Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Repertuar stalowowolskich kin
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Kamera na żywo. Widok na Stalową Wolę.
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Czwartek, 13 grudnia 2018 r. Imieniny: Dalidy, Juliusza, Łucji
 Wiadomości lokalne
» 51-letni cyklista potrącony na Bojanowskiej
» Most na Bukowej po przebudowie
» Stalowa Wola stroi się na święta
» By być lepszym 2... - szkolenia dla profesjonalistów
» WiFi w Bojanowie
» Stany siódmą najpiękniejszą wsią
» Komunikat MZK
» NaprawmyTo.pl do naprawy?
» Budynek PSP nr 9 w Rozwadowie przejdzie audyt energetyczny
» Jakie gazety czytają w Urzędzie Miasta w Stalowej Woli?
» Chór Puellarum Cantus - Złote Anioły
» Program Przebudowy Dróg: które gminy z dofinansowaniem?
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Najciekawsze na tej wystawie jest spojrzenie na rozwój Stalowej Woli z perspektywy mieszkańca, człowieka. Jego dzieciństwo, dorastanie, miłość, sukces przemijanie".
Katarzyna Zarzycka, Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
 Imprezy w mieście
» Stalowowolska Wigilia Miejska
» Wigilia w Stalowej Woli
» Wielka Wojna nad Dolnym Sanem
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Stalowa Wola na COP24
»Stalowa Wola na COP24
»Otwarcie Centrum Języka i Kultury Chińskiej w Stalowej Woli
»Stalowa Wola: otwarcie lodowiska w stylu retro
»Rada Miasta 2018-2023
»100-lecie Niepodległej w Stalowej Woli
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Sygnały Czytelnika

Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 18:19     /Magdalena Rodecka/
Mieszkańców osiedla Piaski budzi huk weselnych fajerwerków

Mieszkańców stalowowolskiego osiedla Piaski budzi huk fajerwerków. Są one puszczane przez osoby bawiące się na weselu w jednym ze znajdujących się tam domów weselnych.
Mieszkańców stalowowolskiego osiedla Piaski budzi huk fajerwerków. Są one puszczane przez osoby bawiące się na weselu w jednym ze znajdujących się tam domów weselnych.
Fot. Jacek Rodecki
Mieszkańców stalowowolskiego osiedla Piaski budzi huk fajerwerków. Są one puszczane przez osoby bawiące się na weselu w jednym ze znajdujących się tam domów weselnych. Pokaz mimo że trwa kilka minut jest tak głośny, że z ponownym zaśnięciem mają problem osoby starsze, dzieci, wypłoszone są też zwierzęta.

Cierpliwość mieszkańców skończyła się w miniony weekend. Podczas nocnego pokazu sztucznych ogni powiadomiono policję. - Potwierdzam, że mieliśmy takie zgłoszenie 12 sierpnia. Mieszkaniec osiedla Piaski zgłosił zakłócanie ciszy nocnej. Gdy patrol przybył na miejsce okazało się, że fajerwerki były wypuszczane z domu weselnego. Pan młody został wylegitymowany. Tłumaczył, że ma pozwolenie od prezydenta miasta ale nie miał dokumentu przy sobie. W tej sprawie jest prowadzone postępowanie - mówi rzecznik prasowy stalowowolskiej policji Andrzej Walczyna.

Jedna z kobiet, która skontaktowała się z redakcją Stalowka.NET tłumaczy, że jest z mężem w podeszłym wieku. - Chodzimy spać zaraz po dzienniku telewizyjnym, za to wstajemy przed świtem. Nie przeszkadzamy jednak innym, którzy jeszcze śpią. Szanujmy się. Czy to jest naprawdę niezbędna rzecz na weselu? Czy to gwarantuje szczęście na lata? - dodaje.

- Najwiecej zgłoszeń o odpalaniu materiałów pirotechnicznych mamy w okresie świąteczno-noworocznym - tłumaczy rzecznik policji Andrzej Walczyna. Dotyczą one głównie zakłócania ciszy nocnej, za co można zostać ukaranym mandatem karnym w wysokości od 100 do 5000 złotych.

