Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Wtorek, 19 marca 2024 r. Imieniny: Aleksandryny, Józefa, Nicety
 Wiadomości lokalne
» Marzenia o nowej hali przy PSP 4 stają się dostępne
» Wizyta ministra Tomasza Siemoniaka w Stalowej Woli
» Niedzielne wypadki na stalowowolskich drogach
» Bogusław Tofilski: interes Polski przede wszystkim
» Nie pokonasz miłości. Koncert pasyjny w Opatrzności Bożej
» Ministra edukacji zachęca do tworzenia Szkolnych Klubów Europejskich
» Dlaczego wycinają lasy? Odkrywamy tajemnice Nadleśnictwa Rozwadów
» Tysiące sadzonek na stalowowolskich klombach
» Minister Tomasz Siemoniak o bezpieczeństwie, rozwoju i samorządności
» Na osiedlu Hutnik powstanie nowa droga
» Pijany 42-latek trafił do aresztu. Jest podejrzany o przemoc domową
» Więcej ławek na głównych ciągach komunikacyjnych
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Zdarzenia Teatralne 2024
» Wystawa z okazji 85 lat Stalowej Woli
» Metallica symfonicznie
» Koncert Wiedeński - Orkiestra Księżniczek
» Grupa MoCarta - Ale Kino!
» Kabaret SMILE
» Kabaret Nowaki w nowym programie
» Maria Kozłowa 1910-1999
» Z muzealnego skarbca
» Fikaj z Koziołkiem Matołkiem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: PiS agitował na rynku w Rozwadowie
»PiS agitował na rynku w Rozwadowie
»Damian Marczak (KWW SPS) zaprezentował swoją drużynę
»PiS zaprezentował kandydatów do Rady Miasta w Stalowej Woli
»Inauguracja kampanii Lucjusza Nadbereżnego
»Damian Marczak (SPS) kandydatem na prezydenta Stalowej Woli
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Polityka i Samorządy

Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 13:25     /Magdalena Rodecka/
Gdzie most bardziej potrzebny?

Andrzej Szlęzak, który przez dwanaście lat był prezydentem Stalowej Woli i zwolennikiem budowy trzeciego mostu na Sanie, o czym mówił jeszcze w 2014 roku, dziś uważa, że inwestycja ta nie jest już tak kluczowa dla rozwoju naszego miasta.
Andrzej Szlęzak, który przez dwanaście lat był prezydentem Stalowej Woli i zwolennikiem budowy trzeciego mostu na Sanie, o czym mówił jeszcze w 2014 roku, dziś uważa, że inwestycja ta nie jest już tak kluczowa dla rozwoju naszego miasta.
Fot. Jacek Rodecki
Andrzej Szlęzak, który przez dwanaście lat był prezydentem Stalowej Woli i zwolennikiem budowy trzeciego mostu na Sanie, o czym mówił jeszcze w 2014 roku, dziś uważa, że inwestycja ta nie jest już tak kluczowa dla rozwoju naszego miasta. Z kolei w kontekście rozwoju tzw. Czwórmiasta, na mocy podpisanego porozumienia między Stalową Wolą, Tarnobrzegiem, Niskiem i Sandomierzem, bardziej obiekt mostowy przydałby się w tym ostatnim.

Zdaniem byłego prezydenta Stalowej Woli, Andrzeja Szlęzaka trzeci most na Sanie miał służyć rozwojowi naszego miasta z dwóch powodów: poszerzenia granic w kierunku Pysznicy i połączenia przyszłej obwodnicy miasta i jednej z dróg ekspresowych z terenami przemysłowymi. Miasto na tamten moment nie miało takich możliwości finansowych dlatego przedsięwzięcia nie zrealizowano.

Dziś jak twierdzi Szlęzak, wydawanie 360 milionów złotych na budowę trzeciego mostu w Stalowej Woli nie ma uzasadnienia ekonomicznego: - Most ma być oddany w 2026 roku. Chciałbym być fałszywym prorokiem, ale przy obecnym tempie wyludniania, to do roku 2026 w Stalowej Woli będzie około pięćdziesiąt tysięcy mieszkańców i ta liczba będzie się zmniejszać. Wypada więc zadać pytanie po co rozbudowywać tak kosztowną infrastrukturę skoro miasto ze średniego zmierza do rozmiarów małego? Dla mieszkańców Stalowej Woli nowy most, to zawsze jakaś atrakcja. Machając ręką na racjonalne potrzeby i koszty, to most nawet w szczerym polu jakoś ludzi zbliża. Marny to jednak argument dla wydania 360 milionów. Dla porównania trzeba dodać, że na podobną kwotę kilka lat temu wyceniano koszt budowy wspólnej obwodnicy Stalowej Woli i sąsiedniego Niska, która ma mieć dziewięć kilometrów i co najmniej kilkanaście mniejszych i większych mostów i wiaduktów - twierdzi były włodarz.

