola ma to błogosławieństwo lasu, natomiast to co zostało bardzo mocno wypowiedziane, las nie może stanowić bariery rozwoju gospodarczego, zwłaszcza w momencie kiedy stoimy przed szansą pozyskania dużych inwestorów, którzy na wiele lat mogliby odmienić sytuację gospodarczą Stalowej Woli.

Działania w tej sprawie podjęła jeszcze Rada Miasta minionej kadencji, zmieniając plan miejscowy. Proces ten powinien zakończyć się w grudniu tego roku. W ciągu najbliższych kilku miesięcy mają zostać w tej sprawie podjęte kluczowe decyzje, w tym opracowanie profesjonalnej oferty dla inwestorów.

Poszerzenie strefy ekonomicznej to pomysł, który "przewijał się" przez wiele ostatnich kadencji. Nie był to temat łatwy bo w grę wchodziło przejęcie terenu od Lasów Państwowych i ich wylesienie.





Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 26 sierpnia 2019 r. godz. 07:46
~Cleo
Tak wybraliście ludzie to teraz macie
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 21:04
~Obatel
140 ha, akurat na NFT - Narodowa Farma Troli.
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 20:59
~piki1
Być może nie na temat,, a na pewno pytanie spóźnione. Stalowiak z urodzenia, od prawie 40 lat poza. Ostatnio niestety bardzo rzadko przyjeżdżam, mniejsza o powód. Czy ktoś z tu obecnych, a widzę, że jest wielu świetnie zorientowanych, mógłby mi wytłumaczyć, co robiły na pisiorskim pikniku panny z opaskami z Polska Walczącą na rękach? Czy organizatorów już całkiem pogięło? Cz wam nie wstyd? Rozumiem w dudę włażenie, ale są pewne granice. Panie Nadbereżny, wazelina stosowana w nadmiarze może prowadzić do porzygania (się).
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 15:55
~eko prawda
Pozyskania jakich inwestorów? Trucicieli? Obecny obszar strefy wystarczy, tylko inwestorów trzeba wymienić na przyjaznych środowisku. Jakoś Rzeszów to potrafi, N.Dęba też, tylko Stalowa jak magnes ściąga to czego nikt inny w Polsce nie chce. Ludzie stąd uciekają, bo sam smród w mieście, drzew nie ma, obwodnica przy blokach i rekreacyjnych błoniach, gdzie tu rozsądek? Choćby wyciął lasy pod Rzeszów, to i tak nic z tego nie będzie. Potrzebne jest rozsądne, właściwe gospodarowanie.
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 09:54
~Zdziwiony.
Nie martwcie się Pan Prezydent wybetonuje nam kolejny skwerek z dwoma marnymi drzewkami dla odpoczynku. chyba władza uderza do głowy... widać już zbyt pewne poczucie siebie. Zamiast chronić las , to niszczyć. Oj panie Prezydencie podpada pan
+1-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 14:23
manukun
Robi dokładnie to samo co Szlęzak. Obrósł w piórka i nikogo nie słucha, chociaż nie ma racji. Wszystko ma być jak on chce, a jak nie, to wypad.
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 08:34
~J 23
lepiej było zrobić obwodnicę przez las niż "szanując" ptaszki w lesie truć mieszkańców Stalowej spalinami "obwodnicy" w mieście...
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 16:01
~San
Spokojnie, koryto Sanu nie pogłębiane od lat, byle do wiosny - San pochłonie obwodnicę.
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 14:26
manukun
Albo przez las na koszt miasta, ale szybciej, albo przez Pysznicę i Kłyżów na koszt państwa, ale później. Wybrali tani bubel, który tylko ładnie wygląda na plakatach wyborczych. Kosztuje dużo za dużo i nie spełni oczekiwanych funkcji, jednocześnie dołoży dużo problemów do już istniejących zamiast je rozwiązać.
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 08:05
~abc
Jedyne co ogranicza rozwój miasta to opozycja, tak zwani błędni rycerze totalniacy
+0-1
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 19:32
~Kot Behemot
A co robia "rycerze" Zera - Ziobry? Jeśli to wszystko prawda, to niepostrzeżenie obudziliśmy się w państwie zgoła ubeckim. Piszą już o tej skandalicznej aferze zachodnie media. Sprawa jest niesłychana; niepojęte jest dla ludzi cywilizowanego Zachodu, by organy państwa, czyli ministerstwo "sprawiedliwości" zamiast ochraniać obywateli, bronić ich praw, zajmowało ich prześladowaniem, szczuciem i fabrykowaniem kłamstw. Pilna dymisja Ziobry oraz jego szefa jest konieczna, bo taki jest interes Rzeczypospolitej!