Fajerwerki podczas weselnego przyjęcia to coraz częstsza atrakcja dla gości. Pokaz można zorganizować samemu lub wynająć profesjonalną firmę. W tym pierwszym przypadku potrzebna jest pisemna zgoda właściciela terenu i uzyskanie pozwolenia z Urzędu Miasta, które wydaje prezydent. W innym wypadku materiały pirotechniczne legalnie można puszczać 31 grudnia i 1 stycznia. Zgodę w tych dniach wydaje wojewoda.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Poniedziałek, 17 września 2018 r. godz. 20:28
~Dracula ART DECO "
NIECH SIE OD NASTEPNEGO WESELA ZAMIAST FAJERWEREK BIGOSEM GOSCIE RZUCZAJA TO I TE WYSTRASZONE ZWIERZETA ZJEDZA I STARSZE MOCHERY TEZ DOSTANA JAK OPINIE?????
+0-0
Sobota, 1 września 2018 r. godz. 22:47
~Ale beka
Dopier lic mandat po 5tys i się skończy ew nałożyć karę na właściciela lokalu No ale przecież wiesniaki muszą się pokazać że to ich stać.. By na wsi mówili e u henkowego syna to nawdt petardy mialy
+0-0
Sobota, 18 sierpnia 2018 r. godz. 13:41
~Życzliwy
Mieszkam bardzo blisko lokalu i fajerwerki są przed 22 więc o co w ogóle szum? Może sąsiad któremu to przeszkadza powinien znaleźć sobie zajecie a nie czepiać się tak naprawdę niewinnych ludzi :) nie robią tego w trakcie ciszy nocnej i nie trwa to godzinę ani nawet pół. To kilku minutowy piękny pokaz. Może warto wyjść i popatrzeć w górę drogi "sąsiedzie". Zawsze można zobaczyć wtedy coś więcej niż czubek własnego nosa :) pozdrawiam
+0-0
Piątek, 17 sierpnia 2018 r. godz. 16:32
~chlop z mazur
niech sie Pani przygotuje bo juz w sobote nastepne fajerwerki.
+0-0
Piątek, 17 sierpnia 2018 r. godz. 14:13
~Realista
W remizie OSP Charzewice puszczają fajerwerki i nikomu to nie przeszkadza. Róbcie tam wesela:)
+0-0
Piątek, 17 sierpnia 2018 r. godz. 13:57
~adam
szkoda mi tylko zwierzakow bo one sa niewinne i bezbronne ale ciebie to mi wogole nie szkoda. Naucz sie zyc kobieto w spoleczenstwie. Zycie nie kreci sie w okolo ciebie.
+0-0
Piątek, 17 sierpnia 2018 r. godz. 13:37
~adam
wspolczuje tej kobiecie ze jest jaka jest wspolczuje jej rodzinie i wszystkim sasiadom. Z tego co sie orietuje to osoba nie do zycia. Wszystko jej przeszkadza. Ona nigdy nie byla mloda? Sflustrowana biedna osoba. Co maja powiedziec male dzieci i noworotki ktore spia w ciagu dnia. Kogo to interesuje ze jakas glupia baba kladzie sie do lozka o 19h. Kup sobie stopery sa po 5zl. a jak cie na nie nie stac to wata w uszy. Wszystkim ktorzy widzieli te fajerwerki sie podobalo tylko tobie przeszkadzaja. Myslisz ze jak ty sie kladziesz po dzienniku to cale miasto taz bedzie sie klado tak jak ty?? Piaski to spolecznosc a nie ty. Jak ktos ma pozwolenie na strzelanie z fajerwerkow to mozesz sobie zglaszac ile wlezie. Chyba ze ktos lamie prawo to nalezy zglaszac. Wiadomo ze kazdy kiedys bedzie w podeszlym wieku ale nie kazdy jest upirdliwy jak ty.
+0-0
Piątek, 17 sierpnia 2018 r. godz. 13:10
~ziolko
Przykryc glowe poduszka i spac .Nie sluchac co sie dzieje.