Ponadto w nawiązaniu do podpisanego przez Stalową Wolę, Tarnobrzeg, Nisko i Sandomierz porozumienia w sprawie budowania potencjału tych miast pod nazwą "Czwórmiasto", wyjaśnia, że najpilniejszą potrzebą jest budowa drugiego mostu w Sandomierzu, o co od kilku lat bezskutecznie ubiegają się władze tego miasta.

- Sandomierz się korkuje, a jest to póki co główny wyjazd z Tarnobrzegu i Stalowej Woli w kierunkach zachodnim i północnym.Dla rozwoju czwórmiasta most w Sandomierzu ma obecnie zdecydowanie większe znaczenie niż most w Salowej Woli - stwierdza były prezydent Andrzej Szlęzak.

NOWY MOST ZA SZEŚĆ LAT

15 kwietnia 2019 roku w Stalowej Woli politycy i samorządowcy PiS przedstawili plany budowy nowego mostu na Sanie wraz z budową nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 855 Stalowa Wola - Zaklików. Obiekt ma być gotowy za sześć lat a koszt jego budowy sięgnąć 360 milionów złotych.

Przedstawiono również dwie koncepcje jego przebiegu.

Od ronda spod VIVO! do przeprawy mostowej ma prowadzić 300 metrowa droga obwodnicą Stalowej Woli i Niska. Obecnie są do wyboru dwie trasy przebiegu. Trasa krótsza będzie wiodła spod terenów przed wałem do Brandwicy, po trasie obecnego obwałowania wyjdzie do drogi wojewódzkiej w Brandwicy. Ten odcinek miałby łącznie niecałe 4 kilometry, z czego 2 kilometry jest to obiekt mostowy a 180 metrów jest to przęsło nurtowe nad rzeką San.

Drugi wariant, bardziej rekomendowany przez stalowowolski samorząd - odcinek dłuższy, zmieniający przebieg drogo wojewódzkiej do Rzeczycy Długiej w Radomyślu nad Sanem. Ten odcinek to ma długość niecałe 5 kilometrów. Obieg mostowy 1,8 km z przęsłem nurtowym, 180 metrów.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Wtorek, 23 kwietnia 2019 r. godz. 14:32
~Ress
Panie Szlęzak w tym tyle prawdy co Pan opowiada jak w tym że na swoim. Podwórku nie dokończył pań inwestycji pod tytułem skrzyżowanie-dom ulica przejście bezpieczne dla dzieci czy ludzi pod własnym balkonem nie dokończył pan tego co jest spierd..do dziś A pan mówi o moście to tu to tam panie Kurwa wyjdź pań u mamy do okna i zobacz coś pań spieprzyl od strony toru jest ścieżka i chodnik do nikad ludzie idą po ulicy i Chodź z roweru wprost pod koła rodzących wscieosc auto.. i pan szuka dla siebie mostu no chyba że to most do nieba baranie
+0-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 16:32
~kkk
most by był potrzebny jakby go załatwił jakiś pajac i PO . Przecież kandydat opozycji na prezydenta w tych wyborach miał w programie budowę trzeciego mostu w Stalowej Woli. Jak to łatwo być w opozycji. nic nie trzeba robić tylko krytykować wszystko.
+0-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 13:43
~bl
I pozamiatane. Teraz żeby się wszyscy święci opowiadali za mostem w Sandomierzu, PiS palcem nie kiwnie, bo nie zrobi tego, co Szlęzak mówi :):)
+1-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 11:29
~olo
Do manekin, nareszcie przyznales racje bylemu komentatorowi ''edziowi'' ze budzet miasta sie podwoil i mozemy brac wieksze kredyty. Bo gdyby bylo innaczej to juz dawno miastem by rzadzil komisarz. A wczesniej zaprzeczale jak ten zacny komentator informowal wszystkich ze obecny budzet miasta zostal podwojony.