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 22:42
~Embol
Może to u nas powstanie rządowa farma troli na tych hektarach wyciętego lasu?
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 09:39
~Bolo
Pewnie tak. Złóż CV!
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 21:55
~miejscowy
jest tyle wolnych miejsc a na terenie st woli ze niema potrzeby niszczyc lasu
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 14:27
manukun
Przekonaj właścicieli ojcowizn, żeby w końcu sprzedali je miastu. Nie, bo nie.
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 20:33
~H2O
Wnioskuję o POWAZNE zajecie się stanem i jakością powietrza. Po powrocie z nadmorskiego klimatu jak na zawołanie wróciły astmy, świsty i nieżyty nosawsrod domownkkow Smród palonej instalacji po calym mieście się unosi.
+1-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 14:26
~Koneser
Ciekawe co na to władze gminy Bojanów i mieszkańcy okolicznych wsi? Zwierzyna już wystarczająco blisko zapuszcza się gospodarstw. Co za Baran wpadł na taki pomysł...
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 14:07
~jasio
zasrncy obroncy lasu chceta mieć las tose kupta kawalek ziemi /wokoło miasta 70 % pol to nieużytki/ izasadzta se las to jeszcze bedzieta brac dopłaty unii a zacznijta bronic chorych których w szpitalu dosi gorąc bo brakuje tam tak prostej sprawy jak klimatyzacja
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 11:16
~Richardo
W obliczeniu to jakieś 200 stadionów piłkarskich lasu do wycięcia!!! Mi nie chodzi o to czy Pis albo Po rzadzi to nie ma znaczenia ale nie można pozwolić na taka wycinkę! Powietrze i tak jest już bardzo zanieczyszczone .Bardzo szkoda zwierzyny,ich teren robi się coraz mniejszy Może Greenpeace zatrzyma ta Wycinkę!!!!!!!!!!!!!
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 12:29
~mieszkaniec
idiota z ciebie
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 10:13
~nnn
mamy piękne lasy, kiedyś była to puszcza sandomierska. mam nadzieję, że nikt nie pozwoli ruszyć tego lasu. już mamy wystarczająco za ciepło, a dzięki drzewom temperatura jest niższa, dzięki drzewom mamy lepsze powietrze w bliskości huty, elektrowni. wycinka lasu to najgorszy pomysł, na jaki można było wpaść. tylko idiota mógł to wymyślić.
+0-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 14:28
manukun
To nie las, to zwykła plantacja sosny na piachu.
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 20:22
~merlot
A "mieszkaniec" jak zwykle... nic sensownego do powiedzenia - mozdzek wielkosci malego orzeszka...
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 12:29
~mieszkaniec
Tylko że to ty jesteś idiotą
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 09:06
~jasio
walczyta odrzewo aczy wita ile ludzi pzes łekend w szpitalu od goronca umarlo bo nima tam np. klimatyzacji
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 06:58
~32 lata
Panie Nadbereżny 5 rok pan dobrze rządzi, działać dalej a szwadrony Schetyny niech ujadają...
+0-1
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 11:33
~Współczuję
Idiotą jesteś.
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 09:39
~Tomi
Po za Schetyną i Kaczyńskim są jeszcze normami, którym ma prawo nie podobać się wyrzynanie wszystkiego co zielone!!!! Wyrżną 140 ha i zrobią 3 przystanki z chwastami na daszku. Wytrują was z idiotycznym uśmiechem na ustach, zwiększą zasiłek pogrzebowy o stówkę, a wy będziecie się cieszyć i wychwalać tych matołków ze kupili was waszymi pieniędzmi.
+1-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 00:33
~Yogi
Ferdki, Pakowacze, zawiacze w sreberka cudzych wynalazków ludzi światłych, wykształconych musza gdzieś na tę miskę ryżu zarobić. I padło na las w stw. A np. Niemiec, Holender, Polak ldalej wymyśla i zarabia kilka razy więcej w krajach rozwiniętych i nie zatruwa swojego środowiska. Wolą wydać na oświatę, a nie na leczenie chorób. A nasi politykierzy wolą wydać na loty ogrodnika po 40 tysia za jeden zamiast na kształcenie młodych ludzi.