+0-0
Piątek, 17 sierpnia 2018 r. godz. 00:28
~xyz
Ale wielki problem. Fajerwerki są puszczane o właściwej porze. Pani nic do tego . Kogo to obchodzi że ona już śpi. Moje dziecko śpi w dzień i też mam zgłaszać że pies szczeka i je budzi. Chore. A poza tym to ta kobieta nigdy nie była młoda i nie szalała na żadnym waselu albo festynie. Ludzie zapominają, że byli młodzi i niejedno mają za uszami.
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 20:23
~Gregory
Hmm. Pewnie że się szanujmy. Ale jakby ludzie chodzili spać np o 18.00 (a przecież mogą), to co, to już od po osiemnastej musiałoby być cicho w okolicy? Bez przesady ludzie. Do 22 nie ma ciszy nocnej.
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 18:10
~Joe
Tez tam mieszkam i uważam ze przed 22 maja prawo weselnicy w ten sposób ucztować. P.S. Fajerwerki w tą sobotę były super!
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 14:08
~j
22 to cisza nocna. Nikt nie ma prawa zaklucac ciszy nocnej. Jesli ktos puszcza fajerwerki przed 22 a ma pozwolenie od wladz miasta i wlasciciela obiektu w ktorym odbywa sie wesele to nikt nie moze nic z tym zrobic. Oczywisiec wesele mozna zorganizowac bez fajerwerkow ale jesli ktos chce je puszczac to czy ktos mu tego zabroni?? Byle wszystko bylo legalne. Wszystko jest dla ludzi ale trzeba pamietac aby wszystko odbywalo sie zgodnie z prawem. Jesli ktos puszcza je po 21 i ma na to pozwolenie to zakluca cisze nocna? To nie jest moja wina ani innych ludzi ze ktos idzie spac o 19 i wszyscy w okolo musza chodzic na paluszkach i nie oddychac od godziny 19 bo jakis jego mosc chce spac. Wstaje potem taki o 3-4 rano i sie tlucze. Mam takiego wlasnie sasiada. Kladzie sie o 18 a wstaje rano i sie tlucze nie dajac ludziom spac. Gotuje tlucze sie garami i trzaska drzwiami. Slucha radia od momentu kiedy wstaje nie rozumiac ze to radio slychac na calej kladce. Czy to jest normalne?? Ten co zglosil to do redakcji jet wlasnie takim samym typem czlowieka. Wszystko przeszkadza i denerwuje a sam nie wie ze on tez denerwuje. I co? mam go zglosic ze mi przeszkadza? Niech idzie spac kiedy chce i wstaje kiedy chce byle nie przeszkadzal innym. Nie rozumiem niektorych ludzi na emeryturze. Klada sie spac o 19 a wstaja o 3 rano. I po co? Gdzie sie takie typy spiesza?
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 13:59
~sąsiad
tak, tak cisza to cisza. Po 22 to już przeważnie nie jest zabawa tylko zwykłe "darcie ryja". Np. po RST Hutnik i ogródek przy nim. Co tam mieszkańcy.
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 13:16
~hjhuihiu
na gówno te fajerwerki, a potem tylko zwierzątka się boją
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 12:30
~dr hihoy
Do bogdan nie ma czegoś takiego takiego jak zakwaszenie organizmu kolejny eko jabelll wierzy w bzdury.Nerki by Ci przestały pracować to raz dwa aceton ,trzy trawienie głownie odbywa się dzięki kwasom to sobie zrób środowisko zasadowe:)
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 11:16
~do Komendanta Policji stalowowolskiej
To prawda, prosimy zlikwidować ten cały zasrany "Pub24" skoro nie wiedzą że o 22 zaczyna się cisza nocna. W dodatku dzieciaki na huśtawkach się kołyszą a rodzice po piwku. Doskonały przykład wychowawczy - żenujące!!!
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 10:43
~abc
Jakby to było np. w Turcji czy Gruzji doszło by do tego strzelanie z broni palnej na wiwat a wtedy co pełne portki albo łóżko
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 09:31
~Bogdan.