+0-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 16:30
manukun
Ty jak zwykle bredzisz. Żadnego podwojenia budżetu nie ma. Obecnie jest 30 mln zł więcej niż za Szlęzaka, z czego ponad 20 mln zł to subwencja na 500+, a reszta pochodzi z powyżek podatków za Nadbereżnego. Poprawiło to wskaźniki, ale nijak nie ma się do poprawy możliwości inwestycyjnych miasta. Zamiast wydawać coraz więcej na inwestycje, miasto będzie wydawać coraz na więcej na obsługę zadłużenia.
+0-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 08:20
~Stw03
Nie bardzie te lawki w parku byly potzrebne co zarobiles na.nich I reszta ktora zrobiles,wracaj szlezak na hutnik kiepy zbierac
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 21:05
~JAJECZNICA
SZKODA CIEBIE ANDRZEJKU.WIEK ROBI SWOJE.JUŻ MASZ JAJECZNICĘ Z MÓZGU.ZAPOMNIAŁ WÓŁ
+0-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 08:53
~nie bo nie i już no bo tak
Jajecznica - ...a czy jesteś w stanie przedstawić się publicznie, czy tylko poszczekujesz zza monitora łechcąc swe maluczkie Ego? Ciekawi mnie jakie ty stanowiska w życiu zajmowałeś. Czym para się pierwszy pokrzykiwacz w tym zacnym hutniczym grodzie? spokojnych świąt życzę takich bezciśnieniowych :)
+1-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 18:43
~Richardo
No I po co następny most! Nigdy nie czekałem w korku żeby przejechać przez most! Te pieniadzie powinni zainwestować na budowę przejazdu podziemnego pod torami kolejowymi. Nikt by nie musiał w MIEŚCIE czekać na przejazd poćiagów Korków by nie było.Pociagi i samochody by sobie normalnie jeździły No ale to chyba za trudne zadanie dla władz Miasta
+0-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 13:26
~jvm
Podziekuj za to takim "ekspertom" od zarzadzania miastem jak ksiadz Skoczynski pierwszy przewodniczacy czerwonej RM-w Stalowej Woli. On mogl wdrazac bez przeszkod zalozenia masterplanu dla Stalowej Woli arch. i urban. Rudzinskiego z Politechniki Warszawskiej. Jak masz dostep do tego planu to mozesz zauwazyc, ze wszystkie ulice miejskie przebiegajace przez tory kolejowe byly prowadzone w tunelach pod nimi.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 17:05
~wiem
Do JVM, mylisz się bo nie bierzesz pod uwage że jest to też obwodnica NISKA. A byłemu burmistrzowi tego miasta zależało żeby ta obwodnica przebiegała za zakładem NIMET w NISKU do którego codziennie zjeżdżją TIRY z całej POLSKI i niszczą ulice SANDOMIERSKĄ. Ta ulica SANDOMIERSKA co pare miesięcy się zapada i ciągle jest remontowana. Plan OZIMKA był taki wyprowadzic ruch z ulicy SANDOMIERSKIEJ w kierunku SANU właśnie do tej obwodnicy a tyry by dojeżdżały od SANDOMIERZA tą obwodnicą a od RZESZOWA czy LUBLNA drogą S19 prowadzącą do tej obwodnicy, w sumie ni głupi plan.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 16:28
~jvm
@nn obwodnica St. Woli miała iśc za Sanem. A bedzie szła przed. To efekt układów Szlezaka. 3-ci most powinien isc na przedłuzeniu KEN, tak jak to daaaawno planowano. Kolejny nawiedzony , całe szczescie były @manukun /.../Jak sobie wyobrażasz puszczanie ciężarówek po ul. KEN w sam środek miasta w momencie, gdy miliardy złotych idą na obwodnice? Manukun dokladnie taki przebieg most mial miec jak pisz @nn i ja taki projekt rozbudowy Stalowej Woli za Sanem sporzadzilem. KEN zakladala, ze zostanie przedluzona estakada i mostem za San i polaczona z przyszlymi S 74 i S 19. Ta polna droga DW 871 juz dawno pownna byc przebudowana do rangi obwodnicy - i to od wezla w Koprzywnicy. To wynika z logiki a nie ze studium uwarunkowania. I wcale ten bubel jakim jest podskarpowa nie musiala byc budowana - zniszczyla tylko urodzajne tereny rolnicze i wprowadzila smrod i halas. Zasada jest prosta jak sie nie pracuje na masterplanie to powiela sie bledy nastepcow a teraz doszlo do haosu kominikacyjnego - jeden wali droge w jednym kierunku drugi w przeciwnym, most tu to tam. Szlezak jest za a nawet przeciw. Istny malpi gaj.