+1-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 14:19
~Ferdek z Poniatowskiego
Yogi a to bie kto płaci? Łubu Shrek dubu? Wejdź se lepiej do gejzera srakę pierdziekę wymocz bo banialuki wypisujesz jak cię piecze
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 20:13
~Ada
Dlaczego jak miał być budowany park linowy to prezydent pytał na mediach społecznościowych o zdanie mieszkańców a jak się ma wycinać 140 hektarów powtarzam 140 hektarów lasu to prezydent nie pyta nas o zdanie?! Przypominam, że odlewnie aluminiowe zakażają już ziemię na 20 km! Mamy piękne wsie jest pełno pustych hal na przykład zakłady mięsne dawne nie gódźćmy się na niszczenie naszego środowiska! Ten prezydent jako jedyny zapamiętamy zostanie z wycięcia wszystkich pięknych drzew jakie były wcześniej! Drzewa obok cmentarza w Rozwadowie wycięte po tylu latach, drzewa obok suchojada w Nisku wycięte po tylu latach i to wszystko zrobił Nadbereżny!
+1-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 13:20
~Richardo
IKEA mu dobrze zapłaci!!! Oni potrzebuja dużo drzewa!!! To jest polityka!!!
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 08:52
~staszek
~Ada na mediach społecznościach pytanie o coś to wychodzą bzdurne wyniki,powinny być konsultacje z mieszkańcami a ich nie ma i wszystko robi się.cichaczem.Ponadto kłamie się,że nie wycena się drzew a fakty świadczą że wycena się tysiące drzew w ciągu roku.toku.W Stalowej Woli ochrona przyrody polega na jej niszczeniu czyli wycięte drzew.
+1-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 19:10
~:-=
Oj Darek Darek....
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 18:41
~Hutnicza
Rabac panie Prezydencie, rabac - i nie patrzec na malkontentow. Alleluja i do przodu! Niech PiS rzadzi nam ku chwale Boga i Ojczyzny!
+0-0
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 07:13
~wojtek
~Hutnicza nie wywołuj. Pana Boba na daremno .Tatuś horak a nie wiesz że człowiek bez tlenu nie będzie żył?Drzewa to nasze płuca wyciągając drzewa pozbawia się ludzi tlenu.Nikt tu nie mówi o rządzeniu tylko o prawie do życia.Beton nie zapewni nam tlenu.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 16:11
~Ferdek z Poniatowskiego
Może Makrela by nam dałą te piniondze co Brazylia odmówiła to byśmy se lasów dosadzili, bo będą potrzebne jak siem zacznie partyzantka
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 23:54
~Ferdek z Poniatowskiego
ŁubuShrek dubu przestań wąchać ten klej.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 21:07
~Łubu dubu
Weź się pławiaku za sadzenie lasu bo pinokio obiecał posadzić miliony drzew i jak zwykle minął się z prawdą.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 15:13
~JTB
Tartak Ikea też musi mieć na bieżąco dostawy drzew ,więc na jakiś czas praca będzie zabezpieczona , a co dalej to jakoś to będzie ….
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 14:26
~Maniek z Partyzantów
Ekoterror w hejterskim natarciu. Panie prezydencie nie patrzeć na ten motłoch i robić swoje!
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 21:51
~minia
"Maniek..." nie jest przypadkiem od Piebiaka? Wygląda na takiego mądrego inaczej!