Do Krynia @ To że jest ktoś starszym słabym schorowanym, to na własne życzenie, zapracował sobie takiej starości przez całe życie, Zapracował przez, złe odżywianie, używki, leniwe opasłe bez ruchu na świeżym powietrzu życie. Wszystkie choroby cywilizacyjne, to efekt spożywania dużych ilości. Soli, rafinowanego cukru, dużych ilości mięsa z dziwnymi dodatkami i produktów zbożowych, zakwaszających organizm. Skutek; Nadciśnienie, rak, zawały serca, miażdżyce i inne dolegliwości.
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 08:38
~Katolik
Śluby w katolickie. Katolicy powinni zrozumieć ,że jeśli komuś to zakłóca spokój trzeba z tego zrezygnować. Proste.Prawda? Pan Prezydent jeśli rzeczywiście wydał.pozwolenie jako nasz przykładny stalowowolski katolik na przyszłość zrozumie.
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 05:21
~Witek
Strzelania Wam przeszkadzają a palenie starymi butami Wam nie przeszkadza wszystkimi odpadami składasz całe lato na jesień palicie ani cygan tak się nie zachowuje jak wy a te wasze szamba co wywozicie w srodku miasta to Wam nie wadzi.
+0-0
Czwartek, 16 sierpnia 2018 r. godz. 02:13
~Mieszkanka
O ktoś chce na siłę pomóc,tak jak to u nas we.wsi bywa. Używanie fajerwerków regulują odpowiednie . przepisy. U nas we wsi można postrzelać na strzelnicy bez uprawnień. Tylko,no cóż ktoś ją zamkną.A fajnie było. To tylko Stalowa Wola
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 23:54
~eryk.l.
Ale ludzie sa głupi,niech sobie strzelaja to nie sa działa.A jak ktos jest zmeczony to wyspi sie na cmentarzu.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 22:06
~Pol
Ja tez mieszkam na piaskach obok lokalu weselnego i w ogóle te fajerwerki nie przeszkadzają zwłaszcza że są przed 22 więc nie wiem o co szum. Także je widziałam z wnuczka i były piękne.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 21:09
~DzidekzCzarnieckiego
Mnie budzi łomot dzwonów w kościele nowym,i co mam zrobic?
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 20:11
~Niewyspany
Ja rozumiem że do 22.00 można puszczać fajerwerki i bawić się głośno. Niestety głośna zabawa poza lokalem (w ogrodowych altankach) trwa często do godzin porannych. Słychać głośną muzykę, zabawę a często również kłótnie i wulgarne słownictwo. Właściciel powinien po 22.00 "zaganiać" towarzystwo do lokalu a jak ktoś ma ochotę pospacerować to w ciszy i spokoju. Chyba nikomu nie zależy na niepokojeniu gości weselnych i państwa młodych wizytami policji. Wszyscy możemy przecież szanować się wzajemnie
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 16:16
~sąsiadka
Ja jestem chyba najbliższą sąsiadką tego lokalu i choć jestem emerytką to wcale mi te fajerwerki nie przeszkadzają(są przed godz.22.00)Ostatnio nawet wyszłam na balkon i podziwiałam,a były przepiękne!
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 16:13
~dobra muzyka
Przyjęcia weselne mogą się obyć bez takich atrakcji. Jako że jestem grajkiem weselnym to widzę często wyrzucanie w błoto pieniędzy na atrakcje które są słabe i na dodatek kosztują-a z rozliczeniem za usługę muzyczną to czasami przy takich sytuacjach to już porażka. Nawymyslane cuda na kiju a z zespołem czy dj-em targowanie o 100 zł. Ale jak w powietrze idzie ze 3 tyś. to takie piękne. Cisza nocna to cisza. Samo przyjęcie weselne generuje huk, a co dopiero jakieś fajerwerki.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 15:59
~zdziwiona
sorry ale nikt nie będzie biegał na paluszkach, bo ktoś idzie spać po dzienniku , ich sprawa. cisza nocna jest jakby trochę później.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 15:57
~huhu
ja tez mieszkam na piaskach i mi to niepzeszkadza
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 15:47
~kabi
aplikantka, nie ośmieszaj się
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 14:07
~Mieszkanka
Ciekawe jak to się teraz wyjaśni z pozwoleniem od Prezydenta
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 14:02
~lolo
praktycznie jest tak co sobotę i niedzielę ! podczas wesel w lokalu obok klasztoru ! przybyli goście jak i właściciel lokalu mają w nosie pobliskich mieszkańców jak i zwierzęta !! najważniejsze aby był zysk !!! na dodatek odpady z wystrzelonych rac są niebezpieczne dla znajdujących się posesji grożą pożarem !