+0-0
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 16:39
manukun
Ole, obwodnica Rzegockiego miała skończyć się na ul. Energetyków. Skrócił ją do ul. KEN. Potem Szlęzak skrócił ją do ul. Chopina celem zmiany przebiegu - albo za San, albo przez Przemysłową. Później Miała być wspólna z niskiem jako łącznik z S19. Okazało się, że nie ma pieniędzy i zamiast bezkolizyjnej czteropasmówki będzie zwykłą ulicą z rondami. Dalej miał być most na Sanie i połączenie z S74, ale mamy rok wyborczy więc partia zbuduje bubel przez błonia za wszelką cenę.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 20:22
~Ole
Obwodnica powinna iść po zachodniej stronie miasta co byłoby naturalnym rozwiązaniem. Budowa od strony Stanu to akurat za czasów Pana Rzegockiego zaczęła być realizowana. W tamtych czasach nikt nie myślał o S19 i S74. Więc Szlęzak tylko kontynuował to co poprzednik zaczął, jak to czyni również obecny włodarz.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 12:45
~olo
Do przeprowadzka do SANDOMIERZA, wszystko się zgadza tylko to że żył na koszt miasta się nie zgadza bo żył na koszt podatników ze STALOWEJ WOLI a teraz tych ludzi olewa jak mówią ciepłym moczem.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 14:13
manukun
@ole Partyjna hejterka nie widzi ciągu przyczynowo-skutkowego między zaciskaniem pasa za Szlęzaka i wzrostem konsumpcji za Nadbereżnego. Zgadza się, za Szlęzaka cięto wydatki gdzie tylko się dało, ale teraz miasto może brać większe kredyty i budować więcej, bo mamy większe wpływy podatkowe. Nawet Nadbereżny musi poszerzać strefę przemysłową, bo to jedyna szansa na uniknięcie komisarza. Zadłużenie będzie coraz trudniejsze do spłaty, bo podatków samorząd nie może podnosić w nieskończoność, a mieszkańców ciągle ubywa.
+1-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 13:13
~Ole
Jedna rzecz, z miast odległych do 60-70 kilometrów to właśnie Stalowa Wola ma się najlepiej, bo poprzedni prezydent dał podwaliny pod rozwój strefy przemysłowej, gdzie obecnie pracuje tysiące osób nie tylko że Stalowej. Obwodnicę zawalił pewien radny, bo teraz byśmy już po niej jeździli. Obecny prezydent działa na w większości na zasadzie by żyło się lepiej (parki, place zabaw itp.) jednak to wszystko może się odbywać dzięki temu, że podatki spływają od firm które ściągnął poprzednik oraz to, że nasze miasto jest trzecim pod względem wielkości gdzie prezydentem jest osobą z partii rządzącej. Reasumując sukcesów Pana Nadbereżnego nie byłoby bez pracy Pana Szlęzaka.
+1-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 11:45
~pok
na trzeźwo tak mówił
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 09:47
~Jarosław Donald
OGŁASZAM ROZŁAM W STALOWOWOLSKIEJ OPOZYCJI TOTALNEJ! TAK, SZLĘZAK TEŻ ZA TYM STOI! Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "złe pióro blogspot" i wszystko będzie jasne!
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 09:42
~pławiak
Budujmy nowe mosty - dla pana starosty. Proponuję most co 100 m. Każdy będzie miał swój. Mosty pomniki głupoty.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 09:11
~Manekin
Co to za figurant ten obleśnik na zdjęciu, że się tak wymądrza?! Kiedyś był sobie taki nadenty prezydęęt zwany "wali mnie to". Czyżby to DzidekzCzarnieckiego?
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 08:02
~zając wielkanocny
To była na pewno szarlotkożubrówka z Romy co umysł rozjaśnia.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 07:24
~Przeprowadzka do Sandomierza?