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 21:02
~Łubu dubu
Maniek przestań wąchać ten klej.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 13:40
~jasio
a taki ze dalej będziemy tam zdychać a las itak się sam łobroni bo takie je prawo i niesprawiedliwosc
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 13:35
~jasio
i takie dozucam przedwyborcze haslo WSZYSCY URZEDNCY POPIRAJACY PIS PRZEKAZUJA SWOJE SLUZBOWE KLIMATYZATORY NA SZPITAL - i nawet wiem jaki będzie wynik
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 13:29
~jasio
aop 2 kiedy jakiś zielony zawalczy oklimatyzacje w szpitalu botam ludzie umierają od smrodu goronca i bacterii nie mowiac juzotym ze tysz jakies zielone kwiatki należy tam postawić zamias na przystankach mks o podgrzewanej trawiena stadionie niewspomiajac
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 13:18
~jasio
wlasni nie wycinac lasu tylko łodwrotnie wycionc bloki wyrownac zaorać i zasiachwosty iwtedy łobroncy lasu bedom se mogli spac w pokrzywach pod drzewami na swiezej ziemi ipowietrzu prostoz alunnniniumi elektrowni
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 11:54
~nn
Nie wycinac LASU. Wykorzyystac istnijace linie kolejowe do rozwoju
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 11:50
~lesiek
niech Pan panie prezydencie zainteresuje się obecnymi trucicielami. Sprawa dalej nie jest wyjaśniona
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 11:47
~jan
Drogi Panie Prezydencie wiem że Pan się uczy ,popełnia błędy ale dość już tych błędów.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 10:53
~Oburzona
jest tyle terenu na terenie huty, zawalone hale, budynki. a las nas chroni od syfu który na fundują już istniejące zakłady. Pan nie mieszka w Stalowej panie prezydencie więc panu wszystko jedno. Stalowa i tak się wyludnia. Trudno w niej mieszkać. a jak się ludzie wyprowadzają to i gdzie indziej pracują. Place zabaw i błonia to nie wszystko. Miasto jest już i tak wybetonowane i nagrzane, że nie ma czym oddychać.
+1-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 09:43
~abc
Panie prezydencie ma pan poparcie 73% mieszkańców miasta, proszę działać jak pan to robił do tej pory. Pieski niech ujadają, taka ich rola...
+0-1
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 23:35
~nocna_kawa
Jak to mozliwe, ze ponad 70% mieszkancow Stalowej Nie-Woli popiera tego pustego lansera? Kwiatki, rabatki, laweczki, oczka wodne, pikniki, itd. Stalowa zamienia sie powoli w centrum rozrywki - centrum rozrywki dla tych, ktorzy stad nie wyjada...
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 15:45
~ytikikx
72 % glosujacych a nie mieszkancow
+1-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 15:08
~AP
73 % głosowało za wycięciem drzew ? Serio ?
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 09:43
~Moher49
Nie wiem po co komu ten rozwój. Wszyscy w STW mają mieszkania, samochody, meble, pralki, odkurzacze, tysiące ciuchów. Wyrzucać stare, bo Kaśka ma nowsze, ja też tak chcę - toż to marnotrawstwo, bezrozumne niszczenie zasobów. Rozwój jest potrzebny, kiedy rodzą się dzieci, ale rodzą się u murzynów, żydów, muzułmanów, nie u Polaków. Rozwój jest potrzebny bankom, ludzie biorą kredyty, bank ma eldorado, nic nie robi a żyje jak król.
+1-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 09:05
~stanczyk
Nasz ukochany Prezydent chce przejść do historii jako człowiek, który przerobił resztki Puszczy Sandomierskiej na deski. Jako człowiek wykształcony musi się liczyć, że tak jak u Szekspira las się zbuntuje i przydzie pod jego siedzibę.
+1-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 08:57
~jasiu
A czy nadbereżny sprzedał działki, które przygotował poprzednik? Jak nie to po co poszerzać strefę, dla rozgłosu on i tak zostanie w pamięci jako budowniczy piaskownic.
+1-0
Czwartek, 22 sierpnia 2019 r. godz. 14:22
manukun
Ogłosił przetarg. Ile prywatnych podmiotów gospodarczych je kupiło? Państwowa HSW, państwowe ARP się nie jest odpowiedzią na te pytanie.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 09:06
~Pyszniczak
sprzedał na wakacjach był przetarg na ostanie sztuki jak przeczytałem na BIP
+0-1
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 08:57
~kola
Bzdura las nie ogranicza rozwoju miasta.Tyle jest terenu gdzie nie ma drzew i można go zagospodarować,a nie niszczyć to co piękne.W dobie katastrofy klimatycznej wycinania drzew jest niewskazane,zagraża naszej planecie czy o to chodzi gospodarzom miasta aby zniszczyć Stalową Wolę?Głupie gadanie Pana Prezydenta uczę się i popełniał błędy.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 08:47
~allo
Pseudo ekolodzy co słoma z buta wyłazi
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 08:36
~dalia
wycinać, wyyycinaaać!!!! małpa z brzytwą szaleje
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 07:55
~mieszkaniec
A czy rozwój miasta nie jest przypadkiem ograniczany przez: nabożeństwa pod sądem, kartoniady, łażenie buciorami po pomnikach? Gdyby opozycja taką energię zamieniła w akcje które coś dadzą mieszkańcom na pewno żyłoby się nam lepiej!