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 14:00
~zlikwidować ten przybytek najlepiej
A mieszkańcy bloków przy dużym rondzie nie mogą spać bo w tzw. "pubie 24" imprezują nawet do 4 nad rabem. Policja interweniuje na bijatykę ale może ktoś zrobi wreszcie z tym porządek i wbije w łeb właścicielom że o 22 zaczyna się nocna cisza jak jakiś tłumok tego nie wie!!! PANIE KOMENDANCIE POLICJI LICZYMY NA PANA.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 13:59
~Olgierd
Starsza pani powiedziala ze chodza spac zaraz po dzienniku telewizyjnym. Zapewne chodzilo jej o wiadomosci tvp. Tacy ludzie naogladaja sie tych glupot propagandy pisowskiej z danuta holecka na czele i pozniej glosuja.... a niby telewizja publiczna szok co sie dzieje w tym kraju
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 13:45
~Mieszkaniec
Bez jaj... Jacy wszyscy sie wrazliwi zrobili w tej Stalowej
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 12:19
~aplikantka
Używanie materiałów pirotechnicznych poza nocą sylwestrową jest zabronione i karane.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 10:51
~jabar
mieszkaniec, nie musisz z tym żyć, policja powinna wypałować takie mendy żeby na dupie miesiąc nie mógł usiąść a sąd powinien zasądzić pół roku publicznych robót, jak go rozpiera energia to do roboty a nie dokuczać innym
+1-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 10:24
~Mieszkanka
Mam.pytanie. Do ilu lat będę młoda w Europeńsjim Centrum Rozrywki Stalowej Woli Póżniej będą wysiedlać?
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 10:08
~mieszkaniec
Popieram komentarz niżej. To o której chodzi jakieś starsze małżeństwo spać nie wyznacza godziny, w której ma być cicho. Jak pójdą spać o 17 to każdy ma nie oddychać aby przypadkiem nie naruszyć ich snu? Żyją w społeczeństwie to niech się przyzwyczają. Mnie też denerwuje jak mi nieraz w nocy drą mordę za oknem jakieś patologiczne twory z piwem w ręku, ale jakoś muszę z tym żyć.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 09:28
~Taka Prawda
Fajerwerki ,limuzyny a za parę miesięcy będą ciche dni , boli mnie głowa itd.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 09:08
~xxx
A ja nigdy bym nie robił żadnej imprezy w lokalu dawniej były domki wszystko świeże rosołki makaronik sałatki pachnące cielęcinki serniczki makowce wszystko miód. Jak by co to Sezam tam można jeszcze coś zjeść tyle.Byłam w każdym lokalu w ostatnim ledwo co doszłam do siebie.Było tak obiad i tort dla dzieci pica .Dostałam takiej choroby że zaczęły mi wychodzić włosy
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 08:32
~Krynia
Młodzi, młodzi, młodzi..a ma macie eliksir młodości na całe życie? Też będziecie drzeć się, wydzwaniać, że wam wyją pod domem, budzą gdy padasz wcześnie po ciężkim dniu. niestety starsi nie mają tyle sił co młodzi...a jak będziecie starsi, schorowani, przykuci do łóżka, to będą wam na wiwat puszczać petardy przy waszym uchu... i będziecie się z tego powodu cieszyć??? Chcecie tego? A na łóżku zatańczycie z radości? A w ogóle dożyjecie starczego wieku?
+1-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 08:25
~bania
Oloś młodyś jeszcze. Poczekaj wieku podeszłego, chyba ze zmieciesz się ze świata nie doczekając tego wieku.