To bardzo smutne że człowiek który 12 lat żył na koszt miasta a w ostatnich wyborach został radnym wojewódzkim ze Stalowej Woli... jest przeciwny Stalowej Woli... I jeszcze chce oddać inwestycję za 360 mln zł do Sandomierza, tylko dlatego że ktoś skutecznie potrafi zrobić to o czym on tylko gadał. Bardzo smutne i przykre. Może Pan Szlęzak przeniesie razem z mostem swoje poparcie i dorobek ze Stalowej Woli do Sandomierza?
+0-1
Sobota, 20 kwietnia 2019 r. godz. 01:05
~Mieszkaniec Sandomierza
Dobrze by było bo wam wiecznie mało i poszatkować nie umiecie buraki tego co macie wam zawsze źle
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 07:22
~Narodowiec
Przenieść siedzibę biskupa z Sandomierza do Stalowej bo w Sandomierzu sami ateiści i ludzie głosujący na Poko
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 08:49
~Bolo
A Ojciec Mateusz?
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 06:51
~Ojciec
Chyba szarlotka weszła za mocno!
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 02:35
~Mieszkaniec Sandomierza
Most dla sandomierza bo w stalowej same buraki !!!! Wam to dac bryczki i konie dziady
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 00:59
~Były wyborca
temu panu już dziękujemy
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 00:06
~Werka
To nie o most chodzi. To tylko festiwal obietnic wyborczych.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 20:59
~Ty i ja
A do kogo należy ziemia po drugiej stronie Sanu?
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 20:03
~nn
obwodnica St. Woli miała iśc za Sanem. A bedzie szła przed. To efekt układów Szlezaka. 3-ci most powinien isc na przedłuzeniu KEN, tak jak to daaaawno planowano. Kolejny nawiedzony , całe szczescie były
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 22:38
manukun
W PRL wszystkie drogi miały przebiegać przez centra miast, bo taka doktryna wojenna obowiązywała. Obecnie ruch z centrów jest wyprowadzany na obrzeża, bo auta się na ulicy nie mieszczą. Jak sobie wyobrażasz puszczanie ciężarówek po ul. KEN w sam środek miasta w momencie, gdy miliardy złotych idą na obwodnice?
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 19:08
~Andrea
Jeszcze trochę i przez takie swoje wypowiedzi Pan Szlęzak będzie -"persona non grata" w Stalowej Woli!!!
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 18:59
~Ela
Pamiętajcie, dla populistycznej władzy liczą się TYLKO igrzyska.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 18:33
~Koło
Po co te emocje? Szlęzak robi dobrze Skowrońskiej bo tak mu PO kazała. Aż dziw, że na postronku chodzi
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 18:30
~olo
A ja mam pytanie może mie ktoś oświeci dlaczego SZLEZAK robi takie groźne miny na każdym zdjęciu które ostatnio przez prawie 5 lat oglądałem? Może ktoś SZLEZAKA lepiej zna ode mnie bo te miny to pokazują że obraźił się na mieszkańców STALOWEJ.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:58
~Stalowiak
Ten most nie ma nic wspólnego ze Stalowa Wola. To bardziej prezent dla Pysznicy. Ale co nas Sandomierz obchodzi? Tu nie rozumiem...
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:45
~Małgorzata
Manipulacja!!! Poprawcie artykuł! Powiedzcie jak było manipulatorzy!
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:56
~Bodzio
To już nie prezydent a co najwyżej radny wojewódzki który otwarcie mówi o braku sensu istnienia urzędów marszałkowskich. Proponuje złożenie mandatu chyba ze pieniążki już tak bez sensu nie są.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:50
~Brawo
Masz racje. Jego wpis w całości to już totalna kompromitacja. Koleś na FB się mądrzy tylko szkoda ze Stalowa Wola dawała mu chleb przez ostatnie 12 lat. O jakiej manipulacji mówisz skoro większość fragmentu została skopiowana z jego wypowiedzi? A jak sie odniesiesz do dzisiejszego artykułu w Sztafecie? Tez jest manipulacja? Prezydent Szlezak lobbuje na rzecz Niska i Nowosielca aby te dogoniły gospodarczo Stalowa Wole lub ja przegoniły.
+0-1
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:39
~tylkoPIS
Do manekin, daj głos co tak zamilkłeś na temat tego że SZLEZAK chce budowac most w SANDOMIERZU kosztem naszego miasta. A wcześniej wciskałeś kit że SZLEZAK załatwił pieniądze na most koło VIVO. Dlaczego SZLEZAK lobbuje na rzecz SANDOMIERZA kosztem naszego miasta.?