+0-1
Środa, 21 sierpnia 2019 r. godz. 13:09
~Richardo
Ty masz ptaśi mózg i jak troszkę pomyślisz to Cię głowa boli !!!!
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 10:26
~iza
"mieszkaniec" czy wszyscy w domu zdrowi???
+1-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 22:44
~Narodowiec
Co was obchodzi jak to las za huta czyli bliżej mamy już zakłady czyli i tak nie chroni nikogo bo to na zapleczu Huty specjalnie tam aby nie truć mieszkańców pozatym jest to miejsce przeznaczone na przemysł lekki wysokich technologii
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 20:40
~Przemysł lekki
I tutaj się nie zgodzę, w tym momencie planuje wyprowadzkę swojego "przemysłu lekkiego" ze Stalowej Woli. Jest wiele innych nawet lepszych lokalizacji, nie mam zamiaru dalej wdychać oparów i dymu z HSJ. Przemysł wysokich technologi stara się być Proeko i wątpię aby zrobił sobie taki PR.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 22:38
~Głos Prawdy
Miasto trzeba poszerzać w stronę Agatówki i Pysznicy, a nie wycinać lasy. Potrzebny jest drugi most na Sanie.
+0-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 01:24
~Ferdek z Poniatowskiego
A co ty tam wiesz Liverpool jak ty siedzisz w tym ciemnym, zadymionym mieście. Nasza Stalówka kwitnie bo prezydent jest z PiSu, a nie z totalnego ciamajdanu
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 23:37
~Liverpool
Ten most pewnie bedzie tak samo zbudowany jak "trzy miliony mieszkan", "milion samochodow elektrycznych" oraz prom kosmiczny. Ot, fantazje PiSowskich aparatczykow !
+1-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 22:52
~Jahwe
Będzie budowany zapowiedział Weber
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 22:32
~Golarz Filip
Oczywiście, że ogranicza. Tacy trzeźwo myślący opozycjoniści jak były prezydent Szlęzak doskonale o tym wiedzą. Tępaki opozycyjne będą ujadać i krytykować. Dobrze Nadbereżny robi, że chce pozyskać tereny pod inwestycje.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 22:00
~Richardo
IKEA za mało drzewa ma potrzebuje wiecej no a jak Miasto sprzeda to bedzie miało wiecej kasy na wydatki. Ludzie nie możecie pozwolić na takie wycinki!!!
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 21:59
~Żenada
Jakich inwestorów do tej pory Lucek sprowadził na tereny dawnej huty? Stoją puste hale i zachwaszczony tereny a ten bredzi o wycince lasu który uniemożliwia mu rozwój? Żenada!
+1-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 21:41
~szokins55
Brakuje nam tu jeszcze fabryki przerabiajacej ołów ,jak wytna las to bedzie miejsce na kolejnego truciciela.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 21:28
~fgdfg
koszty leczenia chorób nowotworowych chyba te zakłady nie pokryją ??
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 20:19
~Myslacy człowiek
Elon Musk zawita do Stalowej Woli na strefę ekonomiczną, zobaczycie że tu bedzie budowa elektrycznych aut a nawet coś dla przemysłu kosmicznego.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 19:57
~zico
Dla kogo ta inwestycja ? , aby ukraińcy mieli prace a Stalowa Wola już jest zatkana. Inwestycje dla sukcesu rządzących , nie uzasadnione.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 20:34
~brawo
dla nowych mieszkańców ktorzy osierdla się u nas w miescie miedzy innymi z TBG TSA i innych okolicznych miejscowości
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 19:41
~brawo
Prezydent wyjaśniał, że na terenie Stalowej Woli w granicach administracyjnych Lasy Państwowe posiadają ponad 6,5 tysiąca hektarów lasów, co stanowi 63 procent powierzchni: - Z punktu widzenia tych terenów, 140 hektarów które chcemy pozyskać to procent w udziale ekologicznym, środowiskowym. Mnie bardzo cieszy, że Stalowa Wola ma to błogosławieństwo lasu, natomiast to co zostało bardzo mocno wypowiedziane, las nie może stanowić bariery rozwoju gospodarczego, zwłaszcza w momencie kiedy stoimy przed szansą pozyskania dużych inwestorów, którzy na wiele lat mogliby odmienić sytuację gospodarczą Stalowej Woli.nikt nie powstrzyma pana prezydenta przed sprowadzeniem dużych firm
+0-1
Poniedziałek, 26 sierpnia 2019 r. godz. 10:08
~ghjk
no i po co powielasz tekst?,to niczego nie wnosi
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 23:35
~Liverpool
Prosze wymienic choc jedna duza firme, ktora chce zainwestowac w Stalowej Woli... Cierpliwie czekam.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 22:04
~Richardo
Ale na Jaki koszt dla społeczeństwa!!!!