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 06:52
~Weselnik
Zamiast fajerwerków konkurs pierdzenia. Dużo ciszej, a uwierzcie mi mega zabawa. Ściaga się z sieci program do mierzenia głośności dzwięku, tablica, kreda i jest mega zabawa
+0-0
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 06:41
~jan
.... oglądałem te fajerwerki z balkonu, był godzina 21:30, cisza nocna zaczyna zaczyna się pół godziny później. To o której ta pani idzie spać nie ma żadnego znaczenia, w zimie ciemno się robi wcześniej i pani chyba będzie się kładła po Panoramie.... Dziennik Telewizyjny ma cudowne właściwości usypiające, niech pani go sobie nagrywa, a jak się w nocy obudzi to niech go sobie odtwarza, na pewno zaraz uśnie.
+0-1
Środa, 15 sierpnia 2018 r. godz. 06:21
~kazik
krzys gielnia przyjdzie zas na ziebie tluku
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 23:11
~Jabol
Robią aferę z niczego, postrzelają i przestaną, jeszcze sylwester w lato nikomu nie zaszkodził
+0-1
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 22:46
~Eeelll
A pociągi to Ci nie przeszkadzaja trąbiące 8 razy w nocy????!!!! A zwłaszcza towarowe. Szkoda że tego na policję zgłosić nie możecie
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 22:35
~Dec
Oczywiście to powinno być zabronione. W kwestii formalnej - akościelne dzwony o 6 rano nie przeszkadzajo? ;) Dobrze byłoby zobaczyć milicjanta legitymującego proboszcza.
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 21:59
~Bławat
Dobrze że żyrafa blisko nie mieszka, dostałaby zawału jak te w Łódzkim ZOO.
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 21:56
~Olo
Mnie rozwaliło chodzenie spać po dzienniku!!!! Czyli wszyscy mają być cicho bo dziennik już był- no żart. Szkoda że jeszcze nie dopisali jakim dzienniku
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 21:52
~Miki mause
Dziennik telewizyjny to byl za Komuny teraz są Wiadomości. Zawistni, że im nie dali skrzynki wódki weselnej i zakąseek. Pewnie byli członkowie ORMO i ZBOWID.
+1-1
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 21:38
~pieczony królik
pokaz musi być aby w życiu było głośno.
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 21:18
~Kiki
nie no sorry rozwaliło mnie to zdanie: Czy to jest naprawdę niezbędna rzecz na weselu? Czy to gwarantuje szczęście na lata? - dodaje. Ludzie, czy tort i taniec weselny gwarantuje szczęscie na lata? mamy z niego zrezygnować? co za bzdurny argument?!
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 20:52
~jabar
KrzyśGielnia, ty ćwoku jak dożyjesz starości to życzę ci żeby ci strzelali co dziennie pod oknami, zrozumiesz durniu że cisza to świętość i jak ci będą się kazali wyprowadzić a ten dom weselny należy zburzyć, dziwię się że prezydent wydaje zezwolenie na fajerwerki
+1-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 20:30
~Mieszkanka
No co.Wy?Przecież to miasto młodych. Młodość, młodość!!!!Tłuczta i salta jakośwa młodzi No i piękni
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 20:26
~Miki
A nas kilka razy każdej nocy budzą dzwony przy przejściu kolejowym i jakoś żyjemy. Ale prezydent ma przewalone teraz w wyborach, bo go prosiliśmy żeby ściszył, albo zmienił rodzaj dźwięku, ale bez echa.
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 20:10
~pipi
krzysgielnia - przede wszystkim to oni pewno juz tam mieszkali zanim ten dom weselny powstal, poza tym problem maja dzieci i zwierzeta. niech ci sasiad wali co weekend peterdami pod oknem - zobacze chetnie jak sie wyprowadzasz ciołku
+1-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 20:07
~fifka
seba i karyna muszom miec hukowe wesele. trza sie pokazac. huczne to za mało.
+0-0
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 19:46
~KrzyśGielnia
Jpdl ludzie mają rezygnować z czegoś bo stare dziady mają z tym problem ? To jest chore mogą się wyprowadzić i po kłopocie
+0-1
Wtorek, 14 sierpnia 2018 r. godz. 18:48
~Lelok
Fajerwerki to wiocha, podobnie jak długa na kilka metrów limuzyna.
+0-0
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2018 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.
X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.