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 19:24
manukun
Co to znaczy, że kosztem Stalowej Woli? Jak kasę z tego mostu przesunęli na most w Mielcu, było cicho. Jak Nadbereżny zrezygnował ze150 mln zł z budżetu województwa na budowę tego mostu, była cisza. Jak Ortyl mówił, że 3 most w Stalowej Woli niepotrzebny, bo prowadzi donikąd, była cisza. Hejterka partyjna przez kilka lat ujadała, że miasta nie stać i nikt o zdrowych zmysłach nie zbuduje mostu. Ty edziu nawet chciałeś do prokuratury zgłaszać za zadłużenie miasta na budowę nowego mostu. Teraz PiS obiecuje, że zrobi dwukilometrowy most za 360 mln zł nad Bukową i Sanem. Dokąd teraz będzie prowadzić, skoro do nieuzytków w Jastkowicach zjazdu z niego nie będzie? Co będzie łączyć, jeśli głównym jego celem miałoby być połączenie centrum miasta z niezabudowanym terenem w Jastkowicach?
+1-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 19:13
manukun
Most w Sandomierzu też jest potrzebny ;)
+1-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:39
~TRALALALA
OJ BARBARA BARBARA
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:25
~Wyborca
Panie Szlezak. To Pani powinni robić kampanie a nie Pan niejakiej Skowronskiej. W życiu to się trzeba szanować.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:21
~Andrzej
Jak ma się nie wyludniac jak nie można kupić mieszkania nowego w fajnym standardzie to się budują za Sanem i tyle.
+1-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:26
~Barbara
Powiat takze sie wyludnia... powoli ale jednak. I takie sa fakty.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:16
~Barbara
Zadnego "czwormiasta" nie bedzie. To tylko fantazje!
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:15
~Jendrek
Z okazji Triduum Paschalnego znów powiewa flaga na rondzie. Módlmy sę tylko by mocno nie wiało. Hej!
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:11
~Beatka
Ta du.. nieletnia się ogrodnikowi po prostu należała. Dziś o 20,30 HIT w TVN 24.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:04
~Piotr
Gdyby się Stalowa wyludniała to ludzie nie bili by się tak o mieszkania jak teraz, kupić mieszkanie to jakiś dramat nie ma nic ceny kosmos.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:14
~Barbara
Fakty sa takie, ze jednak liczba ludnosci w Stalowej Woli zmniejsza sie z roku na rok. I to sa oficjalne dane!
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:04
~Narodowiec
Coś czuję że w Sandomierzu będzie startował
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:03
~Roman
Panie Szlezak. Czyś ty odleciał. W Tygodniku szmatlawcu mówisz ze jak Nisko się postara to ma szanse dorównać lub przegonić Stalowa Wole? A kto Ci dawał robotę jak nie Stalowa Wola i jej podatnicy. Jak możesz tak mówić?
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 22:39
manukun
To się nazywa odlot ;)
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 16:56
~Cccp
Buahahahaha i on był prezydentem.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 16:54
~Narodowiec
Mamy prawo do swoich opinii bo Andrzej Szlezak zamiast wspierać LN to ciągle go krytykuje
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 16:49
~odrzutowiec
bzdety gada most bedzie w sandomierzu przy budowie s74...wiec stulcie dziobki
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 13:01
~Ole
Nie ma jeszcze ostatecznego przebiegu trasy, a najprawdopodobniej będzie on się znajdował na południe, poza granicami Sandomierza,
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 16:37
~szybowiec
Dobra kurde. Jątrzycie co niektórzy na byłego prezydenta. Fajnie. Macie prawo. Tylko jak sami widzicie, to w niczym nie pomaga. Może i ten prezydent jest już przegrany, ale proszę was, to nie jest powód aby po nim jeździć jak wściekłe psy. Do budy krętacze. Wiadomo, były prezydent ma zasługi i z tego co widać chce brać czynny udział w polityce. Może okazalibyście szacunku do samych siebie i następnym razem zastanowicie się dwa razy, zanim coś napiszecie.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:10
~Pisowiec
Ale z ciebie obrońca.Niedlugo mistrzostwa Europy w szybowcach.Pofruwaj sobie w chmurach
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 15:58
~Mieszkaniec Sandomierza
W tej stalowowolskiej dziurze dla tych wiesniakow to jedynie polne drogi i nawet na nich by się jezdzic bydlo nie nauczylo haha
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 15:51
~Moher49
Most jest potrzebny. Rano na rondzie Pileckiego, obok Mostowej kolejka samochodów z Pysznicy aż do działek. Drugi most korki rozładuje. Pan Szlęzak swoją szansę miał, teraz miota się od ściany do ściany.