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 18:35
~DO HEJTERÓW PŁATNYCH
Proponuję opozycji protest w tej sprawie. Kartony pod sądem w 8 osób. Krzyczeć "nie chcemy inwestorów!"
+1-0
Wtorek, 20 sierpnia 2019 r. godz. 13:14
~hurra
Niech mi ktoś powie, że ten rząd, ta partia to fantastyczni aferzyści. Jeszcze jedna afera nie ucichła z PILOTEM ODRZUTOWCA KUCHCIŃSKIM A JUŻ WYLAZŁA Z PIEBIAKIEM( to ten viceminister od Ziobry) zabawiał się hejtowaniem niewygodnych z jego punktu widzenia sędziów nie popierających jego poczynań. To ma być urzędnik państwa PiS z wysokim morale i NIEPOSZLAKOWANYMI manierami? Wstyd na całą Polskę że takie kanalie są w rządzie! Nic dziwnego chyba w tym bo ostatnim awansem było postawienie na faceta skazanego na odsiadkę na stołku ministra. Takie obyczaje w państwie zwykłego posła!
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 23:05
~Jacenty
Napisz jeszcze kto miałby im płacić puknij się człowieku w czoło coś ci się w głowie miesza jeśli już to druga strona ma takie ciągoty dziś wypłynęła sprawa Piebiaka
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 20:14
~Pyszniczak
jak nikt nie chce inwestować prezydent wie kto chce a kto nie widocznie jest duże zainteresowanie wsród koncernów mowa o tym w artykule poczytaj sobie
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 19:16
~werble
Bez sensu jest wyrąb lasu skoro nikt nie chce w Stalowej inwestować. Proszę pokazać tych którzy odeszli z "kwitkiem" i w co chcieli zainwestować. Przekonanie graniczące z pewnością, że prezydent ma problem przyrodniczy - nie lubi drzew i stąd skarga do prezesa. Zakładów emitujący szkodliwe związki dla człowieka panie Nadbereżny u nas ci dostatek. Nie chcemy ich więcej jeśli ich pan ma na myśli! Miały być cuda wianki ale jeszcze w kampanii w 2014 roku a potem nastała błoga cisza i nawet bezruch, o przepraszam był jeden mały ruch to KFS i tyle!
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 18:43
~Ballada
Nie chcemy inwestorow, ktorzy TRUJA nas i nasze dzieci! Mialy byc inwestycje w IT i w komputery. I gdzie sa?
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 18:20
~Moher49
W mieście same dziadki i babki, fabryk tu więcej nie trzeba. Lasów deszczowych trzeba. Niech budują w Kotowej Woli, Zbydniowie, Kłyżowie coby chłopy miały blisko. Teraz przemysł się rozprasza, jak walnie bomba to zniszczy jeden wydział, nie całą fabrykę.
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 19:33
~roto
Bardzo dobry pomysł z lokalizacją przemysłu poza granicami miasta. W gminie Zaleszany w sołectwie Obojna jest teren o pow 50 ha, niezalesiony(b. łąki i pastwiska) na który gmina ma opracowany plan szczegółowy zagospodarowania przestrzennego. Teren sąsiaduje z linią kolejową(zelektryfikowana), obok a nawet przez część przebiega linia 15 kV(średnie napięcie) i są drogi asfaltowe. Brać, dzielić i sprzedawać bez wycinki lasów. Tylko dobra wola jest potrzebna i chęci.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 18:03
~Lekarz
Opozycja ujada, a z drugiej strony pie.rzy o braku inwestorów. To jakaś schizofrenia...
+1-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 19:38
~nikodem
~Lekarzu Ty najchętniej byś za kasę zrobił wszystko czy to zgodne z prawem czy też nie.W większości podjąłbyś się działań nie patrząc na przepisy prawne,aby tylko zdobyć kasę.Z Ciebie Pisowiec tylko od kasy i kariery.
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 17:55
~wilk
Panie Prezydencie ocknij. się Pan.Władza Pana rozpiera ,działa Pan bez zastanowienia.Czy trzeba wszystko niszczyć aby rozwijać miasto?Nie.Sztuką i to dużą jest coś zbudować nie niszcząc środowiska naturalnego.Kto pogarsza prowadzi działania prowadzące do pogorszenia środowiska naturalnego podlega karze.Chyba że Pana prawo nie obowiązuje,jest Pan ponad prawem.
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 23:29
~Liverpool
Czy "Ferdek" oraz "Lekarz" to glosy dochodzace z najblizszego szpitala psychiatrycznego ?
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 21:13
~Ferdek z Poniatowskiego
trafna diagnoza panie doktorze. Zaaplikować?
+1-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 17:59
~Lekarz
Czopki polecam, ale najpierw lewatywa
+1-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 17:49
~EM
Wyciąć łatwo . Gorzej później odbudować zielone płuca . Ale co tam niech ludzie chorują przecież służbę zdrowia mamy na najwyższym poziomie dla suwerena a rząd się i tak wyżywi .
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 17:33
~Wyborca
Panie prezydencie Nadbereżny w pełni Pana popieram, proszę rozwijać miasto!
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 19:42
~semna
Ten pan prezydent prowadzi zgoła odmienną politykę, on miasto zwija albo tak mu sprzyja, że ono samo się zwija -vide brak pracy dla fachowców, wyludnianie i starzenie się miasta... Mało? Więc nie zaklinaj rzeczywistości bo ona jest taka jaka jest! Ten pan prezydent do perfekcji opanował sztukę zadłużania mieszkańców i tu trzeba przyznać, osiągnął mistrzostwo. Jest takie porzekadło, że byle jakiej tanecznicy w tańcu może przeszkadzać nieduży rąbek spódnicy! Zrozumiałeś/aś sens?
+1-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 18:26
~mixxer
Bdura... las niczego nie ogranicza, panie (oszuscie) Nadberezny!!
+1-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 17:32
~Jaa
Lasy to jedyne filtry tych syfow wypuszczanych z fabryk zwłaszcza nocą!!! Ale wytnijta se wszystko w pierony, zdrowia życzę.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 16:25
~Ferdek z Poniatowskiego
Ja mogę pomóc przy wycince panie Lucku. Oczywiście za darmo, bo ja popieram to co dobre dla naszej Stalówki i nie będą budżetu obciążał, jek te totalne ciamajdy w Warszawie
+0-0
Wtorek, 22 października 2019 r. godz. 05:57
~Mary
Łeb se utnij. Tak będzie najlepiej dla naszego zdrowia i drzew. Jedno drzewo jest dla nas ważniejsze niż ty.
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 16:01
~edek
Co Prezydent zrobi w kierunku katastrofy klimatycznej?wyciągając lasy ,zdrowe drzewa?To jest podejście do zmian klimatycznych?czy chodzi o swój interes czyli o kasę jaką można zgarnąć na pseudo inwestycjach.Gdzie interes mieszkańców?utrzymanie i budowanie zakładów które zanieczyszczają powietrze do madzikim to jest dbanie o los mieszkańców?Bzdura.Stalowa Wola należy do bardzo zanieczyszczonych miast w Polsce.Czy coś w tym kierunku Prezydent zrobi?Nic będzie wyciął drzewa i pozbawiał. ludzi tlenu.Co tam i tak mnie to nie dotyczy wyjadę do Warszawy a głupcy niech mieszkają w betonie.
+0-1
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 16:36
~zakochana koza
eeedek, przyjeeeeeżdżaj ja czeeeeeekam na cieeeeebie
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 16:28
manukun
A Nadbereżny zrobił już porządek z trucielami, czy dalej pompuje baloniki?
+0-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 16:06
~Narodowiec
Głupszej wypowiedzi nie czytałem jak budowali miasta to wycinali multum drzew nowe miejsca pracy większe podatki więcej mieszkańców logiczne jak mamy się poszerzać administracyjnie jak ekolodzy marudzą
+1-0
Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 r. godz. 15:44
~Narodowiec
Lucek chce inwestorów sprowadzić a hejtujecie że nic nie robi robi i zrobi jeszcze więcej będą miejsca pracy bloki itp
+1-1
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.