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 12:57
~Ole
Jak sam zauważyłeś problemem nie jest most tylko rondo, po wybudowaniu obwodnicy i łączników do ul. Czarnieckiego, problem powinien zniknąć.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 22:48
~Mieszkaniec
Ile trwa ten korek i ile razy dziennie? Może jest to interes do wzrostu cen niektórych miejscówek za sanem?
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 15:33
~Mirella
Orędownik Sandomierza leżącego w w świętokrzyskiem się znalazł?! Ten gość gada od rzeczy!!! Tylko jątrzy i knuje. Jego czas dawno przeminął ! Most jest potrzebny Stalowej Woli i dla północnego Podkarpacia! To "rozwój" pod każdym względem!!! Brawo p. Prezydent Nadbereżny, p. Monister Weber, p. Minister Kwieciński! Podziękowania dla p. Ministra Adamczyka!
+0-1
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 16:10
~Cleo
Haha no comment
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 15:25
~ania
A sens mają obiekty wyższych uczelni i biblioteki międzyuczelnianej,wykorzystanej tylko w części,skoro miasto ma coraz mniej studentów,bo były prezydent miał ambicje i wizje,że Stalowa Wola będzie miastem akademickim.Hula po nich teraz wiatr,a budynki trzeba utrzymać.
+0-1
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 21:57
~ania
Luiza.jak masz pomysł,to zabieraj się do roboty,nie marudź,ufunduj stypendia i miasto się wypełni studentami z Ukrainy.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 19:57
~luiza
Ufundować stypendia dla obcokrajowców np.z Ukrainy i miasteczko akademickie będzie tętnić zyciem. Nie marudzić, nie mędrkować a działać i czynić z miasta ośrodek akademicki!
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 18:22
~ania
Barbara,dopomina się czytanie ze zruzumieniem,chodzi w ogóle o studentów podejmujących naukę w Stalowej Woli,jest ich coraz mniej,KUL a zaniku.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:23
~Barbara
Nie wszyscy studenci musza byc miejscowi - trzeba podejmowac wieksze starania o sciagniecie studentow z innych miejscowosci...
+1-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 15:18
~Czesław K.
Bolek tez podobno walczył z komunizmem, a później się okazało że sam jest zwolennikiem komunizmu...
+0-1
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 17:21
~niesmak_pozostanie
Chyba pomyliles "Bolka" z niejakim Kaczynskim Jaroslawem (znanym tez jako TW "Balbina" oraz tow. "Deweloper")!!
+1-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 15:14
~Rst
Aż mi się nie chce czytać tych wypocin Szlezaka. Zobaczcie jak mu się odmieniło.Znalazl się expert z bożej łaski.Wystarczylo że przystał do PO i kracze jak oni.Co by PiS nie robił to i tak jest źle.
+1-1
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 14:52
~ja
Ten most ma rację bytu tylko przy budowie S74 w 1 wariancie
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 19:11
manukun
Ten most ma rację bytu tylko wtedy, gdy połączy miasto z nieużytkami w Jastkowicach i umożliwi budowę tam nowych osiedli. Zrobienie dwukilometrowej estakady wzdłuż rzek za bagatela 360 mln zł to faktycznie wyrzucanie pieniędzy w błoto. Dziwne. W 2014 PiS twierdził, że ten most prowadzi donikąd. Liczyłem na zmianę przebiegu do Jastkowic, bo uruchomienie tamtejszych nieużytków jest ważniejsze dla Stalowej Woli niż samo połączenie z S74. Tymczasem odgrzali kotleta w takim samym przebiegu, jaki planował Szlęzak z Cholewińskim.
+1-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 14:47
~adam
A most do nikond co wybudował były prezydent i le nas kosztował
+0-0
Piątek, 19 kwietnia 2019 r. godz. 12:59
~Ole
Gwoli ścisłości to jest to wiadukt.
+0-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 14:43
~Prawak
szkoda komentowac nawet
+1-0
Czwartek, 18 kwietnia 2019 r. godz. 14:08
~Starówka
Szlęzak na Burmistrza królewskiego miasta Sandomierz
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2024 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.